KATEGORIE [rozwiń]

Kusztelak Przemysław

Okładka książki Microsoft excel w pracy finansisty. Analiza i modelowanie danych finansowych

49,90 zł 33,77 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,70 zł

Przeglądasz oferty pracy i wszędzie wymagana jest bardzo dobra znajomość programu MSExcel, zwłaszcza w zakresie pracy z danymi finansów? A może w pracy wykorzystujesz Excela i wieleczasu zajmuje ci wykonywanie standardowych, codziennie powtarzanych czynności, a efekty twoichanaliz nie są zadowalające? Chciałbyś się nauczyć sprawnie i efektywnie posługiwać Excelem,wykorzystując jego wszechstronne możliwości? Chciałbyś poznać i zrozumieć modele finansowesłużące do wyceny różnego rodzaju inwestycji finansowych, a przede wszystkim nauczyć się w praktyceprzeprowadzać tego typu analizy? A może potrafisz już to wszystko robić, ale szukasz inspiracji dotworzenia interaktywnych raportów finansowych i przedstawiania wyników w formie profesjonalnychkokpitów menedżerskich (dashboards)? Jeśli choć na jedno z pytań odpowiedź jest twierdząca, oznaczato, że ta książka została napisana właśnie dla Ciebie!Książka, którą trzymasz w rękach, powstała na bazie szkoleń i stanowi zbiór praktycznych zastosowańExcela do modelowania finansowego. Całość prezentowana jest w formie warsztatowej, w myśl zasadyLearning by doing. Nie znajdziesz tu suchej teorii. Stawiamy na praktykę! Dlatego jednymz ważniejszych elementów tej książki są pliki Excela, w których znajdują się rozwiązania wszystkichopisanych w niej zagadnień. Rekomendowanym systemem pracy jest równoległe czytanie książkii wykonywanie ćwiczeń w Excelu. Pliki Excela znajdują się nastronie: https://labmasters.pl/ksiazki/excel-finansowy/Do pełnego zrozumienia wszystkich omawianych w książce zagadnień i przykładów aplikacyjnychwymagana jest znajomość programu MS Excel na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym.Książka została opracowana dla polskiej wersji programu ME Excel.Książka składa się z 8 rozdziałów poświęconych modelowaniu finansowemu. W kolejnych rozdziałachprzedstawiamy zagadnienia związane z wartością pieniądza w czasie, analizą lokat oraz kredytów,oceną projektów inwestycyjnych, wyceną akcji i obligacji, tworzeniem efektywnych portfeliinwestycyjnych oraz ich oceną i prognozowaniem zwrotu. Tematyka ta nie jest prosta, ale niezwykleużyteczna na rynku pracy. Zaawansowane przykłady aplikacyjne dołączone do każdego rozdziałupozwolą na przećwiczenie poznanych zagadnień i mogą być inspiracją do tworzenia własnych narzędzianalitycznych.
Okładka książki Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać

64,00 zł 48,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,29 zł

Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bądź cech charakterystycznych wyznaczających położenie poszczególnych dóbr oraz usług (tzw. Address Model oraz bezpośrednio z tym związana metoda Conjoint Analysis). W przeciwieństwie jednak do głównego nurtu badań marketingowych z dziedziny strategii produktowych, w książce tej stosowane jest podejście ekonomiczne, opierające się na analizie równowag w modelach teoriogrowych. Uzyskane w ten sposób predykcje teoretyczne są następnie zestawiane z wynikami eksperymentów ekonomicznych. W publikacji przedstawione zostały nie tylko wyniki badań eksperymentalnych dotyczących zróżnicowania produktów, ale również opisana została historia powstania ekonomii eksperymentalnej, ewolucja, której podlegała w czasie tworzenia się oraz obowiązująca metodologia przeprowadzania badań eksperymentalnych. Stworzony i dokładnie opisany został również autorski eksperyment pozwalający Czytelnikowi zapoznać się z tą jakże interesującą metodą badawczą od strony praktycznej. Książka adresowana jest do osób interesujących się tematyką strategii produktowych - zwłaszcza strategii nakierowanych na zwiększenie konkurencyjności, jak również do tych, które chciałyby poznać ekonomię eksperymentalną i nauczyć się, jak przeprowadzać badania eksperymentalne.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,42 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

7. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Okładka książki Kapłanka Tafti

35,90 zł
49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł
Okładka książki Misja

44,99 zł
49,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,99 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj