Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta
-
Autor: Jakub Woźniak
- ISBN: 9788324656622
- EAN: 9788324656622
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: One Press Helion
- Format: 14x20,8 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 232
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Średnia ocena: 5,00 (3)
-
27,52złCena detaliczna: 39,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,52 zł
DLA KOGO JEST TA KSIĄŻKA l JAK Z NIEJ KORZYSTAĆ?
Książkę tę napisałem z myślą o praktykach, którzy na co dzień zajmują się tworzeniem wszelkich komunikatów reklamowych i perswazyjnych - od stron internetowych, bannerów, ogłoszeń, przez materiały drukowane, aż po spoty telewizyjne, internetowe czy radiowe. Omawiane tutaj problemy i zagadnienia dotyczą bowiem tego, jak umysł reaguje na wszelką perswazję i formę promocji, bez względu na to, na jakim fizycznym nośniku została ona odbiorcy przekazana.
Wiedza zawarta w tej książce przyda się też każdemu właścicielowi firmy oraz dyrektorowi marketingu, ponieważ do ich zadań należy też patrzenie na wytwory agencji reklamowych i ocenianie ich pomysłów, bo w grę nieraz wchodzą duże pieniądze. W książce tej oferuję im metody, przy użyciu których będą mogli szczegółowo porównywać różne koncepcje reklam i odrzucać te, które nie będą skuteczne, lub też dokonywać w nich ważnych korekt.
W końcu książka ta jest również skierowana do pasjonatów ludzkiego umysłu. To, jakie reklamy do nas trafiają, co nas bawi i przeraża, mówi też przecież coś o nas, o naszej naturze, dobrych i złych stronach.
Temat łatwy nie jest i pewnie będzie budzić kontrowersje oraz dyskusje. Zatem proszę Cię, Drogi Czytelniku, abyś korzystał z tej książki jak ze szwedzkiego stołu - brał to, co Ci smakuje, co Ci się podoba i co chcesz wykorzystać - a resztę po prostu zostawił. - Fragment ksiażi, rozdział 1
Neuromarketing 2.0
Spis treści:
- 1. Dla kogo jest ta książka i jak z niej korzystać?
- 2. Początek przygody z neurologią
- Podstawowe założenia neuromarketingu w wersji 2.0
- Jak działa umysł konsumenta?
- Filtry percepcyjne w marketingu
- Procesy neurologiczne
- 3. Zmysły - wrota do umysłu klienta
- System wzrokowy
- System słuchowy
- System kinestetyczny (czuciowy)
- 4. Emocje
- Parametry emocji
- Zjawiska związane z emocjami
- Struktura wybranych emocji
- 5. Neurolingwistyka
- Język zmysłów
- Neurogramatyka
- Neurointerpunkcja
- Emocjonalny ładunek wyrazów
- 6. Neurowriting
- Matryce otwarcia i zamknięcia
- Podstawowe zasady pisania dłuższych tekstów
- Opowiadanie historii (storytelling)
- 7. Złożone środki sensoryczno-językowe
- Synestezja
- Kontrast
- Zaznaczanie analogowe
- Hiperbola (przesadnia)
- Elipsa (wyrzutnia, ominięcie)
- Metafora
- Wieloznaczność
- Aluzja
- Powtórzenia
- Neologizmy
- Ironia
- Absurd
- Frakcjonowanie (przerywanie) i niedostępność
- Połączenie z kontekstem
- Instalowanie fałszywych wspomnień
- Dawanie dowodów
- Podsumowanie
- 8. Opisywanie grupy docelowej
- Do kogo właściwie chcemy trafić?
- Jak grupować ludzi?
- Poziomy neurologiczne grupy docelowej
- Ogólne wytyczne podczas opisywania grupy docelowej
- Grupa docelowa pod lupą
- Konkurencja
- 9. Neuroprojektowanie
- Neurobranding, czyli projektowanie marki
- Projektowanie komunikatów marki
- 10. Przestroga na koniec
- Podziękowania
- Źródła, z których korzystałem, pisząc tę książkę
- Literatura
- Internet
- Szkolenia