KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

97,77 zł
129,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,77 zł

46,01 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,27 zł

44,72 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,72 zł

59,87 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,87 zł

58,55 zł
89,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,88 zł

62,95 zł
79,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,35 zł

52,60 zł
98,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,49 zł

32,77 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,62 zł

66,10 zł
69,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,23 zł

63,75 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł

57,11 zł
105,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Okładka książki Networking dla osób, które go nie cierpią

69,99 zł 51,94 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,94 zł

Możesz jadać samotnie...i odnosić spektakularne sukcesy.Czy wolisz leczenie kanałowe niż pogawędkę z grupą obcych osób? A samo wyrażenie `świetny kontakt z salą` sprawia, że wycofujesz się do swoich czterech ścian? Czy rozmowy na błahe tematy są dla ciebie dużym problemem? Devora Zack była niegdyś taka jak ty. Mówiąc zaś szczerze, jest taka do dzisiaj. A jednak stała się skuteczną konsultantką, która każdego roku przemawia do tysięcy ludzi, nie zmieniając przy tym swojej osobowości. Wręcz przeciwnie.Devora życzliwie analizuje, a potem definitywnie obala `zakurzone stare zasady` standardowych networkingowych porad. Nie musisz stawać się ekstrawertykiem klepiącym innych po plecach, ani nawet uczyć się go udawać. Choć brzmi to niewiarygodnie, te same cechy, które sprawiają, że nie znosisz networkingu, mogą zostać wykorzystane w kształtowaniu postawy przewyższającej tradycyjne techniki. Jest to inny, a jednocześnie bardzo skuteczny sposób nawiązywania kontaktów.Networking umożliwia ci osiąganie celów, które są dla ciebie najważniejsze. I wcale nie musisz przyjmować stylu niezgodnego z tym, kim jesteś. `Nie spotkałam jeszcze osoby, która nie wyniosłaby ogromnych korzyści z nauki nawiązywania kontaktów na swoich własnych warunkach` - pisze Devora Zack. `Nie odniesiesz sukcesu poprzez negowanie własnego, naturalnego temperamentu. Osiągniesz go, gdy będziesz współpracował ze swoimi atutami`.
Okładka książki Uwarunkowania innowacyjności polskich przedsiębiorstw

74,00 zł 70,80 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,72 zł

Głównym celem książki jest prezentacja stanu innowacyjności polskich przedsiębiorstw oraz wybranych uwarunkowań kształtujących to zjawisko. Książka ta jest kierowana do wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, a także do wszystkich osób zainteresowanych problematyką innowacyjności.
Okładka książki Nowe koncepcje zarządzania ludźmi

42,00 zł 39,65 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,65 zł

Bardzo dynamiczne, skokowe zmiany zachodzące w świecie współczesnych organizacji powodują, że przedstawiciele nauk o zarządzaniu, a także praktycy biznesu poszukują nowych rozwiązań wspierających efektywność organizacyjną. Rosnąca konkurencja, niepewność, kolejne fale kryzysu gospodarczego oraz niespotykany w historii świata przyrost wiedzy i rozwój nowych technologii – to tylko przykłady czynników wyjaśniających wzmożone zainteresowanie rozwojem nauki zarządzania i profesjonalizacją praktyki zarządzania. Skutkuje ono próbą konstruowania wciąż nowych koncepcji zarządzania, które będą w sposób rzetelny i trafny opisywały rzeczywistość organizacyjną. W prezentowanej publikacji Autorzy omówili koncepcje zarządzania, które powstały w ostatnich latach (na przykład koncepcja pozytywnej organizacji) lub w sposób istotny uległy modyfikacji (jak koncepcja zarządzania talentami). Książka adresowana jest nie tylko do środowiska nauki czy do studentów kierunków społecznych, ale przede wszystkim do praktyków zarządzania. Prezentowane koncepcje mogą być wartościowym źródłem inspiracji do tworzenia organizacji jako miejsca pracy „z wyboru” dla najbardziej wartościowych, bo zaangażowanych, utalentowanych i lojalnych pracowników.
Okładka książki Czy kapitalizm jest moralny?

44,99 zł 24,52 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,47 zł

Na tytułowe pytanie odpowiadają w tej interesującej książce pod redakcją Toma G. Palmera intelektualiści, pisarze, uczeni z całego globu - od Chin po Peru, od Południowej Afryki po Stany Zjednoczone -wśród nich laureaci Nagrody Nobla: Vernon Smith (ekonomia), Mario Llosa Vargas (literatura).Mimo swych niewątpliwych sukcesów i osiągnięć odczuwanych niemal przez każdego z nas, kapitalizm nie cieszy się wzięciem. Żaden inny ustrój, na czele z socjalizmem, który miał być optymalnym rozwiązaniem problemów materialnych ludzkości, nie jest w stanie równie tanio, z równą obfitością i bez jakiejkolwiek dyskryminacji dostarcza ludziom żywności, odzieży, dachu nad głową, elementarnych i wyszukanych usług, przyczyniających się do duchowego i fizycznego rozwoju człowieka.Najdziwniejsze jest to, że pretensje do kapitalizmu mają nierzadko sami kapitaliści. I trudno im się dziwić. Jest to bowiem bardzo nieprzyjemny ustrój. Trzeba się w nim narobić, nakonkurować, i mimo tego wysiłku zbankrutować. Z tego właśnie powodu kapitalizm jest najbardziej sprawiedliwym ustrojem świata. Zastanawiałem się nie raz, jaki slogan powinien charakteryzować gospodarkę rynkową, zwaną też kapitalizmem i doszedłem do wniosku, że zawołanie, które najlepiej odda ich piękno będzie: Każdy ma to na co zasługuje! Może nie każdy, i nie dokładnie to, ale w dużym  stopniu tak jest. Starasz się, dbasz o konsumenta, o pracownika, ryzykujesz, modernizujesz i jesteś gospodarny, zbierzesz dobre owoce swego działania. Nie starsza się, jesteś byle jaki, bałamutny i  źle traktujesz ludzi, zbankrutujesz. Jak widać, nie jest łatwo, albo może, jak to mawia mój znajomy Kazik: urobić się i zarobić, każdy głupi potrafi, co sprowadza się do tęsknoty za działaniami na skróty, dzięki którym można sobie ten nieludzki system ułatwić. O ile jednak w tej wersji trudnej, jak napisałem: nieludzkiej, kapitalizm jest moralny, sprawiedliwy i skuteczny, o tyle działania uproszczone, czyli korupcja, kumoterstwo, kapitalizm kolesiów nie tylko nie są moralne, krzywdzące i niesprawiedliwe, to na dodatek nie mają z kapitalizmem nic wspólnego.I tu jest właśnie pies, a nawet kot pogrzebany: to, co widzimy często na co dzień w wiadomościach sądowych  i programach policyjnych to nie jest kapitalizm. To jest jego kumoterska karykatura, zwana też przedsiębiorczością polityczną. Polega ona na przywilejach ze strony władzy, która swoich faworytów przywilejami i bonusami.  Milcząca większość nazywa to kapitalizmem, ale to nim nie jest. i właśnie podkreśleniu i wyjaśnieniu  tego faktu służy lektura niniejszej książki.
Okładka książki Psychospołeczne korelaty gotowości do uczenia się i rozwoju pracowników wykwalifikowanych

35,70 zł 31,85 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,85 zł

Publikacja ta jest niezwykle aktualna. Dotyczy newralgicznego dla gospodarki problemu „uczenia się przez całe życie”, ze szczególnym uwzględnieniem uczenia się pracowników wykwalifikowanych. Autor skupia się na analizie rozwoju i adaptacji edukacyjno-zawodowej uczniów i pracowników – na tym tle przedstawia człowieka dorosłego „w sytuacji kształcenia”.
Okładka książki Zasady zarządzania

59,00 zł 44,57 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,36 zł

Podręcznik Zasady zarządzania przygotowany został przez grono naukowców i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, z jednym z najwybitniejszych współczesnych polskich uczonych z zakresu nauk o zarządzaniu, profesorem Andrzejem K. Koźmińskim na czele. Podejmowane w książce zagadnienia są równie silnie osadzone w praktyce, jak i w teorii. Gwarantuje to przyjęta w niej koncepcja metodyczna - każdy rozdział zbudowany jest według tej samej konwencji, która ułatwia nie tylko swobodne przyswojenie formułowanych treści merytorycznych, ale także ich odniesienie do implementacji rzeczywistej. Podręcznik odbiega więc od typowego wzorca takich opracowań spotykanego w literaturze polskiej i zagranicznej. Ambicją autorów jest "nie tylko zapoznanie czytelników ze sposobem myślenia leżącym u podstaw zarządzania, z siatką najważniejszych pojęć i z zestawem kluczowych koncepcji, reguł i teorii, którymi posługują się menedżerowie, ale przede wszystkim umożliwienie im zrozumienia, na czym polega zarządzanie, i rozbudzenie "apetytu" na głębsze poznanie bardziej szczegółowych zagadnień i subdyscyplin nauki zarządzania" [ze Wstępu]. Prof. dr hab. Bogdan Nogalski, Przewodniczący Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk, Uniwersytet Gdański
Opakowanie Strategize Symulacyjna gra decyzyjna

499,00 zł 365,72 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 365,72 zł

"StrategIZE" jest grą decyzyjną dotyczącą planowania strategicznego. Gracze, wcielając się w rolę zewnętrznych konsultantów, przeprowadzają proces planowania i wdrażania strategii w średniej wielkości firmie produkcyjnej. Proces decyzyjny odbywa się w ramach zespołów, na które prowadzący dzieli grupę uczestników przed rozpoczęciem rozgrywki. Zaimplementowane w grze pojęcia i modele, odnoszące się do formułowania i wdrażania strategii w organizacji, w przystępny sposób przybliżają realia tego procesu. Naturalnymi odbiorcami gry są wszystkie osoby zainteresowane tematyką planowania strategicznego. To zarówno praktycy, jak i teoretycy: trenerzy, menedżerowie i wykładowcy. Gra umożliwia naukę procesu planowania i wdrażania strategii, ale także strukturyzuje i poszerza dotychczas posiadaną wiedzę. Gra została osadzona w realiach, które z powodzeniem można dostosować do różnego typu środowisk. Stąd też możliwe staje się jej przeprowadzenie wśród pracowników różnej wielkości przedsiębiorstw, począwszy od małych firm, a skończywszy na korporacjach. Gra świetnie sprawdza się również jako aktywizująca metoda nauki stosowana wśród studentów. Zawartość: przewodnik trenera 4 plansze do gry 4 talie kart działań 4 talie kart feedbacku 170 pionków 30 żetonów notes z Kartami renera notes z Fabułą gry Gra przeznaczona dla 2-16 graczy, w wieku powyżej lat 15.
Okładka książki Działalność gospodarcza w gastronomii Podręcznik Gastronomia tom 3

69,90 zł 60,60 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,11 zł

Zakres: PDG (Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej) w branży gastronomicznej Podręcznik do nauki: podstaw działalności gospodarczej w zawodach kucharz oraz technik żywienia i usług gastronomicznych, umiejętności potrzebnych do podjęcia i prowadzenia działalności gospodarczej w sektorze gastronomicznym, tworzenia dokumentacji związanej z prowadzeniem działalności gospodarczej.
Okładka książki Jak zorganizować własną firmę i pomnożyć majątek

41,00 zł 26,76 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,22 zł

Treść tej książki zawiera wyczerpującą odpowiedź na pytanie będące jej tytułem. Znajdują się w niej praktyczne rady i wskazówki, jak założyć własną firmę i jak osiągnąć zysk w rezultacie jej działalności. Książka adresowana jest do osób zamierzających utworzyć własną firmę oraz do tych już prowadzących działalność gospodarczą, zwłaszcza do właścicieli małych firm. Może być też cenną pomocą dla osób związanych w jakikolwiek inny sposób z działalnością gospodarczą.
Okładka książki Organizacja projektowa

59,90 zł 40,55 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,55 zł

Praktyka i teoria zarządzania projektami koncentruje się przede wszystkim na problemach i rozwiązaniach dynamicznych, czyli przebiegu projektów; problemy i rozwiązania statyczne, czyli organizacji realizacji projektów, rzadziej są przedmiotem rozważań. Dzieje się tak ze szkodą dla rezultatów projektów, niewłaściwe rozwiązania organizacyjne są bowiem częstymi przyczynami ich niepowodzeń. Problemom organizacji projektowej jest poświęcona niniejsza książka. Jej celem jest przedstawienie zarówno podstaw teoretycznych, problemów praktycznych, jak i propozycji rozwiązań organizacji projektowej. Publikacja składa się z pięciu części. •Część I zawiera wprowadzenie do organizacji projektowej. •W części II jest omówione funkcjonowanie organizacji macierzystej, czyli realizującej projekt. •Cześć III zawiera przegląd modelowych rozwiązań organizacji projektowej. •Część IV dotyczy specjalnych zagadnień organizacji projektowej. •Część V jest poświęcona projektowaniu organizacji projektowej. Książka jest adresowana w pierwszej kolejności do specjalistów od zarządzania projektami. Poza tym może być wykorzystana jako pomoc dydaktyczna do zajęć z zakresu zarządzania na wyższych uczelniach ekonomicznych, technicznych, uniwersytetach i w szkołach biznesu, a także do szkoleń z zakresu zarządzania projektami na studiach podyplomowych i kursach specjalistycznych.
Okładka książki Polityka innowacyjna

74,00 zł 70,80 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,48 zł

Książka jest nieocenionym źródłem wiedzy do przedmiotu Polityka innowacyjna, a także do wielu innych związanych z innowacjami (m.in. polityka naukowo-technologiczna, zarządzanie innowacjami) wykładanymi na uczelniach ekonomicznych, uniwersytetach oraz politechnikach. Autorka jest największym w Polsce autorytetem z dziedziny innowacji i polityki innowacyjnej. W książce omawia w nim m.in.: definicje innowacji i innowacyjności, modele innowacji, proces dyfuzji, inkubatory innowacyjne i parki technologiczne, finansowanie innowacji, a także systemy innowacyjne innych krajów i ich doświadczenie w ich wprowadzaniu.
Okładka książki Marketing J. Musiałkiewicz  ćw w.2014  EKONOMIK

18,90 zł 17,15 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,15 zł

Zbiór ćwiczeń dla uczniów zdobywających zawód technika: ekonomisty, rachunkowości i handlowca. Obejmuje problematykę zawartą w podręczniku J. Musiałkiewicza "Marketing". Układ zbioru ćwiczeń jest zgodny z podstawą programową i programem nauczania.
Okładka książki Strategia organizacji

64,90 zł 43,93 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,93 zł

Trzecie wydanie książki Strategia organizacji zawiera nowatorskie ujęcie problematyki strategii firmy, integrując dorobek praktyki i wielu dyscyplin naukowych. Autor dokonał przeglądu głównych koncepcji strategii organizacji, a także przedstawił metody strategicznej diagnozy otoczenia i samej firmy, procedury budowy i wdrożenia strategii w konkretnych sytuacjach rynkowych, w których działają obecnie firmy światowe i polskie. Połączenie doskonałego przeglądu teorii z wieloma trafnie dobranymi studiami przypadków małych i dużych firm produkcyjnych i usługowych, międzynarodowych i lokalnych, a także komunikatywny język i wartki tok narracji są ogromnymi walorami tej książki. Książka jest obowiązkową lekturą i przewodnikiem dla menedżerów i doradców, słuchaczy studiów podyplomowych, a także studentów wyższych lat studiów zarządzania i ekonomii.
Okładka książki Podst. działal. przed. hotelarskiego REA

69,90 zł 60,60 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,11 zł

REA - Podstawy działalności przedsiębiorstwa hotelarskiego. HotelarstwoPodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne. Tom VPodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług recepcji) i T.12 (Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie).Przystępnie wprowadza w podstawowe zagadnienia związane z funkcjonowaniem gospodarki wolnorynkowej.Wyjaśnia najważniejsze terminy ekonomiczne.Charakteryzuje różne rodzaje działalności gospodarczej, dzięki czemu uczeń lepiej zrozumie zagadnienia związane z hotelarstwem.Uczy czytania ze zrozumieniem ustaw i aktów prawnych.Podręcznik przygotowuje nie tylko do egzaminu zawodowego, ale także do sprawnego funkcjonowania na rynku pracy w roli pracownika i przyszłego pracodawcy. Dostarcza informacji przydatnych przy rozpoczynaniu własnej działalności gospodarczej w branży hotelarskiej.
Okładka książki O TEORII I PRAKTYCE PORADNICTWA-PWN

74,00 zł 70,80 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,72 zł

O TEORII I PRAKTYCE PORADNICTWA-PWN
Okładka książki P.JAKOSCIOWE METODY BADAN MARKETINGOWYCH JAK ZROZUMIEC KONSU

74,00 zł 70,80 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,72 zł

Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów, przez decyzje o tym, o co pytać respondentów wprost, a co próbować zrozumieć w sposób pośredni, aż po analizę i interpretację wyników badań, która powinna wykraczać poza deklaracje respondentów. Publikacja jest adresowana do studentów i wykładowców marketingu, zarządzania, ekonomii, psychologii, socjologii, stanowi także ważne źródło wiedzy dla praktyków - pracowników firm realizujących badania marketingowe i pracowników działów marketingu zlecających te badania. Książka Dominiki Maison jest na polskim rynku pierwszą książką, w której prezentowane jest w sposób jasny, atrakcyjny i pragmatyczny nowoczesne podejście do jakościowych badań marketingowych. Autorka łączy kompetencje rasowego psychologa akademickiego - na bieżąco śledzącego najnowsze dyskusje i idee, z kompetencjami doświadczonego badacza rynku. Dzięki temu idee naukowe okazują się użyteczne, a badania marketingowe - interesujące poznawczo (szczególnie cenne są w książce przykłady zaczerpnięte z autentycznych badań). Na podkreślenie zasługuje też połączenie zrozumienia potrzeb marketingu - wszak badania mają marketingowi właśnie dostarczyć zrozumienia i informacji, z głęboką wiedzą o samych badaniach jakościowych - które nie powinny być nadużywane ani lekceważone. Autorka jest niezwykle uczciwa i rzetelna w prowadzonej przez siebie dyskusji : ukazuje pożytki z dobrych badań jakościowych, ale i ich słabe strony; podkreśla zawsze w nich obecny element subiektywnej interpretacji tego, co się zobaczyło i usłyszało. Tym samym, badanie jakościowe - i to chyba jest jego największy walor - jest według autorki zaproszeniem do myślenia i dyskusji. (Prof. Anna Giza)
Okładka książki Projektowanie i realizacja szkoleń

56,90 zł 45,96 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,96 zł

Oto książka, w której przedstawiono warunki dobrego zaplanowania całego procesu szkoleniowego oraz sprawnej i skutecznej jego realizacji. Poruszono problemy związane z identyfikacją i analizą potrzeb szkoleniowych. Opisano działania i narzędzia umożliwiające zaspokojenie tych potrzeb. Omówiono różne metody szkoleniowe pod kątem ich przydatności, uwzględniając specyfikę uczenia się osób dorosłych. Podkreślono znaczenie pracy grupowej, a także doboru miejsca i czasu szkolenia. Zwrócono uwagę na cele i sposoby oceny jego efektów oraz na pomiar jego skuteczności. Przedstawiono najważniejsze wymagania stawiane trenerom, od umiejętności których w dużej mierze zależą wyniki przedsięwzięcia szkoleniowego. Książka jest przeznaczona dla obecnych i przyszłych szkoleniowców. Skorzystają z niej zarówno osoby mające przygotowanie pedagogiczne, jak i te, które go nie mają. Będzie też z pewnością przydatna dla studentów, którzy przygotowują się do działalności trenerskiej.
Okładka książki Psychologia pracy i organizacji

74,00 zł 65,25 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,72 zł

Przystępny i zwięzły wykład współczesnej wiedzy o psychologii pracy i organizacji: charakteryzuje podstawowe zagadnienia z uwzględnieniem ich genezy historycznej, aktualnych uwarunkowań oraz potencjalnych przeobrażeń różnych sfer życia człowieka - sfery pracy, sfery konsumpcji oraz sfery funkcjonowania społecznego; wskazuje najnowsze problemy i zastosowania praktyczne w odniesieniu do takich zagadnień jak: kryzys i trauma w pracy, radzenie sobie w sytuacjach trudnych, psychologiczne koszty zaradności człowieka, problematyka jakości życia (związki pracy i konsumpcji); przedstawia zadania psychologów pracy we współczesnych organizacjach (poradnictwo zawodowe i doradztwo organizacyjne, działania profilaktyczne i interwencyjne); ukazuje nowe pogranicza, nowe obszary badań i działań, zmierzających do integracji wiedzy użytecznej praktycznie. Książka przeznaczona dla studentów wybierających specjalizacje: psychologia pracy i organizacji, psychologia zarządzania, psychologia biznesu z myślą o przyszłej pracy we wszelkiego typu organizacjach, ośrodkach szkoleniowych, konsultacyjnych i doradczych czy biurach karier.
Okładka książki Jak być przedsiębiorczym podręcznik

26,00 zł


W podręczniku przedstawiono tematy dotyczące przedsiębiorczego działania człowieka, umiejętności organizowania sobie działań i podejmowania decyzji, a także umiejętności komunikowania się z innymi ludźmi, ze szczególnym uwzględnieniem negocjacji i radzenia sobie z konfliktami. Podręcznik uczy, jak rozsądnie i efektywnie gospodarować zarówno w skali mikro: w życiu prywatnym, na rynku produktów oraz kapitałami pieniężnymi, a także w skali makro: w gminie, mieście, powiecie, województwie, kraju oraz w zintegrowanej wspólnocie i globalnym świecie. Dla ułatwienia opanowania dużego zakresu nowej wiedzy, autorzy podzielił ją na fragmenty, a po każdym temacie proponują problemy do przemyślenia lub przedyskutowania. Treść wzbogacają atrakcyjne rysunki, tabele, wzory.
Okładka książki Mobbing i dyskryminacja w stosunkach pracy

45,00 zł 37,71 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,52 zł

Środowisko pracy jest miejscem, w którym większość ludzi spędza znaczną część swojego życia. Dla wielu z nich praca stanowi nie tylko źródło utrzymania, ale wręcz swoiste centrum życiowe. Budowanie więc prawidłowej atmosfery w miejscu pracy, wolnej od strachu i upokorzeń, w poszanowaniu dóbr osobistych stron stosunku pracy, leży w interesie nie tylko pracodawców, ale również pracowników. W publikacji omówione zostały zagadnienia związane z mobbingiem i dyskryminacją w stosunkach pracy. Te dwa negatywne zjawiska występujące w stosunkach pracy znajdują bowiem bezpośrednie przełożenie zarówno na jakość życia pracowników, jak i sytuację ekonomiczną pracodawców. Fakt, iż mobbing lub dyskryminacja były stosowany na terenie zakładu pracy, z oczywistych przyczyn w sposób destrukcyjny wpływa na funkcjonowanie całego zakładu. Niejednokrotnie pozostali pracownicy, nie chcąc przebywać w toksycznym środowisku pracy, rezygnują z zatrudnienia i przechodzą do konkurencji. Pracodawca zatrudniając nowe osoby na ich miejsce, jest zmuszony ponosić ekonomiczne konsekwencje przeszkolenia i adaptacji nowej kadry. Wskutek wystąpienia mobbingu i dyskryminacji cierpi również wizerunek pracodawcy w oczach klientów oraz otoczenia biznesowego. Pracodawca musi liczyć się z tym, iż jego dotychczasowi partnerzy biznesowi nie będą chcieli być kojarzeni z podmiotem, który nie szanuje swoich pracowników. W niniejszej publikacji zamieszczono nie tylko cenne uwagi praktyczne i najnowsze orzecznictwo, ale również przykładowe wzory pism procesowych oraz aktów wewnątrzzakładowych związanych z omawianą problematyką.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
Okładka książki Zjedz tę żabę

23,56 zł
29,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,16 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,63 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj