KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki BezMarketing. Przestań kusić klientów...

BezMarketing. Przestań kusić klientów...

  • ISBN: 978-83-246-31419-4
  • EAN: 9788324634194
  • Oprawa: oprawa: twarda
  • Wydawca: One Press Helion
  • Format: 15,8x23,5 cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 208
  • Rok wydania: 2012
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 27,52
     zł
    Cena detaliczna:  39,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,52
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x

Siła tkwi w relacjach!
Media społecznościowe i kapitał społeczny
Obsługa klienta w sferze publicznej
Marketing wirusowy
Autentyzm w newsletterach
Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru… marketing. Zafundowała nam pierwsze — cytowane wszędzie i przez wszystkich — reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami.
Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione.
Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi świetny początek dialogu, jaki nawiążesz z rynkiem. Autor w niezobowiązujący i dowcipny sposób przedstawia praktyczne spojrzenie na zmieniające się relacje firm z konsumentami. Przekonaj się, że media społecznościowe są przyszłością marketingu, a nie tylko przelotną modą. Sięgnij po zestaw konkretnych informacji oraz przykładów z życia, dzięki którym nie tylko dowiesz się, co się sprawdza (a co nie), lecz również jakie podejmować działania i do kogo je kierować.
Scott Stratten jest prezesem UnMarketing.com oraz ekspertem w obszarze marketingu szeptanego i społecznościowego. Wirusowe materiały wideo opracowane na zlecenie jego klientów zostały wyświetlone ponad 60 milionów razy i wygenerowały bardzo duże przychody. Stratten pojawia się w takich serwisach, jak Mashable.com i CNN.com. Piszą o nim "Wall Street Journal", "USA Today" oraz "FastCompany". Prowadzi wykłady i doradza na całym świecie w zakresie skuteczniejszych metod budowania przez firmy relacji z ich bieżącymi oraz potencjalnymi klientami z wykorzystaniem mediów społecznościowych czy marketingu wirusowego… oraz starej dobrej sztuki rozmawiania.
[WSTAW IMIĘ] napisał przełomowe dzieło dla [WSTAW NAZWĘ BRANŻY]. Rzuć wszystko i przeczytaj tę książkę!
słynny autor, który nie przeczytał tej książki
Ten autor zapłacił 8 tysięcy dolarów za udział w moim programie pisania bestsellerów. Niniejsza recenzja stanowi element wykupionego pakietu usług. Oto ona
autor bestsellerów, który napisał recenzje wszystkich książek biznesowych dostępnych na rynku
W tej książce znajdziesz naprawdę dużo słów
dyrektor generalny firmy z listy Fortune 500, który znalazł się na jednej imprezie z autorem i który przy kolejnym drinku zgodził się napisać recenzję
To najlepsza książka biznesowa na świecie, oprócz mojej
autor, który pisze recenzje tylko recenzentom jego książek
Nie wierz każdej recenzji, którą czytasz!


 



Bez marketing
Spis treści:

 

  • Wprowadzenie 9
  • Rozdział 1. Hierarchia zakupów 13
  • Rozdział 2. O ekspertach słów kilka 16
  • Rozdział 3. Luka zaufania 19
  • Rozdział 4. Restauracja, która nie zrozumiała... 22
  • Rozdział 5. Kontaktowanie się z potencjalnymi klientami w ciemno 25
  • Rozdział 6. Gdy Twoja firma celuje w samo dno 27
  • Rozdział 7. Pozyskaj i bądź 31
  • Rozdział 8. Dlaczego firmy nie korzystają z mediów społecznościowych 33
  • Rozdział 9. Media społecznościowe i przy okazji kapitał społeczny 35
  • Rozdział 10. Facebook kontra LinkedIn, kontra Twitter 38
  • Rozdział 11. Tworzenie platform społecznościowych 42
  • Rozdział 12. HARO, czyli przykład tworzenia platformy 47
  • Rozdział 13. Reguły gry uległy zmianie. Natychmiastowość i adekwatność 49
  • Rozdział 14. Obsługa klienta w sferze publicznej 51
  • Rozdział 15. Nie ograniczaj się do najśmielszych 56
  • Rozdział 16. Siedem grzechów głównych mediów społecznościowych 58
  • Rozdział 17. Jak Twitter odmienił moją działalność 65
  • Rozdział 18. Tassimo 71
  • Rozdział 19. Twitter lokalnie 74
  • Rozdział 20. Domino's Pizza, czyli o sile rozgłosu. Ludzie rozmawiają... 78
  • Rozdział 21. Naked Pizza 80
  • Rozdział 22. Nie karm trolla 82
  • Rozdział 23. Tweetathon 85
  • Rozdział 24. Twoja strona internetowa - tradycja kontra nowatorstwo 89
  • Rozdział 25. CAPTCHA 98
  • Rozdział 26. Luka doznaniowa 101
  • Rozdział 27. Podnieść poprzeczkę i już jej nie opuszczać - Cirque de Soleil 103
  • Rozdział 28. Mieszanie kawy 105
  • Rozdział 29. Luka doznaniowa w małych firmach 111
  • Rozdział 30. "Stop - Start - Kontynuacja" w praktyce 113
  • Rozdział 31. Zappos 115
  • Rozdział 32. Rockport 119
  • Rozdział 33. FreshBooks 121
  • Rozdział 34. Dlaczego nie należy uczyć się od milionerów 123
  • Rozdział 35. Przejrzystość i autentyzm 126
  • Rozdział 36. Przejrzystość na Twitterze w moim wykonaniu 128
  • Rozdział 37. Przejrzystość na Twitterze w Twoim wykonaniu 130
  • Rozdział 38. Partnerzy marketingowi 132
  • Rozdział 39. Referencje 134
  • Rozdział 40. Bestsellery 136
  • Rozdział 41. Dlaczego status "mamy pracującej w domu" nie sprzyja interesom 138
  • Rozdział 42. Walmart? Jesteście tam? 140
  • Rozdział 43. Nowe pomysły 142
  • Rozdział 44. Realizacja pomysłów 145
  • Rozdział 45. Seminaria tradycyjne 149
  • Rozdział 46. Teleseminaria 153
  • Rozdział 47. Teleszczyty 156
  • Rozdział 48. Jak i dlaczego zdecydowałem się na e-booka zamiast na organizację szczytu 159
  • Rozdział 49. Marketing wirusowy 164
  • Rozdział 50. BezMarketing incognito 185
  • Rozdział 51. Jak to działa w praktyce 190
  • Rozdział 52. Lush 193
  • Rozdział 53. Targi 195
  • Rozdział 54. Media społecznościowe na imprezach wystawienniczych 202
  • Rozdział 55. BezNetworking. Dlaczego spotkania networkingowe to zło 204
  • Rozdział 56. BezKoniec 208
  • Podziękowania 209

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj