W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
W książce "Finanse przedsiębiorstw" Autorzy wskazują, w jaki sposób: przeprowadzić analizę progów rentowności, zarządzać zapasami, rozrachunkami i gotówką, określić wartość pieniądza w czasie, analizować koszt kapitału własnego i obcego, oceniać projekty inwestycyjne, wyceniać przedsiębiorstwo, mierzyć wartość przedsiębiorstwa. Każdy rozdział książki zawiera część wprowadzającą, teoretyczną, w której przedstawiono najważniejsze informacje umożliwiające przeprowadzenie analizy poszczególnych zagadnień. Atutem opracowania są szczegółowo rozwiązane i zinterpretowane przykłady. Książka zawiera także zadania o rozwiązania, których wyniki umieszczono w ostatniej części podręcznika. "Książka "Finanse przedsiębiorstw" () jest wartościową pozycją, która powinna być szeroko wykorzystywana przez studentów kierunków: ekonomia, zarządzanie, finanse i rachunkowość oraz słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu rachunkowości i finansów, tam, gdzie wykładane są: finanse przedsiębiorstw lub zarządzanie finansami przedsiębiorstw. () Można polecić ją także jako literaturę do zajęć () na studiach podyplomowych dla osób zatrudnionych w instytucjach finansowych, takich jak: banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, firmy doradcze czy też zarządzających własnym przedsiębiorstwem. Może stanowić interesującą pozycję literaturową wykorzystywaną przez studentów, ale także praktyków chcących w sposób profesjonalny poznać wiedzę z zakresu finansów przedsiębiorstwa, oceny projektów inwestycyjnych, czy też oceny sytuacji finansowej przedsiębiorstwa". dr hab. Bożena Kołosowska, prof. UMK
Interaktywne centra nauki to nowoczesne instytucje, które łączą edukację, naukę i rozrywkę, czyniąc osiągnięcia naukowe dostępnymi dla wszystkich. Jednak – jak wiele innych podmiotów rynkowych – funkcjonują dziś w warunkach dużej konkurencji, a to sprawia, że problem pozyskiwania i budowania lojalności klientów nabiera dla tych jednostek szczególnego znaczenia. Długotrwałe relacje z klientami, zwłaszcza instytucjonalnymi, takimi jak szkoły, przedszkola, instytucje oświatowo-kulturalne, biura podroży, firmy czy fundacje, są kluczowe dla rozwoju tego typu podmiotów. Budowanie lojalności takich klientów to proces długofalowy, złożony i wymagający zaangażowania zróżnicowanych zasobów. Szczególnie przydatnym w tym kontekście obszarem funkcjonalnym organizacji jest marketing, a zwłaszcza odpowiednio dobrane i zintegrowane ze sobą działania oraz instrumenty marketingowe.
Głównym celem autorek była ocena zależności, jakie występują pomiędzy poszczególnymi działaniami i instrumentami marketingowymi wykorzystywanymi przez interaktywne centra nauki w Polsce do budowania lojalności klientów instytucjonalnych a zachowaniami lojalnościowymi tych klientów. Przeprowadzone badania pozwoliły na zidentyfikowanie obszarów, które są szczególnie istotne w procesie budowania lojalności takich klientów. Oprócz walorów teoriopoznawczych opracowanie ma również znaczenie aplikacyjne. Może być między innymi użytecznym źródłem informacji dla osób, które jako pracownicy interaktywnych centrów nauki biorą udział w tworzeniu strategii (polityki) obsługi klientów instytucjonalnych w takich podmiotach.
Celem monografii jest prezentacja wpływu wprowadzenia jednolitych unormowań na wartość informacyjną sprawozdań finansowych i niefinansowych sporządzanych w warunkach upadłości, a także ukazanie ewolucji systemu prawa upadłościowego w okresie dwudziestolecia międzywojennego oraz jego genezy.
Publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. W części teoretycznej przedstawiono otoczenie prawno-ekonomiczne przedsiębiorstw działających na ziemiach polskich w okresie dwudziestolecia międzywojennego, regulacje prawne upadłości oraz, w bardzo syntetycznej formie, regulacje rachunkowości obowiązujące w tym czasie. Część empiryczna natomiast powstała na podstawie autorskich badań historycznej dokumentacji księgowej i upadłościowej, zgromadzonej w archiwach państwowych.
Książka stanowi cenną pozycję literaturową dla osób zainteresowanych historią rachunkowości i upadłości oraz historią gospodarczą. Może być również źródłem wiedzy dla pracowników naukowych, doktorantów czy studentów kierunków ekonomicznych i prawnych, gdyż w znacznym stopniu wypełnia lukę badawczą w obszarze upadłości i sprawozdawczości polskich przedsiębiorstw działających w okresie dwudziestolecia międzywojennego.
Działasz jako freelancer, ale czujesz, że nie wykorzystujesz swojego potencjału i zarabiasz mniej, niż oczekiwałaś/eś? Chcesz zarabiać więcej, ale nie chcesz budować większej firmy, zatrudniać zespołu? Chcesz zbudować dodatkowe źródła dochodu, żeby zarabiać wtedy, gdy nie pracujesz?
Wkurza Cię, że wszystkie poradniki biznesowe podają przykłady dużych, zagranicznych marek, które nijak mają się do Twojej sytuacji soloprzedsiębiorcy?
Mam dla Ciebie książkę, po przeczytaniu której będziesz mieć mnóstwo nowych pomysłów na zwiększanie zysków w swojej firmie.
Książka „Freelancer 2.0” pokaże Ci, jak rozwinąć swoją działalność, korzystając z technik, jakie wdrażają duże firmy, tyle że na mniejszą skalę. I to niezależnie od branży, w której działasz!
To KURSOKSIĄŻKA, a więc połączenie kursu i książki. Wykonując zawarte w niej ćwiczenia, od razu przejdziesz do działania, wykorzystasz wiedzę w praktyce i przeniesiesz podane w książce pomysły na grunt swojej branży.
W kolejnych rozdziałach rozbierzemy na czynniki pierwsze:
W jakim punkcie jesteś jako freelancer. Z jakimi klientami pracujesz, z jakimi nie chcesz pracować, co Ci się opłaca, a co nie
Personę klienta. Określisz dokładnie profil Twojego idealnego klienta, co ułatwi Ci potem nie tylko tworzenie ofert, ale też działania marketingowe
Customer lifetime value klientów. Przyjrzymy się też Twoim zarobkom i ustalimy cel finansowy
Sposoby na zwiększanie liczbyobsługiwanych klientów, które może wykorzystać mały biznes
Techniki upsellingu, cross-sellingu i ich wykorzystanie w biznesie usługowym
Afiliację produktów i usług jako jeden ze sposobów, dzięki którym zwiększysz wartość każdej transakcji, zawieranej z klientem
Abonamenty i subskrypcje oraz customer experience. Jakie modele subskrypcyjne możesz wdrożyć we własnej firmie i jak to zrobić, żeby mieć lojalnych klientów.
Dodatkowe źródła dochodu. Poznasz trzy drogi do zbudowania dodatkowego źródła dochodu jako freelancer, które pozwolą oddzielić zarabianie pieniędzy od czasu, przeznaczonego na pracę.
Tworzenie własnych produktów, nie tylko edukacyjnych. W książce znajdziesz przegląd 15 różnych pomysłów na własny produkt (od kursów online, po narzędziowniki i kluby subskrypcyjne) oraz przykłady z polskiego rynku. Wybierzesz taki, który odpowiada Twoim potrzebom i jest w Twoim zasięgu.
Dla kogo jest ta książka?
dla freelancerów z różnych branż, nie tylko tych, którzy działają online
dla osób, które wychodzą z inicjatywą w biznesie, chcą lepiej zrozumieć swoich klientów i lepiej odpowiadać na ich potrzeby
dla osób, które chcą rozbudować swoją ofertę i zwiększyć zyski z prowadzonej działalności
dla osób, które myślą o dodatkowych źródłach dochodu, niezależnych od czasu, poświęcanego na pracę
Czy to się sprawdzi w każdej branży?
To, co opisuję w książce, sprawdziłam na własnej skórze, przez lata prowadząc swój mały biznes. Sprawdzili to też moi kursanci i uczestnicy konsultacji.
W książce przytaczam przykłady freelancerów i solobiznesów z takich branż jak: copywriting, korekta, fotografia, kosmetyka, grafika, prawo, dietetyka, wirtualna asysta, szycie, rękodzieło, pieczenie tortów, nauka gry na instrumencie i śpiewu, coaching, usługi marketingowe, nauka języków, filmowanie, odbiory techniczne mieszkań, joga, BHP.
Ta książka to prawdziwy szwedzki stół. Każdy znajdzie w niej coś dla siebie!
Dzięki tej książce:
zarobisz więcej pieniędzy, bo nauczysz się jeszcze lepiej dostrzegać niezaspokojone potrzeby klientów
oszczędzisz czas, bo zidentyfikujesz te działania, które zajmują Ci wiele godzin, a nie przynoszą zysków
zdobędziesz uznanie w oczach klientów, dopasowując ofertę do ich potrzeb i działając tak, jak działają duże marki i profesjonaliści
nauczysz się dostrzegać okazje, by zwiększać przychody ze współpracy z klientem, bez konieczności budowania zespołu i inwestowania pieniędzy
będziesz mieć więcej czasu dla rodziny i na przyjemności, jeśli pójdziesz za radami z książki i zbudujesz dodatkowe źródła dochodu, niezależne od czasu, poświęcanego na pracę
zgromadzisz mnóstwo pomysłów na dodatkowe działania w swojej firmie, które wyznaczą Ci ścieżkę rozwoju na kolejne lata
Książka została przygotowana przez zespół autorski składający się z dziewiętnastu ekspertów prowadzących badania oraz realizujących zadania w branży logistycznej. Autorzy poszczególnych rozdziałów na podstawie swojego wieloletniego doświadczenia opisali priorytetowe kwestie funkcjonowania i rozwoju logistyki w ramach pól problemowych nauk o zarządzaniu i jakości. Na szczególną uwagę zasługuje interdyscyplinarne podejście do opisywania podejmowanych problemów, co było możliwe dzięki zaangażowaniu autorów reprezentujących uznane ośrodki naukowe.
Krótkowzroczny strateg nie zwraca uwagi na zmiany potrzeb klientów. W zażartej konkurencji z głównym rywalem nie zauważa też przełomowych zmian technologii. Nie dostrzega problemów społecznych, zmian klimatu, biedy. Podobnie potrafi przeoczyć konkurenta, nie może więc wygrać rywalizacji rynkowej. Ten sam strateg, którego obarcza się odpowiedzialnością za porażki, jest jednak ojcem wcześniejszych sukcesów firmy. Oskarżanie menedżera o krótkowzroczność to droga donikąd, zwykłe szukanie winnego. Zrozumienie krótkowzroczności strategicznej wymaga głębszego, szerszego oraz rzetelnego spojrzenia. Otwiera ono drogę do właściwego zrozumienia strategii, do wdrażania lepszych rozwiązań, a dalej – do przyszłych sukcesów firmy. Warto więc zająć się krótkowzrocznością strategiczną, bowiem rozwiązanie problemów, które to zjawisko wywołuje, zawiera obietnicę lepszej i długiej przyszłości firm. „Przedstawiona monografia jest dziełem oryginalnym, które nie ma swojego odpowiednika w piśmiennictwie polskim, a nawet w światowym. Stanowi doskonałe opracowanie w obszarze zarządzania strategicznego, co czyni z niej ważną pozycję referencyjną w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości. Zamieszczenie praktycznych przykładów czyni z opracowania dzieło o charakterze nie tylko stricte naukowym, ale i aplikacyjnym, co jest jednym z ważnych postulatów charakterystycznych dla dyscypliny nauk o zarządzaniu. Kolejną wartością publikacji jest zaproponowanie ramy teoretycznej do badania krótkowzroczności, z jednoczesnym eksponowaniem uwarunkowań jednostki-człowieka oraz interakcji międzyludzkich”. Z recenzji prof. dr hab. Ewy Stańczyk-Hugiet Wojciech Czakon – profesor nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Katedry Zarządzania Strategicznego na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Wcześniej pracownik Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, gdzie stworzył Katedrę Teorii Zarządzania. Wieloletni wykładowca MBA Wyższej Szkoły Bankowej w Chorzowie. Interesuje się zjawiskami międzyorganizacyjnymi, strukturami i strategiami firm wobec ważnych aktorów otoczenia. Zgłębiając behawioralne uwarunkowania strategii (m.in. preferencje, interpretacje, zaufanie), otwiera drogę do skuteczniejszych zachowań strategicznych firm. Autor ponad 200 publikacji z zakresu zarządzania strategicznego w polskich i międzynarodowych czasopismach naukowych. Redaktor wydań specjalnych dotyczących koopetycji (m.in. w „Long Range Planning”, „Industrial Marketing Management”, „International Studies of Management & Organization”). Kierownik projektów badawczych finansowanych ze środków Narodowego Centrum Nauki, Horyzont 2020 oraz 7 Programu Ramowego UE. Członek naukowych organizacji krajowych (Komitet Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk) i zagranicznych (Academy of Management, European Academy of Management, International Society for Professional Innovation Management, European Institute for Advanced Studies in Management). Profesor wizytujący uczelni polskich, włoskich i francuskich.
Świat stoi obecnie w obliczu wielkich zmian. Względny spokój, który towarzyszył nam przez lata, zniknął. W relatywnie krótkim czasie doszło do kumulacji negatywnych zdarzeń budzących istotne obawy o bezpieczeństwo w różnym zakresie. Z jakimi obliczami bezpieczeństwa mierzymy się w XXI w.? Jakie wyzwania stoją przed ludzkością, a jakie są perspektywy? Próbę odpowiedzi na to pytanie podjęło w niniejszej monografii 11 osób – zarówno naukowców, jak i praktyków gospodarczych.
Rozdział pierwszy wprowadza czytelnika w meandry problemów globalnego bezpieczeństwa, odkrywając, jak gospodarka i technologia wpłynęły na jego współczesne postrzeganie – wykraczające poza tradycyjne ramy militarno-polityczne. Autorzy przeanalizowali w nim m.in. zagrożenie międzynarodowym terroryzmem oraz globalizację sprzyjającą rozprzestrzenianiu ideologii i transferowi zasobów wykorzystywanych w aktach terrorystycznych. Szczególne miejsce w tej części pracy zajęła analiza konfliktu rosyjsko-ukraińskiego. Kolejne rozdziały monografii stanowią pogłębioną analizę wyzwań współczesnego bezpieczeństwa, obejmując społeczny, ekonomiczny i zdrowotny wymiar ochrony obywateli. Autorzy omówili w nich m.in. problemy starzejących się społeczeństw, migracji oraz wpływu technologii na rynek pracy. Uwzględnili także kwestie ubóstwa, nierówności i zagrożeń bezpieczeństwa żywnościowego wynikających z konfliktów i katastrof naturalnych. Wyzwaniom migracyjnym towarzyszy refleksja nad rolą państwa w ochronie granic i zapewnieniu bezpieczeństwa narodowego, a globalne bezpieczeństwo zdrowotne jest rozważane przez pryzmat pandemii COVID-19 i chorób cywilizacyjnych. Monografia porusza również ekonomiczne aspekty transformacji energetycznej UE, akcentując ryzyko wykluczenia ekonomicznego. Całość dopełnia analiza roli rozwoju i bezpieczeństwa w działaniach pokojowych, z uwzględnieniem zaangażowania Chin w misje stabilizacyjne w Afryce, szczególnie w Sudanie Południowym, co odzwierciedla ich wkład w regionalną współpracę.
Osiem rozdziałów tworzących niniejszą monografię stanowi punkt wyjścia do dalszych refleksji nad różnymi aspektami globalnego bezpieczeństwa – zarówno ekonomiczno-politycznymi, jak i prewencyjnymi. Aktualność i ważkość podjętych rozważań stanowią o wartości publikacji. Połączenie ekonomii i bezpieczeństwa w różnych konfiguracjach decyduje o wyjątkowości opracowania, które można polecić nie tylko ekonomistom, ale także wszystkim zainteresowanym współczesnymi wydarzeniami i ich globalnymi konsekwencjami.
Granice organizacyjne. Symboliczno-interpretatywne studium porównawcze organizacji publicznych i prywatnych – wyjątkowa książka o granicach w organizacjach. Granice, choć często niewidoczne, mają kluczowe znaczenie dla funkcjonowania organizacji. Określają strefy wpływu, porządkują zadania i wspierają koordynację działań. W książce Doroty Jendzy granice organizacyjne są analizowane przez pryzmat doświadczeń członków organizacji publicznych i prywatnych, ukazując ich rolę w kształtowaniu sprawczości i wspólnotowości. To pierwsza na rynku publikacja, która kompleksowo bada granice organizacyjne w kontekście codziennych praktyk zawodowych. Autorka porusza fundamentalne pytania: - Jakie granice organizacyjne dostrzegają pracownicy? Co wpływa na ich kształtowanie? Jak różnią się granice w sektorze publicznym i prywatnym? Książka ukazuje granice jako narzędzie zarządzania oraz wyznacznik kierunków zmian organizacyjnych. Podkreśla znaczenie sprawczości i wspólnotowości, które wpływają na kulturę organizacyjną, motywację i efektywność pracowników. Dla kogo? Badaczy i badaczek eksplorujących tematykę organizacji. Osób zainteresowanych kulturą organizacyjną i zarządzaniem. Menedżerów i liderów w sektorze publicznym i prywatnym.
"Dokonanie porównania między instytucjami prywatnymi i publicznymi wnosi nowe treści do (…) dyskusji na temat specyfiki i różnic między tymi instytucjami. (…) Ujęcie tematu jest oryginalne i nowoczesne." Z recenzji prof. dr hab. Aldony Glińskiej-Neweś Jeśli interesują Cię granice organizacyjne i ich wpływ na zarządzanie – ta książka jest dla Ciebie!
Monografia jest wyczerpującym studium problematyki marketingu bibliotecznego. Stanowi bardzo cenną pozycję na polskim rynku wydawniczym dla wszystkich osób zajmujących się lub interesujących się badaniami nad zależnościami między zarządzaniem i marketingiem a działalnością bibliotek i instytucji kultury. Poruszana w książce tematyka dotyczy bieżących i kluczowych zjawisk zachodzących w obszarze funkcjonowania współczesnych bibliotek. Nowe inspiracje zasługują na szeroką popularyzację ze względu na walory naukowe, poznawcze oraz dydaktyczne. Umiejętnie łączą wątek teoretyczny z wynikami badań empirycznych. Uzupełniają wiedzę o ważny komponent współczesności bibliotek i zachodzących w ich obszarze zmian.
Treść książki powinna zainteresować zarówno badaczy problematyki marketingu bibliotecznego, jak i praktyków funkcjonujących głównie w bibliotekach oraz w instytucjach kultury. Dla wielu, w tym – dla studentów informacji naukowej i bibliotekoznawstwa, ważne są zarówno analizowane zagadnienia i wyniki tych analiz, jak i obszerna literatura przedmiotu ułatwiająca pogłębione studia w obszarze marketingu bibliotecznego.
Every organisation is plagued by destructive friction. Lengthy and convoluted emails, inefficient processes, and antiquated procedures can all be obstacles to excellence at work.Yet some forms of friction are incredibly useful. Often teams need to slow down, struggle and develop some bad ideas to find that rare good one. And leaders who attempt to improve workplace efficiency often make things even worse.
Drawing from seven years of hands-on research, The Friction Project by bestselling authors Robert I. Sutton and Huggy Rao teaches readers how to become “friction fixers.”
Sutton and Rao will help you to:
dentify where to avert and repair bad organisational friction
acknowledge where to maintain and inject good friction
reframe friction troubles that can’t be immediately fixed, so they feel less threatening
repair failing organisations
The Friction Project is the ultimate guide to making the right things easier and the wrong things harder.
Pierwsza w Polsce książka będąca kompendium wiedzy o dynamicznie rozwijającym się na całym świecie nowoczesnym modelu biznesu, jakim jest franczyza. Zaprezentowano w niej istotę i genezę powiązań franczyzowych wraz ze szczegółową typologią franczyzy oraz wpływ powiązań franczyzowych na rozwój przedsiębiorstwa. Autorka szczegółowo przedstawiła zalety i wady oraz szanse i zagrożenia rozwoju tej metody prowadzenia działalności gospodarczej zarówno dla franczyzodawcy, jak i franczyzobiorcy. Po raz pierwszy w literaturze polskiej kompleksowo zebrano i zaprezentowano statystyki ogólnoświatowe, dotyczące powiązań franczyzowych. Na tle analizy rozwoju powiązań franczyzowych w świecie pokazano możliwości i poziom wykorzystania franczyzy przez polskie przedsiębiorstwa oraz trendy rozwoju tej formy współpracy w Polsce. Szczegółowo przedstawiono także uwarunkowania prawne działalności opartej na zasadach franczyzy w Polsce i w krajach Unii Europejskiej oraz Stanach Zjednoczonych Ameryki, zaś w części empirycznej poruszono kwestie wykorzystania franczyzy w przedsiębiorstwach będących dawcami licencji, jak również franczyzobiorcami. Książka dla tych, którzy chcą zaznajomić się z funkcjonowaniem powiązań franczyzowych w praktyce gospodarczej. Pozwala posiąść niezbędną wiedzę przedsiębiorcom zainteresowanym zakupem licencji franczyzowej. Przeznaczona jest także zarówno dla właścicieli i kadry zarządzającej przedsiębiorstw posiadających już sieć sklepów franczyzowych, jak i dopiero planujących rozwijać system franczyzowy, a również wszystkich tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę o tej formie współpracy gospodarczej. Publikacja skierowana jest też do studentów i wykładowców szkół wyższych, zwłaszcza o profilu ekonomicznym, bowiem franczyza jest szansą dla niezależnych przedsiębiorców na podjęcie działalności gospodarczej pod parasolem znanej i rozpoznawalnej marki. Dla twórców unikatowego know-how jest natomiast drogą rozwoju i wzrostu poziomu rozpoznawalności marki. "Poza niewątpliwymi walorami naukowo-poznawczymi książka ma istotną wartość aplikacyjną, może być cenną lekturą dla praktyków gospodarczych uczestniczących w łańcuchach franczyzowych oraz tych, którzy interesują się podjęciem tego typu współpracy". prof. zw. dr hab. Krzysztof Marecki, fragment recenzji
W monografii skoncentrowano się zwłaszcza na identyfikacji poziomu dostosowania małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) produkcyjnych do sieciowej współpracy przy wykorzystaniu inteligentnych technologii czwartej rewolucji przemysłowej oraz na wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa sposobach koordynacji cyberfizycznych sieci zorientowanych na realizację spersonalizowanych zleceń produkcyjnych. Dla ułatwienia nawiązywania współpracy oraz implementacji koncepcji Przemysłu 4.0 i Przemysłu 5.0 zaproponowano model biznesu cyberfizycznych sieci oparty na elementach architektury technicznej, w tym na platformie e-biznesowej pozwalającej na lepszą integrację i współpracę z klientem oraz planowanie tymczasowych cyberfizycznych sieci produkcyjnych przedsiębiorstw zorientowanych na wspólną realizację spersonalizowanych zleceń produkcyjnych. Przedstawiana konceptualizacja modelu biznesu, który opiera się na e-platformie, może zapewnić inteligentną komunikację dotyczącą zasobów MŚP poprzez automatyczną wymianę danych w czasie rzeczywistym w całej sieci oraz pozwolić sektorowi MŚP na konkurowanie z silnymi pod względem posiadanego kapitału, nowoczesnymi, inteligentnymi fabrykami przyszłości. Ponadto w pracy zaproponowano metodykę weryfikacji planowanych do realizacji spersonalizowanych zleceń produkcyjnych, która pozwoli ocenić szanse zorganizowania cyberfizycznej sieci produkcyjnej, zdolnej do terminowej i zgodnej z przyjętym budżetem realizacji takich zleceń.
32 nienaruszalne prawa pieniądza i sukcesu. Odmień własne życie i uwolnij swój nieograniczony potencjał Trwa złoty wiek dla ludzkości. Nigdy wcześniej nie było tak dobrych warunków do życia. Żyjemy dłużej, zarabiamy więcej, łatwiej jest odnieść sukces. Osiągniesz każdy cel, jeśli opanujesz potrzebne umiejętności, jednak musisz pamiętać o przestrzeganiu pewnych niezmiennych praw. Respektuj te zasady, a na pewno zrealizujesz zamierzony cel! W książce znajdziesz wyjaśnienie 32 niezmiennych praw, z których każde pomoże Ci w rozwijaniu podejścia warunkującego osiągnięcie sukcesu. Dzięki książce: poznasz sprawdzone metody i techniki, za pomocą których zwielokrotnisz swoje dochody i będziesz w pełni korzystać z własnego potencjału nauczysz się procedur, które pozwolą Ci kształtować Twoją nową mentalność, wychodzić poza samoograniczające przekonania i wyznaczać ambitne cele zaczniesz praktykować wyjątkowo skuteczne techniki, które pomogą Ci osiągnąć każdy z Twoich celów dowiesz się, jakich strategii użyć, by najlepiej zainwestować w nową, wspaniałą przyszłość Wielkie umysły mają cele, inni mają życzenia! Washington Irving (1783 - 1859), pisarz i historyk
Doskonalenie organizacji procesowej to podejście mające na celu zwiększenie efektywności i efektywności działania organizacji poprzez optymalizację jej procesów. Jest kluczowe dla utrzymania konkurencyjności i zdolności do przystosowywania się do dynamicznie zmieniającego się otoczenia biznesowego. Wdrażanie zarządzania procesowego w firmie może być źródłem wielu korzyści. Zarządzanie procesowe pozwala na dokładną analizę wszystkich procesów biznesowych w firmie. Dzięki temu można zidentyfikować zbędne lub nieefektywne etapy, a następnie je usprawnić lub wyeliminować. Prowadzi to do większej efektywności, zmniejszenia kosztów i lepszego wykorzystania zasobów. Poprawnie zaprojektowane procesy pomagają w zapewnieniu stałej jakości produktów i usług. Przeprowadzone i opisane przez autorów studium przypadku oraz badania ankietowe wyjaśniają trudności i wyzwania, jakie pojawiają się podczas wdrażania podejścia procesowego w zarządzaniu współczesnymi organizacjami. Autorzy zwracają uwagę, że zarządzanie procesowe umożliwia precyzyjne monitorowanie postępów w realizacji zadań i szybkie identyfikowanie problemów. Dzięki temu menedżerowie mają pełniejszy obraz tego, co dzieje się w firmie i mogą podejmować decyzje oparte na twardych danych.
W tej wyjątkowo praktycznej książce kompleksowo i obszernie pokazany jest proces zamykania sprzedaży, od momentu złożenia oferty po samą jej finalizację. Znajdziesz w niej gotowe narzędzia komunikacyjne do zastosowania, od pojedynczych zwrotów, pytań, po gotowe modele postępowania. Będziesz mógł od razu je zastosować i realnie wpłynąć na polepszenie swoich wyników sprzedażowych.
An inspirational guide to achieving fulfilment and finding purpose from Social Media's fastest growing angel investor
'Simon loves dreams and he wants you to live yours. This book will stop you from giving up on your goals and start building the life you want' Jay Shetty, #1 New York Times and Sunday Times bestselling author and host of the On Purpose podcast
'Simon is making a real impact. If you're serious about becoming an entrepreneur, this book is a must read' Richard Branson
'Simon Squibb is the real deal! This book is amazing...so, so good. I read over 100 books a year, and this is definitely in the top 5!' Chris Evans
'The book I recommend if you want to start or grow a business' Ali Abdaal, productivity expert and bestselling author of Feel-Good Productivity
‘Inspiring stuff…Simon empowers you to follow your dreams without fear’ Jamie Oliver
Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują? Czy wiesz, w czym tkwi sekret skutecznego handlowania? Masz świetny produkt. Oferujesz znakomitą usługę. Dbasz o reklamę i o jakość obsługi. A jednak czegoś Ci brak. Klientów. Jest ich za mało, by Twoja firma mogła inwestować i rozwijać się w sposób, na jakim Ci zależy. A Ty spędzasz długie godziny, zastanawiając się, dlaczego tak się dzieje... W sytuacji podobnej do Twojej jest wielu właścicieli firm. Mniejsze i większe, a także naprawdę potężne światowe marki popełniają wciąż te same błędy i tak torpedują swój sukces rynkowy. Ta książka pomoże Ci zrozumieć, na czym polega problem, i podpowie, jak sobie z nim skutecznie poradzić. Kluczem do sukcesu w sprzedaży jest klient, to jego perspektywa, jego pragnienia i potrzeby powinny zawsze stać w centrum zainteresowania Twojej firmy. I przede wszystkim na nim skupimy się w tym poradniku. Przyjrzymy się Twojemu klientowi z psychologicznego punktu widzenia, ustalimy, kim jest i czego naprawdę chce. Zastanowimy się nad tym, co go motywuje do zakupu i co odwodzi od sfinalizowania transakcji. A potem wrócimy do Ciebie, by przyjrzeć się Twoim działaniom w obszarze marketingu i sprzedaży. Sprawdzisz, co robisz dobrze, a co w know-how Twojej firmy wymaga zmiany lub poprawy, by klienci kupowali od Ciebie więcej i chętniej. A także polecali Cię innym, potencjalnym klientom.
Myśl jak inwestor
Jak skutecznie inwestować? Czy można kupić niezawodną strategię inwestycyjną? Dlaczego regularne sukcesy odnosi tylko niewielki odsetek inwestorów? Jak to zrobić, żeby zarobić?
* Po pierwsze — przestań szukać najlepszej metody inwestycyjnej, genialnego doradcy albo poradnika, który dostarczy prostych i zawsze skutecznych narzędzi.
* Po drugie — zrozum, że już masz dobrą strategię, a jedyne, co Cię blokuje, co nie pozwala Ci stać się częścią tych 5% efektywnych inwestorów, to Twój sposób myślenia podczas prowadzenia transakcji.
* Po trzecie — przeczytaj tę książkę i poznaj psychologiczne podłoże odnoszenia sukcesów w sferze inwestowania.
Dzięki tej lekturze dowiesz się, jak przezwyciężyć głęboko zakorzenione przyzwyczajenia psychiczne, przez które podejmuje się najwięcej błędnych decyzji. Przekonasz się, że pogłębiona analiza rynku nie jest rozwiązaniem Twoich problemów z inwestowaniem. Odkryjesz szereg mitów związanych z inwestowaniem. Nauczysz się myśleć w kategoriach prawdopodobieństwa. Zrozumiesz rzeczywiste znaczenie ryzyka i zaczniesz prowadzić swoje działania w oparciu o właściwie rozumianą „zasadę niepewności”, na której opiera się cały system spekulacji giełdowej. Odważ się grać i wygrywać!
Podbij rynek dzięki pewności siebie, dyscyplinie i postawie zwycięzcy
W transie inwestowania. Podbij rynek pewnością siebie, żelazną dyscypliną i postawą zwycięzcy
Być może wiele wiesz o rynkach. Może nawet znasz głównych graczy, wiesz kiedy kupować, kiedy sprzedawać i które instrumenty finansowe dysponują potencjałem do zmiany cen.
Jak dobrze jednak znasz samego siebie?
Nawet najbardziej wnikliwych, zmotywowanych i posiadających gruntowną wiedzę inwestorów często ogranicza destrukcyjny sposób myślenia, który prowadzi do złych decyzji i błędów w sferze inwestowania. Cierpią oni z powodu niezdolności do obiektywnego utrzymania koncentracji i braku pewności siebie, niezbędnych do prawidłowego prowadzenia transakcji. Pozwalają także głęboko zakorzenionym sprzecznościom psychicznym i błędnym przekonaniom o inwestowaniu lub naturze rynku decydować o doborze papierów wartościowych do swojego portfela inwestycyjnego.
Jaki jest rezultat? Wyjątkowo wysoki odsetek inwestorów traci wszystkie lub większość pieniędzy w ciągu pierwszego roku inwestowania.
W książce W transie inwestowania Douglas odsłania mechanizmy leżące u podstaw braku konsekwentnie zyskownych transakcji i pomaga inwestorom przezwyciężyć głęboko zakorzenione przyzwyczajenia psychiczne, które zwykle słono ich kosztują. Douglas rozprawia się po kolei z mitami związanymi z inwestowaniem, ucząc inwestorów, aby poszukiwali czegoś więcej niż losowych rezultatów, aby zrozumieli rzeczywiste znaczenie ryzyka i aby prowadzili swoje działania, kierując się właściwie rozumianą „zasadą niepewności”, na której opiera się cały system spekulacji giełdowej.
W transie inwestowania wprowadza całkowicie nowy wymiar psychiczny do zdobywania przewagi na rynku. Wykorzystaj to, aby zwiększyć moc „strefy” i osiągać dzięki niej bezprecedensowe zyski.
Mark Douglas, autor książki The Disciplined Trader: Developing Winning Attitudes, jest aktywnym inwestorem i prezesem firmy Trading Behavior Dynamics, Inc., która organizuje seminaria i programy szkoleniowe z zakresu psychologii inwestowania dla firm maklerskich, banków i menedżerów zarządzających aktywami w wielu profesjonalnych organizacjach. Mark często przemawia na seminariach Dow Jones w Europie i na Dalekim Wschodzie, jak również na wielu konferencjach dotyczących inwestowania, organizowanych w Stanach Zjednoczonych. Mieszka obecnie w Scottsdale (Arizona) i prowadzi stronę markdouglas.com, za pośrednictwem której można nawiązać z nim kontakt.
Thom Hartle jest wiceprezesem organizującej profesjonalne kursy dla inwestorów firmy Wizard on Wall Street, Inc., oraz redaktorem portalu eCharts.com, witryny edukacyjnej dla inwestorów zainteresowanych analizą techniczną. Przez dziewięć lat był redaktorem magazynu „Technical Analysis of Stocks and Commodities”.
„Ta książka to strzał w dziesiątkę. Jej tematem jest nastawienie psychiczne, absolutnie niezbędne, aby stać się kompetentnym i konsekwentnie skutecznym inwestorem. Wyjaśnia od podstaw, dlaczego robimy to, co robimy, definiuje problemy i wskazuje działania, które powinniśmy podjąć, aby móc podążać drogą do skutecznego inwestowania na poziomie psychicznym, dlatego rekomenduję ją bez zastrzeżeń.”
Robert Krausz, prezes Fibonacci Trader Corp.
„Czy kiedykolwiek dostałeś od kogoś prezent, który na pierwszy rzut oka wyglądał niepozornie, ale kiedy mu się przyjrzałeś, odkryłeś, że jest niezwykle cenny? Prezentem, który ja otrzymałem jest książka W transie inwestowania. Z pełnym przekonaniem polecam każdemu z was, aby także zrobił sobie prezent w postaci tej książki”.
Welles Wilder, prezes Trend Research
„Psychologiczny element inwestowania to zdecydowanie najbardziej istotny aspekt dążenia do stania się odnoszącym sukcesy inwestorem. Mark Douglas jest w tej materii doskonałym nauczycielem.”
John Hill, prezes Futures Truth
„Czytając nową pracę Marka, W transie inwestowania, nie mogłem powstrzymać się od słów, »Do licha — dokładnie o to chodzi!«. Ta książka zawiera bezcenne wskazówki, których po prostu nie znajdziemy nigdzie indziej, ponieważ Mark myśli w oryginalny sposób. A właściwie nie — on myśli w głęboki i oryginalny sposób”.
Eddie Kwong, redaktor naczelny TradingMarkets.com
„Mark Douglas posiada wyjątkową umiejętność, dzięki której jego prace są niezwykle klarowne, a koncepcje łatwe do przeniesienia w sferę inwestowania, relacji międzyludzkich, itd. Rynki oferują nam nieograniczoną ilość okazji. Podstawowe znaczenie ma właściwy stan umysłu, kiedy te okazje się pojawiają. Ta książka znacząco różni się od opowieści o odnoszących sukcesy inwestorach w rodzaju Czarodziejów rynku. To książka o Tobie, o Twoich problemach, »sprawach« i o tym, jak powinieneś wprowadzić się we właściwy stan umysłu, aby zostać konsekwentnie skutecznym inwestorem. Kup tę książkę i zabieraj ją ze sobą wszędzie, aż stanie się częścią Twojej osobowości”.
Joe Cowell, prezes Parthenon Futures Management, LLC
„Książka W transie inwestowania jest najlepszą jak dotąd pracą Marka. To jedna z tych książek, które powinny znaleźć się na biurku każdego inwestora”.
Jim Twentyman, główny trader, CQG, Inc.
Plan marketingowy • Lejek sprzedażowy • Kampanie reklamowe • Budowanie marki Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego „Modelu StoryBrand. Książka przedstawia listę kontrolną w pięciu krokach, która pomoże ci stworzyć skuteczny lejek sprzedażowy, integrujący wszystkie kluczowe punkty styku z klientem. Dlaczego warto przeczytać tę książkę? Zaprojektujesz lejek sprzedażowy, przyciągający klientów do twojej firmy Zbudujesz trzy etapy relacji z klientem, które przekładają się na długofalową lojalność. Opracujesz i wdrożysz plan marketingowy, który przynosi mierzalne efekty. Wykorzystasz potencjał e-mail marketingu, by zwiększyć ruch i świadomość marki. Stworzysz stronę internetową, która skutecznie konwertuje odwiedzających w klientów. Dla kogo jest ta książka? Marketing to proste jest dedykowana specjalistom ds. marketingu, właścicielom małych i średnich firm, a także osobom, które samodzielnie prowadzą działania marketingowe. Stworzyłem dla klienta materiały na potrzeby kampanii, a on ostatnio poprosił mnie, aby nie uruchamiać kolejnej rundy, którą przygotowaliśmy, ponieważ nie są już w stanie obsłużyć napływu klientów. W tym roku mieli więcej zapytań w internecie niż przez trzydzieści lat istnienia firmy. ̶Amy Burgess, konsultantka ds. marketingu Właśnie usłyszałam od jednej ze swoich klientek, że codziennie otrzymuje osiemnaście poleceń idealnych klientów przez swoją stronę internetową. Zanim przebudowała jej strukturę, dostawała średnio od jednego do trzech leadów tygodniowo. A to wszystko tylko dzięki zmianie witryny. ̶Amy Schutte, właścicielka firmy Hudson and Co. LLC Donald Miller jest prezesem firm StoryBrand and Business Made Simple, gospodarzem kanału YouTube „Coach Builder” oraz autorem kilku książek, w tym takich bestsellerów jak Model StoryBrand – zbuduj skuteczny przekaz swojej marki, Zarabiaj na swojej wiedzy. Jak zbudować dochodowy biznes doradczy oraz How to Grow Your Small Business. Mieszka w Nashville w stanie Tennessee z żoną Elizabeth i córką Emmeline.
NIE CZEKAJ, AŻ ŻYCIE SAMO SIĘ UŁOŻY. SAMA SIĘGNIJ PO TO, CZEGO PRAGNIESZ.Czy kobieta może osiągnąć sukces bez oglądania się na opinie innych? Jak przełamać oczekiwania i uprzedzenia otoczenia, które blokują nasze działania? Jak budować pewność siebie w świecie, w którym kobiece dokonania i przywództwo wciąż budzą zdumienie?Alicja Wysocka-Świtała, odnosząca sukcesy współwłaścicielka agencji PR-owskiej, od lat działająca w biznesie, wiele widziała i nie ma wątpliwości, że ambicja, niezgoda, a nawet złość to siły, które służą nam w życiu zawodowym, jeśli je odpowiednio przetworzymy.Tytułowa pozytywna furia to zaproszenie do świata, w którym my, kobiety, nadajemy ton w pracy - bez poczucia winy, przepraszania za swoją siłę i ograniczania własnych aspiracji. Jednocześnie robimy to wszystko po swojemu - wcale nie upodabniając się do męskich wzorców. Profesjonalistka może nosić kolorowe sukienki i mieć loki, może być emocjonalna, a jednocześnie lubić zdrową rywalizację, domagać się podwyżki, awansu i przede wszystkim - nie zgadzać się na wyznaczanie jej miejsca przez innych.Alicja Wysocka-Świtała w błyskotliwie napisanej książce odwołuje się nie tylko do własnych doświadczeń, ale przytacza też wypowiedzi autorytetów z dziedziny ekonomii, psychologii, speców od wizerunku i historie tzw. ludzi sukcesu. W książce inspirację znajdą nie tylko biznesmenki, ale także dziewczyny z korporacji, nauczycielki, właścicielki małych biznesów i te z nas, które szukają swojej drogi lub po prostu chcą żyć na własnych zasadach."Pozytywna furia" dostarczyła mi takich emocji, że musiałam ją czytać na raty. W trakcie lektury dużo myślałam o kobietach, które pomogły mi zawodowo, zostawiły we mnie ślad. Zapomniałam o nich, a dzięki tej książce mogłam je na nowo docenić. To było wzruszające. Przypomniałam sobie również o tych osobach, które nie były mi życzliwe. Zasmuciły mnie fragmenty o dyskryminowaniu kobiet, o tym, że często same sobie nawzajem szkodzą. Polecam tę pozycję również mężczyznom, bo przecież oni też muszą się mierzyć z porażkami, wchodzą w stereotypowo przypisane im role, zmagają się ze zwątpieniem. Dla mnie pozytywna furia nie ma płci, ale ma moc.JOANNA KULIGCoraz więcej mówi się o kobiecym gniewie, furii i sprzeciwie. I od 2020 roku szukamy coraz to nowszych sposobów na jego wyrażanie, szukamy równowagi między komunikacją a sprzeciwem, odnajdujemy się w nowej roli - kobiet, które czują własne granice. Myślę, że doświadczamy ważnej zmiany kulturowej, a ta książka będzie jej częścią. Poczytajcie, jak te historie, badania, obserwacje wspierają rewolucyjne przekonanie, że kobieta jest także człowiekiem. I sprawdźcie, co z tego możecie wziąć dla siebie, bo jest tu dużo dobra wzmacniającego waszą pozytywną furię.MARTA NIEDŹWIECKA, PSYCHOLOŻKATa książka przypomina nam, że kumulowanie frustracji, złości czy lęku może albo bardzo zaszkodzić, albo bardzo pomóc. To tak jak ze skumulowaną energią, która nieokiełznana sieje spustoszenie albo staje się paliwem transformacji. Bo to właśnie z tej potężnej siły niezgody może się narodzić "nowa ja", która jest gotowa zmieniać świat. Swój świat.JOANNA CHMURA, PSYCHOLOŻKA, TRENERKA
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?