Kompetencje indywidualne w sprzedaży bezpośredniej
-
Autor: Sypniewska Barbara
- ISBN: 9788362855056
- EAN: 9788362855056
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Vizja Press&IT
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 228
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
33,79złCena detaliczna: 49,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,79 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka poświęcona jest wpływowi indywidualnych kompetencji pracowników na efekty działania w sprzedaży bezpośredniej. Przeprowadzona jest w niej pierwsza udana próba analizy zależności pomiędzy indywidualnymi kompetencjami a osiąganymi wynikami sprzedaży bezpośredniej zwłaszcza w formie marketingu wielopoziomowego. Słusznie i sku-tecznie zastosowano w tym celu interdyscyplinarne podejście badawcze, wykorzystując wie-dzę z zakresu zarządzania, marketingu, psychologii i ekonomii. Wyniki badań empirycznych potwierdzają występowanie dużego wpływu kompetencji indywidualnych na efekty sprzedaży bezpośredniej. Pokazują istnieje określonego zbioru kompetencji, których znaczenie nasila się na coraz wyższych poziomach efektów działania , istnienie zbioru kompetencji wspólnych, dominujących w poszczególnych poziomach efektów, jak i mocno odróżniających się. Istotne jest też obalenie tzw. obiegowej prawdy o istnieniu specyficznych kompetencji w sprzedaży bezpośredniej, zwłaszcza w formie marketingu wielopoziomowego. Jest to ważne z uwagi na kierunek, skalę i tempo rozwoju tej formy sprzedaży bezpośredniej. Zarówno ze względów poznawczych, jak i wdrożeniowych pozycja ta zasługuje na wnikliwą uwagę i wykorzystanie w pracy zawodowej wielu organizacji i sprzedawców.
Z recenzji prof. zw. dr hab. Anny Olejniczuk-Merty