Usługi gastronomiczne są ważną częścią sektora usług. Autorzy przedstawili m.in. krótką historię gastronomii, istotę gastronomii i usługi gastronomicznej, pojęcia stosowane w gastronomii, podstawowe wyposażenie placówki gastronomicznej, produkt gastronomiczny i jego atrakcyjność turystyczną, rolę promocji informacji w gastronomii oraz trendy w rozwoju współczesnej gastronomii.Książka jest przeznaczona głównie dla studentów kierunków turystycznych, hotelarskich, technicznych (technologia żywności) i rolniczych (technologia żywności, żywienie człowieka, agroturystyka), uczniów szkół policealnych i uczestników szkoleń o profilu gastronomicznym, turystycznym i hotelarskim. Książka z pewnością zainteresuje również właścicieli i zarządzających placówkami gastronomicznymi.
Podręcznik do nauki zawodu technik obsługi turystycznej realizujący treści z zakresu części 2 kwalifikacji T.14 (Prowadzenie sprzedaży imprez i usług turystycznych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności potrzebnych do stosowania komputerowych systemów rezerwacji usług i imprez turystycznych oraz rejestracji ich sprzedaży (formy sprzedaży i płatności, dokumentacja finansowa, umowy itp.). Do podręcznika dołączona jest płyta zawierająca komputerowe programy symulacyjne potrzebne do obsługi klienta, która umożliwia praktyczną naukę zawodu.
Książka stanowi kompendium wiedzy dotyczącej gastronomii. Zawiera on: historię gastronomii w Polsce i na świecie, podstawowe pojęcia stosowane w gastronomii, opis produktu gastronomicznego, prezentację produktu gastronomicznego od strony jego atrakcyjności w turystyce, wybrane organizacje i stowarzyszenia gastronomiczne, rolę informacji i promocji w gastronomii oraz trendy w rozwoju współczesnej gastronomii.
Podręcznik jest przeznaczony dla studentów uczelni tyrystycznych, hotelarskich, technicznych (np. kierunku technologia żywności), rolniczych, szkół policealnych o profilu gastronomicznym, turystycznym i hotelarskim oraz osób zarządzających obiektami gastronomicznymi.
W książce kompleksowo przedstawiono zasady organizacji oraz funkcjonowanie obiektu hotelarskiego. Autorzy przedstawili: rolę obiektów noclegowych we współczesnej gospodarce; tworzenie struktury funkcjonalnej takiego obiektu i jej główne elementy; kształtowanie komórek organizacyjnych przedsiębiorstwa hotelarskiego i ich zakres pracy; najistotniejsze cechy osobowości i niezbędne kwalifikacje hotelarzy; charakterystykę grup i segmentów gości hotelowych; zasady komunikacji między gospodarzami a gośćmi; reklamacje usług hotelowych oraz kwestie bezpieczeństwa i higieny pracy w obiekcie hotelarskim.Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów kierunków związanych z hotelarstwem i turystyką w wyższych uczelniach różnych typów. Może też być wykorzystywana przez nauczycieli i wykładowców w szkołach średnich i pomaturalnych kształcących w specjalnościach: hotelarstwo i turystyka. Z pewnością przyda się również osobom, które chciałyby pokusić się o zorganizowanie i prowadzenie obiektu oferującego noclegi
Podręcznik do nauki zawodu technik obsługi turystycznej realizujący treści z zakresu części 2 kwalifikacji T.13 (Rezerwacja imprez i usług turystycznych). Zawiera wiadomości i kształci umiejętności z zakresu dobierania usługodawców do realizacji imprez i usług turystycznych, zamawiania i realizacji usług online oraz sposobów korzystania ze specjalistycznych programów komputerowych.Do podręcznika jest dołączony jest CD-ROM Obsługa informatyczna w turystyce z programem komputerowym symulującym działanie małego biura turystycznego. Objaśnienie działania programu znajduje się w rozdziale 7.2. Programy specjalistyczne w podręczniku.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?