Imprezy korporacyjne
Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie
-
Autor: Allen Judy
- ISBN: 9788376015682
- EAN: 9788376015682
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 17.2x24.6cm
- Język: polski
- Seria: DLA LIDERÓW BIZNESU
- Liczba stron: 256
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
67,51złCena detaliczna: 83,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,51 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii marketingowej firmy. Doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych i wykorzystać w pełni jej potencjał.
Książka zawiera wiele praktycznych, szczegółowych wskazówek dotyczących planowania i realizacji imprez. Opierając się na przykładach eventów zakończonych sukcesem oraz nieudanych, autorka wskazała, na co należy zwracać uwagę przy ich organizacji w każdym aspekcie - osobistym, zawodowym i biznesowym.