Marka prywatna
Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta
-
Autor: Lincoln Keith Thomassen Lars
- ISBN: 9788326437885
- EAN: 9788326437885
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 17.5x24.5cm
- Język: polski
- Seria: DLA LIDERÓW BIZNESU
- Liczba stron: 340
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
51,64złCena detaliczna: 73,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,64 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Czas porzucić stereotypy. Marka własna to znak nowego układu sił na rynku, a nie sposób na sprzedaż towarów najniższej jakości. W wielu sieciach handlowych udział sprzedaży produktów z własnym logo jest większy niż uznanych światowych producentów, a w Polsce sprzedaż dóbr na rynku FMCG rośnie w tempie przekraczającym 20 proc.
Czy towary będą tańsze? Jakiej będą jakości? Czy czeka nas zmierzch czołowych marek, do których jesteśmy przyzwyczajeni? Z lektury dowiesz się, jak dostosować się do nowej sytuacji rynkowej.
Autorzy stworzyli konkretny program działania, który ma na celu pomóc wyższej kadrze zarządzającej detalistów i producentów, a także agencjom zajmującym się komunikacją marketingową, lepiej dostosować się do wymagań rynku.
W książce omówiono m.in. kwestie dotyczące:
- faktów i mitów związanych z marką prywatną,
- dawnych, obecnych i przyszłych trendów,
- marki prywatnej z perspektywy kupującego, detalisty i właściciela,
- globalnych i społecznych uwarunkowań rozwoju marki prywatnej,
- zasad postępowania pozwalających wykorzystać szanse rynkowe i zmaksymalizować własny potencjał,
- perspektyw na przyszłość - wspólne działanie detalistów i producentów.