Imprezy korporacyjne
Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie
-
Autor: Allen Judy
- ISBN: 9788326431357
- EAN: 9788326431357
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 176 x 250
- Język: polski
- Seria: DLA LIDERÓW BIZNESU
- Liczba stron: 256
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
58,03złCena detaliczna: 79,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,03 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii marketingowej firmy. Doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych i wykorzystać w pełni jej potencjał.
Odpowiada przy tym na wiele pytań:
- Jak imprezy mogą się przyczynić do zwiększenia obrotów i zysków?
- Jak wpływają na budowanie świadomości i rozpoznawalność marki?
- Jak wykorzystywać je do promocji i rozwoju biznesu?
- Jak dzięki nim osiągać cele firmy?
Książka zawiera wiele praktycznych, szczegółowych wskazówek dotyczących planowania i realizacji imprez. Opierając się na przykładach eventów zakończonych sukcesem oraz nieudanych, autorka wskazała, na co należy zwracać uwagę przy ich organizacji w każdym aspekcie ? osobistym, zawodowym i biznesowym.