Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej.
-
Autor: Andrzej Batko
- ISBN: 9788324630004
- EAN: 9788324630004
- Oprawa: oprawa: twarda
- Wydawca: Sensus Helion
- Format: 14x20,8 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 120
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
21,94złCena detaliczna: 39,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,94 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
w sprzedaży bezpośredniej
Dlaczego jedynie w trakcie niektórych prezentacji handlowych nabywcy słuchają i oglądają z wypiekami na twarzy, czują się podekscytowani, z przekonaniem kupują, nigdy nie zwracają towaru i polecają produkt swoim znajomym?… Jeżeli już jesteś handlowcem i prezentujesz oferty kontrahentom, dobrze znasz wyraz znudzenia na ich twarzach, nieobecne spojrzenia, postawę obronną, podejrzliwość, wahanie się i podchwytliwe pytania… Niemniej jednak bywa również przeciwnie. Zdarzyło mi się wiele razy wysłuchać takiej prezentacji, że do dziś pamiętam uczucie fascynacji, narastającą ekscytację, przemykające przez moją głowę marzenia o posiadaniu proponowanego przedmiotu lub korzystaniu z oferowanej usługi. Towarzyszyło temu coraz intensywniejsze pragnienie, aby to posiadać. W moich myślach uruchamiał się kalkulator, wyliczający różnorakie opcje i sposoby zdobycia kasy na zakup. Cena traciła na znaczeniu, bo najbardziej istotne było pragnienie, aby to mieć! Stan, w jakim się znajdowałem, można podsumować jednym zdaniem: "Wyżebrzę, pożyczę albo ukradnę, niemniej jednak będę to posiadać!". Jak bardzo zależy Wszyscy na tym, ażeby kontrahenci w taki sposób reagowali na Twoją prezentację? Jeżeli już już myślisz sobie teraz, że owszem, niemniej jednak nie z Twoimi klientami, nie w dodatku produkcie, nie w tej sytuacji, nie na tym rynku, nie w tym państwie lub mieście, ta książka może okazać się najważniejszą zwrotnicą w Twoim życiu zawodowym. Zwrotnicą, która przekieruje Cię na nowy tor — łatwiejszej pracy, kilkakrotnie większych kasy, dostatku i zrealizowanych marzeń! Zacznij przyprawiać spersonalizowane handlowe relacje szczyptą hipnozy. Wywołuj u rozmówcy stan, w którym nie może i nie chce oderwać sugestie od Ciebie i Twojej oferty. Stan, kiedy wpływasz na percepcję, emocje i zachowanie drugiego człowieka. Stan kupowania!
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej
Spis Informacji:
Wstęp (9) Dlaczego tylko w czasie niektórych handlowych kontrahenci słuchają i oglądają z wypiekami na twarzy, czują się podekscytowani, z przekonaniem kupują, przenigdy nie zwracają towaru i polecają produkt swoim znajomym? Dlaczego coraz w niewielu przypadkach tak się dzieje na Twoich prezentacjach?
1. Ale zdarza się, że bywa inaczej... (11) Niektóre prezentacje handlowe posiadają działanie nawet hipnotyczne. Przykuwają uwagę, rozpalają wyobraźnię i wywołują niepohamowaną chęć i potrzebę funkcjonowania. Co w nich jest takiego?
2. Co hipnoza może mieć wspólnego z prezentowaniem oferty handlowej? (15) Które detale warsztatu hipnotyzera zwiększają "hipnotyczne" działanie pokazu? Przecież nie wahadełko i okrzyk "Śpijjjj!". Jest w hipnozie coś, czego widz nie zauważa, i co działa najsilniej. W skutecznej przekazu handlowej jest jednakowo.
3. Najistotniejsze narzędzie, czyli Ty (19) Wyobraź sobie, że za chwilę weźmiesz udział w spotkaniu, od którego zależy, czy będziesz klepał biedę, czy raczej staniesz się szczęśliwym bogaczem. Czy tak jak większość rozsądnych osób zamierzasz się ładnie i elegancko ubrać? Wbrew pozorom, ten rozdział nie będzie poświęcony modzie, kostiumom, garniturom, krawatom czy również butom.
4. Co jeszcze możesz zrobić, by zadbać o swój stan emocjonalny? (27) Wpływ wyobraźni na Twój stan emocjonalny i sposoby kontrolowania tego wpływu. Od małego drobiazgu w Twojej głowie zależą Twoje zarobki.
5. Dwa mózgi, a tylko jeden kupuje... (31) Jeżeli myślisz, że dokonujesz rozsądnych i racjonalnych decyzji, to się mylisz. Jednakowo jak Twoi nabywcy. Czy ze 100% pewnością przemawiasz do właściwej półkuli?
6. Etapy przekazu - który jest najważniejszy? (37) Podstępne pytanie i zaskakująca odpowiedź. Jeżeli już wydaje Inni ludzie się, że odpowiedź brzmi "wszelkie etapy są najbardziej istotne", to znowu się mylisz!
7. Musisz to wiedzieć, zanim zaczniesz stosować strategie hipnotycznej prezentacji! (41) Jak handlowcy zainstalowali klientom "antysprzedażowy firewall", który obezwładnia i rozbraja Twoją prezentację handlową.
8. W jaki sposób zawalczyć o uwagę klienta, czyli hipnotyczne otwarcie (45) Jak przy użyciu hipnozy upolować uwagę kontrahenta?
9. "Boję się, że się wygłupię" (51) Dlaczego lepiej się "wygłupić" i wzbogacić, niż z powagą ledwie wiązać koniec z końcem? Pułapka "pseudoprofesjonalizmu".
10. "Szuflada z przywilejami" (53) Jak uchronić się przed zamknięciem w niewłaściwej szufladzie? Która szuflada jest właściwa i jak do niej wskoczyć?
11. Hipnotyczne otwarcie, czyli Ty ich g... obchodzisz, tak samo jak Twoja propozycja, Twój produkt i Twoje idee (57) Co realnie obchodzi kontrahenta i kto jest dla niego , a dodatkowo dla Ciebie najważniejszy?
12. Język żywych zdjęć i gorących uczuć, czyli dwa umysły i dwa języki (61) Tu zaczyna się prawdziwa hipnoza! Zgadza się, hipnoza. Czy można się nauczyć języka podświadomości i co Ludzie wszyscy ludzie to da? Jak "hipnoza bez hipnozy" i komunikacja "poniżej poziomu radaru" pomaga w sprzedawaniu rzeczy, usług i idei?
13. Zadaniem prezentacji nie jest dostarczanie treści. Co najmniej nie hipnotycznej przekazu handlowej! (71) Jak handlowcy przeceniają znaczenie informacji i dlaczego wierzą, że klient dokona na jej bazie rozsądnego wyboru? Jak w ten sposób tracą pieniądze na rzecz konkurencji?
14. Maskowanie, czyli jazda poniżej progu radaru! (75) Iluzjonista pomagał wygrywać wojskowym bitwy - pomyśl, jak to należy należy, co jest ukryte, może pomóc zwyciężyć w trakcie prezentacji i dystrybucji!
15. Poznaj jego ból, rozdrap ranę, pokaż, że jesteś autorytetem, i zaproponuj balsam i lekarstwo, a następnie nakarm rozsądek (81) Zasady psychologii perswazji i brukowego copywritingu razem tworzą potężne narzędzie sprzedażowe. Dowiedz się, w jaki metodę możesz tego użyć w prywatnej prezentacji handlowej.
16. Nakarm "rozsądek", czyli świadomą, racjonalną część umysłu kontrahenta (85) A co on lubi jeść? Jaka "dieta" uspokoi głodnego "cenzora"? Praktyczne wskazówki działające jak płynny azot na zapalnik bomby!
17. Szczepionka przeciw "Wujowi Karolowi" (91) Podobno rozsądek jest słabszy od pożądania, co zostało uwiecznione w wielu porzekadłach na temat przepływu krwi z jednej części ciała do drugiej. Coś w tym jest, też w kontekście dystrybucji. Jak zabezpieczyć się przed znienawidzonym "stornem" w dystrybucji bezpośredniej?
18. Umysł grupowy (97) Osób łatwiej przekonać, gdy są w grupie, niż każdego z nich osobno. Dlaczego tak jest?
19. Prawa psychologii tłumu i ich korzystanie w przekazu grupowej (101) Coś więcej niż zasada konformizmu.
20. Organizacja otoczenia, które możesz najwygodniej dla siebie ukształtować, i to zanim goście przyjdą na prezentację (105) W sytuacji sprzedaży grupowej to wszystko pracuje dla Ciebie. I tylko Ty możesz to spieprzyć! Jak się przed tym uchronić?
21. Zadbaj o miejsce pracy, czyli światło, dźwięk, powietrze (107) Dlaczego nie wystarczy wręczyć kontrahentowi albo kontrahentom kartki z wydrukowaną informacją i czekać, żeby któryś z nich pod wpływem tych treści dokonał zakupu?
22. Czy systematycznie pamiętasz, co jest Twoim misją? (115) Najkrótszy rozdział, ale bardzo istotny!
23. Na koniec, czyli na nowy początek (117) Możesz prezentować swój produkt, swoją usługę albo ideę milionom ludzi równocześnie, gdy wyjdziesz z sali albo pokoju w biurze i wejdziesz do...