KATEGORIE [rozwiń]

Zhuo Julie

Okładka książki Menedżer na starcie

54,90 zł 43,35 zł


Gratulacje, jesteś menedżerem! Z chwilą gdy przyjmiesz ten zaszczytny tytuł, wystrzelą korki szampana i rozpocznie się nowy, ekscytujący rozdział twojej kariery, prawdopodobnie spłynie na ciebie otrzeźwiająca prawda: nie masz pojęcia, co dalej. Dokładnie tak czuła się Julie Zhuo, kiedy w wieku dwudziestu pięciu lat jako zupełna nowicjuszka objęła stanowisko menedżerskie. Wpatrywała się w długą listę stojących przed nią wyzwań – od rekrutacji i redukcji, przez organizację spotkań i prowadzenie korespondencji, aż po planowanie i promocję – a w jej głowie kłębiły się tysiące pytań i obaw. Jak kierować pracą zespołu, by przynosiła wymierne korzyści? Jak stać się mentorem rozwoju swoich podwładnych? Jak być pewnym siebie liderem w nowych, nieoczekiwanych okolicznościach? Dziś, mając na koncie pracę z zespołami liczącymi nawet setki osób, Julie chce podzielić się z innymi swoją najważniejszą lekcją: nikt nie rodzi się wielkim menedżerem, ale każdy może nim zostać. Jeśli trzymasz w dłoniach tę książkę, jesteś na dobrej drodze do tego celu. Menedżer na starcie to nowoczesny przewodnik pełen przykładów zaczerpniętych z codziennej praktyki i wnikliwych spostrzeżeń, dzięki którym dowiesz się między innymi: • jak odróżnić dobrego menedżera od przeciętnego, • kiedy zatrudnić kandydata, choć nie wypadł najlepiej podczas rozmowy kwalifikacyjnej, • jak zbliżyć się do podwładnych i zyskać ich zaufanie, • czym tak naprawę jest feedback i jak prowadzić trudne rozmowy z pracownikami, • do kogo się zwrócić, gdy nie wiesz, co robić, i potrzebujesz wsparcia. Niezależnie od tego, czy jesteś nowicjuszem w pracy, czy doświadczonym liderem, czy też chcesz awansować, ta książka pozwoli ci się stać takim menedżerem, jakiego sam chciałbyś mieć. *** Żałuję, że nie miałem tej książki, kiedy budowałem swój pierwszy zespół w Instagramie. Julie porusza wszelkie kwestie dotyczące roli menedżera, od pierwszego spotkania z zespołem po wspólne osiąganie wielkich celów. MIKE KRIEGER, współzałożyciel Instagrama Wszystkie książki biznesowe, jakie przeczytałam w swojej karierze konsultanta, a później dyrektora generalnego, zostały napisane przez mężczyzn. Julie, wybitna informatyczka, Amerykanka w pierwszym pokoleniu i młoda matka, wnosi całkowicie nowe, świeże spojrzenie na kwestię przywództwa. Ta książka jest dokładnie taka jak Julie: skromna, inspirująca i błyskotliwa. LEILA JANAH, CEO i założycielka Samasource i LXMI, autorka książki Give Work Dzięki Julie rola menedżera nie wydaje się już tak skomplikowana jak dotychczas. Autorka zabiera czytelnika w fascynującą podróż i ujmuje go historiami pełnymi niezręcznych, zabawnych i trudnych momentów z życia debiutującego menedżera. Jej książka to przejrzysty zbiór wskazówek, jak wywierać pozytywny wpływ i w pełni wykorzystać potencjał swojego zespołu. Jeśli jesteś początkującym menedżerem, dowiesz się, jak ruszyć z kopyta, a jeśli masz już pewne doświadczenie, wyniesiesz swoje umiejętności menedżerskie na zupełnie inny poziom. LOGAN GREEN, CEO i współzałożyciel Lyft *** JULIE ZHUO jest jedną z czołowych liderek Doliny Krzemowej w dziedzinie projektowania produktu. Stoi na czele zespołów, które odpowiadają za tworzenie jednych z najpopularniejszych na świecie usług mobilnych i internetowych, użytkowanych każdego dnia przez miliardy osób. Regularnie porusza kwestie związane z technologią, projektowaniem i przywództwem na swoim popularnym blogu The Year of the Looking Glass oraz na łamach takich publikacji, jak „The New York Times” i „Fast Company”. Ukończyła studia informatyczne na Uniwersytecie Stanforda. Autorka przekaże część zysków ze sprzedaży książki na rzecz organizacji charytatywnych AnitaB.org i OneGoal.
Okładka książki The Making of a Manager

87,00 zł 70,43 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

No idea what you're doing? No problem. Good managers are made, not born. Top tech executive Julie Zhuo remembers the moment when she was asked to lead a team. She felt like she’d won the golden ticket, until reality came crashing in. She was just 25 and had barely any experience being managed, let alone managing others. Her co-workers became her employees overnight, and she faced a series of anxiety-inducing firsts, including agonising over whether to hire an interviewee; seeking the respect of reports who were cleverer than her; and having to fire someone she liked. Like most first-time managers, she wasn’t given any formal training, and had no resources to turn to for help. It took her years to find her way, but now she’s offering you the short-cut to success. This is the book she wishes she had on day one. Here, she offers practical, accessible advice like: · Don’t hide thorny problems from your own manager; you’re better off seeking help quickly and honestly · Before you fire someone for failure to collaborate, figure out if the problem is temperamental or just a lack of training or coaching · Don’t offer critical feedback in a ‘compliment sandwich’ – there’s a better way! Whether you're new to the job, a veteran leader, or looking to be promoted, this is the handbook you need to be the kind of manager you've always wanted.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj