Współczesne przedsiębiorstwa, dostosowujące działalność do dynamicznych zmian zachodzących w gospodarce, są nastawione na zwiększanie swojej wartości.Oznacza to, że ich podstawowym celem stało się maksymalizowanie bogactwa właścicieli firmy. Wybór strategii, dzięki której ten cel będzie osiągnięty w największym stopniu, i ustalenie wartości firmy wymagają rozległej wiedzy, obejmującej m.in. takie zagadnienia, jak:
finansowa charakterystyka decyzji,
analiza zarządzania przez wartość,
fazy życia firmy,
prognozowanie przyszłych przychodów ze sprzedaży,
sposoby szacowania stopy dyskontowej,
zastosowanie zmodyfikowanego modelu MVA w zarządzaniu firmą.
Twoje działania ukierunkowane na krótkoterminowe inwestycje w aktywa bieżące, mają długoterminowy wpływ na budujące wartość osiągnięcia przedsiębiorstwa.
Ta książka:
prezentuje bieżące planowanie finansowe w zakresie zarządzania kapitałem pracującym,
omawia budżetowanie, planowanie i monitorowanie poziomu płynności finansowej w przedsiębiorstwie,
uwzględnia wpływ krótkoterminowych decyzji finansowych na strategiczne cele przedsiębiorstwa.
Omawiane zagadnienia tworzą pożyteczne monograficzne studium planowania i zarządzania płynnością finansową. Publikacja została przygotowana z myślą o merytorycznych potrzebach osób mających wpływ na operacyjne zarządzanie przedsiębiorstwem, o obecnych i przyszłych ekspertach i specjalistach z zakresu zarządzania, ekonomii, rachunkowości oraz finansów
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?