Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych wyd.II
150 skutecznych technik jak wyjść z kryzysu
-
Autor: Marek Skała Andrzej Mleczko
- ISBN: 9788324638307
- EAN: 9788324638307
- Oprawa: oprawa broszurowa
- Wydawca: One Press Helion
- Format: 17.6×25.0 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 192
- Rok wydania: 2009
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
24,07złCena detaliczna: 34,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,07 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
"Gratuluję postępów w pracy nad książką. Nie mogę się doczekać jej publikacji. Przesyłam Ci wprowadzenie, które możesz zamieścić. Powodzenia w pisaniu."
Bob Cialdini
"Marek -- TA KSIĄŻKA TO WSPANIAŁA IDEA -- i dziękuję, że umieściłeś mnie w tak wspaniałym towarzystwie."
Kevin Hogan
"W zarządzaniu ludźmi najważniejsze jest motywowanie -- do lepszej pracy, rozwoju, zmiany. I wszystko to jest w tej książce. Dobra idea -- techniki z najwyższej półki -- podane są prosto, do zastosowania od zaraz. Osobisty udział największych światowych autorytetów biznesu -- Cialdiniego, Hogana, Ury’ego - obok znakomitych komentarzy Andrzeja Mleczki daje tej książce dodatkowe atuty. Chce się ją czytać, dobrze się czyta i warto ją czytać."
Katarzyna Niezgoda
"Żywy język, przystępna forma, liczne praktyczne przykłady. Do tego dowcipne, niekonwencjonalne puenty. To idealna lektura dla osób, które pragną być skuteczne oraz odnosić sukcesy zarówno w biznesie, jak i życiu prywatnym."
Igor Chalupec
"Książka ta jest nowym zjawiskiem w naszej literaturze biznesowej z dwóch co najmniej powodów. Pierwszy to znakomita równowaga między słowem i obrazem -- ożywiająca pozycja, która uczy, bawiąc. Drugi to równowaga między mnóstwem sugestii dla praktyków i sporą dawką rzetelnej, pogłębionej refleksji o relacjach między ludźmi. Autor upraszcza, nie spłycając, daje trafne przykłady, wyjaśniając jednoznacznie opisywane idee, reguły i zasady. Lektura dla wszystkich! Książka świetnie smakuje dzięki osobistemu podejściu autora, bezpretensjonalnej opowieści o spotkaniach z wieloma znakomitymi osobistościami świata społecznego, ludźmi pokazywanymi w ujmujący, bezpośredni sposób. Przybliżając autorów, przybliża ich idee."
prof. dr hab. Zbigniew Nęcki
Psychologia zmiany
Spis treści
Spis treści
Rozdział 1. Robert Cialdini. Numer 1 na świecie (11)
- Moje spotkania z Bobem (13)
- Wywieranie wpływu na ludzi - list od Roberta Cialdiniego (15)
- Etyka manipulacji - szmugler, partacz i detektyw (17)
- Siła MY (19)
- CHWILE MOCY numer jeden i dwa (21)
- Metazasada samowyzwalacza (23)
- Zasada 1. Wzajemność (25)
- Zasada 2. Zaangażowanie i konsekwencja (27)
- Zasada 3. Społeczny dowód słuszności (29)
- Zasada 4. Lubienie i sympatia (31)
- Zasada 5. Autorytet (33)
- Zasada 6. Niedostępność (35)
- Klucz decyzyjny odpowiedzi na prośbę w wybranych kulturach (37)
- Etyczny przewodnik wpływu. Dekalog Roberta Cialdiniego (39)
Rozdział 2. Kilka sprytnych chwytów na samego siebie (41)
- Energia podąża za myślą, myśl... (43)
- Chcę? - Skąd! Ja muszę!!! (45)
- BETIS, ale nie Sewilla... (47)
- Tywonkowanie (49)
- Myśli/myślało/okazało się (51)
- A przejdź sobie po desce... (53)
- Afirmacje Piwniczne i nie tylko... (55)
- Wizualizuj! - Ale co??? (57)
- A gdybym był młotkowym (59)
- Z żab w szczury - techniki zwierzęcych guru (61)
- Michael Schumacher w bolidzie dysocjacji (63)
Rozdział 3. Stephen R. Covey. Proaktywność i efektywność (65)
- Spotkanie ze Stephenem (67)
- 7 nawyków - idea (69)
- Nawyk 1. Bądź proaktywny (71)
- Nawyk 2. Zaczynaj z wizją końca (73)
- Nawyk 3. Rób najpierw to, co najważniejsze (75)
- Nawyk 4. Myśl w kategoriach wygrana-wygrana (77)
- Nawyk 5. Staraj się najpierw zrozumieć, potem być zrozumianym (79)
- Nawyk 6. Twórz synergię (81)
- Nawyk 7. Ostrz piłę (83)
- Nawyk 8. Toż to cała nowa i gruba książka! (85)
Rozdział 4. Pokaż mi swego GURU, a powiem Ci... (87)
- Wściec się to nie wszystko - szukaj GURU! (89)
- Każdy swego GURU ma lub powinien mieć! (91)
- Philip Kotler - GURU szczególny (93)
- Kevin Hogan - Matko Boska?! Tak tanio?! (95)
- Russell Crowe - What you give out, you'll get back (97)
- Chris Daffy - Ucz się od misia Henry'ego (99)
- Tom Peters - Obserwuj świat i myśl! (101)
- Brian Tracy - Cztery miliony ludzi!!! (103)
- Renée Mauborgne i W. Chan Kim - Twórcy i żeglarze Blue Ocean (105)
- William L. Ury - Pomiędzy TAK i NIE (107)
- Rudolph W. Giuliani - Na wesela możesz chodzić, na pogrzeby musisz! (109)
Rozdział 5. Rozglądaj się - GURU są wśród nas (111)
- Wojciech Eichelberger - Dobry Opiekun, ból egzystencji (113)
- Barbara Skała, Magda Skała, Ewelina Skała - 3 Skały różne - ucz się od dzieci (115)
- Małgorzata Tomankiewicz - Komandosi dadzą radę! (117)
- Tomasz Kammel - Nie kucaj! - rzecz o tremie - I nie tykaj! (119)
- Robert Krool - Jedni szukają powodu, inni sposobu (121)
- Piotr Stós - Napieramy, nalegamy (123)
- Marek Rożalski - Pierwsza i Druga Metafora Rożala (125)
- Grzegorz Turniak - Odpuść sobie, przyjacielu (127)
Rozdział 6. To niedobre NLP (129)
- Neurolingwistyczne programowanie straszy i wciąga (131)
- Pozycje, ale nie te ;-) - teoria (132)
- Pozycje, ale nie te ;-) - schemat praktyczny (133)
- Tylko mi NIE PRÓBUJ... (135)
- ...ale, bo... (137)
- Na wszystkich poziomach - Dilts (138)
- Na wszystkich poziomach - Dilts - Kim jestem? (139)
- Na wszystkich poziomach - Dilts - Co jest możliwe?! (141)
- Małpowanie, czyli technika modelowania (143)
- Metaprogramy - ile razy? (145)
- Metaprogramy - kilka innych do wyboru? (147)
- Zamów nowe ramki (149)
Rozdział 7. Między Marsem i Wenus (151)
- Sikanie obok jaskini i grupa wsparcia (153)
- Dlaczego facet ogląda się za kobietami? (155)
- Nie słuchaj, jak mówię (157)
- Jestem twoim mężem, nie przyjaciółką, czyli o emocjach (159)
- Męska intuicja (161)
- Jak sekretarek z monterką, czyli synchroniczność/sekwencyjność (163)
- Kobieta zmienną jest (165)
- Odwieczna walka płci - chyba męskiej! (167)
- A może ... - rzecz o winie i scenariuszach (169)
- Kobieta na górze, mężczyzna na dole, czyli o punktowaniu (171)
- Jednak i z Marsa, i z Wenus - podsumujmy (173)
Megalityczny dekalog (175)
- MEGALITyczny DEKALOG BIZNESOWY AUTORA (177)