KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

Okładka książki Umysł stratega. Siedmiodniowy plan określania celów i tworzenia skutecznej strategii. Podkręć swoją produktywność

37,00 zł 21,29 zł


Łatwo uwierzyć w niebezpieczny mit, że aby osiągnąć prawdziwy sukces, wystarczy więcej i ciężej pracować. Jeśli popełniasz ten błąd, najpewniej ciągle się starasz i podejmujesz coraz to nowsze działania, a oczekiwany triumf nie nadchodzi. Zamiast tego odczuwasz zmęczenie i konsternację. Zastanawiasz się, czy może trzeba jeszcze bardziej zwiększyć swoją produktywność? Odpowiedź brzmi: nie. Potrzebujesz strategicznego sposobu myślenia. I tego właśnie nauczysz się dzięki tej książce. Dowiesz się, czym właściwie jest produktywność. Przekonasz się, że jeśli dobrze wykorzystasz umiejętność długoterminowego i mądrego myślenia, zaczniesz działać skutecznie. Znajdziesz też własny sposób na rozwijanie talentów. Ta zmiana zajmie Ci zaledwie siedem dni, w ciągu których będziesz odpowiadać sobie na pytania i wykonywać proste ćwiczenia. W rezultacie określisz swoje długoterminowe cele, zidentyfikujesz najlepszą strategię szybkiego osiągnięcia każdego z nich i zdobędziesz cenne umiejętności, takie jak koncentracja na jednym zadaniu i zadawanie właściwych pytań. I tak sprawisz, że Twoje działania wreszcie doprowadzą Cię do celu. Cennym uzupełnieniem treści jest dołączony do książki zestaw ćwiczeń, dzięki którym nauczysz się osiągać stan niczym niezmąconej koncentracji!
Okładka książki Droga do celu według Napoleona Hilla

42,90 zł 26,53 zł


Droga do celu według Napoleona Hilla Czy już wiesz, jak potężnym narzędziem jest umysł osoby pewnej siebie i swoich umiejętności? Wypisz swoje mocne strony! Zmotywuj się do działania! Ruszaj w drogę ku życiu pełnemu sukcesów! Filozofia Napoleona Hilla wciąż stanowi niedościgniony wzorzec dla każdego, kogo interesuje usłane sukcesami, spełnione życie, w którym urzeczywistniają się marzenia. Podejście Hilla koncentruje się przede wszystkim na inicjatywie osobistej, aktywnym działaniu i wyciąganiu lekcji z przeciwności losu. Autor pokazuje też, jak ważne jest stworzenie dla siebie intelektualnej grupy wsparcia. Dzięki zmianie podejścia i przyjęciu nowej filozofii dopniesz swego, niezależnie od tego, czy celem są pieniądze, władza, szczęście, czy rozwój duchowy. Ta niepublikowana dotychczas książka jest zwięźle napisanym, praktycznym i niezwykle inspirującym przewodnikiem po zasadach, które sformułował i przetestował sam Mistrz. Dochodził do nich przez dziesięciolecia, badając fenomen ludzi sukcesu. Teraz możesz je zastosować we własnym życiu, aby uwolnić pełnię swojego potencjału. Już nigdy nie zboczysz z drogi ku obranemu celowi! Używaj inicjatywy osobistą jako siły napędowej swoich działań! Twórz intelektualne grupy wsparcia i czerp z możliwości umysłowych innych! Rób więcej, stań się osobą nie do zastąpienia i korzystaj z dodatkowych okazji do rozwoju! Przyjmuj przeciwności losu jako szansę i błogosławieństwo! To, jaką zdecydujesz się być osobą, zależy wyłącznie od Ciebie!
Okładka książki Lewis Silent Rebellion

91,00 zł 73,66 zł


Lewis Silent Rebellion
Okładka książki Przywództwo przyszłości. Jak stać się ultraliderem, który skutecznie przewodzi gdy nic dookoła nie jest stabilne i pewne

59,00 zł 34,78 zł


Przywództwo przyszłości. Jak stać się ultraliderem, który skutecznie przewodzi gdy nic dookoła nie jest stabilne i pewne Przywództwo przyszłości. Jak stać się ultraliderem, który skutecznie przewodzi gdy nic dookoła nie jest stabilne i pewne Michał Chmielecki Naukowcy od lat starają się zdefiniować i opisać charakter przywództwa, a debata na temat roli liderów we współczesnych organizacjach trwa od wielu lat. To dobrze, że tak się dzieje, gdyż przywództwo nieustannie się zmienia, a liderzy powinni ewoluować, by sprostać wyzwaniom coraz trudniejszej rzeczywistości. Jeśli jesteś liderem, który chce nie tylko przetrwać, ale także odnosić prawdziwe sukcesy to książka dla Ciebie. Oto przewodnik dla każdego, kto pragnie się stać ultraliderem nowym typem przywódcy gotowego na wyzwania przyszłości. Kim jest ultralider? Jak przekonuje dr Michał Chmielewski, autor między innymi Reputacji lidera i Anatomii lidera, to ktoś, kto nie tylko przystosowuje się do zmieniających się warunków, ale też sam je kształtuje. Ultraliderzy wyróżniają się ultraelastycznością, ultraświadomością i inteligencją kontekstualną. Są zawsze gotowi na nowe wyzwania i zdolni do szybkiego podejmowania decyzji. A teraz dzięki AI jest to o wiele prostsze, sztuczna inteligencja bowiem automatyzuje rutynowe działania i dostarcza niemal natychmiast potrzebnych danych. W książce znajdziesz nie tylko praktyczne rady (nigdy nie przestawaj się uczyć i zawsze bądź gotowy na zmiany!), ale także przykłady firm, które odniosły sukces dzięki nowoczesnemu podejściu do przywództwa. Z książki dowiesz się: Czym jest rzeczywistość VUCA 2.0 Kim są ultraliderzy i które kompetencje doskonalić, by stać się jednym z nich Jak przewodzić innym w niepewnych czasach i dlaczego warto budować relacje oparte na zaufaniu i współpracy Jak przy wykorzystaniu AI podnieść efektywność w firmie Rewolucyjny przewodnik dla liderów ery VUCA! Ultralider bohater biznesu przyszłości
Okładka książki Jak odkupić swój czas. Odblokuj się, odzyskaj wolność i stwórz własne imperium

49,90 zł 30,86 zł


Jak odkupić swój czas. Odblokuj się, odzyskaj wolność i stwórz własne imperium Bestseller Wall Street Journal! Prowadzenie firmy bywa przytłaczające: musisz odpowiedzieć na stertę e-maili, gasić kolejne pożary, a kilkunastu klientów i pracowników dorzuca zadań. Co więcej, często powrót do domu niczego nie zmienia: myśli o pracy nie opuszczają Cię ani na chwilę. Przez to zaczynasz czuć wyczerpanie. A przecież kochasz to, co robisz! Mieć własną firmę to od zawsze było Twoje marzenie i nie możesz po prostu tego rzucić. Coś jednak musi się zmienić, firma bowiem zabija Ciebie, Twoją rodzinę lub relacje z innymi, a zadania służbowe pochłaniają cały Twój czas i energię. Nie możesz tak dłużej żyć. Konieczna jest zmiana. Dzięki tej książce: dowiesz się, jak szybko skalować swój biznes, a przy tym uniknąć wypalenia zawodowego przekonasz się, że wymiana pieniędzy na czas - czyli dosłownie odkupywanie wolnego miejsca w kalendarzu - umożliwia osiągnięcie nadzwyczajnego sukcesu finansowego W efekcie podczas budowania swojego imperium będziesz mniej pracować i czerpać z tego większą przyjemność. Ten bestsellerowy poradnik jest pełen praktycznych rozwiązań, które pozwolą Ci natychmiast zacząć odzyskiwać swój czas, a jednocześnie wdrażać procedury operacyjne i praktyki zatrudniania zapewniające szybki i solidny wzrost. Nauczysz się także - w życiu prywatnym i zawodowym - mądrze inwestować odzyskany czas, aby budować świetnie prosperującą firmę i wieść możliwie najlepsze życie. Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić Albert Einstein
Okładka książki Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie III poszerzone

79,00 zł 48,86 zł


Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie III poszerzone Brand marketing musi być prosty, jasny i docierać do swojego odbiorcy To trzecie wydanie bestsellera napisanego przez specjalistę, który wiele lat życia zawodowego spędził na zgłębianiu kwestii związanych z marketingiem towarów i usług. Autor, praktyk, korporacyjny menedżer wysokiego szczebla, nieustannie się doszkalał, a potem doradzał w tym zakresie swoim klientom. Wreszcie doszedł do wniosku, że wbrew pozorom marketing to prosta sprawa. By go praktykować z dobrym skutkiem, wystarczy zrozumieć, czym jest i na jakich mechanizmach bazuje. To, co jest naprawdę trudne, to dokonywanie właściwych wyborów. Tej sztuce Jarek Szczepański radzi poświęcić czas. A brand marketing? A zrozumienie zasad rządzących rynkiem? Kwestie związane z innowacjami i rynkową strategią marki? A skuteczność w działaniu czy to jako producenta, czy to jako detalisty? Te wszystkie zagadnienia przybliży Ci Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Trzecie wydanie bestsellera zostało poszerzone o rozdział w całości poświęcony formatom detalicznym, czyli różnym sposobom handlowania.
Okładka książki Powolna produktywność. Zapomniana sztuka osiągania sukcesów bez wypalenia zawodowego

49,90 zł 32,85 zł


Ta błyskotliwa i aktualna książka jest dla wszystkich tych, którzy rozczarowali się konwencjonalnymi poradami dotyczącymi produktywności, a mimo to wciąż pragną robić znaczące rzeczy. Dzięki typowemu dla siebie połączeniu filozoficznej głębi i realistycznych technik Newport przedstawia podejście bardziej ludzkie, a na dłuższą metę także dużo skuteczniejsze. OLIVER BURKEMAN, autor książki "Cztery tysiące tygodni" Dzięki głębokim spostrzeżeniom popartym badaniami, analizami i przykładami z życia naukowców i artystów Cal Newport odkrywa lepszy sposób pracy - taki, który obiecuje więcej spokoju, jasności i kreatywności. GRETCHEN RUBIN, autorka książki "Projekt szczęście" *** RÓB MNIEJ RZECZY. PRACUJ W NATURALNYM TEMPIE. NIECH JAKOŚĆ STANIE SIĘ TWOJĄ OBSESJĄ. Autor bestsellerów "The New York Timesa" "Cyfrowy minimalizm" i "Praca głęboka" przedstawia przełomową filozofię, która pozwala dążyć do znaczących osiągnięć przy jednoczesnym unikaniu przeciążenia. Obecna definicja produktywności już się nie sprawdza. Zmusza nas, byśmy jako odpowiednik pożytecznego wysiłku traktowali gorączkowe zabiegi, co kończy się tworzeniem niemożliwie długich list zadań i nieustannym odbywaniem spotkań. Wszystko, co mamy do zrobienia, przytłacza nas, jesteśmy niemal doszczętnie wypaleni, musimy wybierać między poddaniem się niszczącej duszę kulturze pośpiechu a całkowitym odrzuceniem ambicji. Ale czy to naprawdę jedyny wybór? Na długo przed pojawieniem się brzdękających skrzynek odbiorczych i zapchanych harmonogramów najbardziej kreatywni i wpływowi w dziejach filozofowie, naukowcy, artyści i pisarze opanowali sztukę tworzenia wartościowej pracy o trwałym znaczeniu. W tej aktualnej i prowokującej książce Cal Newport wykorzystuje mądrość tych tradycyjnych pracowników wiedzy, aby radykalnie zmienić współczesne miejsca pracy. Opierając się na dogłębnych badaniach nawyków i sposobu rozumowania różnych myślicieli - od Galileusza oraz Izaaka Newtona po Jane Austen i Georgię O'Keeffe - przedstawia kluczowe zasady powolnej produktywności, bardziej zrównoważonej alternatywy dla bezcelowego przytłoczenia definiującego teraźniejszość. Łącząc krytykę kulturową z systematycznym pragmatyzmem, Newport dekonstruuje absurdy nieodłącznie związane ze standardowymi ujęciami produktywności, a następnie krok po kroku udziela porad dotyczących kultywowania powolniejszych, bardziej humanitarnych rozwiązań. Dynamiczne, świeże przemyślenia dotyczące zarządzania obciążeniem pracą, wprowadzenie zmian sezonowych, przesunięcie produktywności w kierunku jakości w długim terminie - ta książka zawiera mapę drogową pozwalającą uniknąć przeciążenia i wdrożyć bardziej ponadczasowe rozwiązania w zakresie dążenia do znaczących osiągnięć. Świat pracy czeka nowa rewolucja. Powolna produktywność jest dokładnie tym, czego potrzebujemy. Cal Newport - profesor informatyki na Uniwersytecie Georgetown, gdzie jest członkiem założycielem Centrum Etyki Cyfrowej. Autor bestsellerów "The New York Timesa", w których szerokiej publiczności przybliżył kwestie znajdujące się na styku technologii, produktywności i kultury. Jego książki sprzedały się w milionach egzemplarzy i zostały przetłumaczone na ponad czterdzieści języków. Newport często współpracuje także z "The New Yorkerem" i jest gospodarzem popularnego podkastu Deep Questions. Z żoną i trzema synami mieszka w Takoma Park w stanie Maryland.
Okładka książki Tyrania ekspertów

80,00 zł


W ciągu ostatniego stulecia ubóstwo na świecie było w dużej mierze postrzegane jako problem techniczny, wymagający jedynie odpowiednich rozwiązań eksperckich. Jednak eksperci zbyt często zalecają przeprowadzanie doraźnych operacji, nie zajmując się systemowymi czynnikami politycznymi, które w pierwszej kolejności doprowadzają do powstania problemów. Co więcej, tworzą oni mimowolną zmowę z życzliwymi autokratami, pozostawiając im jeszcze więcej okazji do naruszania praw ubogich. W „Tyranii ekspertów” ekonomista William Easterly, autor bestsellera „The White Man’s Burden”, śledzi historię walki z globalnym ubóstwem, pokazując nie tylko, jak stosowane taktyki zdeptały indywidualną wolność ubogich na świecie, ale również, jak stłumiły potrzebną debatę na temat alternatywnego podejścia do rozwiązania ubóstwa – wolności. Prezentując bogactwo najnowocześniejszych badań ekonomicznych, W. Easterly dowodzi, że tylko nowy model rozwoju, oparty na poszanowaniu indywidualnych praw ludzi w krajach rozwijających się, który jednocześnie przyjmuje, że niekontrolowana władza państwowa jest problemem, a nie rozwiązaniem, będzie w stanie raz na zawsze położyć kres globalnemu ubóstwu.
Okładka książki Wielki Zwrot Demograficzny. Starzejące się społeczeństwa, zanikanie nierówności i powrót inflacji

77,00 zł


„Niezależnie od tego, co przyniesie przyszłość, w niczym nie będzie ona przypominać przeszłości”. Ta oryginalna książka w przekrojowy sposób wyjaśnia, jak w konsekwencji obecnej struktury demograficznej i globalizacji wkrótce dojdzie do poważnych zmian na całym świecie. Deflacyjne wiatry w ciągu ostatnich trzech dekad wynikały przede wszystkim z ogromnego wzrostu dostępnej podaży pracy na świecie, ze względu na bardzo korzystne trendy demograficzne oraz wejście Chin i Europy Wschodniej do światowego systemu handlu. Jaki obrót przybierze jednak rzeczywistość w obliczu nadchodzącej zapaści demograficznej? Autorzy wyjaśniają, jak dotychczasowe trendy demograficzne gwałtownie się odwracają, a globalizacja traci swój impet. W rezultacie starzejące się społeczeństwa spowodują wzrost inflacji i stóp procentowych, a zadłużona światowa gospodarka straci na wydolności. W rysującej się wizji przyszłości autorzy dopatrują się również spadku nierówności społecznych, jednak czy to wystarczająco pocieszająca perspektywa w obliczu nowych nadciągających problemów związanych z demencją, populizmem, wysokością przyszłych emerytur i możliwością finansowania długu? Obejmując wiele czynników społecznych, politycznych, a także tych bardziej czysto makroekonomicznych, autorzy stawiają złożoną i ciekawą wizję przyszłości.
Okładka książki Strategiczne zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie

76,00 zł 51,44 zł


Zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie ma wpływ na skuteczne realizowanie podstawowego celu działania przedsiębiorstwa, jakim jest pomnażanie bogactwa właścicieli, realizowane dzięki zwiększaniu wartości przedsiębiorstwa. Zastanawiając się nad strategicznym podejściem do zarządzania płynnością finansową, warto sobie odpowiedzieć na pytania dotyczące optymalnego poziomu składników kształtujących poziom płynności w przedsiębiorstwie, takich jak: należności, zapasy czy środki pieniężne. Ilość zamrożonego w nich kapitału rzutować będzie na realizację podstawowego celu zarządzania przedsiębiorstwem. Adresatami książki są zarządy, członkowie rad nadzorczych, inwestorzy i doradcy, wyższa i średnia kadra menedżerska (zarówno z działów finansowych, jak i niefinansowych), uczestnicy studiów podyplomowych i szkoleń z zakresu zarządzania finansami przedsiębiorstw, zarządzania płynnością finansową ukierunkowanego na wzrost wartości przedsiębiorstwa, studenci zarówno studiów licencjackich, jak i magisterskich oraz doktoranckich.
Okładka książki Przedsiębiorczość kobiet a działalność podmiotów mikrofinansowych w zróżnicowanych uwarunkowaniach

110,00 zł 74,46 zł


Tematyka książki związana jest z przedsiębiorczością (kobiet), kulturoznawstwem oraz finansami. Podkreślone zostały globalnie zauważalne problemy, takie jak: rola kobiet w rodzinie, społeczeństwie i na rynku pracy, równouprawnienie płci (gender), ubóstwo, rozwój krajów Trzeciego Świata, różnice kulturowe, a w nich kwestia religii. W publikacji przedstawiono wyniki dwóch badań przeprowadzonych przez autorkę. Celem pierwszego z nich była identyfikacja i analiza determinant poziomu przedsiębiorczości wśród kobiet i mężczyzn sklasyfikowanych według obszaru kulturowego (islam, hinduizm, kultura Zachodu), religii oraz wartości kulturowych. Celem drugiego badania obrano określenie znaczenia usług pożyczkowo-kredytowych w procesie wsparcia przedsiębiorczości kobiet w Polsce. Książka przeznaczona jest dla wszystkich, którzy szukają szerszego spojrzenia na dylematy współczesnego świata. Jest to książka głównie o kobietach, ich potencjale, trudnej sytuacji uwarunkowanej kulturą, w której żyją (religią) oraz o tym, jak ich przedsiębiorczość i wsparcie instytucji finansowych może pozwolić im na bardziej niezależne i godne życie. Książka podkreśla jak ważne są kobiety i jaką stanowią wartość we wszystkich sferach życia bez względu na to, czy żyją w Azji, Afryce czy w Europie. Podejście kobiet do zakładania nowych firm i rozwoju już istniejących jest uzależnione od wielu uwarunkowań, wśród których bardzo ważną rolę odgrywają czynniki kulturowe. Autorka publikacji wykazała się niezwykle dobrym wyczuciem w doborze analizowanych zagadnień popartych szeroką wiedzą teoretyczną z zakresu kulturoznawstwa, przedsiębiorczości, jak i obszerną znajomością specyfiki funkcjonowania instytucji mikrofinansowych jako pośredników finansowych. Z recenzji dr hab. Agnieszki Alińskiej, prof. Szkoły Głównej Handlowej Książka stanowi cenne opracowanie obejmujące zagadnienia przedsiębiorczości kobiet oraz włączenia społecznego i finansowego w różnych kulturach z punktu widzenia mikrofinansów. Z recenzji dr hab. Przemysława Pluskoty, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego
Okładka książki Marketing doświadczeń.

85,00 zł 57,54 zł


Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski. Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów: • o szybko zmieniających się wymaganiach, • pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i zróżnicowany, • dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju. W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, szybko zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności. To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Bo nigdy jeszcze wiedza z psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i potrzebna ludziom marketingu. W marketingu doświadczeń: • oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów, • traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości, • stosuje nowatorskie metody zarządcze. Ukazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.
Okładka książki Kalkulacja i rachunek kosztów - od teorii do praktyki

79,00 zł 53,47 zł


Książka „Kalkulacja i rachunek kosztów. Od teorii do praktyki" to opracowanie dla każdego, kto chce poznać nie tylko teorię, ale i praktyczną stronę wybranych narzędzi rachunkowości, a mianowicie kalkulacji kosztów i rachunku kosztów. Jej szczególną zaletą - poza przystępnym i rzetelnym przedstawieniem podwalin teoretycznych - są liczne przykłady z praktyki gospodarczej oraz zadania wraz z rozwiązaniami i komentarzami. Czytelnik zapoznając się z treścią niniejszej publikacji może nabyć wiedzę i umiejętności cenione przez pracodawców. Wśród zaprezentowanych zagadnień można wymienić: • klasyfikowanie kalkulacji kosztów, • wyodrębnianie obiektów kosztów i jednostek kalkulacyjnych kosztów, • określenie funkcji i zadań rachunku kosztów, • poznanie odmian rachunku kosztów, • odróżnianie kosztu od nakładu i wydatku środków pieniężnych, • klasyfikowanie kosztów na potrzeby kalkulacji i rachunku kosztów, • ustalanie wartości kosztów rodzajowych, • ustalanie kosztu jednostkowego w ramach różnych metod kalkulacji, • rozliczanie kosztów w ramach rachunku kosztów pełnych, • rozróżnianie i wyodrębnianie kosztów zmiennych i kosztów stałych, • ustalanie wyniku w konwencji rachunku kosztów zmiennych, • przeprowadzanie procedur obliczeniowych w ramach rachunku kosztów postulowanych, • wskazanie kierunków doskonalenia kalkulacji i rachunku kosztów.
Okładka książki Cyfryzacja zarządzania zasobami ludzkimi

89,90 zł 61,00 zł


Krytycznym zasobem, a zarazem kapitałem czwartej rewolucji przemysłowej są ludzie zorganizowani w przedsiębiorstwach i innych instytucjach. Technologie cyfrowe mają potencjał przekształcania wszystkich subfunkcji zarządzania zasobami ludzkimi (ZZL), kreowania nowych zadań, ról i kompetencji, transformacji w kierunku nowego podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi. To sprawia, że potrzebne są nowe zasady, metody i narzędzia zarządzania ludźmi. Zamysłem autorów monografii było całościowe, wielowymiarowe ujęcie aktualnej problematyki cyfryzacji zarządzania zasobami ludzkimi. Celem książki jest przedstawienie możliwie szerokiej palety problemów i wyzwań związanych z cyfryzacją ZZL i próba znalezienia odpowiedzi na niektóre pytania i dylematy dotyczące zagadnień technologicznych, organizacyjnych i ludzkich procesów ZZL.Książka będzie użytecznym narzędziem poznawczym systematyzującym wiedzę i wskazującym dogodne rozwiązania aplikacyjne menedżerom i specjalistom w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Może również okazać się pomocna liderom cyfryzacji, którzy szukają inspiracji i wsparcia w poszukiwaniach najlepszych metod transformacji przedsiębiorstw w czasach przełomów technologicznych. Książka jest też adresowana do studentów nauk o zarządzaniu i jakości oraz innych adeptów trudnej sztuki zarządzania przedsiębiorstwami i zatrudnionymi w nich ludźmi.
Okładka książki Okiełznać jakość w FM-IE czyli zarządzanie jakością usług facility management

46,20 zł 31,86 zł


Książka Okiełznać jakość w FM-ie czyli zarządzanie jakością usług facility management autorstwa Renaty Skowrońskiej to niezbędne źródło wiedzy dla przedsiębiorców i menedżerów. Autorka analizuje sytuację na polskim rynku FM, omawiając dobre praktyki branżowe, normy i wymagania klientów. Skowrońska skupia się na wyborze odpowiednich wskaźników KPI do monitorowania jakości usług, prezentując wyniki w przystępny sposób. Dzięki temu odbiorcy mogą efektywnie analizować trendy, zrozumieć bieżącą sytuację i podejmować trafne decyzje. Kluczowe zagadnienia: Analiza polskiego rynku FM: omówienie sytuacji rynkowej, uwzględniając dobre praktyki i wymagania klientów. Wybór wskaźników KPI: metody wyboru wskaźników do monitorowania jakości usług FM. Projekt uniwersalnej karty wyników KPI: czytelna prezentacja wskaźników, umożliwiająca szybką analizę i podejmowanie decyzji.
Okładka książki Cyfryzacja w zarządzaniu (Wyd. II)

87,00 zł 58,90 zł


Książka w sposób wyczerpujący i przejrzysty prezentuje istotne zagadnienia z obszaru zarządzania i cyfryzacji w kontekście aktualnych dynamicznie zachodzących przemian cywilizacyjnych i technologicznych. Omawiana problematyka skoncentrowana jest wokół kluczowego pojęcia - Gospodarka 4.0, jej elementów składowych oraz możliwości ich aplikacji. Publikacja stanowi oryginalne i pionierskie na polskim rynku wydawniczym opracowanie dotyczące zarządzania w warunkach Gospodarki 4.0. Stanowi źródło wiedzy dla ośrodków akademickich, menedżerów oraz kadry zarządzającej szczebla lokalnego i centralnego administracji publicznej. Wśród autorów monografii znajdują się znane nazwiska z obszaru nauk ekonomicznych oraz biznesu, m.in. Sonia Wędrychowicz-Horbatowska - liderka w dziedzinie cyfryzacji w sektorze bankowości, jedna z 10 najbardziej wpływowych osób na świecie w kategorii finanse i ekonomia w 2019 r. według platformy cyfrowej LinkedIn oraz jedna z wiodących kobiet w branży Fintech według rankingu Top 100 Women in Fintech 2019. Poruszane zagadnienia to: • Gospodarka 4.0 oraz transformacja cyfrowa przedsiębiorstw w obszarze technologii, procesów i organizacji • zaawansowane narzędzia przetwarzania danych w gospodarce cyfrowej (m.in. Big Data, chmura obliczeniowa, analityka biznesowa) • cyfryzacja w łańcuchach dostaw (m.in. blockchain, robotyzacja, sztuczna inteligencja, Fizyczny Internet) • zarządzanie ludźmi w dobie cyfryzacji • marketing cyfrowy (digital marketing) • cyfryzacja w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach • pandemia COVID-19 oraz płynące z niej doświadczenia i wnioski dla cyfryzacji firm.
Okładka książki Sztuka dobrego mówienia bez bełkotania i przynudzania wyd. 2024

44,99 zł 26,48 zł


Mirosław Oczkoś aktor, trener biznesu, specjalista od wystąpień publicznych i emisji głosu uczy, jak mówić tak, by nas rozumiano. Niezależnie od tego, czy wypowiadamy się na zebraniu w pracy, dyskutujemy w gronie znajomych, prowadzimy wirtualne spotkania czy nagrywamy wystąpienia w internecie, chcemy mówić tak, aby nasze słowa przynosiły zamierzony efekt. Do tego zaś potrzebne są nie tylko właściwe formułowanie myśli, lecz także a może przede wszystkim odpowiednia artykulacja. Mirosław Oczkoś od lat prowadzi warsztaty mówienia i pracy głosem, a swoją imponującą wiedzę i doświadczenie przelał na karty Sztuki dobrego mówienia. Zawartą w książce teorię wykłada przystępnie i z humorem, uzupełniając ją dużą liczbą ćwiczeń i praktycznych wskazówek. Czytelnik znajdzie tutaj między innymi łamańce językowe, zabawne przykłady błędów wymowy oraz ćwiczenia rozluźniające, oddechowe i głosowe.
Okładka książki Prywatyzacja bezpieczeństwa

77,00 zł 59,17 zł


W książce przedstawiono prawne i organizacyjne aspekty prywatyzacji zadań państwa w obszarze bezpieczeństwa i porządku publicznego w Polsce, z uwzględnieniem zastosowanych rozwiązań innych państw, w szczególności państw anglosaskich, a także regulacji prawnomiędzynarodowych i prawa Unii Europejskiej. Monografia przedstawia także – na płaszczyźnie etiologicznej – zakres i charakterystykę relacji zachodzących pomiędzy jednostką, aparatem władzy państwowej a prywatnym sektorem bezpieczeństwa, w kontekście praw i wolności człowieka. Jest to szczególnie ważne w aspekcie wskazania kierunków rozwoju prywatnego sektora bezpieczeństwa, ale również zmian w obszarze prawa konsumenckiego adresowanego do nabywców usług świadczonych przez prywatny sektor. Monografia adresowana jest do przedstawicieli nauki i środowiska akademickiego, zajmujących się tematyką prywatyzacji bezpieczeństwa, z perspektywy nauk prawnych, nauk o bezpieczeństwie oraz politologii i socjologii. Stanowić może także kompendium wiedzy dla przedstawicieli branży prywatnego sektora bezpieczeństwa i osób planujących rozpoczęcie takiej działalności biznesowej.
Okładka książki Marketing miast i regionów

65,00 zł 46,71 zł


Badanie i zrozumienie zjawisk związanych z zagadnieniami dotyczącymi marketingu miast i regionów przyczynia się do skuteczniejszego zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego, promowania rozwoju lokalnego oraz zwiększania atrakcyjności miejsc dla różnych grup interesariuszy. Miasta i regiony konkurują ze sobą o inwestorów, mieszkańców, pracowników oraz turystów. Poprawa wizerunku i odpowiednia promocja unikalnych cech danego miejsca przyciągają inwestycje, przedsiębiorców i nowych mieszkańców, co z kolei wpływa pozytywnie na wzrost gospodarczy i jakość życia. Skuteczne zarządzanie wizerunkiem pozwala kontrolować narrację i budować pozytywny, spójny obraz miejsca. Aktywne zaangażowanie społeczności w kształtowanie swojego otoczenia przyczynia się do większej satysfakcji mieszkańców z życia w danym miejscu. W dobie cyfrowej komunikacji, wykorzystanie narzędzi internetowych i mobilnych staje się kluczowe dla skutecznego docierania do różnych grup odbiorców. Zrozumienie tych nowoczesnych trendów jest istotne dla efektywnej promocji miejsc.
Okładka książki Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla...

70,00 zł 44,14 zł


Marketing kwantowy Marketing przyszłości dla k

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj