KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

33,90 zł
44,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,55 zł

47,19 zł
79,91 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,19 zł

33,18 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,18 zł

48,03 zł
71,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,16 zł

67,47 zł
99,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,47 zł

107,26 zł
133,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 107,26 zł

141,14 zł
175,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 141,14 zł
Okładka książki Dobra strategia. Zła strategia

69,90 zł 54,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,98 zł

Dobra strategia – zła strategia wykorzystuje fascynujące przykłady z pola biznesu, organizacji non-profit i wojskowości, ożywiając w ten sposób oryginalne i pragmatyczne idee. Autor przedstawia dobre i złe elementy strategii, począwszy od lokalnego targu, okręgu szkół publicznych LAUSD (Los Angeles Unified School District), filantropijnej organizacji Getty Trust, poprzez takie wielkie firmy jak Apple, General Motors, Wal-Mart, Nvidia, Silicon Graphics, Cisco Systems, PACCAR, Global, na wojnach w Iraku i w Afganistanie oraz kryzysie finansowym z lat 2007–2008 skończywszy. O AUTORZE RICHARD P. RUMELT to jedna z najbardziej wpływowych postaci zajmujących się strategią i zarządzaniem. „The Economist” przedstawił go jako jedną z dwudziestu pięciu żyjących osób o największym wkładzie w myśl zarządzania i praktykę korporacji. „McKinsey Quarterly” opisał go jako „stratega strategii” i „wielki umysł na polu strategii”. Całą swoją karierę poświęcił rozwijaniu wiedzy na temat strategii, inicjując systematyczne badania tego obszaru i dowodząc, iż najlepiej radzą sobie firmy koncentrujące się na swoich zasadniczych umiejętnościach, a ponadprzeciętna wydajność nie jest kwestią znalezienia się w odpowiedniej branży, ale wynika z indywidualnej perfekcji przedsiębiorstwa. Richarda Rumelta uważa się za jednego z prekursorów spojrzenia na strategię opartego na zasobach – perspektywy, która zrywa z liberalną tradycją „siły rynku” i tłumaczy wydajność przez pryzmat unikalnych i wyspecjalizowanych zasobów. Richard Rumelt uzyskał tytuł doktora w Harvard Business School, jest związany z UCLA Anderson School of Management i pracuje w roli konsultanta dla licznych organizacji o charakterze edukacyjnym i non-profit, niewielkich firm, np. Samuel Goldwyn Company, czy też takich gigantów jak Shell International.  
Okładka książki Zarządzanie emocjami

11,00 zł 7,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,67 zł

Książka ta opowiada o tym, o czym wciąż myślisz, ale czego nigdy nie mówisz - z obawy, ze ludzie zarzucą Ci naiwność - i w ten sposób stracisz swoją siłę i przedsiębiorczość. Oferuje Ci reformatorską technikę, dzięki której znajdziesz dla siebie właściwe miejsce w swojej firmie, wśród swoich pracowników, w swoim świecie opartą na praktycznych zabawnych podstawach, których istotą jest skoncentrowanie umysłu na skutecznym środku: pozytywnym bodźcu.
Okładka książki Zarządzanie zdrowiem

15,00 zł 10,30 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,30 zł

Celem książki jest wskazanie w jaki sposób minimalizować negatywne czynniki wpływające na zdrowie współczesnego menadżera równocześnie w trzech płaszczyznach: ciała, umysłu i zachowania. Książka obejmuje zagadnienia na temat powstawania i konsekwencji stresu, odporności na stres, relaksacji, ale również opisuje ważne dla zdrowia pomiary oraz sposoby sterowania zegarem biologicznym.Ilustrowana subtelnymi mandalami Urszuli Broll.
Okładka książki Zasady Sandlera

69,00 zł 46,07 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,07 zł

49 zasad, które zmienią twój sposób myślenia. Poczuj to... i odnieś sukces w sprzedaży! Z tej książki dowiesz się: - jak zachować się w każdej sytuacji sprzedażowej, tak aby za każdym razem uzyskać zamówienie albo wycofać się z procesu sprzedaży; - jak przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, kierując zachowaniem prospekta; - dlaczego prospekci kłamią i jakie pytania pozwolą ci odkryć prawdę;- kiedy nie należy zbierać informacji ani przygotowywać oferty, chociaż prospekt o to prosi; - dlaczego ochocze wyświadczanie przysług prospektowi działa na niekorzyść waszej relacji. Szczegóły
Okładka książki Psychologia eventów

30,00 zł 19,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,70 zł

Trudno nie oprzeć się wrażeniu, że najnowsza książka Jakuba B. Bączka, jest niezbędnym materiałem dla wszystkich osób pracujących w branży eventowej. Wiedza intuicyjna coraz częściej zostaje wyparta przez praktyczne informacje, poparte psychologią i innymi naukami. W tej książce spisane są dobre praktyki i dlatego warto ją polecić, a co do autora, to po raz kolejny udowadnia On, że zasługuje na miano jednego z największych fachowców polskiej animacji czasu wolnego i eventów. Dawid Zaraziński, Redaktor Naczelny Dziennika Turystycznego Mimo wielu przeciwności, sukcesywnie rozwijająca się branża eventowa w Polsce pokazuje, jak ważnym narzędziem marketingowym stał się event. Jakub B. Bączek w swojej najnowszej książce porusza psychologiczne aspekty organizacji wydarzeń, klasyfikuje oraz porządkuje tematykę eventową. Wiedza przekazywana przez autora z pewnością uzupełni niedostatek publikacji z tego zakresu na rodzimym rynku. Zainteresuje młodych adeptów branży, jak również tych, którzy organizacją eventów zajmują się w pełni profesjonalnie. Anna Gajewska, Członek Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej
Okładka książki Przedsiębiorstwo społeczne kapitalizm dla ludzi

52,50 zł 36,05 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,05 zł

Autor ukazuje, dlaczego szefowie tak wielkich firm, jak Danone, BASF czy SAP zdecydowali się na podjęcie wyzwania uruchamiania ryzykownych projektów zorientowanych na ubogą ludność jednego z najbiedniejszych krajów świata. Opowieść ta jest fascynująca, bowiem zawsze fascynują nas prawdziwe i nieprawdopodobne historie. W tym przypadku fascynujące jest jednak nie tylko pokazanie tego, w jaki sposób udało się zaprojektować i wdrożyć szereg biznesowo "niesamowitych" przedsięwzięć, ale przede wszystkim to, jakie kryją się za tym motywacje, racje i idee. A przy tym Autor potrafi to wspaniale opowiedzieć. (...) Tam, gdzie zawodzą inne sposoby, postawmy na przedsiębiorstwo społeczne - podpowiada nam Autor książki. Prof. Jerzy Hausner Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Okładka książki Pracownice chińskich fabryk

28,00 zł 19,22 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,22 zł

Pun Ngai - profesor nadzwyczajna Wydziału Stosowanych Nauk Społecznych na Uniwersytecie Politechnicznym w Hongkongu i wicedyrektor Centrum Badań nad Pracą Socjalną Uniwersytetu Pekińskiego Uniwersytetu Politechnicznego w Hongkongu. Pun Ngai obnaża drugą twarz fenomenalnego rozwoju Chin: jest nią wyzysk młodych pracownic, migrujących z chińskiej wsi. Przez 2 lata pracowała i mieszkała z nimi, prowadząc badania na temat warunków pracy w fabryce elektronicznej w Specjalnej Strefie Ekonomicznej Shenzhen, w południowych Chinach. W Shenzhen 90 proc. zatrudnionych to młode kobiety. Pracują za grosze, 12 godzin na dobę, mają jedną wolną niedzielę w miesiącu, permanentnie brakuje im snu. Mieszkają w fabrycznych barakach, jak gdyby w koszarach. Pun Ngai analizuje ich sytuację w kategoriach potrójnego systemu ucisku stosowanego przez patriarchalną kulturę, rynek i ?socjalistyczne? państwo. Pomimo daleko idących zmian w Chinach takie hierarchie władz jak podział na miasto i wieś (opierający się na systemie meldunków niedostępnych wiejskim migrantom), jak i podział pracy, płac i uprawnień według płci czy przypisywane role i tożsamości okazały się niezwykle trwałe. Transformacja nie zmieniła tych nierówności i utrwalonych patriarchalnych wzorów, wprost przeciwnie ? wprzęgła je do działania na rzecz rozwoju chińskiego kapitalizmu. W ten sposób gwałtownie rozszerzająca się na skalę globalną reprodukcja kapitalizmu w ciągu ostatnich trzydziestu lat doprowadziła do pogłębiania się nierówności klasowych i płciowych w skali globalnej. Pożegnanie z ?analizą klasową? nie przyczyniło się do zaniku stosunków klasowych na Zachodzie, lecz do poszerzenia ich o społeczeństwa Trzeciego Świata, w którym relacje płciowe są nieodłączną częścią nagłego przekształcenia stosunków klasowych. Pun Ngai nie przedstawia jednak pracownic jako bezwolne podmioty ucisku. Pokazuje ich zdolność negacji i sprawczość. Nie ogranicza się do badań lokalnych, etnografii czy studium przypadku, ale pokazuje związki między warunkami pracy i technologiami upodmiotowienia a przeobrażeniem państwa i ekonomiczną globalizacją. Jej książka jest artykulacją protestu i oporu. Ewa Charkiewicz - autorka Wstępu
Okładka książki Ochrona informacji

15,00 zł 10,46 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,46 zł

?Ochrona informacji stała się normą nowoczesnej organizacji. (?) Biznes stał się rodzajem wojny, a pozyskiwanie, przetwarzanie i udostępnianie informacji o rynku to podstawowe metody walki.? Książka wskazuje na prawdę i mity w zakresie zdobywania i ochrony informacji, opisuje legalne i nielegalne sposoby działania, wskazuje na praktyczne rozwiązania, jak bronić się przed ujawnianiem informacji. Ilustrowana obrazami znakomitego surrealisty Pawła Trybalskiego.
Okładka książki Od komunikacji do manipulacji płyta DVD
audiobook

19,90 zł 13,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,67 zł

Posiadanie wiedzy z zakresu komunikacji stwarza możliwości poznawania i rozumienia ludzkich zachowań, ale również otwiera drogę do manipulowania i sterowania przekonaniami oraz decyzjami innych ludzi.Z manipulacją mamy do czynienia nie tylko wtedy, gdy osiąga się swoje cele przez wprowadzenie w błą uczestników działania, ale też kiedy tendencyjnie gloryfikuje się własną działalność i równocześnia w złym świetle stawia się motywy i osiągnięcia przeciwnika. Pozycja ta stanowi niezwykłe kompendium wiedzy. Autor poza swymi własnymi przemyśleniami, w sposób prosty i przejrzysty, umiejętnie zebrał najbardziej trafne spostrzeżenia na temat manipulacji wielu polskich i zagranicznych specjalistów - nieraz reprezentujących skrajnie odmienne światopoglądy. Film ukazuje mechanizmy manipulacji zachodzące na płaszczyźnie: człowiek - polityka - media. Zeszyt naukowy powstał na bazie książki "Od komunikacji do manipulacji". Zeszyt naukowy powstał na bazie książki "Od komunikacji do manipulacji", która w absolutnie bezkompromisowy sposób opisuje mechanizmy wywierania wpływu i manipulowania informacjami. W niniejszym zeszycie zostały dwa rozdziały pochodzące z tej książki: "Manipulacja jako psychologiczna operacja dezinformacji" i "Rola technik manipulacyjnych w kształtowaniu opinii publicznej".
Okładka książki Od komunikacji do manipulacji z płytą DVD
audiobook

37,00 zł 25,77 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,77 zł

Posiadanie wiedzy z zakresu komunikacji stwarza możliwości poznawania i rozumienia ludzkich zachowań, ale również otwiera drogę do manipulowania i sterowania przekonaniami oraz decyzjami innych ludzi.Z manipulacją mamy do czynienia nie tylko wtedy, gdy osiąga się swoje cele przez wprowadzenie w błą uczestników działania, ale też kiedy tendencyjnie gloryfikuje się własną działalność i równocześnia w złym świetle stawia się motywy i osiągnięcia przeciwnika. Książka w absolutnie bezkompromisowy sposób opisuje mechanizmy wywierania wpływu i manipulowania informacjami. Pozycja ta stanowi niezwykłe kompendium wiedzy. Autor poza swymi własnymi przemyśleniami, w sposób prosty i przejrzysty, umiejętnie zebrał najbardziej trafne spostrzeżenia na temat manipulacji wielu polskich i zagranicznych specjalistów - nieraz reprezentujących skrajnie odmienne światopoglądy. Elementem sensacyjnym tej książki jest, budzący wiele emocji, materiał zawarty ma dołączonej do niej płycie DVD. Film ukazuje mechanizmy manipulacji zachodzące na płaszczyźnie: człowiek - polityka - media. Zeszyt naukowy powstał na bazie książki "Od komunikacji do manipulacji". Zeszyt naukowy powstał na bazie książki "Od komunikacji do manipulacji", która w absolutnie bezkompromisowy sposób opisuje mechanizmy wywierania wpływu i manipulowania informacjami. W niniejszym zeszycie zostały dwa rozdziały pochodzące z tej książki: "Manipulacja jako psychologiczna operacja dezinformacji" i "Rola technik manipulacyjnych w kształtowaniu opinii publicznej".
Okładka książki Mediacja Sztuka rozwiązywania konfliktów

69,90 zł 48,69 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,69 zł

Konflikty są nieuniknione. Profesjonalne podejście do ich rozwiązania może okazać się kluczowym czynnikiem w zażegnaniu sporu. Książka ta jest skierowana do praktykujących mediatorów pragnących zdobyć nową wiedzę i umiejętności z zakresu rozwiązywania konfliktów. Zadaniem zawodowego mediatora jest profesjonalna pomoc stronom. Mediacje staja się coraz bardziej popularnym i uznawanym sposobem rozwiązywania konfliktów, profesjonalni mediatorzy znajdują pracę w wielu instytucjach publicznych. Aby dobrze wywiązywać się ze swoich obowiązków, muszą oni odebrać odpowiednie wykształcenie w zakresie rozumienia konfliktów i metod prowadzenia mediacji. Niniejsza publikacja skierowana jest do wszystkich, którzy pragną zdobyć podstawową wiedzę w zakresie rozwiązywania konfliktów i mediacji, a także do praktykujących mediatorów, którzy czują potrzebę uzupełnienia swoich informacji.
Okładka książki Kryzys emocji

15,00 zł 10,46 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,46 zł

Menadżer w kryzysie – myśli, emocje i relacje. Pozytywne skutki negatywnych doświadczeń. Książka nie tylko o tym, jak radzić sobie w sytuacji kryzysowej, ale też w jaki sposób wykorzystać tę sytuację, tak by „porażkę” przekuć w sukces. Ilustrowana obrazami znanej wrocławskiej malarki Anki Mierzejewskiej.
Okładka książki Krasnale Rzecz o kreatywności i zmianie - Audiobook
audiobook

36,75 zł 25,23 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,23 zł

"Historia Krasnali to lapidarne i lekkie ujęcie kluczowych zagadnień współczesnego biznesu - "kreatywności i zmiany". Marek Stączek w prosty sposób pokazuje funkcjonowanie jednostki i organizacji w procesie zmian, oraz przedstawia zasady innowacyjnego myślenia. Z mojej perspektywy, człowieka który zajmuje się zarządzaniem od 17 lat, to oryginalny podręcznik podpowiadający - jak można uczyć skutecznego myślenia i działania?" Andrzej Szeworski Prezes Pekao Financial Services Narrator: Jerzy Rogalski
Okładka książki Krasnale Rzecz o kreatywności i zmianie TW

35,00 zł 24,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,38 zł

Proszę się nie bać. Tytułowe krasnale to nie jest zapowiedź infantylnej bajki dla dorosłych. To poważny opis procesu kreatywnego myślenia; zasad w oparciu o które pracują twórcze zespoły; wskazówek jak dokonywać zmian w organizacji i jak reaguje na nie człowiek. Tyle że opis ujęty w bardzo atrakcyjnej formie - po to właśnie by uprzyjemnić lekturę, pojawiły się krasnale. Efekt kooperacji Marka Stączka z krasnalami okazał się znakomity. Tę książkę czyta się z wielką przyjemnością. Gorąco Polecam - Marcin Rotkiewicz, Polityka
Okładka książki Kreatywność

35,00 zł 24,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,38 zł

Książkę dedykuję tym wszystkim, którzy podzielają pogląd, że przez stworzenie ciekawych, oryginalnych i użytecznych koncepcji możemy kształtować nasze tu i teraz. Główne przesłanie tych rozważań adresuję do osób potrafiących budować układy słoneczne, zespoły, firmy, w których panuje atmosfera tworzenia i przedsiębiorczego działania. Książka, czego nie starałem się ukrywać, ma charakter nieco osobisty. Opowiadam w niej o tym, czego się dowiedziałem na temat kreatywnego myślenia, co zrozumiałem, co poznałem oraz z czym polemizuję. Życzę miłej i inspirującej lektury. Marek Stączek, EdisonTeam.pl Fragment Wstępu
Okładka książki Konflikt 6 sposobów na nietypowe sytuacje konfliktowe w życiu zawodowym

25,00 zł 14,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,64 zł

"Wielu z nas postrzega konflikty jako wojnę. Media najczęściej używają określenia "konflikt zbrojny", niż "wojna". Na wojnie wytaczamy najcięższe działa, by zniszczyć przeciwnika. Algorytm jest jeden: albo ja, albo przeciwnik. Autor uświadamia nam, podając Algorytm 5 Kroków, że rozwiązanie konfliktu jest możliwe zawsze. Bez ofiar i bólu. Konieczny jest jednak wysiłek i dobra wola". Andrzej Białek, wiceprezes, Wydawnictwo CHARAKTERY
Okładka książki Informacje

15,00 zł 10,30 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,30 zł

Program SKUTECZNOŚĆ to: zarządzanie kryzysem, portret osobowości, świadomość rzeczywistości, budowanie wizerunku, informacje, pamięć, etykieta, zarządzanie zdrowiem, bezpieczeństwo decyzji, kryzys emocji, inwestycje alternatywne. Dlaczego taki zbiór, a nie inny? Bo zawiera te wszystkie elementy skuteczności, dla których, na podstawie własnych doświadczeń, mogę wykazać związki pomiędzy przyczyną a skutkiem. Miarą mojej racji w tym doborze, jest rzeczywisty efekt, a nie książkowe teorie. Mirosław Wróbel, Przewodniczący Rady Nadzorczej Szkoły Transformacji
Okładka książki Globalny coaching

52,00 zł 35,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,70 zł

Globalny coaching jest wszechstronnym przewodnikiem przedstawiającym, jak w procesie coachingu prowadzić tych, dzięki którym wkroczymy do nowego świata pracy!
Okładka książki Komunikacja transformująca

59,00 zł 39,91 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,91 zł

   Za każdym razem, gdy ktoś stwierdza, że naucza „umiejętności komunikacyjnych" lub że pisze książkę o tym, jak ludzie radzą sobie w relacjach z innymi, jestem ciekaw, jak wyglądają jego związki z innymi ludźmi. Rodzi się wówczas w mojej głowie pytanie: jeżeli on chce mi pomóc, to czy sam potrafi dobrze sobie radzić w relacjach? Oraz: co on rozumie przez „dobrą komunikację"? No cóż, tę książkę napisałem przede wszystkim dlatego, że szczególnie ważne jest dla mnie życie rodzinne, czerpanie radości z moich przyjaźni, zarówno zawodowych, jak tych prywatnych, oraz to, że bardzo cenię sobie interakcje z innymi ludźmi, które są istotną częścią mojej pracy. Każdego dnia budzę się z niecierpliwością wyglądając ekscytacji, odprężenia, miłości i poczucia obfitości. Są to dla mnie najważniejsze sukcesy, o jakie mogłem się starać, za które jestem prawdziwie wdzięczny i które czasami wprawiają mnie w osłupienie, kiedy o nich myślę. Odczuwam wdzięczność, ponieważ wiem, że osiągnąłem to nie dzięki szczęściu, ale dzięki umiejętnościom opisanym w tej książce.    Miałem sposobność uczenia się zawodu pielęgniarza, nauczyciela i psychoterapeuty. Miałem też możliwość bycia rodzicem, partnerem życiowym, menedżerem. To, o czym będziesz czytać, jest sednem tego, czego nauczyłem się w każdej z tych ról. Być może ty również wybrałeś zawód, w którym pracujesz z innymi, może im pomagasz. Pewnie zainteresuje cię, że wiem co nieco o twoich głębszych uczuciach dla ludzi i twojej chęci zaspokojenia ich potrzeb, tak samo jak twoich własnych. Prawdopodobnie nieraz zastanawiałeś się, jak w ciągu kolejnych lat w codziennych realiach utrzymywać żywe uczucia troski i otwartości na potrzeby innych. W tej książce nauczymy się nie tylko, jakie zachować, ale także jak sprawić, by rozkwitły.CZĘŚĆ PIERWSZA. SERCE KOMUNIKACJI Nawiązywanie kontaktu Przedstawianie się Rozgrzewka Poznawanie i spotykanie się w różnych kulturach Po prostu stan umysłu Samodzielnie kotwiczenie wybranego stanu Społeczne korzenie poczucia własnej wartości Rozwiązywanie konfliktów wewnętrznych Kontekst komunikacji Podejście do innych Znajdowanie różnic Ogólne wrażenie Po prostu myślenie Dobry kontakt Tworzenie rozwiązań Kto ma problem Wyznaczanie celów i rozwiązywanie problemów Uczenie się CZĘŚĆ DRUGA. POMAGANIE Pełne słuchanie drugiej osoby Ratunek, prześladowanie czy pomoc? Nastawienie na słuchanie Słuchanie odzwierciedlające Wspieranie innych w zmianie Proces wspierania Umiejętności wspierania  ............
Okładka książki Budowanie zespołu. Organizacja szkoleń...

39,90 zł 27,40 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,40 zł

Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie, a dobrych pracowników… w terenie! Dlaczego warto integrować, motywować i szkolić zespoły w terenie otwartym, a nie w sali konferencyjnej? Powód jest prosty: zajęcia terenowe są bardziej skuteczne. Psychologowie już kilkadziesiąt lat temu dowiedli, że trudne lub nietypowe sytuacje jednoczą ludzi wobec wspólnego problemu, przyspieszają proces uczenia się i zwiększają szansę na zapamiętanie zdobytej wiedzy. A powstała między uczestnikami szkolenia więź procentuje także podczas wykonywania obowiązków zawodowych. W niniejszym poradniku znajdziesz m.in. zagadnienia związane z procesem budowania zespołu oraz planowaniem i organizacją szkolenia czy wyjazdu integracyjnego. Autor przedstawia wady i zalety samodzielnego zaplanowania imprezy oraz wynajęcia firmy treningowej. Podaje przykłady wyjazdów integracyjnych i gier, w jakich ludzie chętnie biorą udział. Drugie wydanie książki zostało uzupełnione o nowe treści, wyjątkowo aktualne na dzisiejszym rynku szkoleń - więcej miejsca poświęcono szkoleniom za granicą, a także wyjazdom organizowanym dla całej firmy. Team building dla kilkuset osób? Dlaczego nie, jeśli wiesz, jak to skutecznie zorganizować?  Budowanie zespołu. Organizacja szkoleń outdoor i wypraw incentive. Poradnik dla menedżera personalnego Spis treści   Wstęp (7) 1. Podstawowa wiedza o zespole (11) Po co nam zespoły (11) Cele szkoleń outdoor (14) Dlaczego nauka przez doświadczenie (16) Cechy efektywnego zespołu (18) Cykl życia zespołu (20) Role zespołowe (25) Eliminacja błędów w pracy zespołu (36) Proces budowania zespołu (38) 2. Organizacja i logistyka szkolenia outdoor (45) Wybór hotelu (45) Karta kontroli hotelu (48) Wybór lokalizacji (48) Przygotowanie uczestników (52) Ubezpieczenie szkolenia (53) 3. Samodzielne prowadzenie prostych wydarzeń integracyjnych (55) Krok po kroku (55) Style uczenia się (58) Zanim rozpoczniesz (59) Budowanie atmosfery szkolenia (60) Sposób prowadzenia poszczególnych modułów (66) Feedback - informacja zwrotna po ćwiczeniu (74) Koszty podwykonawców (76) 4. Budowanie zespołu we współpracy z zewnętrzną firmą szkoleniową (79) Poziom trudności fizycznych w szkoleniach outdoor (80) Formy ćwiczeń i gier outdoor (81) Wybór firmy szkoleniowej (84) Wzajemne oczekiwania (92) Szkolenia z manipulacją (94) Wybór trenerów (95) Analiza potrzeb szkoleniowych (99) Współpraca po szkoleniu (100) Ceny usług firm szkoleniowych (101) 5. Szkolenia dla dużych zespołów (103) Cele szkoleń (103) Wybór firmy szkoleniowej (105) Program zajęć (107) Hotel i teren (109) Kombinat planistyczny (110) Kalendarz organizatora wyjazdu (111) 6. Zagraniczne wyprawy integracyjne (127) Czym są wyprawy (127) Cele wypraw (129) Uczestnicy (135) Kierunki wypraw (137) Forma zajęć (138) Przykład programu (140) Koszty (143) Kalendarz organizacji wyjazdu (146) Trudności w wyprawach (146) Zagrożenia dla zdrowia i życia (151) 7. Specyficzne zastosowania szkoleń outdoor (157) Kształtowanie otwartości na zmiany (157) Wprowadzanie zmian strategicznych (162) Kreowanie wizerunku pracodawcy (167) 8. Przykładowe gry integracyjne i komunikacyjne (169) Komunikacja zespołowa (169) Umiejętność słuchania (172) Komunikacja międzykulturowa (173) Planowanie zespołowe (178) Koordynacja pracy zespołu (179) Wyznaczanie celów (180) A Aneksy - przykłady narzędzi wykorzystywanych w szkoleniach integracyjnych (183) Kodeks outdooru (183) Zarządzanie prostym projektem outdoor - tabela organizacyjna (187) Przykładowy program szkolenia integracyjnego (190) Ankieta przedszkoleniowa - dla szkoleń integracyjnych (192) Przykładowa ankieta oceniająca proste wewnętrzne szkolenie integracyjne (194) List do uczestników - zapowiedź szkolenia (195) Przykładowe case'y wspomagające dyskusje podsumowujące (196) Fotografie (198) Skorowidz (209)
Bestsellery
Okładka książki Menedżer 80/20

31,70 zł
39,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,58 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,86 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,84 zł
Okładka książki Prawo LOLA

26,93 zł
49,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,97 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,22 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj