KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

45,93 zł
72,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,37 zł

52,66 zł
73,50 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,66 zł

97,77 zł
129,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,77 zł

46,01 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,27 zł

44,72 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,72 zł

59,87 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,87 zł

58,55 zł
89,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,72 zł

62,95 zł
79,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,35 zł

52,60 zł
98,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,49 zł
Okładka książki Prawnik. Zawód przyszłości. Jak nim zostać

45,00 zł 33,39 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,40 zł

Książka przeznaczona dla osób, którzy chcą zostać prawnikiem, kompetencje, predyspozycje, porady fachowe.Świetnie napisana książka kierowana do studentów, przyszłych studentów wydziałów prawa, ludzi biznesu.
Okładka książki Psychologia zarządzania w organizacji

64,00 zł 51,64 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,43 zł

Autorzy prezentują psychologiczne podejście do zarządzania organizacją. Problematyka rozpatrywana jest zarówno w aspekcie wewnętrznym, odnoszącym się do funkcjonowania człowieka w strukturach biznesowych oraz postrzegania ludzkiego aspektu organizacji, jak i zewnętrznym, budując wizerunek i markę przedsiębiorstwa. Podział książki na cztery części wynika z prezentowanej tematyki. W części pierwszej Autorzy koncentrują się na kwestiach ogólnych, takich jak kultura organizacyjna i wielokulturowość, część druga poświęcona jest zarządzaniu kompetencjami zawodowymi pracowników, motywowaniu i szkoleniom, w części trzeciej punkt centralny stanowi jednostka, jej zaangażowanie i emocje, natomiast w czwartej części poruszono kwestie wizerunku i utrzymania dobrej reputacji, a także kształtowania marki przedsiębiorstwa. Ta interdyscyplinarna publikacja jest ciekawą propozycją dla studentów i wykładowców kierunków psychologicznych i nauk o zarządzaniu, specjalizujących się w psychologii organizacji. Stanowi też cenne źródło wiedzy dla praktyków, którzy chcieliby spojrzeć na swoją organizację nie tylko z ekonomicznego, ale i z psychologicznego punktu widzenia. W polskiej literaturze psychologicznej jest stosunkowo niewiele wartościowych pozycji, poruszających tematykę funkcjonowania człowieka w ramach struktur organizacji produkcyjnych czy, szerzej, biznesowych. (...) stan ten wzbudza potrzebę bardziej zwartego i uporządkowanego przedstawienia teoretycznych i aplikacyjnych zastosowań psychologii w tej dziedzinie. Przygotowana pod redakcją Anny M. Zawadzkiej książka jest próbą uzupełnienia tej luki. z recenzji dr hab. Wojciecha Cwaliny
Okładka książki Mediacje gospodarcze

65,00 zł 39,33 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,33 zł

Książka w całości poświęcona jest mediacjom gospodarczym. Zawarto w niej przegląd najważniejszych zagadnień w mediacji od strony zarówno prawnej, ekonomicznej, jak i od psychospołecznej. Publikacja przedstawia nowoczesne metody prowadzenia i promocji mediacji. Może być ona przewodnikiem dla prowadzących mediacje i jej uczestników. Do książki dołączono wzory dokumentów przydatnych w praktyce mediacyjnej.
Okładka książki Thinking, Fast and Slow

79,00 zł 41,08 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,08 zł

The New York Times Bestseller, acclaimed by author such as Freakonomics co- author Steven D. Levitt, Black Swan author Nassim Nicholas Taleb and Nudge co- author Richard Thaler, Thinking Fast and Slow offers a whole new look at the way our minds work, and how we make decisions. Why is there more chance we'll believe something if it's in a bold type face? Why are judges more likely to deny parole before lunch? Why do we assume a good-looking person will be more competent? The answer lies in the two ways we make choices: fast, intuitive thinking, and slow, rational thinking. This book reveals how our minds are tripped up by error and prejudice (even when we think we are being logical), and gives you practical techniques for slower, smarter thinking. It will enable to you make better decisions at work, at home, and in everything you do.
Okładka książki Co widać i czego nie widać

17,00 zł 10,16 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,16 zł

Czytaj...Jakub Wozinski w SzczecinieJakub Wozinski odwiedzi kolejne miasto w ramach promocji książki To NIE musi być państwowe.Czytaj...Zobacz wszystkie aktualnościKontaktRecenzjeWydawnictwoDo pobraniaZapowiedziKsiążkiHomePolonia restituta12345Frederic Bastiat - Co widać i czego nie widać - Frederic BastiatAutor: Frederic BastiatISBN: 978-83-61344-30-8Rok wydania 2012Il.stron:OprawaFormat: EPUB, MOWICena detaliczna: 12.00Nasza cena: 12.00Dostępność: dostępnaNajsłynniejszy esej genialnego francuskiego pisarza i ekonomisty nareszcie dostępny również w formie ebooka.Spis treści:1. Rozbita szyba2. Demobilizacja armii3. Podatki4. Teatr i sztuki współczesne5. Roboty publiczne6. Pośrednicy7. Restrykcje8. Maszyny9. Kredyt10. Algieria11. Oszczędzanie i luksus12. Prawo do pracy, prawo do zysku
Okładka książki Zarządzanie produkcją i usługami

64,90 zł 49,03 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,93 zł

W podręczniku są zawarte podstawowe informacje pozwalające zrozumieć działanie systemu produkcyjnego i usługowego oraz poznać procesy, za pomocą których zasoby tych systemów są przekształcane w gotowe produkty. Podręcznik przeznaczony jest przede wszystkim dla studentów zarządzania i inżynierii produkcji, a także dla studentów innych wyższych uczelni i pracowników przedsiębiorstw.
Okładka książki Analiza kointegracyjna w makromodelowaniu

65,00 zł 52,44 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,44 zł

Liczne badania dotyczące gospodarek narodowych i regionów świata dowodzą, że szeregi czasowe reprezentujące zmienne makroekonomiczne są generowane przez niestacjonarne procesy stochastyczne. Poprawna weryfikacja hipotez ekonomicznych polega na poszukiwaniu relacji kointegrujących w ramach modeli jedno- lub wielowymiarowych, opisanych w dwóch pierwszych rozdziałach niniejszej książki. W kolejnych rozdziałach autorzy pokazują zastosowanie analizy kointegracyjnej do modelowania procesów makroekonomicznych oraz prezentują kompletny makromodel kwantyfikujący najważniejsze sprzężenia zachodzące w gospodarce narodowej Polski. Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych, a także analityków finansowych.
Okładka książki Testowanie w procesie Scrum

69,30 zł 38,31 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,37 zł

Przewodnik po zarządzaniu jakością oprogramowania w świecie programowania zwinnegoTilo LinzStyl programowania zwinnego obiecuje wyższą jakość oprogramowania, krótszy czas dotarcia z produktem na rynek oraz lepsze nastawienie na potrzeby klientów. Coraz więcej projektów związanych z tworzeniem oprogramowania wykorzystuje metody zwinne takie jak Scrum.Jednakże przejście na programowanie zwinne i efektywne z niego korzystanie nie zawsze jest łatwe. Testowanie oprogramowania i zarządzanie jakością są istotnymi czynnikami dla powodzenia wprowadzenia i wykorzystania metodyk zwinnych na dłuższą metę.Ta książka omawia metodyki zwinne z perspektywy testowania oprogramowania i zarządzania jakością oprogramowania. Pokazuje, jak działa testowanie zwinne i przedstawia sytuacje, w których tradycyjne techniki testowania są nadal konieczne w ramach podejścia zwinnego.Menedżerowie oprogramowania, menedżerowie projektu i menedżerowie zarządzania jakością uzyskają wskazówki i porady, jak organizować testowanie i zarządzanie jakością, aby w pełni wykorzystać potencjał metodyk zwinnych.Certyfikowani testerzy i eksperci od zarządzania jakością dowiedzą się, jak skutecznie pracować w zespołach zwinnych i jak najlepiej zintegrować swoje doświadczenie.
Okładka książki Marketing J. Musiałkiewicz w.2014 EKONOMIK

25,20 zł 22,88 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,88 zł

Podręcznik obejmuje wszystkie hasła programu nauczania przedmiotu ""Marketing"" realizowanego w ramach zawodów: technik ekonomista, technik handlowiec i technik rachunkowości. Podręcznik może być także wykorzystywany przez uczniów szkół ekonomicznych zdobywających zawody: technik administracji, technik prac biurowych, sprzedawca. Zgodny z podstawą programową i programem nauczania zatwierdzonym przez MEN. Podręcznik został dopuszczony do użytku szkolnego przez Ministra Edukacji Narodowej i wpisany do wykazu MEN pod numerem 31/97.
Okładka książki 21 niezaprzeczalnych praw przywództwa

84,00 zł 62,34 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,68 zł

Co by się stało, gdyby ekspert z ponad czterdziestoletnim doświadczeniem przywódczym zechciał zawrzeć całą swoją wiedzę na temat przywództwa w niewielkiej liczbie zasad przeznaczonych specjalnie dla ciebie? Mogłoby to zmienić twoje życie. John C. Maxwell dokonał właśnie tego w nowym wydaniu książki 21 niezaprzeczalnych praw przywództwa opracowanym w dziesiątą rocznicę jej pierwszego wydania, łącząc wiedzę zdobytą w okresie ponad czterdziestoletniej praktyki przywódczej z obserwacjami świata biznesu, polityki, sportu, religii i konfliktów militarnych. Rezultatem jest unikalne studium problematyki przywództwa, którego autorem może być tylko ktoś taki jak Maxwell. „Rozwój i upadek nierozłącznie wiążą się z przywództwem – pisze Maxwell. – Prawa te są brzemienne w konsekwencje. Obserwowałem ich działanie w ponad dziewięćdziesięciu krajach całego świata. Zastosuj je, a ludzie pójdą za tobą. Jeśli je zlekceważysz lub pogwałcisz, nie uda ci się nikomu przewodzić. Mam dla ciebie jednak dobrą wiadomość – każdy może je poznać i się nimi kierować.” Opisane przez Johna C. Maxwella 21 niezaprzeczalnych praw przywództwa istnieje i funkcjonuje niezależnie od nas, tak jak prawo grawitacji. Prawa te są inspirujące, motywujące do zmian, zaskakujące, otwierające nowe horyzonty, zmuszające do refleksji, przewartościowujące nasze poglądy, pobudzające do działania. Każdy, kto chce wpływać na otaczającą nas rzeczywistość nie tylko w aspekcie zawodowym, ale także prywatnym, a również chce pracować nad swoim rozwojem, na pewno znajdzie w nich coś dla siebie. Adam Szawłowski prezes zarządu Corex Sp. z o.o.
Okładka książki Derekrutacja czyli jak skutecznie rozwiązać stosunek pracy

84,00 zł 83,50 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,89 zł

Poradnik, który kompleksowo omawia możliwe środki ochrony pracodawcy przed nadużyciami ze strony pracowników oraz zawiera wskazówki, jak przeprowadzić proces derekrutacji, aby maksymalnie ograniczyć straty finansowe i wizerunkowe, uniknąć sporu sądowego, a także zabezpieczyć interesy firmy.
Okładka książki Storytelling - Audiobook
audiobook

60,00 zł 42,47 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,31 zł

Audiobook na płycie CD w formacie mp3. „Marek Stączek pokazuje najlepsze praktyki wykorzystania storytellingu, a także prowadzi czytelnika przez proces dobrego przygotowania się do wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technice dodam - że używanie storytellingu na spotkaniach sprzedaży wywołuje zdwojoną atencję, bardzo duże zaangażowanie i zdecydowanie większą kreatywność uczestników”. Renata Filipek-Barylowska, Dyrektor Sprzedaży, T-Mobile Polska „Sposób, w jaki czyta się tę książkę, jest prawie jak bezpośrednie spotkanie z jej Autorem. Bawić i uczyć to bez wątpienia motto Marka Stączka!”. Agnieszka Ferenc, Kierownik Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego, Wirtualna Polska S.A. ?
Okładka książki Kierowanie zespołem projektowym

38,00 zł 34,53 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,14 zł

Szczególnie cenna jest, przedstawiona w książce, problematyka funkcjonowania zespołu projektowego zawierająca przegląd najważniejszych problemów i ich rozwiązań. W tej części książki autorzy przedstawili zarówno zagadnienia organizacji pracy zespolu projektowego, zagadnienia komunikacji i transferu wiedzy w zespole projektowym, zagadnienia przygotowania i podejmowania decyzji projektowych, motywowania i oceniania uczestników zespolu projektowego, jak i rozwiązywania konfliktów w zespołach projektowych. Zespoły projektowe są przypadkiem szczególnym szerszej formy organizacyjnej, mianowicie zespołów zadaniowych. Recenzowana książka stanowi w związku z tym cenne kompendium wiedzy fachowej nie tylko z zakresu kierowania zespołami projektowymi, ale także z zakresu kierowania zespołami zadaniowymi. Polecić można ją więc nie tylko specjalistom zarządzania projektami ale każdemu specjaliście zarządzania.
Okładka książki Modele biznesu w Internecie

64,00 zł 63,62 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,00 zł

Jest to jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internacie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż, m.in. platforma aukcyjna, forum publicystów, platforma łącząca konsumentów i twórców z branży mody i designu. Omówione zostały rozwiązania wykorzystane przez m.in. Allegro, Bank Pomysłów BZ WBK, www.Salon24, www.NaTemat.pl, Ringier Axel Springer Polska, Gremi Business Comunication, Agorę. W książce pokazane zostały zależności między modelem biznesu a przewagą konkurencyjną oraz wpływ uwarunkowań produkcji i kosztów transakcyjnych w gospodarce cyfrowej na strategie firm. U unikalności pozycji świadczy to, że przedstawione podejścia do analizy modeli biznesu są w Polsce słabo znane, a platformy wielostronne słabo opisane w literaturze. Ksiązka stanowi bogate źródło wiedzy dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie firmami w zakresie uwzględnienia Internetu w ich modelach biznesowych. Stanowi też niezbędny podręcznik dla studentów, doktorantów i kadry akademickiej zajmującej się e-biznesem, marketingiem i zarządzaniem oraz słuchaczy podyplomowych studiów na kierunkach e-biznes i marketing internetowy.
Okładka książki Inżynieria wymagań w praktyce

84,00 zł 83,50 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,68 zł

Powodem napisania książki było rosnące zainteresowanie dziedziną inżynierii wymagań i zagadnień z nią bezpośrednio związanych jak modelowanie biznesowe czy zarządzanie projektem. Istniejące książki i publikacje z reguły koncentrują się na wybranych aspektach czy narzędziach inżynierii wymagań, brak jest natomiast publikacji opisujących całościowo proces inżynierii wymagań, jego kontekst w wytwarzaniu produktu, czynności i ich praktyczne zastosowanie, możliwe ryzyka i sposoby ich uniknięcia. Książka skierowana jest do osób zawodowo zajmujących się analizą biznesową i systemową, odpowiedzialnych za jakość oprogramowania i systemów oraz architektów czy kierowników projektów, jak również osób pragnących zrozumieć wyzwania związane z inżynierią wymagań i jej powiązania z innymi procesami w ogólnym procesie wytwarzania produktu. Dowiesz się: · jak zarządzać wymaganiami w rożnych projektach od formalnych po zwinne (ang. Agile) · jak przekładać język i potrzeby biznesu na ich realizację w systemach informatycznych · jak łatwo weryfikować możliwość realizacji wymagań przez rozpoczęciem projektu · jak zadawać pytania klientowi aby uniknąć problemów na końcu projektu Powinieneś znać: · podstawowe zagadnienia inżynierii oprogramowania · podstawowe zagadnienia zarządzania projektami informatycznymi realia pracy z klientami i wyzwania z tym związane
Okładka książki Medialne lwy dla rekinów biznesu

54,00 zł 43,58 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,63 zł

W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita, Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice, Jacek Szmidt, redaktor naczelny Twojego Stylu, Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO, Kamil Durczok, redaktor naczelny FAKTÓW TVN, Dorota Niećko, dziennikarka Dziennika Zachodniego, Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki, Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki. Jest to pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy. Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą Czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces.
Okładka książki Dobór, adaptacja, motywowanie i rozwój pracowników

57,00 zł 53,82 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,06 zł

Książka zawiera część teoretyczną i opis doświadczeń z programów konsultacyjno-szkoleniowych prowadzonych przez autora dla przedsiębiorstw i instytucji. Omówiono profesjonalne metody przyjmowania nowych pracowników i organizowania ich adaptacji, a następnie planowanie karier i tworzenie rezerwy kadrowej. To wszystko powinno być realizowane przy pomocy odpowiednich systemów ocen wyników aktualnych i spełniania kryteriów przyszłościowych. Omówiono bardzo dokładnie projektowanie i wdrażanie systemów motywacyjnych, zwracając szczególną uwagę na wspieranie twórczości. Jest też rozdział na temat wykwalifikowanego prowadzenia negocjacji oraz zarządzania swoim czasem i radzenia sobie ze stresem. Opisano także rolę konsultanta wspomagającego zarządzanie firmą/instytucją. Książka przeznaczona jest dla menedżerów i pracowników działów personalnych firm. Ponadto może być dobrze przyjęta przez psychologów pracy, którzy chcą pełnić role konsultantów. Powinna być przydatna studentom psychologii pracy.
Okładka książki Praktyczne sporządzenie biznesplanu

38,00 zł 35,88 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,70 zł

Połączenie książki z czynnym arkuszem kalkulacyjnym, na którym przygotowuje się plany finansowe, jest jedyną tego typu publikacją na rynku polskim, umożliwiającą samodzielne i profesjonalne wykonanie planu finansowego do biznesplanu. Plan finansowy został sporządzony w arkuszu kalkulacyjnym Excel z aktywnymi formułami. Wszystkie arkusze kalkulacyjne są ze sobą powiązane za pomocą określonych formuł, zmiany danych wejściowych powodują automatycznie zmiany obliczeń w tabelach analitycznych i podsumowujących. Książka przeznaczona jest głównie dla: właścicieli mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw, osób rozpoczynających działalność gospodarczą, konsultantów, specjalistów oceniających biznesplany dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw, studentów.
Okładka książki Symulacja w zarządzaniu systemami ochrony zdrowia

69,00 zł 55,68 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,27 zł

Metody symulacji komputerowej mogą odgrywać istotną rolę we wspomaganiu procesów decyzyjnych zarządzania opieką zdrowotną, głównie ze względu na możliwość przeprowadzania kontrolowanych eksperymentów na symulowanym systemie. Prezentowana monografia jest poświęcona zagadnieniom konstrukcji i stosowania modeli symulacyjnych w obszarach problemowych występujących na różnych szczeblach zarządzania ochroną zdrowia. Omówiono najważniejsze uwarunkowania posługiwania się czterema podejściami symulacyjnymi – metodą Monte Carlo, dyskretną symulacją zdarzeniową, dynamiką systemów i symulacją agentową. Atutem książki jest obszerna taksonomia, opracowana na podstawie aktualnie publikowanych na świecie doniesień naukowych, łącząca obszary decyzyjne zarządzania ochroną zdrowia i metody symulacyjne. Jest to pierwszy tego typu przegląd zaprezentowany w języku polskim.
Okładka książki Networking dla osób, które go nie cierpią

69,99 zł 51,94 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,94 zł

Możesz jadać samotnie...i odnosić spektakularne sukcesy.Czy wolisz leczenie kanałowe niż pogawędkę z grupą obcych osób? A samo wyrażenie `świetny kontakt z salą` sprawia, że wycofujesz się do swoich czterech ścian? Czy rozmowy na błahe tematy są dla ciebie dużym problemem? Devora Zack była niegdyś taka jak ty. Mówiąc zaś szczerze, jest taka do dzisiaj. A jednak stała się skuteczną konsultantką, która każdego roku przemawia do tysięcy ludzi, nie zmieniając przy tym swojej osobowości. Wręcz przeciwnie.Devora życzliwie analizuje, a potem definitywnie obala `zakurzone stare zasady` standardowych networkingowych porad. Nie musisz stawać się ekstrawertykiem klepiącym innych po plecach, ani nawet uczyć się go udawać. Choć brzmi to niewiarygodnie, te same cechy, które sprawiają, że nie znosisz networkingu, mogą zostać wykorzystane w kształtowaniu postawy przewyższającej tradycyjne techniki. Jest to inny, a jednocześnie bardzo skuteczny sposób nawiązywania kontaktów.Networking umożliwia ci osiąganie celów, które są dla ciebie najważniejsze. I wcale nie musisz przyjmować stylu niezgodnego z tym, kim jesteś. `Nie spotkałam jeszcze osoby, która nie wyniosłaby ogromnych korzyści z nauki nawiązywania kontaktów na swoich własnych warunkach` - pisze Devora Zack. `Nie odniesiesz sukcesu poprzez negowanie własnego, naturalnego temperamentu. Osiągniesz go, gdy będziesz współpracował ze swoimi atutami`.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
Okładka książki Zjedz tę żabę

23,56 zł
29,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,63 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj