W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
Storytelling, czyli jak opowiadać historie w biznesie Opowieść, która wyniesie Twój biznes na wyższy poziom Książka, którą trzymasz w ręku, to pierwszy kompleksowy polski przewodnik po zagadnieniu storytellingu w biznesie. Do tej pory autorzy polskojęzycznych publikacji skupiali się na rozmaitych aspektach korzystania z opowieści w reklamie, marketingu, filmie czy wystąpieniach publicznych, ale już mniej w codziennym życiu zawodowym. Jeśli zaś pojawiały się ujęcia biznesowe, to przeważnie stanowiły tłumaczenia z języka angielskiego, nieco odbiegające od rodzimych realiów pod kątem kulturowym. Spojrzenie na biznes jako na szereg praktycznych opowieści jest ważne. Dlaczego? Ponieważ cała nasza kultura bazuje na historiach, które sobie wzajemnie przekazujemy i w które wierzymy. Opowieść zaszyta jest w naszym DNA lubimy mówić, lubimy słuchać w życiu prywatnym. Nie inaczej wygląda to na płaszczyźnie zawodowej. Tu także przewagę, czyli: uwagę otoczenia, zdobywa ten, kto potrafi snuć ciekawszą opowieść. Jeśli chcesz się tego nauczyć, otwórz książkę i zacznij czytać. Dowiesz się z niej między innymi: dlaczego dana historia działa jakie są składowe dobrej opowieści co można osiągnąć dzięki opanowaniu sztuki opowiadania jak skutecznie opowiadać zarówno w życiu zawodowym, jak i dla prywatnych korzyści
Sztuka wojny według Machiavellego Umiejętność walki czyni ludzi śmielszymi, gdyż nie obawiają się robić rzeczy, których uprzednio wyuczyć by się trzeba. Nic tak nie sprzyja możliwości odniesienia sukcesu jak to, gdy nieprzyjaciel uwierzy, że już się nie podniesiesz. W ludziach wielkość urasta i dzielność swą okazują wtedy, gdy się z nich korzysta i gdy są dostrzegani. Pierwszą oznaką przegranej jest brak wiary w możliwość wygrania. Chińskie przysłowie: "Obyś żył w ciekawych czasach" bywa często najzwyklejszym przekleństwem. Niccolo Machiavelli niewątpliwie żył w czasach bardzo ciekawych, a jego biografia mogłaby posłużyć za scenariusz dla niejednego politycznego dreszczowca. Ten znakomity obserwator rzeczywistości stał się autorem ponadczasowych podręczników dotyczących sztuki organizacji społecznej i sprawowania władzy. Sztuka wojny według Machiavellego to zbiór inspirujących przemyśleń, który mimo upływu kolejnych stuleci nie stracił nic na aktualności. Sukces, zarówno pięć wieków temu, jak i dziś, uzależniony jest od kilku czynników - szczęścia, przedsiębiorczości, talentu oraz aktywności. Ważne, by opracować odpowiednią strategię i maksymalnie wykorzystać to, co dostajemy od losu. Machiavelli chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem w tym zakresie. Jego wskazówki, kierowane pierwotnie do wodzów wielkich armii, docenią także współcześni menedżerowie, którzy kierują firmami i organizacjami walczącymi na bezlitosnym rynku gospodarki XXI wieku. Dla głównodowodzących małych firm i wielkich korporacji, dla tych, którzy chcą przekuć ambicje na osiągnięcia, a także dla miłośników Sztuki wojny Sun Tzu ta książka stanie się podręcznikiem, do którego wracać będą po wielokroć - świeżym, odkrywczym i inspirującym.
Jak buduje się firmę wartą miliardy? Co sprawia, że niektóre start-upy przebijają się na globalnym rynku, a inne znikają w cieniu? Jakie decyzje prowadzą do sukcesu, a jakie mogą go przekreślić? Startupowcy to pierwsza tak szczegółowa analiza polskiego ekosystemu start-upowego. Książka pokazuje, jak dwunastu przedsiębiorców, często zaczynając od zera, zbudowało firmy technologiczne wyceniane na setki milionów, a nawet miliardy złotych. To historie o innowacjach, ryzyku i strategicznych wyborach, które pozwoliły im zdobyć międzynarodowe rynki – od Europy po Amerykę Północną i Południową. W książce znajdziesz: sposoby polskich start-upów na zdobywanie światowych rynków strategie wzrostu, finansowania i skalowania biznesu kluczowe decyzje w budowie zespołu, sprzedaży i ekspansji zagranicznej wyzwania, z którymi mierzą się founderzy – od presji inwestorów po stres i wypalenie.
To nie tylko zbiór inspirujących historii, ale przede wszystkim praktyczna wiedza o tym, jak budować biznes w dynamicznym i wymagającym świecie technologii. Sukces ma swoją cenę – ta książka pokazuje, jaka ona jest naprawdę. Krzysztof Domaradzki – dziennikarz „Forbesa” specjalizujący się w tematyce biznesowej, technologicznej i start-upowej. Od ponad dekady analizuje sukcesy polskich przedsiębiorców, bada strategie wzrostu firm i mechanizmy rządzące rynkiem innowacji. Współtwórca rankingu „50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie” oraz polskiej edycji listy „30 przed 30”. Artur Kurasiński – przedsiębiorca, inwestor i ekspert w dziedzinie nowych technologii. Od ponad 20 lat obserwuje trendy rynkowe, doradza start-upom i pomaga w budowaniu strategii biznesowych. Współtwórca Auli Polska – jednego z najstarszych cykli spotkań dla start-upów – oraz konkursu Aulery. Autor jednego z najpopularniejszych polskich blogów o innowacjach i cyfrowej gospodarce.
Over a career of more than 40 years, Joe Denham has trained many salespeople through stand-up presentations and lectures. Now he shares those lessons and his knowledge in /The Sales Professional/ with anyone who has a strong work ethic and wants to to succeed in sales.
This book not only seeks to help existing salespeople who want to succeed - Who doesn’t? - it’s also for people who want help getting started in a career in sales. Many good sales staff in the corporate world become quickly disenchanted because of a lack of early sales success, generally due to a dearth of real guidance and structure in the way they approach their chosen careers. This book aims to bring some discipline and professionalism into the way they conduct business.
Experience is not something you can buy. However, when someone like Joe Denham passes his experience on to you through a book like this, with explanations and an understanding of the sales process that are logical, simple, and straightforward, you will benefit beyond your expectations.
Sekret sukcesu sprzedaży w dużej mierze zależy od sprzedawcy. Istnieją niezwykle utalentowani ludzie, którzy niezależnie od okoliczności osiągają wyniki znacznie wyższe od przeciętnej. Nawet jeśli warunki zewnętrzne są wyjątkowo niesprzyjające, ci znakomici sprzedawcy są w stanie realizować transakcje z ogromną skutecznością. Co ciekawe, ich sukcesy nie zależą od budowania relacji z klientem, ale od umiejętnego przejmowania kontroli nad rozmową oraz dostosowywania komunikatu sprzedażowego do konkretnych potrzeb i celów klienta.
Autorzy książki przeprowadzili szerokie, wyczerpujące badania na grupie tysięcy sprzedawców pracujących w różnych branżach i lokalizacjach. Okazuje się, że każdego sprzedawcę da się ująć jako reprezentanta jednego z pięciu profili, ale tylko jeden profil - Challenger - zawsze osiąga rezultaty znacząco wykraczające ponad przeciętną. Co więcej, umiejętności i postawy Challengera można wskazać i opisać, a następnie nauczyć innych takiego działania. Oznacza to, że prawie każdy uzbrojony w tę wiedzę i umiejętności może znacząco poprawić swoje wyniki.
Dzięki tej książce:
nauczysz się rozpoznawać poszczególne profile sprzedawców - w tym Challengera
dowiesz się, jak nauczyć swoich pracowników modelu sprzedaży Challenger, zbudować zespół Challengerów i nim pokierować
odkryjesz, jak sprytnie przedstawić klientowi swój punkt widzenia, dostosowywać komunikat do rozmówcy i kontrolować proces negocjacji
* nauczysz się skutecznego przejmowania kontroli nad procesem sprzedaży zapoznasz się z najważniejszymi zasadami coachingu sprzedawców
Model Challenger - Twój sukces w sprzedaży!
Matthew Dixon jest dyrektorem wykonawczym, a Brent Adamson - dyrektorem zarządzającym firmy CEB. Ta nazwa wiele razy przewija się na kartach niniejszej książki. Jest to czołowa firma doradcza, która łączy najlepsze praktyki tysięcy firm partnerskich z zaawansowanymi metodologiami badawczymi i możliwościami analizowania ludzkiego kapitału. Dixon i Adamson w dużej części są autorami sukcesu CEB, a zaprezentowane w tej książce wyniki badań i płynące z nich wnioski można nazwać przełomem w historii sprzedaży!
Jeśli wydaje ci się, że największym wyzwaniem w sprzedaży jest odmowa – masz rację !Wydaje ci się! „Muszę to przemyśleć” – to najgorsze słowa, jakie można usłyszeć w sprzedaży. Niezdecydowanie kupującego przeciąga proces sprzedaży w nieskończoność. Co stoi za niezdecydowaniem klientów? Obawa przed podjęciem złej decyzji. W książce Efekt JOLT Matthew Dixon i Ted McKenna przedstawiają skuteczne strategie, które pozwalają zamienić intencje zakupowe klientów w konkretne działania. Autorzy, opierając się na analizie ponad 2,5 miliona rozmów sprzedażowych z różnych branż: ·odkrywają, jak eliminować kluczową barierę w sprzedaży ·obalają mity funkcjonujące od lat w sprzedaży ·ujawniają zaskakującą prawdę, którą rozumieją skuteczni przedstawiciele handlowi: aby przekonać niezdecydowanych klientów do podpisania umowy, trzeba pomóc im przezwyciężyć strach przed porażką. Dowiedz się, co znaczy akronim JOLT, i poznaj ten niezastąpiony przewodnik dla handlowców, właścicieli firm i każdego, kto sprzedaje, aby sprawniej i bez frustracji finalizować transakcje.
Matthew Dixon – autor przełomowej książki Sprzedawaj jak Challenger, która zmieniła podejście firm do budowania relacji z klientami. Jeden z najbardziej wpływowych ekspertów w świecie sprzedaży i obsługi klienta. Współzałożyciel DCM Insights, doradza globalnym liderom, a jego analizy publikują m.in. „Harvard Business Review”.
Ted McKenna – ekspert od sprzedaży i zachowań klientów, który łączy badania naukowe z praktyką. Współzałożyciel DCM Insights, współautor analiz dla „Harvard Business Review”. Pracował na kluczowych stanowiskach w Tethr, Russell Reynolds i CEB (obecnie Gartner). Specjalizuje się w wykorzystaniu AI i analizy danych konwersacyjnych do zrozumienia, jak naprawdę myślą i decydują klienci.
Przełomowa analiza nowego porządku ekonomicznego, narzuconego przez cyfrową rewolucję, i jedna z najważniejszych książek XXI wieku o gospodarce i społeczeństwie Gra toczy się o wysoką stawkę. Dążenia potężnych korporacji do przewidywania i kontrolowania naszych zachowań są prawdziwym wyzwaniem dla ludzkości. Pasożytnicza logika ekonomiczna, w której wytwarzanie towarów i usług jest podporządkowane globalnej architekturze modyfikacji behawioralnych, może zmienić ludzką naturę w XXI wieku tak samo, jak przemysłowy kapitalizm zniekształcił naturalne środowisko w XIX i XX wieku. Autorka pokazuje, jak patronująca tym procesom Dolina Krzemowa wpływa na każdy sektor światowej gospodarki; jak prognozy naszych zachowań są kupowane i sprzedawane na rynkach prognoz behawioralnych, a bogactwo, wiedza i władza koncentrują się w jednym miejscu na niespotykaną dotąd skalę. Wskazuje, że prawdziwe zagrożenie dla naszego społeczeństwa płynie już nie ze strony totalitarnych państw, lecz ze strony globalnych korporacji, powszechnie inwigilujących nasze zachowania i kuszących obietnicami maksymalnego zysku kosztem demokracji, wolności i – ostatecznie – naszej przyszłości. Jedna z najlepszych książek roku wg „The Guardian” (wybrana przez Elif Shafak), „The New Yorker” (Jia Tolentino), Bloomberga (Ana Botin), „The Wall Street Journal” (Zadie Smith) oraz Baracka Obamy. Książkę Shoshany Zuboff można nazwać przełomową ,edukującą, czy niepokojącą. Ale jedno określenie pasuje najbardziej– jest to pozycja konieczna do przeczytania. John Thornhill, „Financial Times” Każdy powinien przeczytać tę książkę w ramach własnej cyfrowej samoobrony. Naomi Klein
Jak stworzyć skuteczną strategię sprzedaży w dynamicznym środowisku biznesowym?
Zarządzanie sprzedażą to kompendium wiedzy, w którym tradycyjne funkcje zarządzania spotykają się z nowatorskimi narzędziami marketingowymi. Autorka prezentuje, jak planowanie, organizowanie, kierowanie i kontrola mogą być integrowane z dynamicznymi strategiami promocji i komunikacji. To pozwala stworzyć skuteczny dialog między przedsiębiorstwem a jego klientami. Idealna lektura dla studentów zarządzania, marketingu i ekonomii, a także dla przedsiębiorców, którzy pragną zrozumieć mechanizmy budowania trwałych relacji rynkowych.
dr Ewa Waliczek łączy teorię z praktyką, tworząc spójną wizję nowoczesnego zarządzania sprzedażą i marketingiem. Po obronie doktoratu na AGH w Krakowie w 2020 roku rozpoczęła karierę wykładowcy na kierunku zarządzanie, gdzie z pasją dzieli się wiedzą i doświadczeniem zdobytym podczas pracy jako specjalistka ds. sprzedaży. Jej liczne certyfikaty oraz uczestnictwo w konferencjach marketingowych potwierdzają zaangażowanie w rozwój etycznych i skutecznych strategii promocji. Doktor Waliczek wierzy, że każdy człowiek jest inny, co pozwala jej inspirować zarówno studentów, jak i praktyków biznesu do poszukiwania indywidualnych rozwiązań.
Jakość jest ważnym zagadnieniem we współczesnym konkurencyjnym świecie. W nowoczesnej organizacji, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności, staje się podstawą jej skutecznego funkcjonowania. Jest wyznacznikiem kultury organizacji i czynnikiem jej sukcesu rynkowego, a czasem nawet utrzymania się na rynku. Instytucja, która wytwarza produkty lub usługi złej jakości, w wyniku czego nie znajduje nabywców na swoją usługę - nie ma racji bytu. Wielu świadczeniodawców nadal sobie tego nie uświadamia, a przecież zakłady opieki zdrowotnej są organizacjami, które powinny być zainteresowane jak najwyższą jakością świadczonych usług - gra toczy się o zdrowie i życie człowieka. Wiele osób twierdzi, że trudno jest precyzyjnie określić, jaka powinna być jakość świadczonych usług zdrowotnych. Świadczeniodawcy często tłumaczą się skomplikowanym przypadkiem chorobowym, brakiem środków fi nansowych, brakiem motywacji, zmęczeniem. Jako powód ogólnie panującego bałaganu w organizacjach świadczących usługi zdrowotne podaje się... dobro pacjenta. Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, pokazujących rolę i miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka napisana pod kierunkiem profesora Krzysztofa Opolskiego w szczególny sposób porusza tę problematykę. Istotny jest fakt, iż autorzy są dalecy od ingerowania w sztukę lekarską, od oceny fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości, w tak ważnej dziedzinie, jaką jest opieka zdrowotna, gdzie najważniejsze jest zdrowie i życie człowieka, może wpływać na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta, a jednocześnie ułatwiać i wspomagać pracę pracowników służby zdrowia. Zarówno sposób ujęcia problemu, jak i sama jego analiza czynią niniejszą publikację wartą polecenia nie tylko kadrze zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej) - państwowymi i prywatnymi, ale również lekarzom, personelowi medycznemu oraz wszystkim innym osobom, mającym wpływ na działalność służby zdrowia - aby jak najdokładniej uzmysłowić wszystkim, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą. Nawiązując do mojej specjalności zawodowej - jakość oznacza lepiej słyszeć, potrzeby pacjentów, lepiej słyszeć potrzeby pracowników, a także lepiej wsłuchiwać się w potrzeby rynku. Z recenzji wydawniczej prof. dr. hab n. med. Henryka Skarżyńskiego
Publikacja dotyczy organizacyjnych, prawnych oraz kompetencyjnych aspektów kierowania zespołami w przedsiębiorstwach produkcyjnych. W książce omówiono np: takie zagadnienia jak: obowiązki i uprawnienia kierownicze, procesy pozyskiwania pracowników, w tym praktyczne wskazówki dotyczące adaptacji, delegowania zadań oraz oceny pracowników, ograniczanie negatywnych skutków absencji pracowniczej, motywacja oraz sposoby zwiększania efektywności zespołów produkcyjnych, sztuczna inteligencja jako wsparcie procesu personalizacji i efektywności szkoleń. Autor dzieli się swoim bogatym doświadczeniem zdobytym w wieloletniej działalności doradczej i szkoleniowej w sektorze produkcyjnym. Książka zawiera wiele praktycznych wskazówek, realnych przykładów oraz sprawdzonych rozwiązań, które mogą pomóc menedżerom oraz specjalistom HR w efektywnym zarządzaniu zespołami produkcyjnymi.
Szybki kurs to doskonałe wprowadzenie do ekonomii dla licealistów, studentów, a także wszystkich zainteresowanych. Przedstawia poszczególne działy ekonomii oraz różne koncepcje niezbędne dla zrozumienia tej dyscypliny nauki. Zawarty w książce materiał obejmuje komplet ważnych zagadnień - od równowagi rynkowej, poprzez politykę fiskalną i monetarną, aż po kwestie rozwoju i przewagi komparatywnej. Dzięki klarownym diagramom, definicjom, objaśnieniom oraz przedstawionym sylwetkom najwybitniejszych ekonomistów poznanie tej dziedziny staje się prostsze niż kiedykolwiek.
ChatGPT to jedno z najpotężniejszych narzędzi wspierających pracowników jakie pojawiło się w ostatnich latach na rynku. Jego możliwości są ogromne. Potrafi pisać dowolne teksty, wykonywać analizy biznesowe, „wymyślać” nowe produkty, podpowiadać strategie biznesowe, odpowiadać na niemal dowolne pytania. Może jednak znacznie więcej zastępując, wspierając lub automatyzując większość intelektualnych zadań realizowanych w przedsiębiorstwach poczynając od profesjonalnego tłumaczenia tekstu, tworzenia regulaminów, instrukcji a skończywszy na zaawansowanych analizach produktów konkurencji. Niniejsza książka jest zbiorem instrukcji, wskazówek i trików które można wykorzystać w optymalizacji tego niezwykłego narzędzia. Zawiera praktyczne przykłady zapytań do ChatGPT, prezentuje również inne modele jak Claude.AI i zawiera praktyczne informacje, które rozwiązania lepiej sprawdzają się do konkretnych zastosowań.
Bardziej niż Agile. Jak zwiększyć innowacyjność twojego biznesu Efektywna innowacyjność w biznesie jest możliwa! Rozwój firm - od startupów do korporacji nie jest możliwy bez wprowadzania nowych pomysłów w życie. Jednak wiele z nich po wdrożeniu okazuje się nie przynosić korzyści, bo albo nikt nie chce kupić nowego produktu, albo wprowadzone rozwiązanie techniczne nie dostarcza spodziewanej wartości. Ponad 90 procent startupów bankrutuje, połowa firm, które 20 lat temu były na liście Fortune 500, już nie istnieje i jedną z głównych przyczyn tego stanu rzeczy jest niewystarczająca innowacyjność. Czy zatem skuteczniejszą strategią biznesową byłaby rezygnacja z innowacyjności i pozostanie przy tym, co może nie działa najlepiej, ale przynajmniej jest znane i sprawdzone? A może lepszym wyjściem byłoby generowanie mnóstwa pomysłów w nadziei, że przypadkiem uda się trafić na przełomową ideę? Nie, nie, po trzykroć nie! Biznes, by trwać i generować zyski, musi w dłuższej perspektywie bazować na wdrażaniu nowych idei, aby przynosiły wartość. Tajemnica sukcesu tkwi w tym, by owe idee weryfikować, odrzucać lub modyfikować na odpowiednim etapie, jeszcze zanim firma poniesie na nie duże wydatki. Takie podejście pozwala unikać strat i zarabiać na tych pomysłach, które faktycznie mają szansę odnieść sukces. Jak je wybrać spośród innych? Jak z powodzeniem przeprowadzić projekt eksploracyjny? Jak kontrolować projekt typu discovery, aby podążał za najlepszą opcją działania? Jak maksymalnie szybko uczyć się na doświadczeniach? W jaki sposób można użyć do tego narzędzia Agile? O tym wszystkim w swojej najnowszej książce pisze Marcin Żmigrodzki.
Zamiast przemawiać, zacznij rozmawiać. Porozumienie bez Przemocy w biznesie Firma, w której wszystkim pracuje się lepiej Jako uczestnicy świata biznesu, ale także osoby związane z wszelkiego rodzaju organizacjami i instytucjami, znajdujemy się aktualnie w kluczowym momencie zmiany w podejściu do działania. W "starym" paradygmacie motywacja do działania wynika albo z oczekiwania nagrody, albo z chęci uniknięcia kary; czasem z obu czynników naraz. W "nowym" chodzi o jakościowy kontakt zarówno ze sobą, jak i z innymi. W tym paradygmacie istotna jest uważność na uczucia i potrzeby wszystkich zaangażowanych stron, współdzielenie mocy, współpraca i szukanie rozwiązań win-win. W tym podejściu chodzi o odpowiedzi na pytania: Co jest dla mnie i dla innych ważne? Co jest sednem sprawy? Jak możemy wzajemnie się uwzględnić, by znaleźć rozwiązanie, które wzbogaci wszystkich zaangażowanych? Autorzy tej publikacji przyglądają się drugiemu paradygmatowi funkcjonowania firm, organizacji i instytucji. Wyjaśniają, na czym polega Porozumienie bez Przemocy (NVC), i podpowiadają, jak wdrożyć jego założenia w relacjach wewnątrzfirmowych, w dialogu z partnerami i otoczeniem, a także jak wprowadzić to podejście w organizacjach. Promują model przywództwa opartego na potrzebach, dowodzą ponadto, że empatia ma moc również w biznesie i realnie przekłada się na wyniki biznesowe organizacji.
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie 3 Czego cywil może nauczyć się od żołnierza? Biznes od lat używa języka pola walki: bitwy cenowe, batalie między konkurentami czy wojny o udział w rynku są normalną częścią działalności gospodarczej. Ale armia ma coś więcej do zaproponowania szefom wielkich firm i liderom średnich zespołów niż tylko słowne alegorie. Wojsko jest unikalną - bo prowadzoną w warunkach stresu, ograniczonych informacji i decydowania o ludzkim życiu - szkołą liderów każdego stopnia - od dowódcy kilkuosobowej drużyny po dysponujących dywizjami generałów. Uczy budowania planów i strategii, bo bez nich nie można zacząć żadnej wojny, jednocześnie przygotowując na niestandardowe działanie, bo nawet najlepszy plan zazwyczaj nie przetrwa w całości pierwszego starcia z wrogiem. Wymusza kształtowanie precyzyjności - wszak saper myli się tylko raz. Jest otwarte na nowe, trudno wyobrażalne wyzwania - dlatego regularnie ćwiczy obronę przez atakiem z kosmosu czy inwazją zombie. Wymaga kreatywności - zwłaszcza wtedy, gdy silniejszego wroga trzeba pokonać mniejszymi siłami własnymi. Kształtuje działanie zespołowe - wszak wojen nie wygrywają bohaterowie, a kompanie bohaterów. Buduje ducha wspólnoty, który sprawia, że nie porzuca się rannego towarzysza broni na polu bitwy. Umie zmotywować do działania nawet z narażeniem życia, o ile cel jest tego wart. Brzmi znajomo? Takich liderów potrzeba w Twojej firmie? Zatem sprawdź, jak przenieść doświadczenie budowane na polu walki do świata cywilów. Zapraszamy do lektury!
Monografia jest napisana z prawdziwą werwą, łącząc niezwykle sprawnie popularyzatorskie elementy z naukowym rygorem. Książka dedykowana jest szerokiemu gronu odbiorców: naukowcom, studentom, osobom pracującym w organizacjach biznesowych, a w końcu czytelnikowi nienależącemu do żadnej z tych kategorii, ale który jest zainteresowany pogłębieniem tematu dezinformacji i jej wpływu na społeczeństwo, poprzez fascynującą i wciągającą lekturę. prof. Karolina Koc-Michalska (Audencia Business School), fragment recenzji Książka Katarzyny Bąkowicz pokazuje, że międzyobszarowa współpraca (trzeci sektor) jest w dzisiejszych czasach koniecznością, zarówno z punktu widzenia środowiska tzw. biznesu, jak również środowiska akademickiego kształcącego przyszłe kadry, tak naukowców, jak i praktyków. dr hab. Agnieszka Walecka-Rynduch, prof. UJ (Uniwersytet Jagielloński), fragment recenzji Dezinformacja najczęściej łączona jest z polityką i mediami, tymczasem prawie 60 procent firm w Stanach Zjednoczonych i Europie obawia się wykorzystania jej do manipulowania rynkiem. 30 procent ataków dezinformacyjnych wymierzone jest w osoby związane z biznesem. Przedsiębiorstwa, niezależnie od branży, mogą paść ofiarą dezinformacji, ale mogą też same świadomie ją tworzyć. Oba scenariusze kosztują, często miliony. Dlatego warto wiedzieć, czym jest dezinformacja w biznesie i jak jej przeciwdziałać.
Książka dotyczy zastosowania zasad ekonomicznych w praktycznych aspektach życia i podejmowania decyzji. Autor koncentruje się na tym, jak różne teorie ekonomiczne mogą być zastosowane w codziennych sytuacjach, zarówno w kontekście indywidualnym, jak i przedsiębiorczym. Książka jest adresowana do tych wszystkich, którzy chcą poznać arkana warsztatu działania. Jest to zamysł trudny, bowiem odnosi się do materii spraw i rzeczy niekiedy bardzo frapujących, otoczonych nawet pewną dozą tajemnicy. Adresatami opracowania mogą być też różni odbiorcy, ceniący użyteczność wiedzy i umiejętności w organizowaniu działania w sferze gospodarczej życia. Rozważania mogą być użyteczne dla początkujących ekonomistów, jak też bardziej zaawansowanych w znajomości problematyki ekonomicznej.
Osoby, które posiadają innowacyjne pomysły, próbują wprowadzać je na rynek. Czasami jednak nie wiedzą, jak to zrobić. Małe i średnie przedsiębiorstwa, start-upy i innowatorzy częściej niż duże firmy narażeni są na porażkę. W takiej sytuacji wiedza z zakresu komercjalizacji może okazać się przydatna w ograniczeniu ryzyka niepowodzenia planowanego przedsięwzięcia. Celem publikacji jest przedstawienie podstawowych zagadnień związanych z komercjalizacją innowacyjnych pomysłów. Autorka stawia tezę, że zdobycie przez innowatorów jak największej ilości informacji o przebiegu tego procesu już na jego początkowym etapie pozwoli zminimalizować ryzyko porażki i umożliwi podejmowanie racjonalnych decyzji dotyczących wchodzenia z pomysłem na rynek. Publikacja jest skierowana zarówno do studentów, doktorantów, młodych badaczy, jak i indywidualnych innowatorów.
„Codziennie poświęć minutę, aby spojrzeć w twarz ludziom, którymi kierujesz. Pamiętaj, że to onisą twoimi najcenniejszymi zasobami” dr Kenneth Blanchardzyskał międzynarodową sławę jako jeden ze współtwórców koncepcji i modelu Przywództwa sytuacyjnego®.* Od tego czasu szkolił wielu najlepszych menedżerów na świecie. Poznaj jego metody i wprowadź je w życie. Zaufaj doświadczeniu Jednominutowego Menedżera! *Przywództwo sytuacyjne® jest zastrzeżonym znakiem towarowym The Center for Leadership Studies. Nowy Jednominutowy Menedżer Nowe wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku – zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie. Osiągnięcie sukcesu w zarządzaniu swoją pracą i życiem nigdy nie było tak ważne jak teraz. Poznasz sekrety Nowego Jednominutowego Menedżera i wykorzystasz je w praktyce.Przekonasz się, że jedna minuta może zmienić naprawdę wiele, a dzięki Trzem Sekretom odkryjesz, że 20 procent wysiłków pozwala osiągnąć 80 procent oczekiwanych rezultatów. Jednominutowy Menedżer buduje wydajne zespoły Wszystkie zespoły w drodze do osiągnięcia wysokiej wydajności przechodzą przez cztery fazy rozwoju: etap rozpoznania, niezadowolenia, integracji i efektywności. Dowiesz się, w jaki sposób powinien działać menedżer, by jego zespół stał się w pełni zaangażowany i osiągał zakładane rezultaty. Jednominutowy Menedżer i przywództwo Książka w prosty sposób uczy menedżerów modelu SLII® Blancharda – podejścia sytuacyjnego, w którym nie traktuje się wszystkich w ten sam sposób. Dowiesz się, dlaczego dostosowywanie stylów kierowania do etapów rozwoju pracowników jest tak ważne. Jednominutowy Menedżer spotyka małpę Menedżer rozwiązujący problemy za swoich pracowników bardzo szybko staje się najmniej efektywnym członkiem zespołu. Dzięki tej książce dowiesz się, jak przekazać odpowiedzialność za poszczególne zadania właściwym osobom i w prosty sposób zyskać czas na rzeczy, które chcesz lub musisz zrobić. Jednominutowy Menedżer. Równowaga życia i pracy Zdrowy tryb życia jest kluczem do sukcesu. Ta łatwa w odbiorze książka zawiera cenne wskazówki dotyczące radzenia sobie ze stresem i dbania o dobrą kondycję fizyczną. Idealna dla wiecznie zabieganych ludziach biznesu, których harmonogramy są zawsze przepełnione „ważnymi i niecierpiącymi zwłoki zadaniami”. Techniki Jednominutowego Menedżera w praktyce Kolejny etap prostego i wyjątkowo skutecznego programu mającego niebagatelny wpływ na kształt nowoczesnego biznesu. Książka zawiera opisy technik pozwalających zastosować jednominutowe definiowanie celów, jednominutowe pochwały oraz jednominutowe przekierowania.Poznasz praktyczne tajniki jednominutowego zarządzania organizacją. dr Ken Blanchard jest patronem i przywódcą duchowym Blancharda® (d. The Ken Blanchard Companies®) – międzynarodowej firmy oferującej usługi w zakresie szkoleń menedżerskich i rozwoju organizacji, którą założył wraz z żoną, dr Marjorie Blanchard, w 1979 roku. Jest autorem i współautorem ponad czterdziestu książek, w tym bestsellerowej serii biznesowej Jednominutowy Menedżer.
This book will help you develop your emotional intelligence so you can become a highly skilled negotiator in all areas of your life – whether you’re negotiating with customers, colleagues, family or friends. It will equip you with the tools and techniques to put negotiation theory into practice. Learn how to develop a winning mind-set, prepare successfully for any negotiation, recognise and respond to different negotiation situations, deal effectively with gameplay, manage the negotiation conversation and understand how to draw the negotiations to a successful close.
The Negotiation Book is an inspiring and engaging handbook packed with Nicole Soames’ expert advice, practical tools and exercises to help you master the art of negotiation.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?