KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo CeDeWu

Okładka książki Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach

49,00 zł 34,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,58 zł

Książka "Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach" jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką. Pozwoli na: - przełamywanie stereotypów typowych systemów świadczenia usług turystycznych w regionach, - nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych kompetencji regionów, - efektywną budowę oraz zarządzanie marką biznesu i regionu, na globalnym rynku turystycznym.
Opakowanie Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw t.13

49,00 zł 35,14 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,14 zł

Zarządzanie przedsiębiorstwem w XXI wieku związane jest przede wszystkim ze sposobami konkurowania na rynku. Prowadzenie walki konkurencyjnej jest jedną z części zarządzania strategicznego. Powoduje to, że pracownicy nauki ciągle poszukują nowych sposobów uaktywnienia istniejących zasobów materialnych i niematerialnych w przedsiębiorstwach oraz poza nimi. Badania przeprowadzone przez grupę pracowników naukowych zaowocowały wynikami, które mogą wspomóc kadrę kierowniczą przedsiębiorstw w procesie budowania silnej pozycji firmy w otoczeniu. W przedstawionej publikacji Czytelnik może znaleźć wiele przemyśleń Autorów związanych z: - modelami biznesu; - strategią współpracy w sektorze organizacji pozarządowych; - procesami w organizacjach ukierunkowanych na jakość; - funkcjonowaniem bankowych poręczeń kredytowych; - zmianami w zarządzaniu strategicznym; - czynnikami sukcesu strategicznych rozwiązań organizacyjno-technologicznych; - wykorzystaniem systemu zarządzania jakością w przemyśle stoczniowym; - czynnikami pracy w modelach przedsiębiorstw; - wpływem handlu międzynarodowego na produktywność; - pomiarem wartości dla właścicieli; - relacjami partnerskimi w tworzeniu przewagi konkurencyjnej; - fuzjami w szkolnictwie wyższym.
Okładka książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrow.

57,00 zł 40,87 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,87 zł

Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych i udowodnienie tezy, że mamy do czynienia z dynamicznie rozwijającym się segmentem usług. Szczególnym walorem poznawczym i analitycznym są jednak przykłady (case study), które nie tylko stanowią uzupełnienie rozważań teoretycznych, ale także w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały wyjaśniają zawiłości świadczenia usług zdrowotnych, zwłaszcza z punktu widzenia ryzyka, które towarzyszy działalności podmiotów świadczących tego typu usługi. Poszukiwanie metod i sposobów rozszerzenia zakresu oraz poprawy jakości świadczonych usług medycznych ożywia dyskusja na temat kierunków i zakresu działań, które powinny być podejmowane przez właścicieli, a także kadrę zarządzającą podmiotów dostarczających usługi zdrowotne. Szczególną uwagę należy zwrócić na zamieszczone zestawy rozwiązań i porad ekonomiczno-organizacyjnych, które można wdrożyć lub wykorzystać w każdym podmiocie prowadzącym działalność w sferze usług zdrowotnych. Z recenzji prof. SGH, dr hab. Agnieszki Alińskiej
Okładka książki Doskonalenie zarządzania organizacją w praktyce

59,00 zł 44,60 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,60 zł

Publikacja jest przeznaczona dla organizacji z różnych sektorów i branż, które chcą doskonalić swoje zarządzanie, przede wszystkim przez wdrażanie systemu zarządzania jakością na bazie wymagań norm ISO serii 9000. Normy te są powszechnie stosowane na świecie i stanowią pierwszy krok na drodze budowy w organizacji nowoczesnego systemu zarządzania, czyniąc ją bardziej konkurencyjną na rynku i lepiej postrzeganą przez klientów, dostawców, władze rządowe i samorządowe, inwestorów, banki itp. Opracowanie może być również pomocne dla tych organizacji, które już mają wdrożony system zarządzania jakością i chcą go dalej doskonalić. Bowiem sam fakt wdrożenia takiego systemu jeszcze wcale nie oznacza, że organizacja posiada już w pełni skuteczny i efektywny system zarządzania, tym bardziej, że sama norma nie obejmuje wszystkich aspektów zarządzania. W publikacji pokazano niektóre elementy i narzędzia, które powinny wzbogacić zarządzanie organizacją. W opracowaniu skoncentrowano się przede wszystkim na pokazaniu praktycznych aspektów i przykładów realizacji systemu zarządzania jakością, we wszystkich etapach, począwszy od diagnozy stanu organizacji, poprzez opracowanie i wdrożenie dokumentów systemu, podjęcie audytów wewnętrznych i działań doskonalących, aż do oceny gotowości systemu do certyfikacji.
Okładka książki Ryzyko ubóstwa osób starszych

39,00 zł 27,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,96 zł

Ludność w Polsce starzeje się. Jednocześnie w czasie procesu transformacji zakres ochrony ekonomicznej, jaką społeczeństwo poprzez szeroko rozumiane instytucje państwowe zapewnia swoim członkom, uległ znaczącemu zmniejszeniu. W połączeniu z trudnymi warunkami ekonomicznymi, których efektem jest zmniejszenie wpływów z podatków oraz rosnąca liczbą osób potrzebujących pomocy, zagrożona jest realizacja podstawowej funkcji systemu ubezpieczeń społecznych, czyli zapewnienie adekwatnych środków do życia dla osób starszych. Książka analizuje poziom zagrożenia tych osób ryzykiem ubóstwa. Badamy przy tym nie tylko bezpośrednie ryzyko ubóstwa, wywołane niskimi dochodami bądź brakiem możliwości zarobkowania, ale również ryzyka pierwotne, z których część nie jest zwykle bezpośrednio związana z sytuacją ekonomiczną, jednak również niesie ze sobą znaczące skutki ekonomiczne.
Okładka książki Postępy promocji zdrowia

39,00 zł 27,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,96 zł

Przedstawiony w niniejszym opracowaniu zbiór osiągnięć w dziedzinie dowodów naukowych promocji zdrowia w skali światowej oraz zaprezentowanie decyzji i kierunków działań w wybranych krajach, powinny przekonać naszych polityków i decydentów o potrzebie większego ich zaangażowania w problematykę zdrowotną społeczeństwa, gdyż jak wiadomo postęp i rozwój społeczno-gospodarczy jest znacznie łatwiejszy, o ile nie w ogóle możliwy, jeżeli jest podejmowany i realizowany przez zdrowe społeczeństwo.
Okładka książki Badania rynkowe po polsku

39,00 zł 27,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,96 zł

Badania rynkowe - ważny temat dla wszystkich, których losy zawodowe są jakkolwiek związane z marketingiem, reklamą, mediami czy sprzedażą, a także dla absolwentów i studentów nauk społecznych: socjologii, psychologii, ale również politologii i innych kierunków, w tym nauk ekonomicznych i ścisłych. To z grona tych osób najczęściej wywodzą się badacze rynku - pracownicy instytutów badawczych i firm korzystających z ich usług. Książka ta to poradnik, który podpowiada, jak badania rynkowe wpisują się w kompleksowy proces planowania marketingowego. Pozwoli na wyrobienie sobie zdania co do doboru metod badawczych. Odpowiada też na konkretne pytania, a wśród nich: - Jak badać potencjał rynku i szacować wielkość niszy rynkowej? - Jak wyznaczać elastyczność cenową? - Jak oceniać kondycję marki? - Jakimi sposobami bada się skuteczność reklamy? - Na czym polegają badania mediów? - Jakimi metodami można przeprowadzić te wszystkie rodzaje badań? A co interesującego z badań rynkowych może czerpać tzw. "zwykły człowiek", niezwiązany zawodowo z żadną z powyższych dziedzin? Także ten temat został zasygnalizowany w książce. Nie można bowiem pominąć ważnej roli badań politycznych i badań opinii, dostarczających nam wszystkim wiedzy o tzw. klimacie opinii publicznej. Słowem - o badaniach rynkowych mówimy zwięźle, po prostu i po polsku!
Okładka książki Wspinaczka po profesurę - od upadków na kolana..

29,00 zł 20,79 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,79 zł

Asystent wie wszystko; adiunkt wie, w których książkach można wszystko znaleźć, a profesor wie, gdzie znaleźć adiunkta. Aby dojść z pierwszego stanowiska na ostatnie, trzeba przebyć drogę pełną nawrotów pasji, upadków na kolana, uderzeń zimnych potów, ciosów w plecy i szczęśliwych zbiegów okoliczności. Książka ta jest poradnikiem, jak przetrwać w tym środowisku. Jak przetrwać... członków komisji konkursowych, studentów na zajęciach, recenzentów publikacji, VIP-ów na odczytach, marudzących na konferencjach, kolegów przy wielkim żarciu, szefa.
Okładka książki Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem

69,00 zł 49,47 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,47 zł

Potrzeba sprawowania nadzoru nad przedsiębiorstwem wynika z konfliktu interesów między uczestnikami struktury korporacyjnej, mającego swoje korzenie w oddzieleniu własności spółki od zarządzania nią. Odpowiednio skonstruowany system nadzoru korporacyjnego to taki, który dysponuje właściwymi mechanizmami oraz standardami postępowania skutecznie łagodzącymi skutki rozdziału własności od zarządzania, a w konsekwencji prowadzącymi do tego, że decyzje podejmowane przez zarząd są zbieżne z celami i interesami akcjonariuszy oraz innych interesariuszy. Niniejsza publikacja jest kompleksowym opracowaniem poświęconym zagadnieniom związanym z prowadzeniem nadzoru i kontroli nie tylko w spółkach notowanych na giełdzie, ale również w przedsiębiorstwach tak specyficznych jak spółki z udziałem Skarbu Państwa czy przedsiębiorstwa rodzinne.
Okładka książki Koncepcje i modele kompetencji pracowniczych w zarządzaniu

56,00 zł 39,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,52 zł

Kompetencje pracownicze to jedno z kluczowych zagadnień nauk o zarządzaniu. Teoretycy i praktycy, jak również klasycy i współcześni badacze zgodnie przyjmują, iż wiodącym czynnikiem rozwoju przedsiębiorstw oraz podnoszenia sprawności zespołowych form organizacji pracy są kompetencje pracownicze, na bazie których członkowie organizacji podejmują decyzje i działania oraz osiągają zamierzone cele. Książka zawiera prezentację najważniejszych klasycznych oraz współczesnych koncepcji i modeli kompetencji pracowniczych w zarządzaniu oraz metodyczne podstawy badania kompetencji pracowniczych. Klasyczna interpretacja kompetencji pracowniczych odpowiada normatywom prekursorów nauk o zarządzaniu, natomiast współczesna ściśle koresponduje z rozwojem nowoczesnych koncepcji i metod zarządzania. W świetle przeprowadzonych rozważań ukazano kapitał intelektualny i samoorganizację, jako odniesienie do zasobów i organizacji pracy współczesnego przedsiębiorstwa. W książce dokonano prezentacji ewolucji roli czynnika ludzkiego organizacji oraz charakterystyki kluczowych obszarów problemowych dotyczących kierowania pracownikami we współczesnej organizacji.
Okładka książki Czujesz ? ... czyli o komunikacji marketingowej

39,00 zł 28,88 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,88 zł

Ce­lem pu­bli­ka­cji ,,CZUJESZ? ...czy­li o ko­mu­ni­ka­cji mar­ke­tin­go­wej i sprze­da­ży skie­ro­wa­nej do ko­biet. Wstęp do gen­der mar­ke­tin­gu"" jest do­star­cze­nie prak­tycz­nej wie­dzy na te­mat efek­tyw­nej ko­mu­ni­ka­cji i sprze­da­ży skie­ro­wa­nej do ko­biet zgod­nej z ko­bie­cy­mi ko­da­mi ko­mu­ni­ka­cji oraz ocze­ki­wa­nia­mi i za­cho­wa­nia­mi kon­su­men­tek.Książ­ka pre­zen­tu­je ak­tu­al­ne in­for­ma­cje słu­żą­ce bu­do­wa­niu stra­te­gii zwięk­sze­nia udzia­łu firm w bar­dzo szyb­ko ro­sną­cym ryn­ku oraz wspie­ra Czy­tel­ni­ków w pro­ce­sie wy­pra­co­wa­nia wła­snych, efek­tyw­nych me­tod dzia­ła­nia.Pu­bli­ka­cja po­mo­że Czy­tel­ni­ko­wi w przy­go­to­wa­niu:- stra­te­gii ko­mu­ni­ka­cji z ryn­kiem oraz kon­cep­cji sprze­da­ży to­wa­ró­w/u­sług do wy­bra­nej gru­py do­ce­lo­wej ko­biet po­przez prak­tycz­ne wy­ko­rzy­sta­nie ko­bie­cych ko­dów ko­mu­ni­ka­cji;- au­dy­tu - po­le­ga­ją­ce­go na po­rów­na­niu ak­tu­al­ne­go sta­nu swo­jej or­ga­ni­za­cji w ob­sza­rze sprze­da­ży i ob­słu­gi klien­ta oraz mar­ke­tin­gu i ko­mu­ni­ka­cji ryn­ko­wej z ak­tu­al­ny­mi ocze­ki­wa­nia­mi ryn­ku, a tak­że tren­da­mi w ra­mach fe­ma­le eco­no­my;- szko­le­nia - skie­ro­wa­ne­go do spe­cja­li­stów z dzia­łów sprze­da­ży, ob­słu­gi klien­ta, mar­ke­tin­gu i ko­mu­ni­ka­cji ma­ją­ce­go na ce­lu podnie­sie­nie efek­tyw­no­ści ko­mu­ni­ka­cji z kon­su­ment­ka­mi oraz zwięk­sze­nia sprze­da­ży.Nie jest to książ­ka wy­łącz­nie dla mar­ke­te­rów, ale dla wszyst­kich osób za­in­te­re­so­wa­nych zmia­na­mi eko­no­micz­no­-spo­łecz­ny­mi, ja­kie za­cho­dzą w dzi­siej­szym świe­cie. To tak­że zbiór in­for­ma­cji dla tych, któ­rzy są cie­ka­wi roz­wią­zań re­ali­zo­wa­nych na pod­sta­wie ba­dań na­uko­wych, sta­no­wią­cych nie­oce­nio­ne źró­dło in­for­ma­cji i in­spi­ra­cji oraz umoż­li­wia­ją­cych spraw­ne i efek­tyw­ne ope­ro­wa­nie na dy­na­micz­nie zmie­nia­ją­cym się glo­bal­nym ryn­ku, któ­re­go je­ste­śmy in­te­gral­ną czę­ścią.
Okładka książki Organizacja i zarządzanie turystyką w Polsce

39,00 zł 27,88 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,88 zł

W książce przedstawiono aktualny system organizacji i zarządzania turystyką w Polsce. Zostały w niej szczegółowo omówione najważniejsze struktury krajowe, regionalne oraz lokalne. Zaprezentowano w niej: - współczesne modele struktur organizacyjnych i zarządzania turystyką, - zarys rozwoju struktur organizacyjnych oraz zarządzania turystyką w Polsce, - stan obecny struktur organizacyjnych i zarządzania turystyką w Polsce na szczeblach: ogólnokrajowym, regionalnym i lokalnym, - otoczenie zewnętrzne (w tym organizacje międzynarodowe i struktury zagraniczne) a rozwiązania organizacyjne w Polsce. Książka jest kierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym: - studentów kierunku "Turystyka i rekreacja" i innych, na których realizowane są specjalności o profilu turystycznym lub wybrane treści programowe z zakresu turystyki, - praktyków, zajmujących się problematyką promocji i rozwoju funkcji turystycznej. Publikacja jest swoistym podsumowaniem przeobrażeń w systemie organizacji i zarządzania turystyką w Polsce w pierwszych latach XXI wieku. (...) Książka powinna zainteresować (...) z wielu powodów. Najważniejszym z nich jest całościowe spojrzenie na poruszaną problematykę, które obejmuje wszystkie szczeble systemu organizacji i zarządzania turystyką w Polsce, wraz z jego uwarunkowaniami zewnętrznymi (międzynarodowymi). z recenzji dr. hab. W. Alejziaka
Okładka książki Formy zatrudnienia w małych i średnich przedsiębiorstwach

44,00 zł 38,34 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,34 zł

Współcześnie tradycyjnie podejmowane miejsce pracy (jedno przedsiębiorstwo, jeden wykonywany zawód), w którym pracownik często spędzał większość swojego życia odchodzi w przeszłość. W XXI wieku pracownicy muszą być przygotowani na wielokrotne zmiany pracy w ciągu swojego życia. Pracodawcy zaś powinni mieć na uwadze fakt, że mimo bezrobocia, rynek pracy nie jest rynkiem przedsiębiorców. Coraz bardziej istotna staje się znajomość zagadnień dotyczących zatrudnienia zarówno przez przedsiębiorców, jak i pracowników.
Okładka książki Ekonomika przedsiębiorstw

39,00 zł 31,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,51 zł

Książka "Ekonomika przedsiębiorstw" została poświęcona zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania przedsiębiorstw we współczesnym świecie gospodarczym. Jest to opracowanie kompleksowo traktujące o wpływie otoczenia na przedsiębiorstwa, a także czynnikach konkurencyjności. W publikacji ukazano zasady gospodarowania składnikami majątkowymi oraz źródła ich finansowania. Zaprezentowano również jak ważną rolę w prawidłowym funkcjonowaniu podmiotów gospodarczych odgrywają procesy inwestycyjne, konsolidacyjne i restrukturyzacyjne. Ponadto, w książce poruszono zagadnienia wartości przedsiębiorstwa, a także współdziałania gospodarczego podmiotów zarówno w ramach form kooperacji, jak i koncentracji. Opracowanie to doskonały podręcznik - przewodnik dla studentów różnych kierunków i specjalności ekonomicznych, jak i osób zainteresowanych zdobywaniem aktualnej wiedzy na prezentowany temat.
Okładka książki Rachunkowość zadządcza w przedsiębiorstwie

48,00 zł 34,42 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,42 zł

Książka jest podręcznikiem, w którym przystępnie zostały przedstawione najważniejsze zagadnienia rachunkowości zarządczej przedsiębiorstwach. Po przestudiowaniu książki Czytelnik zdobędzie wiedzę o tym: - jaka jest istota i rola rachunkowości zarządczej w procesie zarządzania przedsiębiorstwem, - jakie są koncepcje rachunkowości zarządczej, ukierunkowane na działalność w dynamicznym i konkurencyjnym otoczeniu, - jakimi instrumentami dysponuje rachunkowość zarządcza, - jak wykorzystać różne koncepcje i instrumenty rachunkowości zarządczej w praktyce. Książka jest adresowana do: ? studentów kierunków ekonomicznych, ? słuchaczy studiów podyplomowych i szkoleń, ? dyrektorów, menedżerów, controllerów i analityków finansowych, ? głównych księgowych i pracowników służb finansowo-księgowych, ? biegłych rewidentów i kandydatów na biegłych rewidentów, ? właścicieli jednostek gospodarczych.
Okładka książki Sztuka samokontroli zapanuj nad własnym życiem

55,00 zł 39,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,44 zł

Ukazanie się książki Howarda Rachlina w języku polskim to wielkie wydarzenie. Daje szansę na zapoznanie się ze sposobem opisywania, wyjaśniania i analizowania ludzkich działań z perspektywy analizy zachowania, czyli współczesnego radykalnego behawioryzmu. I to w wydaniu jednego z najznamienitszych reprezentantów tego kierunku psychologii. Przedstawione podejście do samokontroli łączy psychologię behawioralną i ekonomię w sposób, który jest zarówno przekonujący, jak i pobudzający do myślenia. A poza wszystkimi walorami naukowymi, książka jest po prostu świetnie napisana. prof. Paweł Ostaszewski
Okładka książki Praktyka i teoria promocji zdrowia

49,00 zł 35,14 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,14 zł

Książka ma stanowić uzupełniającą lekturę dla studentów, a także zasób wskazówek i wiedzy przy opracowywaniu programów zdrowotnych przez pracowników administracji samorządowej różnych szczebli oraz organizacje pozarządowe zainteresowane poprawą sytuacji zdrowotnej w środowisku ich działania.
Okładka książki Jak założyć firmę w Republice Federalnej Niemiec

39,00 zł 28,88 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,88 zł

Niniejsza publikacja przeznaczona jest dla osób pragnących rozpocząć działalność gospodarczą w Republice Federalnej Niemiec. Decyzja o samozatrudnieniu wymaga nie tylko dokładnej analizy własnych celów i możliwości, ale również odpowiedniej wiedzy o specyfice wybranego rynku, jego praw i zwyczajów. Z książki Jak założyć firmę w Republice Federalnej Niemiec można dowiedzieć się: - Jakie prawa i obowiązki posiadają osoby prowadzące działalność gospodarczą w Niemczech? - Jaka forma prawna jest najbardziej odpowiednia dla planowanej działalności? - Co i jak należy załatwić w odpowiednim urzędzie? - Jak zatrudnić prawidłowo pracownika? - Gdzie czyhają potencjalne zagrożenia i jak je ominąć? - Gdzie można uzyskać pomoc w razie potrzeby? Oprócz tej wiedzy, z którą należy koniecznie się zapoznać, aby planowane przedsięwzięcie nie skończyło się fiaskiem, Czytelnik dowie się z niniejszej publikacji, jak powinny zostać wypełnione formularze, które są niezbędne do rejestracji firmy i otrzyma bogaty zestaw gotowych pism i dokumentów w języku niemieckim. Publikacja ta napisana jest w sposób przystępny dla każdego i spełnia rolę przewodnika, dzięki któremu przejście przez wszystkie etapy zakładania firmy stanie się łatwiejsze.
Okładka książki Marketing w turystyce

39,90 zł 32,23 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,23 zł

Książka "Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć turystycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny, powodująca 40% wzrostu ogólnego, a tylko 5-15% wzrostu to efekt prowadzenia kampanii marketingowych. Oznacza to konieczność włączenia procesu organizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej. Publikacja jest interesująca zarówno dla instytucji lub osób prowadzących kampanie marketingowe, jak i dla przedsiębiorców oraz ich zrzeszeń pragnących pozyskać coraz większe ilości klientów - turystów. Stanowi cenną pomoc dla wykładowców i studentów mających w programie studiów przedmiot marketing turystyczny.
Opakowanie Globalizacja i integracja regionalna a wzrost gospodarczy

54,00 zł 38,12 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,12 zł

Koniec XX i pierwsza dekada XXI wieku przyniosły nowe zjawiska w gospodarce światowej i w gospodarkach narodowych poszczególnych krajów. Nastąpiło przyspieszenie procesów globalizacji, ale również procesów międzynarodowej integracji regionalnej, zmieniły się warunki wzrostu i rozwoju gospodarczego. Wreszcie, poszczególne gospodarki w różnym stopniu zostały dotknięte skutkami globalnej recesji i kryzysu finansowego w latach 2007-2009. Książka "Globalizacja i integracja regionalna a wzrost gospodarczy" traktuje o różnych aspektach procesów globalizacji i międzynarodowej integracji regionalnej oraz ich wpływie na wzrost gospodarczy. Powstała ona w wyniku współpracy naukowej przedstawicieli kilku ośrodków akademickie, m.in.: Politechniki Radomskiej im. Kazimierza Pułaskiego, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Łódzkiego. Sądzimy, że prezentowana przez nas publikacja będzie pożyteczną i interesującą lekturą zarówno dla naukowców, jak również dla studentów, polityków i praktyków gospodarczych, a także dziennikarzy. "Recenzowana książka stanowi ważne i interesujące dzieło, w którym zaprezentowano różnorodne poglądy i aktualne wyniki badań dotyczące istotnych problemów globalizacji, międzynarodowej integracji regionalnej i wzrostu gospodarczego" prof. Giuseppe Calzoni Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Unkersita degli Studi di Perugid
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,14 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

6. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Okładka książki Siła czy moc w.4

32,69 zł
54,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,69 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,92 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj