Książki o aktywności fizycznej i hobby - sport, podróże i turystyka, gry i łamigłówki. W tym dziale znajdziecie Państwo książki związane z szeroko pojetą aktywnością fizyczną, bieganiem,pływaniem, nurkowaniem , graniem. Ciekawa lektura zarówno dla starszych jak i młodszych. Chcąc rozwijać swoje hobby, nabyć ciekawą grę dla siebie i swojej rodziny zapraszamy po najciekawsze i najbardziej popularne książki z zakresu aktywności fizycznej do naszego sklepu internetowego dobreksiazki.pl
Najwyższy czas na zabawę na świeżym powietrzu. Naciesz się towarzystwem przyjaciół i zostań Mistrzem Spinnera!
Zacznij od wybrania swojego ulubionego spinnera albo takiego, który pasuje do twojego stylu. Potem zacznij ćwiczyć, aż opanujesz tę sztukę. W tej książce znajdziesz trzydzieści sztuczek z ilustracjami i objaśnieniem krok po kroku, jak należy je wykonywać.
Poznasz z nami triki o trzech stopniach trudności:
Pierwszy
Gorący kartofel
Przenoszenie
Rozkręcanie
Skok przez płot
Na nosie
Obrót dłoni
Przerzutka
Rożen
Paluch
Sprint
Drugi
Tam i z powrotem
Flamenco
Odbicie
W pionie
Z ręki do ręki
Podrzucanie
Podskoki
Żonglerka
Pod nogą
Dwie nogi
Trzeci
Piłkarz
Sztukmistrz
Dookoła
Dookoła świata
Nogi w górę
Duet
Podrzucanie kolanem
Z tyłu do przodu
Łuk
Magia
Dodatkową zabawą może być zorganizowanie zawodów z wykorzystaniem dołączonych do broszury kart. Zasady gry są proste: ciągniesz kartę i wykonujesz zadanie. Zwycięzca otrzymuje tytuł Mistrza Spinnera. Powodzenia!
Potrząśnij pojemnik z kostkami w celu uzyskania wzoru
Przesuwaj płytki na podstawce zgodnie z wylosowanym wzorem
Gracz, który pierwszy ułoży wzór po swojej stronie i opuści ramkę wygrywa.
Liczba graczy: 2
Wiek graczy: 5+
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Wybuchowa Mieszanka (pierwsza edycja).Rozszerzenie do kulkowego szaleństwa!Drodzy uczniowie!Mam ogromną przyjemność powitać Was na pierwszej z wielu Lekcji Mistrzowskich, które od tej pory nasza Akademia będzie wprowadzać do swojego programu nauczania!Aby pomóc nam w tym przedsięwzięciu, najgenialniejsi spośród mistrzów alchemii na całym świecie dołączyli do grona pedagogicznego Akademii Magii i Szachrajstwa. Niektórzy z nich mogą na pierwszy rzut oka wydać się troszkę zrzędliwi, jednak jestem przekonany, że stary dobry system nagan Wam nie zaszkodziCo więcej, dowiecie się, jak pracują mistrzowie alchemii oraz jakich metod używają do sporządzania swoich Eliksirów. Nauczycie się również sami sporządzać nowe Eliksiry i zapoznacie się z tajnikami obchodzenia się z nowym dla Was rodzajem ingrediencji, a mianowicie, upiornej Ektoplazmy z Zaświatów!Powodzenia!- Albłędus DumblendorPiąta Ingrediencja wprowadza do gry: nowe płytki Eliksirów, których gracze mogą używać podczas rozgrywki z płytkami Eliksirów z podstawowej wersji gry, nowe elementy mechaniki, żetony nagan i żetony pochwał, dzięki którym gracze odkryją nowe sposoby na otrzymanie albo utratę punktów, planszę Upiornego Kotła z uniwersalnymi kulkami ingrediencji, które pozwolą graczom na manipulowanie ułożeniem ingrediencji znajdujących się na torach pochylni podajnika tak, aby doprowadzać do jeszcze bardziej spektakularnych reakcji łańcuchowych i sporządzić jeszcze więcej eliksirów, żetony Profesorów, które zmodyfikują podstawowe zasady gry, co z kolei wniesie jeszcze większą różnorodność do rozgrywki.Gotowi aby uważyć swój pierwszy ""Dekokt upiornej ingerencji""? Wysmarować ""Werniksem Kameleona"" niewykorzystane ingrediencje?Kolosus brakus, wybuchem ogromnikus! Czar prysnął, a składnik błysnął.Zawartość pudełka: 7 żetonów profesorów 32 płytki eliksirów w 4 rodzajach (eliksiry tego samego rodzaju mają taką samą ikonę Specjalnej Mocy Magicznej) 15 żetonów pochwał 15 żetonów nagan plansza Upiornego Kotła 12 uniwersalnych kul ingrediencji
Poznaj niezgłębione tajemnice oceanu i ludzkiego organizmu!Nie mógł uwierzyć w to, co zobaczył: pewien człowiek zanurkował na jednym oddechu na głębokość 93 metrów, po czym wrócił po czterech minutach na powierzchnię cały i zdrowy. James Nestor nie miał pojęcia, czym jest freediving. Ale wiedział już, że musi zbadać sekrety tej fascynującej dyscypliny sportu.Właśnie tak powstała Głębia, książka o tajemnicach oceanu i absolutnych granicach ludzkiego organizmu. O płucach zmniejszających się do wielkości piłeczki baseballowej. O sercu, które bije wolniej niż u osoby w śpiączce. O ludziach, którzy wstrzymują oddech na ponad pięć minut. I o wielorybach, które rozmawiają z innymi wielorybami oddalonymi o setki kilometrów.Pracując nad tą książką, autor rozmawiał z freediverami, badaczami i naukowcami. Postanowił na własnej skórze przekonać się, jak nurkowanie swobodne zmienia człowieka. Dzięki temu poznał prawdę o naturze, oceanie i samym sobie. A także o fenomenie najniebezpieczniejszego ekstremalnego sportu świata, który każdego roku pochłania dziesiątki ofiar.***Wielki błękitw wersji papierowej!- Elżbieta Wieteska, redaktor naczelna Świata NaukiDzięki tej książce odkryjemy, że mamy więcej wspólnego ze zwierzętami podwodnymi, niż mogłoby się nam wydawać.- Mateusz Malina, wielokrotny rekordzista i mistrz świata we freedivinguKażdy, kto kocha nurkowanie, jest miłośnikiem morza albo pasjonatem biologii, powinien przeczytać tę książkę. Fascynująca opowieść!- Olga Orzyłowska-Śliwińska, naczelna prowadząca Wiedza i ŻycieFascynująca, pouczająca, porywająca książka. Założę się, że każdy czytelnik sprawdza teraz, na jak długo potrafi wstrzymać oddech.- Wall Street JournalFascynująca eksploracja oceanicznych głębin i ludzkiej więzi z nieustannie zmieniającym się światem tam w dole. Ta książka to wyżyny pisarstwa popularnonaukowego.- Christian Science MonitorZapierająca dech w piersiach Nestor opisuje czas spędzony z zawodnikami i niepokornymi naukowcami, którzy badają tajemnice morskich głębin i ich mieszkańców, o jakich nam się nawet nie śniło. Porywająca i robiąca wrażenie lektura!- EsquireFragment książki - Głębia.issuu.com/wydawnictwosqn/docs/glebia_issuu
Alexandra Horowitz, autorka głośnego bestsellera Oczami psa, w swojej nowej książce objaśnia nam, w jaki sposób psy postrzegają świat za pomocą swojego najlepiej rozwiniętego organu zmysłów, czyli nosa, i w jaki sposób również my, ludzie, możemy wykorzystać nasz niedoceniany węch.Dla psa nie istnieje coś takiego jak świeże powietrze. Każdy jego haust jest pełen informacji. W istocie to, czego każdy pies oczywiście pies węszący, ale także pies drzemiący obok was na kanapie dowiaduje się o świecie, pochodzi przede wszystkim z nosa.W książce Nosem psa uczona badająca zdolności poznawcze psów w pasjonujący sposób odkrywa przed nami zagadkę psiego obrazu rzeczywistości.Wyjaśniając, jak złożony świat otaczających nas woni jawi się dla psiego nosa, Horowitz zmienia w całości nasz pogląd na psy. Po przeczytaniu tej książki mamy wrażenie, że dowąchaliśmy się czwartego wymiaru uwalniając się od biologicznych ludzkich ograniczeń i rozumiejąc zapachy jak nigdy wcześniej. Czujemy się, jakbyśmy sami, choćby na chwilę, byli psami.
Seria Rosnę i poznaję. Gra to uzupełnienie znanej serii książeczek i książeczek z puzzlami przeznaczone dla najmłodszych odbiorców. W pudełku znajduje się 12 par kartoników memo z pięknymi zdjęciami zwierząt i kolorowych przedmiotów oraz 12 par puzzli z owocami, pojazdami, z którymi dziecko może się spotkać po raz pierwszy. Gra typu memory oraz puzzle pozwalają ćwiczyć z dzieckiem koordynację ruchową, pamięć, spostrzegawczość, a także mówienie i wzbogacanie słownictwa. Dzięki zaokrąglonym rogom, wyraźnym i kolorowym zdjęciom gry nadają się nawet dla najmniejszych dzieci.
W myśl polskiej tradycji i zgodnie ze zwyczajami łowieckimi trofea zawsze stanowiły i stanowią ważną część kultury i rytuału myśliwskiego.
Są jednocześnie przedmiotem chwały i dumy, zwłaszcza jeśli stanowią odpowiednio przygotowane i wyeksponowane zbiory.
Przepisy zobowiązują każdego myśliwego (selekcjonera) do przedstawienia trofeów komisji wyceny, a ta weryfikuje je według kryteriów prawidłowości pozyskania. Preparowanie trofeów łowieckich stało się więc, obok pożytecznego hobby, obowiązkiem myśliwego.
Dla myśliwego, przyrodnika, popularyzatora i naukowca zajmującego się tą dziedziną wiedzy ważne jest prawidłowe postępowanie z ubitą zwierzyną, a także troska o właściwe spreparowanie zdobytego trofeum i jego opisanie. Jest to także wyraz hołdu składanego przyrodzie za doznania i przeżycia umożliwiające lokalizację miejsca i czasu przygody łowieckiej.
Kolejne, szóste znacznie poszerzone wydanie poradnika pt. „Trofea łowieckie", jest rezultatem wieloletniej praktyki autora jako myśliwego i preparatora, a także uwag Czytelników.
Zostaw zabiegany i hałaśliwy świat za drzwiami, usiądź wygodnie, weź do ręki tę książkę i rozgość się między słowami.Nieważne, ile masz lat i kim jesteś. Poznaj wyjątkowy świat liter. Do tej pory kaligrafia kojarzyła Ci się z nauką ładnego, ale nudnego pisania? Zapomnij o tym! Przekonaj się, że to świetny sposób na poprawienie koncentracji, pobudzenie wyobraźni, a przede wszystkim relaks. Ponadto, dzięki kaligrafii stworzysz własne logo lub plakat na ścianę i zaimponujesz znajomym.By zacząć, wystarczy zaostrzyć ołówek!
Od niemal dwóch dekad Scott Jurek jest najważniejszą postacią i gwiazdą biegów ultramaratońskich. To niezwykle trudna, ale wciąż zyskująca na znaczeniu dyscyplina sportu. W 1999 roku będąc właściwie nikomu nieznanym biegaczem, Scott Jurek niespodziewanie wysunął się na prowadzenie w Western States Endurance Run słynnym stumilowym (a więc ponad stusześćdziesięciokilometrowym!) wyścigu szlakiem z czasów gorączki złota przez kalifornijskie góry Sierra Nevada. Jurek wygrał go siedem razy z rzędu, ustanawiając również nowy rekord tej trasy. Dwukrotnie zwyciężył w Badwater Ultramarathon, a więc w biegu na ponad dwieście siedemnaście kilometrów przez Dolinę Śmierci. Ustanowił rekord Stanów Zjednoczonych w dwudziestoczterogodzinnym wyścigu, przebiegając w tym czasie dwieście sześćdziesiąt sześć i sześć dziesiątych kilometra, czyli sześć i pół maratonu! Znalazł się w grupie najlepszych biegaczy, którzy w Meksyku wzięli udział w wyścigu z udziałem Indian Tarahumara, znanym z bestsellerowej książki Urodzeni biegacze. Te osiągnięcia należą do absolutnie wyjątkowych, a niezwykłości dodaje im fakt, że Jurek dokonał ich, jedząc wyłącznie produkty pochodzenia roślinnego.W Jedz i biegaj Scott Jurek szczerze opowiada o swoim życiu weganina i o karierze wybitnego sportowca. Jego historia może być natchnieniem dla biegaczy na każdym poziomie zaawansowania, pokazuje bowiem, jak silna potrafi być ludzka wola. To inspirująca opowieść o dzieciństwie Jurka, początkach biegania (z którym nie zaprzyjaźnił się od razu) i o powolnej przemianie w weganina i ultramaratończyka błyskotliwie wygrywającego zawody rozgrywane na całym świecie.Ta historia obala stereotypowe poglądy na temat tego, co powinien jeść sportowiec, myślący o dobrych wynikach!Jedz i biegaj jest pełne niezwykłych opowieści o wytrzymałości i współzawodnictwie, naukowych ciekawostek i praktycznych porad w tym wielu przepisów na ulubione dania autora. Ta książka zainspiruje do działania każdego, kto po nią sięgnie: do pierwszego biegu, poszerzenia horyzontów żywieniowych albo wręcz do poznania granic własnych możliwości.
„Żeglarz jachtowy” to skrócona i zaktualizowana wersja książki "Żeglarz i sternik jachtowy" tych samych autorów, podręcznika żeglarskiego nr 1 w Polsce od 1986 r.
Zawiera zbiór wiadomości wymaganych do zdania egzaminu na podstawowy stopień żeglarski.
Podręcznik jest zalecany przez Komisję Szkolenia Polskiego Związku Żeglarskiego i może być wykorzystywany zarówno przez wykładowców oraz organizatorów szkolenia żeglarskiego, jak i przez przyszłych żeglarzy. Zawiera wiedzę teoretyczną i porady praktyczne niezbędne z punktu widzenia wymagań egzaminacyjnych, a także wymogów, jakie stawia bezpieczne, odpowiedzialne i kulturalne żeglowanie.
Obowiązkowa lektura dla wszystkich pragnących zdobyć podstawowe uprawnienia żeglarskie i dla tych, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności.
Jego najważniejsze atuty to:
- Jest napisany w języku polskim;
- Zawiera opisy 120 portów i kotwicowisk zilustrowanych mapami i zdjęciami;
- Wstęp zawiera niezbędne informacje o żeglowaniu w Grecji (przepisy prawne i obyczaje, charakterystykę pogody w regionie, krótki zarys historii oraz przydatne linki do serwisów pogodowych i nawigacyjnych);
- Zwięźle podane informacje w postaci prostego, powtarzalnego schematu sprawiają, że tekst jest przejrzysty i łatwo odnaleźć w nim konkretną informację;
- Dodatkowym atutem jest spora porcja wiadomości turystycznych o interesujących miejscach w pobliżu portów;
Pomysł napisania niniejszej publikacji narodził się z dość prozaicznego powodu. Podczas poszukiwania informacji na temat pojazdów zdobycznych używanych podczas II wojny światowej przez siły zbrojne III Rzeszy stwierdziłem, iż usystematyzowanie wiadomości dotyczących samochodów pancernych oraz pojazdów opancerzonych bywało czasem dość problematyczne.Zbierając materiały na własny użytek w pewnym momencie doszedłem do wniosku, że podobne trudności ma zapewne wiele innych osób zainteresowanych tematyką. Tak narodził się pomysł powstania książki. Nie starałem się w niej zawrzeć zawiłych opisów technicznych poszczególnych pojazdów, takowe można znaleźć w innych doskonałych opracowaniach dotyczących tematu. Starałem się raczej skupić na ogólnej historii pojazdów przejętych przez armię niemiecką podczas II wojny światowej. W związku z powyższym książka jest przeznaczona bardziej dla ludzi interesujących się ogólną historią pojazdów zdobycznych używanych w tamtym okresie przez armię III Rzeszy, niż dla historyków lub specjalistów od uzbrojenia z okresu II wojny światowej.Z uwagi na olbrzymią ilość sprzętu zdobycznego - wraz z jego licznymi modyfikacjami - używanego przez armię niemiecką podczas II wojny światowej, musiałem dokonać pewnej systematyzacji. Postanowiłem skupić się zatem na opisaniu najczęściej użytkowanych konstrukcji (wyjąwszy samochody osobowe oraz ciężarowe) o napędzie kołowym bądź półgąsienicowym.
Trudno byłoby uwierzyć, jak bardzo św. Jan Paweł II stanowił inspirujący motyw dla twórców znaczków pocztowych, gdyby nie ten wielki album, ilustrujący dorobek w tej dziedzinie. Ks. prof. Waldemar Chrostowski, od dziecka pasjonujący się filatelistyką, zgromadził absolutnie unikatowy zbiór wszystkich walorów filatelistycznych, jakie ukazały się podczas pontyfikatu naszego wielkiego rodaka. Kolekcja ta obejmuje pozycje aż ze 127 krajów świata! Są to znaczki (1572 sztuki), bloki (203), arkusiki (213) i zeszyty znaczkowe (10). W zasadzie wszędzie, gdzie istnieje poczta narodowa, publikowano przeróżne walory filatelistyczne z wizerunkami Ojca Świętego, upamiętniając zarówno ważne wydarzenia związane z polskim papieżem, jak i z danym państwem.
Prace te cechuje niezwykła różnorodność plastyczna; od skromnych, ale – co widoczne – sercem malowanych obrazków z krajów małych, ubogich, nieposiadających własnych tradycji graficznych, po wysublimowane szkice i skomplikowane grafiki, w tym szczególnie urokliwe, rzecz jasna, z Polski. Ten przebogaty zbiór tworzy różnobarwną, utrwaloną na znaczkach pocztowych opowieść o długim pontyfikacie Pielgrzyma Wszechczasów rodem z Krakowa, z Polski. Wędrując z papieżem filatelistycznym szlakiem po wszystkich kontynentach, spotykamy wielkie osobistości naszej współczesności oraz postaci historyczne, podziwiamy piękne krajobrazy, natrafiamy na znamienne rocznice.
To zdumiewające, że zbiory filatelistyczne mogą nie tylko kogoś lub coś upamiętniać, ale mogą być też sugestywnym sposobem edukacyjnym. Kolekcjonerstwo znaczków na tym poziomie to już bowiem nie tylko hobby, ale gałąź wiedzy. Nic więc dziwnego, że prezentowana w tej książce kolekcja trafi na eksponowane miejsce w Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego, które powstaje w niespotykanym miejscu – w pierścieniu kopuły Świątyni Opatrzności Bożej w Warszawie, 28 metrów nad ziemią. Ks. prof. Waldemar Chrostowski przekazał swe cenne zbiory w darze, jako akt wdzięczności wobec św. Jana Pawła II za to, co zrobił dla Kościoła powszechnego, a dla polskiego narodu w szczególności.
Relacje między psem a człowiekiem ukazane w nietypowy sposób – oczami naszego czworonoga. Jakimi zasadami kieruje się pies i jak z nim postępujemy aby obie strony były zadowolone, to tylko niektóre zagadnienia jakie poznamy z książki. Autorka swoją opowieść o Najpiękniejszej Kropce oparła na własnych doświadczeniach i prawdziwej historii. Ciepła i wzruszająca opowieść o miłości i przywiązaniu, stanowi jednocześnie podstawę zasad jakimi powinien się kierować każdy właściciel czworonoga. Pozycja jest doskonałym uzupełnieniem dwu innych poradników Zofii Mrzewińskiej ? „Jak rozmawiać z psem” i „Po obu końcach smyczy”.
Pierwszy mecz Legia rozegrała sto lat temu. Od tego czasu zasłużyła na miano najpotężniejszego klubu piłkarskiego w Polsce, mimo jej udziałem były nie tylko wzloty i zwycięstwa. Mówiąc o Legii, trudno nie wspomnieć o jej kibicach. Wyjątkowych, bo wiernych, lojalnych i cierpliwych. Nikt tak nie dopinguje jak oni. I o tym jest ta książka: o narodzinach największego klubu, gwiazdach minionych i obecnych, najlepszych meczach, stadionie, starej i nowej Żylecie, ale przede wszystkim o tych, co siedzą na trybunach i śpiewają: Legia to jest potęga. Dla zagorzałych fanów część ze zdjęciami zawodników i miejscem na autografy.
Gra karciana "Guns & Steel. Historia ludzkości" postawi cię w roli przywódcy dbającego o rozwój cywilizacyjny podległych mu ludzi. Podejmuj znaczące decyzje. Sprawnie zarządzaj dostępnymi zasobami, a następnie przy ich pomocy zakupuj technologie, dzięki którym zyskasz przewagę nad oponentami.
Obserwuj rozwój swojego państwa przez kolejne ery rozwoju ludzkości od początków rolnictwa po loty kosmiczne. Czy postawisz na siłę militarną? Społeczeństwo oparte na produkcji? A może zadziwisz przeciwników budowanymi przez siebie cudami, które rozsławią twoje imię na cały świat?
"Guns & Steel. Historia ludzkości" to niedługa gra karciana, która oferuje z jednej strony prostotę reguł, z drugiej zaś wybory, zależności i interakcję między graczami. Zawiera blisko 100 pięknie zilustrowanych kart, reprezentujących kamienie milowe rozwoju na Ziemi, takie jak Inżynieria, Handel zamorski, Kinematografia czy Prasa. Wersja sprzedawana przez Portal Games zawiera dwa zestawy kart - "Nowy świat" i "Renesans". Można grać nimi oddzielnie lub połączyć obie talie i w ten sposób zwiększyć złożoność rozgrywki.
ZAWARTOŚĆ:
Instrukcja
90 kart cywilizacji
6 kart pomocy
4 karty Toru punktacji
24 drewniane znaczniki
Wiek 10 +
Liczba graczy 2 - 4
Czas gry 45 - 60 min
Świat, który znasz przestał istnieć. Nie ma rządu. Nie ma armii. Nie ma cywilizacji. Bunt komputerów, wojna z maszynami, upadek świata ludzi. Stany Zjednoczone upadły na kolana. Wojna z maszynami trwa od trzydziestu lat. Powoli rosną ośrodki skupiające ludzi i próbujące zdobyć władzę w okolicy. Przejąć kontrolę nad sąsiadami. Zbudować nowy kraj. Nowy, 51. Stan…
Cień dawnej świetności spowija całe miasta Stanów Zjednoczonych. Po horyzont rozciągają się ruiny budynków dawnej cywilizacji. Większość uważa, że wypełnione są tylko kurzem i niebezpieczeństwem. Jednak te spowite radiacją ziemie przemierzają jednostki, które potrafią wycisnąć z nich wiele dobrego. Ten stary magazyn pokryty mchem? Po kilku godzinach doświadczony zbieracz uczyni z niego bezpieczne schronienie z odrobiną żarcia, ciepłych koców i kilku innych cennych rzeczy do przehandlowania. Myślisz, że uda ci się nauczyć od tych szperaczy paru sztuczek
i doprowadzić twoją Frakcję do zwycięstwa?
51 stan: Zgliszcza to pierwsze rozszerzenie do gry 51 Stan: Master Set inspirowane starym dodatkiem o nazwie Ruiny wydanym w 2012. Nowy zestaw 50 kart z dodatku Zgliszcza, wprowadza ulubione karty z oryginalnego rozszerzenia, które dodają nową mechanikę do podstawowej wersji gry.
W 51 Stanie: Zgliszczach nic nie jest stracone, wszystko da się odzyskać – czyli będziecie mogli przeglądać stos kart odrzuconych po najbardziej wartościowe lokacje i ponownie użyć ich w swoim Stanie. Rozszerzenie wprowadza również karty, które mocno wpływają na Ruiny czyniąc grę jeszcze bardziej tematyczną dzięki ruinom zniszczonego świata.
Do zagrania wymagana jest podstawowa wersja gry.
Zawartość pudełka:
44 karty z dodatku Zgliszcza
6 żółtych kart Połączeń
instrukcja
Wiek: od 14 lat
Liczba graczy: 1-4
Czas gry: 60-90 minut
Minecraft jest czymś więcej niż tylko grą fascynują się nim miliony użytkowników na całym świecie i w każdym wieku. Mając nieograniczone zasoby do dyspozycji, mogą oni tworzyć wśród bezkresnych i przedziwnych krajobrazów, co tylko podpowie im wyobraźnia: budynki, statki, pojazdy, rzeźby i niezwykłe stworzenia. Wiele z tych projektów kosztowało twórców tysiące godzin pracy, nawet jeśli wykonano je za pomocą narzędzi do modelowania i projektowania, które przyspieszają proces twórczy.Zobacz najbardziej imponujące dzieła użytkowników Minecrafta. To niesamowita galeria wielu różnych stylów, podejść i motywów. Być może znajdziesz w niej nie tylko bogate źródło wrażeń estetycznych, ale też natchnienie i inspirację do własnych twórczych poszukiwań. Już po pobieżnym przekartkowaniu tej książki przekonasz się, ile piękna, emocji i wyobraźni kryje się w prostych blokach Minecrafta!Podczas tej magicznej wycieczki po świecie Minecrafta zobaczysz:fantastyczne światy i tajemnicze krajobrazy,futurystyczne obrazy możliwych przyszłości,artystyczne rekonstrukcje rzeczywistych miejsc,przedziwne rzeźby i maszyny,i wiele, wiele innych rzeczy!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?