KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Wolters Kluwer

Okładka książki Struktury wynagradzania pracowników

59,00 zł 43,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,16 zł

Głównym celem książki Struktury wynagradzania pracowników jest przedstawienie, w prosty i zrozumiały sposób, zarówno podstaw, jak i zaawansowanej problematyki wynagradzania. Autorka omawia klasyczne i innowacyjne sposoby kształtowania systemów wynagradzania, kategorie i funkcje płac oraz metody przeciwdziałania dyskryminacji w wynagradzaniu. Na podstawie najnowszej literatury, studiów własnych i długoletnich badań empirycznych dokonuje nowatorskiej syntezy i klasyfikacji zjawisk, czyniąc to z zamiarem ukazania czytelnikom problemów wynagradzania z innej perspektywy i zachęcenia do poszukiwania oryginalnych i ciekawych rozwiązań w systemach wynagradzania, uwzględniających dobro pracowników. Przedstawia także obowiązujące akty prawne wraz z ich interpretacją merytoryczną oraz sposoby i wymogi uwzględniania tych aktów w systemach wynagradzania. Publikacja zawiera szerokie spektrum narzędzi wspomagających kształtowanie sprawiedliwych, efektywnych i nowoczesnych systemów wynagradzania. Uwzględnia różne punkty widzenia i oceny poszczególnych kwestii przez pracodawców, pracowników i związki zawodowe, wskazując możliwości godzenia interesów i oczekiwań wszystkich stron. Zaprezentowane narzędzia, instrumenty, pomysły i sugestie mogą być bezpośrednio wykorzystywane w praktyce. Większość omawianych kwestii osadzona jest bowiem w realiach gospodarki polskiej i ma bezpośrednie odniesienie do rozwiązań stosowanych obecnie w różnych organizacjach.
Okładka książki Niepoczytalność i poczytalność ograniczona

99,00 zł 72,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,41 zł

Monografia przedstawia pogłębioną analizę przyczyn mogących prowadzić do niepoczytalności i poczytalności ograniczonej oraz ich następstw w postaci zniesienia albo ograniczenia w znacznym stopniu zdolności rozpoznania znaczenia czynu lub pokierowania swoim postępowaniem przez sprawcę czynu zabronionego. W pracy omówiono także zagadnienia nierozerwalnie związane z problematyką niepoczytalności i poczytalności zmniejszonej: - stan odurzenia sprawcy, - działanie w afekcie, - zaburzenia osobowości czy - zaburzenia preferencji seksualnych. Wnioski przedstawione w opracowaniu stanowią również rezultat badań aktowych, które jego autorka przeprowadziła w wybranych sądach okręgowych w Polsce. Stan prawny na 14 sierpnia 2013 roku.
Okładka książki Ustawa o pracownikach samorządowych Komentarz

129,00 zł 94,56 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 94,38 zł

Komentarz do ustawy o pracownikach samorządowych jest kompletnym i wielowątkowym omówieniem wszystkich przepisów i instytucji zawartych w samorządowym prawie urzędniczym, z uwzględnieniem nowelizacji dokonanej ustawą z dnia 10 maja 2013 r., która weszła w życie 1 września 2013 r. Na szczególną uwagę zasługuje wstęp autorstwa Sędziego Trybunału Konstytucyjnego w stanie spoczynku Jerzego Stępnia - jednego z twórców polskiego samorządu terytorialnego z 1990 r., Prezesa Trybunału Konstytucyjnego w latach 2006-2008, przedstawiający genezę, rozwój oraz status prawny osób pełniących zawodowo funkcje w samorządzie. W opracowaniu zaprezentowano szczegółową wykładnię przepisów o zatrudnianiu i rozwiązywaniu stosunków pracy pracowników samorządowych, ich wynagradzaniu oraz ważne i skomplikowane zagadnienia z zakresu czasu pracy. Autorzy uwzględniają bogate orzecznictwo, w tym Sądu Najwyższego i Naczelnego Sądu Administracyjnego, oraz wszystkie najważniejsze publikacje doktryny prawa urzędniczego.
Okładka książki Szacowanie kosztów społecznych choroby i wpływu stanu zdrowia na aktywność zawodową i wydajność pracy

49,00 zł 35,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,85 zł

W publikacji szczegółowo omówione zostały metody szacowania tzw. Kosztów pośrednich, ponoszonych przez społeczeństwo w wyniku choroby jednostki, rozumianych jako wartość produktu (mierzonego np. przez PKB) utraconego w wyniku tego, że choroba obniża wydajność pracy, zwiększa absencję chorobową lub w ogóle powoduje wycofanie się osób z aktywności zawodowej. Celem książki jest przybliżenie koncepcji kosztów pośrednich, metod kalkulacji tych kosztów oraz ich znaczenia w procesie oceny technologii medycznych z uwzględnieniem w szczególności: ? specyfiki gospodarki Polski w zakresie aktywności gospodarczej społeczeństwa (przekładającej się na wielkość generowanych kosztów pośrednich), ? interakcji występujących miedzy pracownikami wewnątrz firmy i firmami na rynku, ? satysfakcji z życia osób aktywnych i nieaktywnych zawodowo, ? specyfiki epidemiologii chorób (np. chorób przewlekłych), ? preferencji i doświadczeń decydentów działających na polskim rynku ochrony zdrowia oraz środowisk eksperckich. W książce przedstawiono obecny stan wiedzy w obszarze metod obliczania kosztów pośrednich na podstawie istniejącej literatury i badań empirycznych, opisano metody kapitału ludzkiego, kosztów frykcyjnych i metodę gotowości do zapłaty.
Okładka książki Pięć najważniejszych pytań

49,00 zł 39,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,52 zł

Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora nowoczesnego marketingu i zarządzania. To on jako jeden z pierwszych wskazał na konieczność przeniesienia punktu ciężkości komunikacji marketingowej i zarządzania markami z produktu na klienta oraz wyjaśnił, jak to zrobić. W tej publikacji stara się wraz z innymi autorytetami z dziedziny marketingu i zarządzania odpowiedzieć na 5 najważniejszych pytań dotyczących istoty działania każdej firmy i organizacji: Co jest misją mojej firmy? Kim są nasi klienci? Co cenią nasi klienci? Jakie naprawdę są wyniki naszych działań oraz jak powinien wyglądać plan tych działań?
Okładka książki Prawny system postępowania z nieletnimi w Polsce

99,00 zł 76,36 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 76,22 zł

Książka prezentuje obowiązujący w Polsce system prawny postępowania z nieletnimi sprawcami czynów karalnych lub wykazującymi inne przejawy demoralizacji. W publikacji przedstawiono m.in. zagadnienia dotyczące: – szczególnego statusu prawnego dzieci i młodzieży, – systemu środków prawnych przewidzianych do stosowania w sprawach nieletnich, – postępowania przed sądem rodzinnym w sprawach nieletnich oraz postępowań odwoławczych, – postępowania wykonawczego w sprawach nieletnich. Autorka omawia nie tylko unormowania dotyczące postępowania z nieletnimi w Polsce, ale także wskazuje na obowiązujące w tym względzie standardy międzynarodowe oraz na rozwiązania systemowe przyjęte w innych krajach europejskich. Walorem opracowania jest to, że oprócz szczegółowej analizy obowiązującej regulacji prawnej dotyczącej postępowania z nieletnimi, zawiera jej ocenę i konkretne propozycje zmian. Publikacja jest adresowana do prawników praktyków (sędziów, prokuratorów, adwokatów i aplikujących w tych zawodach), osób uczestniczących w procesie legislacji, do teoretyków prawa karnego i postępowania z nieletnimi, a także do studentów prawa, administracji, bezpieczeństwa wewnętrznego i resocjalizacji.
Okładka książki Przestępstwa prasowe

99,00 zł 79,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 79,84 zł

Książka jest pierwszą na rynku monografią porównawczą w zakresie systemów prawnych odnoszących się do karnych aspektów działalności medialnej. Czytelnik sięgając po opracowanie, znajdzie w nim odpowiedź na wątpliwości i problemy związane z funkcjonowaniem mediów we współczesnym społeczeństwie. Publikacja prezentuje liczne orzeczenia polskich i francuskich sądów w sprawach prasowych oraz poglądy doktryny. W monografii przedstawiono m.in.: ? definicję przestępstwa prasowego i jego sprawcy; ? porównanie konkretnych grup czynów zabronionych takich, jak: prowokowanie, usprawiedliwianie i zaprzeczanie, znieważanie czy zniesławianie; ? analizę przepisów umożliwiających w konkretnych przypadkach wyłączenie bezprawności zachowania; ? wnioski de lege ferenda, które mogą posłużyć ustawodawcy do zmian w polskim systemie prawnym w zakresie przestępczości prasowej.
Okładka książki Marketing bez tajemnic

39,00 zł 28,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,52 zł

Marketing bez tajemnic to książka proponująca nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocję i dystrybucję. Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyjątkowo zabawny, błyskotliwy i bezpośredni sposób. Wyjaśnia: * jak połączyć formuły 4P i 4C, * na czym naprawdę polega przyjmowanie perspektywy klienta, * jak kształtować własny rynek, * jak nie współpracować z agencjami reklamowymi, * dlaczego opłaca się być uczciwym. Dzięki przejrzystemu wywodowi oraz przykładom wpadek i sukcesów różnych firm każdy menedżer z łatwością przełoży rady autora na własną praktykę. Książka dostarczy mu świeżych pomysłów, zainspiruje do działania oraz zmieni sposób, w jaki postrzega on własne rynki i swoją rolę.
Okładka książki Zarządzanie kosztami podmiotów leczniczych

49,00 zł 39,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,52 zł

Kalkulacja kosztów i zarządzanie kosztami to jeden z najtrudniejszych, a zarazem najważniejszych problemów polskiej ochrony zdrowia. W publikacji zdefiniowano zadania, jakie współcześnie stawiane są przed pielęgniarkami w tym zakresie, a także ich rolę jako dostawców i odbiorców informacji zarządczej. Na konkretnych przykładach przedstawiono działania, jakie mogą zostać podjęte w oddziale szpitalnym i na bloku operacyjnym w zakresie zarządzania kosztami oraz pokazano best practices dotyczące włączania pielęgniarek oddziałowych w proces zarządzania i płynące stąd korzyści. Doświadczenia polskie, zebrane w ramach empirycznych badań ankietowych i studiów przypadku, zostały przedstawione na tle doświadczeń zagranicznych. Stan prawny na 1 lipca 2013 roku.
Okładka książki Biznes na Facebooku i nie tylko

49,00 zł 40,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,89 zł

Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie. Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów? Autorzy udzielają odpowiedzi w książce, przytaczając dziesiątki przykładów działań, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Omawiają szczegółowo takie zagadnienia, jak: ? rodzaje mediów społecznościowych i źródła ich popularności, ? marketing i PR w mediach społecznościowych, ? reklama i promocja na Facebooku oraz w NK.pl, ? prowadzenie dobrego fanpage?a na Facebooku, ? konkursy, aplikacje i reklamy na Facebooku, ? sytuacje kryzysowe i sposoby wychodzenia z nich, ? metody promocji w społecznościach profesjonalistów, ? marketing szeptany i wirusowy w mediach społecznościowych, ? prowadzenie bloga firmowego i promowanie się na blogach, ? badanie skuteczności działań promocyjnych w mediach społecznościowych, ? zasady odpowiedzialności za komentarze na forum internetowym i na Facebooku, ? prawo autorskie a publikacje w internecie. To interesująca propozycja dla przedsiębiorców, menedżerów oraz specjalistów ds. marketingu i PR wykorzystujących media społecznościowe w działaniach promocyjnych, a także dla wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką, a zwłaszcza aktywnych użytkowników Facebooka, Twittera, blogosfery.
Okładka książki Lider bez maski

59,00 zł 43,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,16 zł

Poradnik wskazuje, jak konsekwentnie dążyć do celu i realizować swoje plany i marzenia, nie tracąc przy tym kontroli nad własnym życiem i karierą. Menedżer dowie się z lektury, jak samodzielnie ustalać swoje priorytety oraz świadomie kształtować relacje prywatne i zawodowe. W książce Lider bez maski autor udziela odpowiedzi na ważne dla każdego lidera pytania: • Czym jest sukces? • Jak go odnieść? • Czy każdy może pełnić funkcję lidera? • Jak odkryć, kim jesteśmy naprawdę? David Taylor udowadnia, że aby odnieść sukces, wystarczy spełnić kilka prostych warunków: • zrozumieć, gdzie tak naprawdę jesteśmy, • określić, gdzie chcemy być, • zdefiniować, co i kiedy należy zrobić, aby dotrzeć w pożądane miejsce.
Okładka książki Coaching

249,00 zł 188,72 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 188,37 zł

Kompleksowy zestaw 71 narzędzi coachingowych z materiałami online do wykorzystania w coachingu biznesowym oraz życiowym, w pracy z klientem indywidualnym i zespołowym. Zawiera wersje elektroniczne materiałów zarówno dla coacha, jak i dla klienta, umożliwiające szybki wydruk gotowych formularzy i arkuszy, a także - w razie potrzeby - ich dowolną edycję i modyfikację w celu dopasowania poszczególnych narzędzi do indywidualnych potrzeb konkretnych klientów. Są one dostępne na stronie www.coaching.abc.com.pl po wpisaniu zamieszczonego w segregatorze kodu aktywacyjnego. Autorzy przedstawili własne narzędzia oraz dokonali przeglądu narzędzi wykorzystywanych w różnych podejściach i stylach coachingu, od koncepcji ericksonowskich po prowokatywne, związane z praktyką opartą na dowodach (evidence-based) i z podejściem intuicyjnym. Wszystkie zaprezentowane w zestawie narzędzia stosowane w coachingu zostały przedstawione jako bogaty poznawczo i emocjonalnie proces interakcji, a nie tylko proceduralnie opisana technika. Narzędzia mają różne źródła inspiracji - wywodzą się z praktyki terapeutycznej, biznesowej, edukacyjnej, z treningu sportowego, inżynierii, a nawet filozofii. Stworzone zostały na podstawie wiedzy psychologicznej, socjologicznej, zarządczej i osiągnięć metodologii badań, odwołują się też do rozwoju duchowości człowieka. Uporządkowano je według kryterium celu ich zastosowania, odnosząc się do najistotniejszych aspektów procesu coachingu. W zbiorze można znaleźć materiały: • służące badaniu potrzeb, • wspomagające całościowe kształtowanie formy pracy z klientem, • pomagające w budowaniu relacji, • wspierające tworzenie i obieranie celów, • ułatwiające pracę z wartościami i motywacją klienta, • rozwijające kreatywność, • wzbudzające pogłębioną refleksję, • pomagające w przełamaniu impasu, • służące monitorowaniu i ewaluacji procesu. Publikacja jest przeznaczona dla coachów jako źródło konkretnych narzędzi, wiedzy, inspiracji, a także wskazówek dotyczących możliwych innowacji lub udoskonaleń w pracy. "To wyjątkowa pozycja na polskim rynku wydawniczym. Autorzy przekazują Czytelnikowi wypracowany przez lata praktyki zestaw narzędzi wspierających prowadzenie sesji coachingowych. Prezentowane narzędzia pochodzą z różnych nurtów coachingu. W praktyce realizowana jest tu zasada, iż punktem wyjścia powinna być konkretna osoba i jej potrzeby rozwojowe, a nie dogmatyczne traktowane podstawy teoretyczne szkoły, z której wywodzi się coach. Najważniejsze narzędzie coacha stanowi jego osobowość - to prawda, której nie sposób zakwestionować. Ważna jest jednak także znajomość innych narzędzi - przedstawiona książka może stać się nieocenioną pomocą w tej dziedzinie" dr Małgorzata Sidor-Rządkowska
Okładka książki Ideologia i zagospodarowanie przestrzeni

69,00 zł 56,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,83 zł

Książka stanowi próbę udzielenia odpowiedzi na pytanie, czy w dzisiejszej Polsce należy uważać za obowiązującą zasadę wolności zabudowy, w wyniku której interes publiczny — w szczególności wymogi lądu przestrzennego — zajmuje miejsce podrzędne wobec prawa własności, a efektem jest rosnący nieład przestrzenny. W opracowaniu przedstawiono m.in.: — idee zorganizowania przestrzeni i ich konfrontację z rzeczywistością — w kategoriach abstrakcyjnych („miasto idealne") i praktycznych („miasto realne"); — ideologie urbanistyczne niezależne od ogólnych ideologii politycznych i społecznych, które zaciążyły na urbanistyce XX w.; — rolę, jaką odgrywały i odgrywają w procesie kształtowania przestrzeni władza publiczna, przede wszystkim jako wyrazicielka interesu publicznego, oraz własność; — inne prawa podstawowe, które mogą dotyczyć urbanistyki i architektury - prawo do mieszkania, dobrego środowiska, dobrego rządzenia, a może już także do dobrej przestrzeni w ramach prawa do miasta. Publikacja adresowana jest do prawników zajmujących się problematyką urbanistyki i architektury, urbanistów oraz wszystkich zainteresowanych urban studies, w tym socjologią miasta.
Okładka książki Sprzedawcy wartości

59,00 zł 43,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,16 zł

Aby przedsiębiorca mógł czerpać zyski z wartości swojej oferty, musi umieć przekonująco wykazywać i dokumentować jej przewagę nad najlepszymi nawet propozycjami alternatywnymi. Autorzy książki przedstawiają szczegółowy, metodyczny opis zarządzania wartością dla klienta oraz wdrażania go w praktyce. Przybliżają zagadnienie pojęcia wartości i przechodzą dalej aż do kwestii zysków z dostarczanej klientom wartości. Podają również liczne przykłady firm z różnych branż i krajów w celu przejrzystego zilustrowania przedstawionej koncepcji. Dzięki książce można dowiedzieć się, jak; ? formułować ofertę opartą na wartości, ? uzasadniać i dokumentować wartość swojej oferty, ? dostosowywać ofertę do klienta, ? opierać sprzedaż na wartości, a nie na cenie. Publikacja pomoże dyrektorom, kierownikom działów marketingu i kierownikom działów sprzedaży czerpać korzyści z wartości oferowanej docelowym klientom przez własną propozycję rynkową, James C. Anderson, Nirmalya Kumar i James A, Narus, naukowcy specjalizujący się w dziedzinie marketingu, rozwijali i doskonalili sposoby podejścia do sprzedaży przez wiele lat, doradzając klientom z różnych rynków oraz badając praktyki zarządzania.
Okładka książki Dziedzictwo Druckera

49,00 zł 35,18 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,11 zł

Filozofia Druckera pozwala na harmonijne łączenie różnych dziedzin nauk ekonomicznych. Autorzy Dziedzictwa Druckera zestawili kluczowe koncepcje Druckera z wymaganiami współczesnej gospodarki. Czytelnik znajdzie w tej książce rozważania dotyczące najważniejszych kwestii świata biznesu, takich jak: ? wzajemne oddziaływanie wartości i władzy w firmach, ? rynek pracy w gospodarce opartej na wiedzy, ? konieczność wprowadzania innowacji w firmie wobec zmian globalnych, ? klient w centrum zainteresowania marketingu. Książka stanowi fachową pomoc w interpretowaniu i stosowaniu ponadczasowych idei Druckera.
Okładka książki Marketing dla studentów kierunków technicznych

59,00 zł 43,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,16 zł

W podręczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.: * współczesne zagadnienia i konteksty marketingu, * elementy marketing-mix, * główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe. Dzięki książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych,
Okładka książki Obowiązki informacyjne pracodawcy wobec pracownika w umownym stosunku pracy

99,00 zł 72,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,41 zł

Prezentowana książka jest pierwszą na rynku publikacją, która w sposób kompleksowy ujmuje zagadnienia związane z indywidualnym prawem pracownika do informacji. Celem pracy nie jest tylko opis i koncentracja na poszczególnych obowiązkach informacyjnych pracodawcy wobec pracownika, ale analiza systemowa tego zagadnienia. Chodziło o skonstruowanie aparatu pojęciowego służącego do jego opisu oraz wydobycie ogólniejszych prawidłowości, którymi się on rządzi. Niezależnie od licznych wniosków o charakterze teoretycznoprawnym, opracowanie zawiera również rozbudowane fragmenty o charakterze praktycznym, pomocne każdemu pracodawcy. Omawiana jest tu bowiem treść i zakres obowiązków informacyjnych pracodawcy wobec pracownika, chwila ich powstania, termin wypełnienia oraz metody realizacji.
Okładka książki Zatrudniaj mistrzów

59,00 zł 43,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,16 zł

Wyzwaniem dla każdego pracodawcy jest zatrudnienie odpowiednich osób. To ludzie są kapitałem przedsiębiorstwa decydującym o jego sukcesie. ? Jak wybrać najlepszego pracownika spośród innych kandydatów? ? Jak zachęcić ludzi do pozostania z pracodawcą na dłużej? ? Co zrobić, aby ci najlepsi motywowali do działania swoich współpracowników? Na te i wiele innych kluczowych dla pracodawcy pytań znajdziesz odpowiedzi w tej książce.
Okładka książki Product placement

69,00 zł 50,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,48 zł

Product placement to przedstawienie produktu, usługi, logo lub innych identyfikatorów firmy bądź marki w sposób dźwiękowy lub wizualny w różnych nośnikach rozrywki: filmach fabularnych, serialach i innych programach telewizyjnych, słuchowiskach radiowych, spektaklach teatralnych, powieściach, komiksach, tekstach piosenek, teledyskach, grach komputerowych itp. W ostatnich latach obserwuje się dynamiczny wzrost popularności tej formy promocji zarówno w kinie, jak i w innych środkach przekazu. W książce szczegółowo omówiono: ? istotę i znaczenie product placement, cechy wspólne i rozbieżne z reklamą, sponsoringiem, public relations/publicity, ? przykłady stosowania product placement oraz korzyści i ograniczenia z nim związane, ? możliwości kreacji product placement, ? planowanie i organizację działań z zakresu product placement, ? problemy etyczne i prawne związane ze stosowaniem product placement, ? kierunki rozwoju product placement w przyszłości oraz modele oddziaływania product placement na konsumenta, ? wyniki badań skuteczności product placement. W publikacji są także zawarte odpowiedzi na pytania, które najbardziej nurtują praktyków, m.in.: Czy marka w filmie powinna być koniecznie przedstawiona w sposób wizualno-dźwiękowy? Czy prominentna ekspozycja zawsze jest lepsza od ekspozycji subtelnej? Jak ważne jest powiązanie marki z treścią nośnika (np. filmu)? Z jakimi bohaterami (filmów, seriali, gier) najlepiej łączyć markę? Cennym uzupełnieniem jest przegląd najnowszych badań prowadzonych w Polsce i za granicą, a także wyniki badań własnych autora dotyczących product placement różnych marek.
Okładka książki Zarządzanie personelem pielęgniarskim w podmiotach leczniczych

69,00 zł 50,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,48 zł

Książka prezentuje aktualne zagadnienia dotyczące funkcjonowania placówek ochrony zdrowia i ich zespołów pielęgniarskich w odniesieniu do współczesnych problemów organizacji ochrony zdrowia. Wielopłaszczyznowe ujęcie tematu bazujące na doświadczeniach zawodowych autorów pozwala na zapoznanie się z konkretnymi przykładami rozwiązań organizacyjnych, wynikami ich zastosowania w praktyce oraz oceną ich skuteczności. Publikacja składa się z dwóch części, w których przedstawiono m.in.: - kształtowanie bezpiecznego i zdrowego miejsca pracy kadry pielęgniarskiej w podmiotach leczniczych; - różnice pomiędzy zatrudnieniem pracowniczym a niepracowniczym personelu pielęgniarskiego; - specyfikę relacji pielęgniarka-pacjent oraz specyfikę działań zespołów lekarsko-pielęgniarskich; - praktyczne aspekty pracy pielęgniarki w lecznictwie ambulatoryjnym w zakresie podstawowej i specjalistycznej opieki zdrowotnej; - metody szacowania zapotrzebowania na opiekę pielęgniarską, doskonalenie i rozwój zawodowy pielęgniarek, organizowanie stanowisk pracy oraz organizowanie opieki nad pacjentem i dbanie o jej jakość w szpitalach; - zagadnienia z zakresu pielęgniarstwa rehabilitacyjnego.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,46 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,90 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

7. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Okładka książki Kapłanka Tafti

35,90 zł
49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Okładka książki Misja

47,49 zł
49,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,99 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj