Marketing narracyjny. Jak budować historie,które..
Jak budować historie, które się sprzedają
-
Autor: Mistewicz Eryk
- ISBN: 9788324635238
- EAN: 9788324635238
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
- Wydawca: One Press Helion
- Format: 14.0x21.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 224
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
26,89złCena detaliczna: 39,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,89 zł
Powiedz mi coś o sobie!
Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym.
Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady? Proszę bardzo — Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek — firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.
Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:
o sobie (personal branding),
o firmie (komunikacja korporacyjna),
o produkcie (komunikacja produktowa),
o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).
Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale d’Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.