KATEGORIE [rozwiń]

Jakub Woźniak

Okładka książki Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta

39,90 zł 21,94 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Idziesz ulicą. Nagle dostrzegasz żółtą walizkę leżącą nieopodal. Rozglądasz się, podchodzisz i otwierasz ją ostrożnie. W środku widzisz jakieś papiery i… plik banknotów! Uśmiechasz się i zastanawiasz, co z nimi zrobić…DLA KOGO JEST TA KSIĄŻKA l JAK Z NIEJ KORZYSTAĆ? Książkę tę napisałem z myślą o praktykach, którzy na co dzień zajmują się tworzeniem wszelkich komunikatów reklamowych i perswazyjnych - od stron internetowych, bannerów, ogłoszeń, przez materiały drukowane, aż po spoty telewizyjne, internetowe czy radiowe. Omawiane tutaj problemy i zagadnienia dotyczą bowiem tego, jak umysł reaguje na wszelką perswazję i formę promocji, bez względu na to, na jakim fizycznym nośniku została ona odbiorcy przekazana. Wiedza zawarta w tej książce przyda się też każdemu właścicielowi firmy oraz dyrektorowi marketingu, ponieważ do ich zadań należy też patrzenie na wytwory agencji reklamowych i ocenianie ich pomysłów, bo w grę nieraz wchodzą duże pieniądze. W książce tej oferuję im metody, przy użyciu których będą mogli szczegółowo porównywać różne koncepcje reklam i odrzucać te, które nie będą skuteczne, lub też dokonywać w nich ważnych korekt. W końcu książka ta jest również skierowana do pasjonatów ludzkiego umysłu. To, jakie reklamy do nas trafiają, co nas bawi i przeraża, mówi też przecież coś o nas, o naszej naturze, dobrych i złych stronach. Temat łatwy nie jest i pewnie będzie budzić kontrowersje oraz dyskusje. Zatem proszę Cię, Drogi Czytelniku, abyś korzystał z tej książki jak ze szwedzkiego stołu - brał to, co Ci smakuje, co Ci się podoba i co chcesz wykorzystać - a resztę po prostu zostawił. - Fragment ksiażi, rozdział 1  Neuromarketing 2.0 Spis treści: 1. Dla kogo jest ta książka i jak z niej korzystać? 2. Początek przygody z neurologią Podstawowe założenia neuromarketingu w wersji 2.0 Jak działa umysł konsumenta? Filtry percepcyjne w marketingu Procesy neurologiczne 3. Zmysły - wrota do umysłu klienta System wzrokowy System słuchowy System kinestetyczny (czuciowy) 4. Emocje Parametry emocji Zjawiska związane z emocjami Struktura wybranych emocji 5. Neurolingwistyka Język zmysłów Neurogramatyka Neurointerpunkcja Emocjonalny ładunek wyrazów 6. Neurowriting Matryce otwarcia i zamknięcia Podstawowe zasady pisania dłuższych tekstów Opowiadanie historii (storytelling) 7. Złożone środki sensoryczno-językowe Synestezja Kontrast Zaznaczanie analogowe Hiperbola (przesadnia) Elipsa (wyrzutnia, ominięcie) Metafora Wieloznaczność Aluzja Powtórzenia Neologizmy Ironia Absurd Frakcjonowanie (przerywanie) i niedostępność Połączenie z kontekstem Instalowanie fałszywych wspomnień Dawanie dowodów Podsumowanie 8. Opisywanie grupy docelowej Do kogo właściwie chcemy trafić? Jak grupować ludzi? Poziomy neurologiczne grupy docelowej Ogólne wytyczne podczas opisywania grupy docelowej Grupa docelowa pod lupą Konkurencja 9. Neuroprojektowanie Neurobranding, czyli projektowanie marki Projektowanie komunikatów marki 10. Przestroga na koniec Podziękowania Źródła, z których korzystałem, pisząc tę książkę Literatura Internet Szkolenia  
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj