Aspiracje a rzeczywistość wizerunek banku jako efekt sieci interakcji
Teoria - narzędzia pomiaru - praktyka
-
Autor: Szlis Izabela
- ISBN: 9788375564358
- EAN: 9788375564358
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: CeDeWu
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Seria: PLATINIUM
- Liczba stron: 320
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
48,80złCena detaliczna: 69,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,80 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedstawia prawa i zależności teoretyczno-empiryczne między elementami systemu rynkowego, w ramach którego powstaje rozbieżność między aspiracjami (wizerunek pożądany) a rzeczywistością (wizerunek rzeczywisty). Ustalenie zakresu rozbieżności między pożądanym a rzeczywistym wizerunkiem stanowi punkt wyjścia do formułowania strategii, celów i działań naprawczych, zmierzających do minimalizacji luki między nimi.