KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

45,93 zł
72,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,37 zł

52,66 zł
73,50 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,37 zł

97,77 zł
129,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,77 zł

46,01 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,27 zł

44,72 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,72 zł

59,87 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,87 zł

58,55 zł
89,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,72 zł

52,60 zł
98,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,49 zł

32,77 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,62 zł

66,10 zł
69,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,23 zł
Okładka książki Praca zespołowa. Organizacja czasu, motywacja..

60,00 zł 40,51 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,51 zł

Monografia Anny Pluty i Hanny Soroki-Potrzebnej stanowi nowoczesne podejście do zagadnienia pracy zespołowej, uwzględniając zmiany, jakie zachodzą w tym obszarze pod wpływem nowych technologii, w tym sztucznej inteligencji. Autorki prezentują konkretne narzędzia (tradycyjne oraz nowoczesne) wspierające współpracę w zespołach, zachęcając liderów i członków zespołów do refleksji nad efektywnością działań zespołowych. Publikacja: • przedstawia narzędzia zwiększające synergię w zespole, • inspiruje do wprowadzenia zmian w pracy zespołowej, • ukazuje, jak wykorzystanie sztucznej inteligencji może poprawić sprawność działania zespołów, • oferuje badaczom i praktykom biznesowym cenne wskazówki na temat efektywnej pracy w zespole w kontekście nowoczesnych technologii. To książka dla liderów, menedżerów, pracowników oraz badaczy zainteresowanych doskonaleniem współczesnej pracy zespołowej, uwzględniając dynamiczny rozwój technologii.
Okładka książki Antysprzedaż

69,90 zł 55,07 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,67 zł

PRZYPOMNIJ SOBIE WSZYSTKO, CO WIESZ O SPRZEDAŻY A TERAZ… ZAPOMNIJ O TYM Czy zastanawiałeś/-aś się kiedykolwiek nad tym, dlaczego sprzedaż bywa tak bardzo trudna, mozolna i nierzadko frustrująca? Jeśli do dziś nie znalazłeś/-aś satysfakcjonującej cię odpowiedzi, to prawdopodobnie ta publikacja jest napisana właśnie dla ciebie. Ta książka, drogi czytelniku, jest w takim samym stopniu herezją, co inspiracją. Użytecznym poradnikiem i jednocześnie cyniczną rozprawką filozoficzną. O sprzedaży, życiu, lękach, kłamstwach i odwadze. Wciągnie cię praktycznie od samego początku… potem cię przeżuje… i ostatecznie odmieni. ZARYZYKUJESZ? CZY ODPUSZCZASZ? Dariusz Milczarek - człowiek wielu profesji i pasji – sprzedawca, konsultant, nauczyciel, menedżer, przedsiębiorca, aktor i mówca motywacyjny. Jeden z pionierów i współtwórców polskiego rynku doradztwa i edukacji biznesowej. Od siedemnastu lat propagator i entuzjasta Systemu Sprzedaży Sandlera. Nietuzinkowa osobowość, niekwestionowany autorytet i mentor dla wielu handlowców oraz menedżerów.
Okładka książki Jak przekuć projekt technologiczny w biznesowy sukces

69,90 zł 55,07 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,67 zł

Praktyczny przewodnik dla inżynierów, którzy chcą mieć wpływ Czy jesteś inżynierem, który czuje, że może więcej? Masz pomysły, które mogłyby zrewolucjonizować technologię, ale nie zawsze wiesz, jak przekonać do nich zarząd? Ta książka jest dla ciebie. Jarosław Gracel – praktyk Przemysłu 4.0, lider transformacji cyfrowej, menedżer i wykładowca MBA – pokazuje, jak inżynier może stać się liderem, który nie tylko projektuje, ale także wdraża, przekonuje i przeprowadza zmianę. Książka, która rozwiązuje realne problemy inżynierów Współczesny inżynier jest partnerem dla biznesu, powinien rozumieć liczby, strategię i dynamikę rynku. Ta książka pomaga sprostać kluczowym wyzwaniom, przed którymi stają inżynierowie, i pokazuje, jak: obronić projekt przed zarządem uzasadnić inwestycję w nową technologię przełożyć pomysł na język finansów i rentowności zdobyć zaufanie i zbudować swoją pozycję w organizacji wyjść poza rolę eksperta technicznego i rozwijać kompetencje liderskie. Konkretne narzędzia i sprawdzone metody Znajdziesz tu: finansowe uzasadnienie inwestycji technologicznej (analiza rentowności, ROI, próg opłacalności) model 4×O – jak inżynier staje się liderem studium przypadku – jak wygląda transformacja cyfrowa od środka wskazówki, jak budować swoją odwagę menedżerską przykłady z polskiego przemysłu i doświadczeń autora. Dla kogo jest ta książka? Dla wszystkich inżynierów i specjalistów technicznych, którzy mają dość bycia tylko trybikiem w systemie, i chcą: stać się liderem zmian lepiej rozumieć decyzje zarządu i brać udział w ich podejmowaniu osiągać realny wpływ w organizacjach technologicznych przekraczać strefę komfortu, rozwijać się i inspirować innych. Przemysł przyszłości potrzebuje odważnych inżynierów W czasach czwartej rewolucji przemysłowej nie wystarczy być ekspertem technicznym. Potrzebni są inżynierowie, którzy rozumieją kontekst biznesowy, potrafią myśleć strategicznie i nie boją się brać odpowiedzialności. Odwaga – do stawiania pytań, do wystąpień przed zarządem, do podejmowania decyzji mimo niepewności – staje się dziś kluczową kompetencją inżyniera przyszłości. Autor książki Jak przekuć projekt technologiczny w biznesowy sukces Jarosław Gracel – automatyk i robotyk, absolwent AGH. Prezes zarządu firmy ASTOR, działającej w obszarze inteligentnych technologii dla przemysłu. Ambasador Przemysłu 4.0 i współautor koncepcji Inżyniera 4.0. Praktyk biznesu z 19-letnim doświadczeniem w branży, pasjonujący się „dogadywaniem” inżynierów z menedżerami. Zaczynał jako inżynier wsparcia technicznego oraz konsultant techniczny i biznesowy. Był również menedżerem projektów, liderem i menedżerem zespołów, w końcu także członkiem zarządu i prezesem całej organizacji. Takie doświadczenie daje mu możliwość przyjmowania perspektywy zarówno inżyniera, jak i menedżera. Jest wykładowcą studiów MBA AI & Digital Transformation oraz Executive MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz MBA Digital Transformation w Akademii Leona Koźmińskiego. Został czterokrotnie uznany przez studentów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej „Najlepszym Wykładowcą MBA w kategorii Digital Transformation”.
Okładka książki Dobrobyt społeczności

59,90 zł 47,20 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,01 zł

Nasz załamujący się model ekonomiczny pogłębia nierówności i pozbawia nas wiary w sprawczość. Korzystają na tym korporacje, cierpią zaś lokalne społeczności. Jak możemy to zmienić? Joe Guinan i Martin O’Neill przedstawiają nowe podejście, które pobudza równościowy rozwój i zapewnia szerokie współdzielenie bogactwa. Pokazują, jak model „Community Wealth Building”, czyli budowanie bogactwa społeczności, może przyczynić się do transformacji naszego systemu gospodarczego przez tworzenie sieci instytucji opartych na współpracy – od spółdzielni pracowniczych po społeczne fundusze powiernicze zarządzające gruntami i publiczne banki – zapewniających sprawczość i wzbogacających wielu, a nie tylko nielicznych. Ta książka to ważny krok do budowania równiejszych, inkluzywnych i bardziej demokratycznych społeczności.
Okładka książki Ukryte indeksowanie

69,00 zł 52,92 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,92 zł

Ukryte indeksowanie to praktyka stosowana przez niektóre spółki zarządzające aktywami, polegająca na relatywnie pasywnym podejściu do zarządzania portfelem inwestycyjnym przez fundusze deklarujące aktywne podejście do tego procesu, przy jednoczesnym obciążaniu uczestników stosunkowo wysokimi kosztami, nieadekwatnymi do wykazywanego w praktyce zaangażowania w proces inwestycyjny. Według Europejskiego Urzędu Nadzoru Giełd i Papierów Wartościowych działania te są nie tylko formą nadużycia, ale także pogarszają ex ante sytuację finansową inwestorów. Lokując oszczędności w tego typu funduszach, osiągają oni średnio gorsze wyniki inwestycyjne netto, niż gdyby inwestowali w podmioty naprawdę aktywnie zarządzane. Parafrazując słowa Johna C. Bogle`a, można powiedzieć, że uczestnicy takich funduszy płacą za dużo w stosunku do tego, co otrzymują. Monografia obejmuje charakterystykę ukrytego indeksowania, opis metod jego identyfikacji, przegląd badań naukowych i analizę tego zjawiska na rynku funduszy inwestycyjnych w Polsce. Zawiera również rekomendacje dla podmiotów odpowiedzialnych za stanowienie prawa rynku finansowego i nadzorujących jego przestrzeganie, firm zarządzających aktywami oraz inwestorów.
Okładka książki Skąd się biorą innowacje i dlaczego rozkwitają w wolności

69,00 zł 66,10 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,10 zł

Ridley przedstawia historię innowacji i to, jak musimy zmienić nasze myślenie na ten temat.Innowacja jest głównym wydarzeniem współczesności, powodem, dla którego doświadczamy zarówno znacznej poprawy standardów życia, jak i niepokojących zmian w naszym społeczeństwie. Zapomnijmy o krótkoterminowych symptomach, takich jak Donald Trump i Brexit, to innowacje same w sobie je wyjaśniają i to one ukształtują XXI wiek na dobre i na złe. Innowacje pozostają jednak tajemniczym procesem, słabo rozumianym przez decydentów politycznych i biznesmenów, trudnym do przywołania do porządku, ale nieuniknionym i nieubłaganym, gdy już się wydarzy.Ridley argumentuje w tej książce, że musimy zmienić sposób, w jaki myślimy o innowacjach, aby postrzegać je jako stopniowy, oddolny, przypadkowy proces, który przytrafia się społeczeństwu jako bezpośredni rezultat ludzkiego nawyku wymiany, a nie uporządkowany, odgórny proces rozwijający się zgodnie z planem. Innowacja zasadniczo różni się od wynalazku, ponieważ polega na przekształcaniu wynalazków w rzeczy praktyczne i przystępne cenowo dla ludzi. W niektórych sektorach proces ten przyspiesza, a w innych zwalnia. Jest to zawsze zjawisko zbiorowe, oparte na współpracy, a nie kwestia samotnego geniuszu.
Okładka książki Czego cię nie nauczą w Harvard Business School. Praktyczne porady legendarnego biznesmena.

69,99 zł 42,48 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,17 zł

KLASYKA LITERATURY BIZNESOWEJ WRESZCIE W POLSCE Mark H. McCormack – pionier marketingu sportowego i jeden z najbardziej wpływowych amerykańskich przedsiębiorców – odsłania kulisy skutecznego zarządzania, negocjacji i prowadzenia firmy. Swoje porady opiera na wieloletnim doświadczeniu w budowaniu globalnej organizacji o wielomilionowych przychodach. Niezależnie od tego, czy chodzi o sfinalizowanie transakcji, zmotywowanie pięciotysięcznej armii sprzedawców czy negocjacje w cztery oczy – niezmiennym fundamentem sukcesu w biznesie są relacje międzyludzkie. McCormack uczy więc, jak: · czytać ludzi, robić dobre wrażenie i zdobywać przewagę, · budować trwałe, wartościowe relacje biznesowe, · prowadzić negocjacje w trudnych sytuacjach, · skutecznie rozwijać biznes i utrzymywać się w grze przez wiele lat. To nie jest książka pełna akademickich teorii. To zbiór zasad, które rządzą prawdziwym światem biznesu, gdzie decyzje trzeba podejmować szybko, a stawką są wielkie pieniądze i reputacja. Lektura obowiązkowa dla menedżerów, liderów i przedsiębiorców, którzy chcą sięgać po więcej i wzmacniać swoją pozycję na rynku. Praktyczne i sprawdzone metody z pierwszej linii biznesowego frontu.
Okładka książki Reguła 80/20 na co dzień. Prosta droga do bogatszego i pełniejszego życia

69,00 zł 42,57 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,79 zł

Zasada Pareto mówi, że w większości przypadków 20% nakładu pracy i wysiłku odpowiada za 80% rezultatów. Brzmi jak bajka? Możliwe, ale nią nie jest. Richard Koch wraca do tematu w tej książce - tym razem w postaci porad na kolejne dni, jak żyć lepiej, wkładając w to mniejszy wysiłek Na każdy dzień roku przypada jeden rozdział o sekretach osiągania sukcesu i pielęgnowania inteligentnego lenistwa. W trakcie lektury zastanowisz też się nad tak poważnymi sprawami, jak poczucie szczęścia, wiara w swoje siły, relacje i pieniądze. Dzień po dniu, rozdział po rozdziale przekonasz się, że relatywnie niewielki wkład wystarczy, aby uzyskać pożądane rezultaty we wszystkich ważnych dziedzinach życia. Ta książka pomoże Ci w odkrywaniu coraz to nowszych sposobów na stawanie się szczęśliwszym człowiekiem, któremu lepiej się powodzi, który mniej się stresuje i odnosi więcej sukcesów. Reguła 80/20: dzień po dniu buduj szczęśliwe życie pełne sukcesów!
Okładka książki Kompletny przewodnik po Power Query (M). Opanuj wykonywanie złożonych przekształceń danych

169,00 zł 102,57 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,50 zł

Kompletny przewodnik po Power Query (M). Opanuj wykonywanie złożonych przekształceń danych Profesjonalna analiza danych ułatwia podejmowanie opłacalnych decyzji, a przekształcanie danych jest krytycznym etapem tego procesu. Nieocenionym narzędziem dla każdego, kto chce przetwarzać dane na profesjonalnym poziomie, jest Power Query. Zdobycie wysoce zaawansowanych umiejętności wymaga dogłębnego poznania M - języka zaimplementowanego w Power Query. Dzięki temu praktycznemu przewodnikowi w pierwszej kolejności opanujesz podstawy języka M. Po zapoznaniu się z kluczowymi koncepcjami stopniowo będziesz stosować tę wiedzę do coraz bardziej zaawansowanych przekształceń danych. Zajmiesz się także takimi zagadnieniami jak optymalizacja wydajności zapytań, obsługa błędów i implementacja efektywnych technik przetwarzania danych. W każdym rozdziale znajdziesz wiele przydatnych przykładów, za sprawą których rozwiniesz umiejętności pozwalające używać Power Query do radzenia sobie z realnymi wyzwaniami i poprawiania swoich umiejętności analitycznych. Przekonasz się, że dzięki zdobytym w ten sposób umiejętnościom z łatwością zastosujesz funkcje Power Query do przekształcania danych! W książce: solidne podstawy Power Query i M funkcje służące do wykonywania złożonych przekształceń danych wartości, typy i struktury sterujące w Power Query wydajna obsługa błędów strategie optymalizacji wydajności w Power Query i M przykłady rzeczywistych scenariuszy Rozpocznij fascynującą podróż do świata zaawansowanej analizy danych!
Okładka książki Pierwsze kroki menedżera. Jak zadbać o wyniki, zespół i siebie

49,90 zł 30,78 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,78 zł

Pierwsze kroki menedżera. Jak zadbać o wyniki, zespół i siebie Jakim menadżerem chcesz zostać? Jeśli jesteś początkującym menadżerem, niedawno awansowanym na to ważne stanowisko, po pierwsze gratulacje. To Twój wielki sukces. Na pewno czujesz dumę. Z drugiej strony masz prawo do obaw, możesz się zastanawiać nad tym, czy sobie poradzisz, czy wiesz wszystko, co osoba na Twoim miejscu powinna wiedzieć. Może chcesz się dowiedzieć więcej na temat szefowania, ale czujesz, że ogrom nowych obowiązków odbiera Ci szansę na gruntowne przestudiowanie tematu, nim zaczniesz na poważnie zarządzać swoim zespołem Ta książka powstała z myślą o osobach takich jak Ty. Jej zadaniem jest wspomóc Cię w pierwszych miesiącach pracy na nowym stanowisku. Bazując na historii pewnego początkującego menadżera i podlegających mu pracowników, w skondensowanej formie opowiada o tym, jak skutecznie radzić sobie z problemami, które z pewnością napotkasz podczas wypełniania nowych zadań. Opowieści o Janku bo takie imię nosi nasz bohater towarzyszą komentarze ekspertów, a także pigułki wiedzy psychologicznej i zarządczej, potrzebnej na tym etapie szefowania. Dodatkowo autorzy poradnika umieścili w nim kilka skryptów rozmów dotyczących kontraktowania, feedbacku, doceniania i problemów w zespole. Książka Pierwsze kroki menedżera jest użyteczną pozycją na start. W opisanej w niej historii Janka można się przejrzeć jak w lustrze i odnaleźć swoje dylematy i trudności w zarządzaniu ludźmi. Komentarze ekspertów i pigułki wiedzy pozwalają odnaleźć się w gąszczu wyzwań. Wskazówki autorów przynoszą większy spokój, układają w głowie priorytety i obniżają napięcie, jakie może towarzyszyć w pierwszych miesiącach pracy menedżerskiej. Dodatkowym atutem są przykłady dialogów, które mogą stanowić inspirację i pomoc w przygotowaniu się do podobnych rozmów w codziennym życiu. Polecam szczególnie osobom, które nie miały okazji rozwijać swoich kompetencji liderskich i które szukają lekkiej i praktycznej lektury. Joanna Grela, Psycholog Biznesu | Coach MCC ICF Każdego roku pojawia się mnóstwo książek o zarządzaniu. Niektóre obiecują gotowe recepty na sukces, inne skupiają się na teoriach, które trudno przenieść do codziennej pracy. Dlaczego akurat Przypadki młodego menadżera? Co sprawia, że warto po nią sięgnąć? Bo łączy to, co rzadko idzie w parze: autentyczną historię z życiową wiedzą psychologiczną i menadżerską. To nie jest kolejna książka z checklistą. To opowieść, która uczy przy okazji. Śledzimy losy Janka, świeżo awansowanego lidera, który zostaje wrzucony na głęboką wodę. Nie ma szkoleń, nie ma mentora, ma tylko... siebie, zespół i masę wyzwań. Awansował z zespołu i teraz zarządza byłymi kolegami. Popełnia błędy, uczy się na nich, próbuje, słucha i z czasem odkrywa, czym naprawdę jest dojrzałe przywództwo. To książka nie o teoretycznych sytuacjach, a o realnych dylematach: jak delegować, jak rozmawiać, jak wspierać młodych pracowników, jak radzić sobie z niepokornym seniorem, z konfliktem, porażką i brakiem pewności siebie. Druga część książki to swoista apteczka menadżerska, czyli konkretne "pigułki wiedzy" na temat feedbacku, motywacji, mindsetu, różnorodności, budowania zespołu, a nawet tego, jak nie zmarnować entuzjazmu młodego pracownika. Ta książka odczarowuje zarządzanie. Nie chodzi w niej o złote rady. Pokazuje, że warto być uważnym, uczciwym, odważnym i otwartym. Uczy, że lider nie musi wszystkiego wiedzieć od razu. Wystarczy, że chce się uczyć. To czysta esencja podejścia opartego na growth mindset. Inga Bielińska, Executive Coach (MCC ICF, EIA Senior Practitioner)| Team Coach (ACTC ICF, EMCC ITCA Practitioner)
Okładka książki Klient, klient, klient! Jak odpowiednia postawa przesądza o sukcesie lub porażce projektu

59,00 zł 36,40 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,04 zł

Klient, klient, klient! Jak odpowiednia postawa przesądza o sukcesie lub porażce projektu Klient jest najważniejszy! Wszyscy znamy to powiedzenie. Wyświechtany slogan, z którym każdy wielokrotnie się spotykał. Czy prawdziwy? Jak najbardziej. W teorii oczywiście tak, wszak to klient jest dawcą zleceń, dzięki niemu mamy pracę. W praktyce często narzekamy i myślimy: "Wszystko byłoby OK, gdyby nie pomysły/oczekiwania/marudzenie klienta". Bezsensowna postawa, jednak jakże powszechnie praktykowana. Tym bardziej niebezpieczna, klient bowiem prędzej czy później się zorientuje, że uznajemy go za problem. Wyczuje niechęć lub wręcz wrogą postawę i przy najbliższej okazji zrezygnuje ze współpracy. A my stracimy źródło dochodu. Jak temu zapobiec? Jak wrócić na właściwe tory i myśleć prokliencko? Jak przekonać zespół, że to my jesteśmy dla klienta, a nie odwrotnie? Przede wszystkim trzeba sobie na nowo uświadomić, że nie działamy w oderwaniu od rzeczywistości. Po drugiej stronie, po stronie zleceniodawcy, także są ludzie to z nimi i dla nich pracujemy. Jeśli wyjdziemy od tego przekonania, będziemy w stanie pomóc sobie i swojemu zespołowi podejść do problemów z właściwym nastawieniem. Wiedza merytoryczna, doświadczenie, certyfikaty i sprzęt, na którym pracujemy, są bowiem ważne. Jednak wciąż klient jest najważniejszy. Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób na nowo przekonać do tego siebie, pracujących dla Ciebie ludzi i... oczywiście Twoich klientów. Opinie o książce: Kiedyś wierzyłem, że największe wyzwania czekają na krańcach świata na biegunach, pustyniach, szlakach, które przemierzałem samotnie, zmagając się z siłami natury. Dziś wiem, że równie wielkim wyzwaniem jest codzienna wyprawa po zaufanie klienta. I właśnie o tej wyprawie pełnej niespodzianek, trudnych wyborów, a czasem też błędów opowiada książka Klient, klient, klient! To nie jest książka o sprzedaży. To książka o postawie. Jako założyciel Invena S.A., Kaminski Foundation, Kaminski Academy, a także wydawnictwa MAKAMI wielokrotnie miałem okazję się przekonać, że prawdziwy rozwój firmy rozpoczyna się tam, gdzie kończy się "projekt", a zaczyna relacja. Klient to nie cel do zdobycia, lecz partner w drodze. Autor tej książki doskonale to rozumie. Pokazuje, że sukces to nie kwestia strategii, ale codziennych wyborów i odwagi, by stawać w prawdzie także wtedy, gdy coś poszło nie tak. Ta książka przypomina mi wyprawy polarne nie dlatego, że jest ekstremalna, ale dlatego, że uczy pokory, wytrwałości i odpowiedzialności. Tak jak na biegunie, tak i w biznesie: liczy się przygotowanie, odporność i umiejętność reagowania na zmienne warunki. Ale przede wszystkim liczy się człowiek. Klient, klient, klient! to przewodnik po ludzkiej stronie biznesu. Zamiast pustych frazesów konkretne historie. Zamiast wykresów refleksje. Zamiast teorii praktyka oparta na wartościach. To lektura dla tych, którzy chcą budować nie tylko firmy, ale też siebie: jako liderów, partnerów, ludzi. Z całego serca polecam. Marek Kamiński, zdobywca biegunów, założyciel Invena S.A., Kaminski Foundation, Kaminski Academy i wydawnictwa MAKAMI, twórca Metody Biegun
Okładka książki Negocjacje międzykulturowe i współpraca międzynarodowa w biznesie i administracji

69,00 zł 42,57 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,79 zł

Negocjacje międzykulturowe i współpraca międzynarodowa w biznesie i administracji Cel: zrozumieć osobę z drugiej strony globu Żyjemy w zglobalizowanym świecie, w którym odległości między partnerami w rozmowach zdaje się wyznaczać jedynie prędkość łącza internetowego i ewentualnie różnica czasu. Jednak to tylko pozory. Istnieje jeszcze jedna, w pierwszym momencie niewidzialna, a w rzeczywistości kluczowa przeszkoda, która, o ile do jej forsowania podejdziemy nieumiejętnie, może pogrzebać szanse na skuteczną współpracę administracyjną i biznesową z cudzoziemcami. Ta przeszkoda jest zbudowana z różnic kulturowych. W "płaskim świecie", w którym współdziała ze sobą tak wielu ludzi z różnych stron świata, nie ma bardziej krytycznego i zarazem skomplikowanego tematu niż negocjacje i współpraca międzykulturowa. Obojętnie, czy strony określają cenę, warunki kontraktu, przekonują się nawzajem do kooperacji, określają budżet lub przełamują poważny impas znajomość odmienności cechujących daną nację odgrywa nieocenioną rolę. Jeśli zatem mamy być efektywni jako organizacje i jako jednostki działające w ramach tych organizacji, musimy się nauczyć myśleć i negocjować globalnie. Menedżerze, negocjatorze, szefie firmy, dyplomato, przedstawicielu administracji publicznej! Ta książka przygotuje Cię do prowadzenia rozmów z przedstawicielami nieznanych Ci kultur. Podpowie, jak reagować na różnice występujące między uczestnikami spotkania, i pomoże osiągnąć sukces, a tym samym przyczyni się do umocnienia cennej międzynarodowej współpracy.
Okładka książki Zarządzanie ryzykiem personalnym w szpitalach

89,90 zł 59,15 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,15 zł

W polskim systemie ochrony zdrowia kluczową rolę odgrywają szpitale należące głównie do sektora publicznego. Zatem niezwykle ważną kwestią jest podnoszenie skuteczności ich działania z uwzględnieniem misji społecznej dotyczącej udzielania świadczeń zdrowotnych służących zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu lub poprawie zdrowia. W kontradykcji do tej misji stoi jednak efektywność ekonomiczna, która może powodować liczne trudności w funkcjonowaniu szpitali de facto zwiększać ryzyko zarządzania nimi. Zasadniczym celem autorek niniejszej monografii jest identyfikacja ryzyka personalnego w szpitalach ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki szpitali publicznych oraz opracowanie zaleceń w tym zakresie.
Okładka książki Znaczenie interesariuszy zewnętrznych w kształtowaniu doświadczeń organizacji

79,91 zł 52,56 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,56 zł

Doświadczenia wynikające z relacji z interesariuszami odgrywają fundamentalną rolę w wyznaczaniu kierunków działania i rozwoju na rynku. Na podstawie przeprowadzonych badań można stwierdzić, że doświadczenia interesariuszy są kreowane na różnorodne sposoby, a ich intensyfikacja zależy od poziomu zaangażowania poszczególnych podmiotów. Parki naukowo-technologiczne oraz muzea skansenowskie wspierają kreowanie doświadczeń poprzez organizację różnorodnych wydarzeń, szkoleń oraz spotkań networkingowych. W branży hotelarskiej wskazano, że narzędziem intensyfikującym doświadczenia z interesariuszami, kreującym zaufanie i lojalność, są standardy, które gwarantują jakość, oraz poszanowanie wartości, jaką jest ochrona środowiska. Technologie również odgrywają istotną rolę we wspomaganiu doświadczeń, przyczyniając się do budowania zaufania, dzielenia się wiedzą oraz kształtowania reputacji. Uzyskane wyniki sugerują, że działania w zakresie budowania relacji doświadczeń nie są przypadkowe, a raczej zaplanowane i ujęte, najczęściej ujęte w strategiach czy innych dokumentach operacyjnych. Ponadto przedsiębiorstwa, które wykazują ograniczone działania w zakresie budowania relacji z interesariuszami (np. branża spożywcza), często borykają się z brakiem odpowiednich strategii, które mogłyby je opisywać i kierować organizacjami w tworzeniu wartościowych doświadczeń i relacji z interesariuszami. Doświadczenia wynikające ze współpracy z interesariuszami prowadzą także do wielu pozytywnych efektów, takich jak rozwój, pozyskanie finansowania, podniesienie poziomu innowacyjności i konkurencyjności, wymiana zasobów, zmiany w strategiach organizacyjnych oraz zwiększenie efektywności operacyjnej. Pozytywne doświadczenia wzmacniają reputację przedsiębiorstwa, czyniąc ją bardziej wiarygodną, stabilną organizacyjnie i odpowiedzialną społecznie. Mogą prowadzić do większej wzrostu lojalności i lepszych wyników biznesowych. Co więcej, doświadczenia również te o zabarwieniu negatywnym mogą konstruktywnie wpłynąć na politykę, decyzje czy strategie organizacyjne. Przykładem takich doświadczeń posłużono się w rozdziale omawiającym przemysł ciężki, w którym krytyka ze strony innego kraju, czy organizacji ekologicznych doprowadziła do zmiany polityki środowiskowej i kierunków działania. Podsumowując, należy stwierdzić, że doświadczenia wynikające z relacji z interesariuszami są nie tylko kluczowe dla bieżącego sukcesu organizacji, ale także wyznaczają kierunki jej przyszłego rozwoju, wpływając na wszystkie aspekty jej funkcjonowania, również w kontekście koncepcji ESG. To wskazuje, że doświadczenia wzbogacają organizacje o wiedzę, dzięki czemu mogą one uczestniczyć w procesie ciągłego uczenia się i doskonalenia, co jest cechą charakterystyczną współczesnych organizacji funkcjonujących w gospodarkach opartych na wiedzy. Ponadto te doświadczenia sprzyjają innowacyjności i adaptacyjności, umożliwiając organizacjom utrzymanie konkurencyjności na szybko zmieniającym się rynku. Wykorzystując wgląd interesariuszy, organizacje mogą lepiej przewidywać przyszłe trendy i wyzwania, zapewniając sobie długoterminową stabilność i rozwój. Jednocześnie należy również pamiętać, że doświadczenia wynikające ze współpracy mają charakter dwukierunkowy, a decyzje podejmowane przez organizacje w odpowiedzi na doświadczenia mogą mieć dalekosiężne konsekwencje, zarówno pozytywne, jak i negatywne, dlatego wymagają one szczególnej uwagi.
Okładka książki Od Z do A. Jak to zrobiliśmy? w.2

59,99 zł 39,46 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,46 zł

Amazon powstał w garażu w 1994 roku, a dziś jest najbogatszą firmą na świecie. Jak to osiągnął? Jakie wnioski z tego niezwykłego sukcesu mogą wyciągnąć inni i co mogą wdrożyć w swoich biznesach?   Od Z do A to jednocześnie praktyczny poradnik i opowieść o firmie. Autorzy po raz pierwszy zdradzają opinii publicznej, jak ten gigant działa od środka. Opowiadają o tym, jak 14 zasad przywództwa Amazona przekłada się na przebieg procesu decyzyjnego na każdym poziomie organizacji. Prezentują wnikliwą analizę i w przystępny sposób wyjaśniają, w jaki sposób można zastosować te zasady w innych firmach niezależnie od ich rozmiarów. Tłumaczą też, jaki wpływ na kulturę organizacji mają cztery fundamentalne założenia Amazona, a mianowicie: obsesja na punkcie klienta, perspektywiczne myślenie, nastawienie na tworzenie wynalazków oraz doskonałość operacyjna.
Okładka książki Myślenie wizualne

99,00 zł 78,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 79,88 zł

To wyjątkowa publikacja, która prezentuje dorobek dydaktyczny jednego z najważniejszych polskich projektantów, prof. Romana Duszka. To nie tylko zbiór ponad trzydziestu zadań projektowych realizowanych na uczelniach w Polsce i USA, ale przede wszystkim intelektualny manifest projektowania jako sposobu myślenia.Książka łączy teorię i praktykę, oferując konkretne narzędzia oraz inspirację dla nauczycieli, studentów i praktyków. Tomasz Bierkowski i Mariusz Wszołek przedstawiają metodologię pracy prof. Duszka, w której punkt wyjścia stanowi rozpoznanie rzeczywistego problemu, a nie indywidualna ekspresja twórcy. Publikacja zawiera również eseje, cytaty, konteksty wystawiennicze i bogaty materiał ilustracyjny. To podręcznik, przewodnik i hołd złożony projektantowi, którego myśl o edukacji projektowej wyprzedziła swoje czasy.
Okładka książki Klucz do akumulacji

59,00 zł 47,08 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,61 zł

Dlaczego jednym udaje się budować majątek szybciej i skuteczniej niż innym?Czy to kwestia szczęścia, a może zrozumienia niewidzialnych mechanizmów, które napędzają wzrost?Książka ta zabierze Cię w fascynującą podróż przez świat akumulacji - finansów, wiedzy, kapitału, a nawet biologii czy antropologii. Autor w przystępny i interesujący sposób tłumaczy, jak działa procent składany efekty kuli śnieżnej, zapadki i sprzężenia zwrotne. Przedstawia konkretne strategie budowy kapitału i obala mit, że akumulacja to tylko domena najbogatszych.To książka dla tych, którzy chcą zbudować coś trwałego - majątek, firmę, kolekcję, reputację - i zrozumieć, dlaczego cierpliwość i systematyczne mądre działanie jak niewidzialna maszyna produkują wzrost.
Okładka książki Podstawy inwestowania

59,00 zł 47,08 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,61 zł

Nie musisz być ekspertem ani poświęcać każdej wolnej chwili na analizowanie rynku, aby inwestować skutecznie. Potrzebujesz wiedzy, którą znajdziesz w tej książce.Inwestowanie nie jest sztuką dla wybranych ani hazardem dla odważnych. To sposób na spokojne budowanie majątku i zabezpieczenie przyszłości pod warunkiem, że wiesz, jak robić to mądrze.Ta książka pokaże Ci, jak inwestować skutecznie, unikając najczęstszych błędów i kosztownych złudzeń. Dzięki niej nauczysz się, jak:zacząć, nawet jeśli masz mały kapitał i brak doświadczenia,realnie ocenić ryzyko i ustalić cele finansowe,zbudować portfel oparty na niskokosztowych funduszach indeksowych,dywersyfikować inwestycje, by zmniejszyć ryzyko strat,wykorzystać czas i procent składany jako największych sprzymierzeńców,unikać emocjonalnych decyzji i zachować spokój gdy rynek szaleje.Burton G. Malkiel i Charles D. Ellis, doświadczeni praktycy i uznani eksperci od inwestowania, krok po kroku prowadzą Cię przez proces podejmowania decyzji finansowych. Bez skomplikowanego żargonu i zbędnych teorii pokazują, co działa, a co jest tylko rynkowym hałasem.Dowiesz się, dlaczego próby "pobicia rynku" zwykle kończą się stratami i dlaczego w inwestowaniu najważniejsza jest dyscyplina oraz niskie koszty. Zrozumiesz, jak unikać pułapek marketingowych i jak ułożyć plan inwestycyjny, który przetrwa zmienne nastroje rynków.
Okładka książki Idealna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza wyd. 2

39,90 zł 31,44 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł

Otocz opieką swoich klientów, a będą do Ciebie wracać! Jak często wychodzisz ze sklepu, restauracji czy zakładu usługowego z poczuciem, że zostały spełnione wszystkie Twoje oczekiwania? Że ktoś zatroszczył się o Ciebie, wysłuchał Cię i podpowiedział Ci najlepsze rozwiązanie? No właśnie, to rzadki przypadek, choć wydawałoby się, że każda firma powinna dążyć do takiego stanu – tym bardziej że to wcale nie jest takie trudne. To przekonanie leży u podstaw idealnej obsługi klienta. Idealna obsługa klienta nie jest ani niedoścignionym wzorem, ani mitem. To strategia polegająca na nieustannym okazywaniu życzliwości i pomaganiu wszystkim klientom firmy – zarówno wewnętrznym, jak i zewnętrznym. Praktyczne i szczegółowe omówienie tej strategii znajdziesz właśnie w tej książce. Jej bohaterką jest Kelsey Young, młoda ekspedientka pracująca w dużym sklepie sieci Ferguson’s. Kelsey łączy pracę z nauką w szkole biznesu. Ostatni kurs na jej studiach prowadzi profesor Hartley, który zachęca swoich podopiecznych, by fundamentem ich pracy stały się komponenty modelu ICARE: idealna obsługa, kultura służenia, troskliwość, wrażliwość oraz inicjatywa. Sieć Ferguson’s z całą pewnością nie słynie z dobrej obsługi, jednak studentka wierzy, że może to zmienić. Szybko okazuje się, że zmiana kultury organizacji nie jest łatwa, ale Kelsey dowiaduje się także, że jej rola jako osoby bezpośrednio kontaktującej się z klientem jest ważniejsza, niż mogłoby się wydawać. Idealna obsługa klienta zawiera wiedzę niezwykle cenną dla każdego pracownika, bez względu na jego miejsce w organizacji: dyrektorom wykonawczym i kierownikom przypomina o znaczeniu i wartości kultury służenia, a pracowników mających bezpośredni kontakt z klientem przekonuje, że to oni tworzą firmy i mogą coś w nich zmienić. Zasady idealnej obsługi klienta to coś, o czym zawsze powinni pamiętać. MARTIN KING dyrektor generalny i prezes TaylorMade Golf Wiele lat temu moje myślenie zmieniło się diametralnie pod wpływem książki Jednominutowy Menedżer. Idealna Obsługa Klienta to podręcznik dla kolejnego pokolenia. Kup go, przestudiuj i zastosuj w swojej firmie, aby zapewnić swoim klientom niezwykły poziom obsługi. LEE COCKERELL emerytowany wiceprezes wykonawczy Walt Disney World i autor książek Creating Magic oraz The Customer Rules DR KEN BLANCHARD– patron i przywódca duchowy Blancharda® (d. The Ken Blanchard Companies®) – międzynarodowej firmy oferującej usługi w zakresie szkoleń menedżerskich i rozwoju organizacji, którą założył wraz z żoną, dr Marjorie Blanchard, w 1979 roku.Jest autorem i współautorem ponad czterdziestu książek, w tym bestsellerowej serii biznesowej Jednominutowy Menedżer. KATHY CUFF – starsza konsultantka, partner w firmie Blanchard® i współautorka programu szkoleniowego Legendary Service. Jest znaną trenerką, konsultantką i prelegentką, prowadzi szkolenia dla organizacji z całego świata. Specjalizuje się w tworzeniu skutecznego i pozytywnego środowiska edukacyjnego, które motywuje ludzi do poprawy jakości życia osobistego i zawodowego. VICKI HALSEY – wiceprezes ds. praktyk edukacyjnych w Blanchard® . Współautorka programów szkoleniowych Legendary Service oraz The SLII Experience™. Popularna na całym świecie trenerka, konsultantka i prelegentka. Autorka książki Przywództwo wyższego stopnia. Zajmuje się przywództwem, lojalnością klientów i zaangażowaniem pracowników.
Okładka książki Logistyka informacji

51,45 zł 37,40 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,40 zł

W monografii zajęto się zasobami informacji, ale w innym kontekście niż w tradycyjnej logistyce. Logistyka informacji została odniesiona do zasobów informacji w kontekście zarządzania informacją a więc nauki o informacji a nie przedsiębiorstwa czy nauk ekonomicznych. Wykorzystano stosownie do potrzeb terminologię i osiągnięcia tych nauk. Również w przypadku zajmowania się procesami decyzyjnymi odniesiono je do decyzji informacyjnych a nie ekonomicznych i gospodarczych.W książce przedstawiono na tle tradycyjnej logistyki fundamentalne dla rozważań teoretycznych i praktycznych założenia wyjściowe logistyki informacji. Na procesy logistyczne składają się wszystkie etapy procesu informacyjnego. Każdy z tych etapów może być przedmiotem informacyjnej działalności usługowej.Zwrócono uwagę na ogromne znaczenie logistyki informacji w systemowym zarządzaniu przepływem informacji, warunki prawidłowego przepływu informacji oraz utratę informacji w procesach komunikacji.Monografia jest próbą zaprezentowania możliwości asymilacji osiągnięć klasycznej logistyki gospodarczej w nauce o informacji i działalności informacyjnej, mającą na celu wykazanie, że logistyka informacji pozwoli szerzej i głębiej spojrzeć na procesy informacyjne, dostrzec i ujawnić elementy dotychczas pomijane lub uznane za mało znaczące. Otwiera dla nauki o informacji nową, dotychczas niezauważoną perspektywę badawczą, a przez to inspiruje dalszy postęp w refleksji informatologicznej.Logistykę informacji trzeba traktować w ramach nauki o informacji jako jedną z fundamentalnych dla niej domenę badawczą i nowy punkt odniesienia dla zarządzania informacją, gdyż dotyczy ona optymalizacji procesów zarządzania informacją i efektywności systemów informacyjno-wyszukiwawczych.Prof. zw. dr hab. Wiesław Babik. Kierownik Zakładu Zarządzania Informacją w Instytucie Studiów Informacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Od 2006 roku w Polsce prezydent międzynarodowej organizacji International Society for Knowledge Organization (ISKO) oraz krajowy przedstawiciel International Information Centre for Terminology we Wiedniu (INFOTERM-u). Autor ponad 300 opracowań naukowych z zakresu nauk o informacji, w tym języków informacyjno-wyszukiwawczych, zarządzania informacją, ekologii informacji, bezpieczeństwa informacji i logistyki informacji. Autor książek m.in.: Słowa kluczowe (2010), Ekologia informacji (2014) i Logistyka informacji (2024) oraz redaktor naukowy Nauki o informacji (2016) i Zarządzanie informacją (2019) a także współredaktor wielu publikacji, m.in. Teorie, Semantyk und Organisation von Wissen (Ergon Verlag 2017). Zainteresowania naukowe: wybrane aspekty komunikacji społecznej, w tym naukowej; nauka o informacji i działalności informacyjnej, informatologia; lingwistyczne aspekty i narzędzia systemów informacyjnych, w tym języki informacyjno-wyszukiwawcze i terminologia; organizacja informacji i wiedzy; zarządzanie informacją; ekologia informacji; logistyka informacji; bezpieczeństwo informacji.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Okładka książki Zjedz tę żabę

23,56 zł
29,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,63 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj