KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym

Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym

  • ISBN: 9788320818826
  • EAN: 9788320818826
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: PWE
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Język: polski
  • Seria: MARKETING BEZ TAJEMNIC
  • Liczba stron: 204
  • Rok wydania: 2010
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 33,85
     zł
    Cena detaliczna:  45,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,85
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
"Marketing bez tajemnic" to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy, opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce, podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej, urzędników administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie. Autorka wyjaśnia w książce, czym jest kultura narodowa, skąd biorą się stereotypy i uprzedzenia. Wskazuje obszary biznesu międzynarodowego, na które kultury narodowe mają największy wpływ. Prezentuje różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Ukazuje znaczenie religii, wartości oraz symboli w działalności przedsiębiorstw. Książka zawiera liczne przykłady z praktyki różnych przedsiębiorstw międzynarodowych.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj