KATEGORIE [rozwiń]

Lothar J. Seiwert

Okładka książki Samoorganizacja w 30 minut

19,00 zł 12,45 zł


Do usprawnienia organizacji pracy można podejść na różne sposoby. Najważniejsze jest to, że te proste i dobrze przemyślane sposoby można szybko, skutecznie i wydajnie zastosować w praktyce. Pięć zasad samoorganizacji, które tu przedstawiamy, zostało opracowanych tak, by spełniały powyższe założenia. Opierają się one na bogatym doświadczeniu, które autorzy zdobywali przez wiele lat. Zrobisz znacznie więcej w krótszym czasie – i masz więcej wolnego. Będziesz bardziej skuteczny. Twoja jakość życia znacznie się poprawi. To sprawi, że będziesz szczęśliwy, a to nas cieszy! Życzymy Ci owocnej lektury! Czy wracasz po pracy do domu z poczuciem, że nie zrobiłeś nic, co zaplanowałeś? Czy chcesz wiedzieć, jak możesz lepiej i bez wysiłku zorganizować swoją pracę? Ta książka pokaże ci pięć sprawdzonych w praktyce zasad samoorganizacji, które pomogą ci odnieść sukces w pracy. W ciągu zaledwie 30 minut dowiesz się tutaj: - jak zyskać dużo czasu - jak wyłączyć perfekcjonizm, czyli „hamulec sukcesu” - jak odróżnić ważne od pilnych - jak profesjonalnie organizować spotkania - jak zrobić przejrzysty harmonogram
Okładka książki 30 minut nauki zarządzania czasem

19,00 zł 10,56 zł


Przeraża cię zwykły terminarz lub kalendarz? Ułożony od A do Z plan dnia jest dla ciebie czystą teorią? Witaj w klubie ludzi chaotycznych, czyli takich, którzy nie potrafią zarządzać własnym czasem! Ta książeczka przedstawia przede wszystkim metody organizacji czasu dla ludzi, u których dominuje prawa półkula mózgu, czyli takich, którzy myślą raczej obrazami niż słowami. Dowiesz się, jak bez skomplikowanych systemów zarządzania czasem możesz:- zobaczyć swoje zajęcia ,,z lotu ptaka"" i wyjść naprzeciw oczekiwaniom ,,społeczeństwa pośpiechu"";- dzięki mapkom pamięci (Mind Maps) lepiej zaplanować swoje zadania w życiu zawodowym i prywatnym, a przez to dać sobie więcej czasu i wolności;- cieszyć się życiem bez choroby zwanej pośpiechem (Hurry Sickness) i znajdować więcej czasu na to, co jest naprawdę istotne.
Okładka książki Spiesz się powoli

34,00 zł 22,26 zł


Prof. dr Lothar Seiwert to „czołowy niemiecki ekspert w dziedzinie zarządzania czasem” (FOCUS). W roku 1999, jako pierwszy Niemiec, został wyróżniony międzynarodową nagrodą „Excellence in Practice” przyznawaną przez ASTD (American Society for Training and Development) w Atlancie. Jego firma coachingowa i konsultingowa Seiwer-Institut GmbH w Heidelbergu specjalizuje się w takich zagadnieniach jak Time-Management, Life-Leaderschip© i Work-Life-Balance. www.seiwert.de Czujesz się zagoniony i masz wrażenie, że twoje codzienne życie staje się coraz bardziej gorączkowe? Zadajesz sobie pytanie, jak to stałe przyśpieszanie zgrać z potrzebą czasu wolnego i spokoju, jak pogodzić wyzwania zawodowe z twoimi dążeniami w życiu prywatnym? Czołowy ekspert w dziedzinie zarządzania czasem Lothar J. Seiwert pokaże ci, dlaczego oszczędzanie czasu od dawna już nie wystarcza: zarządzanie czasem należącym do przyszłości oznacza całościowe zarządzanie własną osobą oraz aktywne kształtowanie swojego życia. Książka obejmuje między innymi: - rozwijanie wizji, wzorców, projektowanie celu życia - ustanawianie ról w życiu - efektywne cotygodniowe planowanie priorytetów - wydajne wykonywanie codziennej pracy Fragment książki Pożegnanie z gospodarowaniem czasem?       „Don't work hard, work smart". (Nie pracuj ciężko, pracuj mądrze). Mądrość amerykańskich menadżerów       Na temat właściwego gospodarowania czasem dyskutowano w ostatnich latach coraz częściej. Zewsząd też docierały głosy krytyki: „Zerwijcie z tym szaleńczym tempem", „Epidemia zabójczej konkurencji", „Wyrzuć swój terminarz" - takie i podobne nagłówki ukazywały się w prasie.       „Od-spieszaj się!", „znajdź czas tylko dla siebie" albo „wolniej znaczy ładniej" - oto nowe ekologiczno-czasowe hasła. „Członkowie zobowiązują się zatrzymać, przyjąć zaproszenie do zastanowienia się"... - tak zaczyna się jeden z rozdziałów statutu Związku Opóźniania Czasu. Zjednoczenie Slow Food broni się przed zredukowaniem jedzenia do poziomu fast foodu, przeciwstawiając mu bogactwo smaków wszelkich kuchni regionalnych. Bestseller Stena Nadolnego pt. Odkrycie powolności stał się podręcznikiem kultowym; bohater jego powieści, notorycznie powolny człowiek odkrywa, że jego wrodzone, ślimacze tempo nie jest bynajmniej upośledzeniem, lecz niewyczerpanym źródłem energii i kreatywności.       W międzyczasie i u nas w Europie pojawili się slobbies (wyraz ; ten składa się z pierwszych liter hasła: „Slower but better working \ people" - ludzie pracujący powolniej, ale wydajniej). Chodzi tu o ludzi, którzy wzbraniają się uznać szybkość za jedyne kryterium wydajności, a zamiast pośpiechu starają się uwypuklić kreatywne i produktywne strony powolności.       Czy to znaczy, że okres uczenia się gospodarowania czasem już minął? Z pewnością nie! To wszystko odzwierciedla jedynie zmianę trendu w gospodarowaniu czasem.       Time management, czyli gospodarowanie (zarządzanie) czasem jako technika pracy, jako metoda, albo jako maksyma, sposób życia jest bardziej aktualne dziś niż kiedykolwiek. Oczywiście nowa gospodarka czasem musi brać pod uwagę nowe modele myślenia, a także nowe treści.       Historia o powolności duszy       W czasie gdy jeszcze szosy nie przecinały pól i po drogach nie pędziły samochody, aby przenosić ludzi z szybkością wiatru od morza w góry, pewien misjonarz przedzierał się z kilkoma swoimi tragarzami przez afrykański busz. Ponieważ strasznie się spieszył, popędzał swoich przewodników, albowiem postanowił w ciągu trzech dni dotrzeć do celu. Zaświtał trzeci poranek, słońce świeciło na niebie, powietrze drgało, wysoka trawa poruszała się łagodnie, a ptaki śpiewały. Misjonarz zaczął znowu poganiać swoich ludzi, jednak tragarze tym razem nie chcieli się ruszyć z miejsca. Nic nie pomagało. Ani prośby, ani groźby, ani rozkazy. W końcu misjonarz spytał, dlaczego tak się guzdrzą. Tragarze odpowiedzieli mu, że „wprawdzie ich ciała są tu, gdzie je położyli, jednak muszą zaczekać, aż ich dusze dogonią je po tych trzech dniach".       Szybkość to nie wszystko. Zmiana tradycyjnego na nowy sposób gospodarowania czasem stanowi treść niniejszej książki. Tradycyjne metody zarządzania czasem, w obliczu wymagań współczesności, zostają postawione pod znakiem zapytania i opracowane na nowo.       O gospodarowaniu czasem decydują dwa różne, absolutnie przeciwstawne sposoby myślenia:       • gospodarowanie czasem w celu jego maksymalnego wykorzystania,       • gospodarowanie czasem jako środek ekologii czasu, jako umiarkowane zarządzanie czasem.       Zarządzanie czasem i szybkością       Każdy szef chce mieć wszystko natychmiast, i to najlepiej na przedwczoraj. Szybkość jest nakazem chwili i staje się czynnikiem decydującym w konkurencji.  Spiesz się powoli Spis treści Słowo wstępne do 9., kompletnego, przeredagowanego wydania 9 Jak powstała ta książka 11 Część l W poszukiwaniu nowej kultury czasu 13 Pożegnanie z gospodarowaniem czasem? 15 Od-spieszać, czyli zyskiwać czas 20 Time-Shift - przesunięcie czasu - zmiany w sposobie gospodarowania czasem (autorka: Ann McGee-Cooper) 23 Od gospodarowania czasem do zarządzania życiem 66 Całościowe, wszechobejmujące zarządzanie czasem i życiem: Work-Life-Balance (zachowanie równowagi między pracą a życiem prywatnym) 74 Część II Cztery kroki do osobistej suwerenności i efektywnego działania 83 Twoja osobista piramida sukcesów i skutecznego działania 85 Pierwszy krok: rozwiń wizję, schemat i cel życia 94 O Drugi krok: Zadecyduj: Role lub cele w moim życiu 131 O Trzeci krok: Planuj priorytety każdego tygodnia 146 Czwarty krok: Wykonuj efektywnie pracę codzienną 163 Część III Zarządzanie czasem jako klucz do równowagi między pracą a życiem prywatnym 173 O Skoncentruj się na prowadzeniu zrównoważonego trybu życia 175 O Twoja droga do szczęścia 195 Życzę Ci czasu 210 Podziękowania 213 Bibliografia 215
Okładka książki Efektywne zarządzanie czasem

58,80 zł 35,77 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Przejmij stery – stwórz prawdziwą równowagę pomiędzy swoją pracą i życiem osobistym z pomocą Microsoft® Outlook®. Praktyczny poradnik autorstwa dwóch prawdziwych ekspertów przedstawia sprawdzony system zarządzania czasem pokazując, jak można gospodarować tym najcenniejszym zasobem, dzięki dostosowanym modyfikacjom programu Outlook. Wyostrz swoją uwagę, zwalcz przeszkody – i z pełnym przekonaniem kieruj swoim czasem. Zdobądź umiejętności niezbędne do przejęcia kontroli nad swoim rozkładem dnia • Zorganizuj pocztę elektroniczną w systematyczny sposób i utrzymuj porządek w skrzynce odbiorczej • Zaplanuj czas dla produktywności – i broń go przed przerywaniem • Wykorzystaj filtry programu Outlook do zarządzania zadaniami i projektami • Zapewnij czas dla swojej rodziny i rozrywek – wspólnie planuj swoje życie zawodowe i prywatne • Połącz siłę programu Outlook z Microsoft OneNote®, by rejestrować pomysły i określać cele • Opanuj skuteczne techniki zarządzania czasem dzięki przykładom praktycznym O autorach Prof. dr Lothar Seiwert, CSP, jest wiodącym europejskim ekspertem w dziedzinie gospodarowania czasem. Za swą pracę otrzymał liczne nagrody i wyróżnienia, jest też autorem kilkunastu książek z tego zakresu i tematów pokrewnych. Holger Woeltje jest specjalistą zajmującym się wykorzystaniem techniki do zarządzania czasem. Uczy profesjonalnych strategii zwiększania produktywności na podstawie przykładów z praktyki własnej i swoich klientów.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj