Do usprawnienia organizacji pracy można podejść na różne sposoby. Najważniejsze jest to, że te proste i dobrze przemyślane sposoby można szybko, skutecznie i wydajnie zastosować w praktyce. Pięć zasad samoorganizacji, które tu przedstawiamy, zostało opracowanych tak, by spełniały powyższe założenia. Opierają się one na bogatym doświadczeniu, które autorzy zdobywali przez wiele lat.
Zrobisz znacznie więcej w krótszym czasie – i masz więcej wolnego. Będziesz bardziej skuteczny. Twoja jakość życia znacznie się poprawi. To sprawi, że będziesz szczęśliwy, a to nas cieszy! Życzymy Ci owocnej lektury!
Czy wracasz po pracy do domu z poczuciem, że nie zrobiłeś nic, co zaplanowałeś? Czy chcesz wiedzieć, jak możesz lepiej i bez wysiłku zorganizować swoją pracę?
Ta książka pokaże ci pięć sprawdzonych w praktyce zasad samoorganizacji, które pomogą ci odnieść sukces w pracy.
W ciągu zaledwie 30 minut dowiesz się tutaj:
- jak zyskać dużo czasu
- jak wyłączyć perfekcjonizm, czyli „hamulec sukcesu”
- jak odróżnić ważne od pilnych
- jak profesjonalnie organizować spotkania
- jak zrobić przejrzysty harmonogram
Przeraża cię zwykły terminarz lub kalendarz? Ułożony od A do Z plan dnia jest dla ciebie czystą teorią? Witaj w klubie ludzi chaotycznych, czyli takich, którzy nie potrafią zarządzać własnym czasem! Ta książeczka przedstawia przede wszystkim metody organizacji czasu dla ludzi, u których dominuje prawa półkula mózgu, czyli takich, którzy myślą raczej obrazami niż słowami. Dowiesz się, jak bez skomplikowanych systemów zarządzania czasem możesz:- zobaczyć swoje zajęcia ,,z lotu ptaka"" i wyjść naprzeciw oczekiwaniom ,,społeczeństwa pośpiechu"";- dzięki mapkom pamięci (Mind Maps) lepiej zaplanować swoje zadania w życiu zawodowym i prywatnym, a przez to dać sobie więcej czasu i wolności;- cieszyć się życiem bez choroby zwanej pośpiechem (Hurry Sickness) i znajdować więcej czasu na to, co jest naprawdę istotne.
Przejmij stery – stwórz prawdziwą równowagę pomiędzy swoją pracą i życiem osobistym z pomocą Microsoft® Outlook®. Praktyczny poradnik autorstwa dwóch prawdziwych ekspertów przedstawia sprawdzony system zarządzania czasem pokazując, jak można gospodarować tym najcenniejszym zasobem, dzięki dostosowanym modyfikacjom programu Outlook. Wyostrz swoją uwagę, zwalcz przeszkody – i z pełnym przekonaniem kieruj swoim czasem.
Zdobądź umiejętności niezbędne do przejęcia kontroli nad swoim rozkładem dnia
• Zorganizuj pocztę elektroniczną w systematyczny sposób i utrzymuj porządek w skrzynce odbiorczej
• Zaplanuj czas dla produktywności – i broń go przed przerywaniem
• Wykorzystaj filtry programu Outlook do zarządzania zadaniami i projektami
• Zapewnij czas dla swojej rodziny i rozrywek – wspólnie planuj swoje życie zawodowe i prywatne
• Połącz siłę programu Outlook z Microsoft OneNote®, by rejestrować pomysły i określać cele
• Opanuj skuteczne techniki zarządzania czasem dzięki przykładom praktycznym
O autorach
Prof. dr Lothar Seiwert, CSP, jest wiodącym europejskim ekspertem w dziedzinie gospodarowania czasem. Za swą pracę otrzymał liczne nagrody i wyróżnienia, jest też autorem kilkunastu książek z tego zakresu i tematów pokrewnych.
Holger Woeltje jest specjalistą zajmującym się wykorzystaniem techniki do zarządzania czasem. Uczy profesjonalnych strategii zwiększania produktywności na podstawie przykładów z praktyki własnej i swoich klientów.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?