Przeglądasz oferty pracy i wszędzie wymagana jest bardzo dobra znajomość programu MSExcel, zwłaszcza w zakresie pracy z danymi finansów? A może w pracy wykorzystujesz Excela i wieleczasu zajmuje ci wykonywanie standardowych, codziennie powtarzanych czynności, a efekty twoichanaliz nie są zadowalające? Chciałbyś się nauczyć sprawnie i efektywnie posługiwać Excelem,wykorzystując jego wszechstronne możliwości? Chciałbyś poznać i zrozumieć modele finansowesłużące do wyceny różnego rodzaju inwestycji finansowych, a przede wszystkim nauczyć się w praktyceprzeprowadzać tego typu analizy? A może potrafisz już to wszystko robić, ale szukasz inspiracji dotworzenia interaktywnych raportów finansowych i przedstawiania wyników w formie profesjonalnychkokpitów menedżerskich (dashboards)? Jeśli choć na jedno z pytań odpowiedź jest twierdząca, oznaczato, że ta książka została napisana właśnie dla Ciebie!Książka, którą trzymasz w rękach, powstała na bazie szkoleń i stanowi zbiór praktycznych zastosowańExcela do modelowania finansowego. Całość prezentowana jest w formie warsztatowej, w myśl zasadyLearning by doing. Nie znajdziesz tu suchej teorii. Stawiamy na praktykę! Dlatego jednymz ważniejszych elementów tej książki są pliki Excela, w których znajdują się rozwiązania wszystkichopisanych w niej zagadnień. Rekomendowanym systemem pracy jest równoległe czytanie książkii wykonywanie ćwiczeń w Excelu. Pliki Excela znajdują się nastronie: https://labmasters.pl/ksiazki/excel-finansowy/Do pełnego zrozumienia wszystkich omawianych w książce zagadnień i przykładów aplikacyjnychwymagana jest znajomość programu MS Excel na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym.Książka została opracowana dla polskiej wersji programu ME Excel.Książka składa się z 8 rozdziałów poświęconych modelowaniu finansowemu. W kolejnych rozdziałachprzedstawiamy zagadnienia związane z wartością pieniądza w czasie, analizą lokat oraz kredytów,oceną projektów inwestycyjnych, wyceną akcji i obligacji, tworzeniem efektywnych portfeliinwestycyjnych oraz ich oceną i prognozowaniem zwrotu. Tematyka ta nie jest prosta, ale niezwykleużyteczna na rynku pracy. Zaawansowane przykłady aplikacyjne dołączone do każdego rozdziałupozwolą na przećwiczenie poznanych zagadnień i mogą być inspiracją do tworzenia własnych narzędzianalitycznych.
Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bądź cech charakterystycznych wyznaczających położenie poszczególnych dóbr oraz usług (tzw. Address Model oraz bezpośrednio z tym związana metoda Conjoint Analysis). W przeciwieństwie jednak do głównego nurtu badań marketingowych z dziedziny strategii produktowych, w książce tej stosowane jest podejście ekonomiczne, opierające się na analizie równowag w modelach teoriogrowych. Uzyskane w ten sposób predykcje teoretyczne są następnie zestawiane z wynikami eksperymentów ekonomicznych.
W publikacji przedstawione zostały nie tylko wyniki badań eksperymentalnych dotyczących zróżnicowania produktów, ale również opisana została historia powstania ekonomii eksperymentalnej, ewolucja, której podlegała w czasie tworzenia się oraz obowiązująca metodologia przeprowadzania badań eksperymentalnych. Stworzony i dokładnie opisany został również autorski eksperyment pozwalający Czytelnikowi zapoznać się z tą jakże interesującą metodą badawczą od strony praktycznej.
Książka adresowana jest do osób interesujących się tematyką strategii produktowych - zwłaszcza strategii nakierowanych na zwiększenie konkurencyjności, jak również do tych, które chciałyby poznać ekonomię eksperymentalną i nauczyć się, jak przeprowadzać badania eksperymentalne.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?