KATEGORIE [rozwiń]

Mattson David

Okładka książki Zasady Sandlera

69,00 zł 56,20 zł


David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedzieć się najwięcej, jak to tylko możliwe, na temat potencjalnych klientów, by zrozumieć, dlaczego zachowują się w określony sposób i co motywuje ich do zakupu. Jego poszukiwania i badania doprowadziły do stworzenia systemu szkoleń sygnowanego jego nazwiskiem, który pomógł wielu sprzedawcom na całym świecie w odnoszeniu stałych, nadzwyczajnych sukcesów. Książka zawiera zestaw przystępnie, barwnie i przekonująco opisanych zasad stanowiących źródło inspiracji i tworzących gotowy do wykorzystania system, który zapewni zaangażowanemu sprzedawcy osiąganie najlepszych wyników swojej pracy. Dzięki tej publikacji dowiesz się między innymi: – jak zachować się w każdej sytuacji sprzedażowej, aby uzyskać zamówienie, i kiedy lepiej wycofać się z procesu sprzedaży, – jak przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, kierując zachowaniem potencjalnego klienta (prospekta), – dlaczego prospekci nie mówią prawdy i jakie pytania pozwolą ci tę prawdę odkryć, – kiedy i w jaki sposób należy klientowi odmówić oferty, o którą prosi, – dlaczego nadgorliwość w procesie sprzedaży może popsuć twoje relacje z klientem. David Mattson jest prezesem i partnerem w Sandler Systems, Inc. - międzynarodowej firmie szkoleniowo-doradczej z siedzibą w Stanach Zjednoczonych. W 1986 roku Mattson spotkał Davida H. Sandlera i zafascynowały go filozofia, metody oraz efekty jego pracy. Od 1988 roku pracował dla Sandlera, aby następnie objąć kierownictwo firmy. Mattson kontynuuje pracę trenera i konsultanta w zakresie zarządzania, sprzedaży, komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów oraz planowania strategicznego na terenie Stanów Zjednoczonych i Europy. Jak sam twierdzi: ""Uczyć się od Davida Sandlera to był wielki przywilej, pracować z nim - również. Nieskończenie wiele razy zdarzyło mi się przypadkowo spotykać byłych klientów Sandlera, którzy sami z siebie zaczynali recytować jedną z jego zasad i opowiadali z niepohamowanym entuzjazmem o jej ogromnym, pozytywnym wpływie na ich karierę. Mam nadzieję, że ta książka wywrze podobny wpływ na ciebie, pomagając ci w dokonaniu zmiany".
Okładka książki Zasady Sandlera

69,00 zł 55,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedzieć się najwięcej, jak to tylko możliwe, na temat potencjalnych klientów, by zrozumieć, dlaczego zachowują się w określony sposób i co motywuje ich do zakupu. Jego poszukiwania i badania doprowadziły do stworzenia systemu szkoleń sygnowanego jego nazwiskiem, który pomógł wielu sprzedawcom na całym świecie w odnoszeniu stałych, nadzwyczajnych sukcesów. Książka zawiera zestaw przystępnie, barwnie i przekonująco opisanych zasad stanowiących źródło inspiracji i tworzących gotowy do wykorzystania system, który zapewni zaangażowanemu sprzedawcy osiąganie najlepszych wyników swojej pracy. Dzięki tej publikacji dowiesz się między innymi: - jak zachować się w każdej sytuacji sprzedażowej, aby uzyskać zamówienie, i kiedy lepiej wycofać się z procesu sprzedaży, - jak przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, kierując zachowaniem potencjalnego klienta (prospekta), - dlaczego prospekci nie mówią prawdy i jakie pytania pozwolą ci tę prawdę odkryć, - kiedy i w jaki sposób należy klientowi odmówić oferty, o którą prosi, - dlaczego nadgorliwość w procesie sprzedaży może popsuć twoje relacje z klientem.
Okładka książki Zasady Sandlera

69,00 zł 50,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

49 zasad, które zmienią twój sposób myślenia. Poczuj to... i odnieś sukces w sprzedaży! Z tej książki dowiesz się: - jak zachować się w każdej sytuacji sprzedażowej, tak aby za każdym razem uzyskać zamówienie albo wycofać się z procesu sprzedaży; - jak przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, kierując zachowaniem prospekta; - dlaczego prospekci kłamią i jakie pytania pozwolą ci odkryć prawdę;- kiedy nie należy zbierać informacji ani przygotowywać oferty, chociaż prospekt o to prosi; - dlaczego ochocze wyświadczanie przysług prospektowi działa na niekorzyść waszej relacji. Szczegóły
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj