KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

45,93 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,19 zł

53,27 zł
79,91 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,08 zł

79,40 zł
129,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,53 zł

36,16 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,18 zł

41,24 zł
67,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,24 zł

53,71 zł
99,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,75 zł

67,47 zł
99,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,47 zł
Okładka książki Same słuszne decyzje

43,90 zł 28,05 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,05 zł

"Lektura obowiązkowa" każdego menedżera i przedsiębiorcy Trzymasz książkę, ważysz ją w ręku, podobnie jak każdego dnia ważysz dziesiątki trudnych decyzji. Doświadczenie ponad setki amerykańskich dyrektorów generalnych pokazuje, że właściwe rozwiązanie znajduje się właśnie przed twoimi oczyma.Luda Kopeikina napisała Same słuszne decyzje dzięki ścisłej współpracy z Jackiem Welchem, Larrym Bossidym i innymi legendami świata biznesu, a także dzięki wynikom przełomowych badań nad procesem podejmowania decyzji przez wyższe kadry kierownicze. Na ich podstawie stworzyła zestaw praktycznych i sprawdzonych metod dokonywania wyborów. Jej książka pozwala m. in.:nabrać wprawy w wybieraniu właściwej opcji,łatwo określić odpowiedni kontekst dla decyzji,upraszczać i zawężać zakres możliwości poprzez dokładną analizę priorytetów.Jest to więc "lektura obowiązkowa" każdego menedżera i przedsiębiorcy. Jeślinaprawdę chcesz dokonywać w życiu dobrych wyborów, niech zakup tejksiążki będzie pierwszym z nich.Luda Kopeikina jest wizytującym wykładowcą w MIT (Massachusetts Institute of Technology) Sloan School of Management oraz dyrektorem generalnym Noventra Corporation. Założyła dwie odnoszące sukcesy firmy. Jest prezesem MIT Enterprise Forum of South Florida, organizacji typu non profit, która wspiera przedsiębiorczość, a także członkiem kilku rad nadzorczych.
Okładka książki Skuteczny prezenter

49,90 zł 39,24 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,24 zł

Zdobądź swoją publiczność skutecznym stylem prezentacji Coach prezentacji Jerry Weissman przez dwadzieścia lat uczył osoby na stanowiskach dyrektorskich i kierowniczych, jak z powodzeniem dokonywać zyskownych prezentacji podczas objazdowych pokazów pierwszej oferty publicznej. Jego klienci korzystają z jego usług szkoleniowych, aby uzyskać wyższe ceny akcji na giełdzie dla swoich firm oraz wyższą wartość IPO. Strategie Weissmana sprawdziły się w przypadku dziesiątek wielkich ryb biznesu, wśród których znajdują się założyciel i dyrektor generalny Yahoo! Tim Kogle, założyciel Intuit Scott Cook oraz założyciel i dyrektor generalny Netflix ? Reed Hastings. Teraz Skuteczny prezenter daje ci te same efektywne techniki, styl i strategię, których zespoły kierownicze ponad tysiąca firm użyły do podniesienia finansowania, sprzedaży produktów, propozycji partnerstwa czy zyskania akceptacji dla projektów. Pełna studiów przypadków sławnych potężnych prezenterów ? od Martina Luthera Kinga Jr., przez Johna F. Kennedy?ego, Ronalda Reagana po Baracka Obamę ? książka ta pokazuje, jak wygłaszać zwycięskie mowy czy prezentacje, które zaangażują twoją publiczność od początku do końca. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: ? zastosować siedmiokrokowy plan sformułowania treści twojej prezentacji w fascynującą historię, ? pokonać strach przed publicznym przemawianiem i prezentować z przekonaniem i pewnością siebie, naturalnie, ? mówić językiem ciała i wywoływać empatię ze strony publiczności, ? włączać do prezentacji projekt graficzny i animację. Dla każdego, kto musi stanąć przed publicznością i dokonać prezentacji, Skuteczny prezenter jest mistrzowskim źródłem pełnym udowodnionych technik, praktycznych narzędzi, wnikliwych ocen i ilustracyjnych, inspirujących przykładów. O AUTORZE JERRY WEISSMAN jest czołowym amerykańskim korporacyjnym coachem prezentacji, który ma na swoim koncie listę klientów obejmującą dyrektorów takich firm jak Yahoo!, Cisco Systems, Microsoft, Intel, Netflix i wiele innych. Jego poprzednie książki to m.in. W krzyżowym ogniu pytań oraz Sztuka skutecznej prezentacji, nazwana przez magazyn ?Fortune? jedną z ośmiu książek, które ?koniecznie trzeba przeczytać?.
Okładka książki Kluczowe rozmowy. Jak prowadzić rozmowę, gdy...

49,90 zł 39,65 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,65 zł

Jak prowadzić rozmowę, gdy stawka w grze jest wysoka? Książka Kluczowe rozmowy przedstawia rozwiązania, dzięki którym poradzisz sobie z najtrudniejszymi i najważniejszymi rozmowami. Dowiesz się, jak:     przygotować się do rozmowy, gdy gra toczy się o wysoką stawkę,     poradzić sobie z gniewem i urazą i podjąć skuteczny dialog,     stworzyć bezpieczną atmosferę, w której można poruszyć niemal każdy temat,     przekonywać, nie obrażając przy tym rozmówcy. Sukces w biznesie to rezultat wielu rozmów. Kluczowe z nich okazują się niezwykle trudne. Ich stawka jest szczególnie wysoka, a przy tym wiążą się z nimi różnice zdań oraz silne, nieprzyjemne emocje. Ludzie najchętniej unikają takich rozmów lub prowadzą je nieumiejętnie. Niestety bez nich bieznes umiera. Kluczowe Rozmowy to metoda, która pomaga firmom na całym świecie redukować koszty, podnosić jakość produktów, zwiększać bezpieczeństwo pracy oraz skuteczność realizacji najważniejszych projektów biznesowych. Wdrożyło ją ponad 300 z listy 500 największych firm publikowanej przez magazyn Forbes. Z metody Kluczowych Rozmów korzysta już ponad 2 mln ludzi w różnych zakątkach świata. Umiejętność prowadzenia Kluczowych Rozmów to warunek powodzenia w biznesie, ale także w życiu prywatnym. Można ją doskonalić korzystając ze szkoleń opracowanych przez autorów niniejszej książki. W Polsce prowadzi je VitalSmarts, jedna z dywizji DOOR Group. Więcej na ten temat na www.VitalSmarts.pl i www.DOOR.com.pl. O AUTORACH /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} Kerry Patterson stworzył wielokrotnie nagradzany program szkoleniowy i realizuje liczne programy wdrażania długoterminowych zmian. W 2004 roku został laureatem prestiżowej Dyer Award, przyznawanej przez Marriott School of Management przy Uniwersytecie Brigham Young. Jako doktorant uniwersytetu Stanforda prowadził badania nad zachowaniami organizacyjnymi. Joseph Grenny cieszy się dużym uznaniem jako prelegent i konsultant. Od dwudziestu lat zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem projektów zmian w korporacjach. Jest również założycielem organizacji non profit o nazwie Unitus, która zajmuje się wspieraniem ludzi ubogich w dążeniu do ekonomicznej samodzielności. Ron McMillan jest cenionym prelegentem i konsultantem, a także współzałożycielem Covey Leadership Center, w którym pełnił funkcję wiceprezesa ds. badań i rozwoju. Ma doświadczenie w pracy z liderami różnych szczebli, począwszy od menedżerów najniższego szczebla, a na dyrektorach korporacji skończywszy. Poruszał z nimi między innymi zagadnienia przywództwa i rozwoju zespołu. Al Switzler to uznany konsultant i prelegent, który prowadził szkolenia i projekty menedżerskie we współpracy z dziesiątkami firm z listy Fortune 500 w różnych miejscach na całym świecie. Jest członkiem kadry Executive Development Center przy Uniwersytecie Michigan. OPINIE Jakość naszego życia jest pochodną jakości prowadzonych przez nas dialogów i rozmów. Oto sposób na natychmiastowe udoskonalenie przebiegu rozstrzygających rozmów. – Mark Victor Hansen, współtwórca książek Jednominutowy milioner, Złam kod milionerów i Jednominutowa gotówka To przełomowa książka. (…) Przemyślenia zawarte w tej książce wywarły na mnie silne wrażenie, zmotywowały mnie, a nawet zainspirowały. – z przedmowy Stephena R. Coveya, autora książki 7 nawyków skutecznego działania Kluczowe rozmowy Spis Treści: Przedmowa 9 Podziękowania 13 Rozdział 1. Co to jest kluczowa rozmowa?I kogo to interesuje 15 Rozdział 2. Biegłość w prowadzeniu kluczowych rozmów Siła dialogu 33 Rozdział 3. Zaczynaj z sercem Jak koncentrować się na tym, czego naprawdę chcesz 45 Rozdział 4. Ucz się obserwować Jak dostrzec, kiedy zagrożone jest bezpieczeństwo 63 Rozdział 5. Buduj bezpieczną atmosferę Jak budować bezpieczną atmosferę, aby rozmawiać na każdy temat 83 Rozdział 6. Interpretuj właściwie Jak kontynuować dialog, gdy jesteś zły, przestraszony lub urażony 113 Rozdział 7. Przekaż swój punkt widzenia Jak mówić przekonująco, ale nie irytująco 141 Rozdział 8. Sprawdź inne punkty widzenia Jak słuchać, gdy rozmówcy wybuchają lub zamykają się w sobie 165 Rozdział 9. Przejdź do działania Jak przekształcić kluczowe rozmowy w działania i wyniki 187 Rozdział 10. Jak złożyć poszczególne elementy w jedną całość? Narzędzia do przygotowań i nauki 207 Rozdział 11. No tak, ale… Rady dotyczące trudnych przypadków 223 Rozdział 12. Zmień swoje życie Jak przełożyć pomysły na nawyki? 249 O autorach 265 Indeks 267
Okładka książki Prawda o wypaleniu zawodowym

59,00 zł 47,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,58 zł

Wypalenie zawodowe zaczyna dziś osiągać rozmiary epidemii. Pracownicy wszystkich szczebli, zarówno wykonujący pracę fizyczną, jak i umysłową, czują się w swoim miejscu pracy zestresowani, niepewni, niezrozumiani, niedoceniani i coraz bardziej wyobcowani. Co można zrobić, by zatrzymać niszczące skutki redukcji, coraz częstszego korzystania z usług zewnętrznych (outsourcing) i restrukturyzacji? Ta oryginalna i ważna książka obala powszechny mit, że to wyłącznie osoby, u których pojawia się wypalenie zawodowe są odpowiedzialne za swoje zmęczenie, gniew i postawę „mam to gdzieś”. Prawda o wypaleniu zawodowym wyraźnie pokazuje, że źródła problemu... leżą bezpośrednio na barkach organizacji. Wypalenie jest tu traktowane jako oznaka poważnej dysfunkcji wewnątrz organizacji i mówi więcej o samej organizacji niż o jej pracownikach. Autorzy – autorytety w dziedzinie badań nad wypaleniem – kwestionują powszechne myślenie o wypaleniu i skupiają się na opisie, przewidywaniu oraz łagodzeniu problemu. Dają pracownikom, menedżerom i osobom kierującym organizacjami wytyczne, jak .wyeliminować problemy organizacyjne leżące u podstaw wypalenia. Proponują nowy model zdrowia organizacji i dają konkretną receptę (obejmującą pomiar, ustalanie celów i techniki interwencji kryzysowej, a także zapobieganie wypaleniu w przyszłości), co wymaga jednak zarówno inicjatywy ze strony pracowników, jak i solidnej współpracy ze strony kadry zarządzającej. gruntowna zmiana organizacyjna nie tylko załagodzi bieżący problem – pozwoli też liczyć na wzrost rentowności. Jedynie bowiem zaangażowani i oddani pracownicy pracują sprawnie i wydajnie przez długi czas.
Okładka książki Prawda o wypaleniu zawodowym

49,00 zł 39,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,52 zł

Wypalenie zawodowe zaczyna dziś osiągać rozmiary epidemii. Pracownicy wszystkich szczebli, zarówno wykonujący pracę fizyczną, jak i umysłową, czują się w swoim miejscu pracy zestresowani, niepewni, niezrozumiani, niedoceniani i coraz bardziej wyobcowani. Co można zrobić, by zatrzymać niszczące skutki redukcji, coraz częstszego korzystania z usług zewnętrznych (outsourcing) i restrukturyzacji? Ta oryginalna i ważna książka obala powszechny mit, że to wyłącznie osoby, u których pojawia się wypalenie zawodowe są odpowiedzialne za swoje zmęczenie, gniew i postawę „mam to gdzieś”. Prawda o wypaleniu zawodowym wyraźnie pokazuje, że źródła problemu... leżą bezpośrednio na barkach organizacji. Wypalenie jest tu traktowane jako oznaka poważnej dysfunkcji wewnątrz organizacji i mówi więcej o samej organizacji niż o jej pracownikach. Autorzy – autorytety w dziedzinie badań nad wypaleniem – kwestionują powszechne myślenie o wypaleniu i skupiają się na opisie, przewidywaniu oraz łagodzeniu problemu. Dają pracownikom, menedżerom i osobom kierującym organizacjami wytyczne, jak .wyeliminować problemy organizacyjne leżące u podstaw wypalenia. Proponują nowy model zdrowia organizacji i dają konkretną receptę (obejmującą pomiar, ustalanie celów i techniki interwencji kryzysowej, a także zapobieganie wypaleniu w przyszłości), co wymaga jednak zarówno inicjatywy ze strony pracowników, jak i solidnej współpracy ze strony kadry zarządzającej. gruntowna zmiana organizacyjna nie tylko załagodzi bieżący problem – pozwoli też liczyć na wzrost rentowności. Jedynie bowiem zaangażowani i oddani pracownicy pracują sprawnie i wydajnie przez długi czas.
Okładka książki Wpływ zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem

50,00 zł 40,34 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,34 zł

Monografia jest pierwszym tego typu kompleksowym opracowaniem naukowym podejmującym eksplorację wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem w perspektywie wewnątrzorganizacyjnej w realiach gospodarki opartej na wiedzy. W sposób systematyczny dokonano tu przeglądu wycinkowej i rozproszonej literatury w przyjętym obszarze badawczym. W wyniku identyfikacji istniejącej luki poznawczej zaproponowano autorski model wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem, który następnie poddano empirycznej weryfikacji. Zawarte w pracy wywód teoretyczny oraz empiria rzucają nowe światło na miejsce i rolę zaufania w zarządzaniu współczesnym innowacyjnym przedsiębiorstwem.
Okładka książki Samo Sedno - Zarządzanie czasem

29,90 zł 19,63 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,63 zł

ZARZĄDZANIE CZASEM czyli jak efektywnie planować i realizować zadania Niech czas zacznie pracować dla Ciebie. Dołącz do grona ludzi sukcesu! Poradnik uczy skutecznego zarządzania czasem, czyli tego, by zrobić jak najwięcej w jak najkrótszym czasie. Skierowany jest do wszystkich, którzy chcą przeanalizować mechanizmy własnego działania i lepiej organizować swój czas.   W książce znajdziesz praktyczne narzędzia pokazujące, jak dobrze wyznaczyć cel, opracować plan działania i zrealizować go w terminie. Poznasz sztukę ustalania priorytetów, czyli wybierania zadań do wykonania w krótkiej, średniej albo długiej perspektywie. Opanujesz zasadę OATS, czyli prostą i skuteczną procedurę planowania czasu, oraz poznasz wskazówki dotyczące jej zastosowania w praktyce. Umieszczone w poradniku ćwiczenia, quizy i przykłady pokażą ci na co niepotrzebnie tracisz czas i jak unikać tego w przyszłości.   Poradnik odkrywa przed tobą sekret zachowania równowagi między czasem poświęconym obowiązkom zawodowym, odpoczynkowi czy rodzinie. Uczy efektywnego zarządzania czasem i umiejętności organizacji pracy, które są niezbędne, aby osiągnąć sukces. Autor zgromadził w książce wnioski płynące z kilkudziesięciu lat współpracy z wybitnymi osobowościami świata biznesu – ludźmi spełnionymi zawodowo i prywatnie. Dołącz do ich grona! Dlaczego poradnik trafia w SAMO SEDNO? - wyjaśnia główną procedurę zarządzania czasem, czyli zasadę OATS - pomaga zachować równowagę między pracą a życiem prywatnym - pokazuje, jak ustalać cele i priorytety oraz prawidłowo delegować zadania - zawiera ćwiczenia, przykłady i wskazówki oraz daje gotowe narzędzia i techniki, które pomogą ci skutecznie zarządzać swoim czasem - odkrywa przed tobą niezwykle efektywną pętlę OODA, czyli 4 kroki niezbędne do zarządzania czasem w dynamicznym otoczeniu Zacznij efektywnie zarządzać czasem. Działaj skutecznie i osiągaj zaplanowane cele!
Okładka książki Rozmowa kwalifikacyjna

49,90 zł 37,63 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,63 zł

Zatrudnienie nieodpowiedniej osoby może oznaczać dla organizacji stratę czasu i niepotrzebne koszty. Wytypowanie najlepszego kandydata w pierwszym podejściu nie zawsze jest proste, ale bardzo się opłaca. Jak tego dokonać, można się dowiedzieć z niniejszej książki, napisanej przez czołową brytyjską specjalistkę ds. rekrutacji. W książce najwięcej uwagi poświęcono sztuce prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, ale omówiono w niej również wszystkie pozostałe elementy procesu rekrutacji. Zawiera ona wiele rad dotyczących przygotowań do rozmowy kwalifikacyjnej, a także najważniejsze pytania, które należy zadać kandydatowi. Książka jest przeznaczona dla pracodawców i osób zawodowo zajmujących się rekrutacją pracowników, ale może być też interesująca dla tych wszystkich, którzy poszukują pracy.
Okładka książki Ekonomia  menedżerska

69,90 zł 44,21 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,21 zł

Należy kierować samym sobą. Nie wolno pozwolić na to, żeby przychodzące zadania sterowały naszym życiem. Należy zaplanować wykonywanie rutynowych działań każdego dnia o tej samej porze. Trzeba to ćwiczyć codziennie. Należy odpowiadać na e-maile tylko raz dziennie. W przeciwnym razie grozi to gaszeniem kolejnych pożarów i zahamowaniem postępów w osiąganiu celów. Menedżer powinien ustalić, co tylko on i nikt inny jest w stanie zrobić, i po prostu to zrobić. Jeśli uzna, że robi coś, co mogą wykonać jego podwładni, powinien przestać się tym zajmować. Jeśli bowiem nadal będzie wykonywał prace, które mogą robić inni, nie wypełni swoich obowiązków. A może np. chodzić o tak istotne kwestie, jak strategia dotycząca dostosowania zasobów i możliwości organizacji do jej zewnętrznego otoczenia konkurencyjnego. Po trzecie, ta książka poświęca tylko trochę miejsca na naukę mechanicznego prowadzenia analizy kosztów i korzyści. Ponieważ jedynym sposobem zapoznania się z tym materiałem jest rozwiązywanie problemów, lepiej jest uczyć przez internet z wykorzystaniem programów interaktywnych, np. ekonomii menedżerskiej MBAPrimer.com czy Samuela Bakera Economic Interactive Tutorials4. Te programy uczą np. analizy wielkości krańcowych, a potem natychmiast zmuszają studentów do zastosowania wiedzy i wypełniania konkretnych okienek arkusza kalkulacyjnego. Na końcu każdego rozdziału studenci sami sprawdzają, czego się nauczyli, rozwiązując zadania. Jeśli nie potrafią odpowiedzieć na pytanie, mogą wrócić do odpowiednich fragmentów materiału. Następnie, kiedy studenci są już pewni, że rozumieją wszystko, czego się uczyli, daję im do napisania przez Internet sprawdzian z przestudiowanego materiału, zabraniając korzystania z pomocy naukowych. Wykorzystywanie materiałów dostępnych w internecie do zapoznawania się z narzędziami analizy kosztów i korzyści umożliwia osiągnięcie dwóch celów. Po pierwsze, studenci mogą pracować w ich własnym tempie. To pozwala profesorowi uczyć na tym samym kursie studentów mających odmienną wiedzę wstępną. Ci, którzy mają zdolności analityczne albo doświadczenie w rozwiązywaniu problemów ekonomicznych, opanują materiał bez większego wysiłku, ucząc się przy tym dużo dzięki przedstawianym na seminariach przykładom zastosowań wiedzy w biznesie. Książkę napisałem z myślą o trzech grupach czytelników. Po pierwsze, jest dostępna dla każdego, kto umie czytać i jasno myśleć. Ponieważ jednak jest nacelowana na rozwiązywanie problemów pojawiających się w biznesie, staje się najbardziej przydatna dla osób z doświadczeniem zawodowym. Po drugie, książkę można wykorzystywać w kształceniu kadry menedżerskiej zarówno w programach typu MBA, jak i na kursach, które kończą się bez nadania stopnia naukowego. Po trzecie, książkę można wykorzystać na stacjonarnych studiach MBA. W takim przypadku uzupełniam materiał zawarty w książce interaktywnymi ćwiczeniami prowadzonymi przez internet. Każdy, kto czytał Economics in One Lesson, od razu zauważył, że moja książka jest hołdem złożonym Henry?emu Hazlittowi. Podobnie jak on próbuję w swojej książce łączyć intuicję ekonomiczną z prezentacją problemów i przykładów z praktyki. Staram się o podobną jak u Hazlitta bezpośredniość, prostotę i precyzję wywodu, lecz ujmuję historie w bardziej rozbudowane ramy analityczne tak, żeby lepiej nadawały się do wykorzystania w programach typu MBA. Luke Froeb
Okładka książki Budowanie zespołów

259,00 zł 195,26 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 195,26 zł

Materiały mają formę ćwiczeń, symulacji i analiz, które wymagają aktywnego udziału uczestników szkolenia. Umożliwiają poznanie i dogłębne zrozumienie najważniejszych procesów zachodzących w zespołach. Ich różnorodność i ścisłe powiązanie z praktyką zachęcają osoby szkolone do wykorzystania nowo nabytych umiejętności w codziennej pracy. Zestaw składa się z 12 modułów tematycznych, z których 8 koncentruje się na klasycznej pracy szkoleniowej z zespołami, podejmując następujące zagadnienia: ? wprowadzenie do pracy w zespole, ? przemiana grupy w zespół, ? porozumiewanie się w zespole, ? procesy zachodzące w zespole, ? organizowanie pracy zespołu, ? przewodzenie zespołowi, ? rozwiązywanie konfliktów w zespole, ? podsumowanie treści szkolenia. Do II wydania dołączono 4 nowe moduły poświęcone działaniom o charakterze coachingowym. Coaching zespołu jest zjawiskiem stosunkowo nowym na polskim rynku doradczo-szkoleniowym. Właściwie wykorzystany, może stać się niezwykle efektywnym narzędziem rozwoju dla zespołów ukierunkowanych na osiąganie wspólnych celów. Materiały zostały tak opracowane, aby można było na ich podstawie skonstruować dowolne szkolenie, odpowiadające potrzebom zarówno firmy, jak i grupy szkoleniowej. Każdy moduł tematyczny zawiera wskazówki dla trenera dotyczące sposobu przeprowadzenia ćwiczenia (materiały do ćwiczeń, slajdy i komentarze do nich) oraz materiały dla uczestników (zarówno wykorzystywane w trakcie zajęć, jak i obejmujące podsumowania analizowanych zagadnień). Korzystanie z publikacji ułatwi dołączona do niej płyta, zawierająca wszystkie przedstawione tu narzędzia i formularze.
Okładka książki Konflikty między ludźmi

69,00 zł 55,65 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,65 zł

W podręczniku przedstawiono główne zasady skutecznego postępowania w sytuacjach konfliktowych. Odwołano się do konfliktu w różnych kontekstach, poczynając od relacji prywatnych, pomiędzy partnerami, na stosunkach w miejscu pracy kończąc. Przedstawiono tu liczne przykłady i wyniki badań przeprowadzonych w różnych środowiskach, co pozwala na odniesienie do realnych sytuacji życiowych. Jest to doskonały podręcznik wprowadzający do tematyki analizy konfliktu, zarządzania konfliktem i komunikacji w sytuacjach konfliktowych. William Wilmot jest profesorem wykładającym komunikację na Univiersity of Montana, pracuje także jako mediator oraz manager ds. konfliktów w organizacjach. Joyce Hocker pracuje jako mediator rodzinny oraz psychoterapeuta w Missoula w Montanie. „Konflikty interpersonalne są nieuniknione, zawsze będą bowiem istniały różnice przekonań i ludzkich interesów. Można nie dostrzegać konfliktów, ale wtedy nie przestają one istnieć – stają się utajone i przez to groźniejsze, bo nie można rozwiązać tego, co jest ukryte. Dlatego tak ważna jest (...) wiedza o tym, jak konflikty rozpoznawać i jak je rozwiązywać. Właśnie taką wiedze zawiera (...) książka.” z recenzji prof. dr hab. Lidii Grzesiuk
Okładka książki Zarządzanie ryzykiem instytucji finansowych

119,00 zł 93,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 93,59 zł

Książka stanowi nowoczesne kompendium wiedzy na temat zarządzania szeroko pojętym ryzykiem finansowym lub inaczej – występującym na rynku finansowym. Autor – światowej sławy specjalista z zakresu instrumentów finansowych oraz ryzyka finansowego – przedstawia praktyczne podejście do pomiaru i zarządzania ryzykiem przez banki i inne instytucje finansowe. Praca zawiera wiele przykładów oraz wykresów ilustrujących praktyczne stosowanie narzędzi analitycznych, a także ciekawy zestaw pytań i ćwiczeń do samodzielnego rozwiązania. Na szczególną uwagę zasługuje aktualność poruszonych w książce zagadnień. Kryzys finansowy, który jak tornado przetoczył się w ostatnich latach przez świat i którego skutki odczuwamy do dziś, po raz kolejny pokazał, niestety, słabości w podejściu instytucji finansowych do zarządzania ryzykiem. John C. Hull sprawnie ilustruje poszczególne zagadnienia za pomocą znanych przykładów spektakularnych upadków lub kłopotów instytucji finansowych oraz kryzysów o skali globalnej. Jest to doskonała wizualizacja prawdziwego znaczenia zarządzania ryzykiem i dowód na to, że zarządzania ryzykiem nie można traktować jako jeszcze jednego wymogu formalnego ze strony regulatorów. Bożena Graczyk Partner, Szef Zespołu ds. doradztwa księgowego i zarządzania ryzykiem finansowym, KPMG Książka jest przeznaczona dla pracowników instytucji finansowych, w tym przede wszystkim różnego rodzaju funduszy, banków, domów maklerskich, firm assets management, zakładów ubezpieczeniowych oraz wielu firm doradczych w zakresie finansów. Publikacja będzie także bardzo dobrym podręcznikiem dla studentów wyższych lat kierunków ekonomicznych. Johan C. Hull jest profesorem specjalizującym się w zarządzaniu ryzykiem i instrumentach pochodnych w Rotman School of Management na uniwersytecie w Toronto oraz autorem dwóch książek na temat instrumentów pochodnych, które stały się na świecie podstawowymi lekturami dla praktyków, doradców inwestycyjnych oraz dla kandydatów na maklerów: Kontrakty terminowe i opcje. Wprowadzenie (wyd. 2 – 1998) oraz Options, Futures, and Other Derivatives (wyd. 8 – 2011).
Okładka książki Dopasowanie w biznesie.

99,90 zł 75,57 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,57 zł

Jak stosować strategiczną kartę wyników. Alignment Robert S. Kaplan i David P. Norton pokazują w niniejszej książce, jak stworzony przez nich rewolucyjny system zarządzania - Strategiczna karta wyników (Balanced Scorecard) – z sukcesem zastosować można we współczesnych korporacjach. Dzięki niemu możliwe staje się: wzmocnienie procesów wprowadzania nowych pomysłów i udoskonaleń znacząco wpływających na polepszenie efektywności i konkurencyjności firmy na rynku; podniesienie spójności polityki kadrowej oraz zjednoczenie pracowników wokół realizacji zamierzonych celów; ulepszenie współpracy między wszystkimi elementami firmy, która jest niezbędna w drodze do sukcesu; osiągnięcie wysokiej wydajności pracy przy pełnym wykorzystaniu wysoce wykwalifikowanej kadry zarządzającej i utalentowanych pracowników. Książka ta pokazuje jak firmy mogą wykorzystać do tej pory nieodkryte wartości z poprawnej synergii w firmie przez usprawnienie poszczególnych elementów swej działalności. Robert S. Kaplan – professor finansów w Harvard Business School, doctor honoris causa uniwersytetów w Stuttgarcie, Łodzi i Waterloo. Światowy autorytet w dziedzinie strategii, planowania i pomiaru efektywności działań w biznesie, konsultant największych firm amerykańskich i europejskich. Laureat wielu prestiżowych nagród w dziedzinie finansów, strategii biznesowych i doradztwa.David P. Norton – prezes Balanced Scorecard Collaborative oraz Renaissance Worldwide, cenionych firm konsultingowych zajmujących się pomiarem efektywności i doskonaleniem organizacji. Prowadzi wykłady na temat zarządzania i strategii w różnych miejscach świata. Twórca (wraz z R. S. Kaplanem) nowatorskiej strategii zarządzania – strategicznej Katy wyników.
Opakowanie Ekonomika turystyki i rekreacji

79,00 zł 63,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,71 zł

Jedną z najważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek narodowych jest wzrost znaczenia usług, w tym również usług turystyczno-rekreacyjnych, co w znacznej mierze jest związane z wydłużaniem się czasu wolnego ludności i wzrostem poziomu jej zamożności. [...] Nie ma na rynku wydawniczym takiej książki jak ta, która stanowi tak kompleksowe i wieloaspektowe omówienie zjawisk ekonomicznych zachodzących w turystyce i – co ważne – w rekreacji, a także innych branżach związanych bezpośrednio i pośrednio z procesami zachodzącymi na rynku turystycznym i rekreacyjnym. dr hab. Krystyna Żelazna Rektor Wyższej Szkoły Turystyki i Języków Obcych w Warszawie Ekonomika turystyki i rekreacji to drugie zmienione wydanie cieszącej się dużym zainteresowaniem książki Ekonomika turystyki rozszerzonej o zagadnienia związane z rekreacją. Treść podręcznika została również dostosowana do najnowszych obowiązujących standardów nauczania Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na kierunku turystyka i rekreacja. W pracy zawarto liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, słowniczek podstawowych terminów z angielskimi odpowiednikami, bogatą bibliografię oraz indeks rzeczowy. Każdy rozdział kończy krótkie podsumowanie oraz zestaw pytań kontrolnych. Publikacja jest kierowana do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja oraz na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyka. Książka może również stanowić cenną propozycję dla menedżerów i pracowników firm zajmujących się obsługą ruchu turystycznego oraz osób zainteresowanych zagadnieniami turystyki i rekreacji w praktyce.
Okładka książki Zarządzanie działem sprzedaży firmy PWN

49,90 zł 40,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,25 zł

Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku! Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją. Książka koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży; formułowanie strategii sprzedaży; organizowanie procesu sprzedaży; kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców; kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców. Dodatkowymi walorami podręcznika są: przejrzysta struktura wykładu i przystępny język, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, liczne rysunki i tabele ilustrujące przedstawiane zagadnienia, słowniczek ważniejszych terminów, indeks rzeczowy, bogata bibliografia. Podręcznik został opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.
Okładka książki Dobre przywództwo

129,00 zł 90,88 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 90,88 zł

To świetna książka o jednym z najmniej docenianych wymiarów polskiego sukcesu: nie byłoby polskiej transformacji bez liderów biznesu, którzy każdego dnia muszą odpowiadać na wyzwania coraz bardziej konkurencyjnej globalnej gospodarki, którzy muszą mieć wizje rozwoju firm, ale przede wszystkim zdolność wdrażania tych wizji w życie, przekładania ich na sukces. Liderzy firm działających w Polsce burzą stereotypowy obraz biznesu i udowadniają, że dobre przywództwo odmienia nie tylko firmy, ale również naszą kulturę, środowisko społeczne, że stało się elementem społecznego rozwoju. Co dla mnie, jako kobiety, ważne, wśród bohaterów jest pięć kobiet, a zebrane dobre praktyki pokazują, że dobre przywództwo odzwierciedla bardziej kobiecy niż męski styl kierowania, bo liczą się partnerskie relacje, koncentracja na ludziach, współuczestnictwo. Krzepiące, że w Dobrym przywództwie czytamy nie o Amerykanach czy Francuzach, lecz o sobie. To także nowa jakość. Henryka Bochniarz, Prezydent Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan Czekałeś na książkę, która opisuje cechy wyróżniające dobrych liderów, dokumentującą w osobistych wywiadach tajniki sukcesu wybitnych polskich liderów biznesu? Poszukujesz inspiracji i wskazówek, które krok po kroku wyjaśniają, jak stać się naprawdę skutecznym przywódcą? Nie musisz dłużej czekać - przeczytaj egzemplarz Dobrego przywództwa już dziś! Marshall Goldsmith, autor bestsellerów "New York Timesa": MOJO i What Got You Here Won't Get You There Cieszę się, że wreszcie powstała dojrzała książka dotycząca przywództwa wyraźnie odnosząca się do polskich doświadczeń liderów biznesowych, a zarazem oparta na solidnej bazie światowych autorytetów. Dobrze dobrana dwudziestka Polaków - menedżerów reprezentujących różne drogi dojścia do obecnej pozycji i prowadzących firmy różnych branż - daje silne podstawy do wyrobienia sobie opinii na temat przywództwa partycypacyjnego próbującego równoważyć wpływ i znaczenie podstawowych grup interesariuszy: właścicieli, klientów i pracowników firmy. Książka napisana jest w sposób ułatwiający zrozumienie istoty dobrego przywództwa, świetnie łączy teorię z polskimi dobrymi praktykami. dr Krzysztof Pawłowski, Rektor WSB-NLU z siedzibą w Nowym Sączu Wizja i nadawanie sensu, My ponad Ja, Nieodzowna kultura, Dyscyplina komunikacji - te i inne tematy poruszane w książce odnoszą się do przywództwa, które zmieni zarówno Ciebie, jak i Twój zespół, które otworzy przed Tobą zupełnie nową płaszczyznę działania. Pomyśl, co przywództwo, które ja nazywam także "odważnym", może zrobić dla Twojej organizacji. Susan Scott, autorka bestsellerów Fierce Conversations i Fierce Leadership To wyjątkowa książka nie tyle o samym biznesie, co o twórcach biznesu. Przenikliwe obserwacje i analizy umiejętności przywódczych wyselekcjonowanych liderów doskonale obrazują okres transformacji w Polsce, w którym strach czy obawy zostały zniwelowane wizją, optymizmem, kompetencją myślową i wrażliwością na otoczenie. Powinniśmy być dumni, że mamy takich liderów, a przecież bohaterowie tej książki to tylko przykładowa grupa polskich przywódców, którzy nie ustępują liderom świata zachodniego pod względem swojej kreatywności, determinacji, woli zwycięstwa i wrażliwości na losy człowieka. Józef Wancer, były Prezes Zarządu Banku BPH, Doradca Zarządu Deloitte
Okładka książki Kultury i organizacje

69,90 zł 51,34 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,34 zł

Przełomowe wyniki badań nad kulturami narodowymi, prowadzonych przez czterdzieści lat w ponad siedemdziesięciu krajach ? nowe wymiary i interpretacje W jaki sposób miejsce i kultura, w których dorastamy, wpływa na to, jak myślimy, co czujemy i jak się zachowujemy? Dlaczego postrzegamy innych jako wrogów, gdy współpraca leży w naszym wspólnym interesie. Autorzy, Geert Hofstede, Gert Jan Hofstede i Michael Mankiv, najnowszego, poszerzonego wydania książki Kultury i organizacje analizują mechanizmy rządzące współczesnymi zjawiskami społecznymi, sięgając do korzeni kultur narodowych. Kultury i organizacje to fascynująca podróż po kulturach, podczas której poznamy: ? zasady rządzące ?wspólnotami moralnymi?, ? różne podejścia do nierówności społecznych, odmienności, niepewności, asertywności i skromności, ? różnice między kulturami organizacyjnymi a kulturami narodowymi, ? mechanizmy rządzące stereotypami i różnicami językowymi, ? kulturowe korzenie kryzysu 2008 roku.
Opakowanie Zarządzanie kadrami w bibliotece

32,00 zł 29,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,01 zł

Zebrany w książce materiał zawiera zarówno zagadnienia teoretyczne dotyczące znaczenia zasobów ludzkich w ogólnym systemie zarządzania biblioteką, jak i praktyczne - związane z zarządzaniem kadrami. Zaprezentowano m.in. metody przeciwdziałania skutkom negatywnego doboru do zawodu, wskazano możliwości budowania wspólnej polityki personalnej biblioteki oraz jej wpływ na kształtowanie jej kultury organizacyjnej. Omówiono także znaczenie badań opinii pracowników jako instrumentu wspomagającego zarządzanie relacjami w bibliotece. W ostatniej części zaprezentowano heurystyczne metody rozwiązywania problemów, zarządzania jakością czy stosowanie inteligencji emocjonalnej w praktyce; przedstawiono praktyczne zastosowanie systemu oceniania pracowników biblioteki. Całość materiału uzupełnia bogata bibliografia.
Okładka książki Etnografia organizacji - Monika Kostera

49,90 zł 42,24 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,24 zł

?Etnografia organizacji? przedstawia wielobarwny obraz polskich firm, instytucji i organizacji, stworzony na podstawie wnikliwych badań etnograficznych. Książka jest świadectwem przemian zachodzących w polskiej rzeczywistości biznesowej, i nie tylko. Zawiera omówienie badań empirycznych z bardzo rozległego i niejednorodnego terenu. Poszczególne części dotyczą organizacji wielokulturowych, kierowania zespołem, niematerialnych elementów kultury organizacji, a także ról przyjmowanych przez organizacje i ich uczestników. Książkę w sposób szczególny polecamy, studentom nauk społecznych i ekonomicznych oraz przedstawicielom świata biznesu ? kadrze zarządzającej, menadżerom i dyrektorom pragnącym udoskonalenia firm, którymi przewodzą, a także wszystkim osobom zainteresowanym badaniami etnograficznymi.
Opakowanie Decyzje finansowe i inwestycyjne w gospodarce rynkowej Nowe wyzwania i mozliwości

48,00 zł 36,19 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,19 zł

Publikacja jest rezultatem indywidualnych oraz zbiorowych badań naukowych. Przedstawione rozważania mają na celu podjęcie dyskusji na temat aktualnych problemów z zakresu finansów przedsiębiorstw, rachunkowości i gospodarki nieruchomościami.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,84 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,99 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,15 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,35 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj