KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

70,87 zł
99,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,37 zł

63,95 zł
89,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,23 zł

47,58 zł
69,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,58 zł

42,26 zł
54,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,70 zł

38,58 zł
64,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,00 zł

79,29 zł
109,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 78,21 zł

70,63 zł
93,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,86 zł
Okładka książki Finansowanie sportu profesjonalnego oraz...

99,90 zł 67,77 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,77 zł

Głównym tematem monografii jest wsparcie finansowe, jakiego jednostki samorządu terytorialnego (JST) udzielają profesjonalnym klubom sportowym. Badania opisane w książce dotyczą istotności publicznego kapitału finansowego dla funkcjonowania klubów reprezentujących sporty drużynowe, takie jak: piłka nożna, piłka ręczna, koszykówka, siatkówka, hokej na lodzie i żużel. Zebrany materiał wskazuje na znaczące uzależnienie sportu zawodowego w Polsce od finansowania ze strony publicznej samorządowej. Dotacje, nagrody indywidualne i dokapitalizowanie to podstawowe formy wsparcia ze strony JST, które niejednokrotnie są właścicielami klubów. Ponadto w publikacji zostały poruszone zagadnienia dotyczące właścicieli stadionów sportowych oraz sposobów prowadzenia przez nich działalności gospodarczej, jak również efektów ich pracy w ujęciu ekonomicznym.
Okładka książki Gamifikacja w zarządzaniu kapitałem ludzkim

89,90 zł 61,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,00 zł

Gamifikacja jest elastyczną metodą wspierania realizacji celów organizacyjnych, służy jako narzędzie zarządzania kapitałem ludzkim i wspiera proces transferu wiedzy. Autorka podjęła próbę stworzenia metodyki wdrażania gamifikacji wewnętrznej w organizacji. Sformułowała problem badawczy dotyczący identyfikacji kluczowych elementów konstrukcyjnych rozwiązania gamifikacyjnego oraz etapów jego wdrażania w organizacji w kontekście wsparcia rozwoju kapitału ludzkiego. Ważnym aspektem proponowanej metodyki jest promowanie transferu wiedzy jako jednego z istotnych komponentów kapitału intelektualnego we współczesnych organizacjach. Autorka przedstawiła etapy przygotowania metodyki oraz pokazała ograniczenia, wady i zalety proponowanego rozwiązania. Na podstawie dokonanej analizy wskazała trzy grupy zastosowań gamifikacji w zarządzaniu kapitałem ludzkim (w zależności od celu wdrożenia): ułatwienie realizacji niestandardowych zadań pracowników wiedzy, wsparcie menedżerów w zakresie udzielania informacji zwrotnej i doceniania oraz podnoszenie atrakcyjności, zmniejszanie rutyny w wykonywaniu powtarzalnych działań.
Okładka książki Multi Level Marketing

49,90 zł 37,05 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,91 zł

Geneza Multi Level Marketingu (MLM) sięga XIX wieku. W praktyce biznesowej mylony jest z marketingiem bezpośrednim, franczyzą, sprzedażą bezpośrednią lub networkingiem. Często przywołuje też skojarzenie z piramidą finansową. W rzeczywistości między tymi pojęciami występują istotne różnice. Pejoratywny obraz MLM nie sprzyja podejmowaniu studiów nad nim. Wiedza na temat tego zjawiska oparta jest głównie na treściach pochodzących z poradników wydawanych przeważnie przez praktyków tej formy biznesu. Ich propagandowy charakter często powoduje wiele niejasności wywołanych choćby niespójnością definicji MLM. Tymczasem w warunkach coraz większej niepewności, rosnących wymagań i oczekiwań rynku MLM powinien być postrzegany jako dobry przykład stymulowania przedsiębiorczości wśród społeczeństwa, zwłaszcza gdy weźmie się pod uwagę taką jego zaletę, jak niewielki kapitał początkowy potrzebny do rozpoczęcia działalności w oparciu o już dobrze sprawdzony i przetestowany produkt. W kontekście rosnącego znaczenia MLM w Polsce dogłębne badanie jego istoty wydaje się ważne zarówno dla nauki, jak i praktyki biznesowej. Rzetelna analiza tej formy działalności może przyczynić się do zrozumienia uwarunkowań sprzyjających dalszemu rozwojowi tego zjawiska zarówno na poziomie makro- (branża MLM), mezo- (przedsiębiorstwo MLM) i mikroekonomicznym (przedsiębiorca MLM). Publikacja zawiera oryginalny opis teoretyczny oraz empiryczny Multi Level Marketingu w odniesieniu do czynników, które wpływają na sukces działania przedsiębiorstwa na rynku. Zawarte w niej wnioski mogą być wykorzystane w praktyce, szczególnie w odniesieniu do podmiotów MLM, sprzedaży bezpośredniej i sieciowej. Może też służyć w procesie dydaktycznym na kierunkach związanych z biznesem, zarządzaniem, marketingiem, sprzedażą. Jej oryginalność zasadza się na szerokim naświetleniu tematyki oraz sfomułowaniu oryginalnych wniosków wynikających z własnych badań ilościowych oraz jakościowych. W tym sensie to praca innowacyjna. Książka wypełnia też istniejącą na rynku wydawniczym lukę w odniesieniu do marketingu bezpośredniego. Z recenzji prof. dr. hab. Henryka Mruka
Okładka książki Efektyzm - system podnoszący jakość życia społeczeństwa (społeczny controlling inwestycji) [B2B]
nowość

89,00 zł 52,47 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,16 zł

Jak w obliczu współczesnych wyzwań zadbać o oczekiwaną jakość życia społeczności poprzez wybór i realizację efektywnych projektów inwestycyjnych finansowanych ze środków publicznych, czyli unikanie marnowania zawsze ograniczonych zasobów? Przede wszystkim w trakcie wyboru projektów konieczne jest stosowanie kryterium efektywności. Pomaga ono uzyskiwać przewagę skwantyfikowanych korzyści nad nakładami inwestycyjnymi i kosztami eksploatacji związanymi z realizacją projektów. W nawiązaniu do ich efektywności autor, opierając się na swoim bogatym doświadczeniu, proponuje i opisuje pojęcie efektyzmu, oznaczające system rozwijany przez społeczności w celu podnoszenia jakości ich życia. System, który można także nazwać `społecznym controllingiem inwestycji`, składa się w praktyce z kilku podsystemów ... są to: Kultura efektywnościowa (zbiór norm, wartości, przekonań i zwyczajów) Dane i informacje pomagające ocenić poziom efektywności projektów Metody analizy efektywności i edukacja w ich zakresie Organizacje kontrolujące efektywność dysponowania środkami publicznymi Przepisy prawa dotyczące obowiązku efektywnego gospodarowania środkami publicznymi, a także odpowiedzialności za jego brak, i odpowiednia kultura prawna konieczna do stosowania tych przepisów
Okładka książki Mentoring. Teoria i dobre praktyki
nowość

89,00 zł 63,95 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,23 zł

Książka jest kompleksowym przewodnikiem po teoretycznych oraz praktycznych aspektach mentoringu. Dzięki lekturze czytelnik pozna m.in.: współczesne definicje, rodzaje i formy mentoringu, kompetencje i zadania mentora, w tym etyczne aspekty jego pracy, wybrane narzędzia mentoringu (m.in. zawieranie kontraktu, koło życia, model GROW), korzyści oraz kluczowe etapy wdrażania programu w organizacji. Ciekawym uzupełnieniem omówionych zagadnień są inspirujące studia przypadków autorstwa przedstawicieli biznesu oraz organizacji niekomercyjnych. Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów, pracowników działów marketingu, sprzedaży i PR. Zainteresuje również przedstawicieli zawodów prawniczych, pracowników naukowych oraz studentów wydziałów zarządzania, pedagogiki i psychologii. „Książka pokazuje nie tylko istotę problematyki, lecz również zagłębia się w meandry projektowania i wdrażania programów mentoringu. Przedstawiony tekst obfituje w praktyczne narzędzia mentoringowe. Celne wskazówki dotyczące tego, «czego nie robić», mogą istotnie ustrzec mentorów oraz osoby projektujące programy mentoringu w organizacjach przed powszechnymi błędami”. Z recenzji dr hab. Ewy Beck-Krali, profesor Akademii Górniczo-Hutniczej.
Okładka książki Sekrety umysłu milionerów. Praktyczne porady na ścieżce do bogactwa
nowość

49,00 zł 28,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,77 zł

Sekrety umysłu milionerów. Praktyczne porady na ścieżce do bogactwa Zmień sposób myślenia! Opracuj własny generalny plan milionera! Buduj trwałe dziedzictwo bogactwa i hojności! Ponadczasowe zasady sukcesu sformułowane przez Napoleona Hilla stanowią prostą i łatwą do zastosowania formułę bogacenia się. Pierwszym krokiem jest zmiana sposobu myślenia o sukcesie. Wiele osób próbuje zdobyć bogactwo ? dzięki tej książce przekonasz się, dlaczego niektórym to się udaje, a innym przeszkadzają ich własne nawyki i przyzwyczajenia. Nawet jeśli zarabianie pieniędzy nie stanowi głównego celu Twojego życia, musisz przyznać, że bezpieczeństwo finansowe jest niezwykle ważne dla rozwoju i zdobycia emocjonalnej wolności. Użyj siły swoich myśli do aktywowania mocy i kreatywności umysłu! Rozwijaj w sobie świadomość pieniędzy! Praktykuj samodyscyplinę na drodze do wolności finansowej! Zdobywaj wiedzę, przekuj ją w praktyczne plany i korzystaj z niej! Kształtuj nawyki, które doprowadzą Cię do doskonałej przyszłości! Zasady rządzące gromadzeniem pieniędzy są tak proste, że każdy może je stosować!
Okładka książki Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, marketerów
nowość

89,00 zł 52,47 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,84 zł

"Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, marketerów" Wydanie II zaktualizowane i rozszerzoneWszystko, co musisz wiedzieć o narzędziach reklamowych Google Żadna z gałęzi marketingu nie rozwija się i nie zmienia dziś równie dynamicznie, jak działania reklamowe prowadzone w internecie. Szczególnie mocną pozycję ma w tym świecie Google, który dostarcza marketerom cały pakiet narzędzi przeznaczonych do pozycjonowania, ustawiania reklam w wyszukiwarkach i na stronach, a także analizowania skuteczności własnych działań i zachowań klientów. Opanowanie narzędzi marketingowych, które oferuje Google, to warunek skutecznego promowania marki, jej produktów i usług w sieci. W osiągnięciu tego celu pomoże Ci ten podręcznik. Wprowadzi Cię on krok po kroku w świat SEO i SEM, wskaże, jak działać w Google Ads i Google Analytics 4, dostarczy niezbędnej teorii, podsunie dobre praktyki, a także listę konkretnych zadań do realizacji. Pokaże też przykłady i antyprzykłady do naśladowania i do unikania co pozwoli Ci lepiej poznać praktyczne zastosowanie opisywanych strategii i narzędzi. Dodatkowo pozycja zawiera ponad 150 minut dodatkowych materiałów wideo. Słowem, znajdziesz tu wszystko, czego potrzebujesz, by skutecznie korzystać z marketingowych narzędzi Google. Drugie wydanie podręcznika zostało wzbogacone o zagadnienia dotyczące współpracy z agencjami, studia przypadku i tematy przydatne dla osób, które chciałyby rozpocząć karierę w branży na stanowisku SEM specialist.
Okładka książki Zarządzanie procesami : Studia przypadków

23,48 zł 22,36 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,36 zł

Skrypt do przedmiotu Zarządzanie procesami.
Okładka książki Społeczna konstrukcja organizacji ery cyfrowej

59,00 zł 39,40 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,40 zł

Recenzowana praca stanowi niezwykle interesujące opracowanie o współczesnym paradygmacie kierowania potencjałem ludzkim, który pomieszcza się głównie w obszarze socjologii organizacji i zarządzania. Zawiera zarówno klasyczne, jak i najnowsze koncepcje dotyczące kierowania potencjałem społecznym w organizacji. Treści w niej zawarte świadczą o tym, że autor ma profesjonalną wiedzę i potrafi zastosować elastyczne i prognostyczne koncepcje, które wzbogacają teorie i praktyki kierowania potencjałem ludzi. Ma interdyscyplinarny charakter, gdyż obok socjologii organizacji i zarządzania podejmuje kwestie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, socjologii pracy i socjologii gospodarczej. Autor przedstawia w niej wybrane uwarunkowania pracy i zachowania człowieka w organizacji w różnych aspektach, z uwzględnieniem dotychczasowych teorii, wyników nowych badań i stanu współczesnej praktyki ich wdrażania. dr. hab. Zdzisław SIROJĆ Menedżerska Akademia Nauk Społecznych w Warszawie To cenna i oryginalna w sensie poznawczym i praktycznym monografia, która stanowi wnikliwe i kompetentne studium wiedzy o kierowaniu potencjałem społecznym, oparta na podstawach teorii socjologicznych, psychologicznych i zarządczych. Istotnym wkładem Autora jest zbudowanie teoretycznego podejścia do rozumienia potencjału społecznego w oparciu o teorie konstruktywizmu, konstrukcjonizmu, sieci i przepływu, które pozwalają na jego analizę i rozwój w kontekście procesów zachodzących w XXI wieku. Przyjęcie perspektywy socjologicznej, a w szczególności teorii instytucjonalno-organizacyjnej wraz z jej aparatem pojęciowym, wspartej metodologią badań społecznych, umożliwiło przedstawienie złożonego procesu kierowania strukturą społeczną organizacji w erze cyfrowej. Autor z dobrym skutkiem łączy teorie socjologiczne z wynikami badań oraz ich praktycznym zastosowaniem w kontekście zmian i złożoności funkcjonalnej, strukturalnej, instytucjonalno-organizacyjnej i sieciowej. Szczególnie ważne treści dotyczą twardych i miękkich narzędzi kierowania, takich jak: strategia, sieci struktur nieformalnych, kultura organizacyjna, kompetencje, motywacja i motywowanie oraz innowacje. W swoich analizach przede wszystkim skupia się na potencjale społecznym organizacji, wskazując na jego istotną rolę w realizacji celów organizacji. prof. dr hab. Felicjan BYLOK Katedra Socjologii Stosowanej i Zarządzania Zasobami Ludzkimi Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej Książka godna uwagi – głównie dla osób zajmujących się profesjonalizacją kierowania potencjałem ludzkim w organizacji. prof. dr hab. Jolanta GROTOWSKA-LEDER Katedra Socjologii Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Okładka książki Zarządzanie kosztami w działalności handlowej..

60,00 zł 40,61 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,61 zł

Zarządzanie w mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwach handlowych jest kluczem do sukcesu w zmieniającej się rzeczywistości biznesowej. Jak skutecznie zarządzać kosztami, obracać towarami i odnosić sukcesy w dynamicznym świecie handlu? Ta książka to źródło wiedzy dla właścicieli i pracowników mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw handlowych, a także dla studentów i badaczy zainteresowanych tą tematyką. Publikacja w przystępny sposób przedstawia: • specyfi kę działalności handlowej w Polsce oraz regulacje prawne, • formy obrotu towarowego i strategie cenowe, • metody ewidencji i rozliczania kosztów, • narzędzia wspomagające zarządzanie, takie jak analiza progu rentowności, budżetowanie czy benchmarking, • praktyczne przykłady zastosowania wiedzy w realnych przedsiębiorstwach. Dzięki kompleksowemu podejściu i studiom przypadków książka dostarcza zarówno solidnych podstaw teoretycznych, jak i praktycznych wskazówek − pomocnych w efektywnym zarządzaniu firmą w zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Przedstawiona problematyka może wzbogacić bibliografię z zakresu rachunku kosztów, rachunkowości fi nansowej oraz rachunkowości zarządczej, łącząc teorię z przykładami dla podmiotów handlowych.
Okładka książki Sztuczna Inteligencja. Inspiracje dla biznesu
nowość

69,00 zł 47,58 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,58 zł

„Sztuczna Inteligencja” (AI) stała się słowem roku 2023. Ludzkość zbudowała najpotężniejszą technologię w swojej historii. Technologię, która zmieni świat, w tym świat biznesu. Przedsiębiorstwa, które nie będą potrafiły wykorzystać sztucznej inteligencji w swojej działalności wypadną z rynku. Proces ten już się rozpoczął. I przyspiesza. Na rynku pojawiają się firmy, które korzystając ze zdobyczy tej technologii obniżyły koszty procesów biznesowych o 90 %. Wprowadziły produkty które bez AI nie mogłyby funkcjonować. Działają szybciej, sprawniej, zyskowniej niż konkurencja. Jak wdrożyć AI w swojej firmie. Od czego zacząć? Książka ta jest zbiorem inspiracji dla wszystkich, który chcą wsiąść do ekspresu z napisem „Sztuczna inteligencja”.
Okładka książki CRM. System czy strategia? Praktyczny przewodnik dla wdrażających

69,00 zł 51,02 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,02 zł

Czy CRM to tylko kolejny system informatyczny, czy może coś więcej? Dowiedz się, jak strategiczne podejście do CRM może zrewolucjonizować Twoje procesy biznesowe, poprawiając efektywność i zwiększając zadowolenie klientów. Książka "CRM. System czy strategia" to niezbędne kompendium wiedzy, które pomoże Ci przygotować firmę do wdrożenia CRM na wielu poziomach – od gruntownego zrozumienia potrzeb biznesowych, przez modyfikację procesów, aż po wybór i implementację odpowiednich narzędzi informatycznych. Znajdziesz tu praktyczne wskazówki, studia przypadków i ekspertyzy, które pozwolą Ci maksymalnie wykorzystać potencjał systemów CRM w rozwoju Twojej firmy. Niezależnie od tego, czy jesteś na początku drogi z CRM, czy szukasz sposobów na optymalizację istniejącego systemu, ta książka jest dla Ciebie. Zacznij przekształcać swoje podejście do zarządzania relacjami z klientami już dziś!
Okładka książki Zarządzanie kryzysowe. Zarys problematyki

25,20 zł 18,62 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,62 zł

Monografia jest próbą prezentacji wybranych zagadnień zarządzania kryzysowego, dynamicznie rozwijającej się dziedziny refleksji, która łączy wątki obecne w kilku dyscyplinach nauk społecznych. Omówione zostały kluczowe zagadnienia, choć należy zaznaczyć, że nie wyczerpują one obszernej problematyki. Opracowanie otwiera przegląd podstawowych pojęć, które tworzą teoretyczne ramy zarządzania kryzysowego. W rozdziale drugim omówione zostały elementy zarządzania ryzykiem, a w dalszej części pracy zagadnienia komunikacji, przywództwa i kierowania zespołami w sytuacjach kryzysowych.
Okładka książki Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości..

49,90 zł 29,42 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,19 zł

Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki życiowej. Każdy potencjalny kandydat o pracę sprzedaje szefowi historię o tym, jak zmieni jego firmę, podobnie jak mężczyzna sprzedaje kobiecie, że ta decydując się na związek z nim, będzie szczęśliwa. Sprzedaż jest wszędzie, a rynek matrymonialny, gospodarczy, intelektualny, emocjonalny czy rodzinny nie różnią się od siebie fundamentami, bo każdy z nich opiera się na interakcji między dwoma podmiotami, z których jeden ma ofertę wartości dla drugiego. Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część - Relations Game - uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game - bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż, świadome, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych.
Okładka książki Reskilling i upskilling

49,90 zł 29,42 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,19 zł

Reskilling i upskilling. Jak skutecznie wspomagać rozwój pracowników Rynek pracy jest dynamiczny i wciąż się zmienia - a Ty musisz się dostosować Zmiany są podyktowane nie tylko sytuacją gospodarczą, ale przede wszystkim dynamicznym postępem technologicznym. Robotyzacja, automatyzacja, cyfryzacja, stale rosnąca potęga AI, czyli sztucznej inteligencji, stawia przed firmami i ich pracownikami wciąż nowe wyzwania. W takim środowisku kluczowa jest adaptacja, a także zdolność do nieustannego podnoszenia posiadanych już umiejętności, czyli upskilling, i zdobywania nowych kwalifikacji, czyli reskilling. Właśnie tym kluczowym cechom Agnieszka Ciećwierz poświęca swoją najnowszą książkę. Czytając ją, zorientujesz się między innymi, na czym obecnie polega poszukiwanie i rozwijanie talentów w organizacji. Dowiesz się, czym reskilling różni się od redeploymentu, jak przygotować pracownika do upskillingu i jakie kompetencje mogą się okazać kluczowe na rynku pracy w najbliższej przyszłości. Nauczysz się projektować strategie rozwojowe bazujące na reskillingu i upskillingu, zaznajomisz się też z najlepszymi sposobami ich wdrażania. Poznasz ponadto dobre praktyki stosowane podczas udanych wdrożeń, co mamy nadzieję zainspiruje Cię do zainicjowania i przeprowadzenia zmian również w Twojej organizacji.
Okładka książki Podróże slużbowe 2025 Podatki 6/2024

44,90 zł 33,79 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,79 zł

"Podróże służbowe 2025" to publikacja, która powinna się znaleźć w każdym dziale kadr i HR. To przystępne i wyczerpujące opracowanie pomoże w pracy specjalistom z zakresu kadr i płac, kadrowym i księgowym. Zainteresuje też pracodawców oraz biura rachunkowe, które prowadzą obsługę w tym zakresie. Czytelnik dowie się z tej publikacji: jak prawidłowo sporządzić regulamin podróży służbowych, kiedy mamy do czynienia z podróżą służbową, jakie okresy podróży służbowej zaliczamy do czasu pracy, jak rozliczać delegację krajową po zmianach przepisów, jak rozliczać zagraniczne podróże służbowe. Podróż służbowa polega na wykonywaniu na polecenie pracodawcy zadania służbowego poza miejscowością, w której znajduje się stałe miejsce pracy pracownika lub w której znajduje się siedziba pracodawcy. Z tego tytułu pracownikowi przysługują należności na pokrycie kosztów związanych z tą podróżą. Są to diety oraz zwrot kosztów przejazdów, dojazdów środkami komunikacji miejscowej, noclegów oraz innych niezbędnych udokumentowanych wydatków. Prawidłowe dokumentowanie oraz rozliczanie kosztów podróży służbowych i związanych z nimi wydatków często sprawia kłopoty służbom kadrowo-płacowym.
Okładka książki Współczesne wyzwania bezpieczeństwa żywnościowego

60,00 zł 40,61 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,61 zł

Bezpieczeństwo żywnościowe jest jednym z największych wyzwań współczesnego świata, o kluczowym znaczeniu dla naszej egzystencji. Dlatego tak ważne jest podejmowanie wszelkich działań mających wpływ nie tylko na jego obecny, ale i przyszły stan, dających możliwość identyfikacji związanych z nim zagrożeń, źródeł ich powstawania oraz sposobów eliminacji. Monografia jest przeznaczona dla szerokiego grona Czytelników. Kolejne jej rozdziały poświęcone zostały takim zagadnieniom jak: - specyfika, wymiary i uwarunkowania bezpieczeństwa żywnościowego, - przegląd literatury w zakresie bezpieczeństwa żywnościowego, - wyzwania sektora rolno-spożywczego związane z zapewnieniem bezpieczeństwa żywnościowego, - działalność szkół wyższych na rzecz popularyzacji bezpieczeństwa żywnościowego.
Okładka książki Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy
nowość

54,90 zł 42,26 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,70 zł

Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się. Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina? Iluzja wyboruomawia 16½ kluczowych uprzedzeń psychologicznych, które każdy, niezależnie od branży, powinien dziś znać i rozumieć. Wyjaśnia, jak wykorzystać te mechanizmy, aby skuteczniej zdobywać klientów, utrzymywać ich lojalność i zwiększać sprzedaż. Badania psychologiczne dowodzą, że nawet drobne zmiany w sposobie pozycjonowania, promocji czy marketingu produktów mogą diametralnie wpłynąć na decyzje zakupowe klientów. I tak, dotyczy to także twoich zachowań! Przeczytaj tę książkę i dowiedz się: Jak wykorzystywać regułę peak end, siłę precyzji, mądrość dowcipu? Jak efekt Ikea wpływa na sprzedaż popularnych ciast? Jaką „zagrywkę” stosuje Netflix, że planujesz oglądać tylko jeden odcinek serialu, a 7 odcinków później orientujesz się, że pora iść spać? Richard Shotton, autor uznanego The Choice Factory, opiera się na badaniach akademickich, kampaniach reklamowych i własnych badaniach terenowych, aby stworzyć fascynujący i bardzo praktyczny przewodnik, który koncentruje się na punkcie, w którym marketing spotyka się z umysłem klienta. Dlaczego klienci podejmują takie, a nie inne decyzje zakupowe? Co sprawia, że niektóre produkty sprzedają się świetnie, a inne leżą na półkach? Iluzja wyboru Richarda Shottona to podróż przez meandry ludzkiej psychiki, która pomaga zrozumieć mechanizmy podejmowania decyzji. To, co urzekło mnie w tej książce, to połączenie wiedzy naukowej z praktycznymi przykładami. Shotton pokazuje, jak przełożyć wiedzę o błędach poznawczych na konkretne działania marketingowe i sprzedażowe. ̶ Anna Prończuk-Omiotek, Co-Founder SalesYY.com i WebAmigos.pl Ten skondensowany, praktyczny przewodnik, zawiera esencję psychologii i ekonomii behawioralnej gotową do zastosowania w marketingu, sprzedaży czy komunikacji. 16½ efektu psychologicznego o udowodnionym i sprawdzonym działaniu. Opisane na tyle prosto, aby nie tylko je poznać, ale i zrozumieć, jak z nimi działać. Chcesz wzmocnić swój przekaz, zwiększyć sprzedaż, wpłynąć na decyzje swoich klientów czy odbiorców? Świetny wybór! Czytaj, wdrażaj, stosuj! ̶ Krzysztof Buda, rozwojowy bibliotekarz, pasjonat i promotor czytelnictwa, autor oraz animator inicjatyw czytelniczych #Readfulness #Bookfulness #CzytelniaRozwojowa Dzięki tej książce będziesz lepiej wykonywać swoją pracę.
Okładka książki Marketing

179,00 zł 106,06 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 106,06 zł

Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzyli Keller i Chernev, od blisko 60 lat jest biblią menedżerów. Podstawą tego wydania jest szesnasta edycja amerykańska z roku 2022.Postępująca globalizacja, coraz większa rola społecznej odpowiedzialności biznesu, postępy w technologii, handlu elektronicznym i komunikacji cyfrowej, coraz większy wpływ mediów społecznościowych i powszechne zastosowanie analityki danych, automatyzacji marketingu i sztucznej inteligencji zmieniły zasady gry w wielu branżach i otworzyły drzwi nowym modelom biznesu. W odpowiedzi na te zmiany niniejsze wydanie Marketingu gruntownie przeprojektowano, aby dać menedżerom narzędzia niezbędne do odnoszenia sukcesów w nowym otoczeniu rynkowym.Nadrzędnym celem zmian, jakich dokonano na potrzeby tego wydania Marketingu, było stworzenie kompleksowego, aktualnego i angażującego podręcznika do marketingu, który opisuje i tłumaczy następujące funkcje, które składają się na nowoczesne zarządzanie marketingowe w XXI w.: tworzenie strategicznego planu marketingowego; rozumienie rynku i pozyskiwanie analiz rynkowych; tworzenie zwycięskich strategii marketingowych; projektowanie, komunikowanie i dostarczanie wartości dla rynku; zarządzanie rozwojem w sposób społecznie odpowiedzialny.Jak zawsze Marketing wyróżniają umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia, a do tego diagramy, tabele i wykresy, które doskonale uzupełniają omawiane treści.
Okładka książki Jak zarabiać przez Internet z AI

69,00 zł 40,68 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,74 zł

Jak zarabiać przez Internet z AI Freelancing wspomagany mocą sztucznej inteligencji? To działa! Wchodzimy w erę dynamicznych zmian związanych ze sztuczną inteligencją. Spodziewaliśmy się tego i już to widzimy AI rewolucjonizuje nasze życie, zmienia codzienne funkcjonowanie, ale również (a może przede wszystkim) zaczyna wpływać na sposób zarobkowania. Ten, kto szybciej nauczy się efektywnie korzystać z jej narzędzi, tego czeka sukces finansowy. Dotyczy to także osób z branży kreatywnej, pracujących na zlecenie. Ta książka wprowadzi Cię do świata najpopularniejszych platform freelancerskich, za których pośrednictwem możesz oferować swoje usługi, takich jak Fiverr, Upwork czy Useme. Autor podpowie Ci, jak dzięki narzędziom sztucznej inteligencji wykonać swoją pracę szybciej i efektywniej, niezależnie od tego, czy przygotowujesz audiobook, nagrywasz podcast, komponujesz muzykę, budujesz grę, piszesz dowolny tekst, czy... tworzysz wirtualnego influencera. W poradniku znajdziesz również praktyczne porady, jak zarządzać ryzykiem, jak reagować na negatywne opinie i jak unikać najczęstszych błędów finansowych.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,24 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,91 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,29 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,77 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,61 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,19 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,48 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,19 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,79 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj