KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Wolters Kluwer

Okładka książki Outsourcing krok po kroku dla menedżerów

59,00 zł 45,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,01 zł

W książce wyjaśniono jedno z najtrudniejszych i najbardziej kontrowersyjnych zagadnień we współczesnym biznesie. Autorka, Linda R. Dominguez, doświadczona trenerka kadry zarządzającej, dzieli się doświadczeniem swoich klientów, przekazuje rady ekspertów oraz analizuje sukcesy różnych organizacji związane z outsourcingiem. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na następujące pytania: Jak wybrać najlepszego usługodawcę, który pomoże firmie osiągnąć jej cele związane z outsourcingiem? Jakie przeszkody trzeba pokonać w trakcie wprowadzania outsourcingu? Jakie nowe umiejętności będą potrzebne przy zarządzaniu outsourcingiem? Jak zwiększyć kontrolę nad projektem i zaufanie pracowników do nowego rozwiązania? Co zrobić, aby outsourcing rzeczywiście zaspokoił potrzeby firmy?
Okładka książki Daj się znaleźć w sieci

39,00 zł 29,46 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,46 zł

Daj się znaleźć w sieci i pomnażaj swoje zyski, prowadząc skuteczne kampanie marketingowe w wyszukiwarkach Jesteś początkującym przedsiębiorcą i zastanawiasz się jak w prosty, niedrogi i skuteczny sposób dotrzeć do potencjalnych klientów i w ogóle powiedzieć im o swoim istnieniu? Odpowiedzią mogą być kampanie w wyszukiwarkach czyli popularne AdWordsy. Niezależnie od tego, czy masz już podstawową wiedzę związaną z SEM, czy też dopiero zaczynasz swoją przygodę z tym nowoczesnym kanałem komunikacji z klientami, ta książka jest dla Ciebie. Heather Lutze, ekspertka ds. marketingu w wyszukiwarkach, przystępnym językiem opisuje, jak dać się znaleźć w sieci. Radzi, jak idealnie dobrać słowa kluczowe, zarówno podczas pozycjonowania stron, jak i korzystania z linków sponsorowanych. Ukazuje szereg strategii pozwalających na podtrzymanie atrakcyjności i skuteczności kampanii oraz osiągnięcie jeszcze większych zysków dzięki przebudowaniu lub udoskonaleniu strony. Autorka wyjaśnia także, w jaki sposób reklamodawcy powinni pozostawać w kontakcie z użytkownikami, aby rozumieć ich problemy, potrzeby i oczekiwania, a przez to łatwiej pozyskiwać nowych klientów. Dzięki szczegółowemu opracowaniu poruszanych zagadnień, opartemu na najnowszych badaniach rynku, oraz opisom najczęstszych błędów popełnianych w SEM książka jest doskonałym przewodnikiem po marketingu w wyszukiwarkach.
Okładka książki Inwestowanie w ludzi

99,00 zł 72,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,55 zł

W dzisiejszych czasach specjaliści HR często muszą udowadniać, że ich działania mają wpływ na efektywność firmy. Autorzy książki, opierając się na własnej metodologii, proponują skuteczne techniki pozwalające precyzyjnie określić, jakie rezultaty finansowe mają decyzje z zakresu ZZL oraz wybory samych pracowników. Lektura książki Inwestowanie w ludzi pozwala: - wykorzystywać teorię decyzji tak, aby inwestować we właściwe obszary ZZL, - przedstawiać w postaci liczbowej ukryte koszty absencji i rotacji personelu, - obliczać efektywność metod selekcji oraz wartość wydajności pracy, - sprawdzać, czy i w jaki sposób zaangażowanie i postawy pracowników mają wpływ na wyniki biznesowe, - mierzyć wpływ programów szkoleniowych na zysk przedsiębiorstwa, obliczać efektywność zarządzania talentami. Dzięki wykorzystaniu miar i metod omówionych przez autorów specjaliści HR będą mogli zaproponować zmiany, przekonująco uzasadnić je osobom decyzyjnym, a dzięki temu realnie poprawić jakość pracy i wyniki finansowe firmy.
Okładka książki Kobiety i ich wpływ na biznes

49,00 zł 35,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,92 zł

Książka jest głosem w dyskusji o znaczeniu kobiet w życiu gospodarczym oraz wszechstronną analizą społeczno-kulturową tożsamości płci w aspekcie biznesowym. Autorki twierdzą, że w świetle obecnej sytuacji na rynku pracy warunkiem sukcesu współczesnego przedsiębiorstwa jest wykorzystanie potencjału kobiet jako konsumentek i zarządzających oraz zainwestowanie środków w rozwój ich talentu. Przedstawiają argumenty za dokonaniem zmiany w świecie korporacyjnym i proponują rozwiązania dla przedsiębiorstw rozumiejących czynniki motywujące kobiety na światowych rynkach i w miejscach pracy. Publikacja zawiera odpowiedzi na następujące pytania: Dlaczego przedsiębiorstwa dostosowujące się do potrzeb kobiet staną się pracodawcami z wyboru i skutecznymi graczami na współczesnym rynku? Jak przedsiębiorstwa mogą się rozwijać poprzez wykorzystanie mocnych stron zarówno mężczyzn, jak i kobiet? Dlaczego wiele obecnych podejść do społeczno-kulturowej tożsamości płci się nie sprawdziło? Jak zagadnienia związane z biznesowym aspektem płci są rozumiane na całym świecie? Unikalnym walorem książki są przytoczone przez autorki przykłady i prezentacja ciekawych wyników badań, które mogą zachęcić liderów korporacyjnych, aby odważnie inwestowali w potencjał kobiet i dzięki temu odnosili sukcesy.
Okładka książki Zaznacz załatwione!

39,00 zł 28,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,58 zł

Książka Kevina Duncana Zaznacz: załatwione! zawiera opis wielu praktycznych technik radzenia sobie z wykonywaniem zadań - niektóre z nich są znane, lecz zwykle nie są konsekwentnie stosowane, inne zaś są nowymi koncepcjami autora. Przykłady rozwiązywania codziennych problemów pozwalają dowiedzieć się: Jak skutecznie doprowadzać projekty i zadania do końca? Jak czerpać zadowolenie ze spełniania obowiązków? Co decyduje o powodzeniu naszych działań? Jakie znaczenie ma umiejętność tworzenia jednostronicowych planów osobistych? Tak jak w poprzednich książkach, Start oraz I co z tego?, Kevin Duncan z humorem i energią zachęca do doskonalenia umiejętności przydatnych w życiu prywatnym i zawodowym. Jego twórcze pomysły z pewnością okażą się inspiracją dla rozpoczętych już projektów, a szczegółowe wskazówki pozwolą bez trudu zastosować jego rady do konkretnych sytuacji.
Okładka książki Przywództwo w świecie biznesu

49,00 zł 35,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,92 zł

W organizacjach marnują się wielkie zasoby talentu. Potrzebne są skuteczne sposoby na zmobilizowanie tego potencjału. Problemem dzisiejszych organizacji nie jest brak talentów, lecz poważny niedobór osób, które wiedzą, jak rozwijać i wykorzystywać talent oraz jak nim zarządzać, mobilizując ludzi do osiągania wyników - to założenie jest punktem wyjścia zawartych w książce konstruktywnych rozważań dotyczących skutecznego przywództwa. Opierają się one na wynikach trwających ponad siedem lat badań, w których uczestniczyło blisko 2,5 tysiąca menedżerów wyższego szczebla z dziesięciu różnych firm w Europie i Stanach Zjednoczonych. Odwołując się do uzyskanych rezultatów, Michael Williams ustala siedem kluczowych zespołów kompetencji, których wymaga w dzisiejszym świecie skuteczne przywództwo: orientacja na cel, prawość charakteru, silne zaangażowanie w sprawy zespołu, postrzeganie spraw z szerokiej perspektywy, pomysłowość, siła przebicia i uporządkowana strategia komunikacji. Następnie wskazuje, w jaki sposób należy te kompetencje powiązać z takimi niezbędnymi cechami, jak: - osobista konsekwencja i dyscyplina, - brak tolerancji dla mierności, - troska o stworzenie atmosfery wzajemnego zaufania, - pielęgnowanie pasji i przekazywanie jej zespołowi, - uznanie fundamentalnego znaczenia, jakie odgrywa w przywództwie inteligencja emocjonalna. Adresaci: Zbudowany w ten sposób model przywództwa, zaprezentowany w atrakcyjnej, zwięzłej i przystępnej formie, wsparty praktycznymi wskazówkami, pomoże menedżerom wszystkich szczebli w rzeczywistym kształtowaniu postaw gwarantujących sukces w nowoczesnych organizacjach.
Okładka książki Warsztat stratega

129,00 zł 97,43 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,43 zł

Warsztat stratega to cenny zbiór pomocy dydaktycznych i metodycznych, które może wykorzystać każdy, kto uczy zarządzania strategicznego (trenerzy, wykładowcy, szkoleniowcy) albo sam się kształci lub pomaga tworzyć i wdrażać strategie (przedsiębiorcy, menedżerowie, doradcy). Zawiera 50 ćwiczeń, studiów przypadku, projektów analitycznych, zadań online, propozycji dyskusji oraz formularzy do pracy własnej, doskonalących umiejętności potrzebne w procesie tworzenia i wdrażania strategii, które dotyczą następujących tematów: - określanie misji, wartości, wizji i celów przedsiębiorstwa, - przeprowadzanie analizy strategicznej, - dokonywanie wyboru strategii i jej wdrożenia. Ważnym elementem książki są obszerne wprowadzenia do poszczególnych tematów, mające charakter poradnikowy, schematycznie pokazujące w kilku krokach, "jak w praktyce można to zrobić". Pomagają one odpowiedzieć na pytania: Jak budować i wdrażać strategię? Jak analizować sektor? Jak szukać pomysłów rozwojowych? Jak dokonywać wyborów strategicznych? Wiele jest w niej także przykładów i odniesień do praktyki gospodarczej. Książka powstała jako efekt 10-letniego doświadczenia dydaktycznego, trenerskiego i doradczego autorki. Może być pomocna w przygotowywaniu szkoleń, zajęć, treningów, systematyzowaniu praktycznej wiedzy dotyczącej zarządzania strategicznego, a także zdobywaniu nowych umiejętności potrzebnych przy tworzeniu i wdrażaniu strategii.
Okładka książki Zbiór gier z zakresu rozwiązywania konfliktów

129,00 zł 94,56 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 94,56 zł

Książka zawiera opisy kilkudziesięciu gier szkoleniowych, których celem jest ułatwienie zespołom zrozumienia istoty konfliktu jako naturalnego elementu ich funkcjonowania, znalezienia sposobów jego rozstrzygania i twórczego przekształcania we współpracę. Zaprezentowane tu ciekawe, wciągające gry zapewniają: - poprawę komunikacji w zespole, - zrozumienie znaczenia różnorodności grupy dla skuteczności jej działania, - zwiększenie wzajemnego zaufania, - zmianę perspektywy postrzegania konfliktu i docenienie wagi różnych punktów widzenia, - rozwinięcie inteligencji emocjonalnej, wrażliwości i empatii, - doprowadzenie do efektywnej współpracy w zespole. Adresaci: Gry są cennym materiałem dla szkoleniowców i trenerów, gotowym do bezpośredniego wykorzystania podczas sesji szkoleniowych, zebrań i programów integracyjnych. Opis każdej z nich zawiera szczegółowe wskazówki dla prowadzącego i propozycje pytań do dyskusji.
Okładka książki Zbiór gier i zabaw motywacyjnych dla zespołów

129,00 zł 94,56 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 94,56 zł

Książka zawiera opisy kilkudziesięciu gier szkoleniowych ułatwiających integrację zespołów i osiągnięcie przez nie wysokiego stopnia zmotywowania oraz wysokiej efektywności. Można je wykorzystywać w trakcie szkoleń, spotkań zespołów i w programach rozwojowych, zarówno w trakcie tradycyjnych sesji szkoleniowych, jak i ćwiczeń na świeżym powietrzu. Są niezwykle użytecznym i przynoszącym wymierne efekty narzędziem dla trenerów i szkoleniowców, ponieważ: - rozwijają kreatywność, elastyczność, umiejętności rozwiązywania problemów i przystosowania się do zmian, - pozwalają członkom zespołu lepiej się poznać, zachęcają ich do otwartej komunikacji, nawiązania bliższych relacji interpersonalnych i przełamywania barier, - podnoszą morale zespołu, wprowadzają do spotkań element zabawy i swobodnej atmosfery, - wzmacniają wzajemne zaufanie, dają okazję do wymiany poglądów i doświadczeń, uczą rozumieć i uwzględniać przeciwstawne opinie, - pomagają liderom utrwalać właściwe zachowania u członków zespołu, by utrzymać motywację na stałym, wysokim poziomie.
Okładka książki Imprezy korporacyjne

79,00 zł 57,91 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,91 zł

Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii marketingowej firmy. Doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych i wykorzystać w pełni jej potencjał. Odpowiada przy tym na wiele pytań: - Jak imprezy mogą się przyczynić do zwiększenia obrotów i zysków? - Jak wpływają na budowanie świadomości i rozpoznawalność marki? - Jak wykorzystywać je do promocji i rozwoju biznesu? - Jak dzięki nim osiągać cele firmy? Książka zawiera wiele praktycznych, szczegółowych wskazówek dotyczących planowania i realizacji imprez. Opierając się na przykładach eventów zakończonych sukcesem oraz nieudanych, autorka wskazała, na co należy zwracać uwagę przy ich organizacji w każdym aspekcie ? osobistym, zawodowym i biznesowym.
Okładka książki Marketing i PR w czasie rzeczywistym

69,00 zł 50,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,58 zł

Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek? Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji? We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji. W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo: - metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami, - przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki, - sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów, - inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.
Okładka książki Bioetyka

89,00 zł 67,23 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,23 zł

Publikacja stanowi nowoczesny, kompleksowy przewodnik po bioetyce - nowej dziedzinie refleksji teoretycznej i praktyki społecznej zajmującej się etycznymi aspektami nauk biomedycznych w kontekście ich uwarunkowań społeczno-kulturowych, ekonomicznych i prawnych. W przygotowaniu opracowania udział wzięło trzydziestu wybitnych polskich filozofów, etyków, prawników i lekarzy, którzy od lat zajmują się problematyką bioetyczną i mają istotny wpływ na kształt krajowej debaty bioetycznej. W książce zaprezentowano najważniejsze problemy etyczne, jakie pojawiają się we współczesnej praktyce klinicznej i badawczej oraz w procesie tworzenia i realizacji polityki zdrowotnej. Autorzy w przystępny sposób wyjaśniają ich genezę i złożoną, wielowymiarową naturę. Dostarczają wiedzy na temat podstawowych pojęć, wartości, zasad i argumentów, jakie pojawiają się w dyskusjach bioetycznych. Ukazują różnorodność poglądów i stylów uprawiania bioetyki. Adresaci: Opracowanie przeznaczone jest przede wszystkim dla przedstawicieli zawodów medycznych, w szczególności lekarzy, pielęgniarek i położonych oraz fizjoterapeutów. Może być wykorzystywane przez studentów uczelni medycznych w ramach zajęć z zakresu etyki medycznej i bioetyki oraz specjalistów z zakresu zdrowia publicznego, menedżerów ochrony zdrowia, socjologów i antropologów medycyny, prawników oraz innych profesjonalistów zainteresowanych problematyką bioetyczną. Po książkę powinien sięgnąć każdy, kto chce lepiej zrozumieć dylematy etyczne, jakie rodzi współczesna medycyna.
Okładka książki Zarządzanie poprzez misje

49,00 zł 35,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,92 zł

Organizacje inspirowane misją zmieniają zasady gry na rynku. Wyróżniają się w takich obszarach, jak obsługa klientów, rekrutacja i zatrzymywanie wykwalifikowanych pracowników oraz szybkie wdrażanie nowych strategii. Inne przedsiębiorstwa nie mają najmniejszych szans w konkurowaniu z nimi! Książka przedstawia propozycję nowego sposobu rozumienia procesu zarządzania. Zaprezentowana w niej koncepcja zarządzania poprzez misje jest kompleksową metodą wdrażania misji organizacji na wszystkich szczeblach jej struktury organizacyjnej. Ta nowa filozofia leży u podstaw rewolucyjnego modelu przywództwa, w którym wykorzystuje się nowatorskie narzędzia zarządzania, takie jak misje cząstkowe, karty wyników misji, macierze współzależności i cele powiązane z misją. W rezultacie stosowania tego systemu zarządzania pracownicy identyfikują się z organizacją i współpracują z sobą na wszystkich jej poziomach. W książce szczegółowo omówiono: - najważniejsze elementy kultury organizacyjnej, - niedoskonałości istniejących rodzajów kultury organizacyjnej oraz cechy "zdrowej" kultury organizacyjnej, - problemy i ograniczenia we współczesnych korporacjach, - różne definicje misji przedsiębiorstwa, - najbardziej pożądane wartości w jego funkcjonowaniu, - narzędzia stosowane w systemie zarządzania poprzez misje, - styl przywództwa niezbędny do wprowadzenia tego systemu w życie.
Okładka książki W poszukiwaniu modelu przywództwa

69,00 zł 52,12 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,12 zł

"Po co być liderem?" - to fundamentalne pytanie stało się przyczyną napisania tej książki. Zadali je sobie autorzy - Phil Harkins, dyrektor zarządzający firmy Linkage, i Phil Swift, współzałożyciel ARC Financial Corporation - po tym jak uświadomili sobie, że wielu liderów nieustannie poszukuje prawdziwego, osobistego celu swojego przywództwa. Stwierdzili, że chcąc zidentyfikować cechy wspólne dla największych przywódców, należy wyruszyć w wędrówkę dookoła świata, żeby porozmawiać z dyrektorami korporacji, prezydentami i premierami, nauczycielami, a także liderami w różnych innych dziedzinach życia. Wśród nich znaleźli się między innymi: Mary Robinson - pierwsza kobieta, która została prezydentem Irlandii, Henri Landwirth - przedsiębiorca ocalały niegdyś z Holocaustu, dziś potentat w branży hotelarskiej i filantrop, Michaił Gorbaczow - były prezydent Związku Radzieckiego i laureat Pokojowej Nagrody Nobla w 1990 roku, Rafiah Salim - była dyrektor International Centre for Leadership in Finance, zastępca sekretarza generalnego ONZ do spraw zarządzania zasobami ludzkimi, Rajaa Khuzai - była członkini Rady Zarządzającej Iraku, Benazir Bhutto - była premier Pakistanu. Odpowiedzi na pytanie "Po co być liderem?" były różne, jednak niosły ze sobą jedno wspólne przesłanie. Wielcy liderzy na pewnym etapie doznają przemiany, która powoduje, że władza i osobiste korzyści przestają mieć znaczenie.
Okładka książki Plany marketingowe

69,00 zł 52,63 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,63 zł

Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego: - proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego - cele i strategie marketingowe - wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej - planowanie sprzedaży oraz cen - zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy - zarządzanie relacjami z klientami - typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania - sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego. Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.
Okładka książki Kształtowanie liderów

49,00 zł 35,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,92 zł

W książce Kształtowanie liderów John Adair podejmuje zagadnienie rozwijania zdolności przywódczych, uznając je za główny czynnik sukcesu w biznesie. Omawia ich naturę, pokazuje, jak można ich nauczać, oraz określa siedem najważniejszych zasad ich rozwijania. Udziela wskazówek dotyczących selekcji, szkolenia i edukacji liderów na poziomie zespołowym, operacyjnym i strategicznym, odpowiadając m.in. na następujące pytania: - Jak ludzie stają się liderami? - Jak prowadzić szkolenia dotyczące przywództwa? - Jak stać się liderem strategicznym najwyższego szczebla? Lektura książki Kształtowanie liderów pomaga rozwijać zdolności przywódcze u innych, a jednocześnie stanowi wsparcie w osobistej podróży, której celem jest zostanie doskonałym liderem.
Okładka książki Inspirujący menedżer

49,00 zł 35,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,92 zł

Judith Leary-Joyce, z wykształcenia psycholog, dyrektor generalna Great Companies Consulting, ma bogate doświadczenie w doradztwie i coachingu w zakresie poprawiania jakości pracy. W tej książce, przytaczając doświadczenia konkretnych menedżerów, radzi, jak inspirować współpracowników, personel i przełożonych, a dzięki temu skuteczniej zarządzać. Jej zdaniem menedżer umiejętnie nawiązujący relacje inspiruje do większego zaangażowania w pracę, które z kolei przekłada się na wyniki przedsiębiorstwa. Książka obejmuje takie zagadnienia jak: - zmiana stylu zarządzania z dotychczasowego na inspirujący, - rozwijanie kompetencji związanych z rozumieniem emocji, - stosowanie stylu coachingu w zarządzaniu, - tworzenie zaangażowanych zespołów, - zarządzanie jakością pracy i właściwe delegowanie obowiązków, - zarządzanie talentami i zatrudnianie najlepszych osób, - przeprowadzanie trudnych rozmów, - okazywanie uznania na co dzień. Dzięki studiom przypadku, cytowanym trafnym spostrzeżeniom praktyków i przykładom skutecznego działania lektura tej książki inspiruje do wprowadzania w życie pomysłowych rozwiązań dotyczących zarządzania we własnej firmie.
Okładka książki Zarządzanie kreatywnymi pracownikami

59,00 zł 49,29 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,29 zł

Zarządzanie kreatywnymi pracownikami to napisany z pasją polemiczny, lecz niezwykle praktyczny przewodnik, który wyjaśnia jak, gdzie i kiedy wydobyć to, co najlepsze z najcenniejszego z zasobów - z wyobraźni utalentowanych jednostek. Niezwykły rozwój branż kreatywnych, takich jak film, gry wideo, branża muzyczna, radiowo-telewizyjna i reklamowa, zmusił kierownictwo do zmiany obszaru zainteresowań. Przeniesiono go z organizowania umiejętności i zasobów na obszar tajemniczej sztuki eksploracji wyobraźni. Przywódcy firm stają w obliczu wyzwania, jakim jest paradoks polegający na zarządzaniu tym wszystkim, co zarządzaniu się nie poddaje. Gordon Torr czerpie z najnowszych odkryć w badaniach nad kreatywnością i własnych wieloletnich doświadczeń w branży kreatywnej. Wnikliwie analizuje zjawisko zinstytucjonalizowanej głupoty, która w dzisiejszych korporacjach dławi nowo powstające pomysły.
Okładka książki Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

59,00 zł 43,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,25 zł

Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i łódzkiej potrzeby zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właściwą dla badanego problemu, kontekstu, uwarunkowań czy postawy poznawczej. Nauki o zarządzaniu mają swoją tradycją badawczą i znaczny dorobek, a przez to uzyskują własną tożsamość również w perspektywie metodologicznej. Autorzy wyrażają nadzieję, że ta publikacja przyczyni się do dalszego podnoszenia jakości badań w naukach o zarządzaniu. W książce poruszają kluczowe zagadnienia tej dziedziny, takie jak: * podstawy metodologii nauk o zarządzaniu - główne typy badań, kierunki rozwoju, metody badawcze, * problematyka badań interpretatywnych - zastosowanie studiów przypadków, metody eksperymentalne i symulacyjne, triangulacja, rola dyskursu w naukach o zarządzaniu, * zagadnienia badań ilościowych - procedura gromadzenia danych, podstawowe techniki analizy ilościowej, modele i ich testowanie, wykorzystanie danych wtórnych na przykładzie rachunków narodowych. Publikacja skierowana jest do badaczy nauk o zarządzaniu, szczególnie młodych adeptów tej dyscypliny, studentów i doktorantów. Służyć ma zwłaszcza doskonaleniu warsztatu badawczego, ale będzie także pomocna tym wszystkim, którzy zamierzają rozwijać, weryfikować lub zmieniać swoje kompetencje badawcze. Drugie wydanie wzbogaca wcześniejsze treści o metodykę literaturowych badań przygotowawczych: systematyczny przegląd literatury oraz metaanalizę badań empirycznych. Przedstawia również zaawansowane techniki badań. Autorami są pracownicy naukowi specjalizujący się w problematyce zarządzania strategicznego, przedsiębiorczości organizacyjnej, pomiaru efektywności, zarządzania zasobami niematerialnymi organizacji oraz nadzoru korporacyjnego i finansów przedsiębiorstw, a także w zagadnieniach kultury organizacyjnej,
Okładka książki Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych

69,00 zł 52,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,92 zł

"Bądź otwarty, bądź przejrzysty, bądź autentyczny" - to mantra współczesnego przywództwa, ale rzadko widać jej faktyczne zastosowanie w firmach. Tradycyjnie biznes opiera się na kontroli i trudno jest zmienić dotychczasowy sposób funkcjonowania wprowadzając otwartość, choć nowy porządek świata tego wymaga. Autorka książki Charlene Li pokazuje, jak wykorzystać moc mediów społecznych, by stać się otwartym i nie stracić przy tym kontroli nad wewnętrznymi i zewnętrznymi relacjami organizacji. Dowodzi, że firma nie powinna przystępować do nawiązywania otwartych relacji bez wypracowania jasnych wytycznych dotyczących jej obecności na forum społecznym. Potrzebne jest bowiem precyzyjne określenie oczekiwań w stosunku do tych nowych relacji oraz wprowadzenie nowych zasad komunikacji. Samo otwarcie się i pozwolenie, by sprawy toczyły się własnym torem grozi pogrążeniem się w chaosie. Otwartość wymaga większego - nie mniejszego - rygoru i wysiłku niż sprawowanie kontroli w tradycyjny sposób. Opierając się na konkretnych przykładach z wielu krajów i różnych gałęzi przemysłu, autorka wskazuje, jak właściwie wprowadzić otwartość w relacjach zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji, oraz omawia strategie i procedury służące osiągnięciu tego celu, które zostały pomyślnie wdrożone przez szereg organizacji.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,21 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,09 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

9. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,63 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,93 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj