W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
Organizacja ma charakter społeczny, co oznacza, że o jakości jej funkcjonowania decyduje czynnik ludzki, zarówno w wymiarze indywidualnym, jak i zbiorowym. Jeśli organizacja chce się rozwijać, musi zwiększać efektywność poszczególnych osób, zespołów roboczych i większych grup działających w jej strukturze. Książka ta stanowi próbę określenia i opisania najważniejszych ścieżek rozwoju organizacji poprzez poprawę efektywności pracowników. Na podstawie analizy wyników badań, studiów przypadków i doświadczeń gromadzonych podczas działań doradczych dla różnych firm i organizacji, autor pokazuje relacje między rozwojem pracowników i rozwojem organizacji. Opierając się na modelu zwiększania efektywności HPI (Human Performance Improvement), wskazuje konkretne propozycje działań dla zarządów, kadry menedżerskiej i przedstawicieli działów HR.
Książka poświęcona jest wpływowi indywidualnych kompetencji pracowników na efekty działania w sprzedaży bezpośredniej. Przeprowadzona jest w niej pierwsza udana próba analizy zależności pomiędzy indywidualnymi kompetencjami a osiąganymi wynikami sprzedaży bezpośredniej zwłaszcza w formie marketingu wielopoziomowego. Słusznie i sku-tecznie zastosowano w tym celu interdyscyplinarne podejście badawcze, wykorzystując wie-dzę z zakresu zarządzania, marketingu, psychologii i ekonomii. Wyniki badań empirycznych potwierdzają występowanie dużego wpływu kompetencji indywidualnych na efekty sprzedaży bezpośredniej. Pokazują istnieje określonego zbioru kompetencji, których znaczenie nasila się na coraz wyższych poziomach efektów działania , istnienie zbioru kompetencji wspólnych, dominujących w poszczególnych poziomach efektów, jak i mocno odróżniających się. Istotne jest też obalenie tzw. obiegowej prawdy o istnieniu specyficznych kompetencji w sprzedaży bezpośredniej, zwłaszcza w formie marketingu wielopoziomowego. Jest to ważne z uwagi na kierunek, skalę i tempo rozwoju tej formy sprzedaży bezpośredniej. Zarówno ze względów poznawczych, jak i wdrożeniowych pozycja ta zasługuje na wnikliwą uwagę i wykorzystanie w pracy zawodowej wielu organizacji i sprzedawców.
Z recenzji prof. zw. dr hab. Anny Olejniczuk-Merty
Książka jest odpowiedzią na zawarte w Krajowej Strategii Rozwoju Regionalnego oczekiwania związane z nowym paradygmatem polityki regionalnej. Paradygmat ten zmierza w kierunku wzmocnienia systemu rządzenia wielopoziomowego (multilevel governance).
Kluczowe znaczenie mają w nim zasady efektywności, warunkowości, oparcia polityki na dowodach (evidence-based policy).
Zdecydowanie większą wagę przywiązuje się również do spójności terytorialnej, jako kryterium planowanych i wdrażanych działań rozwojowych. Nowy paradygmat polityki regionalnej zakłada dalsze zwiększenie autonomii samorządu województwa zarówno w zakresie tworzenia wizji rozwoju (strategii), jak i systemu realizacji tej wizji. System realizacji strategii - jej uczestnicy, instrumenty wdrażania, mechanizmy koordynacji oraz monitoring i ewaluacja - przygotowywany i przyjmowany na poziomie samorządowych województw jest przedmiotem niniejszego opracowania.
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wiarygodna i szybko dostępna wiedza o zachowaniach konsumentów, a także o działaniach konkurentów. Systematycznie rośnie zatem rola "dobrej" informacji pochodzącej z badań marketingowych - zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Co więcej, wartość takiej informacji doceniana jest nie tylko przez duże korporacje międzynarodowe i agendy rządowe, ale również przez małe i średnie przedsiębiorstwa, o lokalnym zasięgu działania.
Równocześnie dostrzegany jest coraz większy dysonans pomiędzy tym, co klienci oficjalnie deklarują a tym, jakie podejmują działania. Zastosowanie metodologii badań jakościowych, której celem jest dotarcie do "wnętrza" konsumenta, rozpoznanie jego emocji, ukrytych motywów i potrzeb, staje się więc niezbędne w identyfikacji rzeczywistych zachowań rynkowych. Metody jakościowe umożliwiają "wyjście" poza deklaracje konsumenta, rozpoznanie jego nieświadomych schematów postępowania oraz zrozumienie przyczyn irracjonalnych decyzji.
Rachunkowość zarządcza stanowi istotny element systemu zarządzania, który wspomaga podejmowanie decyzji na wszystkich szczeblach organizacji przedsiębiorstwa. Odpowiednio zastosowane narzędzia rachunkowości zarządczej ograniczają ryzyko podjęcia błędnych decyzji. Przedstawione w książce przykłady i zadania wraz z rozwiązaniami wskazują na możliwości wykorzystania narzędzi rachunkowości zarządczej do rozwiązywania problemów zarządzania organizacją.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych różnych uczelni, słuchaczy studiów podyplomowych oraz uczestników kursów z rachunkowości zarządczej, a także dla menedżerów i analityków finansowych. Jest również bardzo pomocna osobom chcącym zdawać egzaminy na biegłego rewidenta.
?Sprawnie funkcjonująca gospodarka każdego kraju opiera się na trzech podstawowych sektorach: publicznym, prywatnym oraz sektorze organizacji non profit. W ostatnich latach można zaobserwować nie tylko wzrost zainteresowania problemami funkcjonowania organizacji trzeciego sektora, ale wręcz swoistego rodzaju logarytmicznie rosnącą, szeroko zakrojoną i stale zwiększającą się potrzebę analizy roli, funkcji i zadań do nich przypisanych. Ich spektrum powiększa się nie tylko w zakresie ilościowym, ale przyjmuje również coraz bardziej skomplikowaną strukturę jakościową, ściśle skorelowaną z narastającymi w skali globalnej problemami, które nie tylko nie znajdują rozwiązania w oparciu o klasyczne, dotychczas się sprawdzające formuły postępowania, ale wymagają aplikacji odmiennych koncepcji myślenia i działania. Dynamicznie zmieniająca się rzeczywistość i nowe wyzwania z tym związane, spowodowały konieczność poszukiwania nowych sposobów, idei czy koncepcji mogących sprostać pojawiającym się wyzwaniom.
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymiarowego systemu przepływów finansowych i przepływu informacji, właściwych sektorowi opieki zdrowotnej.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych. W książce autorzy zawarli m.in.:
- opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing;
- analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych;
- omówienie problemu asymetrii informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej;
- tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych;
- zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia;
- kwestie związane z promocją usług medycznych.
Książka stanowi kompendium wiedzy związanej z zarządzaniem podmiotem leczniczym. Autorzy w przejrzysty sposób scharakteryzowali zarówno twarde obszary zarządzania placówką ochrony zdrowia, dające się wyrazić w formie konkretnych wielkości matematycznych i stanowiące fundament działań zarządczych, jak i miękkie, dotyczące kompetencji psychologicznych w zarządzaniu. Położyli również nacisk na praktyczne aspekty zastosowania wiedzy teoretycznej w zarządzaniu organizacją.
W publikacji szczegółowo omówiono m.in. takie zagadnienia jak:
- mechanizmy zarządzania podmiotem leczniczym,
- zarządzanie zasobami rzeczowymi i finansowymi oraz zasobami informacji w placówce ochrony zdrowia,
- zarządzanie zespołem i budowanie optymalnej motywacji do pracy,
- doskonalenie kompetencji w zakresie rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie ze stresem.
Stan prawny na 1 kwietnia 2013 roku.
The monograph manuscript demonstrates an interesting and coherent research into ABC and ABM issues in Poland. The book provides evidence that the author conducted original research, has made a significant contribution to the knowledge of the subject concerned.
Toomas Haldma
Książka umożliwia zrozumienie zasad prowadzenia rachunku efektywności inwestycji, poznanie zakresu i metodyki oceny efektywności inwestycji, założeń, algorytmów, interpretacji oraz kryteriów decyzyjnych metod oceny opłacalności, a także metod analizy ryzyka inwestycji. Wskazuje zalety i wady metod oceny opłacalności oraz metod analizy ryzyka inwestycji.
Trzecie wydanie zostało wzbogacone o charakterystykę, wyceny elastyczności zarówno decyzyjnej, jak i wynikającej z cech ocenianej inwestycji (elastyczności inwestycji), kompleksową prezentację metody skorygowanej NPV-ANPV, opis metodyki ekonomicznego (społecznego) rachunku efektywności inwestycji, zagadnienia związane i podejmowaniem decyzji finansowej dotyczącej inwestycji, a także o prezentację wielokryterialnego podejścia do oceny atrakcyjności inwestycji.
W publikacji szczegółowo omówiono:
* koncepcją prowadzenia współczesnego rachunku efektywności inwestycji,
* identyfikacje., pomiar i wycenę korzyści oraz kosztów inwestycji,
* konstrukcję algorytmów i formuł przepływów pieniężnych netto,
* formułowanie zasad prowadzenia rachunku efektywności inwestycji,
* wykorzystywanie określonych metod oceny opłacalności i analizy ryzyka inwestycji,
* zakres stosowalności poszczególnych metod rachunku efektywności inwestycji w polskiej i światowej praktyce gospodarczej,
* adaptacje, metodyki do nowych uwarunkowań i wymagań.
Książka jest przeznaczona dla potencjalnych inwestorów, menedżerów dokonujących oceny efektywności inwestycji (projektów), analityków finansowych i decydentów z różnych branż, a także wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych.
Książka Klient w sieci organizacyjnej podejmuje problem sieci organizacyjnych z perspektywy klienta. Odpowiada na pytania: na czym polegają procesy zachodzące w sieci międzyorganizacyjnej? czy sieć organizacji stwarza dla klienta dodatkową wartość w stosunku do jego relacji z pojedynczą organizacją (tzw. synergia sieci)? czy klient, wykorzystując technologie informacyjne, ma możliwości integrowania się w formie własnej sieci (wspólnoty o charakterze sieciowym)? jakie mogą zachodzić relacje między obiema sieciami, tj. siecią organizacyjną i siecią klienta? jakie strategie może formułować sieć organizacyjna z punktu widzenia obsługi klienta sieciowego? Autor formułuje śmiałą hipotezę, iż miejsce i rola klienta w sieci (jako celu i zasobu sieci oraz kryterium decyzji menedżerskich) jest pochodną oddziaływania dwu sieci: sieci organizacyjnej i sieci klienta. Kryterium interferencji obu sieci, wraz z kryterium dominującego typu użyteczności, jakiej klientowi dostarcza sieć, rozstrzygają z kolei o wyborze strategii sieci organizacyjnej ukierunkowanej na klienta. Hipoteza o wzajemnym oddziaływaniu sieci organizacyjnej i sieci klienta, gdzie obaj aktorzy gry rynkowej sięgają po potężny oręż w postaci coraz doskonalszych instrumentów technologii informacyjnej, wydaje się odpowiadać wyzwaniom dzisiejszej gospodarki i społeczeństwa. Biznes sieciowy, z jednej strony, i wspólnoty sieciowe klientów z drugiej, stanowią dwie przenikające się kultury, wyznaczają przestrzeń dla konfrontacji i zrozumienia. Szczególnie dostrzegać to muszą menedżerowie biznesu sieciowego, przyjmując realne założenie, że klient ?uczy się? szybko, a klient sieciowy jeszcze szybciej.
Autor pokazuje jak rozwinąć wewnętrzną świadomość pokoju zakorzenionego w języku, którego używamy na co dzień. Książka przekazuje praktyczne umiejętności i potężne narzędzia, które głęboko zmienią Wasze związki i bieg Waszego życia. Znalazły się w niej inspirujące historie, lekcje i idee wypracowane przez ponad czterdzieści lat mediacji w konfliktach i związkach z najbardziej dotkniętych przemocą zakątków świata. Kolejne rozdziały poświęcone są rozwiązywaniu konfliktów, transformacji kultury biznesu i autorytarnych struktur, zmianie wyobrażeń wroga, problemowi terroryzmu, wyrażaniu i przyjmowaniu wdzięczności oraz skutecznej zmianie społecznej.
Podjęcie stałej pracy zawodowej oznacza, że nieodwołalnie wchodzi się w świat ludzi dorosłych i jest się ocenianym bez taryfy ulgowej. Z dnia na dzień z beztroskiego nastolatka trzeba się przeistoczyć w kompetentnego, budzącego zaufanie pracownika, a czasami także właściciela jednoosobowej firmy. To niełatwe zadanie, szczególnie że zasady, ci wypada, a czego nie wypada, znacznie się ostatnio zmieniły i wiele osób, nie tylko bardzo młodych, ma kłopot z właściwym stosowaniem reguł obowiązujących w kontaktach zawodowych.
Meritum HR to profesjonalny i kompleksowy poradnik z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. W sposób przystępny przedstawia zagadnienia związane z podstawowymi czynnościami funkcji personalnej, a także rozbudowane aspekty zarządzania pracą.
Celem publikacji jest ułatwienie osobom zajmującym się w swojej pracy zawodowej zarządzaniem zasobami ludzkimi, korzystania i stosowania użytecznej wiedzy z obszaru HR.
Zawiera:
- kompleksowe omówienie tematyki HR w jednej publikacji bez konieczności sięgania do innych rozproszonych źródeł i informacji na ten temat,
- warsztat narzędziowy, czyli zestaw wzorów dokumentów (regulaminów, procedur), a także formularze ułatwiające i porządkujące wybrane przedsięwzięcia HR, przykłady: procedury postępowania, arkusze, itp.
Autorami są specjaliści-praktycy z zakresu HR: doradcy personalni, trenerzy, psychologowie, szkoleniowcy i twórcy programów szkoleniowych.
Czytelnik ma możliwość korzystania ze zgromadzonych w publikacji materiałów w sposób przystępny i szybki dzięki zastosowanym zabiegom edytorskim, takim jak:
- układ treści umożliwiający łatwe odszukanie informacji poprzez podział na zwięzłe fragmenty,
- wyraźne wyodrębnienie przykładów,
- zamieszczone do praktycznego wykorzystania wzory dokumentów, procedur, regulaminów itp.
- szczegółowy indeks rzeczowy, przyjazna szata graficzna.
Drugie wydanie zostało uzupełnione i rozszerzone o takie zagadnienia, jak m.in.:
- szczegółowa matryca systemu opisu stanowisk pracy,
- uniwersalny formularz planowania zatrudnienia i wynagrodzeń w organizacji,
- uzupełniony zestaw pytań przykładowych w procesie rekrutacji,
- formularz referencji pracownika,
- poszerzone przykłady wartościowania stanowisk pracy,
- testy psychologiczne - jako wsparcie procesu rekrutacji,
- zarządzanie talentami - ze szczegółowym omówieniem struktury procesu,
- powiązanie zarządzania zasobami ludzkimi z zarządzaniem jakością w organizacji,
- ocena pracowników w systemie MBO (Management by Objectives).
Książka ta, kompendium wiedzy na temat sztuki porozumiewania się, omawia zasady jasnej i skutecznej komunikacji. Rzetelną i profesjonalną wiedzę przedstawiono w przystępny sposób, a opisy poszczególnych umiejętności uzupełniono wieloma przykładami i praktycznymi ćwiczeniami.
Początek to ważny moment. Nie można go pominąć. Tu - na początku - wszystko możesz zacząć. Może zdarzyć się, że jeden dzień zmieni całe Twoje życie. Napotkany człowiek, przeczytana książka, obejrzany film lub zasłyszane słowa. Mogą zmienić wszystko. Życie bowiem staje się w chwilach. Właśnie masz przed sobą taką szansę. Jeśli choć raz w życiu zadałeś sobie pytanie: Co dalej? Uwierz ? to książka dla Ciebie. Nie tylko dlatego, że to po prostu dobra lektura. Podyktowana doświadczeniem i przemianą wielu osób. Powinieneś ją przesłuchać, bo dzięki temu przestaniesz tracić czas. Zaczniesz oddychać, poczujesz, że zmiana której pragniesz jest w zasięgu ręki. Możesz się przebudzić. Warunek jest jeden. Daj sobie szansę na siebie.
Wstęp do książki czyta sam autor Maciej Bennewicz. Na lektora pozostałej części swojego dzieła wybrał on znanego polskiego aktora, Rocha Siemianowskiego, którego interpretacja okazała się być mu najbliższą.
Monografia dotyczy zagadnienia jakości życia w pracy – jednego z ważniejszych problemów współczesnej psychologii pracy. Ze względu na gwałtowne przemiany warunków pracy wzrasta zainteresowanie czynnikami, które sprawiają, że pracownicy chcą wykazywać więcej niż minimum wymaganego wysiłku. Zaangażowanie w pracę to konstrukt niedawno wprowadzony do psychologii. W książce przedstawiono problematykę zaangażowania w pracę, sposoby jego pomiaru i wyniki najnowszych badań ukazujących przyczyny angażowania się w nią. Prezentuje koncepcje, metodologię i wyniki badań w dwóch paradygmatach: praktyki biznesowej i badań akademickich, a także wyniki badań międzynarodowych oraz badań prowadzonych w Polsce. Publikacja adresowana do pracowników naukowych i studentów specjalizujących się w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz osób odpowiedzialnych za inicjowanie w przedsiębiorstwach programów budowy kultury zaangażowania.
Problemem podjętym w niniejszym opracowaniu jest obszar uprawnień i obowiązków przekazanych samorządom terytorialnym ze szczebla centralnego i wykorzystanie tych uprawnień w kształtowaniu rozwoju lokalnego. Autorzy starają się wykazać na ile decentralizacja uprawnień podniosła efektywność zarządzania, zwłaszcza wykorzystania zasobów finansowych, tak w sektorze publicznym jak i w samorządach gminnych. Próbują także odpowiedzieć na pytania: czy zapisy prawne regulujące funkcjonowanie samorządów prowadzą do niwelowania, czy też raczej polaryzacji różnic rozwoju poszczególnych obszarów Polski? czy lokalni działacze, urzędnicy i kierownicy jednostek gminnych właściwie wykorzystują posiadane zasoby organizacji? czy aparat urzędniczy spełnia funkcje ekspertów i specjalistów, czy pozostaje lojalnym wobec przełożonych i mało kompetentnym gronem biurokratów?
Część pierwszą publikacji stanowi wykład teoretyczny obejmujący definicję pojęcia samorządu gminnego i jego zadań oraz czynników wpływających na rozwój lokalny. Część drugą stanowi zaś analiza rozwoju gmin Warmii i Mazur oparta na danych statystycznych z lat 1995–2009 oraz opinie własne autorów, ukształtowane wieloletnim doświadczeniem (z pracy w administracji publicznej, sektorze prywatnym, członkostwa w zespołach i komisjach eksperckich) i badaniami własnymi. Pracę kończą propozycje rozwiązań, zestawienia tabelaryczne i kalendarz czynności, jakie muszą na bieżąco wykonywać pracownicy urzędów. Dzięki takiemu sposobowi prezentowania treści, niniejsza publikacja przydatna będzie wszystkim osobom zainteresowanym problematyką samorządu lokalnego, tak studentom, jak i pracownikom urzędów.
Marketing trwale wpisał się w mechanizmy polityki, ale zasadnicze pytanie odnosi się do kierunków rozwoju i granic wytrzymałości wszystkich uczestników tego złożonego procesu analizowania, planowania i wdrażania owych projektów politycznych, gdzie o sukcesie świadczy jedynie realizacja założonego celu. Takie podejście rodzi kontrowersje wokół samego mechanizmu nadmiernych presji marketingowych, gdyż powoduje graniczne napięcia w związku z frustrującym stanem ciągłego zagrożenia i ryzyka oraz w rezultacie prowadzi do nieprzewidzianych zmian (w tym i politycznych). W związku z tym monitorowanie działalności politycznej służy ukazaniu nagłych zdarzeń (wypadków), z którymi w czasie ekscytacji politycznej ekspansywnym marketingiem spotykamy się coraz częściej i właśnie określamy to przełomami dzisiejszego kryzysu.
Mamy nadzieję, że Czytelnika zachęci do lektury właśnie to intrygujące i prowokacyjne nieco spojrzenie na przedmiot badań nad kolejną odsłoną marketingu politycznego w Polsce.
Agnieszka Kasińska–Matryka, Robert Wiszniowski
Książka Strateg, oparta na kursie strategii, prowadzonym przez Panią Profesor w Harvard Business School i okrzykniętym mianem ?legendarnego?, oferuje zupełnie nową perspektywę spojrzenia na najistotniejszą rolę przywódcy.
?Czy jesteś strategiem? To pierwsze pytanie, jakie Cynthia Montgomery zadaje pochodzącym ze wszystkich zakątków świata właścicielom firm i zarządzającym najwyższego szczebla, uczestniczącym w jej cieszącym się ogromnym uznaniem kursie dla kadry kierowniczej. Nie jest to pytanie, którego się spodziewają lub nad którym głębiej zastanawialiby się w pierwszym dniu szkolenia. Jednak, gdy kurs dobiega już końca, nie potrafią sobie wyobrazić, jak mogliby prowadzić swoje firmy do sukcesu, nie będąc strategami i nie pełniąc tej roli w swoim codziennym życiu.
Przez kolejne tygodnie i miesiące Montgomery poddaje próbie tych cieszących się już pewnymi osiągnięciami menedżerów. Wykorzystując dyskusje przypadków, rozmowy po godzinach i własne dylematy strategiczne uczestników, wyjaśnia, czym jest strategia, dlaczego jest ważna i co to znaczy być przywódcą. Równocześnie przygotowuje ich na zmierzenie się z najistotniejszym pytaniem, jakie stawia sobie każdy lider w biznesie: Czy ta firma jest naprawdę ważna? Pokazuje w ten sposób, że strategia nie jest jedynie narzędziem do prześcigania konkurencji, ale jest najpotężniejszym orężem do kształtowania samej firmy, jakie posiada przywódca.
Książka Strateg dotyczy wszystkich przywódców w biznesie ? nieważne, czy prowadzą globalne przedsiębiorstwa, czy małe firmy. Montgomery dzieli się swoimi bezcennymi spostrzeżeniami i przemyśleniami ze wszystkimi tymi uprzywilejowanymi członkami kadry kierowniczej. Wydobywając istotę doświadczeń, spostrzeżeń i przemyśleń zebranych w sali wykładowej, Montgomery pomaga przywódcom w rozwijaniu ich umiejętności i wrażliwości potrzebnej, by sami stali się strategami. To trudna rola, ale wydaje się, że nie ma chyba ról, które byłyby ważniejsze dla lidera.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?