Czy można zautomatyzować autentyczność? Fotokody na produktach, w gazetach, na samochodach. Szybkie wpisy na Twitterze. Teksty naszpikowane hashtagami. Newslettery wysyłane coraz częściej do coraz większej grupy odbiorców. Mobilne narzędzia marketingowe kuszą wszystkich właścicieli firm. Są stosunkowo tanie, proste w użyciu i pozornie pozwalają na dotarcie do mnóstwa ludzi. Szkoda tylko, że zamiast działać – wkurzają. A czasem nawet zabijają małe kotki! Mobilny marketing ma ogromny potencjał. Problem w tym, że zepsuliśmy go, zanim zdążyliśmy się o tym przekonać. Jest wykorzystywany nachalnie, błędnie i bez opamiętania. Nie zajdziesz daleko, jeśli będziesz robić właściwie kilka rzeczy, a niewłaściwie całą resztę. Nie skanuj kodu QR, tylko sięgnij po tę książkę. To pozycja obrazkowa dla tych, którzy tekstu mają już powyżej uszu. Dowiedz się, czego nie należy robić, i przeczytaj kilka bystrych uwag na temat błędów, których możesz uniknąć. Nie pozwól, by Twoje decyzje zabijały małe kotki. Unikaj takich wpadek, jak: wykorzystywanie kodów i QR innych kuszących, nowoczesnych technologii tylko dlatego, że jest to możliwe, a nie dlatego, że przynosi to firmie korzyści; zachowywanie się jak własny autoresponder; obrażanie, lekceważenie i unikanie „nieznośnych” klientów; próby czerpania zysków z katastrof i wydarzeń wstrząsających opinią publiczną oraz stosowanie innych egoistycznych praktyk, znanych z mediów społecznościowych; koncentrowanie się na przyszłości i zaniedbywanie teraźniejszości… oraz inne przerażające błędy oceny. Pozwól kotkom żyć!
Siła tkwi w relacjach!
Media społecznościowe i kapitał społeczny
Obsługa klienta w sferze publicznej
Marketing wirusowy
Autentyzm w newsletterach
Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru… marketing. Zafundowała nam pierwsze — cytowane wszędzie i przez wszystkich — reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami.
Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione.
Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi świetny początek dialogu, jaki nawiążesz z rynkiem. Autor w niezobowiązujący i dowcipny sposób przedstawia praktyczne spojrzenie na zmieniające się relacje firm z konsumentami. Przekonaj się, że media społecznościowe są przyszłością marketingu, a nie tylko przelotną modą. Sięgnij po zestaw konkretnych informacji oraz przykładów z życia, dzięki którym nie tylko dowiesz się, co się sprawdza (a co nie), lecz również jakie podejmować działania i do kogo je kierować.
Scott Stratten jest prezesem UnMarketing.com oraz ekspertem w obszarze marketingu szeptanego i społecznościowego. Wirusowe materiały wideo opracowane na zlecenie jego klientów zostały wyświetlone ponad 60 milionów razy i wygenerowały bardzo duże przychody. Stratten pojawia się w takich serwisach, jak Mashable.com i CNN.com. Piszą o nim "Wall Street Journal", "USA Today" oraz "FastCompany". Prowadzi wykłady i doradza na całym świecie w zakresie skuteczniejszych metod budowania przez firmy relacji z ich bieżącymi oraz potencjalnymi klientami z wykorzystaniem mediów społecznościowych czy marketingu wirusowego… oraz starej dobrej sztuki rozmawiania.
[WSTAW IMIĘ] napisał przełomowe dzieło dla [WSTAW NAZWĘ BRANŻY]. Rzuć wszystko i przeczytaj tę książkę!
słynny autor, który nie przeczytał tej książki
Ten autor zapłacił 8 tysięcy dolarów za udział w moim programie pisania bestsellerów. Niniejsza recenzja stanowi element wykupionego pakietu usług. Oto ona
autor bestsellerów, który napisał recenzje wszystkich książek biznesowych dostępnych na rynku
W tej książce znajdziesz naprawdę dużo słów
dyrektor generalny firmy z listy Fortune 500, który znalazł się na jednej imprezie z autorem i który przy kolejnym drinku zgodził się napisać recenzję
To najlepsza książka biznesowa na świecie, oprócz mojej
autor, który pisze recenzje tylko recenzentom jego książek
Nie wierz każdej recenzji, którą czytasz!
Bez marketing
Spis treści:
Wprowadzenie 9
Rozdział 1. Hierarchia zakupów 13
Rozdział 2. O ekspertach słów kilka 16
Rozdział 3. Luka zaufania 19
Rozdział 4. Restauracja, która nie zrozumiała... 22
Rozdział 5. Kontaktowanie się z potencjalnymi klientami w ciemno 25
Rozdział 6. Gdy Twoja firma celuje w samo dno 27
Rozdział 7. Pozyskaj i bądź 31
Rozdział 8. Dlaczego firmy nie korzystają z mediów społecznościowych 33
Rozdział 9. Media społecznościowe i przy okazji kapitał społeczny 35
Rozdział 10. Facebook kontra LinkedIn, kontra Twitter 38
Rozdział 11. Tworzenie platform społecznościowych 42
Rozdział 12. HARO, czyli przykład tworzenia platformy 47
Rozdział 13. Reguły gry uległy zmianie. Natychmiastowość i adekwatność 49
Rozdział 14. Obsługa klienta w sferze publicznej 51
Rozdział 15. Nie ograniczaj się do najśmielszych 56
Rozdział 16. Siedem grzechów głównych mediów społecznościowych 58
Rozdział 17. Jak Twitter odmienił moją działalność 65
Rozdział 18. Tassimo 71
Rozdział 19. Twitter lokalnie 74
Rozdział 20. Domino's Pizza, czyli o sile rozgłosu. Ludzie rozmawiają... 78
Rozdział 21. Naked Pizza 80
Rozdział 22. Nie karm trolla 82
Rozdział 23. Tweetathon 85
Rozdział 24. Twoja strona internetowa - tradycja kontra nowatorstwo 89
Rozdział 25. CAPTCHA 98
Rozdział 26. Luka doznaniowa 101
Rozdział 27. Podnieść poprzeczkę i już jej nie opuszczać - Cirque de Soleil 103
Rozdział 28. Mieszanie kawy 105
Rozdział 29. Luka doznaniowa w małych firmach 111
Rozdział 30. "Stop - Start - Kontynuacja" w praktyce 113
Rozdział 31. Zappos 115
Rozdział 32. Rockport 119
Rozdział 33. FreshBooks 121
Rozdział 34. Dlaczego nie należy uczyć się od milionerów 123
Rozdział 35. Przejrzystość i autentyzm 126
Rozdział 36. Przejrzystość na Twitterze w moim wykonaniu 128
Rozdział 37. Przejrzystość na Twitterze w Twoim wykonaniu 130
Rozdział 38. Partnerzy marketingowi 132
Rozdział 39. Referencje 134
Rozdział 40. Bestsellery 136
Rozdział 41. Dlaczego status "mamy pracującej w domu" nie sprzyja interesom 138
Rozdział 42. Walmart? Jesteście tam? 140
Rozdział 43. Nowe pomysły 142
Rozdział 44. Realizacja pomysłów 145
Rozdział 45. Seminaria tradycyjne 149
Rozdział 46. Teleseminaria 153
Rozdział 47. Teleszczyty 156
Rozdział 48. Jak i dlaczego zdecydowałem się na e-booka zamiast na organizację szczytu 159
Rozdział 49. Marketing wirusowy 164
Rozdział 50. BezMarketing incognito 185
Rozdział 51. Jak to działa w praktyce 190
Rozdział 52. Lush 193
Rozdział 53. Targi 195
Rozdział 54. Media społecznościowe na imprezach wystawienniczych 202
Rozdział 55. BezNetworking. Dlaczego spotkania networkingowe to zło 204
Rozdział 56. BezKoniec 208
Podziękowania 209
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?