Markowa obsługa klientów
Nowe źródło przewagi nad konkurencją
-
Autor: Barlow Janelle Steward Paul
- ISBN: 9788326431760
- EAN: 9788326431760
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Seria: SPRZEDAŻ, OBSŁUGA KLIENTA
- Liczba stron: 236
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
36,00złCena detaliczna: 49,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,00 zł
Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Brlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi. Odpowiadają przy tym na pytania: - Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta? - Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi? - Jak zwiększyć sympatię klientów do marki? - Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów? Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.