KATEGORIE [rozwiń]
Okładka książki Coaching sprzedawców

59,00 zł 49,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Coraz szybsze tempo pracy i nasilająca się konkurencja sprawiają, że przed działami sprzedaży stawia się wiele nowych zadań, a kadra kierownicza potrzebuje efektywniejszych sposobów szkolenia i motywowania handlowców. Autor zaspokaja tę potrzebę, prezentując w książce praktyczny i łatwy do systematycznego stosowania system coachingu, dzięki któremu można rozwinąć i w pełni wykorzystać potencjał zespołu sprzedawców. Szczegółowo opisane w książce metody pozwalają na: - szybką poprawę postawy i wydajności zespołu sprzedawców, - przyciąganie do firmy i zatrzymywanie w niej najbardziej utalentowanych sprzedawców, - wykształcenie u sprzedawców zdolności do samodzielnej motywacji, - radzenie sobie z trudnymi pracownikami, - wykorzystanie modelu coachingu LEADS do uczenia sprzedawców samodzielnego rozwiązywania problemów i przyjęcia pełnej odpowiedzialności za swoje wyniki. Autor wyjaśnia, w jaki sposób powinno się na co dzień prowadzić trening osobisty podwładnych, by uzyskać widoczne i trwałe efekty, czyli ukształtować najwyższej klasy zespół sprzedawców i szybko osiągnąć namacalne rezultaty sprzedażowe.
Okładka książki Zasady Sandlera

69,00 zł 45,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedzieć się najwięcej, jak to tylko możliwe, na temat potencjalnych klientów, by zrozumieć, dlaczego zachowują się w określony sposób i co motywuje ich do zakupu. Jego poszukiwania i badania doprowadziły do stworzenia systemu szkoleń sygnowanego jego nazwiskiem, który pomógł wielu sprzedawcom na całym świecie w odnoszeniu stałych, nadzwyczajnych sukcesów. Książka zawiera zestaw przystępnie, barwnie i przekonująco opisanych zasad stanowiących źródło inspiracji i tworzących gotowy do wykorzystania system, który zapewni zaangażowanemu sprzedawcy osiąganie najlepszych wyników swojej pracy. Dzięki tej publikacji dowiesz się między innymi: - jak zachować się w każdej sytuacji sprzedażowej, aby uzyskać zamówienie, i kiedy lepiej wycofać się z procesu sprzedaży, - jak przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, kierując zachowaniem potencjalnego klienta (prospekta), - dlaczego prospekci nie mówią prawdy i jakie pytania pozwolą ci tę prawdę odkryć, - kiedy i w jaki sposób należy klientowi odmówić oferty, o którą prosi, - dlaczego nadgorliwość w procesie sprzedaży może popsuć twoje relacje z klientem.
Okładka książki Wszechstronny lider

73,00 zł 59,09 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Który lider jest lepszy? Czy twardy, zorientowany na wynik menedżer, czy też szef-kumpel, który dba o dobre relacje z pracownikami? Strateg-wizjoner, który ma wizję firmy na następne dekady, czy ten, który twardo stąpając po ziemi, koncentruje się na realizacji bieżących zadań? Odpowiedź brzmi: żaden z powyższych. Lider powinien być wszechstronny. Autorzy tej książki w praktyczny sposób ukazują, jak nim zostać.
Okładka książki Kompetentny CEO

63,00 zł 46,27 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka prezentuje nowy model wysokiej efektywności władzy wykonawczej w firmie – CEO, prezesa zarządu, dyrektora generalnego – i konfrontuje go z wyzwaniami rynkowymi XXI wieku. Publikacja przedstawia najnowsze teorie zarządzania, praktyczne rady oraz zestaw skutecznych i sprawdzonych narzędzi do wykorzystania w codziennej pracy. Przywołuje wiele przykładów biznesowych oraz poglądy na kwestię przywództwa menedżerów odnoszących spektakularne sukcesy biznesowe. Nowy model wysokiej efektywności CEO opiera się na metodach budowania oraz maksymalizowania długookresowej wartości dla akcjonariuszy. Można go łatwo zaadaptować w dowolnej firmie. Po przeczytaniu tego poradnika czytelnicy będą potrafili odpowiedzieć na wiele pytań, m.in.: ? Na czym polega funkcja CEO? ? Jakie są cechy prezesów odnoszących sukcesy? ? Jak zostać szefem firmy i kiedy należy zrezygnować z funkcji CEO? ? Jakie są przyczyny sukcesów i niepowodzeń dyrektorów zarządzających? ? Jak zbudować dobre relacje z pracownikami, kontrahentami i akcjonariuszami? ? Jakie powinny być cele strategiczne efektywnych prezesów? Publikacja przeznaczona jest zarówno dla osób pełniących w firmie najwyższe funkcje zarządcze, jak i dla menedżerów dążących do objęcia takich stanowisk oraz tych wszystkich, którzy chcą się dowiedzieć, jaką rolę w XXI wieku ma odgrywać szef przedsiębiorstwa.
Okładka książki Jak utrwalić sukces

63,00 zł 46,27 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Czy wiesz, dlaczego niektórym przedsiębiorstwom udaje się osiągnąć sukces mimo różnych przeciwności, podczas gdy inne firmy stale zmagają się z problemami? Książka jest wynikiem czteroletniego projektu badawczego przeprowadzonego przez autorów, naukowców z dużym dorobkiem w dziedzinie nauk o zarządzaniu, z udziałem ponad tysiąca organizacji z dziesięciu krajów. Autorzy zwracają uwagę na czynniki o decydującym znaczeniu dla sukcesu organizacji, do których należą: - innowacyjność w zakresie produktów i procesów, - orientacja rynkowa, gromadzenie wiedzy o rynku i jej wykorzystanie, - nacisk na rozwijanie kluczowych kompetencji, - wybór i wdrożenie najlepszego modelu przywództwa, - budowanie kultury przedsiębiorczości. Liczne przykłady z wielu sektorów gospodarki oraz rozmowy z wybitnymi menedżerami, takimi jak Peter Brabeck-Lethmathe, dyrektor generalny Nestlé, René Obermann, dyrektor generalny Deutsche Telekom, czy Markus Langes-Swarovski, członek zarządu Swarovski dostarczają cennych wskazówek dotyczących niekonwencjonalnych rozwiązań, które pozwalają osiągnąć i utrzymać przewagę na rynku.
Okładka książki Geniusz biznesu

69,00 zł 50,69 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Peter Fisk, doświadczony strateg, w swojej kolejnej, inspirującej książce wskazuje główne czynniki decydujące o sukcesie rynkowym. Przytaczając przykłady firm, które w szczególny sposób zaznaczają swoją obecność w branży (Apple, Disney, FedEx, Ferrari, Gucci, 3M, Marks & Spencer, Nike, Porsche, Second Life, Tchibo, Zara), odpowiada na pytania: Jaką rolę odgrywa w naszym działaniu inteligencja i wyobraźnia? Dlaczego ważne jest myślenie niekonwencjonalne? Dlaczego warto zaproponować coś nowego zamiast ulepszać to, co już jest? Jak angażować pracowników i klientów w innowacyjne działania? Jak realizować pomysły w praktyczny i opłacalny sposób? Co charakteryzuje geniusza biznesu? Autor nie tylko definiuje geniusza biznesu, lecz także udziela konkretnych wskazówek, jak nim zostać, opierając się na wieloletnim doświadczeniu współpracy z takimi firmami jak British Airways, Coca-Cola, Marks & Spencer, Microsoft, Virgin czy Vodafone. Zachęca do innowacyjnego myślenia, wykorzystywania własnego potencjału oraz większego angażowania się w rozwój firmy i rynku.
Okładka książki Imprezy korporacyjne

79,00 zł 58,03 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii marketingowej firmy. Doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych i wykorzystać w pełni jej potencjał. Odpowiada przy tym na wiele pytań: - Jak imprezy mogą się przyczynić do zwiększenia obrotów i zysków? - Jak wpływają na budowanie świadomości i rozpoznawalność marki? - Jak wykorzystywać je do promocji i rozwoju biznesu? - Jak dzięki nim osiągać cele firmy? Książka zawiera wiele praktycznych, szczegółowych wskazówek dotyczących planowania i realizacji imprez. Opierając się na przykładach eventów zakończonych sukcesem oraz nieudanych, autorka wskazała, na co należy zwracać uwagę przy ich organizacji w każdym aspekcie ? osobistym, zawodowym i biznesowym.
Okładka książki Zarządzanie poprzez misje

49,00 zł 36,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Organizacje inspirowane misją zmieniają zasady gry na rynku. Wyróżniają się w takich obszarach, jak obsługa klientów, rekrutacja i zatrzymywanie wykwalifikowanych pracowników oraz szybkie wdrażanie nowych strategii. Inne przedsiębiorstwa nie mają najmniejszych szans w konkurowaniu z nimi! Książka przedstawia propozycję nowego sposobu rozumienia procesu zarządzania. Zaprezentowana w niej koncepcja zarządzania poprzez misje jest kompleksową metodą wdrażania misji organizacji na wszystkich szczeblach jej struktury organizacyjnej. Ta nowa filozofia leży u podstaw rewolucyjnego modelu przywództwa, w którym wykorzystuje się nowatorskie narzędzia zarządzania, takie jak misje cząstkowe, karty wyników misji, macierze współzależności i cele powiązane z misją. W rezultacie stosowania tego systemu zarządzania pracownicy identyfikują się z organizacją i współpracują z sobą na wszystkich jej poziomach. W książce szczegółowo omówiono: - najważniejsze elementy kultury organizacyjnej, - niedoskonałości istniejących rodzajów kultury organizacyjnej oraz cechy "zdrowej" kultury organizacyjnej, - problemy i ograniczenia we współczesnych korporacjach, - różne definicje misji przedsiębiorstwa, - najbardziej pożądane wartości w jego funkcjonowaniu, - narzędzia stosowane w systemie zarządzania poprzez misje, - styl przywództwa niezbędny do wprowadzenia tego systemu w życie.
Okładka książki Geniusz marketingu

99,00 zł 72,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Geniusz marketingu to książka dla każdego marketera, który chce się wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swoją inteligencję, jak i wyobraźnię. Współczesne rynki ulegają dynamicznym przeobrażeniom, a więc również podejście do marketingu musi się diametralnie zmienić – powinien mieć on charakter strategiczny, komercyjny i innowacyjny. Książka ta dostarcza nowatorskich pomysłów i inspiracji, dzięki którym można: • stworzyć wyróżniające się marki, • wprowadzić innowacyjne rozwiązania, • zwiększyć zaangażowanie konsumentów, • odnieść sukces na skomplikowanych rynkach, wykorzystując ich potencjał i zmiany ich struktur, • zastosować strategie marketingowe zapewniające przewagę nad konkurencją. Według autora przykład należy czerpać z wielkich światowych marek i dlatego przedstawia on m.in. wizję Google, rozwój Apple i Starbucks, rewolucję Ebay, dyscyplinę wartości Microsoftu i Toyoty, budowanie strategii przez Coca-Colę. Każdy może stać się geniuszem marketingu, ucząc się od najlepszych: inteligencji od Steve’a Jobsa, wyobraźni od Philippe’a Starcka, zdolności osiągania sukcesu od Phila Knighta.
Okładka książki Przywództwo Alfa

59,00 zł 43,34 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka przedstawia nowy model przywództwa, który w elastyczny sposób łączy teorie i wyniki badań z narzędziami i wskazówkami dotyczącymi praktycznego ich zastosowania przez każdego menedżera. Punktem wyjścia jest określenie znaczenia lidera w organizacji, sposobów wypracowania w sobie cech przywódczych, a następnie skutecznego ich wykorzystywania dla osiągnięcia założonych celów. Zapoznanie się z przedstawionymi w tej publikacji teoriami i praktycznymi narzędziami pomoże czytelnikom opanować tak ważne umiejętności związane z rolą lidera, jak: - wychwytywanie wczesnych sygnałów i szans rynkowych oraz reagowanie na nie we właściwym czasie, - dostosowywanie zasobów do szybko zmieniających się warunków otoczenia, - wpływanie poprzez własną osobowość i styl zarządzania na zwiększanie efektywności działania organizacji, - budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem, - tworzenie kultury organizacyjnej otwartej na wyzwania rynkowe, - kreowanie organizacji zorientowanej na działanie i cele, - osiąganie stanu równowagi między konsekwencją w działaniu a elastycznością. Publikacja stanowi podsumowanie wieloletnich doświadczeń, badań i przemyśleń trójki wybitnych teoretyków i praktyków zarządzania specjalizujących się w doradztwie biznesowym i coachingu wyższej kadry menedżerskiej. Powstała z myślą o liderach biznesu pragnących wykorzystać w praktyce narzędzia nowego modelu przywództwa na miarę XXI wieku, a przy tym osiągnąć zdrową i satysfakcjonującą równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.
Okładka książki Po drugie klient

59,00 zł 45,34 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Tajemnica sukcesu firmy Rosenbluth International, której właścicielem jest autor tej książki, jest prosta: firma koncentruje się przede wszystkim na swoich pracownikach, a dopiero potem na klientach. W książce udowodniono, że ten kontrowersyjny, lecz niezawodny przepis, sprawdzony przez trzecie co do wielkości przedsiębiorstwo turystyczne na świecie, może być gwarancją sukcesu każdej firmy, niezależnie od branży, wielkości i lokalizacji. Przeprowadzenie koniecznych zmian w organizacji ułatwi zamieszczony tu zbiór praktycznych wskazówek: - jak zatrudniać odpowiednich ludzi i jak ich szkolić, - jak uczynić pracowników rzecznikami idei firmy, - jakie programy mogą zostać użyte dla wprowadzenia zmian w kulturzeorganizacji, - jakimi metodami monitorować zadowolenie pracowników i postępy w ich efektywności. Opisano też wynikające z tego podstawowego założenia praktyki zarządzania oraz implikacje dla wprowadzania nowych rozwiązań technologicznych, planowania strategicznego i nawiązywania relacji partnerskich w biznesie.
Okładka książki Przywództwo doskonałe

63,00 zł 46,27 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Russell E. Palmer dzieli się w książce swoim doświadczeniem zdobytym podczas sprawowania funkcji lidera jednej z największych firm audytorskich na świecie, rektora Wharton School oraz właściciela firmy inwestycyjnej. Autor udziela menedżerom cennych wskazówek dotyczących różnych aspektów przywództwa: sposobu kierowania pracownikami, radzenia sobie z kryzysem czy wprowadzania zmian kultury korporacyjnej. Opisane w publikacji zagadnienia zilustrowane są przykładami z praktyki różnych organizacji: biznesowych, non profit i akademickich. Dzięki publikacji dowiesz się, jak: ? skutecznie wprowadzać strategiczne zmiany, ? sprawnie reagować w sytuacji kryzysu, ? osiągnąć sukces w sytuacji dużego zróżnicowania grup interesów, ? stworzyć organizację równoprawnych partnerów.
Okładka książki Pełna partycypacja w zarządzaniu

59,00 zł 43,04 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jak sprawić, aby ludzie byli prawdziwie zaangażowani w swoją pracę? Jak zbudować system wynagrodzeń, z którego wszyscy będą zadowoleni? Jak prowadzić dialog społeczny w firmie? Co zrobić, aby ludzie myśleli o swojej firmie, jakby była ich własnością? Jak przyczynić się do tego, aby menedżer czuł się nie tylko kierownikiem, ale i nauczycielem swoich podwładnych? Na czym polega tajemnica sukcesu największych eksperymentów menedżerskich świata?
Okładka książki Marka prywatna

73,00 zł 51,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Czas porzucić stereotypy. Marka własna to znak nowego układu sił na rynku, a nie sposób na sprzedaż towarów najniższej jakości. W wielu sieciach handlowych udział sprzedaży produktów z własnym logo jest większy niż uznanych światowych producentów, a w Polsce sprzedaż dóbr na rynku FMCG rośnie w tempie przekraczającym 20 proc. Czy towary będą tańsze? Jakiej będą jakości? Czy czeka nas zmierzch czołowych marek, do których jesteśmy przyzwyczajeni? Z lektury dowiesz się, jak dostosować się do nowej sytuacji rynkowej. Autorzy stworzyli konkretny program działania, który ma na celu pomóc wyższej kadrze zarządzającej detalistów i producentów, a także agencjom zajmującym się komunikacją marketingową, lepiej dostosować się do wymagań rynku. W książce omówiono m.in. kwestie dotyczące: - faktów i mitów związanych z marką prywatną, - dawnych, obecnych i przyszłych trendów, - marki prywatnej z perspektywy kupującego, detalisty i właściciela, - globalnych i społecznych uwarunkowań rozwoju marki prywatnej, - zasad postępowania pozwalających wykorzystać szanse rynkowe i zmaksymalizować własny potencjał, - perspektyw na przyszłość - wspólne działanie detalistów i producentów.
Okładka książki Imprezy korporacyjne

83,00 zł 67,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii marketingowej firmy. Doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych i wykorzystać w pełni jej potencjał. Książka zawiera wiele praktycznych, szczegółowych wskazówek dotyczących planowania i realizacji imprez. Opierając się na przykładach eventów zakończonych sukcesem oraz nieudanych, autorka wskazała, na co należy zwracać uwagę przy ich organizacji w każdym aspekcie - osobistym, zawodowym i biznesowym.
Okładka książki Od dobrych pomysłów do doskonałych rezultatów

73,00 zł 59,09 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Każde rozwijające się przedsiębiorstwo po pewnym czasie staje przed koniecznością podjęcia przełomowych decyzji. Jak jednak dokonać właściwego wyboru, gdy zamierza się wkroczyć na nowy rynek, połączyć siły z innym przedsiębiorstwem lub dokonać głębokiej wewnętrznej transformacji? W jaki sposób zakomunikować zmianę pracownikom i jak ich w nią zaangażować? Autorzy tej książki odpowiadają na te pytania, krok po kroku objaśniając zawiłości zarządzania firmą w trakcie transformacji służącej osiągnięciu jak najlepszych rezultatów. Pokazują, że przejście od dobrych pomysłów do doskonałych rezultatów jest możliwe przy spełnieniu określonych warunków. Uświadamiają zagrożenia nie tylko zewnętrzne, lecz także tkwiące w nas samych i firmowych realiach. Podpowiadają zatem między innymi: jak przygotować się do zmiany, od czego zacząć, żeby nie stracić po drodze zaangażowania, czego unikać, jak delegować władzę, jak wzbudzić poczucie odpowiedzialności za zmiany. Michael T. Kazanawa oraz Robert H. Miles stworzyli autorską i, co najważniejsze, sprawdzoną metodę wprowadzania zmian o przełomowym znaczeniu dla firmy. Można ją odkryć dzięki lekturze tej książki.
Okładka książki Mistrzowskie przywództwo

63,00 zł 48,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka stanowi kompletne źródło wiedzy na temat przywództwa w biznesie i osobistego rozwoju. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto pragnie stać się prawdziwym przywódcą!
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj