KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki CONTROLLING DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ

CONTROLLING DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ

  • Autor: Nowak Marta
  • ISBN: 9788320816808
  • EAN: 9788320816808
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: PWE
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 232
  • Rok wydania: 2007
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 37,93
     zł
    Cena detaliczna:  52,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,93
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
W dobie ostrej walki konkurencyjnej o zdobycie dominacji na rynku coraz więcej przedsiębiorstw uznaje działanie marketingowe za niezbędnie do osiągnięcia sukcesu w gospodarowaniu. W tym kontekście priorytetowego znaczenia nabiera prawidłowa organizacja marketingu wspomagana odpowiednimi narzędziami controllingu. Zadanie to ułatwia zaproponowana w książce koncepcja połączenia obu odrębnych obszarów wiedzy: marketingu i controllingu. Stworzony w ten sposób instrument -- controlling działalności marketingowej -- pozwala na zwiększenie efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa przez zastosowanie odpowiednich narzędzi controllingu. Książka składa się z czterech rozdziałów, w których przedstawiono: - działalność marketingową przedsiębiorstwa wraz z psychologicznymi i zarządczymi aspektami marketingu, rolą interesariuszy i wyeksponowaniem najważniejszych instrumentów marketingowych; - filozofię controllingowego zarządzania marketingiem na tle całego systemu controllingu przedsiębiorstwa oraz profil controllera marketingowego; - bazę informacyjną controllingu działalności marketingowej; - instrumenty controllingu działalności marketingowej. Książkę można odbierać zarówno w kategoriach aplikacyjnych, jak i poznawczych. Z jednej strony zawiera walory poradnika dla praktyków gospodarczych i kadry kierowniczej przedsiębiorstw wspartego wieloma przykładami, z drugiej -- stanowi cenną pomoc dydaktyczną dla studentów kierunków ekonomicznych, a przede wszystkim zarządzania, finansów i rachunkowości, marketingu i controllingu.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj