KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

31,20 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,99 zł

45,93 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,19 zł

56,66 zł
74,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,66 zł

33,90 zł
44,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,55 zł

47,19 zł
79,91 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,19 zł

33,18 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,18 zł
Okładka książki Sukces i autonomia w zarządzaniu organizacją szkolną

39,00 zł 28,33 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,33 zł

Publikacja Sukces i autonomia w zarządzaniu organizacją szkolną przedstawia organizację szkolną w kontekście procesów zwiększonej autonomii. Opracowanie wzbogaca naukę o zarządzaniu oświatą o koncepcje wynikające z teorii zarządzania organizacją. Za ważną determinantę sukcesu uznano kompetencje dyrektora szkoły i dlatego poddano je szczegółowej analizie. Przedstawione w pracy wnioski z badań własnych autora dotyczą stylów kierowania organizacją szkolną, gospodarowania czasem przez dyrektora szkoły, delegowania uprawnień, modelu kształcenia dyrektorów szkół oraz profilu kompetencyjnego dyrektora szkoły.
Okładka książki Zarządzanie ryzykiem operacyjnym za pomocą instrumentów pochodnych

59,00 zł 47,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,58 zł

Książka jest poświęcona zagadnieniu zarządzania ryzykiem operacyjnym, związanym z funkcjonowaniem każdej organizacji. Znaczenie tej kategorii ryzyka ostatnio istotnie wzrosło w związku z licznymi bankructwami instytucji i przedsiębiorstw towarzyszącymi obecnemu kryzysowi. W książce autor przedstawia koncepcję nowej klasy instrumentów pochodnych, która pozwoli z jednej strony na zabezpieczanie się przed ryzykiem operacyjnym, a z drugiej – na spekulację na tym ryzyku, czyli w praktyce zmieni obecny status tej kategorii ryzyka z ryzyka „czystego” (na którym można tylko tracić mniej lub więcej) na „spekulacyjne” (na którym można zarówno tracić, jak i zyskiwać). Opracowanie pozwala spojrzeć na ryzyko operacyjne z innej strony, ukazując jego pozytywną perspektywę. Instrumenty pochodne ryzyka operacyjnego (IPRO – nazwa została zaproponowana przez autora książki), umożliwią zabezpieczenie się przed dowolnym czynnikiem ryzyka, co obecnie jest niemożliwe. Publikacja jest skierowana do osób zarządzających ryzykiem (nie tylko operacyjnym), a także audytorów i konsultantów, naukowców i badaczy zajmujących się zagadnieniem zarządzania ryzykiem oraz studentów i doktorantów na kierunkach ekonomicznych i finansowych. Dr Jacek Orzeł – doktor nauk ekonomicznych, menedżer ryzyka, główny specjalista w Departamencie Zarządzania Strategicznego NBP.
Okładka książki Lojalność pracownicza

48,00 zł 37,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,62 zł

Autorzy prezentowanej książki dokonali uporządkowania i wzbogacenia wiedzy dotyczącej (typów) lojalności pracownika i jej uwarunkowań, motywów oraz mechanizmów wewnętrznych, a także metod jej pomiaru w oparciu o analizę stopnia przydatności wiedzy z zakresu lojalności konsumenckiej. W książce omówiono ekonomiczno-prawne, a także psychologiczne i społeczno-kulturowe korelaty lojalności pracowniczej, a także jej powiązania z pracoholizmem oraz percepcją czasu przez pracobiorców. Autorzy opisali sposoby diagnozy typów lojalności, formułowania strategii lojalności pracowniczej oraz przekładania jej na operacyjny szczebel zarządzania.
Okładka książki Stereotypy samobójcze

45,00 zł 36,30 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,30 zł

Przesłaniem książki jest określenie stereotypów kulturowych utrudniających przystosowanie do warunków epoki cywilizacji informacyjnej zarówno w życiu społecznym, jak i w organizacji. Główną wadą tych stereotypów jest pobudzanie agresji w stosunkach społecznych, której rozmaite przejawy deformują funkcjonowanie demokracji liberalnej i organizacji sieciowych. Przeciwdziałanie tym negatywnym zjawiskom polega na upowszechnianiu wzorów kultury liberalnej. W książce przedstawiono argumenty przemawiające za wypieraniem kultur restrykcyjnych przez kultury liberalne.
Okładka książki Wstęp do prognozowania i symulacji

44,00 zł 35,49 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,49 zł

W niniejszej publikacji przedstawione są wybrane zagadnienia dotyczące zastosowania metod analizy ilościowej w zarządzaniu, a mianowicie: opisywanie określonych zjawisk gospodarczych; badanie struktury wewnętrznej określonych zjawisk czy podmiotów gospodarczych, w tym przy wykorzystaniu analizy mnożnikowej i symulacyjnej; przewidywanie wartości określonych zmiennych ekonomicznych przy wykorzystaniu statystycznych, ekonometrycznych i ekspertologicznych metod prognozowania oraz analizy symulacyjnej; sterowanie optymalne określonymi układami.
Okładka książki Agroturystyka Przedsiębiorczość na obszarach wiejskich

49,00 zł 39,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,52 zł

Agroturystyka w wielofunkcyjnym rozwoju obszarów wiejskich jest nie tylko jedną z form przedsiębiorczości pozarolniczej na wsi, lecz także częścią działań agrobiznesu. Wykorzystując rentę (korzyści) dobrostanu wiejskiego środowiska przyrodniczego, agroturystyka stanowi dodatkowe, pozarolnicze źródło dochodu, zwłaszcza dla małych gospodarstw rolnych. W książce pokazano agroturystykę we wszystkich wymiarach badań naukowych, począwszy od makroskali (np. globalizacja a agroturystyka, funkcjonowanie agroturystyki w wybranych krajach Unii Europejskiej, ekonomiczno-społeczne uwarunkowania jej rozwoju w Polsce), przez mezoskalę (np. rola przestrzeni krajobrazowo-przyrodniczo-kulturowej w agroturystyce), aż do mikroskali (np. produkty agroturystyczne i ich promocja, zarządzanie gospodarstwem agroturystycznym). Potencjał agroturystyczny obszarów wiejskich w Polsce, zarówno strukturalny, jak i funkcjonalny, stanowi znaczącą bazę i obiecującą perspektywę jej rozwoju. ?Prawdziwa? agroturystyka rozwija się w Polsce od kilkunastu lat. Od samego początku prowadzone są także z tego zakresu badania. Jednak do tej pory nie ukazała się na polskim rynku wydawniczym tak obszerna monografia na ten temat i to na dodatek wykonana przez jednego autora. Można stwierdzić, że jest to prawie kompletne kompendium wiedzy związanej z tym sektorem turystyki (...). Ważnym osiągnięciem tej pracy jest także pokazanie istotnych problemów współczesnej polskiej wsi, które zmuszają rolników do zwiększonej aktywności na rzecz modnego na świecie, wielofunkcyjnego rozwoju obszarów wiejskich. Prof. dr hab. Aleksander Szwichtenberg Instytut Ekonomii i Zarządzania Politechnika Koszalińska Publikacja przygotowana przez prof. Jana Sikorę jest cennym źródłem informacji dla naukowców i praktyków zajmujących się przedsiębiorczością pozarolniczą, w tym agroturystyką. Stanowi interesującą propozycję dla osób pracujących w biznesie turystycznym, organizujących pracę w firmach turystycznych, rolników planujących uruchomienie czy też prowadzących działalność agroturystyczną, doradców ośrodków doradztwa rolniczego i przedstawicieli stowarzyszeń agroturystycznych oraz studentów studiujących na takich kierunkach, jak: turystyka i rekreacja czy zarządzanie turystyką, którzy w przyszłości będą menedżerami pełniącymi funkcje kierownicze. Prof. dr hab. Krystyna Krzyżanowska Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie
Okładka książki Korporacyjni herosi

49,90 zł 25,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,44 zł

Czy twoja firma jest władna odnieść sukces? Wiesz, że to się dzieje w twoim przedsiębiorstwie – twoi ludzie, dzięki taniej, powszechnie dostępnej technologii, swobodnie porozumiewają się z klientami i opracowują nowe, innowacyjne rozwiązania. Tylko kim są ci pomysłowi twórcy rozwiązujący problemy? Jak można nimi pokierować? Jak ty możesz stać się jednym z nich? Nazywamy takich ludzi herosami: przedsiębiorczymi pracownikami z szerokimi uprawnieniami (Highly Empowered and Resourceful Operatives). Potrzebujesz herosów, ponieważ w erze Twittera, iPhone’a, Facebooka, YouTube’a i nieustannie rosnącej fali informacji w sieci klienci przychodzą do ciebie uzbrojeni w większą ilość danych i mają większy do nich dostęp niż kiedykolwiek i pod tym względem często prześcigają niektórych pracowników. W sercu przedsiębiorstwa wspomaganego przez herosów zostaje zawarta nowa umowa między pracownikami, menedżerami spółki i działem IT: herosi tworzą nowe rozwiązania, aby zaspokoić potrzeby klientów, zarząd określa jasne zasady przy jednoczesnym zachęcaniu do eksperymentów, a informatycy wspierają i zabezpieczają nowe rozwiązania biznesowe. Autorzy Korporacyjnych herosów czerpali z zasobów wiedzy Forrester Research i przedstawili w tej książce ogromną ilość narzędzi biznesowych, informacji i wskazówek potrzebnych do tego, aby wyprzedzać konkurentów o kilka kroków. Oferują na przykład: statystyczną analizę 16% klientów, którzy w 80% oddziałują na odbiorców w sieci; katalog herosów: listę branż i instytucji, które dysponują największą i najmniejszą ilością herosów; nowy plan działania dla działu IT traktowanego jak kluczowy partner w nadaniu uprawnień technologicznych wszystkim pracownikom firmy; dziesiątki opisów przypadków i przykładów spółek z wielu branż, od handlu detalicznego po usługi biznesowe. Dzięki arsenałowi cennych nowych technologii twoi pracownicy już przekształcają sposób, w jaki prowadzisz działalność. Możesz pokierować ludźmi albo ich powstrzymać – wybór należy do ciebie. Korporacyjni herosi pomogą ci podjąć właściwą decyzję. O AUTORACH JOSH BERNOFF jest współautorem bestsellera magazynu „BusinessWeek”, Marketing technologii społecznych. Groundswell, czyli jak wykorzystać Web 2.0 w twojej firmie, „książki wszechczasów na temat marketingu i mediów” wedle „Advertising Age”. Jest starszym wiceprezesem działu Idea Development w spółce Forrester Research. TED SCHADLER jest wiceprezesem i głównym analitykiem w IT Research Group w spółce Forrester. Od ponad trzynastu lat pracuje nad przełomowymi technologiami i bada, jak osoby decyzyjne wyższego szczebla powinny je wykorzystywać.
Opakowanie Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu

54,00 zł 43,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,55 zł

Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. refleksywnym, kierowniczym, operacyjnym i edukacyjnym. W publikacji uznano słusznie, iż public relations powinno się traktować jako samodzielną dziedzinę, niezależną od marketingu. W PR trzeba tyle samo mówić i pisać co słuchać, gdyż istotą tej działalności jest sztuka prowadzenia dialogu z otoczeniem, dialogu prowadzonego wszystkimi dostępnymi narzędziami i środkami. Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Okładka książki Plan zagospodarowania przestrzennego województwa

55,00 zł 39,36 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,36 zł

"Na rynku wydawniczym wprawdzie są opracowania z tego zakresu, ale nie ma zwartej monografii ujmującej plan zagospodarowania przestrzennego województwa, jako instrument zarządzania rozwojem regionalnym. Żadne z nich nie jest tak kompleksowe, jak przedstawiona do recenzji książka." z recenzji prof. dr hab. Barbary Kryk Książka "Plan zagospodarowania przestrzennego województwa jako instrument zarządzania rozwojem regionalnym" zawiera informacje i wskazówki: - jak prowadzić zgodną z wytycznymi rozwoju regionalnego politykę przestrzenną w skali gminy i województwa, - jak planować proces inwestycji drogowych w zgodzie z gospodarką przestrzenną, - jakie występują główne problemy ? również dla indywidualnych właścicieli nieruchomości związane z planowaniem procesu inwestycyjnego w zakresie dróg krajowych, - w jaki sposób możliwa jest modyfikacja i polepszenie dotychczasowego stanu rzeczy.
Okładka książki Organizacja budowy asfaltowych nawierzchni drogowych

94,00 zł 75,81 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,81 zł

Aktualne ujęcie problemu, zgodne ze wszystkimi wytycznymi do norm PN-EN! Budowa dróg o utwardzonej nawierzchni asfaltowej powinna być realizowana zgodnie z projektem organizacji robót, aby mogły spełnić stawiane im dziś wysokie wymagania techniczne, ekonomiczne i społeczne. Liniowy charakter robót drogowych wiąże się z ich prowadzeniem na długim odcinku, ze znacznym udziałem robót przygotowawczych oraz robót ziemnych. Często, ze względu na zmienne warunki gruntowe, zwiększa się także zakres planowanych robót, w którym należy uwzględnić skomplikowany transport materiałów, technologię robót oraz zorganizowanie różnych, odpowiednich do tych warunków rodzajów maszyn. Podręcznik obejmuje całość zagadnień związanych z organizacją budowy drogowych nawierzchni asfaltowych, w tym: charakterystykę drogi jako dzieła inżynierskiego, zasady projektowania konstrukcji asfaltowych nawierzchni drogowych, wiadomości o mechanizacji robót drogowych, technologię i organizację robót ziemnych, technologię wykonywania podbudów nawierzchni asfaltowych, technologie budowy samej nawierzchni, problemy dotyczące jej utrzymania. Ostatni rozdział dotyczy kosztorysowania projektów inwestycji i kosztorysowania robót. Książka przeznaczona dla studentów kierunku budownictwo specjalności drogowej i studentów kierunku transport, będzie również przydatna dla inżynierów praktyków chcących pogłębić swoją wiedzę.
Okładka książki Przywództwo dla bystrzaków

34,90 zł 25,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,67 zł

Lista Twoich priorytetów: zapał, pogoda ducha, uczciwość, zaradność, altruizm, odwaga, stanowczość, sugestywność, chęć współpracy i wsparcia. Sztuka bycia przywódcą. Zostać Napoleonem... Churchillem... wybitnym przywódcą XXI wieku... a może po prostu liderem swojej firmy? Uważasz, że znakomicie odnajdziesz się na stanowisku menedżerskim? Zastanawiasz się, czy masz do tego odpowiednie kwalifikacje albo predyspozycje? Mało kto rodzi się przywódcą. Większość tych wielkich ludzi, do grona których właśnie aspirujesz, długo zdobywała szlify w terenie albo rozwijała w sobie niezwykłe umiejętności upartą, samodzielną pracą. Kierowanie ludźmi to odpowiedzialne zadanie. Wymaga ono solidnego zaplecza wiedzy. Wykształć w sobie wszelkie umiejętności wybitnego lidera. Staraj się pracować nad swoimi mocnymi stronami i minimalizować słabości. Naucz się nakłaniać innych do współpracy i wsłuchaj się w to, co mówią ludzie. Szanuj interesy innych i traktuj je jak swoje! Dowiedz się także, jak unikać czyhających na Ciebie pułapek i stawiać czoła przeciwnościom losu. Zdobądź szacunek otoczenia i służ innym swoim autorytetem. Przywództwo to nie hobby ani zawód - tak naprawdę to sposób życia.
Okładka książki Przywództwo i oszukiwanie samego siebie

44,90 zł 35,68 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,68 zł

Jak uwolnić się z pułapki uprzedzeń Jak nieustannie wykorzystywać wrodzone zdolności? Od czasu pierwszego amerykańskiego wydania w roku 2000 Przywództwo i oszukiwanie samego siebie jest fenomenem, o którym mówią wszyscy. Z roku na rok sprzedaż rośnie, a książka cieszy się niesłabnącą popularnością – została wydana w ponad dwudziestu językach. Poprzez opowieść o człowieku stawiającym czoło wyzwaniom w życiu zawodowym i rodzinnym – którą każdy może odnieść do siebie – autorzy pokazują, jak sami czynimy siebie ślepymi na prawdziwe motywy oraz nieświadomie sabotujemy skuteczność własnych dążeń do sukcesu i szczęścia. Zawarta w niniejszym, poprawionym wydaniu historia jest jeszcze bardziej fascynująca. Autorzy, wykorzystując obszerną korespondencję, jaką przez lata otrzymywali od swoich czytelników, wzbogacili książkę o nowy rozdział. Pokazują w nim, jak na wiele rozmaitych sposobów czytelnicy wykorzystywali Przywództwo i oszukiwanie samego siebie w doskonaleniu swojego życia oraz miejsca pracy – w dziedzinach takich jak: - budowa zespołów, - rozwiązywanie konfliktów, - rozwój osobisty. Przeczytaj tę niezwykłą książkę i odkryj to, czego nauczyły się już miliony – jak nieustannie wykorzystywać nasze wrodzone zdolności do wyraźnej poprawy osiąganych przez nas wyników i naszych relacji. Czy to w pracy, czy w domu, oszukiwanie samego siebie zaciemnia prawdę o nas, wykrzywia nasze widzenie innych i sytuacji oraz ogranicza naszą zdolność do podejmowania mądrych i pożytecznych decyzji. Gdy oszukujemy samych siebie, nasze poczucie szczęścia i nasze przywództwo słabną z każdym naszym ruchem. – fragment książki O AUTORZE The Arbinger Institute pomaga organizacjom, rodzinom, osobom i społecznościom na całym świecie w radzeniu sobie z mało znanym, ale bardzo powszechnym problemem samooszukiwania się. Instytut, obejmujący swoją działalnością cały świat, prowadzony jest przez swoich założycieli: Jamesa Ferrella, Duane’a Boyce’a, Paula Smitha i Terry’ego Warnera. Jego siedziba znajduje się w Stanach Zjednoczonych, jednak Arbinger działa w obu Amerykach, w Europie, Afryce, na Bliskim Wschodzie, w Indiach, Oceanii i Azji.
Okładka książki Zarządzanie projektami ekonomicznymi i organizacyjnymi

74,90 zł 60,41 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,41 zł

Podstawowy podręcznik akademicki do przedmiotów Zarządzanie projektami i Metody i techniki projektowania, wykładanych na kierunkach zarządzania i marketingu. Stanowi kompleksowe ujęcie zagadnień związanych z zarządzaniem projektami ekonomicznymi i organizacyjnymi w przedsiębiorstwie. W opracowaniu połączono podstawy teoretyczne i metodologiczne z praktyką gospodarczą. Praca podzielona jest na 2 części. W części pierwszej scharakteryzowano istotę zarządzania projektami, ich specyfikę, formy organizacyjne, metody projektowania, fazy procesu projektowania i ocenę projektu. Część druga zawiera rozwiązania praktyczne, w tym instrumenty analityczno-decyzyjne, wykorzystywane w zarządzaniu projektami, oraz przegląd zastosowań projektowania w dziedzinie ekonomicznej i organizacyjnej. Książka przeznaczona dla studentów, doktorantów i pracowników naukowych uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu oraz praktyków zainteresowanych realizowaniem projektów w różnego rodzaju przedsiębiorstwach.
Okładka książki Kompetencje psychospołeczne pełnomocnika i menedżera

89,00 zł 58,43 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,43 zł

Tam, gdzie konieczna jest współpraca wielu osób, gdzie priorytetem jest praca zespołowa, w otoczeniu, które wyczulone jest na kwestie etyczne, gdzie oczekuje się od pracownika odpowiedzialności za własny rozwój oraz zdolności do odnalezienia się w życiu organizacyjnym, kompetencje psychospołeczne są nieodzowne. Koniecznie przeczytaj tę książkę! Zawiera ona wiele praktycznych przykładów i sytuacji z życia organizacji, które podpowiedzą Ci, jak odnaleźć się w swojej roli, w życiu organizacyjnym, jak osiągać stawiane przed sobą cele. Dowiedz się, jak skutecznie i efektywnie komunikować się w organizacji, dokonać prezentacji i autoprezentacji. Czytając książkę, poznasz sprawdzone sposoby na umiejętne zarządzanie sobą i swoim zespołem, na efektywne realizowanie zakładanych celów oraz przeczytasz o sposobach na radzenie sobie z emocjami, konfliktem i negatywnymi konsekwencjami stresu.
Okładka książki Marketing Teoria i przykłady

57,75 zł 37,91 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,91 zł

Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.
Opakowanie Zarządzanie zasobami ludzkimi

79,90 zł 64,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,45 zł

Książka zawiera kompendium wiedzy na temat zarządzania zasobami ludzkimi, ze szczególnym naciskiem położonym na problematykę związaną z tworzeniem kapitału ludzkiego organizacji. W siedmiu częściach prezentuje takie zagadnienia, jak: ewolucja "od pracy do kapitału ludzkiego" alokacja zasobów ludzkich ocena pracy pracowników systemy motywowania pracowników rozwój kapitału ludzkiego organizacji organizacja procesów personalnych partnerstwo społeczne w budowaniu kapitału ludzkiego organizacji.
Okładka książki Procesowe zarządzanie organizacją

54,90 zł 41,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,39 zł

W niniejszej książce autor, zachęcając przedsiębiorstwa do procesowego zarządzania organizacją, koncentruje uwagę między innymi na: ? przesłankach podejścia procesowego do zarządzania przedsiębiorstwem; ? projektowaniu procesów organizacyjnych; ? dojrzałości procesowej i cyklu życia organizacji; ? organizacyjnych aspektach procesowego zarządzania wiedzą; ? kulturze organizacji procesowej; ? strukturach wspierających wdrażanie dynamicznych systemów zarządzania. Książka jest przeznaczona dla szerokiego grona specjalistów z dziedziny procesowego zarządzania organizacją oraz realizatorów przedsięwzięć projektowo-wdrożeniowych w obszarze procesów, a także studentów kierunków ekonomicznych oraz uczestników szkoleń dla menedżerów.
Okładka książki Organizacja zachowań zespołowych

59,90 zł 43,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,51 zł

Jednym z istotnych czynników sukcesu współczesnych organizacji jest efektywna praca zespołowa. W książce autorzy prezentują zagadnienia organizacji zachowań zespołowych przy wykorzystaniu instrumentów charakterystycznych dla nauk o zarządzaniu. Przedstawiając zakres, formy i uwarunkowania wpływania organizacji na zachowania jej członków, omawiają między innymi: ? oczekiwania organizacji wobec jej uczestników, ? rolę kierowników w kształtowaniu zachowań pracowników, ? najważniejsze aspekty budowania zespołów pracowniczych, ? kluczowe aspekty komunikacji, ? kreowanie zachowań organizacyjnych przez ich formalizację, ? rolę struktury organizacyjnej w stymulowaniu zachowań pracowników, ? wpływ kultury organizacji na zachowania pracowników. Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania, socjologii, psychologii, dziennikarstwa, politologii, a także dla praktyków gospodarczych.
Okładka książki Decyzyjne Systemy Zarządzania

95,00 zł 76,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 76,62 zł

Książka jest monografią napisaną przez autorów zajmujących się problematyką zarządzania z punktu widzenia zarówno teorii, jak i praktyki. Celem jej jest przedstawienie w sposób skondensowany rekomendowanych problemów projektowania i zastosowania Decyzyjnych Systemów Zarządzania (DSZ). Dobór prezentowanego materiału podporządkowano kryterium praktycznej użyteczności dla jak najszerszego obszaru zastosowań. W publikacji omówiono kluczowe zagadnienia w projektowaniu DSZ z punktu widzenia istniejących doświadczeń jak i przewidywanych kierunków rozwoju zastosowań współczesnych metod i narzędzi wspierających procesy podejmowania decyzji. Ta interdyscyplinarna książka składa się z sześciu następujących części: pojęcia, projektowanie i procesy decyzyjne, informacyjne wspomaganie DSZ, narzędzia tego wspomagania, otoczenie DSZ i wreszcie ocenę i doskonalenie DSZ.
Okładka książki Jak skutecznie prowadzić warsztaty...

39,90 zł 25,84 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,84 zł

To doskonały poradnik dla trenerów, którzy chcą, aby ich seminaria z zakresu komunikacji byty urozmaicone i przede wszystkim bardziej skuteczne. Książka stanowi wprowadzenie do pracy na seminariach z zakresu komunikacji z wykorzystaniem metod aktywizujących przeżycia. Pokazuje, jak z dala od tradycyjnych szkoleń zachowania można wybrać inną drogę nabywania społecznej kompetencji. Autorka w oparciu o dwadzieścia konkretnych przykładów wyjaśnia szczegółowo zasady, kulisy i metody pracy aktywizującej przeżycia.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,86 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,84 zł
Okładka książki Prawo LOLA

32,97 zł
49,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,97 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,22 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj