Kryzys marketingu politycznego
- ISBN: 9788377806302
- EAN: 9788377806302
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Adam Marszałek
- Format: 14.5x20.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 222
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
25,50złCena detaliczna: 33,60 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,50 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Marketing trwale wpisał się w mechanizmy polityki, ale zasadnicze pytanie odnosi się do kierunków rozwoju i granic wytrzymałości wszystkich uczestników tego złożonego procesu analizowania, planowania i wdrażania owych projektów politycznych, gdzie o sukcesie świadczy jedynie realizacja założonego celu. Takie podejście rodzi kontrowersje wokół samego mechanizmu nadmiernych presji marketingowych, gdyż powoduje graniczne napięcia w związku z frustrującym stanem ciągłego zagrożenia i ryzyka oraz w rezultacie prowadzi do nieprzewidzianych zmian (w tym i politycznych). W związku z tym monitorowanie działalności politycznej służy ukazaniu nagłych zdarzeń (wypadków), z którymi w czasie ekscytacji politycznej ekspansywnym marketingiem spotykamy się coraz częściej i właśnie określamy to przełomami dzisiejszego kryzysu.
Mamy nadzieję, że Czytelnika zachęci do lektury właśnie to intrygujące i prowokacyjne nieco spojrzenie na przedmiot badań nad kolejną odsłoną marketingu politycznego w Polsce.
Agnieszka Kasińska–Matryka, Robert Wiszniowski