Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach
-
Autor: Pluta Wiesław
- ISBN: 9788320818062
- EAN: 9788320818062
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 156
- Rok wydania: 2009
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
38,16złCena detaliczna: 52,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,16 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Współczesne przedsiębiorstwa, dostosowujące działalność do dynamicznych zmian zachodzących w gospodarce, są nastawione na zwiększanie swojej wartości.Oznacza to, że ich podstawowym celem stało się maksymalizowanie bogactwa właścicieli firmy. Wybór strategii, dzięki której ten cel będzie osiągnięty w największym stopniu, i ustalenie wartości firmy wymagają rozległej wiedzy, obejmującej m.in. takie zagadnienia, jak:
finansowa charakterystyka decyzji,
analiza zarządzania przez wartość,
fazy życia firmy,
prognozowanie przyszłych przychodów ze sprzedaży,
sposoby szacowania stopy dyskontowej,
zastosowanie zmodyfikowanego modelu MVA w zarządzaniu firmą.