Field Marketing
Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
-
Autor: Mullin Roddy Williams Alison
- ISBN: 9788326431241
- EAN: 9788326431241
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 16.5x24.0cm
- Język: polski
- Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
- Liczba stron: 324
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
36,00złCena detaliczna: 49,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,00 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują, na czym polega marketing terenowy oraz jak i kiedy można go stosować. Omawiają także szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient, oraz sposoby ich wykorzystania.
Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.