KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Wolters Kluwer

Okładka książki Oszustwa i nieuczciwość w organizacjach

59,00 zł 47,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,58 zł

Anomia pracownicza to zjawisko społeczne polegające na systematycznym występowaniu w grupach pracowniczych nieuczciwych zachowań doprowadzających do wymiernych strat finansowych w organizacji. Niniejsza książka jest pierwszą na polskim rynku publikacją traktującą kompleksowo o zjawisku anomii pracowniczej, łączącą solidne, zweryfikowane podstawy naukowe z praktyką biznesową. Jest to praktyczny podręcznik dostarczający kadrze zarządzającej i menedżerom narzędzi przydatnych do rozpoznawania i ograniczania negatywnych skutków anomii pracowniczej. Zastosowanie przedstawionych tu rekomendacji i użytecznego modelu diagnostycznego pozwoli: • zarządzać ryzykiem anomii pracowniczej, • przywrócić pożądane wartości i normy postępowania wśród zatrudnionych, • podnieść poziom bezpieczeństwa wewnętrznego i ochronić zyski, • zwiększyć przewidywalność zachowań pracowników w organizacji, • podnieść efektywność i poziom zaangażowania pracowników, • zoptymalizować koszty funkcjonowania organizacji. Cenny zasób praktycznej wiedzy uzupełniają liczne studia przypadków anomii pracowniczej osadzone w polskiej rzeczywistości biznesowej początku XXI wieku.
Okładka książki Marketing żywności

89,00 zł 65,24 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,11 zł

Książka przybliża problematykę współczesnego marketingu żywności, dostarczając odpowiedzi na fundamentalne pytania, m.in. o to, jak skutecznie wprowadzać na rynek produkty stanowiące ofertę wartości i zarządzać nimi, w jaki sposób kreować markę produktu żywnościowego, jak prowadzić komunikację z aktualnymi i potencjalnymi konsumentami, jak realizować cele strategii dystrybucyjnych oraz doskonalić ofertę asortymentową produktów żywnościowych. Szczegółowej analizie poddano następujące zagadnienia: ? specyfika rynku żywności, mechanizmy funkcjonowania i struktura, wybrane aspekty zachowań konsumenckich oraz ewolucja koncepcji marketingowych, ? charakterystyka współczesnych narzędzi marketingowych na rynku żywności ? produkt i marka jako oferta wartości dla konsumentów, rola ceny, komunikacji marketingowej oraz dystrybucji, ? informacja rynkowa ? istota, zakres, rodzaje i procedura badań marketingowych dotyczących marek, cen, skuteczności komunikacji marketingowej i dystrybucji.
Okładka książki Geniusz marketingu

99,00 zł 72,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,41 zł

Geniusz marketingu to książka dla każdego marketera, który chce się wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swoją inteligencję, jak i wyobraźnię. Współczesne rynki ulegają dynamicznym przeobrażeniom, a więc również podejście do marketingu musi się diametralnie zmienić – powinien mieć on charakter strategiczny, komercyjny i innowacyjny. Książka ta dostarcza nowatorskich pomysłów i inspiracji, dzięki którym można: • stworzyć wyróżniające się marki, • wprowadzić innowacyjne rozwiązania, • zwiększyć zaangażowanie konsumentów, • odnieść sukces na skomplikowanych rynkach, wykorzystując ich potencjał i zmiany ich struktur, • zastosować strategie marketingowe zapewniające przewagę nad konkurencją. Według autora przykład należy czerpać z wielkich światowych marek i dlatego przedstawia on m.in. wizję Google, rozwój Apple i Starbucks, rewolucję Ebay, dyscyplinę wartości Microsoftu i Toyoty, budowanie strategii przez Coca-Colę. Każdy może stać się geniuszem marketingu, ucząc się od najlepszych: inteligencji od Steve’a Jobsa, wyobraźni od Philippe’a Starcka, zdolności osiągania sukcesu od Phila Knighta.
Okładka książki Tworzenie wartości przez dział HR

79,00 zł 57,91 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,80 zł

Dziś, kiedy transakcyjna praca działu HR (np. system wynagrodzeń, świadczenia) jest coraz częściej zautomatyzowana i zlecana firmom zewnętrznym, nadszedł czas, by specjaliści HR na nowo zdefiniowali i rozszerzyli swoje strategiczne role. Jak mają tego dokonać? Zdaniem Dave'a Ulricha i Wayne'a Brockbanka, specjaliści HR powinni skupić się na tworzeniu wartości dla interesariuszy: klientów i inwestorów oraz menedżerów i pracowników. Książka stanowi cenną pomoc w dokonaniu tej transformacji. Opierając się na szeroko zakrojonych, trwających osiemnaście lat badaniach, które objęły ponad 29 000 specjalistów HR i menedżerów liniowych, autorzy określają kryteria tworzenia wartości. Radzą, aby wartości te osiągać poprzez: - wybieranie działań, które tworzą największą wartość, - właściwe kierowanie działem HR przez odpowiednią strategię i strukturę organizacyjną, - rozwijanie umiejętności i kompetencji specjalistów HR oraz pozostałych pracowników firmy, - dopasowanie swojej pracy do wymagań interesariuszy, - obserwowanie zewnętrznych warunków biznesowych i dostosowywanie do nich swoich działań.
Okładka książki Przywództwo Alfa

59,00 zł 43,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,16 zł

Książka przedstawia nowy model przywództwa, który w elastyczny sposób łączy teorie i wyniki badań z narzędziami i wskazówkami dotyczącymi praktycznego ich zastosowania przez każdego menedżera. Punktem wyjścia jest określenie znaczenia lidera w organizacji, sposobów wypracowania w sobie cech przywódczych, a następnie skutecznego ich wykorzystywania dla osiągnięcia założonych celów. Zapoznanie się z przedstawionymi w tej publikacji teoriami i praktycznymi narzędziami pomoże czytelnikom opanować tak ważne umiejętności związane z rolą lidera, jak: - wychwytywanie wczesnych sygnałów i szans rynkowych oraz reagowanie na nie we właściwym czasie, - dostosowywanie zasobów do szybko zmieniających się warunków otoczenia, - wpływanie poprzez własną osobowość i styl zarządzania na zwiększanie efektywności działania organizacji, - budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem, - tworzenie kultury organizacyjnej otwartej na wyzwania rynkowe, - kreowanie organizacji zorientowanej na działanie i cele, - osiąganie stanu równowagi między konsekwencją w działaniu a elastycznością. Publikacja stanowi podsumowanie wieloletnich doświadczeń, badań i przemyśleń trójki wybitnych teoretyków i praktyków zarządzania specjalizujących się w doradztwie biznesowym i coachingu wyższej kadry menedżerskiej. Powstała z myślą o liderach biznesu pragnących wykorzystać w praktyce narzędzia nowego modelu przywództwa na miarę XXI wieku, a przy tym osiągnąć zdrową i satysfakcjonującą równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.
Okładka książki Zbiór zabawnych gier szkoleniowych

129,00 zł 94,56 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 94,38 zł

Książka zawiera opisy 50 oryginalnych i ciekawych gier szkoleniowych, które wzmacniają efekt uczenia się poprzez włączenie do szkoleń elementu humoru i zabawy, pomagają przyciągnąć uwagę uczestników i ułatwiają rozwój pożądanych cech i umiejętności. Zaprezentowane tu gry: ? rozwijają kreatywne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów, ? wspierają budowę zgranych i efektywnie współpracujących zespołów, ? rozwijają inteligencję emocjonalną i uczą asertywności, ? ułatwiają akceptację zmian, ? wzmacniają charyzmę u menedżerów, ? poprawiają atmosferę w miejscu pracy. Usystematyzowany zestaw gier jest pełnym, gotowym do wykorzystania programem szkoleniowym, choć można go też przystosować do własnych potrzeb lub wykorzystać gry oddzielnie. Każda z gier zawiera sugerowane zabawne wprowadzenie, spis potrzebnych materiałów, szczegółowe wskazówki dla prowadzącego i propozycje pytań do dyskusji.
Okładka książki Menedżer jako polityk

49,90 zł 38,27 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,20 zł

Menedżer politykiem? Pytanie wydaje się zaskakujące, ale jeśli weźmiemy pod uwagę stałe elementy pracy menedżera, którymi niewątpliwie są nieustanne konfrontacje, rozwiązywanie konfliktów, odróżnianie wrogów od przyjaciół i opracowywanie taktyk, odpowiedź nasuwa się sama. Jak funkcjonuje władza i polityka w organizacji? Jak, korzystając ze strategii, zostać wytrawnym graczem politycznym w swojej firmie? Dlaczego jako polityczny nawigator wzmacniasz swoją wiarygodność i przyczyniasz się do lepszych wyników firmy? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w niniejszej książce, która zawiera również praktyczne narzędzia samooceny i cenne wskazówki określające plan rozwoju, niezbędne do wyostrzenia zmysłu politycznego każdego menedżera. Dowiesz się, jak zbudować znakomite relacje ze współpracownikami, a jednocześnie wzmocnić swój autorytet na arenie politycznej, jaką jest każda współczesna firma.
Okładka książki Zarządzanie

69,00 zł 57,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,57 zł

Autor prezentuje model skutecznego zarządzania silnie zorientowanego na praktykę, uzupełniając go obserwacją dwudziestu dziewięciu menedżerów z różnorodnych organizacji i branż w czasie jednego typowego dnia ich pracy. Wyciągając wnioski z tych obserwacji i zestawiając je z własnym rozumieniem istoty zarządzania, Mintzberg przedstawia między innymi: - czynniki, nieraz zaskakujące, które jego zdaniem są naprawdę istotne w procesie zarządzania, - typologię różnych postaw wobec zarządzania, - najważniejsze problemy, z którymi musi się zmierzyć każdy menedżer, i sposoby ich rozstrzygania, - charakterystykę skutecznego zarządzania, które nazywa zarządzaniem zaangażowanym.
Okładka książki Nauka o organizacji

59,00 zł 38,76 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,67 zł

Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń pracowników naukowo-dydaktycznych Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Jego treść i struktura odpowiadają wymaganiom standardów kształcenia Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla przedmiotu ?nauka o organizacji". Podstawowe zagadnienia z tego obszaru zostały tu zaprezentowane z perspektywy dynamiki rozwoju organizacji oraz towarzyszącego im szeroko pojętego otoczenia. Lektura publikacji dostarczy wiedzy na temat: * ewolucji sposobów postrzegania organizacji. * typologii organizacji, ich cech i form, * istoty i cech otoczenia organizacji oraz znaczenia relacji z nim, * czynników i faz rozwoju organizacji, * zmian organizacyjnych wspierających elastyczność i innowacyjność, * procesów organizacyjnych - istoty, rodzajów, zarządzania procesowego, * form współpracy organizacyjnej. Omówienie każdego tematu uzupełniono bogatym wykazem literatury, listą zagadnień do dyskusji i przemyśleń oraz zadaniem do zrealizowania. Weryfikacje, i utrwalenie zdobytej wiedzy ułatwią zamieszczone na końcu książki pytania testowe. Publikacja jest przeznaczona zarówno dla studentów kierunków zarządzania, inżynierii zarządzania i administracji, jak i praktyków - menedżerów odpowiedzialnych za kreowanie rozwoju organizacji komercyjnych, publicznych i społecznych, a także przedstawicieli władz lokalnych, generujących swymi działaniami rozwój partnerstwa publiczno-prywatnego.
Okładka książki Istotą przywództwa jest rozmowa

49,00 zł 35,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,85 zł

Przywództwo i zmiany organizacyjne zaczynają się od myślenia o problemach i możliwościach ich rozwiązania. Każdy zainteresowany zmianami lub rozwijaniem cech przywódczych powinien zrozumieć, czym jest proces myślenia. Warto pamiętać o tym, że myślenie nie odbywa się w próżni, lecz w otoczeniu społecznym. Przywództwo polega zatem na kształtowaniu grupowego procesu myślenia i budowania strategii oraz wspólnym podejmowaniu decyzji. Zmiana czyjegoś sposobu myślenia i nastawienia wymaga od menedżerów doskonałego opanowania procesu aktywizacji myślenia w pracy zespołowej. Ta książka wskazuje przywódcom, jak mogą wpływać na sposób myślenia personelu. Pokazuje powiązania leżące u podstaw procesu zmian oraz normy i nawyki rządzące rozmowami biznesowymi. Zawiera przykłady mechanizmów podejmowania decyzji i usprawniania procesu wprowadzania zmian organizacyjnych. Odpowiada na wiele pytań nurtujących menedżerów: Dlaczego zebrania rzadko przynoszą oczekiwane efekty? Czemu propozycje zmian zwykle napotykają opór i wywołują niepokój? Dlaczego czasami, gdy jesteśmy w grupie, tworzymy wielkie rzeczy, a innym razem tracimy tylko czas, pieniądze i energię?
Okładka książki Etyczne problemy zarządzania w ochronie zdrowia

59,00 zł 47,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,58 zł

Prezentowane w niniejszym tomie teksty są pokłosiem konferencji pt. ?Etyczne problemy zarządzania w ochronie zdrowia?, która odbyła się w Krakowie w październiku 2012 r. Podejmowane podczas spotkania kwestie stanowią zaczątek poważnego dyskursu nad etycznym wymiarem zarządzania w służbie zdrowia, są wstępnym rekonesansem w dziedzinie, która dotychczas zwykle umykała uwadze teoretyków i praktyków systemu albo pojawiała się w dyskusjach jedynie marginalnie i bardziej w charakterze ozdobnika niż jako przedmiot poważniejszego namysłu. Teksty zawarte w publikacji układają się w trzy grupy zagadnień, które przybliżają: ? zasady moralne i cele systemowe fundamentalne dla organizacji systemu ochrony zdrowia, ? zarządzanie różnymi elementami w różnych wymiarach systemu, z uwypukleniem moralnych aspektów jego funkcjonowania w tym zakresie, ? niedostatki pojawiające się w działaniu poszczególnych elementów składowych systemu, których niewydolność wpływa znacząco na obniżenie poziomu uzyskiwanej opieki. Publikacja skierowana jest do osób zarządzających podmiotami leczniczymi, a także lekarzy, studentów kierunków związanych ze służbą zdrowia oraz z prawem, administracją i zarządzaniem.
Okładka książki Zespoły X

59,00 zł 43,26 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,18 zł

Dlaczego dobre tradycyjne zespoły często się nie sprawdzają? Dlaczego mimo wzajemnego zaufania, wiary we własne możliwości i solidnych procesów współpracy brakuje im kreatywności i elastyczności? Dynamika wewnętrzna, choć sama w sobie pozytywna, może się przyczynić do powstania muru oddzielającego zespół od zewnętrznego świata. Mur ten zaś może uniemożliwić zespołowi przystosowanie się do zmian i dostarczanie przedsiębiorstwu wartości. Autorzy, korzystając z wyników swoich wieloletnich badań, dowodzą, że to, co jest potrzebne i co funkcjonuje właściwie, to nowy rodzaj zespołów - zespoły X, które: - zastępują tradycyjną koncentrację na budowaniu wewnętrznej spójności orientacją na skuteczne zarządzanie relacjami zewnętrznymi - nadążają za zmianami rynkowymi, technologicznymi, kulturowymi i konkurencyjnymi - wprowadzają innowacje dzięki szybkiemu przechodzeniu od tworzenia koncepcji do ich urzeczywistniania - wykorzystują rozproszone przywództwo, aby uzyskać dostęp do kluczowych informacji i wiedzy specjalistycznej, niezależnie od tego gdzie te wartości się znajdują - wewnątrz organizacji czy poza nią Szczegółowy opis procesu tworzenia tego typu zespołów, zawierający gotowe rozwiązania i wskazówki przydatne dla kadry zarządzającej i pracowników działów HR, wsparty jest licznymi przykładami zaczerpniętymi z doświadczeń Microsoftu, Southwest Airlines, BP, Merill Lynch i wielu innych organizacji.
Okładka książki Ewaluacja talentu

79,00 zł 59,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,55 zł

Utalentowani, ambitni pracownicy pozostaną w firmie tylko wtedy, gdy zyskają odpowiednie możliwości rozwoju i poczują się zmotywowani. Samo wysokie wynagrodzenie może jednak nie wystarczyć. Książka pokazuje, jak zarządzać potrzebami poszczególnych pracowników i całej organizacji, jak rozpoznać aspiracje i oczekiwania najlepszych, najbardziej uzdolnionych jednostek oraz jak efektywnie nimi kierować.Proces ten wymaga zastosowania technik pozwalających na ocenę sposobu myślenia, zachowań, wiedzy i umiejętności pracowników, a następnie zorganizowania skutecznych szkoleń, wdrożenia programu rozwojowego i zarządzania wydajnością pracy. W książce szczegółowo omówiono takie zagadnienia, jak: - pozyskiwanie, rozwój i wynagradzanie utalentowanych pracowników, - budowanie strategii zarządzania talentami, - opracowywanie i wykorzystywanie testów psychometrycznych, - korzyści wypływające z ewaluacji wiedzy, - zasady edukacji i szkolenia utalentowanych pracowników i menedżerów, - metody oceny wyników pracy, - wykorzystanie infrastruktury informatycznej w procesie zarządzania talentami, - tworzenie systemu zarządzania talentami na podstawie najlepszych praktyk. Publikacja zawiera wiele przykładów i studiów przypadków, które pomogą czytelnikowi zrozumieć praktyczne zastosowania poszczególnych metod i zachęcą do wdrożenia programu zarządzania talentami w firmie.
Okładka książki Po drugie klient

59,00 zł 45,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,16 zł

Tajemnica sukcesu firmy Rosenbluth International, której właścicielem jest autor tej książki, jest prosta: firma koncentruje się przede wszystkim na swoich pracownikach, a dopiero potem na klientach. W książce udowodniono, że ten kontrowersyjny, lecz niezawodny przepis, sprawdzony przez trzecie co do wielkości przedsiębiorstwo turystyczne na świecie, może być gwarancją sukcesu każdej firmy, niezależnie od branży, wielkości i lokalizacji. Przeprowadzenie koniecznych zmian w organizacji ułatwi zamieszczony tu zbiór praktycznych wskazówek: - jak zatrudniać odpowiednich ludzi i jak ich szkolić, - jak uczynić pracowników rzecznikami idei firmy, - jakie programy mogą zostać użyte dla wprowadzenia zmian w kulturzeorganizacji, - jakimi metodami monitorować zadowolenie pracowników i postępy w ich efektywności. Opisano też wynikające z tego podstawowego założenia praktyki zarządzania oraz implikacje dla wprowadzania nowych rozwiązań technologicznych, planowania strategicznego i nawiązywania relacji partnerskich w biznesie.
Okładka książki Zarządzanie w mediach

49,00 zł 35,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,85 zł

W książce omówiono teoretyczne i praktyczne aspekty strategicznego zarządzania firmami medialnymi i rozrywką. Dynamiczne zmiany i związane z nimi nowe wyzwania rynkowe wymagają od mediów długookresowego planowania oraz przewidywania trendów. Autor podejmuje tak istotne zagadnienia jak: - zarządzanie zmianą w firmach medialnych, - analiza procesu podejmowania decyzji i ich rodzaje, - kształtowanie portfolio firm medialnych, - opracowanie planów finansowych i budżetów, decyzje dotyczące inwestycji, - marketing mediów i koncepcja zintegrowanej komunikacji marketingowej, - wizja przyszłości mediów i rozrywki oraz kierunków rozwoju poszczególnych ich rodzajów. W opracowaniu przedstawiono również specyfikę mediów i przemysłów medialnych w stosunku do innych obszarów praktyk biznesowych i rynkowych. Informacje te zostały wzbogacone licznymi przykładami zaczerpniętymi z praktyki firm globalnych i krajowych.
Okładka książki Ukryta dynamika

69,00 zł 57,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,57 zł

Publikacja pozwala lepiej zrozumieć procesy zachodzące w grupach i systemach oraz wykorzystać tę wiedzę w codziennych działaniach w celu efektywnego przewodzenia ludziom, zarządzania oraz świadczenia profesjonalnych usług na rzecz grup i organizacji. Autor zwraca uwagę na możliwość wykorzystania podejścia psychoanalitycznego do zrozumienia relacji międzyludzkich, do wspierania rozwoju ludzi w organizacji, a także samej organizacji. Pokazuje zarówno poziomy nieświadomego działania jednostki, jak i przełożenie tych mechanizmów na działanie grupy. Ukryta dynamika przeznaczona jest dla czytelników, którzy pragną lepiej poznać samych siebie i swój wpływ na dynamikę rodziny, grupy, organizacji i społeczeństwa oraz dążą do zrozumienia ogólnych procesów zachodzących w życiu. Jest to ważna lektura dla menedżerów i liderów w różnego typu organizacjach oraz trenerów, coachów i negocjatorów, a także nauczycieli akademickich i studentów zajmujących się rozwojem organizacji, dynamiką grupy, zasobami ludzkimi i innymi kwestiami z zakresu zarządzania. Lionel F. Stapley udowadnia, że zastosowanie psychoanalitycznego myślenia jest możliwe nie tylko w gabinecie psychoanalityka. Praktyczne przykłady ilustrujące działanie opisywanych mechanizmów sprawiają, że książka jest pozycją inspirującą oraz skłaniającą do refleksji. dr hab. Adela Barabasz, prof. UE we Wrocławiu
Okładka książki Pozbawienie wolności - funkcje i koszty

239,00 zł 180,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 180,18 zł

Jubilat od kilku dekad odgrywa istotną rolę w życiu naukowym polskich prawników. Był współzałożycielem Towarzystwa Naukowego Prawa Karnego i jest jego wieloletnim przewodniczącym. W latach 1990–2011 był redaktorem naczelnym Przeglądu Więziennictwa Polskiego, a obecnie jest honorowym przewodniczącym kolegium redakcyjnego tego kwartalnika. Trudno zliczyć dziedziny badań w obszarze wywodzącej się od Batawii kryminologii pozytywistycznej, na których Jubilat odcisnął swoje piętno w ostatnim półwieczu. Należały do nich: recydywa; readaptacja byłych więźniów do życia na wolności; badania longitudinalne losów nieletnich i młodocianych przestępców; zagrożenia alkoholizmem młodzieży; postępowanie z młodocianymi więźniami; kobiety w więzieniu; zasady prawa karnego wykonawczego; probacyjne środk i karne; skuteczność instytucji prawa karnego, postawy społeczne wobec podstawowych instytucji prawa karnego oraz wobec instytucji stosujących to prawo; wpływ czynników ustrojowych na przestępczość, konfrontacja standardów polskich ze standardami Rady Europy w postępowaniu z osobami skazanymi. Za wybitne zasługi na rzecz umacniania demokratycznego państwa prawnego prof. Teodor Szymanowski został odznaczony 9 sierpnia 2004 r. Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski. Ze wstępu.
Okładka książki Komunikowanie polityczne w nowoczesnym państwie

49,00 zł 39,35 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,28 zł

Książka stanowi analizę koncepcji komunikowania politycznego, poglądów praktyków i wypowiedzi teoretycznych, odnoszących się głównie do myśli politycznej i teorii komunikowania politycznego. W poszczególnych rozdziałach omówiono ewolucję komunikowania politycznego w nowoczesnym państwie, uwzględniając takie zagadnienia jak: – komunikowanie polityczne wczesnej metropolis, – dzieje i charakterystyka kampanii wyborczej, – propaganda polityczna i public relations, – marketing polityczny, – kampanie społeczne. Publikacja adresowana jest do studentów wydziałów politologicznych, komunikowania, filozofii, historii oraz filologii polskiej i klasycznej, a także do pracowników naukowych.
Okładka książki Zarządzanie uczelnią

79,00 zł 59,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,55 zł

Tematem książki jest analiza wybranych koncepcji zarządzania uczelnią oraz propozycje rozwiązań, które byłyby najlepsze w dynamicznym, niepewnym i nieprzewidywalnym współczesnym otoczeniu. Autor opiera się na wynikach własnych badań przeprowadzonych w polskich publicznych uczelniach technicznych oraz na wybranych statystykach dotyczących szkolnictwa wyższego. Rozważania te stanowią inspirację do zaprezentowania dwóch nowych koncepcji: uniwersytetu podporządkowanego wiedzy oraz uniwersytetu społecznie odpowiedzialnego. Autor szczegółowo je omawia oraz wskazuje ich zalety i wady. Książka wzbogacona jest o wywiady z rektorami szkół wyższych oraz przemyślenia na temat przyszłości uczelni w Polsce. Adresaci: Publikacja może stanowić niezwykle cenną pozycję dla osób związanych zawodowo ze szkolnictwem wyższym: reprezentantów władz uczelni, pracowników administracji uczelnianej, urzędników ministerialnych, a także menedżerów i wszystkich zainteresowanych rozwojem nowoczesnego szkolnictwa wyższego w Polsce.
Okładka książki Struktury wynagradzania pracowników

59,00 zł 43,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,16 zł

Głównym celem książki Struktury wynagradzania pracowników jest przedstawienie, w prosty i zrozumiały sposób, zarówno podstaw, jak i zaawansowanej problematyki wynagradzania. Autorka omawia klasyczne i innowacyjne sposoby kształtowania systemów wynagradzania, kategorie i funkcje płac oraz metody przeciwdziałania dyskryminacji w wynagradzaniu. Na podstawie najnowszej literatury, studiów własnych i długoletnich badań empirycznych dokonuje nowatorskiej syntezy i klasyfikacji zjawisk, czyniąc to z zamiarem ukazania czytelnikom problemów wynagradzania z innej perspektywy i zachęcenia do poszukiwania oryginalnych i ciekawych rozwiązań w systemach wynagradzania, uwzględniających dobro pracowników. Przedstawia także obowiązujące akty prawne wraz z ich interpretacją merytoryczną oraz sposoby i wymogi uwzględniania tych aktów w systemach wynagradzania. Publikacja zawiera szerokie spektrum narzędzi wspomagających kształtowanie sprawiedliwych, efektywnych i nowoczesnych systemów wynagradzania. Uwzględnia różne punkty widzenia i oceny poszczególnych kwestii przez pracodawców, pracowników i związki zawodowe, wskazując możliwości godzenia interesów i oczekiwań wszystkich stron. Zaprezentowane narzędzia, instrumenty, pomysły i sugestie mogą być bezpośrednio wykorzystywane w praktyce. Większość omawianych kwestii osadzona jest bowiem w realiach gospodarki polskiej i ma bezpośrednie odniesienie do rozwiązań stosowanych obecnie w różnych organizacjach.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,44 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

10. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Okładka książki Kapłanka Tafti

35,90 zł
49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Okładka książki Misja

47,49 zł
49,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,99 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj