Geniusz biznesu
Kreatywne podejście do rozwoju firmy
-
Autor: Fisk Peter
- ISBN: 9788326431616
- EAN: 9788326431616
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 17.5x24.5cm
- Język: polski
- Seria: DLA LIDERÓW BIZNESU
- Liczba stron: 302
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
50,69złCena detaliczna: 69,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,69 zł
Peter Fisk, doświadczony strateg, w swojej kolejnej, inspirującej książce wskazuje główne czynniki decydujące o sukcesie rynkowym. Przytaczając przykłady firm, które w szczególny sposób zaznaczają swoją obecność w branży (Apple, Disney, FedEx, Ferrari, Gucci, 3M, Marks & Spencer, Nike, Porsche, Second Life, Tchibo, Zara), odpowiada na pytania: Jaką rolę odgrywa w naszym działaniu inteligencja i wyobraźnia? Dlaczego ważne jest myślenie niekonwencjonalne? Dlaczego warto zaproponować coś nowego zamiast ulepszać to, co już jest? Jak angażować pracowników i klientów w innowacyjne działania? Jak realizować pomysły w praktyczny i opłacalny sposób? Co charakteryzuje geniusza biznesu? Autor nie tylko definiuje geniusza biznesu, lecz także udziela konkretnych wskazówek, jak nim zostać, opierając się na wieloletnim doświadczeniu współpracy z takimi firmami jak British Airways, Coca-Cola, Marks & Spencer, Microsoft, Virgin czy Vodafone. Zachęca do innowacyjnego myślenia, wykorzystywania własnego potencjału oraz większego angażowania się w rozwój firmy i rynku.