KATEGORIE [rozwiń]

Mattson David

Okładka książki Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji

79,00 zł 63,22 zł


Opis Nowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Davida Mattsona – następcę Sandlera w firmie szkoleniowej Sandler Training. Rewolucyjny program szkolenia sprzedawców, System Sprzedaży Sandlera, uzasadnia przestarzałość i nieskuteczność tradycyjnych metod sprzedaży i wprowadza zasady, których przestrzeganie gwarantuje sukces w zawodzie handlowca. Sandler, opierając się na doświadczeniach z własnej wieloletniej praktyki i przedstawiając barwne przykłady, wskazuje między innymi, w jaki sposób: - przejmować inicjatywę w kontakcie z klientem oraz stosować niezawodne, skuteczne techniki komunikacji, - koncentrować się na kliencie i jego potrzebach zamiast na własnym produkcie lub usłudze, - dostrzegać manipulację potencjalnego klienta oraz radzić sobie z nieszczerością i niesłownością, - pogłębiać relacje z klientem, nie stając się przy tym jego bezpłatnym konsultantem, - opanować siedem niezbędnych etapów procesu sprzedaży (ukazanych w obrazowym modelu „łodzi podwodnej Sandlera”), - używać portali internetowych do poszukiwania i oceny potencjalnych klientów, - zawierać z klientem „kontrakt wyprzedzający”, będący gwarancją efektywnego wykorzystania poświęconego mu czasu, - doskonalić własne nastawienie i zachowania – które są warunkiem sukcesu w sprzedaży – oraz kształtować motywację. Obecne wydanie zostało rozszerzone o wskazówki dotyczące zastosowania systemu Sandlera w sprzedaży dla korporacji, zamieszczono też najnowsze studia przypadków zaczerpnięte z praktyki Sandler Training. Adresaci Krąg osób, dla których książka będzie cenną pomocą w rozwoju kariery zawodowej, obejmuje wszystkich zainteresowanych radykalną poprawą wyników w sprzedaży – pracowników wszystkich szczebli zarówno małych, jak i wielkich firm.
Okładka książki Zasady Sandlera

69,00 zł 51,02 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedzieć się najwięcej, jak to tylko możliwe, na temat potencjalnych klientów, by zrozumieć, dlaczego zachowują się w określony sposób i co motywuje ich do zakupu. Jego poszukiwania i badania doprowadziły do stworzenia systemu szkoleń sygnowanego jego nazwiskiem, który pomógł wielu sprzedawcom na całym świecie w odnoszeniu stałych, nadzwyczajnych sukcesów. Książka zawiera zestaw przystępnie, barwnie i przekonująco opisanych zasad stanowiących źródło inspiracji i tworzących gotowy do wykorzystania system, który zapewni zaangażowanemu sprzedawcy osiąganie najlepszych wyników swojej pracy. Dzięki tej publikacji dowiesz się między innymi: – jak zachować się w każdej sytuacji sprzedażowej, aby uzyskać zamówienie, i kiedy lepiej wycofać się z procesu sprzedaży, – jak przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, kierując zachowaniem potencjalnego klienta (prospekta), – dlaczego prospekci nie mówią prawdy i jakie pytania pozwolą ci tę prawdę odkryć, – kiedy i w jaki sposób należy klientowi odmówić oferty, o którą prosi, – dlaczego nadgorliwość w procesie sprzedaży może popsuć twoje relacje z klientem. David Mattson jest prezesem i partnerem w Sandler Systems, Inc. - międzynarodowej firmie szkoleniowo-doradczej z siedzibą w Stanach Zjednoczonych. W 1986 roku Mattson spotkał Davida H. Sandlera i zafascynowały go filozofia, metody oraz efekty jego pracy. Od 1988 roku pracował dla Sandlera, aby następnie objąć kierownictwo firmy. Mattson kontynuuje pracę trenera i konsultanta w zakresie zarządzania, sprzedaży, komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów oraz planowania strategicznego na terenie Stanów Zjednoczonych i Europy. Jak sam twierdzi: ""Uczyć się od Davida Sandlera to był wielki przywilej, pracować z nim - również. Nieskończenie wiele razy zdarzyło mi się przypadkowo spotykać byłych klientów Sandlera, którzy sami z siebie zaczynali recytować jedną z jego zasad i opowiadali z niepohamowanym entuzjazmem o jej ogromnym, pozytywnym wpływie na ich karierę. Mam nadzieję, że ta książka wywrze podobny wpływ na ciebie, pomagając ci w dokonaniu zmiany".
Okładka książki Zasady Sandlera

69,00 zł 45,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedzieć się najwięcej, jak to tylko możliwe, na temat potencjalnych klientów, by zrozumieć, dlaczego zachowują się w określony sposób i co motywuje ich do zakupu. Jego poszukiwania i badania doprowadziły do stworzenia systemu szkoleń sygnowanego jego nazwiskiem, który pomógł wielu sprzedawcom na całym świecie w odnoszeniu stałych, nadzwyczajnych sukcesów. Książka zawiera zestaw przystępnie, barwnie i przekonująco opisanych zasad stanowiących źródło inspiracji i tworzących gotowy do wykorzystania system, który zapewni zaangażowanemu sprzedawcy osiąganie najlepszych wyników swojej pracy. Dzięki tej publikacji dowiesz się między innymi: - jak zachować się w każdej sytuacji sprzedażowej, aby uzyskać zamówienie, i kiedy lepiej wycofać się z procesu sprzedaży, - jak przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, kierując zachowaniem potencjalnego klienta (prospekta), - dlaczego prospekci nie mówią prawdy i jakie pytania pozwolą ci tę prawdę odkryć, - kiedy i w jaki sposób należy klientowi odmówić oferty, o którą prosi, - dlaczego nadgorliwość w procesie sprzedaży może popsuć twoje relacje z klientem.
Okładka książki Zasady Sandlera

69,00 zł 46,28 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

49 zasad, które zmienią twój sposób myślenia. Poczuj to... i odnieś sukces w sprzedaży! Z tej książki dowiesz się: - jak zachować się w każdej sytuacji sprzedażowej, tak aby za każdym razem uzyskać zamówienie albo wycofać się z procesu sprzedaży; - jak przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, kierując zachowaniem prospekta; - dlaczego prospekci kłamią i jakie pytania pozwolą ci odkryć prawdę;- kiedy nie należy zbierać informacji ani przygotowywać oferty, chociaż prospekt o to prosi; - dlaczego ochocze wyświadczanie przysług prospektowi działa na niekorzyść waszej relacji. Szczegóły
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj