Marketing medialny
-
Autor: Anna Jupowicz-Ginalska
- ISBN: 9788376412368
- EAN: 9788376412368
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Difin
- Format: 16x23 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 256
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
34,35złCena detaliczna: 48,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,85 zł
x
Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich ? do dzisiaj nie doczekał się dogłębnej analizy naukowej, która nadawałaby mu teoretyczne ramy definicyjne i klasyfikujące. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.