KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

33,90 zł
44,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,55 zł

47,19 zł
79,91 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,19 zł

33,18 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,18 zł

48,03 zł
71,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,16 zł

67,47 zł
99,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,47 zł

107,26 zł
133,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 107,26 zł

141,14 zł
175,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 141,14 zł
Opakowanie Innowacyjność organizacji w strategii inteligentnego i zrównoważonego rozwoju

55,00 zł 44,36 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,36 zł

W publikacji została omówiona skomplikowana problematyka innowacji i innowacyjności organizacji wobec wyzwań strategii inteligentnego i zrównoważonego rozwoju. Proces globalizacji sprzyja rozszerzaniu się międzynarodowych powiązań ekonomicznych i kooperacji międzynarodowej. Rozwijają się również wspólne przedsięwzięcia techniczne i badania naukowe. Wszystko to wymaga znajomości występujących prawidłowości, mechanizmów i tendencji innowacyjno-rozwojowych, przewartościowania kryteriów ocen, zasad działania stymulatorów oraz rozpoznania barier innowacji. W książce przedstawiono zagadnienia determinant innowacyjności w sektorach usługowym i przemysłowym w przekrojach ogólnopolskim oraz regionalnym na tle wyzwań przyszłości. Dobór wymienionej problematyki merytorycznej podyktowany został potrzebą ciągłego identyfikowania i charakteryzowania prawidłowości występujących w zakresie działalności innowacyjnej w tych sektorach również na tle niektórych państw Unii Europejskiej.
Okładka książki Wartość dla akcjonariuszy

156,00 zł 117,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 117,62 zł

Książka adresowana jest przede wszystkim do menedżerów, którzy chcą skuteczniej zarządzać swoimi firmami oraz do inwestorów giełdowych, którym zależy na bardziej świadomym wyborze spółek. Twórca podejścia do zarządzania przedsiębiorstwem przez pryzmat wartości dla akcjonariuszy przedstawia nowe uzasadnienie tej metody. Według Rappaporta, wartość firmy z punktu widzenia akcjonariuszy powinna być podstawowym kryterium przy ocenie strategii przedsiębiorstwa.
Okładka książki Fuzje i przejęcia w Polsce

116,00 zł 87,46 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 87,46 zł

Przedsiębiorstwa działające w naszym kraju podlegają już takim samym regułom gry jak firmy działające w rozwiniętych gospodarkach rynkowych. Książka jest poświęcona wybranym zagadnieniom dotyczącym fuzji i przejęć na rynku polskim, gdzie - jak się zdaje - praktyka często wyprzedza teorię. Można jednak w niej znaleźć również odniesienia do szerszego kontekstu międzynarodowego, w tym charakterystykę kierunków ewolucji i perspektyw światowej aktywności konsolidacyjnej.
Okładka książki Sieci międzyorganizacyjne

54,00 zł 41,77 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,77 zł

Perspektywa koordynacji działań międzyorganizacyjnych oraz współpracy między organizacjami stawia problem funkcjonowania i efektywności sieci międzyorganizacyjnej w centrum zainteresowania całej teorii organizacji i zarządzania. Zasięg badań w tym obszarze znacznie się ostatnio poszerza i nie dotyczy już wyłącznie pozycji przedsiębiorstwa w sieci, lecz przedsiębiorstwa działającego w kontekście sieci. ukształtowanie się sieci międzyorganizacyjnych stanowi poważne wyzwanie wobec tradycyjnej postawy badawczej reprezentowanej w badaniach nad strategią i zachowaniem strategicznym podmiotów gospodarujących. Celem przedstawianego opracowania jest pokazanie fenomenu sieci międzyorganizacyjnych z perspektywy współczesnych wyzwań zarządzania. Jest to studium teoretyczno-metodyczne sieci międzyorganizacyjnych w naukach o zarządzaniu i stanowi wynik długoletnich doświadczeń autorów opracowania w badaniach sieci międzyorganizacyjnych, zarówno na poziomie metateorii sieci jak i poszczególnych jej rodzajów. Recenzowana książka potencjalnie stanowić może solidne wsparcie, służące zrozumieniu i ugruntowaniu wiedzy studentów kierunków biznesowych i menedżerskich oraz praktykujących menedżerów na temat problemów związanych z rozumieniem idei sieciowości, czy myślenia sieciowego oraz zasad posługiwania się nimi w budowaniu strategii, jako swoistego narzędzia służącego do rozwoju i adaptacji przedsiębiorstw do warunków tworzonych przez otoczenie. Prof. zw. dr hab. Bogdan Nogalski Instytut Organizacji i Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego
Okładka książki Vademecum dobrych obyczajów w biznesie

95,00 zł 65,22 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,22 zł

Ten nowoczesny poradnik daje czytelnikowi pewność siebie, która pozwala zmierzyć się z wyzwaniami świata pracy ? bo dzisiaj, bardziej niż kiedykolwiek, dobre obyczaje oznaczają dobry biznes. W dzisiejszych czasach, jak nigdy dotąd, dobre maniery pomagają w prowadzeniu interesów, a świadomość różnic kulturowych w kontaktach biznesowych jest nie tylko pożądana, ale wręcz niezbędna. "(...) pojęcie dobrych obyczajów w biznesie oznacza zdrowy rozsądek wynikający z troski, szacunku i uczciwości wobec osób, z którymi pracujesz". Najbardziej znane autorytety Ameryki w dziedzinie etykiety poddają dyskusji problem wagi dobrych manier w dzisiejszym świecie biznesu. Kiedy w relacjach biznesowych pojawia się kulturowy dysonans, etykieta może ułatwić kontakt. Od niuansów formułowania listu biznesowego przez szczegóły dotyczące właściwego zachowania przy stole i przebiegu spotkań biznesowych po definicję molestowania - rady zawarte w książce dotyczą wszystkich pracujących osób, zwłaszcza na stanowiskach średniego i wyższego szczebla. Książka ta zawiera cenne wskazówki dla każdego, kto chciałby wychodzić z trudnych zawodowych sytuacji zawsze z wdziękiem i godnością.
Okładka książki Menedżer skuteczny MP3 - Audiobook
audiobook

39,90 zł 31,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39 zł

Dla osiągnięcia sensownej efektywności nie wystarczy być inteligentnym, ciężko pracować i znać się na rzeczy. Efektywność to coś odrębnego, coś innego. Ale nie wymaga ona jakiegoś specjalnego daru, specjalnych talentów czy specjalnego treningu. Nie wymaga - w przypadku menedżera - czegoś specjalnie skomplikowanego. Na efektywność składa się pewna suma nawyków i zabiegów, które przedstawia i omawia ta książka. Nie są one czymś "wrodzonym". Przez 45 lat pracowałem jako konsultant z dziesiątkami menedżerów najrozmaitszych organizacji, dużych i małych, w biznesie, w agendach rządowych, związkach zawodowych, szpitalach, uniwersytetach, służbach komunalnych, z menedżerami amerykańskimi, europejskimi, latynoamerykańskimi, japońskimi, i nigdy nie natknąłem się na choćby jednego menedżera "z natury", który by się po prostu skutecznym urodził. Wszyscy ci skuteczni musieli się efektywności - nauczyć. I musieli ją praktykować tak długo, aż stała się ich drugą naturą. Ale też wszyscy, którzy pracowali nad tym, by stać się skutecznymi szefami, odnieśli w tym względzie sukcesy. Efektywności można się nauczyć, a co więcej - uczyć się jej trzeba. Peter F. Drucker
Okładka książki Nie chodzi tylko o to, kogo znasz

49,90 zł 31,76 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,76 zł

zmień swoje życie (i swoją organizację) budując trwałe i szczere relacje z innymi ludźmi Sukces – zarówno w biznesie, jak i w życiu – jest oparty na relacjach. W swoim znakomitym przewodniku Spaulding przenosi klasyczną filozofię Dale’a Carnegiego na następny poziom – opisuje, jak tworzyć trwałe relacje, które wychodzą poza powszechne powierzchowne kontakty i relacje „drugiego piętra”. Książka Nie chodzi tylko o to, kogo znasz Tommy’ego Spauldinga – byłego dyrektora generalnego Up with People – to nowa wersja Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi Dale’a Carnegiego na dwudziesty pierwszy wiek. Tommy Spaulding w bardzo młodym wieku zdał sobie sprawę, że nie jest mu dane zostać gwiazdą nauki. Średnią ocen 4,0 uzyskiwał tylko pod warunkiem, że dodał do siebie średnie ze szkoły średniej i college’u. Powodem jego trudności w szkole była, jak odkrył później, dysleksja. Ale dolegliwość ta tak naprawdę nie powstrzymała go, a wręcz przeciwnie – pomogła mu rozwinąć talenty, które rzeczywiście posiadał. Tommy jest naturalnym liderem; bardzo wcześnie uświadomił sobie, że ma unikalną zdolność do nawiązywania kontaktu z ludźmi, bez względu na ich wiek czy pochodzenie. Jako nastolatek dostał od ojca egzemplarz Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi i książka ta szybko stała się jego biblią. W szkole średniej był krajowym finalistą konkursu na Przedsiębiorczą Firmę DECA (Distributive Education Clubs of America) i wygrał wybory na przewodniczącego klasy maturalnej. Jakiś czas później został dyrektorem generalnym Up with People, jednej z największych międzynarodowych organizacji non-profit zajmujących się liderstwem na świecie. Na każdym kroku Tommy Spaulding uczył się, że sekretem odnoszenia sukcesu jest proszenie o wsparcie, zdanie i wpływ innych ludzi. Nikt z nas nie osiągnął wielkiego sukcesu w pojedynkę. Potrzebujemy pomocy innych osób. W tej bezstronnej, odkrywczej książce Tommy wzbogaca zasady, które Dale Carnegie naszkicował siedemdziesiąt pięć lat temu, i pokazuje, jak przesunąć je o krok dalej, aby dokonać niemożliwego w życiu i karierze. Aby zaprosić innych ludzi do autentycznego partnerstwa w naszym życiu, tłumaczy Tommy, najpierw trzeba wykazać zainteresowanie innymi ludźmi. Nie chodzi tylko o to, kogo znasz czy co ktoś może zrobić dla ciebie, ale o to, co ty możesz zrobić dla nich. Ważne są motywy. W ustanawianiu głębszej więzi chodzi o: autentyczność, nie manipulację; wzajemność, nie egoizm; zrozumienie, iż każda relacja jest jak droga prowadząca w dwie strony; świadomość, że przypadkowo spotkana osoba może zmienić kierunek naszego życia. W duchu bestsellerowej tradycji klasycznej już publikacji Dale’a Carnegiego książka Nie chodzi tylko o to, kogo znasz pokazuje, jak każdy z nas może wykorzystywać moc netgivingu – pomagania innym – do powiększania swoich światów i osiągania celów oraz zmieniania pracy, kariery i społeczności. O AUTORZE Tommy Spaulding jest prezesem Spaulding Companies LLC, organizacji zajmującej się rozwojem liderów w całym kraju, consultingiem, coachingiem i sztuką przemawiania. Był najmłodszym prezesem i dyrektorem generalnym znanej na całym świecie organizacji liderskiej Up with People (2005–2008). W 2000 roku Spaulding założył Leader’s Challenge, która stała się największym obywatelskim i liderskim programem przeznaczonym dla szkół średnich w Kolorado. Jest również prezesem The Spaulding Leadership Institute, założonej przez siebie organizacji non-profit, która realizuje programy Center for Third Sector Competence (Centrum Kompetencyjne Trzeciego Sektora), Globar Challenge (Globalne Wyzwanie), Colorado Close-Up (Bliżej Kolorado), Kid’s Challenge (Dziecięce Wyzwanie) i National Leadership Academy (Krajowa Akademia Liderów). Wcześniej był menedżerem sprzedaży ds. partnerów biznesowych w IBM/Lotus Development i uczestnikiem programu Japan Exchange and Teaching (JET). Spaulding zdobył tytuł licencjata w dziedzinie nauk politycznych na East Carolina University (1992) i dyplom MBA na Bond University w Australii (1998), gdzie był na Stypendium Ambasadorskim Rotary Foundation; oraz tytuł magistra z zarządzania organizacjami non-profit na Regis University (2005), gdzie był stypendystą stanu Kolorado. W 2007 roku otrzymał honorowy doktorat z nauk humanistycznych od Instytutu Sztuki Kolorado. W 2002 roku wygrał nagrodę Czterdziestu poniżej Czterdziestki „Denver Business Journal”. W 2006 roku został nagrodzony tytułem Najwybitniejszego Absolwenta East Carolina University, najwyższym wyróżnieniem przyznawanym absolwentom uniwersytetu. Spaulding jest przewodniczącym Zewnętrznego Zarządu Doradczego ds. Liderów East Carolina University i pierwszym „liderem-rezydentem” uniwersytetu. Jako znany na całym świecie mówca w dziedzinie liderstwa, Spaulding przemawiał do setek organizacji, szkół i korporacji na całym globie. Mieszka w Denver z żoną i dziećmi. Fragment książki Nie chodzi tylko o to kogo znasz Nieoczekiwany cud Każdy ojciec ma nadzieję na cudowne dziecko - kolejnego wielkiego fizyka, muzyka, artystę, sportowca czy uczonego - i jak mi się wydaje, mój ojciec nie stanowił tu wyjątku. Jednak jako mądry człowiek wcześnie zdał sobie sprawę, że mój bilet do sukcesu dotyczy innego pociągu. Całkiem jasne było dla niego, że nie zapowiadam się na zdobywcę Nagrody Nobla z fizyki, autora arcydzieła malarstwa współczesnego, twórcę uznanego przez krytykę koncertu czy zawodnika w którejś z wielkich lig. jednak dostrzegł we mnie przebłyski innego daru. I dlatego, kiedy wchodziłem w wiek nastolatka, wręczył mi pewna książkę. Wtedy właśnie inni chłopcy zaczęli gwałtownie dorastać, a ja nie. I to wtedy test, który przeprowadzili moi rodzice, potwierdził, że cierpię na zaburzenia uczenia się i jestem aż dwa lata w tyle w stosunku do moich rówieśników w takich sferach jak czytanie ze zrozumieniem. Rzeczywistość podszepnęła mojemu ojcu pomysł. Tata, nauczyciel szkolny, wiedział, jakie lekcje powinienem sobie przyswoić przede wszystkim i miały one niewiele wspólnego z odmianą czasowników, rozwiązywaniem złożonych problemów matematycznych czy zapamiętywaniem historycznych dat. „Synu - powiedział - twoja matka naciska, abyś przeczytał jedną książkę - Biblię. A ja chcę poprosić cię o przeczytanie tej". I mówiąc to, wręczył mi egzemplarz Dale'a Carnegiego. Byłem już w college'u, kiedy eksperci dokładnie zdiagnozowali moje problemy jako dysleksję. W związku z tą dolegliwością czytanie każdej książki w gimnazjum prowadziło w moim przypadku do zawrotów głowy. Wątpię, czy przed ukończeniem szkoły średniej przeczytałem więcej niż trzy lub cztery książki. Ponieważ jednak był to prezent i prośba mojego ojca, przeczytałem Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi od odeski do deski, a sugestywne zasady i intuicje zawarte w tym klasycznym poradniku Dale'a Carnegiego dały mi dokładnie to, czego potrzebowałem, przedzierając się przez szkołę średnią i co chwila napotykając nowe przeszkody na naukowej drodze. Książka ta zapewniła mi mapę, która ostatecznie doprowadziła mnie do sukcesu na niewyobrażalnym dla mnie poziomie. Jednak aby zrozumieć znaczenie książki Carnegiego dla mojego życia, musicie pojąć, skąd pochodzę i poznać kilka relacji, które mnie ukształtowały. Moja podróż - po edukacji, biznesie i życiu - miała kilka interesujących, nietypowych i, szczerze mówiąc, dość bolesnych zwrotów. Zmagałem się (i nadal zmagam) z wieloma rzeczami, które większość ludzi uważa za kluczowe dla odniesienia sukcesu - na samym początku z czytaniem, pisaniem i arytmetyką. Jednak już w młodym wieku nauczyłem się, jak wykorzystywać moje silne strony i przełamywać słabe. Poznałem wartość kluczowego „R" w moim alfabecie - relacji. Nauczyłem się nie tylko sztuki zdobywania przyjaciół i zjednywania sobie ludzi, lecz również panowania nad relacjami w życiu osobistym i zawodowym. Książka ta jest poświęcona tworzeniu takich relacji, które mogą zmienić wasze życia, wasze firmy i wasz świat. A to dlatego, że w biznesie chodzi o relacje. W sukcesie chodzi o relacje. W byciu liderem chodzi o relacje. W życiu chodzi o relacje. Miasteczko Suffern w stanie Nowy Jork leży spokojnie u podnóża Gór Ra-mapo, zaledwie 42 kilometry na północny zachód od miasta Nowy Jork. Około jedenastu tysięcy mieszkańców tworzy wspólnotę w mozaice innych ciasno położonych miasteczek i wsi, w których mieszanka pracowników fizycznych i dojeżdżających do pracy w wielkim mieście reprezentuje najlepszą spuściznę kolonializmu i miejskiej wytrwałości. Moi rodzice wychowali mnie na zrównoważonej diecie tradycyjnych wartości rodzinnych, która wysoko ceniła znaczenie pomagania innym i kładła duży nacisk na ciężką pracę i edukację. Pomaganie i ciężka praca przychodziły mi łatwo. Jednak edukacja to już zupełnie inna para kaloszy - moje chęci topniały szybciej niż asfalt w upalny sierpniowy dzień. Bałem się, że zostanę nazwany głupim przez moich nauczycieli i kolegów z klasy - ponieważ wierzyłem, że na to właśnie wskazują moje oceny. Zawalałem klasówki lub zaliczałem je ledwo, ledwo tylko po to, by nie zdać standardowego testu kończącego klasę i musieć uczęszczać na zajęcia szkoły letniej, aby poprawić punktację - a to wszystko mimo że pracowałem nad zadaniami domowymi i nauką równie ciężko co inne dzieciaki, które znałem, a zwykle nawet ciężej. Moja pewność siebie legła w gruzach. Im bardziej byłem zawstydzony moimi ocenami, tym bardziej starałem się to kompensować poprzez osiągnięcia w sferze pozaedukacyjnej - uczestnicząc w zawodach sportowych, kandydując do szkolnego samorządu, zdobywając odznakę skauta orlego4. Bardzo podobnie do tego, jak niewidomi doświadczają wyostrzania się zmysłów, ja próbowałem radzić sobie z moimi naukowymi ograniczeniami przy pomocy zwiększonej zdolności komunikowania się i nawiązywania kontaktów z innymi ludźmi. Nie wiem, jak duża część tej umiejętności tkwiła w mojej naturze, a jaka została wyhodowana przez osoby, które mnie otaczały (oraz książkę Dale'a Carnegiego), jednak była ona tak realna jak deszcz. Wydawało się, że mam zdolność zaprzyjaźnienia się dosłownie z każdym. Nie paliłem, nie piłem (za dużo), nie brałem narkotyków, ale z łatwością gadałem z każdym, kto to robił. Nie interesowałem się grą Dungeons & Dra-gons, ale ci, którzy to robili, traktowali mnie jak brata. (Na zajęciach wyrównawczych można zaprzyjaźnić się z każdym rodzajem dzieciaków). Nie byłem utalentowany fizycznie, ale zostałem kapitanem drużyny narciarskiej oraz grałem w piłkę nożną, bejsbol i futbol amerykański. Byłem w szkolnym zespole wokalno-tanecznym oraz występowałem w musicalach. Równie łatwo nawiązywałem kontakt z członkami klubu szachowego, co ze sportowcami. Każda grupa była moją grupą. Zostałem wybrany na przewodniczącego klasy maturalnej i wygrałem plebiscyt na „najbardziej przyjaznego" oraz „osobę, która zrobiła najwięcej dla szkoły średniej w Suffern". I lubili mnie nie tylko uczniowie. Wszyscy nauczyciele w szkole średniej w Suffern wiedzieli, jak się nazywam, a ja znałem ich. Znałem dozorców i woźne. Znałem wszystkie sekretarki i pracowników administracji szkoły. Nawet znałem większość członków ich rodzin. Budowanie tych relacji przychodziło mi w naturalny sposób. Jednak postrzeganie budowania relacji jako daru, a nie jako protezy kompensującej moje szkolne ułomności, było częścią procesu dojrzewania, który zajął wiele lat bolesnych zmagań. Wcześnie zdałem sobie sprawę, że moja naukowa droga będzie inna niż większości moich przyjaciół. Już w szkole podstawowej zawarłem bliską znajomość z salą zajęć wyrównawczych - miejscem, w którym dzieci ze szczególnymi potrzebami otrzymywały dodatkową pomoc. W rzeczywistości przez trzy lata w którymś momencie szkolnego dnia odbywałem wstydliwy spacer do tej sali, próbując skorygować seplenienie poprzez umieszczanie aparatu pomiędzy koniuszkiem języka a podniebieniem. A „normalne" lekcje również nie były dla mnie ratunkiem. Pamiętam ściskający za gardło strach, który czułem zawsze, kiedy nasz nauczyciel nakazywał klasie zrobić „rundkę czytania". Otwieraliśmy książki i pierwszy uczeń stawał na środku klasy, aby przeczytać akapit na głos. Potem kolejny czytał następny akapit i tak dalej, aż do ostatniego ucznia i końca fragmentu książki wybranego przez nauczyciela. Kiedy inne dzieci czytały, czułem, jak pocą mi się ręce, a w żołądku rośnie supeł wielkości piłki nożnej. Wiedziałem, że będę się jąkał i zacinał i wszyscy utwierdzą się w przekonaniu, że jestem jedyną osobą w klasie, która nie potrafi czytać. Z mojego miejsca, blisko końca sali, mogłem doliczyć się szesnastu uczniów, którzy siedzieli przede mną. Następnie znajdowałem siedemnasty akapit, który miałem przeczytać. Wyłączałem się, tak aby nie słyszeć, jak inni czytają, i skupiałem całą uwagę na moim fragmencie, zmuszając się do zapamiętania każdego słowa do momentu, aż nadejdzie moja kolej. Pamięć często okazywała się moim wybawieniem. Kiedy patrzyłem na znajdujące się na kartce słowa, litery wirowały i uciekały z pola ostrości jak obrazki w kalejdoskopie. Ale jeśli miałem dość czasu, aby zapamiętać akapit, byłem w stanie czytać bez trudu i w ten sposób ukryć moją niemożność czytania. Gdy zaś nie znalazłem tyle czasu, czulem głęboki wstyd, patrząc, jak moi rówieśnicy starają się powstrzymać śmiechy, spojrzenia i zakłopotanie. Dysleksja nie jest czymś, co można naprawić; trzeba z nią żyć każdego dnia. Szczególnie boleśnie uderzyło mnie to na przykład wtedy, kiedy w 2009 roku umarła moja babcia. Około godziny przed pogrzebem jedna z zakon-nic - moja ciotka, siostra Loreen - zapytała, czy nie przeczytałbym jednego z trzech czytań. Kiedy pokazała mi tekst, zobaczyłem tylko gromadę długich, nieznanych słów, a moje ręce natychmiast pokryły się zimnym potem. Popatrzyłem na nią przepraszająco i błagalnie i powiedziałem: „Wolałbym nie". Zaledwie parę miesięcy przed moimi czternastymi urodzinami ja - znakomity mówca - wciąż byłem owładnięty strachem przez publicznym czytaniem. Jeśli miałbym więcej czasu, zapamiętałbym tekst i „przeczytał" go bez patrzenia na kartki. Zamiast tego straciłem możliwość uczczenia kobiety, którą bardzo kochałem. Tymczasem z dala od książek rozkwitałem. Jak większość chłopców miałem dużo energii, ale byłem dobrze wychowany i ciężko pracowałem, dlatego moi nauczyciele uwielbiali mnie, a ja dogadywałem się ze wszystkimi w klasie. W przedostatniej klasie stało się jasne, że przyczyną moich kłopotów z nauką nie jest po prostu opóźnienie. Cyfry i litery wyglądały tak, jakby wysypały się z woreczka do skrabli, a moje wizyty na zajęciach wyrównawczych były jak szkarłatne litery wyszyte na moim plecaku. Kiedy spoglądam na to wstecz, myślę, że prawdopodobnie miałem szczęście, że moi rówieśnicy nie dokuczali mi bardziej. Ale moje własne borykanie się z brakiem pewności siebie w tamtym czasie było dla mnie nie do zniesienia. Nawet kiedy inne dzieciaki nic nie mówiły, wiedziałem, że one wiedzą, i to mi wystarczało. W dziewiątej, dziesiątej i jedenastej klasie, kiedy moi przyjaciele grali w bejsbol i wyjeżdżali na obozy letnie, tata zawoził mnie do szkoły letniej. Zapisywałem się na te zajęcia, ponieważ musiałem, a poza tym chciałem poprawić wyniki testu końcowego, aby zyskać jakąkolwiek nadzieję na dostanie się do college'u. Większości ludziom, którzy znali mnie i moje naukowe dokonania, idea college'u wydawała się marzeniem ściętej głowy. Na początku klasy maturalnej znalazłem się w biurze Davida Tiltona, jednego z doradców szkolnych. Ponieważ nigdy nie przychodził on na zajęcia wyrównawcze, a ja nie miałem żadnych kłopotów jako uczeń, spotkaliśmy się po raz pierwszy. [...] Nie chodzi tylko o to kogo znasz Spis treści: Przedmowa Wstęp. Wspierając się na barkach Carnegiego CZĘŚĆ PIERWSZA. Relacyjne odkrycia 1. Nieoczekiwany cud 2. Barman 3. Gospodarka relacji CZĘŚĆ DRUGA. Jak zbudować kapitał relacyjny 4. Pięć pięter relacji 5. To, co robisz 6. Nie strzelaj do łosia 7. Odrabiaj pracę domową 8. Przełamywanie lodów... i ich tworzenie 9. Tylna strona wizytówki 10. Wykorzystywanie filantropii 11. Nigdy nie całuj się na pierwszej randce 12. Nie bądź ćwierkającym ptaszkiem 13. Przepraszam, ale rozmawiam z twoją żoną 14. Bezustanna komunikacja 15. Graj w szachy, a nie monopol 16. Zamiast ubijać interesy, poszukaj rady 17. On po prostu do mnie nie pasuje CZĘŚĆ TRZECIA. Potęga netgivingu 18. Jak uczynić biznes sprawą osobistą 19. Wyjść poza networking 20. Autentyczność: jak sprawić, aby relacje były prawdziwe 21. Empatia: budowanie podstawy zaufania 22. Wrażliwość: otwieranie okna na swój wewnętrzny świat 23. Poufność: kierowanie się prawem skarbca 24. Ciekawość: potęga zadawania pytań 25. Hojność: wpływanie na świadomość 26. Pokora: dar dystansu 27. Poczucie humoru: beztroskie życie 28. Wdzięczność: sztuka bycia wdzięcznym CZĘŚĆ CZWARTA. Zmiana relacji: życie w penthausie 29. Wycieczka do penthouse'u 30. Jerry Middel: najlepszy nauczyciel 31. Denver Moore: więcej niż można dostrzec 32. Kolekcjonowanie ważnych rzeczy 33. Dawcy piątego piętra 34. Życie według praw dawania/dostawania i na zewnątrz/w środku 35. Podwyższenie: rozwój, połączenie i wyniesienie 36. Służenie udziałowcom 37. Przestrogi CZĘŚĆ PIĄTA. Stawianie celu na pierwszym miejscu 38. Relacje + Wizja = Wpływ 39. Pas Oriona 40. Jak sprawić, aby świat kręcił się lepiej
Okładka książki Osoby na eksponowanych stanowiskach politycznych

99,00 zł 69,74 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,74 zł

Publikacja przedstawia problematykę wzmożonych środków bezpieczeństwa finansowego podejmowanych na podstawie ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu wobec osób zajmujących eksponowane stanowiska polityczne oraz osób ściśle z nimi związanych (członków rodzin, partnerów życiowych). Książka zawiera praktyczne omówienie procedur dotyczących m.in.: weryfikacji tożsamości, monitorowania i zatwierdzania transakcji realizowanych przez polityków, ustalania źródeł pochodzenia wartości majątkowych. Autor omówił tematykę przeciwdziałania korupcji i praniu pieniędzy w stosunku do osób na eksponowanych stanowiskach politycznych z uwzględnieniem praktyki europejskich instytucji finansowych w tym zakresie. Publikacja prezentuje również instrumenty antykorupcyjne, np. obowiązkowe składanie oświadczeń majątkowych, a także analizę przypadków korupcji i prania pieniędzy z udziałem polityków, ich rodzin i współpracowników.
Opakowanie Zintegrowane Systemy Informatyczne

64,00 zł 51,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,62 zł

Podręcznik, którego celem jest nauka dobrych praktyk wdrażania systemów informatycznych zarządzania i analiza problemów okołowdrożeniowych. Wybrane studia przypadków wdrażania zintegrowanych systemów informatycznych zarządzania w polskich organizacjach są rzeczywistymi przykładami. Zapewnienie wysokiej jakości procesu wdrożeniowego skłania do podejmowania działań wynikających z dobrych praktyk i standardów jakości, dzięki którym przedsiębiorstwo może uzyskać przewagę konkurencyjną.
Okładka książki Jak wygrać każde negocjacje Audiobook
audiobook

39,90 zł 31,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39 zł

Przedsprzedaż, realizacja od 9.03.2012 Nie podnosząc głosu, nie tracąc zimnej krwi i nie wybuchając gniewem Znakomity negocjator to ktoś, kto potrafi rozwiązywać złożone problemy i osiągać twarde rezultaty, nie wytaczając ciężkiej artylerii. Robert Mayer szybko i z gracją wprowadzi cię na drogę dobrych negocjacji. Odkryje przed tobą potężne narzędzia negocjatora, korzystając z: najnowszej wiedzy w dziedzinach: psychologii, lingwistyki, adwokatury sądowej, sprzedaży i komunikacji, własnego doświadczenia w potyczkach z ponad dwustoma mistrzami negocjacji globalnie, historii spraw kontrahentów, których reprezentował tysiące w trakcie prywatnej wieloletniej drogi do sukcesu prawniczej. Rober Mayer podpowie wszyscy ludzie, jakie taktyki sprawdzają się, a jakie nie. Z tej książki dowiesz się, co robić, gdy czujesz, że uderzasz głową w mur, gdy twoje propozycje są odrzucane raz za razem i gdy spotykasz się z wrogością i gniewem. Znajdziesz tu wskazówki i opisane kolejne kroki w 35 powszechnych sytuacjach negocjacyjnych, od kupowania samochodu do wynajmowania apartamentu, ściągania należności, zawierania umowy franczyzy i wychodzenia z długów. Poznasz wymówki dłużników i zagrywki sprzedawców. Dowiesz się, jak dostać duże zniżki tam, gdzie ceny oficjalnie nie są do negocjacji. Spójrz na rzeczywistość oczami oponenta: sprzedawcy, dłużnika, wierzyciela, pracodawcy, kontrahenta czy agenta ubezpieczeniowego. Przekonuj go, mówiąc jego wewnętrznym głosem. Graj twardo, kreując więź sympatii. Nie ulegaj, dosłownie gdy czujesz się bezsilny i spotykasz się z wrogością. Oto filozofia Roberta Mayera, prawnika prawników, który reprezentował Mohammeda Ali, rząd Wenezueli i tysiące innych dużych i nieznacznych, sławnych i niesławnych kontrahentów. Do zagadnień omawianych w tej książce należą: zakotwiczanie: podawanie treści, które oponent wykorzysta jak swoje indywidualne, gra pozorów: sterowanie pierwszym wrażeniem i zaspokajanie ego oponenta, psychologia obniżek, niskich rat i promocji, perswazyjne słuchanie: pytania nakierowujące i kontrolowanie rozmowy, taktyczne zalety i wady kanałów komunikacji: telefon, pismo, spotkanie, dobijanie targu: jak wygrać z kupiecką mentalnością, rozstrzyganie sporów przez mediację i negocjowanie ugody w sądzie. O AUTORZE Larry King nazywa Roberta Mayera „prawnikiem prawników”. Mayer udzielił w radiu i telewizji ponad 130 wywiadów. Prowadzi szkolenia i seminaria z negocjacji na Uniwersytecie Kalifornijskim w Los Angeles, Uniwersytecie Południowej Kalifornii oraz dodatkowo na Uniwersytetach Tulane i Pepperdine. Poza studentów, uczestnikami jego warsztatów są przedstawiciele najwyższych władz, spółce i stowarzyszeń zawodowych. Mieszka w Los Angeles.
Okładka książki A teraz stwórz wielką firmę

39,90 zł 31,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,70 zł

7 sposobów maksymalizacji zysków na każdym rynku Nie pozwól, żeby zraziła cię wymagająca gospodarka ani ostra konkurencja. Nowatorskie i osiągające duże dochody gotówki spółki bujnie kwitną dosłownie w skrajnie skomplikowanych postanowieniach.Nie pozwól, żeby zraziła cię wymagająca gospodarka ani ostra konkurencja. Nowatorskie i osiągające duże dochody gotówki spółki bujnie kwitną dosłownie w skrajnie skomplikowanych postanowieniach. Twoje biznes może być jedną z nich dzięki książce A właśnie... stwórz wielką firmę!. Znajdziesz w niej zasadniczą edukację o tym, jak osiągnąć sukces, pochodzącą od dwóch firmowych guru i uznanych publicystów – Marka Thompsona i Briana Tracy. Autorzy zapoznają czytelnika z prostymi i skutecznymi strategiami służącymi rozwojowi przedsiębiorstwa/firmy/działalności jednoosobowych/spółki/działalności jednoosobowych. Książka pełna jest przemyśleń zaczerpniętych z bezpośrednich – twarzą w twarz – wywiadów ze światowymi liderami biznesu (wśród rozmówców znaleźli się: Tony Hsieh z Zappos, Richard Branson z Virgin Brands, Ingvar Kamprad z IKEI, Charles Schwab i wielu innych). Autorzy eksplorują bogactwo koncepcji i praktycznych rozwiązań, żeby wyodrębnić kluczowe szczegóły tworzące świetnie prosperujące organizacje. Poprzez wskazówki „krok po kroku” , oprócz tego przekonujące zademonstrowanie omawianych zagadnień z szerszej perspektywy wyjaśniają, jak: Zostać wielkim liderem – i sprawić, by każdy w twoim otoczeniu osiągał nadzwyczajne rezultaty Opracować doskonały biznesplan – i nadać twojej firmie strukturę, która zmaksymalizuje wszystkie zasoby Otaczać się wspaniałymi ludźmi, zmotywowanymi, by dawać z siebie to, co najlepsze Proponować świetne produkty lub usługi – dzięki dokładnemu określeniu potrzeb na rynku Obmyślić genialny plan marketingowy – i zapewnić firmie pozycję wybitnego usługodawcy Osiągnąć jeszcze wiele innych sukcesów! Nie znajdziesz w tej książce żadnej teorii, tylko praktyczne wskazówki, do których możesz się natychmiast zastosować, oraz proste wyjaśnienia, jak oceniać postępy na każdym etapie rozwoju. Jasne strategie, inspirujące przykłady, osobiste wywiady i pouczające lekcje z rzeczywistych sytuacji składają się na jedną z najważniejszych książek na zagadnienie biznesu/firmy/spółki (korporacji, działalności), jaka kiedykolwiek mogła trafić w twoje ręce. W trakcie gdy twoi konkurenci ratują skórę, tnąc koszty i redukując personel, pamiętajmy, że wielu znakomitych liderów i kilka najlepiej prosperujących firm (przedsiębiorstw, działalności jednoosobowych, spółek)/firm/spółek/korporacji/firmie działało w czasie zredukowania koniunktury i totalnego krachu. Nadeszła idealna pora, aby przemienić twoje przedsiębiorstwo w kwitnącą, wielką firmę, z którą inni będą chcieli ciągle współpracować. O AUTORACH: MARK THOMPSON, współautor bestsellera Jak osiągnąć trwały sukces, to przedsiębiorca seryjny, który sprzedał swoją ostatnią spółkę za 100 milionów dolarów i dziś uczy kadry zarządzające, jak kierować rozwijającymi się przedsiębiorstwami. Thompson jest inwestorem spekulacyjnym, nazwanym poprzez magazyn „Forbes” współczesnym królem Midasem. Pełnił funkcję głównego menedżera ds. doświadczenia kontrahenta w spółce Schwab, podlegając bezpośrednio jej założycielowi, Charlesowi Schwabowi, i był dyrektorem wielu przedsiębiorstw, w tym Best Buy i Korn Ferry. Jest członkiem zarządu Instytutu „Leader to Leader”, założonego przez Petera Druckera, i gościnnym stypendystą Uniwersytetu Standforda. Mieszka na Manhattanie i w Dolinie Krzemowej. BRIAN TRACY to jeden z wybitnych autorytetów w USA w dziedzinie potencjału ludzkiego i prywatnej wydajności. W dodatku, że odnosi nadzwyczajne sukcesy jako przedsiębiorca, co roku prowadzi dynamiczne i porywające prelekcje dla tysięcy osób w spółkach takich jak iBM, Ford, Federal Express, Hewlett-Packard, Pepsi, Northwestern Mutual i setkach innych na całym świecie. Napisał masowe książki, w tym bestseller Jak przewodzą najlepsi liderzy , przy tym Zjedz tę żabę. Jest też autorem i narratorem wielu popularnych skryptów audio. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii. A teraz stwórz wielką firmę – fragment Książki   Stań się wielkim liderem Wiara polega nie tylko na cierpliwości, dzięki której biernie przeczekujemy bursy.. To raczej duch, który znosi wszystko — z rezygnacją, owszem, ale przede wszystkim z Jaśniejącą, pogodną nadzieją. - corazon aquino Przywództwo to najważniejszy wymóg na drodze do sukcesu. Mówiąc najprościej, przywództwo to gotowość do odpowiedzialności za rezultaty, a potem do poczuwania się do tej odpowiedzialności, bez względu na okoliczności zewnętrzne lub presję. Przywódca to ktoś gotowy zrobić wszystko, by urzeczywistnić wspaniałe cele. Nie udaje się ich zrealizować za pierwszym ani za drugim razem. Przywódcy mają świadomość, że wielokrotnie będą ponosić porażki. Nie cieszy ich to, ale nie rezygnują, gdy sprawy się nie układają. Osobowość lidera wyróżnia się najbardziej w trudnych warunkach ekonomicznych i podczas poważnych kryzysów. Dlaczego? W ciężkich czasach konkurenci walczą o bezpieczeństwo i przetrwanie, zamiast skupiać się na klientach. Mniejszą uwagę poświęcają jakości, rezygnują z dodatkowej obsługi i mniej środków przeznaczają na innowacje. Zwalniają pracowników na wszystkich szczeblach. W rezultacie masz dostęp do większej liczby wspaniałych ludzi, którzy mogą z tobą współpracować. Zwykle w czasach kryzysu przedsiębiorstwa odwołują się ponownie do tego, co na początku uczyniło je wielkimi. W kryzysie przywódcy muszą podejmować odważniejsze decyzje, które przyniosą im wielkość w przyszłości. Twierdzi się, że „północny wiatr stworzył wikingów". W złych czasach masz okazję do pobudzenia ducha na nowo i do znalezienia lepszych sposobów uszczęśliwienia klientów. Przywództwo ma znaczenie Dzisiaj przywództwo jest potrzebne bardziej niż kiedykolwiek. Nadszedł czas, abyś zaczął działać całkiem inaczej. To pora na kontratak, na podążanie naprzód, na wprowadzanie innowacji, na znajdowanie lepszych, szybszych, łatwiejszych i tańszych metod osiągania wyników. Twój dzisiejszy wybór - teraz, na tym rynku - może mieć większy wpływ na twoją spółkę i karierę niż w jakimkolwiek innym czasie. Epiktet napisał: „Okoliczności nie tworzą człowieka; one go tylko odkrywają przed nim samym". Zdolność do obejmowania kierownictwa, do podejmowania trudnych decyzji, przyjmowania odpowiedzialności i skutecznego dowodzenia może silniej oddziaływać na sukces zespołu albo organizacji niż jakikolwiek inny czynnik. Wszystko, co robisz, aby stać się skuteczniejszym przywódcą, ma zwielokrotniony wpływ na cale przedsiębiorstwo. Najlepsze i najgorsze czasy Ludzie często narzekają na fatalną gospodarkę lub bezwzględną konkurencję, ale wielu z najlepszych liderów zaczynało działalność w najgorszych możliwych czasach albo prowadziło ją w najbardziej niesprzyjających okolicznościach. W latach siedemdziesiątych ubiegłego wieku Ameryka pogrążyła się w stagflacji, przejawiającej się w wysokich stopach procentowych, zawyżonej cenie gazu i beznadziejnej sytuacji na giełdzie i rynku nieruchomości. Uważano, że oto nastała przegrana dekada, przypominająca tę, którą Ameryka dopiero co przetrwała. A tymczasem lata siedemdziesiąte XX wieku stanowiły czas, w którym wielcy przedsiębiorcy dokonali czegoś niesłychanego. Mimo zagrożeń terrorystycznych, masowych bankructw, wydłużonych przesyłów gazu, prywatyzacji i klęsk na rynku przedsiębiorcy, tacy jak Charles Schwab, Steve Jobs i Herb Kelleher, doszli do nadzwyczajnych wniosków. Postanowili, że oto nadszedł idealny czas na otwarcie spółki! Wyczucie czasu jest przereklamowane Nieważne, czy chodzi o laureata Nagrody Nobla, Muhammada Yunu-sa czy Nelsona Mandelę, albo o przedsiębiorcze jednostki w rodzaju Richarda Bransona lub Oprah Winfrey, nie należy czekać na „właściwą porę", by coś rozpocząć. Alan Mulally nie przyjął zwyczajnie pracy w Fordzie - skorzystał z olbrzymiej okazji, aby przejąć stery i dokonać zmian, gdy firma i jego kraj potrzebowali go najbardziej. Wizjonerzy przejawiają zaskakujący talent do podejmowania działania w pozornie najmniej korzystnym czasie. Jeśli przyjrzeć się okolicznościom, w jakich otwierali swoje spółki, to często wybierali porę, którą konkurenci uważali za najgorszą z możliwych. Wielu ludzi, patrząc z zewnątrz, sądzi, że wizjonerom rozpoczęcie działalności przychodziło łatwo i bez wpadek. Nic bardziej mylnego. Możliwości, jakie stwarza kryzys Walt Disney, Bili Hewlett i David Packard, Tom Watson (od IBM) oraz Thomas Edison (gdy opracował swoją wizję dla General Electric) - wszyscy zaczynali urzeczywistniać marzenia w chwili, gdy rynki znajdowały się w opłakanym stanie. FedEx, Sports Illustrated, Hyatt, Wikipedia, MTV oraz Trader Joe's otworzyły podwoje dokładnie wtedy, kiedy straszne recesje grzebały wiele innych przedsiębiorstw. Nawet spółkę Google zarejestrowano pod koniec ubiegłego stulecia, gdy nastąpił krach na rynku technologicznym. Leon Charney kupił swój pierwszy budynek w 1980 roku, w noc, gdy Jimmy Carter przegrał w ponownych wyborach na rzecz Ronalda Reagana. Stopy procentowe były dwucyfrowe, a branżę nieruchomości dotknął kryzys. Charney zainwestował dochody z wynajmu w dwanaście stojących w sąsiedztwie budynków, kupując ponad dwanaście hektarów gruntu na Times Square. Nigdy nie przyszłoby mu do głowy, że zostanie miliarderem, a dziś jednym z najnowszych potentatów na liście Forbes 400 mimo aktualnej ogromnej bessy na rynku nieruchomości. Wang Chuanfu założył BYD (Build Your Dream - zrealizuj marzenie) po klęsce firm internetowych typu dot-com i produkował nowoczesne baterie, gdy nikogo nie obchodziły marzenia eksprofesora o ekologicznym, wolnym od spalin samochodzie napędzanym elektrycznością. W 2008 roku Warren Buffett kupił 10% spółki BYD, czyniąc z Chuanfu miliardera i najbogatszego człowieka w Chinach. Falstarty Wiele przedsiębiorstw o długoletniej tradycji nie tylko powstało w złych warunkach gospodarczych, lecz na początku oferowało także niepopularne wyroby. Lista krótkotrwałych, nietrafionych produktów wielkich spółek jest bardzo, bardzo długa. Wydaje się, że biznesowy sukces rodzi się na gruncie wcześniejszych porażek. Można znaleźć mnóstwo legendarnych przykładów. Telefon komórkowy Newton PDA wyprodukowany przez Apple'a w 1993 roku był zbyt nieporęczny i drogi, aby zapewnić firmie sukces, ale utorował drogę firmie Research in Motion, która wypuściła model Blackberry oraz Nokii, która odniosła olbrzymi sukces za sprawą „inteligentnych telefonów" na długo przed iPhone'em spółki Apple. Hewlett-Packard gra dzisiaj pierwsze skrzypce, rozwijając się w gorączkowym tempie, i dogania swojego rywala Delia, by zająć pierwsze miejsce na rynku komputerów osobistych. Jednak początki spółki wyglądały całkiem inaczej. Wśród jej pierwszych elektronicznych produktów znalazło się urządzenie do automatycznego spłukiwania toalet oraz maszyna „wstrząsowa" dla osób na diecie. Oba wyroby poniosły klęskę. A teraz stwórz wielką firmę Spis Treści   PRZEDMOWA WSTĘP PODZIĘKOWANIA WPROWADZENIE 1. Stańsię wielkim liderem 2. Opracuj doskonały biznesplan 3. Otocz się wspaniałymi ludźmi 4. Zaproponuj świetne produkty lub usługi 5. Obmyśl genialny plan marketingowy 6. Wypracuj doskonały proces sprzedaży 7. Zapewnij klientowi wspaniałe doświadczenia DODATEK Zbuduj wspaniałe życie!  
Okładka książki Wycena małego przedsiębiorstwa

44,00 zł 32,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,52 zł

Publikacja wyjaśnia, czym różni się wycena małego podmiotu gospodarczego od wyceny dużego przedsiębiorstwa. Zawiera odpowiedzi na pytania: - Które podmioty należy zaliczyć do małych przedsiębiorstw z punktu widzenia wyceniającego? - Dlaczego praktyka wyceny dużych przedsiębiorstw bywa niewystarczająca do poprawnej wyceny małego przedsiębiorstwa? - Jaki jest udział właściciela w procesie kreowania wartości małego przedsiębiorstwa? - Jak odczytać "kod wartości" małego przedsiębiorstwa? - Jak wykorzystać standardowe metody wyceny przedsiębiorstw do szacowania wartości małego podmiotu gospodarczego? - Jak wycenić małe przedsiębiorstwo w sposób uproszczony?
Okładka książki Coaching doskonały. Przewodnik profesjonalny

49,99 zł 34,32 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,32 zł

"Coaching doskonały" omawia sprawy, które trener w dziedzinie rozwoju osobistego musi rozumieć, aby osiągnąć na tym polu sukces. To nieodzowna lektura dla wszystkich praktykujących coachów, a także dla wszystkich zgłębiających tę dziedzinę w ramach szkoleń trenerskich, kursów doskonalenia zawodowego oraz ogólniej, w sferze psychologii lub przedsiębiorczości. Ułatwi coachom osiągnięcie osobistej i zawodowej perfekcji. Książka jest kompendium i przewodnikiem prezentującym poglądy ponad 20 autorów na temat tej stosunkowo młodej branży w biznesie: najnowsze przemyślenia i opinie na temat coachingu optymalne praktyki trenerskie zmiany zachodzące w szybko rozwijającej się profesji Jeśli ktoś chciałby mieć tylko jedną książkę o coachingu, to powinien wybrać właśnie tę.
Okładka książki Jak być dobrym szefem? JEDNOŚĆ

19,90 zł 10,75 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,94 zł

Badania statystyczne przeprowadzone w wielu krajach europejskich wykazały, że 50% szefów ma trudności w nawiązywaniu relacji interpersonalnych, nie będąc jednocześnie tego świadomymi. Ich złe funkcjonowanie odbija się na współpracownikach, klientach i podwładnych, którzy odpowiadają m.in. zwiększoną nieobecnością w pracy z powodu choroby, czy wyobcowaniem i brakiem motywacji, a co za tym idzie także nikłą wydajnością, mobbingiem itp. W niniejszej książce autorzy podejmują niezwykle aktualną tematykę oznaczeniu etyczno-kulturowym, dotyczącą predyspozycji zawodowych i moralnych menedżerów. Pokazują, że dzisiejsza kadra zarządzająca nie może się obejść bez kształcenia psychologicznego, które jest niezbędnym narzędziem do dokonania prawdziwej i głębokiej zmiany ich świadomości i zachowań.
Okładka książki Adam Smith. Bogactwo narodów

34,90 zł 25,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,01 zł

Wydane w 1776 roku ""Bogactwo narodów"" Adama Smitha było pierwszą pracą w całości poświęconą ekonomii politycznej. Dzisiaj uchodzi za najbardziej wpływową książkę wszechczasów, a jej autor zyskał tytuł ojca klasycznej ekonomii. Uczynił dla tej dziedziny tyle samo, co Darwin dla nauk biologiczno-fizycznych. Karen McCreadie interpretuje tę inspirującą książkę na potrzeby współczesnych finansów, ekonomii i biznesu, a ponadczasowe idee Smitha ilustruje przykładami z dwudziestego pierwszego wieku. W tej ciekawej książeczce znajdziesz: ● sposoby na poprawę wydajności ● metody unikania rządzenia przez dzielenie ● powody, dla których należy solidnie wynagradzać pracowników ● wyjaśnienie, dlaczego tak ważne jest myślenie perspektywiczne ● wytłumaczenie, dlaczego loteria nie stanowi alternatywy dla strategii gospodarczej Nie wiadomo, co Smith powiedziałby o nadużyciach kapitalizmu, z jakimi mamy dzisiaj do czynienia, ale wiele przedstawionych tu koncepcji pokazuje, że ""Bogactwo narodów"" odnosi się do naszych czasów w nie mniejszym stopniu niż do roku 1776. Jego teorie dotyczące wolnego handlu, obiegu gospodarczego i państwowego protekcjonalizmu należą obecnie do ekonomicznej wiedzy podstawowej.
Okładka książki Karol Marks. Kapitał

34,90 zł 19,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,95 zł

Opublikowany w roku 1876 ,,Kapitał"" Karola Marksa jest jego najważniejszym wkładem w światową ekonomię polityczną. W świetle Marksowskiego krytycyzmu wobec fluktuacji wolnego rynku kapitalistycznego możemy głębiej zrozumieć ostatni kryzys finansowy. Uważa się ,,Kapitał"" za jedno z dzieł, które wywarły największy wpływ na nauki ekonomiczne i społeczne. Steve Shipside w swej nowoczesnej interpretacji dzieła Marksa sięga po liczne przykłady z dziedziny ekonomiki nowoczesnej, dowodząc inspirującej przydatności Marksowskiego tekstu dla współczesnego świata biznesu i ekonomiki. Dowiedz się: ● Dlaczego wielki biznes niekoniecznie jest biznesem lepszym. ● Jak rozwijać siłę roboczą przez rozbudzenie kreatywności pracowników. ● Dlaczego skuteczny biznes potrzebuje rozwoju świadomości społecznej. ● Jak najlepiej zastosować nowe strategie, nowe systemy i nowe technologie w Twoim przedsiębiorstwie ● Dlaczego powinieneś dbać o sprawność, stan zdrowia i uzyskiwanie satysfakcji z pracy przez Twoich pracowników. Nazwisko Marks nie dla wszystkich jest synonimem zła. Dla niektórych jawi się ono wciąż jako symbol czegoś dokładnie przeciwnego: jako wyzwolenie z wszelkiego zła świata i obietnica harmonijnej przyszłości. Od śmierci Marksa nie było chyba żadnego ruchu wyzwoleńczego, który nie powoływałby się na niego. Poglądy Marksa często zawierają ostry krytycyzm, dający się odnieść do dzisiejszych praktyk stosowanych w biznesie, oraz tchną proroczą intuicją antyglobalistyczną, co czyni ,,Kapitał"" dziełem równie żywym jak przed 130 laty.
Okładka książki Niccolo Machiavelli. Książę

34,90 zł 22,13 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,13 zł

Machiavelli pisząc ,,Księcia"" wykorzystał swoje głębokie zrozumienie ludzkiej natury. Ta krótka rozprawa o prawidłowościach władzy i umiejętności rządzenia wywołuje kontrowersje i inspiruje od czasu swojej pierwszej publikacji niemal pięćset lat temu. Analiza sposobu, w jaki ludzie zdobywają, utrzymują, a potem tracą władzę, była pierwszą wykładnią Realpolitik, i stała się podręcznikiem pokazującym, jak manipulować wydarzeniami, by osiągnąć korzyści. Tim Phillips interpretuje tekst Machiavellego dla dzisiejszego świata biznesu, zwracając uwagę na ważne, kardynalne pytania: ● Dlaczego stracisz władzę, jeśli nie będziesz jej używał ● Jak stawiać sobie trudne cele ● Dlaczego powinieneś zaprzyjaźnić się z wrogiem swojego wroga ● Jak komunikować swoją postawę czynami, a nie słowami ● Dlaczego nic nie kończy się taką porażką, jak sukces Interpretacja Tima Phillipsa nie stanowi substytutu oryginału; jej celem jest zilustrowanie ponadczasowej natury uwag Machiavellego przykładami z dzisiejszego świata biznesu i polityki. Ten błyskotliwy komentarz do ,,Księcia"" towarzyszy jednej z najbardziej użytecznych i znanych Książek na świecie. Bo tak naprawdę, w głębi duszy, niewielu z nas wierzy, że władzę i wpływy można osiągnąć wyłącznie dzięki talentowi. Zjawiska takiej jak ,,polityka firmy"" czy ,,public relations"" są zdecydowanie machiaweliczne. Wykorzystanie wszystkich pomysłów Machiavellego nie jest możliwe w dzisiejszym świecie. On nie pisał o Zachodniej Europie XXI w. Na pewno jednak globalny biznes, wrogie przejęcia i światowe rynki finansowe wydałyby mu się znajome.
Okładka książki Współczesne tendencje w zarządzaniu zasobami ludzkimi

48,00 zł 39,41 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,41 zł

Celem podręcznika jest przybliżenie Czytelnikowi współczesnych problemów w zarządzaniu zasobami ludzkimi, występujących zarówno w przedsiębiorstwach, jak i instytucjach sektora publicznego. W poszczególnych sześciu rozdziałach przedstawiono strategiczne podejście do zarządzania zasobami ludzkimi, które staje się koniecznością współczesnych organizacji, tak biznesowych, jak i sektora publicznego, gwarantującą ich efektywne funkcjonowanie i dynamiczny rozwój. Podręcznik został napisany z myślą o studentach uczelni ekonomicznych, szczególnie może być polecany na kierunku zarządzanie. Stanowi także kompendium wiedzy skierowane do praktyków zarządzających przedsiębiorstwami oraz instytucjami administracji publicznej.
Okładka książki Zawód inwestor giełdowy

79,00 zł 57,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,80 zł

Książka, napisana przez światowej sławy inwestora, jest skierowana do graczy giełdowych, ekonomistów, analityków rynku i studentów. Autor dzieli się z czytelnikiem własnymi doświadczeniami i wiedzą, usystematyzowaną i sprawdzoną w praktyce. Wskazuje, jak dzięki połączeniu znajomości systemów gry i zarządzania pieniędzmi z umiejętnością rozpoznawania psychologicznych aspektów rynkowej rywalizacji osiągnąć sukces na giełdzie. Psychologia rynku. Kontrolowanie emocji i sposoby unikania najczęściej popełnianych błędów. Wyciąganie korzyści z umiejętnej obserwacji zachowania tłumu. Klasyczna analiza techniczna i metody komputerowe: wskaźniki śledzące trend, oscylatory, wolumen, liczba otwartych pozycji, wskaźniki nastroju. Najlepsze metody stosowane przez analityków rynków kapitałowych. Obrót kontraktami terminowymi i opcjami na indeks akcji. Oryginalne wskaźniki i system Alexandra Eldera. Indeks siły, wskaźnik Elder-ray oraz trzyekranowy system inwestycyjny. Wybór transakcji z największą szansą na sukces. Systemy inwestycyjne pozwalające selekcjonować transakcje i ustalać punkty wej ścia na rynek i wyj ścia z rynku. Zasady zarządzania ryzykiem. Emocje i rachunek prawdopodobieństwa.
Okładka książki Marketing usług

49,90 zł 36,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,25 zł

Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług. Autorzy omawiają w niej szczegółowo takie tematy, jak: - charakterystyczne cechy usług i rynku usług, - zarządzanie marketingiem w firmie usługowej, - segmentacja rynku usług, - jakość usług, - proces świadczenia usług, - polityka kształtowania cen usług, dystrybucja i promocja usług, - rola personelu w marketingu firmy usługowej. Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia związane z e-ustugami, promocją w Internecie, z rozwojem portali społecznościowych oraz ze współczesnymi formami reklamy. Książka obejmuje szeroki zasób wiedzy z dziedziny marketingu usług wymagany na poziomie akademickim.
Bestsellery
Okładka książki Menedżer 80/20

30,58 zł
39,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,58 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,86 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,84 zł
Okładka książki Prawo LOLA

32,97 zł
49,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,97 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,22 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj