KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

45,93 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,19 zł

36,16 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,18 zł

70,57 zł
99,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,47 zł

45,33 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

45,93 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

64,81 zł
119,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,35 zł

70,35 zł
93,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,35 zł
Okładka książki Uwolnij wartość swojej firmy

99,00 zł 79,84 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 79,84 zł

Książka zawiera wiele praktycznych porad na temat tego, jak osiągnąć maksymalne korzyści z transakcji, a przy tym ujawnić prawdziwą wartość firmy.Klucz do skutecznego wyjścia z inwestycji Niniejsza książka porusza zagadnienia zarówno planowania wyjścia z inwestycji, jak i zarządzania transakcją. Daje spojrzenie na wszystkie aspekty, z jakimi powinien się zapoznać właściciel przedsiębiorstwa, aby skutecznie zaplanować i zrealizować zakończenie własnej działalności w biznesie. Książka zawiera wiele praktycznych porad na temat tego, jak osiągnąć maksymalne korzyści z transakcji, a przy tym ujawnić prawdziwą wartość firmy. Autorem niniejszej książki jest Les Nemethy, który uczestniczył w sprzedaży setek przedsiębiorstw w roli zarówno doradcy finansowego, prawnika, jak i menedżera. Od ponad 10 lat prowadzi firmę, która świadczy przedsiębiorcom usługi doradcze w zakresie wyjścia z inwestycji, pozyskiwania dodatkowych źródeł kapitału, tworzenia aliansów strategicznych czy sprzedaży udziałów.
Okładka książki Wywieranie wpływu. Praktyczny przewodnik

39,90 zł 25,42 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,42 zł

Jedną z najważniejszych zalet koncepcji przedstawianej w książce jest jej elastyczność. Wiedzę tę można wykorzystać w różnych sytuacjach: w życiu osobistym i zawodowym, w komunikacji bezpośredniej, telefonicznej i pisemnejJest wiele spraw w życiu, na które chcemy mieć wpływ. Zależy nam na dobrych relacjach z ludźmi, osiąganiu wyników w pracy, tworzeniu dobrych związków – słowem, na sukcesie w życiu zawodowym i osobistym. Sztuki świadomego wywierania wpływu na ludzi można się nauczyć. Autorka książki proponuje nam proste ćwiczenia, dzięki którym będziemy umieli wprowadzić w życie zasady skutecznego oddziaływania na innych i zrealizować własne potrzeby. „Jedną z najważniejszych zalet koncepcji przedstawianej w książce jest jej elastyczność. Wiedzę tę można wykorzystać w różnych sytuacjach: w życiu osobistym i zawodowym, w komunikacji bezpośredniej, telefonicznej i pisemnej”. Trenerzy Polsko-Amerykańskiego Instytutu Zarządzania
Okładka książki Błyskawiczne wywieranie wpływu

49,90 zł 32,76 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,76 zł

Właśnie znalazłeś sposób, aby odkryć w sobie i innych ogromne pokłady energii. Dzięki niemu będziesz mógł błyskawicznie wywierać wpływ i mobilizować ludzi do realizowania planów, do których brakuje im motywacji. Jak motywować siebie i innych do natychmiastowego działania Od dawna obiecujesz sobie, że rozpoczniesz dietę, rzucisz palenie, zaczniesz ćwiczyć, ale nie wiesz, jak się zmobilizować i wreszcie to zrobić? Wyczerpały się Twoje pomysły, jak skłonić bliską Ci osobę do zmiany nawyków i nastawienia do świata? Bezskutecznie próbujesz zmotywować pracowników do większego zaangażowania w podejmowane działania i do większej efektywności? Właśnie znalazłeś sposób, aby odkryć w sobie i innych ogromne pokłady energii. Dzięki niemu będziesz mógł błyskawicznie wywierać wpływ i mobilizować ludzi do realizowania planów, do których brakuje im motywacji. Sześć kroków metody Motywacji Błyskawicznej pozwoli Ci przełamać niechęć do zmiany oraz zmotywować siebie i innych do podjęcia odkładanego wciąż na później działania. Z tej metody na całym świecie korzystają lekarze, nauczyciele, rodzice, handlowcy, menadżerowie, psychologowie i psychiatrzy, a jej skuteczność udowodniono w przeszło 100 badaniach naukowych. Błyskawiczne wywieranie wpływu to książka, która dostarczy Ci wiele prostych, ale potężnych technik przekonywania ludzi oraz nastawi bojowo do motywowania siebie i innych. W miarę stosowania opisanych w niej metod zyskasz nowe spojrzenie na naturę ludzką.
Okładka książki Wiesz, możesz - działaj!

24,90 zł 19,08 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,08 zł

W niniejszej książce Ken Blanchard, Paul J. Meyer oraz Dick Ruhe opowiadają historię o autorze, którego nurtują pewne pytania, i o przedsiębiorcy, który potrafi na nie odpowiedzieć. Wykorzystaj swoją wiedzę w praktyce Korzystaj ze zdobytej wiedzy i zmieniaj swoje życie! Dlaczego tak wiele rzeczy, których uczymy się z tak dużym wysiłkiem, jakoś po prostu się nie utrwala? Ponieważ całą energię wkładamy w nabywanie nowych umiejętności i kształtowanie lepszych nawyków, brakuje nam natomiast skutecznych strategii, dzięki którym moglibyśmy zapamiętać wszystkie te przydatne informacje i zacząć je stosować w praktyce. W niniejszej książce Ken Blanchard, Paul J. Meyer oraz Dick Ruhe opowiadają historię o autorze, którego nurtują pewne pytania, i o przedsiębiorcy, który potrafi na nie odpowiedzieć. Całość stanowi prosty i uporządkowany opis metody, dzięki której zaczniesz się skuteczniej uczyć i wykorzystywać zdobywaną wiedzę w celu wprowadzania trwałych zmian. Dzięki tej książce dowiesz się jak: •    poradzić sobie z zalewem informacji – jak uczyć się „mniej, ale częściej, zamiast więcej, ale rzadziej”. •    dostroić swój wewnętrzny filtr informacji, dzięki czemu będziesz w stanie nauczyć się znacznie więcej niż dotychczas. •    rozbudzić w sobie kreatywność i pomysłowość, •    nauczyć się myśleć przez pryzmat zielonego światła Wreszcie poznasz też odpowiedź na pytanie: „Dlaczego wiem, że powinienem coś robić, a mimo to tego nie robię?”. Przeczytaj tę książkę, a ten problem zniknie. O AUTORACH Ken Blanchard jest głównym patronem Ken Blanchard Companies. Jest autorem i współautorem ponad czterdziestu książek, w tym takich klasyków, jak Jednominutowy menedżer (współautor: Spencer Johnson), Cała naprzód! (współautor: Jesse Stoner) czy Sekret. Tajemnica wielkich liderów (współautor: Mark Miller). Paul J. Meyer jest założycielem firmy Success Motivation Institute, Inc. Jest autorem wielu książek, między innymi The 5 Pillars of Leadership, 24 Keys That Bring Complete Success oraz Forgiveness: The Ultimate Miracle. Jest również współautorem książki Balsam dla duszy seniora. Dick Ruhe jest niezwykle popularnym mówcą motywacyjnym, szanowanym konsultantem i utalentowanym trenerem. Jest starszym wspólnikiem w Ken Blanchard Companies oraz autorem programu szkoleniowego Blancharda, zatytułowanego Total Quality Leadership. OPINIE Książkę, którą trzymasz w ręku, powinieneś przeczytać niezależnie od tego ile masz lat, jaka jest Twoja sytuacja życiowa, zawodowa  czy rodzinna. Zawiera ona prawdy uniwersalne. Autorzy koncentrują się na tym, co decyduje o rozwoju człowieka i jego adaptacji do ciągle zmieniającego się otoczenia. To swoisty traktat o rozwoju oparty o konkretne wnioski i praktyczne rozwiązania. Wnioski, które dotyczą również Ciebie. Rozwiązania, które od zaraz możesz zacząć skutecznie (!) wdrażać w swoim  życiu. „Wiesz, możesz  - działaj” - życzę Ci, aby ta książka skutecznie i trwale zmieniła również Twoje życie. Ireneusz Bisikiewicz, Prezes Leadership Management Polska sp. z o. o. To prosta i niezwykle wartościowa książka dla każdego, kto chce się uczyć. Blanchard i jego partnerzy osiągnęli kolejny sukces… pokazują, jak korzystać z posiadanej wiedzy i zmieniać życie własne oraz najbliższych. Lektura obowiązkowa! Elliott Masie, prezes, The Learning ConsortiumSPIS TREŚCI Wstęp Problem Brakujące ogniwo Siła powtarzania Powód nr 1. Zalew informacji Zasada „mniej, ale częściej" w praktyce Powód nr 2. Negatywny filtr Słuchanie a pozytywny sposób myślenia Myślenie przez pryzmat zielonego światła Powód nr 3. Brak kontynuacji Pomóc innym dzięki akcentowaniu tego, co pozytywne . Większa dyscyplina, większe wsparcie, większe poczucie odpowiedzialności Epilog
Okładka książki Efektywne spotkanie biznesowe. Jak nie umrzeć...

39,90 zł 31,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,70 zł

W swoim najnowszym, niepozwalającym oderwać się od czytania dziele z gatunku business fiction, bestsellerowy autor, Patrick Lencioni, oferuje czytelnikom kolejną interesującą i prowokującą do myślenia książkę.Jak nie umrzeć z nudów na zebraniu W swoim najnowszym, niepozwalającym oderwać się od czytania dziele z gatunku business fiction, bestsellerowy autor, Patrick Lencioni, oferuje czytelnikom kolejną interesującą i prowokującą do myślenia książkę. Tym razem koncentruje się on na rozwiązaniu jednego z najboleśniejszych, a jednocześnie najczęściej lekceważonych problemów współczesnego biznesu - źle przeprowadzanych zebraniach. To, co proponuje, jest jednocześnie i proste, i rewolucyjne. Casey McDaniel, założyciel i dyrektor generalny Yip Software, znalazł się w gąszczu problemów, do których sam się przyczynił, a z którymi nie potrafi sobie poradzić. Nie wie także, gdzie lub do kogo ma się zwrócić o radę. Jego podwładni nie mogą mu pomóc. Są równie zdezorientowani wskutek ich nużących zebrań jak on sam. W świat Caseya wkracza nietypowy doradca, Will Petersen. Kiedy zaproponuje niekonwencjonalne, wręcz radykalne podejście do rozwiązania problemu spotkań, Casey jest już na tyle zdesperowany, by go posłuchać. Podobnie jak w innych swoich książkach, Lencioni pokazuje schemat przełomowego modelu, pozwalając na jego zastosowanie w praktyce. Efektywne spotkanie biznesowe to szczegółowy plan działania dla przywódców, którzy pragną zwiększyć efektywność, a zmniejszyć frustrację wśród członków swojego zespołu oraz stworzyć atmosferę zaangażowania i pasji. Wprowadzenie   Jeśli nie musiałbym chodzić na zebrania, lubiłbym moją pracę o wiele bardziej". To uwaga, jaką słyszałem z ust wielu menedżerów, z którymi przez lata pracowałem. Wydawało mi się to zrozumiałe, nawet zabawne, lecz w końcu doszedłem do wniosku, że właściwie to dość smutny komentarz o stanie kultury biznesu. Wyobraź sobie chirurga, który przed operacją mówi do pielęgniarki: „Tak naprawdę, to gdybym nie musiał operować ludzi, ta praca nawet by mi się podobała". Albo dyrygenta orkiestry symfonicznej przygotowującego się do koncertu: „Gdyby nie te koncerty, bardziej podobałoby mi się to, co robię". Albo choćby zawodowego koszykarza. „Uwielbiałbym swoją pracę, gdybym nie musiał brać udziału w meczach". Absurdalne, prawda? Ale tak właśnie się zachowujemy, gdy narzekamy na konieczność udziału w zebraniach. Pomyśl o tym w ten sposób. Dla tych spośród nas, którzy prowadzą organizacje lub zarządzają nimi, zebrania to w dużej mierze istota pracy. W końcu nie płacą nam za robienie czegoś namacalnego czy materialnego, jak rodzenie dzieci, strzelanie goli ze środka boiska lub kabaretowy występ. Czy nam się to podoba, czy nie, w naszej pracy właśnie zebrania mają najwięcej wspólnego z salą operacyjną, boiskiem do piłki nożnej lub sceną. A jednak większość z nas ich nie znosi. Narzekamy na nie, próbujemy unikać, czekamy, aż się skończą, nawet jeśli sami te cholerne zebrania prowadzimy! Jak żałosny jest fakt, że zajęcie najistotniejsze dla prowadzenia organizacji zaczęliśmy uważać za bolesne i nieproduktywne z natury. Szkoda, ponieważ zebrania mają ogromne znaczenie. To właśnie tam członkowie rządów decydują, czy wyruszyć na wojnę. Tam ministrowie debatują z doradcami, czy trzeba obniżyć czy podnieść podatki. Tam dyrektorzy i ich podwładni rozważają stworzenie nowej marki, wprowadzenie na rynek nowego produktu albo zamknięcie fabryki. Zapytam więc: jeżeli nie znosimy zebrań, to czy jesteśmy w stanie podejmować dobre decyzje i skutecznie zarządzać organizacjami? Nie sądzę. Jeśli chcemy wykorzystać kolektywną mądrość zespołu, to dobrego zebrania - dynamicznego, pełnego pasji i skupienia na problemie - po prostu nie sposób niczym zastąpić. Gorzka prawda jest taka, że złe zebrania niemal zawsze prowadzą do złych decyzji, a stąd już prosta droga do bylejakości. Ale jest nadzieja. Będąc przeciw powszechnemu podejściu do zebrań, kierując się kilkoma konkretnymi wskazówkami, które nie mają nic wspólnego z wideo-konferencjami, interaktywnym oprogramowaniem czy „Zasadami porządku obrad Roberta"", możemy prze- kształcić to, co jest bolesne i nudne, w coś produktywnego, fascynującego, a nawet inspirującego. W ten sposób możemy także zdystansować konkurentów, którzy nadal marnują czas, energię i entuzjazm, narzekając na niewdzięczny trud zebrań. Aby zilustrować, jak można to osiągnąć, napisałem fikcyjną historię o menedżerze, który szczególnie boleśnie zmaga się z problemem zebrań. Treść opowiadania jest praktycznym opisem propozycji, jak zrealizować te pomysły w organizacji. Życzę powodzenia w pracy nad zwiększeniem efektywności spotkań i przywróceniem choćby części entuzjazmu, na jaki zasługujesz i Ty, Czytelniku, i Two: podwładni!
Okładka książki Statystyka dla menedżerów

59,00 zł 43,16 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,16 zł

Statystyka dla menedżerów jest książką przeznaczoną dla studentów i praktyków zarządzania. Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z zastosowaniem metod statystycznych w biznesie i ekonomii: - etapy badań statystycznych, formułowanie celu praktycznego i diagnostycznego, określenie podmiotu, przedmiotu, zakresu i czasu badania oraz możliwych do zastosowania metod badawczych, - postępowanie ze zbiorem danych będących efektem przeprowadzonego badania, - wybór właściwych narzędzi do porządkowania danych, - miary statystyczne jako najważniejsze narzędzia analizy rozkładu cechy w populacji oraz ich zastosowanie do oceny przedsięwzięć inwestycyjnych. - metody analizy współzależności zjawisk - pojęcia regresji i korelacji, -narzędzia do analizy dynamiki zjawisk ekonomicznych.
Okładka książki Kompendium zarządzania szkoleniami

52,50 zł 34,26 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,26 zł

Pozycja, która zainteresuje każdą osobę związaną zawodowo ze szkoleniami. Jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku na praktyczny przewodnik, dający receptę nie tylko, jak zrobić dobre szkolenie, ale jak zrobić szkolenie, aby uzyskać zaplanowany efekt. Praktyczność tej pozycji jest jej największą zaletą. Jej konstrukcja rzeczywiście zgodnie z tytułem dostarcza czytelnikowi-praktykowi w jednym miejscu całej wiedzy i narzędzi niezbędnych do przejścia przez kompletny proces rozwoju kompetencji w organizacji krok po kroku. Autor zawarł w niej swoje doświadczenia z kilkunastu lat zarządzania szkoleniami w różnych organizacjach. Niewątpliwym atutem jest polski grunt tych doświadczeń. Zebrana tu wiedza i praktyka pozwoli zarówno na stworzenie od podstaw profesjonalnego systemu szkoleniowego spełniającego wymogi dzisiejszego rynku, jak też na kompleksowy audyt i usprawnianie tych systemów, które już funkcjonują, ale wciąż nie spełniają oczekiwań organizacji. Pozycja, którą powinien mieć każdy, kto zajmuje się szkoleniami. Za wiedzę zgromadzona w kompendium oraz proponowane rozwiązania firma konsultingowa zażądałaby całkiem pokaźnej sumy. (...) To, co mnie przekonuje do tej pozycji, to całościowe spojrzenie autora na szkolenia jako proces - od przyczyny powstania szkolenia aż do pomiaru jego efektów. Drugą wielką zaletą jest pragmatyczne i zdroworozsądkowe podejście autora do procesu i realiów szkoleniowych w Polsce. (...) Tomasz Kuriata, ING Bank Śląski (...) Bardzo dużym atutem książki jest to, że prezentuje ona wiele narzędzi, które – w przeciwieństwie do innych, podobnych lektur – są kompletne, doskonale opisane, poparte przykładami i wyposażone w instrukcję użycia. (...) Przez użytkownika z pewnym już doświadczeniem, mogą być z powodzeniem wykorzystywane niemalże od ręki. Zasadniczo narzędzia to bardzo ważny atut tej pozycji. To one czynią ją na wskroś praktyczną (...). Zbigniew Brzeziński, Extreme Management Solutions
Okładka książki Odkryj się TW

39,90 zł 31,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39 zł

Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy też zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni – ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa” – zainteresował się swoim własnym rzemiosłem: konsultingiem i usługami. Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem Bezbronność -jedna z najbardziej niedocenianych i źle pojmowanych ludzkich cech. Bez gotowości do pokazania, że jesteśmy bezbronni, nie zdołamy zbudować głębokich i trwałych relacji z innymi. A to dlatego, że nie ma lepszego sposobu na zaskarbienie sobie zaufania drugiej osoby niż odkrycie własnej słabości, podatności na cios, i zawierzenie, że ta osoba nas wesprze. A tymczasem namawia się nas, abyśmy unikali okazywania bezbronności. Mamy zawsze być silni, pewni siebie i zrównoważeni. Nie przeczę, że te przymioty mogą okazać się bardzo przydatne w pewnych sytuacjach życiowych, ale w czasie pracy nad związkami z innymi ludźmi stoją jedynie na drodze do zbudowania zaufania. W przypadku osób, które zajmują się świadczeniem usług dla klientów, okazanie bezbronności ma szczególnie silne działanie. Tych, którzy nie czują się skrępowani swoją bezbronnością, inaczej mówiąc, nagością, czeka sowita nagroda. Mogą cieszyć się lojalnością klientów i zażyłością, o jakich ktoś inny może jedynie pomarzyć. Gdy prezentuję ten pogląd, słuchacze często pytają: czy w swojej bezbronności nie możemy jednak posunąć się za daleko? Co ciekawe, odpowiedź brzmi: nie. Oczywiście, jeśli każdego dnia będziesz mówił swoim klientom, że znów popełniłeś jakiś błąd albo że nie masz pojęcia, jak zabrać się do tego czy innego zadania, nad twoją głową niebawem zgromadzą się czarne chmury. Ale w tym przypadku powinniśmy raczej mówić o kwestii kompetencji, a nie bezbronności. Tutaj problem tkwi nie w przyznawaniu się do pomyłek, tylko w ich popełnianiu! Przypomina mi to błędne założenie rady: nigdy nie pokazuj, że się pocisz. Prawda jest taka, że nasi klienci prawie zawsze wiedzą, gdy się pocimy, często wcześniej niż sami zdamy sobie z tego sprawę. A zatem mamy wybór: albo możemy udawać, że nic nas nie przyprawia o dreszcze i ukrywać nasze słabości, a potem patrzeć, jak powoli tracimy wiarygodność, albo się poddać, przyznać do strużki zimnego potu na plecach i w ten sposób pokazać, że jesteśmy szczerzy i na tyle odważni, że zasługujemy na zaufanie. Jeśli w teorii to takie proste - a będę pierwszym, który to potwierdzi - to dlaczego tak często opieramy się obnażeniu przed naszymi klientami? Przede wszystkim sądzimy, że to zaprzepaści nasze szansę na powodzenie. Zdajemy się nie zauważać, że choć klienci chcą, abyśmy kompetentnie zaspokajali ich potrzeby, w ostatecznym rozrachunku to właśnie dzięki naszej szczerości, pokorze i bezinteresowności zdobywamy ich względy i dajemy im podstawy, aby nam zawierzyli. Ale nawet, gdy racjonalne podejście pozwoli nam zrozumieć, o co chodzi w bezbronności, nadal większość z nas będzie się bronić przed jej okazywaniem, gdyż jesteśmy tylko ludźmi i nie chcemy obnażać swoich słabości. A to znaczy, że ulegamy całkiem naturalnym, aczkolwiek irracjonalnym lękom, przez które krępujemy się swej nagości. Ta książka pokaże ci, jak pokonać te lęki. Przyznaję, nie jest to proste zadanie. Walka z własnymi obawami wymaga poświęceń, często towarzyszyć ci będzie poczucie dyskomfortu, a nawet narazisz się na prawdziwe cierpienie - niewielu ludzi jest na to gotowych. W rzeczywistości świadczenie nagich usług jest rzadkością. A to oznacza, że osoby decydujące się na to mają pole do popisu. Mogą osiągnąć dużą, namacalną przewagę konkurencyjną. Zbudują mocniejsze i trwalsze związki z klientami; łatwiej im będzie uzyskać od nich entuzjastyczne opinie i rekomendacje, nawet gdy nie będą o to prosić; będą mogli liczyć na współpracę z nimi w czasie negocjacji cen, co da im poczucie większego komfortu. I wreszcie praca przyniesie im znacznie więcej radości i satysfakcji. Ale przede wszystkim tym, co czyni nagie usługi wartymi zachodu, jest możliwość skuteczniejszej pomocy klientom. A o to przecież chodzi w świadczeniu usług. Mam nadzieję, że ta książka pomoże ci zrozumieć, jak tego dokonać. Nadszedł czas, aby się obnażyć.
Okładka książki Metody oceny projektu gospodarczego

64,00 zł 51,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,62 zł

W podręczniku autor zawarł wszystko, co na temat oceny projektu powinien wiedzieć rzeczoznawca. Opisano 5 metodologii postępowania: tradycyjną, odwołującą się do funkcji użyteczności, probabilistyczna, opartą na drzewkach decyzyjnych, a także najnowszą – uwzględniającą opcje realne. Wszystkie zilustrowano wieloma przykładami, które opracowano tak, aby mogły być traktowane jako zadania do rozwiązania. Zamieszczono też rozdziały "akademickie", objaśniające prezentowane metody oceny projektów. Studentom o większych ambicjach oraz pragnących w przyszłości podjąć pracę naukową zadedykowano rozdziały oznaczone gwiazdką.
Okładka książki Wszystkiego co wiem o zarządzaniu nauczył mnie..

34,90 zł 23,21 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,21 zł

Kiedy zdecydowałem się adoptować psa o imieniu Angel, sądziłem, że będzie to ciekawe, ale niezbyt ambitne doświadczenie. Zła ocena. Kiedy zdecydowałem się adoptować psa o imieniu Angel, sądziłem, że będzie to ciekawe, ale niezbyt ambitne doświadczenie. Zła ocena. Szybko stało się jasne, że w radzeniu sobie z Angel najbardziej pomoże mi, nieoczekiwanie, sześć dekad doświadczenia zdobytego na różnych stanowiskach kierowniczych oraz zasady, jakie w tym czasie poznałem. Zacząłem przypominać sobie niektóre z osobistych przeżyć, które pogłębiły moje zrozumienie. To z kolei przypomniało mi wielu wspaniałych ludzi, którzy wzbogacili moje życie zawodowe. O niektórych z nich zapewne już słyszeliście, na przykład o pisarzu Stephenie Kingu, a o innych być może będziecie czytać po raz pierwszy. W przypadku Angel niemal dwa lata trwała praca nad osiągnięciem ostatecznego celu każdego zarządzania - by pomóc człowiekowi (albo psu) osiągnąć pełnię jego możliwości. Patrząc wstecz, odnoszę wrażenie, że te wszystkie skomplikowane rady, o jakich czytałem, były ciekawe, chociaż wykraczały daleko za to, co było mi faktycznie potrzebne, jako że mój styl zarządzania zawsze polegał na minimalizowaniu - to znaczy na sprowadzaniu zawiłości do tego co podstawowe, do starań by zawrzeć to, co musi zostać zrobione, w jednym łatwym do zapamiętania zdaniu albo jeszcze lepiej, w krótkim i prostym wyrażeniu. I jeszcze jedno. Eksperci, zarówno ci ze świata psów, jak i spoza niego, zgadzają się, że wytrwałość, czyli wola, by nie ustawać w dążeniu do celu, to niezbędny składnik, powodzenia człowieka w każdym przedsięwzięciu. Istnieje cała litania opowieści udowadniających, że wytrwałość pojawia się w szerokim spektrum naszego społeczeństwa, u mężczyzn i u kobiet, którzy przez swoją determinację, by pokonywać wyzwania, dochodzą do sukcesu. Zaufanie, szacunek i przywództwo (wraz z odrobiną miłości) są opoką doskonałych firm. Oto osiem cech, które przyczyniają się do osiągnięcia doskonałości w firmach. * Nastawienie na działanie, na branie się do roboty Zrób, napraw i bierz się do roboty. * Pozostawaj w bliskim kontakcie ze swoim klientem Ucz się od nich. Zapewniaj niezrównaną jakość, obsługę i rzetelność. * Autonomia i przedsiębiorczość Zachęcaj do podejmowania praktycznego ryzyka i wspieraj dobre pomysły. * Wydajność dzięki ludziom Ludzie to nasza najlepsza inwestycja; pomóż im, by byli bardziej produktywni. * Interaktywność; nakierowanie na wartość To jest mantra Casey'a: zarządzanie poprzez wędrowanie. * Trzymaj się tego, co wiesz Trzymaj się blisko tego, na czym się znasz. * Prosta formuła; okrojony zespół Obsadzaj wysokie stanowiska małą liczbą osób; przekazuj władzę w dół na poziom operacyjny. * Równoczesna "swoboda i dyscyplina" Centralizuj tylko to, co działa.
Opakowanie Wspomaganie i finansowanie rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw

75,00 zł 60,49 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,49 zł

W książce przedstawiono podstawowe założenia, kierunki i instrumenty wspomagania oraz źródła finansowania rozwoju współczesnych małych i średnich przedsiębiorstw. Praca składa się z czterech części, które dotyczą: determinantów rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w gospodarce rynkowej; założeń i wytycznych dla programów wspierania firm sektora MSP; wykorzystania instrumentów wspomagania rozwoju w praktyce gospodarczej małych i średnich przedsiębiorstw; zewnętrznych źródeł finansowania rozwoju firm sektora MSP. Publikacja kierowana jest do studentów i pracowników naukowych zajmujących się przedsiębiorczością oraz zarządzaniem rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw. Powinna również zainteresować praktyków gospodarczych ? przedsiębiorców i menedżerów z firm sektora MSP, a także decydentów i pracowników instytucji otoczenia małego i średniego biznesu odpowiedzialnych za opracowywanie założeń i wdrażanie programów wspomagania tej kategorii przedsiębiorstw.
Okładka książki Ocena efektywności szkoleń

59,00 zł 47,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,58 zł

Zarządzający wszelkiego typu organizacjami wymagają, by pracownicy działów szkoleń, działów personalnych, konsultanci i instruktorzy potrafili dowieść, że planowane i przeprowadzane szkolenia są inwestycjami przynoszącymi firmie określone korzyści. Książka zawiera wskazówki, jak zapewniać efektywność szkoleń i jak ją oceniać, a więc jak mierzyć i uzasadniać wartość szkoleń.
Okładka książki Organizacje pozarządowe a korporacje

49,00 zł 39,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,52 zł

Liczba organizacji pozarządowych, o charakterze lokalnym lub międzynarodowym, znacznie wzrosła w ciągu ostatnich 20 lat. Przemiany w globalnej gospodarce związane z procesem globalizacji spowodowały z kolei wzrost liczby korporacji międzynarodowych. Obie grupy równolegle odgrywają coraz większą rolę w kształtowaniu ładu gospodarczego i społecznego, realizując swoje interesy. W książce skoncentrowano się na zależnościach pomiędzy organizacjami pozarządowymi, a korporacjami międzynarodowymi, ich wzajemnym oddziaływaniu, podstawowych źródłach konfliktów i możliwościach współpracy. Książka zawiera liczne przykłady w formie case studies, ilustrujące przebieg konfliktów oraz przypadki współdziałania w praktyce. Jest to wartościowa pozycja w światowej literaturze ekonomicznej, wyjątkowa na polskim rynku. Michael Yaziji jest profesorem specjalizującym się w zarządzaniu strategicznym i strategiach organizacyjnych w IMD (International Institute for Management Development) w Lozannie. Jonathan Doh jest profesorem Villanova School of Business, USA, zajmuje się biznesem międzynarodowym oraz marketingiem, jest załozycielem Center for Global Leadership.
Opakowanie Zarządzanie silną marką

69,00 zł 50,47 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,47 zł

Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji -nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż rośnie, Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości. Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia: * m definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji, * elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych, * prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne, * narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki, * proces kształtowania programu Icjalnościowegc marki, rodzaje funkcjonujących programów, * semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki, * najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej. Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie, Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Okładka książki Ekonomika przedsiębiorstw

39,00 zł 31,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,45 zł

Książka "Ekonomika przedsiębiorstw" została poświęcona zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania przedsiębiorstw we współczesnym świecie gospodarczym. Jest to opracowanie kompleksowo traktujące o wpływie otoczenia na przedsiębiorstwa, a także czynnikach konkurencyjności. W publikacji ukazano zasady gospodarowania składnikami majątkowymi oraz źródła ich finansowania. Zaprezentowano również jak ważną rolę w prawidłowym funkcjonowaniu podmiotów gospodarczych odgrywają procesy inwestycyjne, konsolidacyjne i restrukturyzacyjne. Ponadto, w książce poruszono zagadnienia wartości przedsiębiorstwa, a także współdziałania gospodarczego podmiotów zarówno w ramach form kooperacji, jak i koncentracji. Opracowanie to doskonały podręcznik - przewodnik dla studentów różnych kierunków i specjalności ekonomicznych, jak i osób zainteresowanych zdobywaniem aktualnej wiedzy na prezentowany temat.
Okładka książki Nowe zarządzanie finansami publicznymi w warunkach kryzysu

69,90 zł 52,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,70 zł

Finanse publiczne znajdują się w centrum uwagi zarówno badaczy, polityków, jak i znacznych kręgów społeczeństwa. Zainteresowanie to jest w pełni uzasadnione, jeżeli uwzględni się rolę finansów publicznych w życiu społecznym i gospodarczym kraju. Ich rola wzrasta, zwłaszcza w warunkach ustroju demokratycznego, w którym obywatele mają prawo wyrażać swoje preferencje odnośnie do dostarczanych przez państwo dóbr. Współczesne państwo jest państwem podatkowym, co oznacza, że aby sprostać oczekiwaniom i wymaganiom obywateli, musi nakładać podatki, gdyż to one są głównym źródłem jego dochodów. Problem polega jednak na tym, że obywatel, oczekując dostarczania przez państwo dóbr publicznych, niechętnie ponosi ciężary podatkowe. System demokratyczny ? przy wszystkich jego zaletach ? zawiera szereg niebezpieczeństw i pułapek dla finansów publicznych. Głównym przesłaniem monografii Nowe zarządzanie finansami publicznymi w warunkach kryzysu jest poszukiwanie metod nowatorskiego zarządzania finansami publicznymi, które zwiększyłoby efektywność wykorzystania pieniędzy publicznych. Racjonalne gospodarowanie środkami publicznymi ma znaczenie ponadczasowe, uniwersalne. Jednak nabiera dodatkowego wymiaru i ważności w warunkach kryzysu finansów publicznych, kiedy podejmowane są wymuszone decyzje o cięciach w wydatkach budżetowych (publicznych). Dostrzegając przesłanki takiego postępowania władz, nie można nie zauważać, że decyzje takie mogą ? paradoksalnie ? prowadzić właśnie do nieracjonalności. I co równie ważne ? mogą istotnie osłabiać skuteczność nowatorskich metod zarządzania finansami publicznymi. W pracy uwzględniony został, w pewnym zakresie, dorobek i praktyka finansów publicznych innych krajów. Warto zwrócić uwagę na ten fragment pracy, który traktuje o trudnościach Polski i Francji w sferze równoważenia finansów publicznych. Przykład Francji jest o tyle interesujący, że kraj ten od wielu dekad eksperymentuje z nowatorskimi metodami zarządzania finansami publicznymi. Jednak doświadczenia francuskie potwierdzają w pełni złożoność materii, jaką są finanse publiczne, jak silny jest wpływ polityki na ich stan. Z doświadczeń zagranicznych przydatne mogą okazać się zaprezentowane w pracy metody budowy budżetu ogólnego Unii Europejskiej czy podjęta inicjatywa reformy systemu opieki zdrowotnej w Stanach Zjednoczonych. Praca zawiera również ciekawy opis rozwiązań niemieckich dotyczących systemu finansowania gmin. Część druga pracy poświęcona została teorii i praktyce zarządzania finansami publicznymi. Punktem wyjścia rozważań prowadzonych w tej części pracy są zagadnienia dotyczące nowego paradygmatu zarządzania finansami publicznymi. Finanse publiczne stanowią system naczyń połączonych. Stąd też nie jest zaskoczeniem, że zjawiska kryzysowe uderzyły mocno nie tylko w budżet państwa i inne fundusze publiczne szczebla centralnego, ale także w finanse samorządowe. Ocena kondycji finansów samorządowych w Polsce w warunkach kryzysu zamyka trzecią część pracy. W tej części wyeksponowana została potrzeba nowego podejścia (filozofii) do zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego w Polsce. Weryfikacji poddane zostały prawne podstawy działalności samorządu terytorialnego w naszym kraju i ich znaczenie dla funkcjonowania finansów samorządowych w warunkach kryzysu. Zwracają uwagę rozważania poświęcone wpływowi cyklu koniunkturalnego na stan finansów samorządowych w ogóle, jak też na poszczególne źródła i formy zasilania finansowego jednostek samorządowych, a więc na podatki lokalne, na dochody wyrównawcze jednostek samorządu terytorialnego. Książka jest przeznaczona dla pracowników administracji rządowej i samorządowej zajmujących się konstruowaniem budżetów, a także dla wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych.
Okładka książki Finansowanie przedsiębiorstwa

56,90 zł 42,04 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,04 zł

Powodzenie przedsiębiorstwa w dużej mierze jest uzależnione od właściwego doboru źródeł finansowania prowadzonej działalności. Dysponowanie przez przedsiębiorstwo odpowiednimi – co do wielkości i struktury – źródłami finansowania nie tylko umożliwia prowadzenie działalności operacyjnej i inwestycyjnej, ale także zapewnia bezpieczeństwo finansowe, tj. utrzymanie płynności w krótkim i długim okresie. Dostęp do instrumentów finansowania zaspokajających potrzeby przedsiębiorstwa w tym zakresie może stanowić również źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Ważnym kryterium wyboru strategii finansowania przedsiębiorstwa są koszty pozyskania kapitału finansującego aktywa przedsiębiorstwa. Koszty te mają istotny wpływ na ostateczne wyniki jego działalności. Autorka, Aleksandra Duliniec, za podstawowy cel tej książki postawiła sobie zaprezentowanie wszystkich istotnych czynników, wpływających na decyzje podejmowane w przedsiębiorstwie w zakresie wyboru źródeł finansowania w podziale na: źródła wewnętrzne i zewnętrzne; finansowanie długoterminowe i krótkoterminowe; finansowanie ze źródeł krajowych lub pochodzące z zagranicy; finansowanie kapitałem własnym, obcym lub hybrydowym. W efekcie tych decyzji kształtowana jest strategia finansowania przedsiębiorstwa. Książka przeznaczona jest dla studentów uczelni i kierunków ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i MBA, a także menedżerów podejmujących decyzje finansowe w przedsiębiorstwach.
Okładka książki Psychologia motywacji w organizacji

40,00 zł 31,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39 zł

Termin motywacja jest terminem wieloznacznym, książka porządkuje definicje i wskazuje najważniejsze czynniki decydujące o tym, jak powinna być rozumiana, szczególnie w kontekście biznesowym. Najwięcej zagadnień poświęconych jest praktycznemu wykorzystaniu narzędzi motywacyjnych (finansowych i poza finansowych). Duży nacisk położony został na umiejętności menedżerów w zakresie wykorzystania potencjału pracowników: opisano najważniejsze kompetencje i umiejętności, które odpowiedzialne są za lepsze i pełniejsze wykorzystanie aktywności zawodowej pracownika. Temat ten wydaje się szczególnie atrakcyjny, zwłaszcza w kontekście potrzeby zwiększenia efektywności i wydajności pracowników. Mobilizacja personelu, jego chęci do podejmowania nowych i trudnych zadań wydaje się być jednym z ważniejszych czynników decydujących o przewadze biznesowej firmy.
Okładka książki Gry szkoleniowe - Materiały dla trenerów zestaw 2 z płytą CD

259,00 zł 195,26 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 195,26 zł

Unikalny zestaw gier przydatnych w treningach, który może być włączony do autorskiego programu szkoleniowego trenera i dostosowany do potrzeb różnego rodzaju szkoleń. Zbiór zawiera opisy 77 zaawansowanych gier szkoleniowych wspomagających aktywne uczenie się oraz stymulujących zmianę zachowań i postaw.
Okładka książki Przedsiębiorczość

63,00 zł 56,28 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,28 zł

Glinka i Gudkova traktują przedsiębiorczość jako proces równoległy do cyklu życia firmy. Jest to podejście amerykańskie, wypracowane w grupie Babson College i rozpropagowane przez takich autorów, jak Timrnons czy Churchill. Jest to pierwszy w literaturze polskiej podręcznik należący do tego nurtu. Książka wyraźnie nawiązuje do pionierskich prac Profesora Stefana Kwiatkowskiego, który jako pierwszy spośród polskich uczonych zwrócił uwagę na ten „procesowy" aspekt przedsiębiorczości i byt w skali globalnej pionierem międzynarodowych porównawczych badań nad przedsiębiorczością intelektualną. Książka jest Mu dedykowana i wpisuje się w Jego szkole naukową, co jest godnym odnotowania, rzadkim wydarzeniem w świecie akademickim, Z recenzji prof. dr hab. Andrzeja K. Koźmińskiego
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,75 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,84 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,99 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,15 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,35 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj