Jak zadbać o prawidłowy rozwój emocjonalny dziecka? Oczywiście nie ma idealnych ojców ani idealnych matek – wszyscy popełniamy błędy. Większość rodziców robi wszystko, by okazać swoim dzieciom miłość, troskę i zrozumienie. Jeśli chcesz: poznać podstawowe potrzeby emocjonalne swojego dziecka; nauczyć się, jak zaspokajać te potrzeby w zrównoważony sposób; zbudować bliską więź z dzieckiem; konstruktywnie radzić sobie z codziennymi trudnościami ten dział jest własnie dla Ciebie. Mnóstwo praktycznych poradników i porad dla rodziców i specjalistów. Znani psycholodzy przekonują, że kluczowe dla prawidłowego, zdrowego rozwoju dziecka jest zaspokojenie podstawowych potrzeb emocjonalnych, do których należą: bezpieczne przywiązanie i akceptacja, zdrowa autonomia i kompetencja oraz wartości duchowe. Prezentujemy rozważania teoretyczne i praktyczne nad współczesnymi problemami rozwoju twórczego dziecka.
Do zabawy wystarczą paluszki! Zabawy paluszkowe to wyjątkowa książka dla dzieci i rodziców, która udowodni, że do zabawy wcale nie są potrzebne zabawki. Wystarczą jedynie dziecięce rączki i chwytliwe rymowanki! Książeczka jest szczególnie polecana dla dzieci w wieku od roku do trzech lat. Opisane w niej zabawy świetnie wpływają na rozwój dziecka.Znane rymowanki w nowej odsłonie W książce zebrano znane rymowanki, którym towarzyszą gesty i zabawy związane z dłońmi. Te kochane przez pokolenia wierszyki wielu z nas pamięta z dzieciństwa, powtarzane przez mamy i babcie. Teraz dostały zebrane, uzupełnione pięknymi ilustracji, komentarzami i grafikami, które krok po kroku przeprowadzą przez każdą zabawę paluszkową.Wierszyki, komentarze, schematy dłoni Zabawy paluszkowe zawierają takie rymowanki jak Idzie rak nieborak..., Sroczka kaszkę warzyła, Idzie kominiarz po drabinie... czy Tańcowały dwa Michały. To bardzo znane utwory będące częścią polskiej kultury, bez których trudno wyobrazić sobie dzieciństwo. Każdej rymowance towarzyszą nie tylko kolorowe ilustracje, ale również czytelne schematy dłoni wraz z komentarzami, które dokładnie wyjaśnią, ja należy się bawić, by wykorzystać w stu procentach potencjał rymowanki. Są to oczywiście jedynie sugestie dla czytającego - możliwości zabawy są nieskończone!Pożegnaj nudę i zadbaj o rozwój Czasem nawet kolorowe i nowoczesne zabawki się nudzą. Oczekiwanie w poczekalni u lekarza, podróż pociągiem czy samochodem mogą potwornie się dłużyć. Warto zaradzić coś na nudę! W Zabawach paluszkowych można znaleźć gotowe pomysły na świetnie spędzony czas. Dla dziecka to nie tylko ciekawa i kreatywna zabawa, ale także możliwość budowania relacji z opiekunem i efektywne ćwiczenia motoryki małej. Dzieci już w pierwszych miesiącach życia zaczynają interesować się własnymi dłońmi, wpatrują się w nie, wsadzają je do buzi - chcą je poznać. Warto zadbać o motorykę małą już w początkowym okresie rozwoju dziecka. Ćwiczenie paluszków i rączek będzie ciekawą i wciągającą zabawą, która zaprocentuje w przyszłości, kiedy dziecko rozpocznie naukę pisania, trzymania nożyczek czy wiązania butów.Nie tylko zabawy paluszkowe - masażyki Książeczka zawiera nie tylko znane zabawy paluszkowe, ale również kilka tzw. wierszyków-masażyków. To specjalne rymowanki, które można łączyć z masażem. Należą do nich na przykład utwory takie jak Lata osa koło nosa czy Pisze pani na maszynie. Zabawy z tego typu wierszykami to rewelacyjny sposób na pogłębianie relacji z dzieckiem, rozwijanie jego zmysłu dotyku i poznawanie schematu budowy ciała. Wierszyki są rymowane, dzięki czemu można przy ich pomocy kształtować poczucie rytmu.Zabawa i rozwój w jednym Zarówno każda babcia, jak i mama zgodnie przyznają, że zabawy paluszkowe to wyjątkowy sposób na wspólne spędzanie czasu. Praktyczne ćwiczenia dziecięcych dłoni połączone z ciekawymi wierszykami to niezawodny sposób na nudę. Książka Zabawy paluszkowe jest związana z serią Ładnie i składnie. Wchodzące w jej skład książeczki logopedyczne pomogą w nauce poprawnej wymowy. Bajki logopedyczne misia API, Bubu uczy się mówić lub na przykład Jama gębowa ćwiczy słowa to bestsellery Wydawnictwa GREG, które cieszą się zaufaniem zarówno rodziców, jak i specjalistów.
Program Terapia ręki od A do Z ma na celu ograniczenie problemów dzieci z pisaniem ręcznym oraz przygotowanie maluchów do nabycia tej umiejętności. Przeznaczony jest dla rodziców i pedagogów, wychowawców pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym, u których występują trudności grafomotoryczne. Może również posłużyć jako materiał treningowy przed rozpoczęciem nauki pisania. Połącz punkty to czwarta część zestawu Terapia ręki Składa się z 14 kart z ćwiczeniami. Zadaniem dziecka jest łączenie punktów w kolejności, zaczynając od tego oznaczonego cyfrą 1. Dziecko na początku może tylko wskazywać palcem poszczególne cyfry i liczby, a następnie przy użyciu mazaka, pisaka, ołówka, kredki może połączyć wszystkie kropki ze sobą. Połączone punkty utworzą obrazek, który maluch może pokolorować. Celem ćwiczenia jest kształtowanie prawidłowej postawy, polepszenie chwytu u dziecka, poprawa koordynacji wzrokowo-ruchowej, dostosowanie siły chwytu do narzędzia pisarskiego, poprawa rotacji w przedramieniu oraz usprawnienie wyizolowanych ruchów palców, a także doskonalenie liczenia, kształtowanie wyobraźni oraz poszerzanie słownictwa.
To pomoc dydaktyczna przeznaczona dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną, ze sprzężeniami oraz mającymi trudności w uczeniu się. Karty mogą być wykorzystywane do pracy w przedszkolach i szkołach specjalnych, klasach integracyjnych oraz w przedszkolach i szkołach masowych – w nauczaniu początkowym. Układ kart dostosowano do rozkładu materiału nauczania, tematyka jest związana z porami roku, świętami, ważnymi wydarzeniami, począwszy od rozpoczęcia roku szkolnego aż do wakacji. Publikacja została opracowana tak, aby nauczyciel mógł z niej korzystać ze wszystkimi uczniami w grupie, niezależnie od zróżnicowanego poziomu ich umiejętności. Zamieszczony materiał można dowolnie modyfikować i wszechstronnie wykorzystywać.
Uczę się czytać, pisać i liczyć to karty pracy adresowane do: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo; nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych; rodziców uczniów. W publikacji zawarte są treści z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, plastycznej i technicznej.
Karty pracy są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie podstawy programowej.
Publikacja Cztery pory roku z piosenką powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie nauczycieli, którzy nie grają na pianinie, a chcą zapewnić przedszkolakom udział w aktywnościach o charakterze zajęć rytmicznych.Gwarantem polubienia przez dzieci muzyki i aktywności podejmowanych przy niej jest proponowanie im łatwych i atrakcyjnych sposobów jej poznawania i wykonywania poprzez różne formy wychowania muzycznego, jakimi są ruch przy muzyce, śpiew, gra na instrumentach, słuchanie muzyki oraz jej tworzenie wszystkie one zostały uwzględnione w niniejszej publikacji. W skład publikacji wchodzą: 2 płyty CD pierwsza z dwunastoma piosenkami (po trzy na każdą z pór roku) i z trzema specjalnie skomponowanymi utworami instrumentalnymi, druga z podkładami muzycznymi do piosenek; książeczka zawierająca słowa piosenek, a także propozycje zabaw muzyczno-rytmicznych im towarzyszących. Punktem wyjścia dla proponowanych aktywności jest zawsze właściwie dobrana piosenka. Dodatkowym atutem jest jej staranne wykonanie, o co zadbali specjaliści z Krakowskiego Centrum Artystycznego, przygotowując pieczołowicie małych i większych wokalistów do zrealizowanych nagrań.
Czy wiesz, jak zdolne może być Twoje dziecko? Czy wiesz, że nowo narodzone dziecko ma większa potencjalną inteligencję niż Leonardo da Vinci kiedykolwiek wykorzystał, a trzylatek może czytać, liczyć i mówić w dwóch językach? Pierwsze lata życia są kluczowe dla rozwoju dziecka i umożliwiają uwolnienie jego ogromnego potencjału. Dlatego jeśli chcesz zapewnić mu dobry start bez presji i stresu, sięgnij po ten poradnik. Autorzy doświadczenie psycholodzy i rodzice pokazują, jak rozwijać i kształtować nowe zdolności w codziennej zabawie. Dzięki licznym wskazówkom przekonasz się, że nauka czytania, matematyki czy języków obcych może być okazją do fantastycznej zabawy i sposobem na przyjemne spędzenie czasu. A uważność na emocje i indywidualne potrzeby malucha nie tylko obudzi w nim pasję odkrywcy, lecz także zapewni mu szczęśliwe dzieciństwo.W nowym wydaniu m.in.: nowe pomysły na zabawy, których nie znajdziesz w internecie podpowiedzi, jak przygotować dziecko do życia w cyfrowym świecie wskazówki, jak zatroszczyć się o siebie i swoje potrzeby, by uniknąć rodzicielskiego wypalenia
Magdalena Tecław - wieloletni nauczyciel w szkołach podstawowych i średnich w Polsce oraz Wielkiej Brytanii. Absolwentka Wydziału Zarządzania oraz Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego, ukończyła także studia z zakresu edukacji w University College London, East London University oraz St Mary's University. Na Wydziale Edukacji University of York otrzymała tytuł MA, a obecnie kontynuuje studia na University of Oxford, gdzie zajmuje się tematem oceniania. Na co dzień pracuje w szkole średniej w hrabstwie Oxfordshire jako koordynator zespołu. Jest mężatką i mamą czwórki dzieci.
Opowieści z Krainy Spokoju to cykl opowiadań będących pomocnym narzędziem zarówno dla nauczycieli, jak i dla samych dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Młodzi odbiorcy w czasie słuchania opowiadań relaksacyjnych nie tylko regenerują swoje zasoby, ale także odbywają podróż do świata wyobraźni, co dodatkowo rozwija ich zdolności poznawcze między innymi tak ważną we współczesnym świecie kreatywność. Nauczyciele natomiast otrzymują pomoc we wsparciu grupy w czasie odczuwania intensywnych emocji czy nadmiernej pobudliwości i rozkojarzenia.
Pobawmy się razem to zbiór ponad 400 zabaw i gier, który oddajemy w ręce Czytelników z przekonaniem o jego ogromnej wartości. Książka zawiera propozycje aktywności, których celem jest dostarczanie i bogacenie dziecięcych doświadczeń. Uczestnicząc w zaproponowanych w nim zabawach, dzieci mają szansę na utrwalenie posiadanych umiejętności i nabywanie nowych. Zabawy te mogą stanowić pomysł na zagospodarowanie czasu przedszkolaków zarówno w momentach, kiedy trzeba zespół uaktywnić, jak i wyciszyć. Jedne propozycje, w zależności od potrzeb i możliwości grupy, dają okazję do zabawy poprzez ruch czy integrujące działania w kręgu; inne zaś wymagają większego skupienia i wysiłku umysłowego.
Publikacja powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie na pozycje, które pomogą ćwiczyć z dziećmi dobre maniery w czasie codziennych aktywności w przedszkolu. Znajdują się w niej krótkie wierszowane formy, które ułatwią poznanie zasad właściwego zachowania, używania magicznych słów (czyli zwrotów grzecznościowych), nauczą życzliwości, uprzejmości, tolerancji, empatii. W książce zostało zamieszczonych blisko 80 wierszyków ilustrowanych ruchami i gestami lub uzupełnionych zabawą oraz zapisy nutowe piosenek, a na płycie CD będącej częścią publikacji Czytelnik znajdzie 10 piosenek tematycznych, wraz z podkładami muzycznymi do nich.
?Niewidzialne dzieci?, ?niewinne o?ary systemu sprawiedliwości? czy ?ukryte o?ary prawa? to niektóre z utrwalonych w literaturze określeń odnoszących się do osób doświadczających izolacji penitencjarnej rodzica. Autorka monogra?i nie tylko poddaje re?eksji wymiary wspomnianej ?niewidzialności?, lecz przede wszystkim analizuje wciąż mało rozpoznane długofalowe konsekwencje uwięzienia rodzica w życiu jego dorosłego już dziecka. Przyjęta interpretatywna perspektywa badawcza pozwala czytelnikowi zagłębić się w doświadczenia narratorów, odkrywając bieg ich historii uwikłanych w szeroko rozumiany kontekst kryzysu penitencjarnego. Sformułowane wnioski mogą być przydatne zarówno dla pedagogów, socjologów, kryminologów, jak i praktyków pracujących na rzecz więźniów i ich rodzin.
Monografia stanowi zbiór artykułów dotyczących roli logopedy we współpracy z pacjentem w stanie ciężkim. Jest to zdecydowanie nowatorskie zajęcie się problemem do tej pory zmarginalizowanym i niełatwym, podobnie jak sytuacja chorych przewlekle w zdrowotnej polityce państwa. Kwestia diagnozy pacjentów w stanie ciężkim i udzielanej im pomocy terapeutycznej może wydawać się drugorzędna wobec niezbędnych czynności ratowania życia, ale kto jest w stanie wskazać granicę czasową troski o jakość życia chorego, określić, które z czynności opiekuńczo-terapeutycznych i w którym momencie choroby kwalifikują się już do interwencji logopedycznej, i wreszcie - stwierdzić, do którego momentu choroby winny być kontynuowane? Obecnie brak odpowiedzi na te pytania, a udział logopedów przy łóżku chorych w stanie ciężkim jest często reakcją intuicyjną, funkcją okazjonalnych, sytuacyjnych uwarunkowań, niejednokrotnie wyłącznie desperackim życzeniem rodziny. Jednakże, jak udowadniają Autorzy przedstawianej monografii, w pracy z ciężko chorym, nierzadko nieprzytomnym pacjentem, poszerzenie zakresu działań logopedycznych o obszar swoistej pielęgnacji m.in. narządów mowy, układu oddechowego jako przygotowanie do aktywizacji werbalno-fonicznej jest bezcenne.Z recenzji prof. dra hab., lek. med. Waldemara TłokińskiegoLOGOPEDIA XXI WIEKU to jeden z najważniejszych projektów wydawnictwa naukowego Harmonia Universalis. Obejmuje on stworzenie serii monografii naukowych z zakresu najistotniejszych problemów współczesnej logopedii pod redakcją prof. UG, dra hab. Stanisława Milewskiego oraz prof. UG, dr hab. Ewy Czaplewskiej z Instytutu Logopedii Uniwersytetu Gdańskiego, pod oficjalnym patronatem Polskiego Towarzystwa Logopedycznego.
Interaktywne zabawki, media społecznościowe, aplikacje do niemal wszystkich funkcji życiowych w telefonie - prawdopodobnie to one wychowują twoje dziecko, mając większy wpływ na jego rozwój niż Ty sam! Tymczasem Twoje dziecko nie potrzebuje ich w takim zakresie, w jakim ich używa. Ty zaś masz pełną władzę, aby ograniczyć jego czas spędzany przed ekranem. Książka Kto wychowuje nasze dzieci? Big Tech, Big Business a życie naszych dzieci: - prezentuje mechanizmy marketingu skierowanego do dzieci; - otwiera oczy na perswazję, jakiej poddawane są dzieci, także pod płaszczykiem edukacji i wspomagania ich rozwoju; - pokazuje, w jaki sposób konsumpcjonizm nadwyręża dobrostan dzieci, prowadząc do wielu trudności emocjonalnych i osamotnienia. Autorka nie poprzestaje na krytyce społecznej i uświadamianiu zagrożeń związanych z konsumpcjonizmem, ale - co ważne: - podpowiada sposoby, w jakie możemy swoje dzieci ochronić; - uczy, jak przywrócić porządek, w którym dziecko nie jest targetem przemysłu technologicznego, zabawkarskiego czy rozrywkowego; - pomaga przeciwstawić się korporacjom przejmującym kontrolę nad życiem dzieci i być rodzicem zapewniającym dzieciństwo potrzebne do rozwoju. Mimo trudnego w konsekwencjach społecznych tematu autorka nie stroni od poczucia humoru i optymizmu, co czyni lekturę przyjemną i dającą siłę do odważnego i odpowiedzialnego rodzicielstwa oraz nadzieję na zmniejszenie siły oddziaływania Big Tech i Big Business na nasze dzieci.
„Co jest nie tak?” to książka ucząca dostrzegać i wskazywać nierealność różnych sytuacji i przedmiotów. Patrząc na zdjęcia i odpowiadając na pytania, dziecko musi powiedzieć, co na zdjęciu nie pasuje, co jest dziwne. W książce przedstawiono 57 zdjęć. Na stronach parzystych umieszczono fotografie dla dziecka. Na stronach nieparzystych znajdują się pytania i polecenia, które czyta dorosły (nauczyciel, terapeuta, rodzic) pracujący z uczniem.
Książka zawiera dziewięć bajek terapeutycznych. Ich głównym zadaniem jest przezwyciężanie i redukowanie lęku u dzieci, a także opowiadanie o znaczeniu emocji w życiu. Sympatyczni bohaterowie bajek przedstawiają różne sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach, z którymi musi zmierzyć się także każde dziecko. Dzięki opowiadaniom maluchom łatwiej będzie opanować strach przed hałasem czy ciemnością. Młodzi czytelnicy dowiedzą się, czym jest cień, tęsknota i melancholia, a także nauczą się posłuszeństwa i odpowiedzialności za innych. Na zakończenie odprężą się i uspokoją przy bajkach relaksacyjnych. Maluchom bajki mogą czytać rodzice lub dziadkowie, a starsze dzieci mogą same wejść w świat przygód Fryderyki.Maluchom bajki mogą czytać rodzice lub dziadkowie, a starsze dzieci mogą same wejść w świat przygód Fryderyki.W publikacji znajduje się:- 5 bajek terapeutycznych Fizia i Pan Cień Fizia i Pan Hałas Fizia i Pani Ciemność Fizia i Pani Tęsknota Fizia i Pani Melancholia - bajka o śmierci- 2 bajki edukacyjne Żabka Amelka i skutki nieposłuszeństwa Żabka Amelka i odpowiedzialność za innych- 2 bajki relaksacyjne Mała Czerwona Skrzynka Kotka w białych pantofelkach
Karty pracy przeznaczone są dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz mających trudności w uczeniu się. Materiał opracowano z uwzględnieniem zmian zachodzących w przyrodzie, ważnych wydarzeń oraz cyklu życia człowieka. Karty są skonstruowane tak, aby nauczyciel mógł zastosować je na wiele sposobów, w zależności od umiejętności i potrzeb uczniów
Publikacja "Zapamiętaj jak najwięcej" powstała z myślą o dzieciach, które mają problemy z pamięcią i koncentracją. Z książki mogą korzystać także osoby dorosłe, które potrzebują treningu pamięci lub chcą w ciekawy sposób ćwiczyć swój umysł. W publikacji znajduje się 36 zdjęć przedstawiających przedmioty, pomieszczenia i osoby. Dziecko uważnie ogląda fotografię, a następnie, nie patrząc na nią, odpowiada na pytania. Dzięki temu można sprawdzić, jak dużo zapamiętało.
Publikacje z serii Kreatywne Książeczki Terapeutyczne są adresowane do terapeutów, pedagogów i rodziców oraz do ich pociech i podopiecznych. Stanowią doskonałe narzędzie do rozwiązywania wielu trudności wychowawczych i radzenia sobie z nieprawidłowymi dziecięcymi zachowaniami. Treści są skonstruowane w taki sposób, że pozwalają na indywidualne dostosowanie bajeczki do rzeczywistego otoczenia malucha. Dzięki temu każdy może stać się nauczycielem i terapeutą własnego dziecka.Książeczka "Tomcio rozwiązuje problemy. Strachy i lęki" zawiera bajki terapeutyczne opowiadające o oswajaniu strachów i lęków oraz część poradnikową. Powstała w odpowiedzi na potrzeby dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, których codzienność obfituje w różnego rodzaju obawy, lęki, strachy i fobie. Proponowane rozwiązania oraz opowiadania stanowią kompleksową pomoc w przezwyciężaniu dziecięcych problemów i zmartwień.
Przełomowa metoda samoregulacji (Self-Reg) została opracowana przez kanadyjskiego psychologa Stuarta Shankera na podstawie naukowej wiedzy i wieloletnich doświadczeńJak Self-Reg może przydać się w codziennym życiu?- pomaga wyrwać się z zaklętego koła stresu,- wspiera budowanie dobrych relacji,- umożliwia dzieciom realizację ich potencjału rozwojowego.Teraz również nauczyciele mogą pomóc dzieciom wzmocnić zdolności do samoregulacji, aby czas spędzany w szkole był optymalny dla ich rozwoju!Stuart Shanker, ekspert od samoregulacji, przekonuje, że nauczyciele mają niezwykłą moc pomagania uczniom w nauce tej umiejętności. W książce objaśnia pięć obszarów samoregulacji - czym są, jak działają, jak przejawiają się w szkole oraz co możemy zrobić, żeby wzmocnić uczniów w każdym z nich.
Jakim rodzicem chcesz być?Często masz poczucie, że wciąż robisz coś nie tak? Że nie jesteś wystarczająco dobrym rodzicem? Mimowolnie porównujesz się do innych i odczuwasz presję oczekiwań, którym nie jesteś w stanie sprostać?Ta książka pomoże ci uwolnić się od przymusu bycia nieomylnym rodzicem. Pokaże, jak przestać zadręczać się swoimi niedociągnięciami i skupić się na tym, jaką mamą lub jakim tatą chcesz być dla swoich dzieci. Wesprze w odkrywaniu własnych rodzicielskich wartości oraz nauczy elastyczności i otwartości.Techniki terapii akceptacji i zaangażowania (ACT) pomogą ci:uporać się z niepomocnymi myślami i emocjami, by reagować w trudnych sytuacjach tak, jak tego naprawdę chceszstawiać granice innym oraz dokonywać wyborów najlepszych dla waszej rodziny, bez względu na cudze opiniewspierać samodzielność i rozwój psychospołeczny dziecka, motywując je do podejmowania wyzwańO książce:Podążanie za swoimi wartościami to jeden z elementów szczęśliwego życia. Bycie dobrą mamą było dla Oli Żabickiej tak ważne, że zmieniła ścieżkę rozwoju zawodowego. Dzięki temu trzymamy w ręku książkę wszechstronnie wykształconej specjalistki, ale też troskliwej mamy. Zamiast pouczeń otrzymujemy metodę sprawdzoną i w gabinecie, i w życiu. A także aktualną psychologiczną wiedzę, życiowe przykłady i proste ćwiczenia, które pomagają stawać się takimi rodzicami, jakimi chcemy być.Maria Kaczorowska - psycholożka i terapeutka ACT, twórczyni profilu Miłe ObrazkiO autorce:Aleksandra Żabicka - terapeutka ACT, wykładowczyni, tłumaczka, mama dwójki dzieci. Pracuje indywidualnie z osobami dorosłymi i nastolatkami, prowadzi szkolenia dla rodziców i specjalistów zdrowia psychicznego, na profilu ACT-owa mama popularyzuje rodzicielstwo oparte na dowodach naukowych inspirowane kontekstualnymi naukami o zachowaniu, w szczególności ACT. Należy do Association for Contextual Behavioral Science oraz do ACBS Polska.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?