Zarządzanie ochroną marki
-
Autor: Post Penelope N. Post Richard S.
- ISBN: 9788326431630
- EAN: 9788326431630
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 16,5x24 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 332
- Rok wydania: 2017
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
44,66złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,66 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencje. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktu i informacji.
Autorzy książki omawiają zasady zarządzania prowadzące do redukcji ryzyka, zapewnienia oryginalności produktów, poprawy popularności marki i lojalności wobec niej oraz, ostatecznie, zwiększenia rentowności i wartości dla akcjonariuszy. W książce znaleźć można m.in. opis takich zagadnień, jak:
- główne założenia dotyczące ochrony produktu będące częścią strategii firmy,
- wartość bezpieczeństwa marki i prawne środki nadzoru,
- profile ryzyka dla kluczowych aktywów na każdym etapie cykli życia produktu i sposoby redukcji ryzyka,
- najlepsze praktyki bieżącego zarządzania marką i produktem, optymalne wykorzystanie nakładów,
- metody monitorowania rynku i weryfikacji bezpieczeństwa kanałów dystrybucji,
- opracowanie standardów efektywności ochrony marki.
Całość uzupełniają międzynarodowe studia przypadków ilustrujące omawiane problemy oraz sposoby realizacji działań związanych z ochroną marki i produktu, a także użyteczne pytania kontrolne.