KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Tworzenie modeli biznesowych. Podr. wizjonera

Tworzenie modeli biznesowych. Podr. wizjonera

  • ISBN: 978-83-246-3059-2
  • EAN: 9788324630592
  • Oprawa: miękka
  • Wydawca: One Press Helion
  • Format: 190x240x15mm
  • Język: polski
  • Seria: EXCLUSIVE EDITION
  • Liczba stron: 288
  • Rok wydania: 2012
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 42,41
     zł
    Cena detaliczna:  69,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,41
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x

Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera

Stworzony przez niesamowitą grupę 470 praktyków z 45 krajów
Opisuje tradycyjne i najnowocześniejsze modele biznesowe oraz ich dynamikę
Przedstawia techniki systematycznego tworzenia i wdrażania nowych rozwiązań
"Ryzykowne!", "Skazane na porażkę!", "To na pewno się nie przyjmie!"

A jednak! Karta kredytowa, wypożyczalnia samochodów, leasing kserokopiarek czy Google AdWords — odważne rozwiązania, których na początku nikt nie rozumiał i nie wróżył im wielkiego sukcesu… Powiedzieć, że dziś mają się świetnie, to za mało! Dzięki temu, że wyszły poza utarte schematy, wręcz wywróciły je do góry nogami, stały się przełomowymi biznesowymi modelami naszych czasów i przyniosły niewyobrażalne zyski!
Wszyscy menedżerowie gorączkowo pracują nad usprawnieniem swojej firmy lub jej produktów. Szukają rozwiązań, które pozwolą im dostać się do czołówki rynkowych graczy lub utrzymać swoją pozycję w świecie ogarniętym manią wdrażania innowacji. Każdego dnia obserwujemy powstawanie niezliczonych nowych modeli i tysięcy nowatorskich rozwiązań, z których większość szybko popada w zapomnienie. Czyżby nie były wystarczająco genialne? Dlaczego jedne modele się przyjmują, a inne nie? Jak pracować z wizjonerskimi ideami, aby zwiększyć ich szanse na sukces?

Za większością porażek dotyczących nowych rozwiązań stoi po prostu ich… nieuporządkowanie i niedopracowanie! Ale czy wdrażanie innowacji można w ogóle w jakiś sposób uporządkować? Nadeszła pora, by zmienić sposób myślenia o tworzeniu nowoczesnych modeli biznesowych.

470 menedżerów i specjalistów z 45 krajów, dla których wymyślanie i wdrażanie innowacji to chleb powszedni, pokaże Ci, że ten z pozoru niejasny proces można skutecznie usystematyzować!
Rzuć więc wyzwanie utartym schematom myślenia i przestarzałym rozwiązaniom! Masz okazję wykorzystać wiedzę i doświadczenie najsłynniejszych praktyków oraz strategów tej dziedziny, aby nauczyć się, jak metodycznie poszukiwać wizjonerskich pomysłów, opracowywać je i wcielać w życie biznesowe, a także przekuwać w dochodowe projekty!
Oto przewodnik od wizjonerów dla wizjonerów!

A zatem koniec z nudną, suchą teorią! Wiedza czysto praktyczna, podana w nowatorski, ułatwiający zrozumienie i zapamiętanie sposób! Liczne rysunki, wzięte z życia ciekawe przykłady i gotowe, sprawdzone scenariusze do wykorzystania od zaraz. Tak wygląda nowoczesny podręcznik dla ludzi biznesowego czynu!
A zatem do dzieła! Od wizjonera do milionera!




Tworzenie modeli biznesowych
Spis treści:

 

  • Szablon
  • Definicja: Model biznesowy (18)
  • Dziewięć elementów fundamentalnych (20)
  • Szablon modelu biznesowego (48)
  • Schematy
  • Rozdzielanie (60)
  • Długi ogon (70)
  • Platformy wielostronne (80)
  • FREE jako model biznesowy (92)
  • Otwarte modele biznesowe (112)
  • Projekt
  • Z inspiracji klienta (130)
  • Kreowanie pomysłów (138)
  • Myślenie wizualne (150)
  • Tworzenie prototypów (164)
  • Opowiadanie historii (174)
  • Scenariusze (184)
  • Strategia
  • Otoczenie modelu biznesowego (204)
  • Ocena modelu biznesowego (216)
  • Perspektywy modelu biznesowego (230)
  • Zarządzanie wieloma modelami biznesowymi (236)
  • Proces
  • Proces projektowania modelu biznesowego (248)
  • Perspektywa
  • Perspektywa (266)
  • Posłowie
  • Skąd się wzięła ta książka? (278)
  • Bibliografia (280)
     

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj