KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo PWE

Okładka książki CONTROLLING DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ

52,00 zł 37,85 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,85 zł

W dobie ostrej walki konkurencyjnej o zdobycie dominacji na rynku coraz więcej przedsiębiorstw uznaje działanie marketingowe za niezbędnie do osiągnięcia sukcesu w gospodarowaniu. W tym kontekście priorytetowego znaczenia nabiera prawidłowa organizacja marketingu wspomagana odpowiednimi narzędziami controllingu. Zadanie to ułatwia zaproponowana w książce koncepcja połączenia obu odrębnych obszarów wiedzy: marketingu i controllingu. Stworzony w ten sposób instrument -- controlling działalności marketingowej -- pozwala na zwiększenie efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa przez zastosowanie odpowiednich narzędzi controllingu. Książka składa się z czterech rozdziałów, w których przedstawiono: - działalność marketingową przedsiębiorstwa wraz z psychologicznymi i zarządczymi aspektami marketingu, rolą interesariuszy i wyeksponowaniem najważniejszych instrumentów marketingowych; - filozofię controllingowego zarządzania marketingiem na tle całego systemu controllingu przedsiębiorstwa oraz profil controllera marketingowego; - bazę informacyjną controllingu działalności marketingowej; - instrumenty controllingu działalności marketingowej. Książkę można odbierać zarówno w kategoriach aplikacyjnych, jak i poznawczych. Z jednej strony zawiera walory poradnika dla praktyków gospodarczych i kadry kierowniczej przedsiębiorstw wspartego wieloma przykładami, z drugiej -- stanowi cenną pomoc dydaktyczną dla studentów kierunków ekonomicznych, a przede wszystkim zarządzania, finansów i rachunkowości, marketingu i controllingu.
Okładka książki Japońskie łańcuchy dostaw w Europie.

64,90 zł 42,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,24 zł

Od czasów zagranicznej ekspansji japońskich korporacji w latach 70. XX w. wraca pytanie o możliwości i bariery przenoszenia japońskich metod i technik zarządzania do krajów o zupełnie innych uwarunkowaniach społeczno-kulturowych. Książka stanowi próbę pogłębienia wiedzy o funkcjonowaniu japońskich przedsiębiorstw w Europie z perspektywy harmonijnej współpracy z otoczeniem oraz możliwości transferowania japońskich metod zarządzania łańcuchami dostaw do krajów znajdujących się na różnych etapach rozwoju społeczno-gospodarczego. Książka składa się z sześciu rozdziałów. Dwa pierwsze stanowią wprowadzenie do problematyki zarządzania międzynarodowymi łańcuchami dostaw oraz wskazują najważniejsze trendy w zarządzaniu japońskimi przedsiębiorstwami w warunkach ich internacjonalizacji. Trzeci rozdział jest poświęcony charakterystyce i analizie porównawczej najważniejszych uwarunkowań funkcjonowania i rozwoju japońskich łańcuchów dostaw zlokalizowanych w Polsce i w Wielkiej Brytanii. W czwartym rozdziale zaprezentowano procesy planowania, organizacji i kontroli w zarządzaniu japońskimi łańcuchami dostaw w Europie. W rozdziale piątym kontynuowano rozważania dotyczące praktyki zarządzania łańcuchami dostaw badanych firm japońskich w Polsce z uwzględnieniem podziału na poszczególne rodzaje decyzji i działań logistycznych (działalność transportowo-magazynowa, zakupy i zarządzanie zapasami, system produkcyjny just-in-time, logistyczna obsługa klienta, ekologistyka). W rozdziale szóstym podjęto próbę prognozy i określenia możliwych scenariuszy rozwoju struktury i funkcjonowania japońskich łańcuchów dostaw w Europie. Książka zainteresuje nie tylko menedżerów logistyki i zarządzania łańcuchami dostaw dużych korporacji międzynarodowych, ale również przedstawicieli władz lokalnych, którzy dążą do pozyskiwania japońskich inwestorów. Zaprezentowane wyniki badań mogą być również źródłem aktualnych informacji dla wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych i technicznych, specjalizujących się w logistyce oraz międzynarodowych stosunkach gospodarczych.
Okładka książki Stosunki międzynarodowe.

69,90 zł 45,99 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,88 zł

Książka składa się z czterech, powiązanych ze sobą części dotyczących: podstaw polityki międzynarodowej, gospodarki światowej, współczesnego ładu międzynarodowego oraz pozycji Polski w świecie. Przejrzysty układ całości pozwala łatwo zorientować się w mechanizmach kreujących współczesne stosunki międzynarodowe zarówno polityczne, gospodarcze, społeczne, jak i regionalne, a także lepiej rozumieć międzynarodowe otoczenie naszego kraju i pozycję, jaką zajmuje on we współczesnym świecie. Książka jest przeznaczona przede wszystkim dla studentów zajmujących się szeroko pojętą problematyką stosunków międzynarodowych w zakresie ekonomii, politologii, socjologii i innych nauk społecznych. Jest także adresowana do wszystkich, którzy chcą poznać mechanizmy rządzące współczesnym światem. Jej studiowanie ułatwi selekcję i analizę międzynarodowych wiadomości napływających ze środków masowego przekazu.
Okładka książki Zarządzanie przedsiębiorstwem wodociągowym

59,90 zł 44,36 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,36 zł

W książce przedstawiono systemowe, prawne, organizacyjne i sektorowe uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw wodociągowych oraz opisano dogłębnie najważniejsze współczesne koncepcje zarządzania, które z powodzeniem można zastosować w ich działalności. Ważną część książki stanowi omówienie społecznych aspektów funkcjonowania przedsiębiorstw wodociągowych oraz kwestie pomiaru efektywności ich funkcjonowania.
Okładka książki Hotelarstwo

69,90 zł 45,99 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,74 zł

W książce kompleksowo przedstawiono zasady organizacji oraz funkcjonowanie obiektu hotelarskiego. Autorzy przedstawili: rolę obiektów noclegowych we współczesnej gospodarce; tworzenie struktury funkcjonalnej takiego obiektu i jej główne elementy; kształtowanie komórek organizacyjnych przedsiębiorstwa hotelarskiego i ich zakres pracy; najistotniejsze cechy osobowości i niezbędne kwalifikacje hotelarzy; charakterystykę grup i segmentów gości hotelowych; zasady komunikacji między gospodarzami a gośćmi; reklamacje usług hotelowych oraz kwestie bezpieczeństwa i higieny pracy w obiekcie hotelarskim.Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów kierunków związanych z hotelarstwem i turystyką w wyższych uczelniach różnych typów. Może też być wykorzystywana przez nauczycieli i wykładowców w szkołach średnich i pomaturalnych kształcących w specjalnościach: hotelarstwo i turystyka. Z pewnością przyda się również osobom, które chciałyby pokusić się o zorganizowanie i prowadzenie obiektu oferującego noclegi
Okładka książki Ubezpieczenia

69,90 zł 45,99 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,48 zł

Ubezpieczenia odgrywają coraz większą rolę funkcjonowaniu zarówno przedsiębiorstw, jak i gospodarstw domowych. W książce przygotowanej przez zespół autorów reprezentujących środowisko naukowe oraz praktykę ubezpieczeniową przedstawiono podstawowe zagadnienia dotyczące ubezpieczeń. Omówiono w nim m.in. historię ubezpieczeń, podstawową terminologię i klasyfikację ubezpieczeń, regulacje prawne dotyczące działalności ubezpieczeniowej, nadzór nad sektorem ubezpieczeń, systemy gwarancyjne, zarządzanie finansami i działalność inwestycyjną zakładu ubezpieczeń. Wiele miejsca poświęcono ubezpieczeniom oferowanym zarówno przez sektor publiczny, jak i prywatny, w tym ubezpieczenia emerytalne, zdrowotne, na całe życie, mienia, odpowiedzialności cywilnej, a także scharakteryzowano działalność reasekuracyjną. Przy tym omawiając poszczególne zagadnienia. Autorzy oparli się na obecnie obowiązującym stanie prawnym i uwzględnili zmiany, które zaszły w ubezpieczeniach w ostatnich latach.Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych, a także praktyków gospodarczych.
Okładka książki Zrozumieć rynki finansowe

59,90 zł 39,41 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,40 zł

Obecnie nie da się nie mieć żadnej styczności z rynkami finansowymi, a przypadku jakichkolwiek działań na nich łatwo o kosztowne błędy. Niestety, błędów nie da się unikać, jeśli sami nie będziemy rozumieli sposobu funkcjonowania tych rynków. Konieczna jest więc świadomość nie tylko ewentualnych korzyści, ale zagrożeń wiążących się z ich wykorzystywaniem. Przeczytanie tej książki może być szybkim, niekosztownym, a nawet przyjemnym sposobem dowiedzenia się, czym są rynki finansowe, jak działają i jak się na nich odnaleźć.
Okładka książki Społeczna odpowiedzialność biznesu.

59,90 zł 39,41 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,41 zł

Społeczna odpowiedzialność biznesu jest koncepcją coraz szerzej wdrażaną w zarządzaniu firmami. Ogólnie polega ona na połączeniu działań mających budować przewagę konkurencyjną z podejmowaniem inicjatyw korzystnych dla otoczenia firmy i środowiska. Autorka przedstawiła: Powstanie i ewolucję koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu oraz jej znaczenie we współpracy międzynarodowej, działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności, wdrażanie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce i jej oddziaływanie na budowanie i utrwalanie wizerunku polskich organizacji.Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zwłaszcza ekonomii, zarządzania, marketingu, a także socjologii i dziennikarstwa. Może też być przydatna dla obecnych i przyszłych menedżerów i przedsiębiorców oraz specjalistów w zakresie public relations.
Opakowanie Efektywność w zarządzaniu projektami

59,90 zł 45,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,25 zł

Efektywność w zarządzaniu projektami Wymiary Koncepcje Zależności
Okładka książki Sport jako biznes w epoce globalizacji

59,90 zł 43,60 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,60 zł

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją na temat internacjonalizacji klubów i innych organizacji sportowych. Pokazuje także możliwości zwiększenia umiędzynarodowienia przedsiębiorstw dzięki powiązaniu ze sportem. Sport jako zjawisko społeczne jest dziedziną niezwykle różnorodną i wielowymiarową, w której zachodzą systematyczne zmiany, wynikające z rozwoju cywilizacji oraz przemian społecznych, kulturowych, technologicznych, ekonomicznych. Sport podlega profesjonalizacji i komercjalizacji. Organizacje sportowe różnego szczebla i z różnych dyscyplin sportowych realizują zarówno cele sportowe, jak i ekonomiczne, muszą więc pozyskiwać zasoby finansowe dla swego funkcjonowania. Według autora organizacje sportowe, podobnie jak przedsiębiorstwa produkcyjne i usługowe, podlegają procesowi internacjonalizacji, rozumianej jako zwiększanie zaangażowania w działania na rynkach zagranicznych. Zwrócił on też uwagę na zjawisko semiglobalizacji, czyli jednoczesnego przywiązania do społeczności lokalnej i rozwijania internacjonalizacji organizacji sportowych, jak pozyskiwanie z zagranicy zasobów niezbędnych do ich funkcjonowania, tj. sportowców, trenerów, menedżerów zasobów finansowych i rzeczowych, oraz działania marketingowe i sprzedażowe na rynkach zagranicznych. Książkę wzbogacają liczne analizy przypadków rozwoju działania organizacji sportowych na rynkach zagranicznych oraz internacjonalizacji przedsiębiorstw stosujących strategię powiązania ze sportem. Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego, chcących specjalizować się w zarządzaniu klubami sportowymi, a także dla osób profesjonalnie związanych z klubami i organizacjami sportowymi oraz firm, które zamierzają wykorzystać sport do internacjonalizacji swoich działań.
Okładka książki Podstawy gastronomii

64,90 zł 42,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,24 zł

Usługi gastronomiczne są ważną częścią sektora usług. Autorzy przedstawili m.in. krótką historię gastronomii, istotę gastronomii i usługi gastronomicznej, pojęcia stosowane w gastronomii, podstawowe wyposażenie placówki gastronomicznej, produkt gastronomiczny i jego atrakcyjność turystyczną, rolę promocji informacji w gastronomii oraz trendy w rozwoju współczesnej gastronomii.Książka jest przeznaczona głównie dla studentów kierunków turystycznych, hotelarskich, technicznych (technologia żywności) i rolniczych (technologia żywności, żywienie człowieka, agroturystyka), uczniów szkół policealnych i uczestników szkoleń o profilu gastronomicznym, turystycznym i hotelarskim. Książka z pewnością zainteresuje również właścicieli i zarządzających placówkami gastronomicznymi.
Okładka książki Ekonomia międzynarodowa

64,90 zł 42,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,95 zł

Podręcznik obejmuje najbardziej aktualną wiedzę z ekonomii międzynarodowej. Autor przedstawił pojęcie i zakres ekonomii międzynarodowej, osadzając ją w realiach współczesnej gospodarki światowej, co ułatwia zrozumienie szczegółowych zagadnień. W części dotyczącej teorii handlu międzynarodowego zostały omówione m.in. klasyczne i neoklasyczne teorie handlu międzynarodowego, wyposażenie w czynniki produkcji i ich międzynarodowe przepływy, zależności między wzrostem gospodarczym a handlem międzynarodowym. W części podręcznika dotyczącej polityki handlowej zaprezentowano cła, bariery pozataryfowe, protekcjonizm, międzynarodową politykę handlową. Część obejmująca wiedzę o międzynarodowych stosunkach finansowych zawiera omówienie: bilansu płatniczego, kursu walutowego i rynku walutowego, mechanizmu dostosowawczego, międzynarodowego systemu walutowego. W części dotyczącej wyzwań wobec globalnych problemów przedstawiono rolę handlu międzynarodowego dla rozwoju gospodarczego krajów rozwijających się, kryzysy finansowe oraz wyzwania globalizacji. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych na różnych poziomach kształcenia i w różnych typach szkół wyższych.
Okładka książki Logistyka zwrotna

59,90 zł 39,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,40 zł

Gospodarka odpadami jest obecnie jednym z głównych elementów strategii ukierunkowanych na ochronę środowiska. Autorzy uznając znaczenie tej gospodarki dla funkcjonowania gmin, miast regionów i państw, przedstawili: przyczyny powstania odpadów i gospodarowania nimi; uwarunkowania gospodarki odpadami; logistykę w kształtowaniu strumieni zwrotnych; logistykę zwrotną w systemach gospodarki odpadami, logistykę zwrotną w łańcuchach dostaw. Książka jest przeznaczona dla studentów logistyki, zarządzani, ochrony środowiska. Może być również przydatna dla przedsiębiorców, menedżerów oraz osób profesjonalnie zajmujących się planowaniem, projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań proekologicznych.
Okładka książki Przedsiębiorstwo Drogi sukcesu rynkowego

64,90 zł 47,24 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,24 zł

Książka obejmuje wiedzę o funkcjonowaniu przedsiębiorstw we współczesnej gospodarce rynkowej. Autorzy przedstawili m.in. różne klasyfikacje przedsiębiorstw oraz ich cele i zasady działania; procesy zachodzące w przedsiębiorstwie oraz koncepcje zarządzania nim; ustalanie oraz klasyfikację przychodów, kosztów i wyniku finansowego przedsiębiorstwa; praktykę zarządzania oraz procesy podejmowania decyzji; restrukturyzację, wdrażanie innowacji, współdziałanie przedsiębiorstwa z jego otoczeniem; konwencjonalne i niekonwencjonalne źródła finansowania działalności przedsiębiorstwa; globalizację gospodarki oraz działalność korporacji transnarodowych; kulturę organizacyjną i wdrażanie koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Książkę wzbogacają liczne przykłady z praktyki. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych wyższych uczelni różnych typów.
Okładka książki Makroekonomia

64,90 zł 41,14 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,14 zł

Podręcznik obejmuje wykład makroekonomii i należy do najczęściej wykorzystywanych na uczelniach europejskich i amerykańskich. Autorzy przedstawili: wprowadzenie do makroekonomii (w tym rachunek dochodu narodowego i pomiar kosztów życia), funkcjonowanie gospodarki w długim okresie (w tym: produkcję, wzrost i bezrobocie), systemy finansowy i walutowy, makroekonomię gospodarki otwartej, czynniki zmian i zmiany zachodzące we współczesnych gospodarkach, ekonomię międzynarodową (w tym: funkcjonowanie jednolitego rynku europejskiego, rolę euro i strefy euro), kryzys finansowy i metody jego przezwyciężania. Podręcznik cechuje przystępny język, a refleksja teoretyczna przeplata się z praktycznymi przykładami. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych, studentów innych kierunków, na których przewidziany jest wykład ekonomii, słuchaczy studiów podyplomowych i MBA.
Okładka książki Międzynarodowe strategie marketingowe

38,00 zł 28,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,70 zł

Książka Międzynarodowe strategie marketingowe: wskazuje sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw; przedstawia korzyści standaryzacji oraz indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych; wyjaśnia kształtowanie instrumentów marketingu-mix na rynkach międzynarodowych; opisuje marketingowe dylematy przedsiębiorstw na europejskim Wspólnym Rynku.
Opakowanie Praktyka kierowania

47,90 zł 36,18 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,18 zł

Praktyka kierowania jest to książka odpowiadająca na - proste pytanie, jak skutecznie zarządzać w dzisiejszej gospodarce, aby osiągnąć zamierzony cel. Została napisana przez angielskich autorów na podstawie wyników badań oraz wielu lat doświadczeń i praktyki. Prezentuje bogatą i wszechstronną problematykę praktycznego kierowania, zawartą w 22 rozdziałach, zgrupowanych tematycznie w trzech częściach.
Okładka książki Stosunki międzynarodowe

69,90 zł 50,88 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,88 zł

W świecie, w którym bariery dla swobodnego przepływu ludzi, towarów, usług oraz kapitału są coraz mniejsze, wzrasta rola stosunków międzynarodowych. Zauważając te zmiany, grupa autorów od wielu lat zajmująca się sprawami zagranicznymi opracowała swego rodzaju kompendium poświęcone tym zagadnieniom – „Stosunki międzynarodowe. Teoria i praktyka”. Książka składa się z czterech, powiązanych za sobą części dotyczących: podstaw polityki międzynarodowej, gospodarki światowej, współczesnego „ładu” międzynarodowego oraz miejsca Polski w świecie. Przejrzysty układ całości pozwala łatwo zorientować się w mechanizmach kreujących współczesne stosunki międzynarodowe zarówno polityczne, gospodarcze, społeczne, jak i regionalne, a także lepiej rozumieć międzynarodowe otoczenie naszego kraju i pozycję, jaką zajmuje we współczesnym świecie. Książka jest przeznaczona przede wszystkim dla studentów zajmujących się szeroko pojętą problematyką stosunków międzynarodowych w zakresie ekonomii, politologii, socjologii i innych nauk społecznych. Jest także adresowana do wszystkich, którzy chcą poznać mechanizmy rządzące współczesnym światem. Jej studiowanie ułatwi selekcję i analizę międzynarodowych wiadomości napływających ze środków masowego przekazu.
Okładka książki Regionalny przemysłowy produkt turystyczny

54,90 zł 36,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,01 zł

Książka przeznaczona jest dla studentów uczelni wyższych na kierunkach związanych z turystyką oraz rozwojem regionalnym i lokalnym. Będzie przydatna również dla pracowników administracji samorządowej, odpowiedzialnych za rozwój turystyki na poziomie jednostek osadniczych, gmin i regionów oraz pracowników lokalnych i regionalnych organizacji turystycznych i innych podmiotów wspierających rozwój turystyki w regionie.
Okładka książki Mikroekonomia

64,90 zł 42,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,24 zł

Jest to nowe wydanie popularnego podręcznika do nauki ekonomii, który stał się bestsellerem w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej. Podręcznik obejmuje wprowadzenie do ekonomii (w tym: dziesięć zasad ekonomii i krótki kurs nauki myślenia jak ekonomista) oraz pełny wykład mikroekonomii, uwzględniający kontekst europejski. Podręcznik cechuje przystępny język, a refleksja teoretyczna przeplata się z praktycznymi przykładami, ułatwiającymi studiowanie. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i MBA.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,21 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,63 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

9. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,09 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,93 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj