KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

45,33 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

52,88 zł
69,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,88 zł

45,33 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,93 zł

65,93 zł
119,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,93 zł

47,21 zł
65,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,00 zł

33,18 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,72 zł

70,35 zł
93,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,35 zł
Okładka książki Jak być dobrym szefem? JEDNOŚĆ

19,90 zł 10,94 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,94 zł

Badania statystyczne przeprowadzone w wielu krajach europejskich wykazały, że 50% szefów ma trudności w nawiązywaniu relacji interpersonalnych, nie będąc jednocześnie tego świadomymi. Ich złe funkcjonowanie odbija się na współpracownikach, klientach i podwładnych, którzy odpowiadają m.in. zwiększoną nieobecnością w pracy z powodu choroby, czy wyobcowaniem i brakiem motywacji, a co za tym idzie także nikłą wydajnością, mobbingiem itp. W niniejszej książce autorzy podejmują niezwykle aktualną tematykę oznaczeniu etyczno-kulturowym, dotyczącą predyspozycji zawodowych i moralnych menedżerów. Pokazują, że dzisiejsza kadra zarządzająca nie może się obejść bez kształcenia psychologicznego, które jest niezbędnym narzędziem do dokonania prawdziwej i głębokiej zmiany ich świadomości i zachowań.
Okładka książki Adam Smith. Bogactwo narodów

34,90 zł 25,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,01 zł

Wydane w 1776 roku ""Bogactwo narodów"" Adama Smitha było pierwszą pracą w całości poświęconą ekonomii politycznej. Dzisiaj uchodzi za najbardziej wpływową książkę wszechczasów, a jej autor zyskał tytuł ojca klasycznej ekonomii. Uczynił dla tej dziedziny tyle samo, co Darwin dla nauk biologiczno-fizycznych. Karen McCreadie interpretuje tę inspirującą książkę na potrzeby współczesnych finansów, ekonomii i biznesu, a ponadczasowe idee Smitha ilustruje przykładami z dwudziestego pierwszego wieku. W tej ciekawej książeczce znajdziesz: ● sposoby na poprawę wydajności ● metody unikania rządzenia przez dzielenie ● powody, dla których należy solidnie wynagradzać pracowników ● wyjaśnienie, dlaczego tak ważne jest myślenie perspektywiczne ● wytłumaczenie, dlaczego loteria nie stanowi alternatywy dla strategii gospodarczej Nie wiadomo, co Smith powiedziałby o nadużyciach kapitalizmu, z jakimi mamy dzisiaj do czynienia, ale wiele przedstawionych tu koncepcji pokazuje, że ""Bogactwo narodów"" odnosi się do naszych czasów w nie mniejszym stopniu niż do roku 1776. Jego teorie dotyczące wolnego handlu, obiegu gospodarczego i państwowego protekcjonalizmu należą obecnie do ekonomicznej wiedzy podstawowej.
Okładka książki Karol Marks. Kapitał

34,90 zł 19,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,95 zł

Opublikowany w roku 1876 ,,Kapitał"" Karola Marksa jest jego najważniejszym wkładem w światową ekonomię polityczną. W świetle Marksowskiego krytycyzmu wobec fluktuacji wolnego rynku kapitalistycznego możemy głębiej zrozumieć ostatni kryzys finansowy. Uważa się ,,Kapitał"" za jedno z dzieł, które wywarły największy wpływ na nauki ekonomiczne i społeczne. Steve Shipside w swej nowoczesnej interpretacji dzieła Marksa sięga po liczne przykłady z dziedziny ekonomiki nowoczesnej, dowodząc inspirującej przydatności Marksowskiego tekstu dla współczesnego świata biznesu i ekonomiki. Dowiedz się: ● Dlaczego wielki biznes niekoniecznie jest biznesem lepszym. ● Jak rozwijać siłę roboczą przez rozbudzenie kreatywności pracowników. ● Dlaczego skuteczny biznes potrzebuje rozwoju świadomości społecznej. ● Jak najlepiej zastosować nowe strategie, nowe systemy i nowe technologie w Twoim przedsiębiorstwie ● Dlaczego powinieneś dbać o sprawność, stan zdrowia i uzyskiwanie satysfakcji z pracy przez Twoich pracowników. Nazwisko Marks nie dla wszystkich jest synonimem zła. Dla niektórych jawi się ono wciąż jako symbol czegoś dokładnie przeciwnego: jako wyzwolenie z wszelkiego zła świata i obietnica harmonijnej przyszłości. Od śmierci Marksa nie było chyba żadnego ruchu wyzwoleńczego, który nie powoływałby się na niego. Poglądy Marksa często zawierają ostry krytycyzm, dający się odnieść do dzisiejszych praktyk stosowanych w biznesie, oraz tchną proroczą intuicją antyglobalistyczną, co czyni ,,Kapitał"" dziełem równie żywym jak przed 130 laty.
Okładka książki Niccolo Machiavelli. Książę

34,90 zł 22,13 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,13 zł

Machiavelli pisząc ,,Księcia"" wykorzystał swoje głębokie zrozumienie ludzkiej natury. Ta krótka rozprawa o prawidłowościach władzy i umiejętności rządzenia wywołuje kontrowersje i inspiruje od czasu swojej pierwszej publikacji niemal pięćset lat temu. Analiza sposobu, w jaki ludzie zdobywają, utrzymują, a potem tracą władzę, była pierwszą wykładnią Realpolitik, i stała się podręcznikiem pokazującym, jak manipulować wydarzeniami, by osiągnąć korzyści. Tim Phillips interpretuje tekst Machiavellego dla dzisiejszego świata biznesu, zwracając uwagę na ważne, kardynalne pytania: ● Dlaczego stracisz władzę, jeśli nie będziesz jej używał ● Jak stawiać sobie trudne cele ● Dlaczego powinieneś zaprzyjaźnić się z wrogiem swojego wroga ● Jak komunikować swoją postawę czynami, a nie słowami ● Dlaczego nic nie kończy się taką porażką, jak sukces Interpretacja Tima Phillipsa nie stanowi substytutu oryginału; jej celem jest zilustrowanie ponadczasowej natury uwag Machiavellego przykładami z dzisiejszego świata biznesu i polityki. Ten błyskotliwy komentarz do ,,Księcia"" towarzyszy jednej z najbardziej użytecznych i znanych Książek na świecie. Bo tak naprawdę, w głębi duszy, niewielu z nas wierzy, że władzę i wpływy można osiągnąć wyłącznie dzięki talentowi. Zjawiska takiej jak ,,polityka firmy"" czy ,,public relations"" są zdecydowanie machiaweliczne. Wykorzystanie wszystkich pomysłów Machiavellego nie jest możliwe w dzisiejszym świecie. On nie pisał o Zachodniej Europie XXI w. Na pewno jednak globalny biznes, wrogie przejęcia i światowe rynki finansowe wydałyby mu się znajome.
Okładka książki Współczesne tendencje w zarządzaniu zasobami ludzkimi

48,00 zł 39,41 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,41 zł

Celem podręcznika jest przybliżenie Czytelnikowi współczesnych problemów w zarządzaniu zasobami ludzkimi, występujących zarówno w przedsiębiorstwach, jak i instytucjach sektora publicznego. W poszczególnych sześciu rozdziałach przedstawiono strategiczne podejście do zarządzania zasobami ludzkimi, które staje się koniecznością współczesnych organizacji, tak biznesowych, jak i sektora publicznego, gwarantującą ich efektywne funkcjonowanie i dynamiczny rozwój. Podręcznik został napisany z myślą o studentach uczelni ekonomicznych, szczególnie może być polecany na kierunku zarządzanie. Stanowi także kompendium wiedzy skierowane do praktyków zarządzających przedsiębiorstwami oraz instytucjami administracji publicznej.
Okładka książki Zawód inwestor giełdowy

79,00 zł 57,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,80 zł

Książka, napisana przez światowej sławy inwestora, jest skierowana do graczy giełdowych, ekonomistów, analityków rynku i studentów. Autor dzieli się z czytelnikiem własnymi doświadczeniami i wiedzą, usystematyzowaną i sprawdzoną w praktyce. Wskazuje, jak dzięki połączeniu znajomości systemów gry i zarządzania pieniędzmi z umiejętnością rozpoznawania psychologicznych aspektów rynkowej rywalizacji osiągnąć sukces na giełdzie. Psychologia rynku. Kontrolowanie emocji i sposoby unikania najczęściej popełnianych błędów. Wyciąganie korzyści z umiejętnej obserwacji zachowania tłumu. Klasyczna analiza techniczna i metody komputerowe: wskaźniki śledzące trend, oscylatory, wolumen, liczba otwartych pozycji, wskaźniki nastroju. Najlepsze metody stosowane przez analityków rynków kapitałowych. Obrót kontraktami terminowymi i opcjami na indeks akcji. Oryginalne wskaźniki i system Alexandra Eldera. Indeks siły, wskaźnik Elder-ray oraz trzyekranowy system inwestycyjny. Wybór transakcji z największą szansą na sukces. Systemy inwestycyjne pozwalające selekcjonować transakcje i ustalać punkty wej ścia na rynek i wyj ścia z rynku. Zasady zarządzania ryzykiem. Emocje i rachunek prawdopodobieństwa.
Okładka książki Marketing usług

49,90 zł 36,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,25 zł

Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług. Autorzy omawiają w niej szczegółowo takie tematy, jak: - charakterystyczne cechy usług i rynku usług, - zarządzanie marketingiem w firmie usługowej, - segmentacja rynku usług, - jakość usług, - proces świadczenia usług, - polityka kształtowania cen usług, dystrybucja i promocja usług, - rola personelu w marketingu firmy usługowej. Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia związane z e-ustugami, promocją w Internecie, z rozwojem portali społecznościowych oraz ze współczesnymi formami reklamy. Książka obejmuje szeroki zasób wiedzy z dziedziny marketingu usług wymagany na poziomie akademickim.
Opakowanie Współpraca małych i średnich przedsiębiorstw w regionie

55,00 zł 43,26 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,26 zł

Publikacja jako jedna z pierwszych łączy trzy wątki kluczowe dla rozwoju współczesnych małych i średnich przedsiębiorstw i regionu ich funkcjonowania: specyfikę funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw, współpracę międzyorganizacyjną i regionalną płaszczyznę działania. Praca zawiera zarówno solidną podbudowę teoretyczną, jak i odniesienia do praktyki regionalnej, a także szczegółowe wyniki dedykowanych pracy badań empirycznych. Przeprowadzone czynności badawcze i sformułowane na ich podstawie wnioski i rekomendacje poszerzają wiedzę czytelnika zarówno o możliwościach kształtowania konkurencyjności regionów, jak i rozwijających się na ich obszarze małych i średnich przedsiębiorstw. Istotne jest także, iż zwracają uwagę na kluczową rolę nawiązywania więzi współpracy międzyorganizacyjnej, a nawet publiczno-prawnej.
Okładka książki Zarządzanie dla inżynierów

59,90 zł 44,27 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,27 zł

Zarządzanie, czyli zmniejszanie niepewności działania przez podejmowanie trafnych decyzji, nie ogranicza się głównie do koordynacji, nadzoru i kontroli, ale obejmuje także funkcje planowania, kierowania, projektowania i zmieniania [Mikołajczyk 2010, s. 275]. Organizacje funkcjonujące w dynamicznie rozwijającym się otoczeniu wymagają bowiem liderów transformacyjnych [Tichy, Devanna 1986] i stałego doskonalenia. Planowanie i wdrażanie zmian to domena zadań współczesnego inżyniera ? projektanta i coraz częściej lidera zmian. Wiedza na temat organizacji i zarządzania (przedmiot omawianej tu dyscypliny naukowej), zdobywana podczas studiów, ma umożliwić uchwycenie i zrozumienie zarówno porządku, jak i sprzeczności, a czasem wręcz paradoksów organizacyjnych. Wiedza taka jest, w pewnym zakresie, niezbędna każdemu człowiekowi. Organizacje są bowiem tworami powszechnymi. Tworzą one materię życia społecznego, a w nim ? świata biznesu. Jest to, jak sądzą specjaliści w zakresie zarządzania, ?świat systemów otwartych, formalnych struktur i oddziałujących na siebie całości społeczno-technicznych. Jest to świat zorganizowany, ale nie do końca. Pozostaje w nim wiele miejsc dla działań spontanicznych, emocjonalnych, często irracjonalnych, zarówno ze względu na cele organizacji, jak i poszczególnych jej uczestników? [Koźmiński, Piotrowski 1995, s. 11]. Aby rozwijać w inżynierach wrażliwość na złożoność i różnorodność rzeczywistości organizacyjnej, którą muszą oni rozumieć, aby skutecznie sobie z nią (w niej) w późniejszym życiu radzić, wiedza teoretyczna o organizacji i zarządzaniu powinna być stale uzupełniana przez doświadczenia praktyczne. Zarządzanie organizacjami wymaga bowiem wiedzy akademickiej o organizacji, ale także wiedzy, jak się uczyć zarządzać i szlifować posiadany talent kierowniczy już w praktyce. Nigdzie, tak jak w organizacji, powiedzenie, że ?praktyka czyni mistrza? nie wydaje się być bardziej adekwatne. Adeptów zarządzania należy zatem ?wyposażyć? w instrumenty zarządzania ? koncepcje, metody i techniki adekwatne do różnych sytuacji organizacyjnych, pozwalające na urzeczywistnienie zamierzeń organizacyjnych. Instrumenty te odwołują się do idei powstałych na gruncie wielu dyscyplin naukowych ścisłych i humanistycznych. ?Specyficzne DNA współczesnych metod tkwi w ogólnych, klasycznych zasadach naukowej organizacji? [Błaszczak, Czekaj 2010, s. 473]. Prezentowany podręcznik ma za zadanie ułatwienie poruszania się w tej ?dżungli? koncepcji i metod, a nawet jej uporządkowanie. Pełni więc funkcje przewodnika po złożonych problemach zarządzania organizacjami w burzliwym świecie biznesu i w społeczeństwie sieci.
Okładka książki Rekrutacja pracowników. Praktyczny poradnik

39,90 zł 26,19 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,19 zł

REKRUTACJA PRACOWNIKÓW to poradnik dla pracodawców, którzy chcą opanować sztukę zatrudniania odpowiednich ludzi. Jest on przeznaczony zarówno dla tych, którzy mają już doświadczenie w rekrutacji pracowników, jak i dla tych, którzy przeprowadzają rekrutację po raz pierwszy. Dobrze przeprowadzony proces rekrutacyjny zakończony wybraniem tego odpowiedniego człowieka jest bardzo istotny - dobrzy współpracownicy to przecież podstawa sukcesu każdego przedsiębiorstwa i każdej organizacji. Ta książka podpowie, jak przygotować i przeprowadzić proces rekrutacji począwszy od sformułowania profilu wymagań, przygotowania ogłoszenia rekrutacyjnego, poprzez rozmowy kwalifikacyjne i testy, aż do dokonania ostatecznego wyboru nowego pracownika.
Okładka książki Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia

39,90 zł 31,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39 zł

Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia Opowieść dla menedżerów W tej szóstej i najbardziej oczekiwanej opowieści autor bestsellerów z listy „New York Timesa”, Patrick Lencioni, podejmuje najbardziej uniwersalny zagadnienie: brak poczucia szczęścia w pracy i pokazuje rewolucyjny, a jednakże niebywale łatwy model funkcjonowania, który umożliwia na dostanie satysfakcji z każdej pracy. Lencioni przedstawia niewyobrażalnie intrygującą opowieść o Brianie Baileyu, przedwcześnie emerytowanym menedżerze, który poszukuje sensu w własnej karierze i życiu. Poprzez serię zaskakujących wydarzeń z gabinetu uznanej korporacji trafia na stok narciarski Lake Tahoe, a stamtąd pod okienko obsługi zmotoryzowanych we włoskiej restauracji. Dzięki tym doświadczeniom Brian odkrywa trzy uniwersalne przyczyny nieszczęścia i frustracji w pracy i narzędzia pozwalające je pokonać. Próbując przekonać bankiera inwestycyjnego o znaczeniu satysfakcji w pracy i motywując kierowcę w pizzerii do lepszego traktowania nabywców, Brian musi stawić czoła różnym aspektom indywidualnej osobowości , a dodatkowo osobowości innych ludzi, które sprawiają, że brak poczucia szczęścia w pracy jest zjawiskiem tak zwyczajnym w wielu organizacjach. Bez względu na to, czy jesteś kierownikiem, który chce zapewnić korporacji kulturową przewagę konkurencyjną, menedżerem próbującym zaangażować i zmotywować indywidualnych pracowników, czy także pracownikiem poszukującym spełnienia w pracy, niniejsza książka zagwarantuje natychmiastową ulgę – i nadzieję. O AUTORZE: PATRICK M. LENCIONI jest założycielem The Table Group, spółki konsultingowej specjalizującej się w rozwoju zespołów kierowniczych i promowaniu zdrowia organizacyjnego. Jako konsultant i uznany mówca współpracował z tysiącami kierowników wyższego szczebla, zarówno w przedsiębiorstwach z listy Fortune 500 i rozpoczynających działalność firmach wysokich technice, jak i uniwersytetach i firmach rodzaju non-profit. Lencioni jest autorem sześciu książek, w tym także bestsellera z listy “New York Timesa” – Pięć dysfunkcji pracy zespołowej (wyd. polskie MT Zakład produkcyjny, 2011). Trzy oznaki pracy która nie daje szczęścia Spis Treści Wprowadzenie Bajka Szok Część pierwsza Kierownik Część druga Emerytura Część trzecia Eksperyment Część czwarta Działanie w praktyce Model Praca, która nie przynosi szczęścia Koszty braku poczucia szczęścia w pracy Trzy oznaki Zarządzanie ludźmi w sposób, który pozwoli im znaleźć zadowolenie z pracy – korzyści i przeszkody Badanie i rozwiązywanie przyczyn braku poczucia szczęścia w pracy Studia przypadków Podejmujemy działania Zarządzanie jako misja Podziękowania O autorze
Okładka książki Biznesplan po polsku

31,90 zł 22,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,82 zł

"Powiedz mi to po polsku" - często tak mówimy, gdy nie rozumiemy, co mówi do nas rozmówca używający skomplikowanego, fachowego, biznesowego języka. Czytelnik znajdzie w książce odpowiedzi na kilkadziesiąt pytań, z pomocą których będzie mógł poznać podstawowe zagadnienia pomocne w stworzeniu biznesplanu i samodzielnie przygotować plan własnego przedsięwzięcia. W książce przedstawiono standardy sporządzania biznesplanów, przybliżenie podstawowych metod i najważniejszych zasad wymagających zastosowania w procesie opracowywania tego dokumentu, jak również wskazano kryteria formalnej i merytorycznej oceny biznesplanu. Publikacja ta może być wykorzystana także jako materiał szkoleniowy dla wszystkich, którzy zamierzają samodzielnie w sposób prawidłowy opracować biznesplan, tj. studentów szkół wyższych wszystkich typów i kierunków oraz słuchaczy i uczestników kursów w zakresie pozyskiwania dotacji w ramach funduszy unijnych na działalność rozwojową bądź rozpoczęcie działalności gospodarczej. Pokazano w niej, na praktycznych przykładach, jak stosować metody planowania biznesowego w różnych sytuacjach i dla różnych celów.
Okładka książki Psychologia sukcesu

54,90 zł 39,88 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,88 zł

Czy jesteś gotowy na sukces? Niektórzy ludzie wydają się stworzeni do odnoszenia sukcesów. Wykorzystują posiadane umiejętności i talenty w rozmaity sposób, coraz lepiej poznając siebie i zdobywając jeden szczyt po drugim. Wszystko opiera się na mechanizmie kumulacji wiedzy ? z każdym osiągnięciem uczą się czegoś nowego, co prowadzi ich do jeszcze większych osiągnięć, dzięki którym znowu poszerzają swoją wiedzę itd., itd. W efekcie docierają nieporównanie wyżej, niż uważali za możliwe. Jest to porywające, ambitne i nadzwyczaj owocne podejście do życia. Takich ludzi nazywam seryjnymi triumfatorami. Wbrew pozorom nie dysponują oni żadnymi nadnaturalnymi mocami. To tacy sami ludzie jak wszyscy, tyle że po prostu nauczyli się pokonywać ograniczenia krępujące innych. Oni wiedzą, że najbardziej żałuje się tych rzeczy, których się nie zrobiło, i tych okazji, które się przepuściło. Dlatego z wielkim zapałem chwytali się dostrzeżonych sposobności, by w pocie czoła jak najlepiej je wykorzystać. W rezultacie obce jest im poczucie dotkliwego rozgoryczenia, że życie mogło ? a wręcz powinno było ? przybrać lepszy obrót. Czy pragniesz być równie skuteczny? Czy chciałbyś w pełni wykorzystać posiadane umiejętności i talenty, by zmienić swoje życie w nieustające pasmo sukcesów? Jeśli tak, to na pewno możesz tego dokonać. Żeby to pragnienie się spełniło, musisz poszerzyć swoją wiedzę. W efekcie twoje życie może nabrać zupełnie nowego wymiaru, bo zajmiesz się czymś, o czym nigdy wcześniej nie myślałeś, albo w dotychczasowej pracy zaczniesz osiągać wyniki przekraczające twoje najśmielsze wyobrażenia. Jeśli tylko jesteś gotowy na takie wyzwanie, zmierz się z nim! W dzisiejszym, pędzącym do przodu świecie stanie w miejscu i tak nie wchodzi w grę. Ciągłe uczenie się i rozwijanie typowe dla seryjnych triumfatorów to najlepszy sposób, by utrzymać się w czołówce. Witaj w świecie seryjnych triumfatorów. Dzięki tej książce nauczysz się w pełni wykorzystywać posiadane umiejętności i talenty, by zmienić swoje życie w nieustające pasmo sukcesów. Dowiesz się, jak rozpoznać i kształtować, zgodnie ze swoimi potrzebami, czynniki psychologiczne, które ułatwiają lub utrudniają drogę ku sukcesom. Poznasz siedem przykazań, które pomogą ci w doskonaleniu i stosowaniu najważniejszych umiejętności i innych osobistych atutów ? tak byś mógł osiągnąć w życiu, co tylko zechcesz. Otwórz drzwi do świata nieograniczonych możliwości i żyj tak, by bez żalu patrzeć w przeszłość. Książka jest przeznaczona dla osób chcących silniej kontrolować własne życie i gotowych na nowe wyzwania zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym.
Okładka książki Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce

27,00 zł 17,10 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,10 zł

Wystąpienia Publiczne w Praktyce   Słowem malowanie, tkanie i rzeźbienie Esencja doświadczeń menedżerów, aktorów, trenerów, polityków, przywódców i mówców biznesowych Techniki wystąpień publicznych, zasady przygotowywania konspektów i pracy głosem, triki potrzebne do stworzenia indywidualnego stylu przemawiania oraz radzenia sobie ze stresem Używanie perswazyjnego języka i skutecznej mowy ciała Sposoby na przekazanie całej swojej wiedzy oraz sugerowanie słuchaczom, że to jeszcze nie wszystko... Na ochotnika, publicznie – wystąp! Ta książka to podręcznik mówienia. "Dzięki -- pomyślisz -- ale mówić potrafię od dziecka". Czyżby? Czy potrafisz wyjść na środek sali i płynnie przeprowadzić ciekawą prezentację? Jesteś w stanie zapanować nad tremą tak, by do słuchaczy docierał Twój przekaz, a nie Twoja obawa? Czy Twój głos porywa audytorium do dyskusji, bawi lub szokuje, w zależności od Twoich intencji? Jeśli pragniesz, by odpowiedź na te pytania brzmiała "TAK", czytaj dalej. Jeśli zechcesz, zostaniesz lewitującym metr nad ziemią płomiennym mówcą. Zobacz to -- Ty przed publicznością, całą swoją postawą prezentujący pewność siebie i fachowość. Rzucasz celny dowcip, a następnie poważniejesz w mgnieniu oka. Harmonijnie wykorzystujesz elementy ruchu, modulację głosu, celne puenty i inteligentne riposty. Tak, to właśnie Ty. Koniec z nieśmiałością, uczuciem gorąca, trzęsącymi się kolanami. Twoje wystąpienia nareszcie przypominać będą perły retoryki. Twoje prezentacje podbiją serca audytorium. A egzamin ustny zdasz już przy pierwszych słowach. To tylko kwestia treningu. Kluczową umiejętnością w biznesie jest zdolność przemawiania do grupy i emanowanie nie tylko pewnością siebie, ale również kompetencją. Agata i Jerzy napisali TĘ książkę. Namawiam Was do tego, żebyście ją przeczytali -- i to nie raz. Kevin Hogan, autor książki Nauka perswazji   Przećwicz się! Dlaczego jednych wykładów słuchamy z zainteresowaniem, nawet wtedy, gdy temat pozostaje dla nas obcy, inne zaś usypiają nas od pierwszego zdania, mimo, że wiedza przekazywana przez wykładowcę jest nam potrzebna? Sukces, bądź porażka przemówienia tkwi w osobie mówcy – po prostu jedni ludzie potrafią przemawiać, inni zaś nie. Powszechne przekonanie, że wybitnym mówcą trzeba się urodzić, nie jest prawdą. Być może jeszcze nie widzisz się w roli zaklinacza tłumów ale to przyjdzie z czasem. Ćwiczenie czyni mistrza, więc trenuj a staniesz się profesjonalnym oratorem – takim, który już w chwili wejścia na scenę wie, że poradzi sobie z każdym tematem, najmniej przychylnym audytorium i najdziwniejszym pytaniem. Po lekturze książki Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce wiesz już prawie wszystko o przemawianiu. Ale prawie robi dużą różnicę. Pora więc na trening.   Fragment Książki „Mówca doskonały”   Co chcesz osiągnąć? Uczestniczyłeś w swoim życiu w różnych wystąpieniach publicznych. Większości z nich pewnie nie pamiętasz, z innych zapamiętałeś jakieś strzępki — ale być może były i takie, które zaparły Ci dech w piersiach i pamiętasz je do dziś. Czy kiedykolwiek chciałeś umieć przemawiać tak, jak ci najlepsi? Czy może uważałeś, że to kwestia talentu, dostępnego nielicznym? Na chwilę zostawmy te pytania. Zakładamy, że skoro sięgasz po tę książkę, to wystąpienia są częścią Twojej pracy i po prostu potrzebujesz takich umiejętności. Prezentacje, spotkania biznesowe i szkolenia są już przecież codziennością. Wydawałoby się, że w takiej sytuacji już od najmłodszych lat powinniśmy być uczeni publicznych wystąpień. A jak jest w rzeczywistości? Dobrze wiemy, jak jest... Prowadzimy szkolenia na temat wystąpień publicznych i wywierania wpływu. Jedno z nas uczestniczyło jako ekspert w telewizyjnych programach na temat pokonywania nieśmiałości. W czasie dyżuru telefonicznego do studia dzwoniło wielu, wielu ludzi z pytaniami, a wstępy były bardzo podobne: Moje dziecko bardzo stresuje się szkołą. Ja też miałam ten problem w jego wieku, a teraz utrudnia mi to pracę, gdy na przykład mam coś powiedzieć przed grupą... Skończyłem dobre studia, ale moja nieśmiałość nie pozwala mi zaprezentować swoich umiejętności... Niedawno miałam okazję dostać świetną pracę, ale musiałabym przygotowywać prezentacje. Zrezygnowałam... Czy może pan coś poradzić na tremę? "Mówca Doskonały" Spis Treści:   Wstęp (9) Część I: Pięć umiejętności dobrego mówcy Co chcesz osiągnąć? (15) Profesjonalne Przygotowanie (19) Pierwsze ważne zadanie - styl Twoich wystąpień (19) Dlaczego tylko niektórzy mówcy nie narzekają na głos (25) Jak wygląda profesjonalista (29) O mowie ciała - trochę inaczej (35) Trema (dlaczego na końcu?) (38) Przyciągające Rozpoczęcie (43) Główny Przekaz, czyli o czym będziesz mówić (43) "Tak po prostu wyjść i zacząć" (48) Kont(r)akt z grupą (58) Wcześniej poznaj miejsce (64) Przejrzysty Przekaz (69) Jak napisać konspekt wystąpienia (69) Lejek perswazyjny (75) Perswazyjny Język (79) Zmysły (79) Ale dlaczego by nie spróbować strzelić sobie w stopę? (85) Porywające Zakończenie (91) Co dalej, czyli jak odpowiadać na pytania (91) Sześć mocnych zakończeń (97) Część II: Najczęściej stosowane rodzaje wystąpień biznesowych - porady Prezentacja handlowa (105) Opis sytuacji (105) Profesjonalne Przygotowanie (105) Przyciągające Rozpoczęcie (107) Przejrzysty Przekaz (107) Perswazyjny Język (108) Porywające Zakończenie (109) Prezentacja idei (111) Opis sytuacji (111) Profesjonalne Przygotowanie (112) Przyciągające Rozpoczęcie (112) Przejrzysty Przekaz (113) Perswazyjny Język (113) Porywające Zakończenie (114) Deklaracja polityki (117) Opis sytuacji (117) Profesjonalne Przygotowanie (118) Przyciągające Rozpoczęcie (118) Przejrzysty Przekaz (119) Perswazyjny Język (120) Porywające Zakończenie (120) Raport (121) Opis sytuacji (121) Profesjonalne Przygotowanie (121) Przyciągające Rozpoczęcie (122) Przejrzysty Przekaz (122) erswazyjny Język (123) Porywające Zakończenie (124) Wykład (prezentacja szkoleniowa) (125) Opis sytuacji (125) Profesjonalne Przygotowanie (125) Przyciągające Rozpoczęcie (127) Przejrzysty Przekaz (127) Perswazyjny Język (128) Porywające Zakończenie (129) Przemówienie kryzysowe (131) Opis sytuacji (131) Profesjonalne Przygotowanie (131) Przyciągające Rozpoczęcie (132) Przejrzysty Przekaz (133) Perswazyjny Język (134) Porywające Zakończenie (135) Testimonial (świadectwo) (137) Opis sytuacji (137) Profesjonalne Przygotowanie (137) Przyciągające Rozpoczęcie (138) Przejrzysty Przekaz (139) Perswazyjny Język (139) Porywające Zakończenie (140) Część III: Jak jeszcze możesz udoskonalić swoją prezentację? Jak przemawiać interesująco (143) Jak podawać liczby w prezentacjach? (149) Mów prosto i po polsku! (155) Siła metafory (159) Czego boją się kiepscy mówcy (a wielcy - po mistrzowsku wykorzystują) (163) Co może się teraz zmienić w Twoim życiu i w Twojej pracy? (169)
Okładka książki Technologiczne i społeczno ekonomiczne determinanty zatrudnienia w sektorze bankowym w Polsce

62,00 zł 46,79 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,79 zł

W książce poruszono wpływ determinant: - ekonomicznych (prywatyzacja, napływ kapitału zagranicznego, łączenia banków oraz cykl koniunkturalny), - społecznych (kultura organizacyjna, migracje krajowe i międzynarodowe, poziom wiedzy, umiejętności i motywacji pracowników oraz potencjalnych pracowników), - technologicznych (systemy informatyczne wspomagające zarządzanie personelem, Internet i Intranet jako narzędzia kadrowe, operacyjne systemy informatyczne, nowe kanały dystrybucji usług bankowych - m.in. internetbanking) na poziom i strukturę zatrudnienia w sektorze bankowym. W celu analizy powyższego przeprowadzono ankiety wśród pracowników sektora bankowego oraz wywiady z bankowymi pracownikami kadr i członkami zarządów banków. Rośnie znaczenie korporacji i powiązań międzynarodowych. Banki przywiązują dużą wagę do kwestii etyki i moralności. Można mieć jednak wrażenie, że te dwie kwestie nie zawsze sobie sprzyjają, a kodeksy etyczne itp. rozwiązania przynoszą korzyści głównie bankom. Jednocześnie edukacja jest traktowana jako certyfikat pozwalający zdobyć lepszą pracę. Tymczasem wyższe wykształcenie nie jest potrzebne do pełnienia roli sprzedawcy usług bankowych. Te oraz wiele innych kwestii znajdziecie Państwo w prezentowanej książce, która wypełnia lukę, jaka występuje na rynku wydawniczym w kwestii analizy zatrudnienia w sektorze bankowym.
Okładka książki Coaching jako wskaźnik zmian paradygmatów

54,90 zł 43,18 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,18 zł

Książka stanowi wybór tematów z zakresu praktyki coachingu. Teksty prezentują dokładnie określone metody i sposoby pracy w ramach coachingu, a też przedstawiają refleksje i inspiracje powiązane z coachingiem. Jako że motywem przewodnim publikacji jest coaching w powiązaniu ze zmianami w organizacji i zarządzaniu, część napisów odwołuje się do wybranych koncepcji przywództwa, czy np. zarządzania talentami w organizacji. Istotnym walorem książki jest dostarczenie sposobności konwersji edukacji i doświadczeń między coachami, poznanie odmiennych podejść i spojrzeń na wiedzę praktyczną coachingu. Jest to zatem książka dla coachów, dla potencjalnych odbiorców coachingu , a ponadto w dodatku dla tych, których interesuje ta forma wspierania rozwoju osób i organizacji. Z recenzji dr hab. Mirosławy Huflejt-Łukasik, kierownika studiów podyplomowych Coaching w organizacji, Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii
Okładka książki Zaangażowany outsourcing

54,90 zł 43,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,62 zł

Pięć zasad, które zmienią oblicze outsourcingu Zmiana jest nowym status quo w dzisiejszym świecie biznesu/korporacji. Powstały nowe, bardziej efektywne metody zwiększania udziału w rynku i przychodów i ich adaptacja stworzy podział na tych, którzy osiągnęli sukces i na tych, którzy ponieśli porażkę. W książce Zaangażowany Outsourcing Kate Vitasek, innowatorka i główny autor, proponuje nowy model biznesowy, który przekształci outsourcing w taki metodę, w jaki metodyki Six Sigma i Lean Management przekształciły procesy produkcji w latach osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych. W oparciu o badania wspierane poprzez Uniwersytet Tennessee i Siły Powietrzne Stanów Zjednoczonych Vitasek zidentyfikowała dziesięć błędów typowych dla prawie że że wszystkich relacji outsourcingowych i pokazuje organizacjom, jak określić na nowo współpracę z partnerami, by zachęcić do innowacyjności, podnieść poziom usług, obniżyć koszty i zwiększyć dochód pieniężny. Vitasek przedstawia 5 zasad budowania strategii pozyskiwania usług w XXI wieku i przekazuje, jak tworzyć wspólnie z partnerami fundamenty zaangażowanego outsourcingu – jedynego modelu wartego wdrożenia. Dla kogo przeznaczona jest ta książka? Dla wszystkich, którzy pragną rozwijać zakład usługowy w obecnych realiach. O AUTORACH Kate Vitasek jest znanym innowatorem, jeżeli już chodzi o praktykę zarządzania efektywnością. Jej idee wyszukały się w ponad 75 artykułach i wielu książkach branżowych. Vitasek jest wykładowcą w Centrum Edukacji Menedżerskiej na Uniwersytecie Tennessee i założycielką firmie Supply Chain Visions. Otrzymała nagrody „Rainmaker” , ponadto „Woman of International Influence” za innowacyjną postawę. Mike Ledyard jest menedżerem wysokiego szczebla o olbrzymim doświadczeniu, jeżeli już chodzi o międzynarodowy outsourcing, produkcję i import. Jest współautorem książki Keeping Score: Measuring the Business Value of Logistics In the Supply Chain. Karl Manrodt jest znanym liderem w obszarze pomiaru efektywności. Opublikował ponad pięćdziesiąt publikacji i jest profesorem nadzwyczajnym na Uniwersytecie Georgia Southern.
Okładka książki Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie

69,00 zł 55,65 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,65 zł

Książka przybliża czytelnikowi tematykę zarządzania strategicznego. Zawarto w niej zagadnienia podstawowe, kwestie związane z konkurencyjnością, a także strategie, koncepcje ich tworzenia, metody oceny i sposoby wdrażania na wszystkich szczeblach organizacji. Książka została wzbogacona o nowe tematy, takie jak: strategie tworzenia i rozwoju sieci, outsourcing, sieci klastrowe, organiczna koncepcja zarządzania strategicznego, strategiczna karta wyników, zarządzanie wiedzą i technologią oraz systemy zarządzania strategicznego. Autor dostarcza czytelnikowi zweryfikowaną, zaawansowaną wiedzę w dziedzinie zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie. Dzięki tej książce czytelnicy poznają metody budowania strategii przedsiębiorstwa oraz zasady ich wyboru. Oprócz podstawowych wiadomości prezentuje nowe koncepcje zarządzania strategicznego, które są odpowiedzią na wzrost ryzyka i niepewności działania przedsiębiorstw, nowe technologie informacyjne oraz na nowe warunki umiędzynarodowienia przedsiębiorstw.
Okładka książki Jak rekrutować pracowników przez Internet

126,00 zł 107,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 107,92 zł

Skuteczność rekrutacji jest w dużej mierze uzależniona od naszego przygotowania do niej i od prawidłowego rozpoznania potrzeb kadrowych naszej firmy. Kiedy już dokonaliśmy takowego rozpoznania staje przed nami pytanie, jak dotrzeć do najlepszych. Metod i sposobów jest wiele. W ostatnich latach obserwuje się intensywny wzrost możliwości rekrutowania przez Internet. Samodzielne zgłębianie wiedzy na temat, gdzie zacząć i jak prawidło opracować strategię rekrutacji internetowej, może być przytłaczające i nastręczać wiele problemów. Wychodząc zatem naprzeciw potrzebom młodych menedżerów, Autor opracował swego rodzaju drogę na skróty, ukazującą sposób rekrutowania i metody dostępne na rynkach zagranicznych, polskich oraz tendencje w obszarze rekrutacji online. Ukazuje historię rekrutowania przez Internet i zmiany, które dokonały się na rynkach zachodnich i które być może dokonają się również i na polskim rynku w najbliższych latach.
Okładka książki Marketing dla inżynierów

59,90 zł 43,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,51 zł

Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na: partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych. W książce autorzy zwracają szczególną uwagę na: ? genezę, dotychczasowe kierunki rozwoju oraz przyszłe tendencje i wyzwania współczesnego marketingu; ? partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); ? aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); ? stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); ? przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych. Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania na wyższych uczelniach różnych typów oraz słuchaczy szkoleń i podyplomowych studiów menedżerskich.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,84 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,99 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,40 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,15 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,93 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj