W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
W niniejszym, piątym tomie serii autor omawia główne narzędzie pracy trenera – perswazję, łącząc w sposób bardzo przystępny teorię z praktyką.Rosnąca popularność szkoleń sprawia, że potrzebni są odpowiednio przygotowani trenerzy, którzy będą mogli je zaplanować i poprowadzić. Do nich właśnie, jak również do pracowników działów HR i szkoleniowych, adresowana jest seria Szkolenia.
W niniejszym, piątym tomie serii autor omawia główne narzędzie pracy trenera – perswazję, łącząc w sposób bardzo przystępny teorię z praktyką. Charakteryzuje pojęcie perswazji, odróżniając ją od innych form wpływu, przede wszystkim od manipulacji; przybliża czytelnikom dwie główne drogi oddziaływania perswazyjnego oraz podpowiada, na jakie postawy uczestników zajęć mogą mieć wpływ. Tom stanowi zbiór cennych wskazówek praktycznych – zawiera wiele przykładów przekazów, ćwiczeń, podpowiedzi, które pomogą trenerom w codziennej pracy. Jest adresowany zarówno do początkujących trenerów, jak i do osób mających doświadczenie w przygotowywaniu szkoleń.
W publikacji czytelnik może odnaleźć odpowiedź na pytania dotyczące istoty, metod, barier i warunków sprawnej komunikacji w obrębie organizacji, jak również w zakresie komunikacji organizacji z otoczeniem. Pozycja umożliwia zdobycie i pogłębienie wiedzy z zakresu tak aktualnych zagadnień związanych z komunikacją, jak: audyt komunikacyjny, komunikacja marketingowa, komunikacja interkulturowa, wykorzystanie komunikacji w zarządzaniu wiedzą oraz negocjacje. W książce omówiono również szereg metod i narzędzi służących usprawnianiu procesów komunikacji wewnętrznej w organizacji. Publikacja zawiera wiedzę niezbędną osobom zajmującym stanowiska kierownicze bez względu na szczebel zarządzania czy realizowane funkcje.
Jak dobrze sprzedać w Polsce: żelazko, wodę mineralną, odżywkę dla dzieci, rury i kształtki, system grzewczy, luksusowy samochód, ekskluzywny sprzęt sportowy? Jak zdobyć i utrzymać klienta? Jak się ubierać na spotkania? Jak umiejętnie prowadzić rozmowy? Jak zareklamować firmę i produkt? Jak dobrze zorganizować własny warsztat pracy? Jeśli jesteś przedstawicielem handlowym i sprzedawcą (bez względu na staż) - powinieneś mieć te książkę! Jeśli dopiero myślisz o tym zawodzie - tym bardziej!
Celem książki jest przybliżenie czytelnikom w syntetycznym ujęciu najbardziej powszechnych zagadnień związanych z komitetami rady dyrektorów/rady nadzorczej. Omówiono regulacje istniejące w Polsce, ale przedstawiono też problem w szerszym kontekście: zarówno z perspektywy historycznej, jak i perspektywy regulacji ponadnarodowych i rozwiązań przyjętych w innych krajach. Opracowanie prezentuje także wyniki badań pierwszych doświadczeń polskiego ładu korporacyjnego z komitetami rad nadzorczych.
Szczegółowo omówiono następujące obszary tematyczne:
ogólne zagadnienia dotyczące skuteczności rad nadzorczych, koncepcjo niezależności członków rady, rola i praktyka powoływania komitetów w radach nadzorczych spółek,
tworzenie i funkcjonowanie komitetów audytu - proces rozwoju regulacji w tym zakresie na świecie i w Polsce, wyniki badań empirycznych dotyczących rozwoju komitetów audytu i ich skuteczności w Polsce,
komitety nominacji i wynagrodzeń - czynniki stymulujące ich tworzenie oraz ich rola i zadania,
wyniki badań ilościowych, których celem było określenie wpływu funkcjonowania komitetu audytu na wartość przedsiębiorstwa,
kierunki rozwoju systemu ładu korporacyjnego i najważniejsze zagadnienia związane ze zwiększaniem skuteczności działania rady nadzorczej.
Treść uzupełnia przykładowy regulamin komitetu audytu.
Książka przeznaczona jest dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniami związanymi z ładem korporacyjnym i rynkami finansowymi. Będzie doskonałym źródłem wiedzy dla praktyków: zarządzających, członków rad nadzorczych, uczestników polskiego rynku kapitałowego, a także studentów kierunków ekonomicznych, prawniczych, zarządzania i finansów.
Publikację można nazwać przewodnikiem po tematyce otwartych źródeł informacji. Zawiera przegląd pewnej grupy informacji, ale formy i metody pracy z informacją w dużej mierze charakteryzują się uniwersalizmem, co sprawia, że można je stosować również na innych polach aktywności człowieka. Treść książki jest ściśle związana ze zmianami społecznymi, które pozwalają mówić dziś o społeczeństwie informacyjnym. Ostatnia dekada to dynamiczne zmiany społeczne, technologiczne i mentalne. Wciąż zwiększają się możliwości przetwarzania informacji, zwiększa się także ich dostępność i powstają coraz bardziej nowoczesne narzędzia wspomagające pozyskiwanie, selekcję, gromadzenie, przetwarzanie i dystrybucję informacji.
Ukazanie się książki Howarda Rachlina w języku polskim to wielkie wydarzenie. Daje szansę na zapoznanie się ze sposobem opisywania, wyjaśniania i analizowania ludzkich działań z perspektywy analizy zachowania, czyli współczesnego radykalnego behawioryzmu. I to w wydaniu jednego z najznamienitszych reprezentantów tego kierunku psychologii. Przedstawione podejście do samokontroli łączy psychologię behawioralną i ekonomię w sposób, który jest zarówno przekonujący, jak i pobudzający do myślenia. A poza wszystkimi walorami naukowymi, książka jest po prostu świetnie napisana.
prof. Paweł Ostaszewski
Nie czekaj, działaj i przekuj pasję w bogactwo
Czy masz hobby, któremu mógłbyś oddawać się całymi dniami? Jakiegoś bzika, przez którego jesteś gotów siedzieć do późna w nocy? Nadeszły wspaniałe czasy, w których można się oddawać swojej pasji i żyć z robienia tego, co kochasz. W Wybij się! Nie czekaj, działaj i przekuj pasję w bogactwo Gary Vaynerchuk pokazuje, jak wykorzystywać potęgę Internetu do zamiany hobby w prawdziwy biznes. Przez wiele lat rozwijał rodzinny sklep z winami i uczynił z niego czołowy biznes w kraju. Jednak pewnego razu włączył kamerę i dzięki sekretnym chwytom, które zdradza w tej książce, zmienił swoje życie i zaczął wyrabiać sobie osobistą markę, która posiada ogromny potencjał do zarobienia pieniędzy. Pod koniec książki czytelnik potrafi panować nad mocą Internetu, dzięki której jego marzenia stają się rzeczywistością. Wybij się! stanowi przedstawioną w punktach instrukcję obsługi nowoczesnego biznesu.
Gry Vaynerchuk należy do przedsiębiorców, którzy odkryli sekret łączenia pasji z biznesem. Zawsze jest zabawny i inspirujący. Jesteś sobie winien lekturę tej książki!
Tony Hsieh, dyrektor generalny zappos.com, autor książki Dawaj innym szczęście
Gary to siła natury. Każdego porusza jego troskliwość i szczera pasja. Swoim rozeznaniem w serwisach społecznościowych i swoim przesłaniem idealnie trafił w czas.
Tony Robbins, autor Obudź w sobie olbrzyma
Gary V. wybił się po mistrzowsku. Pożycz, wyżebraj, ukradnij tę książkę, żeby poznać techniki, które pomogły mu rozkręcić biznes wart 60 milionów dolarów i zrobić to na własnych zasadach.
Tim Ferriss, autor 4-godzinny tydzień pracy - nr 1 na liście bestsellerów “New York Timesa”.
Gary Vaynerchuk stał się chodzącym, gadającym (i to jak!), twitterującym i surfującym przykładem na to, że jeśli wierzysz w to, co robisz, i bawisz się tym, to twoje życie zyskuje pod każdym względem. Z nikim tak bardzo nie lubię gadać o sporcie, winie i… życiu.
Scott Simon, prowadzący program Wekkend Edition Saturday w radiu NPR
Gary to pierwsza osoba, która przekonała mnie, jak ważna jest otwartość i własna marka. Mówił o tym wiele miesięcy wcześniej niż inni. On zawsze jest krok do przodu.
Kevin Rose, założyciel digg.com
Gary Vaynerchuk - zwrócił na siebie uwagę pionierskim podejściem do popularyzacji swojej marki i swojego biznesu. Początkowo wykorzystywał tradycyjne metody reklamowe i rozwinął lokalny, rodzinny sklep winiarski w krajowego lidera branży, a później szybko się przerzucił na serwisy społecznościowe – na przykład Twitter i Facebook – żeby promować swój wideoblog o winach, Wine Librery TV. Zakładając zarówno detaliczny sklep internetowy w 1997 roku, jak i Wine Library TV w lutym 2006 roku, potrafił wcześnie wyłapać nowe trendy i zrobić na nich biznes. Jego lekcji o serwisach społecznościowych, pasji, otwartości i reakcyjności biznesowej nie wolno przegapić!
www.garyvaynerchuk.com
Ścieżka pasji, zysku i celu
Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście.
Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu.
Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1.
Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu.
Pomóż pracownikom rozwijać się – zarówno osobiście, jak i zawodowo.
Staraj się zmienić świat.
Aaa, i zarabiaj pieniądze…
Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. Po zadebiutowaniu w roku 2009 jako najwyżej plasująca się nowa firma na corocznej liście „Najlepsze firmy, dla których warto pracować” magazynu „Fortune” Zappos zostało przejęte przez Amazon w transakcji wycenionej na ponad 1,2 miliarda dolarów w dniu zamknięcia.
W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powołanie do życia LinkExchange, zarządzanie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście.
Ta książka jest fantastyczna. To, jak Tony i Zappos rozwinęli się do miliarda dolarów w sprzedaży brutto, jest tylko początkiem. Porusza ona wszystko – od pozyskiwania funduszów po znajdowanie szczęścia, od autentycznych e-mali po listy kontrolne. Mocno osobista i mocno praktyczna.
Tim Ferriss, autor bestsellera 4-godzinny tydzień pracy
W tej fascynującej (i często zabawnej) książce Tony objaśnia, jak przekuł swoje przekonania w działania, które rzeczywiście przynoszą szczęście.
Grretchen Rubin, autorka The Happiness Project
10 najważniejszych powodów, dla których powinieneś przeczytać tę książkę:
10. Chcesz poznać drogę, jaką przeszliśmy w Zappos, aby osiągnąć ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto w niespełna dziesięć lat.
9. Chcesz poznać drogę, która ostatecznie doprowadziła mnie do Zappos, i lekcje, jakie odebrałem po drodze.
8. Chcesz poznać wszystkie błędy, jakie popełniliśmy w Zappos przez te lata, aby twoja firma mogła uniknąć zrobienia takich samych błędów.
7. Chcesz wymyślić właściwą równowagę pomiędzy zyskami, pasją i celem w biznesie i w życiu.
6. Chcesz zbudować długoterminową i trwałą firmę i markę.
5. Chcesz stworzyć silniejszą kulturę firmową, która uczyni twoich pracowników i współpracowników szczęśliwszymi, oraz pobudzić w nich większe zaangażowanie, prowadzące do wyższej produktywności.
4. Chcesz zapewniać lepsze doświadczenie klientowi, które uczyni go szczęśliwszym i zbuduje większą lojalność prowadzącą do powiększenia zysków.
3. Chcesz zbudować coś szczególnego.
2. Chcesz znaleźć inspirację i szczęście w pracy i w życiu.
1. Zabrakło ci drewna na opał w kominku, a ta książka stanowi doskonałą podpałkę.
Ta książka mogłaby rozpocząć rewolucję.
Marshall Goldsmith, autor Mojo: How to Get It, How to Keep It, How to Get It Back If You Lose It
W Dawaj innym szczęście Tony odkrywa sekret swojego sukcesu w tak młodym wieku: przywództwo w kulturze i szczęściu.
Lance Armstrong
W roku 1999, w wieku dwudziestu czterech lat, Tony Hsieh sprzedał LinkExchange, firmę, którą współzałożył, Microsoftowi za 265 milionów dolarów. Następnie dołączył do Zappos jako doradca i inwestor, a ostatecznie został dyrektorem generalnym firmy. Pomógł Zappos rozwinąć sprzedaż brutto z prawie zerowej do ponad miliarda dolarów rocznie i trafić na listę „Najlepszych firm, dla których warto pracować” magazynu „Fortune”.
Aby dowiedzieć się więcej, możesz wejść na stronę internetową autora www.DeliveringHappinessBook.com albo odwiedzić go na twitter.com/dhbook
„Zaufanie – nie istnieje nic ważniejszego w relacjach między przełożonymi a ich pracownikami, między kolegami a partnerami. Bez zaufania nie można myśleć o skutecznym zarządzaniu ani o przywiązaniu klientów, przy braku zaufania żadne przedsiębiorstwo nie osiągnie takiego tempa działania, aby zapewnić sobie przyszłość na burzliwych dziś rynkach. Ta książka ma wydobyć zaufanie z zacisznych zakątków, jak również udowodnić, że zaufanie jest czynnikiem ważnym i „opłacalnym”. Ma także wskazać szybką i bezpośrednią drogę do „bezzwłocznego zaufania”. Zrywa ona też z szeregiem stereotypów: jakoby zaufanie było czymś dobrym, ale nie dorównywało kontroli; że na zaufanie trzeba sobie dopiero zasłużyć lub że zaufanie to „jedynie” wrażenie. W rzeczywistości nie ma pewniejszego środka zabezpieczającego niż zaufanie. Zaufanie stanowi skuteczniejszą kontrolę niż jakikolwiek system kontrolny. Zaufanie tworzy większą wartość niż jakakolwiek koncepcja zarządzania, podnosząca wartość”. Fragment książki
Rozwój gospodarki rynkowej czy proces globalizacji narzucają konieczność wykorzystania takich metod zarządzania przedsiębiorstwami, które czynią je organizacjami dynamicznymi o dużej zdolności reagowania na zmiany otoczenia i odpowiadania na wyzwania rynkowe. Przy ciągłej zmianie warunków otoczenia kontrola jakości podejmowanych decyzji powinna być prowadzona na bieżąco. Pomocny w tym obszarze może być controlling, który pomaga na bieżąco kontrolować słuszność podejmowanych decyzji. Umożliwia sprawdzenie prawidłowości procesów gospodarczych; dostarcza różnym szczeblom wieloprzekrojowych informacji niezbędnych w zarządzaniu przedsiębiorstwem z nastawieniem na przyszłość; ułatwia stworzenie właściwego układu kompetencji i odpowiedzialności na różnych szczeblach zarządzania; jasny układ kompetencji i odpowiedzialności ułatwia ocenę skuteczności i efektywności funkcjonowania centrów odpowiedzialności oraz kierujących nimi menedżerów. Stabilne funkcjonowanie przedsiębiorstwem zapewnia realizacja przedsięwzięć przyjętych w strategii firmy oraz osiągnięcie założonych w niej wyników finansowych.
Negocjacje odgrywają decydującą rolę w naszej komunikacji z innymi ludźmi. Zarówno nasze życie zawodowe, jak i prywatne zależy w dużej mierze od tego, jak dobrze radzimy sobie w sytuacjach negocjacyjnych. Niezależnie od tego, na jakim stanowisku pracujesz, ile masz lat, jaki jest Twój status społeczny, musisz pogodzić się z tym, że jesteś negocjatorem. Dowiedz się, jak być w tym dobrym.
TECHNIKI NEGOCJACJI to książka, która pomoże Ci zrozumieć, co sprawia, że w negocjacjach odnosisz sukcesy lub ponosisz porażki. Podpowiemy Ci, jak stać się lepszym negocjatorem zarówno w pracy zawodowej, jak i w życiu prywatnym. Przede wszystkim jednak kierujemy tę książkę do osób, dla których umiejętność negocjowania jest jednym z kluczy do sukcesu w życiu zawodowym.
Znajdziesz tu mnóstwo cennych pomysłów, rad i wskazówek oraz praktyczne przykłady zastosowania taktyk negocjacyjnych w różnych sytuacjach. Pomogą Ci one zrozumieć, jak przekonywać, aby osiągnąć swój cel, a jednocześnie zapewnić sobie pomyślne kontakty z innymi ludźmi. W książce tej znajdziesz także porady w kwestii negocjacji za granicą, a także w zakresie prawnych aspektów zawierania umów handlowych.
Kompleksowe i usystematyzowane opracowanie na temat relacji inwestorskich w Polsce.
W książce ujęto definicje i klasyfikacje dotyczące relacji inwestorskich (z dużą liczbą uniwersalnych schematów), opisano zasady, formy i narzędzia ich stosowania oraz zaprezentowano miejsce relacji inwestorskich w działalności współczesnego przedsiębiorstwa – spółki giełdowej, uwzględniając szerszą perspektywę ekonomiczną oraz tło międzynarodowe.
Publikacja zawiera również zróżnicowane i aktualne studia przypadków oraz wyniki badań ankietowych przeprowadzonych w latach 2009–2010 na: spółkach giełdowych, reprezentatywnej próbie polskiego społeczeństwa oraz inwestorach i analitykach giełdowych.
Książka jest przeznaczona zarówno dla teoretyków, jak i praktyków rynku kapitałowego oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych i wyższych lat studiów na kierunkach ekonomia, zarządzanie oraz finanse i rachunkowość.
Danuta Dziawgo - doktor habilitowany; profesor Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, pracownik Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania
Książkę gorąco polecamy wszystkim wójtom, burmistrzom i prezydentom miast, starostom, wojewodom, marszałkom, sekretarzom, skarbnikom, naczelnikom wydziałów, kierownikom referatów, pracownikom urzędów samorządowych, kadrze zarządzającej i pracownikom jednostek organizacyjnych podległych jednostkom samorządu terytorialnego, radnym i przewodniczącym rad.
UWAGA!
Będzie przydatna także kadrze zarządzającej i specjalistom w innych jednostkach administracji publicznej oraz wszystkim osobom startującym w zbliżających się wyborach samorządowych.
W jedynej tego typu na rynku publikacji znajdą Państwo odpowiedzi na pytania np.:
Jak zachowywać się w urzędzie jako miejscu pracy
Jak przyjmować a jak zachowywać się w delegacji (również jak się ubrać, przywitać, siadać itd.)
Jakie są zasady precedencji
Jak organizować służbowe przyjęcia, bankiety
Czy i jakie prezenty można przyjmować a jakie dawać
Jak wykorzystywać telefon w urzędzie (służbowy i prywatny)
Jak kontaktować się z wyborcami
Jak pogodzić prace w urzędzie (wójt, radny, urzędnik) z kandydowaniem w kolejnych wyborach
W książce porady przeplatają się z przykładami postępowania oraz grafikami.
Jak myślą instytucje to przykuwający uwagę, pasjonujący esej na temat instytucji, łączący w sobie inspiracje z jednej strony socjologią francuskiego klasyka, Émile’a Durkheima, z drugiej zaś polskiego mikrobiologa Ludwika Flecka. Douglas zastanawia się w nim nad kategoriami współpracy i solidarności, które nieodłącznie powiązane są z ich odwrotną stroną: odrzuceniem i brakiem zaufania. Na jakiej podstawie tworzy się w danej instytucji zaufanie, sprawiające, że ludzie mogą ze sobą współpracować? Kiedy brak zaufania między współpracownikami sprawia, że niemożliwe staje się jakiekolwiek działanie? Kiedy pewne emocje i zachowania w ramach instytucji są uznawane za racjonalne, a kiedy tej racjonalności pozbawione? Doskonała lektura nie tylko dla antropologów, ale również socjologów i filozofów nauki.
Prezentowana publikacja przedstawia zagadnienia związane z szeroko rozumianym zbiorowym prawem pracy.
Książka została podzielona na trzy działy tematyczne:
I. Spory zbiorowe
II. Usytuowanie i uprawnienia związków zawodowych u pracodawcy
III. Wzory pism
Autor zbioru na podstawie ustawy o rozwiązywaniu sporów zbiorowych i ustawy o związkach zawodowych oraz zebranych poglądów doktryny, orzecznictwa sądowego i wzorów pism udziela odpowiedzi na wiele problemowych kwestii.
Działalność personalna jest jednym z wielu możliwych zastosowań praktycznych wiedzy o twórczości, czyli kreatologii. Działalność ta ma zwiększać wartość kapitału ludzkiego organizacji poprzez takie kształtowanie jego jakości, które ? w porównaniu do rynkowych konkurentów ? charakteryzuje się oryginalnością. Wydaje się bowiem, że nie może być mowy o uzyskiwaniu odpowiedniej jakości i wartości kapitału ludzkiego (w) organizacji, jeśli działalność uczestniczących w gospodarowaniu tym kapitałem podmiotów nie będzie, choć w części, działalnością twórczą. W książce, opierając się na dorobku kreatologii, zdefiniowano HR-owy kreacjonizm, określono jego granice oraz wykazano, iż twórczość podmiotów odpowiedzialnych za działalność personalną przyczynia się do budowania przewagi konkurencyjnej organizacji, opartej na jej najważniejszym zasobie niematerialnym. Zidentyfikowano pola kreatywności w 9 operacyjnych i 9 strategiczno-taktycznych działaniach personalnych, co oznacza, że jednocześnie określono w nich zakres formalizmu (rutyny/nietwórczości). Podano 35 przykładów zastosowania w HCM 19 różnych metod tworzenia pomysłów. Książka zawiera też treść opracowanego kwestionariusza ankiety do diagnozy stopnia wykorzystywania twórczości w obszarze HR (human resources) - określanym coraz częściej właśnie jako obszar HC (human capital) ? a także wyniki raportu z przeprowadzonego w 45 działach personalnych badania pilotażowego.
Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego.
Podręcznik składa się z czterech części. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.
Identyfikacja i zarządzanie problemami społecznymi - nota redakcyjna
Przemiany kontroli społecznej a kwestia umiejętności
Współczesne wyzwanie systemu edukacji z perspektywy teorii krytycznej
Programy interwencyjne realizowane w środowisku osób świadczących usługi seksualne w PolsceNiewierzący w społeczeństwie
Sekrety technik komunikacji ludzi sukcesu
TYLKO JEDNA BARIERA STOI MIĘDZY TOBĄ, A SUKCESEM.
Nie jest nią doświadczenie.
Nie jest nią talent.
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego inni ludzie szybko robią karierę, podczas gdy twoja utknęła w martwym punkcie? Dlaczego nikt nie zachwyca się twoimi wspaniałymi pomysłami? Czy nie wygląda na to, że nikt nie słucha tego, co masz do powiedzenia? Być może nie, gdyż, mimo że się komunikujesz, nie potrafisz się porozumieć.
John C. Maxwell, światowej sławy ekspert zarządzania twierdzi, że jeśli chcesz odnieść sukces, musisz nauczyć się porozumiewać z ludźmi. Chociaż może się wydawać, że niektórzy rodzą się z tą umiejętnością, prawda jest taka, że każdy może nauczyć się, jak przekształcić kontakt w porozumienie. W książce Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć Maxwell przedstawia pięć zasad i pięć porad praktycznych które pozwolą ci na efektywne porozumiewanie się z indywidualnymi osobami, z grupą i z publicznością. Można do nich zaliczyć:
• Znajdowanie wspólnej płaszczyzny;
• Upraszczanie przekazu;
• Wzbudzanie zainteresowania;
• Inspirowanie;
• Bycie sobą w relacjach z innymi ludźmi.
Gdy je opanujesz, relacje z całym otoczeniem – z szefem, z dziećmi, ze współpracownikami, czy z sąsiadami - osiągną zupełnie nową jakość.
Umiejętność porozumiewania się jest podstawą wykorzystania całego potencjału, jaki masz do dyspozycji. Nie ma w tym żadnej tajemnicy! Porozumiewanie się jest umiejętnością, której możesz się nauczyć i którą możesz stosować we wszystkich sytuacjach – osobistych, zawodowych, rodzinnych. Nie zwlekaj, zacznij już teraz!
John C. Maxwell jest znanym na świecie ekspertem ds. przywództwa, mówcą i autorem książek, które sprzedały się w ponad 18 milionach egzemplarzy. Dr Maxwell jest założycielem EQUIP, organizacji non profit, która przeszkoliła ponad 5 milionów liderów w 126 krajach na całym świecie. Każdego roku prowadzi seminaria dla tak różnych organizacji, jak firmy z listy Fortune 500, National Football League, United States Military Academy w West Point, a także dla przywódców rządowych. Jego książki regularnie trafiają na listy bestsellerów „New York Timesa”, Wall Street Journal” i „Business Week”. Każda z trzech jego książek – The Irrefutable Laws of Leadership, Developing the Leader within You i The 21 Indispensable Qualities of a Leader – osiągnęła wynik ponad miliona sprzedanych egzemplarzy. Z prowadzonym przez niego blogiem można zapoznać się na stronie JohnMaxwellOnLeadership.com.
Niniejsza publikacja przeznaczona jest dla osób pragnących rozpocząć działalność gospodarczą w Republice Federalnej Niemiec. Decyzja o samozatrudnieniu wymaga nie tylko dokładnej analizy własnych celów i możliwości, ale również odpowiedniej wiedzy o specyfice wybranego rynku, jego praw i zwyczajów.
Z książki Jak założyć firmę w Republice Federalnej Niemiec można dowiedzieć się:
- Jakie prawa i obowiązki posiadają osoby prowadzące działalność gospodarczą w Niemczech?
- Jaka forma prawna jest najbardziej odpowiednia dla planowanej działalności?
- Co i jak należy załatwić w odpowiednim urzędzie?
- Jak zatrudnić prawidłowo pracownika?
- Gdzie czyhają potencjalne zagrożenia i jak je ominąć?
- Gdzie można uzyskać pomoc w razie potrzeby?
Oprócz tej wiedzy, z którą należy koniecznie się zapoznać, aby planowane przedsięwzięcie nie skończyło się fiaskiem, Czytelnik dowie się z niniejszej publikacji, jak powinny zostać wypełnione formularze, które są niezbędne do rejestracji firmy i otrzyma bogaty zestaw gotowych pism i dokumentów w języku niemieckim.
Publikacja ta napisana jest w sposób przystępny dla każdego i spełnia rolę przewodnika, dzięki któremu przejście przez wszystkie etapy zakładania firmy stanie się łatwiejsze.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?