KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo CeDeWu

Okładka książki Restrukturyzacja przedsiębiorstwa

55,00 zł 39,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,36 zł

Restrukturyzację przedsiębiorstw najczęściej kojarzy się ostatnio właśnie z zamiarem połączenia z innym przedsiębiorstwem, bądź przejęcia innego podmiotu. Wrażenie takie jest skutkiem znaczącego wzrostu liczby fuzji i przejęć w latach 90. XX wieku, w tym w szczególności tych najbardziej widocznych i kształtujących odczucie opinii publicznej, czyli fuzji i przejęć dokonywanych przez emitentów papierów wartościowych dopuszczonych do publicznego obrotu lub przy ich udziale. Podział przedsiębiorstw, jako element rynku kontroli przedsiębiorstw, stanowi pewien sposób działania mający doprowadzić do ukształtowania określonej struktury własności przedsiębiorstwa, a z drugiej strony - pożądanej przez inwestora struktury posiadanych akcji, udziałów, ogólnie mówiąc portfela inwestycyjnego. Jednocześnie ten sam podział jest po prostu techniką restrukturyzacji przedsiębiorstwa, mającą na celu zwiększenie jego wartości w drodze wzrostu i rozwoju przez redukcję, a w konsekwencji zwiększenie wartości dla akcjonariuszy. Książka pomocna dla kadr zarządzających i służb finansowych przedsiębiorstw, departamententów kredytowych banków i działów analiz innych instytucji finansowych. Ważna dla przedsiębiorców, naukowców i studentów.
Okładka książki Zasoby ludzkie w organizacji

32,00 zł 22,94 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,90 zł

Książka stanowi swoiste kompendium wiedzy o zasobach ludzkich. Holistyczny charakter książki jest koncepcją umożliwiającą racjonalnie spojrzeć na rozwój pracowników. Modele zasobów ludzkich stanowią podpowiedź, jak wpływać na podnoszenie kwalifikacji przez pracowników, czy inaczej mówiąc, jak zarządzać zasobami ludzkimi.
Okładka książki Rachunkowość zarządcza klucz do sukcesu

49,00 zł 36,27 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,21 zł

Książka Rachunkowość zarządcza. Klucz do sukcesu jest dla każdego, kto chce w przystępny sposób poznać tajniki z zakresu rachunkowości zarządczej. Jej szczególną zaletą jest to, że poza częścią teoretyczną znajdują się w niej zadania wraz z rozwiązaniami i komentarzami. Dzięki tej książce zrozumiesz, że warto stosować rachunkowość zarządczą nie tylko w przedsiębiorstwach ale także w życiu codziennym. Nabędziesz wiele praktycznych umiejętności wymaganych przez pracodawców, jakimi są np.: - odróżnianie kosztów od wydatków, przychodów od wpływów, - ustalanie wartości kosztów i przychodów, - przeprowadzanie kalkulacji kosztów, - stosowanie tradycyjnych i nowoczesnych rachunków kosztów, - sporządzanie budżetów operacyjnych i finansowych, - dobieranie narzędzi rachunkowości zarządczej do podejmowania trafnych decyzji i wiele innych.
Okładka książki Ginące kultury Australii, Nowej Zelandii i Kanady a zarządzanie turystyką zrównoważoną

48,00 zł 33,86 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,79 zł

Publikacja poświecona jest problematyce turystyki zrównoważonej w aspekcie ochrony ginących kultur. W pracy zilustrowano zarys dziejów rdzennych mieszkańców Australii, Nowej Zelandii i Kanady oraz ich obecną sytuację prawną. Na tle problematyki społecznokulturalnej tych ludów przedstawiono negatywne i pozytywne skutki oddziaływania turystyki na te społeczności. "(...) Książka może być pasjonującą lekturą dla podróżników - poszukiwaczy niezwykłego, unikatowego dziedzictwa cywilizacyjnego ludzkości, jakimi są niewątpliwie rdzenne społeczności Australii, Nowej Zelandii i Kanady. Może być także bardzo pomocnym podręcznikiem edukacyjnym dla przedsiębiorców - menedżerów turystyki i pracowników sfery zarządzania publicznego, kształtujących zrównoważoną politykę turystyczną jak również studentów i słuchaczy studiów o profilu turystycznym". z recenzji prof. zw. dr hab. Małgorzaty Bednarczyk
Okładka książki Koncepcje i metody zarządzania zasobami leśnymi

46,00 zł 32,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,92 zł

Zmiany w modelu zarządzania zasobami leśnymi zapoczątkowane zostały w Europie pod koniec ubiegłego wieku. Ze względu na różnorodność czynników strukturotwórczych powstałe przedsiębiorstwa leśne posiadają różne rozwiązania organizacyjno-prawne zarządzania zasobami leśnymi. W obliczu coraz poważniejszych wyzwań, przed jakimi staje dziś europejska gospodarka leśna, gremia zajmujące się zarządzaniem przekonują się wzajemnie o jedynym i godnym do naśladowania własnym modelu zarządzania zasobami leśnymi. Takie stawianie sprawy nie rozwiązuje problemu i prowadzi do sytuacji, że nadal sprawą otwartą pozostaje sposób, w jaki obecnie należy zarządzać zasobami leśnymi. Współczesny model zarządzania zasobami leśnymi w Polsce wymaga zmian, zarówno w zakresie administrowania, jak i zarządzania tymi zasobami. Ma to istotne znaczenie w kontekście wzrostu kosztów produkcji leśnej, liberalizacji rynku produktów leśnych oraz wzrostu zapotrzebowania na pozaprodukcyjne funkcje lasu. Model wielofunkcyjnej gospodarki leśnej zdominowany jest przez potrzeby i oczekiwania poszczególnych grup społecznych. Opiera się on na koncepcji zrównoważonego rozwoju oraz społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (potwierdzeniem tego przekonania są współczesne aspekty zarządzania państwowymi zasobami leśnymi). Wraz z dynamiką zmian potrzeb interesariuszy, zmieniać się musi gospodarka zasobami leśnymi oraz formy jej organizacji i zarządzania. Dotychczasowy model gospodarki leśnej, zapewniał równowagę pomiędzy nakładami na działalność produkcyjną i dochodem uzyskiwanym z realizacji tej produkcji. W tym kontekście realizacja pozaprodukcyjnych funkcji lasu skutkuje pogorszeniem rentowności tego modelu. Dlatego też należy poszukiwać nowych źródeł finansowania w celu możliwości realizowania pozaprodukcyjnych funkcji lasu. Przeprowadzone w niniejszej książce rozważania, obok wartości poznawczych, posiadają także wartości aplikacyjne. Wnioski z nich wynikające można wykorzystać w praktyce, w celu dostosowania obecnie funkcjonującego modelu zarządzania zasobami leśnymi w Polsce do warunków zmieniającego się otoczenia. Z tego względu z treścią książki winni zapoznać się praktycy funkcjonujący w obszarze zarządzania zasobami leśnymi, a także studenci studiów wyższych o charakterze rolniczym i ekonomicznym.
Okładka książki Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji

44,00 zł 33,26 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,20 zł

Przełom wieku XIX i XX to bez wątpienia era informacji, w której na skutek nowych rozwiązań telekomunikacyjnych i informatycznych, rzeczywistość gospodarcza nabrała multimedialnego, interaktywnego oraz wirtualnego charakteru. Dzięki dynamicznemu rozwojowi systemów komunikacji (telefonii komórkowej, Internetu, telewizji interaktywnej), klienci mają dostęp do ogromnej ilości informacji. Mają też większą świadomość swoich potrzeb oraz rosną ich wymagania co do poziomu obsługi - oczekują szybkiego i profesjonalnego świadczenia usług, indywidualnego podejścia oraz większego zaangażowania i empatii ze strony pracowników. Wobec przedstawionych warunków, instytucje finansowe są zmuszone podejmować liczne działania prorynkowe w celu pozyskania i utrzymania klienta. W niniejszej publikacji podjęto próbę identyfikacji prorynkowych zmian, jakie podejmują instytucje finansowe w erze informacji. Ponadto, przedstawiono wyniki badań dotyczące oceny prowadzonej działalności zorientowanej na pozyskanie i utrzymanie klienta przez wybrane banki funkcjonujące w Polsce. W szczególności przeanalizowano: - przemiany w funkcjonowaniu giełd papierów wartościowych w ostatnich dwóch dekadach oraz działania w celu pozyskania klientów, tj. inwestorów oraz emitentów, - zmiany w zakresie orientacji marketingowej banków ze sprzedażowej na prorynkową, ze szczególnym uwzględnieniem działań nakierowanych na budowę wizerunku banku, - procesy budowania marketingu relacji w celu pomnażania kapitału banku poprzez tworzenie wartości dla klienta. Książka skierowana jest zarówno do pracowników naukowych, jak i praktyków zatrudnionych w instytucjach finansowych, zainteresowanych problematyką pozyskiwania i budowania długotrwałych relacji z klientem, a także pracowników działów finansowych i zarządzania, odpowiedzialnych za politykę przedsiębiorstwa zorientowaną na klienta. Publikacja może być również wykorzystana jako podręcznik dla studentów wydziałów ekonomicznych i zarządzania, a także dla słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu marketingu, finansów oraz rachunkowości zarządczej.
Okładka książki Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać

64,00 zł 48,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,29 zł

Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bądź cech charakterystycznych wyznaczających położenie poszczególnych dóbr oraz usług (tzw. Address Model oraz bezpośrednio z tym związana metoda Conjoint Analysis). W przeciwieństwie jednak do głównego nurtu badań marketingowych z dziedziny strategii produktowych, w książce tej stosowane jest podejście ekonomiczne, opierające się na analizie równowag w modelach teoriogrowych. Uzyskane w ten sposób predykcje teoretyczne są następnie zestawiane z wynikami eksperymentów ekonomicznych. W publikacji przedstawione zostały nie tylko wyniki badań eksperymentalnych dotyczących zróżnicowania produktów, ale również opisana została historia powstania ekonomii eksperymentalnej, ewolucja, której podlegała w czasie tworzenia się oraz obowiązująca metodologia przeprowadzania badań eksperymentalnych. Stworzony i dokładnie opisany został również autorski eksperyment pozwalający Czytelnikowi zapoznać się z tą jakże interesującą metodą badawczą od strony praktycznej. Książka adresowana jest do osób interesujących się tematyką strategii produktowych - zwłaszcza strategii nakierowanych na zwiększenie konkurencyjności, jak również do tych, które chciałyby poznać ekonomię eksperymentalną i nauczyć się, jak przeprowadzać badania eksperymentalne.
Okładka książki Inwestycje w mieście

58,00 zł 40,93 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,85 zł

W książce, w sposób kompleksowy i interdyscyplinarny przedstawiono temat inwestycji w mieście - zarówno z punktu widzenia inwestorów, jak i samorządów. Publikacja zawiera analizy oraz praktyczne wskazówki na temat m.in.: - rodzajów inwestycji możliwych do zrealizowania w mieście, - prawnych uwarunkowań inwestycji, - środowiskowych i przestrzennych uwarunkowań inwestycji w mieście, - roli władz samorządowych w zakresie zachęcania przedsiębiorców do inwestycji na terenie miasta i gminy, - inwestycji komunalnych oraz ich specyfiki, - polityki informacyjnej wobec inwestorów decydujących się na prowadzenie działalności w danym mieście, - teoretycznych zagadnień dotyczących miast i prowadzonej w nich działalności gospodarczej. W książce, poza konkretnymi propozycjami rozwiązań podawane są liczne przykłady miast prowadzących poprawną politykę inwestycyjną.
Okładka książki Region i jego rozwój w warunkach globalizacji

39,90 zł 28,61 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,55 zł

W grze o rozwój, kluczową pozycje we współczesnej gospodarce zajmuje region. Budowanie jego przewag konkurencyjnych uwarunkowane jest istnieniem kapitału ludzkiego, kapitału społecznego, infrastruktury instytucjonalnej, przedsiębiorczosci i innowacyjności. Odpowiedzialność za tworzenie tych warunków w głównej mierze, spoczywa na barkach przedstawicieli władz lokalnych i regionalnych. Poprzez paletę strategicznych instrumentów mogą stymulować wykorzystanie posiadanego potencjału, zachowania aktorów regionalnych oraz okreolać pożądane kierunki rozwoju.
Okładka książki Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy

44,00 zł 31,54 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,48 zł

Jednym z najistotniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na firmę jest tzw. ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego opracowania. Waga podjętego tematu wynika często z niedostrzegania lub niedoceniania przez instytucje niebezpieczeństw, jakie niesie ryzyko strategiczne, a przede wszystkim niskiej świadomości samego pojęcia i siły ryzyka strategicznego w świecie biznesu. Celem niniejszego opracowania jest identyfikacja ryzyka strategicznego, jego wielkości, siły oddziaływania na organizację oraz pokazanie, iż firmy, które mają wdrożone systemy zarządzania ryzykiem strategicznym prezentują wyższą wartość dla akcjonariuszy.
Okładka książki Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość

39,00 zł 27,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł

Prawie 20-letnia praktyka wprowadzania w polskich organizacjach systemów zarządzania jakością według wymagań norm ISO serii 9000 i nieco krótsza przy wprowadzaniu zasad TQM, wskazuje, że w wielu przypadkach zaangażowanie najwyższego kierownictwa w działania z tym związane nie spełnia oczekiwań. Jest zdecydowanie niższe niż w krajach Europy Zachodniej, nie wspominając już o Japonii, w której filozofia zarządzania przez jakość opiera się przede wszystkim na głębokim uczestnictwie i zaangażowaniu kierownictwa. Tam gdzie kierownictwo nie angażuje się w projakościowe systemy zarządzania odbija się to od razu negatywnie na postawach pracowników. Jedną z podstawowych przyczyn tego stanu jest zbyt mała wiedza kadry menedżerskiej na temat nowoczesnych systemów zarządzania i korzyści z wdrożenia takich systemów dla organizacji, jej pracowników oraz wszystkich innych zainteresowanych podmiotów.
Okładka książki Konsultant zarządzania jakością

39,00 zł 27,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł

Poradnik jest przeznaczony dla konsultantów - doradców w dziedzinie szeroko pojętego zarządzania organizacją, w tym zwłaszcza zarządzania opartego na wymaganiach norm ISO serii 9000 - zarządzanie jakością, ISO serii 14000 - zarządzanie środowiskowe, a także TQM - Total Quality Management, Europejskiego Modelu Doskonałości EFQM itp. Poradnik został opracowany na podstawie doświadczeń uzyskanych przez autora i innych konsultantów współpracujących z nim przez wiele lat w trakcie wdrażania systemów w ponad 500 organizacjach z różnych branż przemysłowych oraz sektora usług, w tym również usług niematerialnych (banki, szkoły, usługi medyczne itp.). Zawarte w poradniku uwagi dotyczące działania jednostek konsultingowych mogą być również pomocne organizacjom przy ich wyborze.
Okładka książki Nauka o organizacji

60,00 zł 44,41 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,33 zł

Przestudiowanie podręcznika pozwoli na: - zrozumienie złożoności świata organizacji - uzyskanie wiedzy i praktycznych wskazań dotyczących sprawnego funkcjonowania organizacji w zmiennym otoczeniu - przyswojenie zasad i form współdziałania organizacyjnego - poznanie głównych tendencji zwiększania sprawności organizacyjnej, jak elastyczność, sieciowość, wirtualność.
Okładka książki Zarządzanie Szkołą Wyższą dylematy i wyzwania t.14

71,00 zł 53,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,57 zł

Nowoczesna gospodarka oparta na wiedzy stawia przed wyższymi uczelniami specyficzne wymagania. Dotyczą one nie tylko samego przekazywania wiedzy, ale także metod jego organizacji i sterowania. To z kolei jest domeną zarządzania szkołą wyższą. Zebrane w XIV. tomie Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku prace pokazują dyle maty i wyzwania związane z zarządzaniem nowoczesną uczelnią. W szczególności zaś dotyczą: - wzajemnych zależności pomiędzy szkołą wyższą i jej otoczeniem, - organizacji i metod zarządzania uczelnią, - narzędzi zarządzania jakością w szkole wyższej. Publikacja ta adresowana jest przede wszystkim do menedżerów współczesnych uczelni. W swoich zamierzeniach ma jednocześnie być przyczynkiem do rozpoczęcia dyskusji naukowej nad procesami związanymi z zarządzaniem i organizacją szkoły wyższej.
Opakowanie Działanie współczesnych przedsiębiorstw t.12

51,00 zł 38,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,48 zł

Współczesne przedsiębiorstwa działają w środowisku biznesowym wielorako zdeterminowanym. W tej książce Autorzy przedstawili wyniki badań teoretycznych i empirycznych ujmujące: - kulturowe - zasobowe - samorządowe uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw.
Okładka książki Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach

49,00 zł 34,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,51 zł

Książka "Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach" jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką. Pozwoli na: - przełamywanie stereotypów typowych systemów świadczenia usług turystycznych w regionach, - nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych kompetencji regionów, - efektywną budowę oraz zarządzanie marką biznesu i regionu, na globalnym rynku turystycznym.
Opakowanie Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw t.13

49,00 zł 35,14 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,07 zł

Zarządzanie przedsiębiorstwem w XXI wieku związane jest przede wszystkim ze sposobami konkurowania na rynku. Prowadzenie walki konkurencyjnej jest jedną z części zarządzania strategicznego. Powoduje to, że pracownicy nauki ciągle poszukują nowych sposobów uaktywnienia istniejących zasobów materialnych i niematerialnych w przedsiębiorstwach oraz poza nimi. Badania przeprowadzone przez grupę pracowników naukowych zaowocowały wynikami, które mogą wspomóc kadrę kierowniczą przedsiębiorstw w procesie budowania silnej pozycji firmy w otoczeniu. W przedstawionej publikacji Czytelnik może znaleźć wiele przemyśleń Autorów związanych z: - modelami biznesu; - strategią współpracy w sektorze organizacji pozarządowych; - procesami w organizacjach ukierunkowanych na jakość; - funkcjonowaniem bankowych poręczeń kredytowych; - zmianami w zarządzaniu strategicznym; - czynnikami sukcesu strategicznych rozwiązań organizacyjno-technologicznych; - wykorzystaniem systemu zarządzania jakością w przemyśle stoczniowym; - czynnikami pracy w modelach przedsiębiorstw; - wpływem handlu międzynarodowego na produktywność; - pomiarem wartości dla właścicieli; - relacjami partnerskimi w tworzeniu przewagi konkurencyjnej; - fuzjami w szkolnictwie wyższym.
Okładka książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrow.

57,00 zł 40,87 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,79 zł

Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych i udowodnienie tezy, że mamy do czynienia z dynamicznie rozwijającym się segmentem usług. Szczególnym walorem poznawczym i analitycznym są jednak przykłady (case study), które nie tylko stanowią uzupełnienie rozważań teoretycznych, ale także w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały wyjaśniają zawiłości świadczenia usług zdrowotnych, zwłaszcza z punktu widzenia ryzyka, które towarzyszy działalności podmiotów świadczących tego typu usługi. Poszukiwanie metod i sposobów rozszerzenia zakresu oraz poprawy jakości świadczonych usług medycznych ożywia dyskusja na temat kierunków i zakresu działań, które powinny być podejmowane przez właścicieli, a także kadrę zarządzającą podmiotów dostarczających usługi zdrowotne. Szczególną uwagę należy zwrócić na zamieszczone zestawy rozwiązań i porad ekonomiczno-organizacyjnych, które można wdrożyć lub wykorzystać w każdym podmiocie prowadzącym działalność w sferze usług zdrowotnych. Z recenzji prof. SGH, dr hab. Agnieszki Alińskiej
Okładka książki Doskonalenie zarządzania organizacją w praktyce

59,00 zł 44,60 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,52 zł

Publikacja jest przeznaczona dla organizacji z różnych sektorów i branż, które chcą doskonalić swoje zarządzanie, przede wszystkim przez wdrażanie systemu zarządzania jakością na bazie wymagań norm ISO serii 9000. Normy te są powszechnie stosowane na świecie i stanowią pierwszy krok na drodze budowy w organizacji nowoczesnego systemu zarządzania, czyniąc ją bardziej konkurencyjną na rynku i lepiej postrzeganą przez klientów, dostawców, władze rządowe i samorządowe, inwestorów, banki itp. Opracowanie może być również pomocne dla tych organizacji, które już mają wdrożony system zarządzania jakością i chcą go dalej doskonalić. Bowiem sam fakt wdrożenia takiego systemu jeszcze wcale nie oznacza, że organizacja posiada już w pełni skuteczny i efektywny system zarządzania, tym bardziej, że sama norma nie obejmuje wszystkich aspektów zarządzania. W publikacji pokazano niektóre elementy i narzędzia, które powinny wzbogacić zarządzanie organizacją. W opracowaniu skoncentrowano się przede wszystkim na pokazaniu praktycznych aspektów i przykładów realizacji systemu zarządzania jakością, we wszystkich etapach, począwszy od diagnozy stanu organizacji, poprzez opracowanie i wdrożenie dokumentów systemu, podjęcie audytów wewnętrznych i działań doskonalących, aż do oceny gotowości systemu do certyfikacji.
Okładka książki Ryzyko ubóstwa osób starszych

39,00 zł 27,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł

Ludność w Polsce starzeje się. Jednocześnie w czasie procesu transformacji zakres ochrony ekonomicznej, jaką społeczeństwo poprzez szeroko rozumiane instytucje państwowe zapewnia swoim członkom, uległ znaczącemu zmniejszeniu. W połączeniu z trudnymi warunkami ekonomicznymi, których efektem jest zmniejszenie wpływów z podatków oraz rosnąca liczbą osób potrzebujących pomocy, zagrożona jest realizacja podstawowej funkcji systemu ubezpieczeń społecznych, czyli zapewnienie adekwatnych środków do życia dla osób starszych. Książka analizuje poziom zagrożenia tych osób ryzykiem ubóstwa. Badamy przy tym nie tylko bezpośrednie ryzyko ubóstwa, wywołane niskimi dochodami bądź brakiem możliwości zarobkowania, ale również ryzyka pierwotne, z których część nie jest zwykle bezpośrednio związana z sytuacją ekonomiczną, jednak również niesie ze sobą znaczące skutki ekonomiczne.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Okładka książki Misja

47,49 zł
49,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,99 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

9. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,58 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj