
Motywacja w edukacji matematycznej - perspektywa teorii samoukierunkowania
nowość
-
Autor: Urszula Oszwa
- ISBN: 9788322798928
- EAN: 9788322798928
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: UMCS
- Język: polski
- Liczba stron: 210
- Rok wydania: 2025
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
31,73złCena detaliczna: 42,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,67 zł
x
Książka Motywacja w edukacji matematycznej – perspektywa teorii samoukierunkowania wpisuje się w aktualną problematykę badawczą i wdrożeniową z zakresu działań ukierunkowanych na podnoszenie jakości edukacji ze szczególnym uwzględnieniem kształcenia umiejętności matematycznych. Już sama osoba Autorki wskazuje na to, że możemy spodziewać się w publikacji treści i analiz opartych na Jej różnorodnych, bogatych doświadczeniach związanych z edukacją matematyczną. Jednocześnie odnajdujemy tu pogłębioną analizę prowadzonych badań z innych perspektyw niż tylko perspektywa pedagogiczna. Takie zaprojektowanie badań i ich interpretacja pozwoliły na przygotowanie bardzo interesującej publikacji wskazującej na możliwości, a także trudności związane z procesem wprowadzania nowych rozwiązań w zakresie edukacji matematycznej, uwzględniającej istotę grup zróżnicowanych. Podejmowane w niej zagadnienia dotyczące motywacji do nauki ma-tematyki zostały osadzone w teorii samoukierunkowania, nawiązując tym samym do badań i analiz prowadzonych przez autorów w Polsce i za granicą. Na szczególną uwagę zasługuje bogaty przegląd publikacji obcojęzycznych, co przybliża odbiorcom najnowsze trendy i rozwiązania dotyczące projektowania procesu nauczania i uczenia się w ujęciu spersonalizowanym i aktywizującym osoby uczące się.
Z recenzji dr hab. Beaty Jakimczak, prof. UAM w Poznaniu