Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym
-
Autor: Bartosik-Purgat Małgorzata
- ISBN: 9788320818826
- EAN: 9788320818826
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 14.5x20.5cm
- Język: polski
- Seria: MARKETING BEZ TAJEMNIC
- Liczba stron: 204
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
33,85złCena detaliczna: 45,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,85 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
"Marketing bez tajemnic" to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy, opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce, podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej, urzędników administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
Autorka wyjaśnia w książce, czym jest kultura narodowa, skąd biorą się stereotypy i uprzedzenia. Wskazuje obszary biznesu międzynarodowego, na które kultury narodowe mają największy wpływ. Prezentuje różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Ukazuje znaczenie religii, wartości oraz symboli w działalności przedsiębiorstw. Książka zawiera liczne przykłady z praktyki różnych przedsiębiorstw międzynarodowych.