KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

69,03 zł
89,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,03 zł

35,22 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,95 zł

69,55 zł
93,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,04 zł
Okładka książki Efekt JOLT w sprzedaży

69,90 zł 53,67 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,67 zł

Jeśli wydaje ci się, że największym wyzwaniem w sprzedaży jest odmowa – masz rację !Wydaje ci się! „Muszę to przemyśleć” – to najgorsze słowa, jakie można usłyszeć w sprzedaży. Niezdecydowanie kupującego przeciąga proces sprzedaży w nieskończoność. Co stoi za niezdecydowaniem klientów? Obawa przed podjęciem złej decyzji. W książce Efekt JOLT Matthew Dixon i Ted McKenna przedstawiają skuteczne strategie, które pozwalają zamienić intencje zakupowe klientów w konkretne działania. Autorzy, opierając się na analizie ponad 2,5 miliona rozmów sprzedażowych z różnych branż: ·odkrywają, jak eliminować kluczową barierę w sprzedaży ·obalają mity funkcjonujące od lat w sprzedaży ·ujawniają zaskakującą prawdę, którą rozumieją skuteczni przedstawiciele handlowi: aby przekonać niezdecydowanych klientów do podpisania umowy, trzeba pomóc im przezwyciężyć strach przed porażką. Dowiedz się, co znaczy akronim JOLT, i poznaj ten niezastąpiony przewodnik dla handlowców, właścicieli firm i każdego, kto sprzedaje, aby sprawniej i bez frustracji finalizować transakcje. Matthew Dixon – autor przełomowej książki Sprzedawaj jak Challenger, która zmieniła podejście firm do budowania relacji z klientami. Jeden z najbardziej wpływowych ekspertów w świecie sprzedaży i obsługi klienta. Współzałożyciel DCM Insights, doradza globalnym liderom, a jego analizy publikują m.in. „Harvard Business Review”. Ted McKenna – ekspert od sprzedaży i zachowań klientów, który łączy badania naukowe z praktyką. Współzałożyciel DCM Insights, współautor analiz dla „Harvard Business Review”. Pracował na kluczowych stanowiskach w Tethr, Russell Reynolds i CEB (obecnie Gartner). Specjalizuje się w wykorzystaniu AI i analizy danych konwersacyjnych do zrozumienia, jak naprawdę myślą i decydują klienci.
Okładka książki Wiek kapitalizmu inwigilacji

99,90 zł 67,42 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,42 zł

Przełomowa analiza nowego porządku ekonomicznego, narzuconego przez cyfrową rewolucję, i jedna z najważniejszych książek XXI wieku o gospodarce i społeczeństwie Gra toczy się o wysoką stawkę. Dążenia potężnych korporacji do przewidywania i kontrolowania naszych zachowań są prawdziwym wyzwaniem dla ludzkości. Pasożytnicza logika ekonomiczna, w której wytwarzanie towarów i usług jest podporządkowane globalnej architekturze modyfikacji behawioralnych, może zmienić ludzką naturę w XXI wieku tak samo, jak przemysłowy kapitalizm zniekształcił naturalne środowisko w XIX i XX wieku. Autorka pokazuje, jak patronująca tym procesom Dolina Krzemowa wpływa na każdy sektor światowej gospodarki; jak prognozy naszych zachowań są kupowane i sprzedawane na rynkach prognoz behawioralnych, a bogactwo, wiedza i władza koncentrują się w jednym miejscu na niespotykaną dotąd skalę. Wskazuje, że prawdziwe zagrożenie dla naszego społeczeństwa płynie już nie ze strony totalitarnych państw, lecz ze strony globalnych korporacji, powszechnie inwigilujących nasze zachowania i kuszących obietnicami maksymalnego zysku kosztem demokracji, wolności i – ostatecznie – naszej przyszłości. Jedna z najlepszych książek roku wg „The Guardian” (wybrana przez Elif Shafak), „The New Yorker” (Jia Tolentino), Bloomberga (Ana Botin), „The Wall Street Journal” (Zadie Smith) oraz Baracka Obamy. Książkę Shoshany Zuboff można nazwać przełomową ,edukującą, czy niepokojącą. Ale jedno określenie pasuje najbardziej– jest to pozycja konieczna do przeczytania. John Thornhill, „Financial Times” Każdy powinien przeczytać tę książkę w ramach własnej cyfrowej samoobrony. Naomi Klein
Okładka książki Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

85,00 zł 70,52 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,40 zł

Jakość jest ważnym zagadnieniem we współczesnym konkurencyjnym świecie. W nowoczesnej organizacji, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności, staje się podstawą jej skutecznego funkcjonowania. Jest wyznacznikiem kultury organizacji i czynnikiem jej sukcesu rynkowego, a czasem nawet utrzymania się na rynku. Instytucja, która wytwarza produkty lub usługi złej jakości, w wyniku czego nie znajduje nabywców na swoją usługę - nie ma racji bytu. Wielu świadczeniodawców nadal sobie tego nie uświadamia, a przecież zakłady opieki zdrowotnej są organizacjami, które powinny być zainteresowane jak najwyższą jakością świadczonych usług - gra toczy się o zdrowie i życie człowieka. Wiele osób twierdzi, że trudno jest precyzyjnie określić, jaka powinna być jakość świadczonych usług zdrowotnych. Świadczeniodawcy często tłumaczą się skomplikowanym przypadkiem chorobowym, brakiem środków fi nansowych, brakiem motywacji, zmęczeniem. Jako powód ogólnie panującego bałaganu w organizacjach świadczących usługi zdrowotne podaje się... dobro pacjenta. Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, pokazujących rolę i miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka napisana pod kierunkiem profesora Krzysztofa Opolskiego w szczególny sposób porusza tę problematykę. Istotny jest fakt, iż autorzy są dalecy od ingerowania w sztukę lekarską, od oceny fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości, w tak ważnej dziedzinie, jaką jest opieka zdrowotna, gdzie najważniejsze jest zdrowie i życie człowieka, może wpływać na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta, a jednocześnie ułatwiać i wspomagać pracę pracowników służby zdrowia. Zarówno sposób ujęcia problemu, jak i sama jego analiza czynią niniejszą publikację wartą polecenia nie tylko kadrze zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej) - państwowymi i prywatnymi, ale również lekarzom, personelowi medycznemu oraz wszystkim innym osobom, mającym wpływ na działalność służby zdrowia - aby jak najdokładniej uzmysłowić wszystkim, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą. Nawiązując do mojej specjalności zawodowej - jakość oznacza lepiej słyszeć, potrzeby pacjentów, lepiej słyszeć potrzeby pracowników, a także lepiej wsłuchiwać się w potrzeby rynku. Z recenzji wydawniczej prof. dr. hab n. med. Henryka Skarżyńskiego
Okładka książki Pracownicy produkcyjni. Organizacyjne i prawne aspekty zarządzania

89,00 zł 63,89 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,72 zł

Publikacja dotyczy organizacyjnych, prawnych oraz kompetencyjnych aspektów kierowania zespołami w przedsiębiorstwach produkcyjnych. W książce omówiono np: takie zagadnienia jak: obowiązki i uprawnienia kierownicze, procesy pozyskiwania pracowników, w tym praktyczne wskazówki dotyczące adaptacji, delegowania zadań oraz oceny pracowników, ograniczanie negatywnych skutków absencji pracowniczej, motywacja oraz sposoby zwiększania efektywności zespołów produkcyjnych, sztuczna inteligencja jako wsparcie procesu personalizacji i efektywności szkoleń. Autor dzieli się swoim bogatym doświadczeniem zdobytym w wieloletniej działalności doradczej i szkoleniowej w sektorze produkcyjnym. Książka zawiera wiele praktycznych wskazówek, realnych przykładów oraz sprawdzonych rozwiązań, które mogą pomóc menedżerom oraz specjalistom HR w efektywnym zarządzaniu zespołami produkcyjnymi.
Okładka książki Ekonomia. Szybki kurs dla każdego

99,90 zł 54,14 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,14 zł

Szybki kurs to doskonałe wprowadzenie do ekonomii dla licealistów, studentów, a także wszystkich zainteresowanych. Przedstawia poszczególne działy ekonomii oraz różne koncepcje niezbędne dla zrozumienia tej dyscypliny nauki. Zawarty w książce materiał obejmuje komplet ważnych zagadnień - od równowagi rynkowej, poprzez politykę fiskalną i monetarną, aż po kwestie rozwoju i przewagi komparatywnej. Dzięki klarownym diagramom, definicjom, objaśnieniom oraz przedstawionym sylwetkom najwybitniejszych ekonomistów poznanie tej dziedziny staje się prostsze niż kiedykolwiek.
Okładka książki ChatGPT w marketingu - Prompty. Wskazówki i triki

69,00 zł 50,91 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,91 zł

ChatGPT to jedno z najpotężniejszych narzędzi wspierających pracowników jakie pojawiło się w ostatnich latach na rynku. Jego możliwości są ogromne. Potrafi pisać dowolne teksty, wykonywać analizy biznesowe, „wymyślać” nowe produkty, podpowiadać strategie biznesowe, odpowiadać na niemal dowolne pytania. Może jednak znacznie więcej zastępując, wspierając lub automatyzując większość intelektualnych zadań realizowanych w przedsiębiorstwach poczynając od profesjonalnego tłumaczenia tekstu, tworzenia regulaminów, instrukcji a skończywszy na zaawansowanych analizach produktów konkurencji. Niniejsza książka jest zbiorem instrukcji, wskazówek i trików które można wykorzystać w optymalizacji tego niezwykłego narzędzia. Zawiera praktyczne przykłady zapytań do ChatGPT, prezentuje również inne modele jak Claude.AI i zawiera praktyczne informacje, które rozwiązania lepiej sprawdzają się do konkretnych zastosowań.
Okładka książki Wzrost

75,00 zł


Książka „Growth” znalazła się na krótkiej liście Biznesowej Książki Roku „Financial Times” i Schroders w 2024 roku! Jaki rodzaj wzrostu gospodarczego powinniśmy realizować, ile i dla czyjej korzyści to będą kluczowe pytania w nadchodzących latach, zwłaszcza jeśli obecne trendy – coraz większe nierówności i rosnąca koncentracja władzy wśród kilku wybranych firm kształtujących przyszłość technologii – będą kontynuowane. Ta dobrze napisana, prowokująca do myślenia książka jest niezbędną lekturą dla każdego zainteresowanego tymi epokowymi debatami – Daron Acemoglu, autor książki „Dlaczego narody upadają?”. Daniel Susskind z werwą, stylem i przekonaniem pisze o jednej z najważniejszych kwestii naszych czasów – Rory Stewart, były Sekretarz stanu do spraw rozwoju międzynarodowego Wielkiej Brytanii W ciągu ostatnich dwóch stuleci wzrost gospodarczy wyciągnął miliardy ludzi z ubóstwa i sprawił, że żyjemy dłużej i zdrowiej. W rezultacie nieskrępowana pogoń za wzrostem definiuje życie gospodarcze na całym świecie. Jednak ten dobrobyt ma ogromną cenę: pogłębiające się nierówności, destabilizujące technologie, zniszczenie środowiska i zmiany klimatu. Panuje dezorientacja. Dla wielu, w naszej erze anemicznego postępu gospodarczego, zmartwieniem jest spowolnienie wzrostu – w Wielkiej Brytanii, Europie, Chinach i innych krajach. Inni twierdzą, biorąc pod uwagę koszty, że jedyną drogą naprzód jest „degrowth”, czyli rozważanie kurczenia się naszych gospodarek. W tym czasie niepewności co do wzrostu i jego wartości, wielokrotnie nagradzany ekonomista Daniel Susskind napisał niezbędną lekturę. W szeroko zakrojonej analizie pełnej historycznych spostrzeżeń argumentuje, że nie możemy porzucić wzrostu, ale zamiast tego pokazuje, w jaki sposób musimy go przekierować, aby lepiej odzwierciedlał to, co naprawdę cenimy.
Okładka książki Bardziej niż Agile. Jak zwiększyć innowacyjność twojego biznesu

89,00 zł 52,32 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,01 zł

Bardziej niż Agile. Jak zwiększyć innowacyjność twojego biznesu Efektywna innowacyjność w biznesie jest możliwa! Rozwój firm - od startupów do korporacji nie jest możliwy bez wprowadzania nowych pomysłów w życie. Jednak wiele z nich po wdrożeniu okazuje się nie przynosić korzyści, bo albo nikt nie chce kupić nowego produktu, albo wprowadzone rozwiązanie techniczne nie dostarcza spodziewanej wartości. Ponad 90 procent startupów bankrutuje, połowa firm, które 20 lat temu były na liście Fortune 500, już nie istnieje i jedną z głównych przyczyn tego stanu rzeczy jest niewystarczająca innowacyjność. Czy zatem skuteczniejszą strategią biznesową byłaby rezygnacja z innowacyjności i pozostanie przy tym, co może nie działa najlepiej, ale przynajmniej jest znane i sprawdzone? A może lepszym wyjściem byłoby generowanie mnóstwa pomysłów w nadziei, że przypadkiem uda się trafić na przełomową ideę? Nie, nie, po trzykroć nie! Biznes, by trwać i generować zyski, musi w dłuższej perspektywie bazować na wdrażaniu nowych idei, aby przynosiły wartość. Tajemnica sukcesu tkwi w tym, by owe idee weryfikować, odrzucać lub modyfikować na odpowiednim etapie, jeszcze zanim firma poniesie na nie duże wydatki. Takie podejście pozwala unikać strat i zarabiać na tych pomysłach, które faktycznie mają szansę odnieść sukces. Jak je wybrać spośród innych? Jak z powodzeniem przeprowadzić projekt eksploracyjny? Jak kontrolować projekt typu discovery, aby podążał za najlepszą opcją działania? Jak maksymalnie szybko uczyć się na doświadczeniach? W jaki sposób można użyć do tego narzędzia Agile? O tym wszystkim w swojej najnowszej książce pisze Marcin Żmigrodzki.
Okładka książki Twoja praca. Jak osiągnąć dobrostan i uniknąć wypalenia zawodowego

67,00 zł 39,39 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,33 zł

Twoja praca. Jak osiągnąć dobrostan i uniknąć wypalenia zawodowego Nicnierobienie czy aktywność - jak odpocząć w trzy dni Ta książka jest kompendium wiedzy dla nowoczesnych menadżerów zainteresowanych poprawą dobrostanu swoich pracowników, jak również dla pracowników szukających szczęścia w życiu zawodowym. Oparta jest na najnowszych badaniach z polskiego i światowego rynku pracy, a także na bogatym doświadczeniu zawodowym autorki pracującej w Polsce, Wielkiej Brytanii i Indiach. Zawiera cenne praktyczne porady ekspertów w dziedzinie biznesu, medycyny, edukacji i mediów. Kilkanaście testów do diagnozowania sytuacji w pracy pomoże w rozpoznaniu częstych problemów, takich jak stresory, wypalenie zawodowe, mobbing, poczucie braku sensu pracy, złe dopasowanie pracownika do pracy, toksyczne środowisko w pracy, pracocentryczność. Dziś, gdy praca przestała być jedynie źródłem dochodu, młode pokolenia sygnalizują coraz większą potrzebę sensu pracy, wspólnotowości w organizacjach, samorealizacji, jak również lepszej relacji pomiędzy pracą a życiem. Autorka zachęca do przemyślenia modelu "pracowitej mrówki". Proponuje tworzenie jakościowych miejsc pracy o płaskich strukturach, które są bardziej wspierające dla pracowników niż tradycyjne, hierarchiczne konstrukcje mrowiska. Z książki dowiesz się: Jak stworzyć jakościowe miejsce pracy o charakterze demokratycznej wspólnoty, a nie hierarchicznej struktury, aby zmniejszyć rotację pracowników w firmie Jak skracać czas pracy, a jednocześnie nie tracić na efektywności i produktywności (czterodniowy tydzień, praca rotacyjna, nowe tryby pracy) Jak zwiększać lojalność pracowników poprzez wspieranie ich rozwoju, redukowanie wypalenia zawodowego, stresu i toksycznych warunków pracy Jak zadbać o dobrostan cyfrowy, efektywność w pracy, zdrowy sen i dopasowanie pracy do indywidualnych uwarunkowań pracowników
Okładka książki Zamiast przemawiać, zacznij rozmawiać. Porozumienie bez Przemocy w biznesie

79,00 zł 46,44 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,74 zł

Zamiast przemawiać, zacznij rozmawiać. Porozumienie bez Przemocy w biznesie Firma, w której wszystkim pracuje się lepiej Jako uczestnicy świata biznesu, ale także osoby związane z wszelkiego rodzaju organizacjami i instytucjami, znajdujemy się aktualnie w kluczowym momencie zmiany w podejściu do działania. W "starym" paradygmacie motywacja do działania wynika albo z oczekiwania nagrody, albo z chęci uniknięcia kary; czasem z obu czynników naraz. W "nowym" chodzi o jakościowy kontakt zarówno ze sobą, jak i z innymi. W tym paradygmacie istotna jest uważność na uczucia i potrzeby wszystkich zaangażowanych stron, współdzielenie mocy, współpraca i szukanie rozwiązań win-win. W tym podejściu chodzi o odpowiedzi na pytania: Co jest dla mnie i dla innych ważne? Co jest sednem sprawy? Jak możemy wzajemnie się uwzględnić, by znaleźć rozwiązanie, które wzbogaci wszystkich zaangażowanych? Autorzy tej publikacji przyglądają się drugiemu paradygmatowi funkcjonowania firm, organizacji i instytucji. Wyjaśniają, na czym polega Porozumienie bez Przemocy (NVC), i podpowiadają, jak wdrożyć jego założenia w relacjach wewnątrzfirmowych, w dialogu z partnerami i otoczeniem, a także jak wprowadzić to podejście w organizacjach. Promują model przywództwa opartego na potrzebach, dowodzą ponadto, że empatia ma moc również w biznesie i realnie przekłada się na wyniki biznesowe organizacji.
Okładka książki RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie 3

69,00 zł 40,57 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,57 zł

RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie 3 Czego cywil może nauczyć się od żołnierza? Biznes od lat używa języka pola walki: bitwy cenowe, batalie między konkurentami czy wojny o udział w rynku są normalną częścią działalności gospodarczej. Ale armia ma coś więcej do zaproponowania szefom wielkich firm i liderom średnich zespołów niż tylko słowne alegorie. Wojsko jest unikalną - bo prowadzoną w warunkach stresu, ograniczonych informacji i decydowania o ludzkim życiu - szkołą liderów każdego stopnia - od dowódcy kilkuosobowej drużyny po dysponujących dywizjami generałów. Uczy budowania planów i strategii, bo bez nich nie można zacząć żadnej wojny, jednocześnie przygotowując na niestandardowe działanie, bo nawet najlepszy plan zazwyczaj nie przetrwa w całości pierwszego starcia z wrogiem. Wymusza kształtowanie precyzyjności - wszak saper myli się tylko raz. Jest otwarte na nowe, trudno wyobrażalne wyzwania - dlatego regularnie ćwiczy obronę przez atakiem z kosmosu czy inwazją zombie. Wymaga kreatywności - zwłaszcza wtedy, gdy silniejszego wroga trzeba pokonać mniejszymi siłami własnymi. Kształtuje działanie zespołowe - wszak wojen nie wygrywają bohaterowie, a kompanie bohaterów. Buduje ducha wspólnoty, który sprawia, że nie porzuca się rannego towarzysza broni na polu bitwy. Umie zmotywować do działania nawet z narażeniem życia, o ile cel jest tego wart. Brzmi znajomo? Takich liderów potrzeba w Twojej firmie? Zatem sprawdź, jak przenieść doświadczenie budowane na polu walki do świata cywilów. Zapraszamy do lektury!
Okładka książki TWÓRCY CZY OFIARY? Zjawisko dezinformacji wobec polaryzacji biznesu na przykładzie Polski

95,00 zł 78,81 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,15 zł

Monografia jest napisana z prawdziwą werwą, łącząc niezwykle sprawnie popularyzatorskie elementy z naukowym rygorem. Książka dedykowana jest szerokiemu gronu odbiorców: naukowcom, studentom, osobom pracującym w organizacjach biznesowych, a w końcu czytelnikowi nienależącemu do żadnej z tych kategorii, ale który jest zainteresowany pogłębieniem tematu dezinformacji i jej wpływu na społeczeństwo, poprzez fascynującą i wciągającą lekturę. prof. Karolina Koc-Michalska (Audencia Business School), fragment recenzji Książka Katarzyny Bąkowicz pokazuje, że międzyobszarowa współpraca (trzeci sektor) jest w dzisiejszych czasach koniecznością, zarówno z punktu widzenia środowiska tzw. biznesu, jak również środowiska akademickiego kształcącego przyszłe kadry, tak naukowców, jak i praktyków. dr hab. Agnieszka Walecka-Rynduch, prof. UJ (Uniwersytet Jagielloński), fragment recenzji Dezinformacja najczęściej łączona jest z polityką i mediami, tymczasem prawie 60 procent firm w Stanach Zjednoczonych i Europie obawia się wykorzystania jej do manipulowania rynkiem. 30 procent ataków dezinformacyjnych wymierzone jest w osoby związane z biznesem. Przedsiębiorstwa, niezależnie od branży, mogą paść ofiarą dezinformacji, ale mogą też same świadomie ją tworzyć. Oba scenariusze kosztują, często miliony. Dlatego warto wiedzieć, czym jest dezinformacja w biznesie i jak jej przeciwdziałać.
Okładka książki Myślenie ekonomiczne w procesie działania

60,00 zł 42,47 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,01 zł

Książka dotyczy zastosowania zasad ekonomicznych w praktycznych aspektach życia i podejmowania decyzji. Autor koncentruje się na tym, jak różne teorie ekonomiczne mogą być zastosowane w codziennych sytuacjach, zarówno w kontekście indywidualnym, jak i przedsiębiorczym. Książka jest adresowana do tych wszystkich, którzy chcą poznać arkana warsztatu działania. Jest to zamysł trudny, bowiem odnosi się do materii spraw i rzeczy niekiedy bardzo frapujących, otoczonych nawet pewną dozą tajemnicy. Adresatami opracowania mogą być też różni odbiorcy, ceniący użyteczność wiedzy i umiejętności w organizowaniu działania w sferze gospodarczej życia. Rozważania mogą być użyteczne dla początkujących ekonomistów, jak też bardziej zaawansowanych w znajomości problematyki ekonomicznej.
Okładka książki PAKIET Jednominutowy Menedżer motywuje

169,00 zł 129,76 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 129,76 zł

„Codziennie poświęć minutę, aby spojrzeć w twarz ludziom, którymi kierujesz. Pamiętaj, że to onisą twoimi najcenniejszymi zasobami” dr Kenneth Blanchardzyskał międzynarodową sławę jako jeden ze współtwórców koncepcji i modelu Przywództwa sytuacyjnego®.* Od tego czasu szkolił wielu najlepszych menedżerów na świecie. Poznaj jego metody i wprowadź je w życie. Zaufaj doświadczeniu Jednominutowego Menedżera! *Przywództwo sytuacyjne® jest zastrzeżonym znakiem towarowym The Center for Leadership Studies. Nowy Jednominutowy Menedżer Nowe wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku – zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie. Osiągnięcie sukcesu w zarządzaniu swoją pracą i życiem nigdy nie było tak ważne jak teraz. Poznasz sekrety Nowego Jednominutowego Menedżera i wykorzystasz je w praktyce.Przekonasz się, że jedna minuta może zmienić naprawdę wiele, a dzięki Trzem Sekretom odkryjesz, że 20 procent wysiłków pozwala osiągnąć 80 procent oczekiwanych rezultatów. Jednominutowy Menedżer buduje wydajne zespoły Wszystkie zespoły w drodze do osiągnięcia wysokiej wydajności przechodzą przez cztery fazy rozwoju: etap rozpoznania, niezadowolenia, integracji i efektywności. Dowiesz się, w jaki sposób powinien działać menedżer, by jego zespół stał się w pełni zaangażowany i osiągał zakładane rezultaty. Jednominutowy Menedżer i przywództwo Książka w prosty sposób uczy menedżerów modelu SLII® Blancharda – podejścia sytuacyjnego, w którym nie traktuje się wszystkich w ten sam sposób. Dowiesz się, dlaczego dostosowywanie stylów kierowania do etapów rozwoju pracowników jest tak ważne. Jednominutowy Menedżer spotyka małpę Menedżer rozwiązujący problemy za swoich pracowników bardzo szybko staje się najmniej efektywnym członkiem zespołu. Dzięki tej książce dowiesz się, jak przekazać odpowiedzialność za poszczególne zadania właściwym osobom i w prosty sposób zyskać czas na rzeczy, które chcesz lub musisz zrobić. Jednominutowy Menedżer. Równowaga życia i pracy Zdrowy tryb życia jest kluczem do sukcesu. Ta łatwa w odbiorze książka zawiera cenne wskazówki dotyczące radzenia sobie ze stresem i dbania o dobrą kondycję fizyczną. Idealna dla wiecznie zabieganych ludziach biznesu, których harmonogramy są zawsze przepełnione „ważnymi i niecierpiącymi zwłoki zadaniami”. Techniki Jednominutowego Menedżera w praktyce Kolejny etap prostego i wyjątkowo skutecznego programu mającego niebagatelny wpływ na kształt nowoczesnego biznesu. Książka zawiera opisy technik pozwalających zastosować jednominutowe definiowanie celów, jednominutowe pochwały oraz jednominutowe przekierowania.Poznasz praktyczne tajniki jednominutowego zarządzania organizacją. dr Ken Blanchard jest patronem i przywódcą duchowym Blancharda® (d. The Ken Blanchard Companies®) – międzynarodowej firmy oferującej usługi w zakresie szkoleń menedżerskich i rozwoju organizacji, którą założył wraz z żoną, dr Marjorie Blanchard, w 1979 roku. Jest autorem i współautorem ponad czterdziestu książek, w tym bestsellerowej serii biznesowej Jednominutowy Menedżer.
Okładka książki The Negotiation Book. Practical steps to becoming a masterful negotiator wer. angielska

54,00 zł 40,39 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,61 zł

This book will help you develop your emotional intelligence so you can become a highly skilled negotiator in all areas of your life – whether you’re negotiating with customers, colleagues, family or friends. It will equip you with the tools and techniques to put negotiation theory into practice. Learn how to develop a winning mind-set, prepare successfully for any negotiation, recognise and respond to different negotiation situations, deal effectively with gameplay, manage the negotiation conversation and understand how to draw the negotiations to a successful close. The Negotiation Book is an inspiring and engaging handbook packed with Nicole Soames’ expert advice, practical tools and exercises to help you master the art of negotiation.
Okładka książki Analiza danych dla menedżerów

74,90 zł 57,51 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,51 zł

Twoi analitycy przedstawiają skomplikowane modele, ale ich rekomendacje nie przekładają się na realne działania? Raporty pełne wskaźników i wykresów nie dają ci jasnych odpowiedzi? Czujesz, że dane w twojej firmie mają ogromny potencjał, ale nie wiesz, jak go wykorzystać? Analiza danych dla menedżerów to przewodnik, który pozwoli ci przekształcić dane w konkretne decyzje biznesowe. Dzięki tej książce: zrozumiesz kluczowe pojęcia analityki danych i zaczniesz skutecznie komunikować się z zespołem specjalistów nauczysz się zadawać właściwe pytania, które pomogą ci oddzielić wartościowe analizy od zbędnego szumu informacyjnego poznasz każdy etap zarządzania projektem związanym z analizą danych, od zrozumienia podziału ról w zespole po dobór odpowiedniego oprogramowania dowiesz się, jak ocenić jakość prezentowanych wyników, tak by podejmować trafne decyzje i unikać kosztownych błędów odkryjesz praktyczne metody wykorzystywania danych w strategii biznesowej, zwiększając efektywność swojej organizacji. Howard Steven Friedman i Akshay Swaminathan przekazują wiedzę w sposób prosty i przystępny. Zamiast skomplikowanego języka technicznego oferują jasne, praktyczne wskazówki, które można zastosować od razu. Nie pozwól, by analityka danych była w twojej firmie czarną skrzynką. Zdobądź kompetencje, które pozwolą ci lepiej wykorzystywać dane, optymalizować procesy i osiągać lepsze wyniki. Howard Steven Friedman - adiunkt na Uniwersytecie Columbia, analityk danych z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu projektów analitycznych w sektorze prywatnym i publicznym. Jest autorem książek Ultimate Price i The Measure of a Nation. Akshay Swaminathan – analityk danych pracujący nad wzmacnianiem systemów opieki zdrowotnej. Ma ponad czterdzieści recenzowanych publikacji, a jego prace publikowano w „New York Timesie” i „STAT”. Pracował w Flatiron Health, a obecnie kieruje zespołem analityki danych w Cerebral. Jest stypendystą na Wydziale Medycznym Uniwersytetu Stanforda.
Okładka książki ZWINNOLOGIA 2.0

74,90 zł 57,51 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,51 zł

Zmiana w organizacji jest nieunikniona – ale czy na pewno musi oznaczać chaos i trudności? Tradycyjne podejście do zarządzania zmianą opiera się na sztywnym planowaniu lub przekonaniu, że każda zmiana wywołuje silny opór. Jaka jest skuteczność takiego podejścia? Zaledwie 30%. Zwinne zarządzanie zmianą pozwala lepiej reagować na rzeczywistość, a jego najważniejszym wyróżnikiem jest elastyczność w działaniu: Nie trzymaj się kurczowo planu – ucz się w trakcie działania. Traktuj reakcje ludzi jako cenne źródło informacji, a nie przeszkodę. Testuj, modyfikuj i dopasowuj działania zamiast forsować jedno rozwiązanie. Doświadczeni eksperci w zakresie zarządzania zmianą przedstawiają praktyczny model pracy oraz 55 narzędzi, które pomogą skutecznie wdrożyć zwinne podejście w twojej firmie. Dowiesz się, jak planować, angażować ludzi i eksperymentować, by osiągnąć trwałe efekty. Wprowadź zmiany inaczej – skuteczniej, mądrzej i z większym zaangażowaniem zespołu. dr Jarosław Rubin – trener i konsultant z wieloletnim doświadczeniem w biznesie. Pasjonat i orędownik zwinności w zarządzaniu oraz wykorzystywania narzędzi AI przez „nietechnicznych” menedżerów. Prowadzi warsztaty i doradza zarządom firm, menedżerom i agentom zmian w kwestiach zwinnego podejścia do zarządzania zmianą, zarządzania celami (OKR), kultury i strategii organizacji oraz analizy modeli biznesowych. Wiesław Grabowski – menedżer, trener, mentor i coach. Ma ponad trzydziestoletnie doświadczenie w biznesie, w tym osiemnastoletnie na stanowiskach menedżerskich – do poziomu zarządu oraz ponad dziesięcioletnie w coachingu indywidualnym i zespołowym, a także w prowadzeniu szkoleń. Zebrane doświadczenia zwróciły go ku poszukiwaniu zwinności w zarządzaniu połączonej z myśleniem systemowym i improwizacją. Orędownik wyciągania wniosków z podejmowanych działań i stawiania celów wspierających uczenie się i adaptację. Marek Naumiuk – menedżer, konsultant i trener. Posiada ponad trzydziestoletnie doświadczenie zawodowe, w tym osiemnastoletnie w działach komercyjnych oraz ponad piętnastoletnie jako trener i konsultant. Zwolennik ciągłego doskonalenia organizacji poszukujący najbardziej efektywnych metod, narzędzi agile oraz rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji. Prowadzi projekty szkoleniowe, doradcze i interimowe. Pasjonat biegania i nieustannego rozwoju. Edyta Madej – trener grupowy, umiejętności poznawczych i myślenia wizualnego. Graphic Recorder, sketchnoter, illustrator, doradca psychospołeczny, moderator Design Thinking, facylitator, e-dydaktyk. Autorka programów szkoleniowych w idei blended learning, projektant szkoleń e-learningowych. Jest też mediatorem wiedzy – ekspertem optymalizacji przepływu wiedzy w pracy w nurcie Knowledge Pills Metodologhy (Mulitmedialnych Pigułek Wiedzy).
Okładka książki Nvidia - droga do sukcesu

74,90 zł 57,51 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,51 zł

Fascynująca historia biznesowa jednej z najważniejszych firm na świecie Założona w 1993 roku Nvidia jest obecnie jedną z najwyżej wycenianych korporacji na świecie. Ta książka pokazuje, jak działania jej prezesa Jensena Huanga pozwoliły firmie osiągnąć niewiarygodny sukces. Chipy produkowane przez Nvidię napędzają rewolucję generatywnej sztucznej inteligencji, a popyt na nie jest nienasycony. Firmapowstała ponad trzydzieści lat temu i długo była znana głównie w wówczas niszowym świecie gier komputerowych. Oznacza to, że Jensen Huang pozostaje na stanowisku prezesa dłużej niż ktokolwiek inny w sektorze biznesu słynącym z nieustannego chaosu i fiaska. Tae Kim, uznany dziennikarz zajmujący się branżą technologiczną, wykorzystał w książce ponad sto wywiadów, które przeprowadził m.in. z Jensenem, pozostałymi współzałożycielami firmy oraz dwoma inwestorami VC, którzy pierwsi zainwestowali w Nvidię. Opisał, jak firma wielokrotnie tworzyła nowe rynki i przechytrzyła konkurentów, w tym giganta branży półprzewodnikowej, firmę Intel. W książce znajdziesz wiele fascynujących szczegółów z historii Nvidii: obalający mity opis założenia firmy w 1993 roku tajniki uporania się ze skutkami początkowych błędów, które zniszczyłyby większość start-upów informacje dotyczące obsesji Jensena na punkcie rozwiązania „dylematu innowatora” – sytuacji, gdy lider rynku przegrywa z mniejszymi, zwinnymi firmami kulisy wyjątkowo wczesnego dostrzeżenia przez Nvidię nadchodzącej fali AI i przyczyny postawienia swojej przyszłości na technologię, której jeszcze nie było. Ta książka pozwala przyjrzeć się wyjątkowej kulturze organizacyjnej Nvidii oraz zasadom zarządzania stosowanym przez Jensena, prezentując ponadczasowe nauki dla przedsiębiorców i menedżerów. Nvidia - droga do sukcesu to pasjonująca historia nieoczekiwanej wspinaczki firmy na szczyt branży technologicznej i fascynujący przypadek jej współzałożyciela Jensena Huanga, jednego z najlepszych prezesów w historii biznesu. Korzystając z dogłębnych badań i setki wywiadów, Tae Kim opisuje, jak Nvidii udało się osiągnąć prawie monopolistyczną pozycję na rynku chipów AI i dołączyć do grona najwyżej wycenianych firm na świecie. To książka dla tych, którzy pragną zrozumieć gwałtowny rozwój sztucznej inteligencji i ważną rolę Nvidii w tym fenomenie. – Chris Miller, autor książki Wielka wojna o chipy. Jak USA i Chiny walczą o technologiczną dominację nad światem Fascynująca historia jednej z najważniejszych światowych firm i wyjaśnienie fenomenu jej wielkości. Tae Kim wprawnie opisuje niezwykłe osiągnięcia Nvidii i pouczające fiaska, a także unikatową filozofię działania oraz motywacje i ryzykowne decyzje jej założycieli, inżynierów i pracowników. – Matthew Ball, autor bestsellerowej książki Metawersum. Jak internet przyszłości zrewolucjonizuje świat i biznes Tae Kim – dziennikarz amerykańskiego magazynu „Barron’s” i były dziennikarz agencji Bloomberg specjalizujący się w branży technologicznej. Pracował jako analityk inwestycyjny w wielomiliardowym funduszu hedgingowym (funduszu funduszy) i konsultant ds. zarządzania. Absolwent Uniwersytetu Browna (należącego do Ligi Bluszczowej), na którym studiował historię.
Okładka książki Naprawa świata w 12 krokach

65,00 zł


Niektóre problemy trudno rozwiązać, są kosztowne, a ich naprawa niewiele pomaga. Inne wiemy, jak rozwiązać niskim kosztem i ze świetnym skutkiem. W pierwszej kolejności powinniśmy zająć się rozsądnymi rzeczami. Rządy i filantropi powinni skupić się na tych 12 najrozsądniejszych krokach. Wyeliminować gruźlicę, malarię i choroby przewlekłe, walczyć z niedożywieniem, poprawić edukację, zwiększyć handel, wdrożyć e-zamówienia i zabezpieczyć własność gruntów. To bardzo poprawi sytuację na świecie. Koszt to 35 miliardów dolarów rocznie. Korzyści obejmują uratowanie 4,2 miliona istnień ludzkich każdego roku i wygenerowanie 1,1 biliona dolarów więcej dla ubogich na świecie. Zdecydowanie możemy sobie na to pozwolić.
Okładka książki Edukacja XD. Nauka biznesu po polsku (okładka filmowa)

44,99 zł 30,95 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,96 zł

Nowe, filmowe wydanie kontynuacji "Emigracji" Malcolma XD!Malcolmowi i Stomilowi udało się wyrwać ze szponów śmierci czającej się na polach kapusty i powrócić do ojczyzny. Tylko co dalej? Studia? Praca? Bezrobocie? Uniwersytet życia? Największy fenomen polskiego rynku literackiego powraca z nową powieścią. Tym razem osadzonej w mieście stołecznym Warszawa i przyległościach. O edukacji, rekinach biznesu, incelach, wariacikach, dzikim wschodzie, pionierach polskiej klasy średniej i arabskich szejkach w zajazdach przy autostradzie.Serial na podstawie książki możecie oglądać na platformie Canal+. W obsadzie znaleźli się m.in. Tomasz Włosok, Michał Balicki, Jan Frycz, Sebastian Stankiewicz i Wojciech Mecwaldowski.
Bestsellery
Okładka książki Republika Samsunga

32,13 zł
49,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,00 zł
Okładka książki Ciuciubabka

25,00 zł
45,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,40 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,01 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,23 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,40 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj