Nowoczesna obsługa klienta nie polega na spektakularnych sztuczkach, lecz na prostocie i skuteczności. Autorzy pokazują, że największą barierą w budowaniu lojalności klientów jest zmuszanie ich do zbędnego wysiłku: powtarzania informacji, wielokrotnych kontaktów czy wykonywania dodatkowych kroków.Książka oferuje praktyczne strategie dla menedżerów, liderów contact center i specjalistów obsługi klienta, które pomagają:minimalizować wysiłek klienta,skrócić czas obsługi,zwiększyć satysfakcję i lojalność konsumentów,przełożyć to bezpośrednio na wyższe wyniki sprzedaży.To przystępny przewodnik po nowoczesnym customer service i customer experience (CX), który obala mity "zachwycania klienta" i wskazuje, jak naprawdę budować przewagę konkurencyjną w świecie rosnących oczekiwań konsumentów.
Obsługa klienta w dzisiejszych czasach to zagadnienie coraz bardziej złożone, które zdążyło już obrosnąć w wiele mitów. Rosnąca konkurencja na rynku zmusza do wzmożonych wysiłków na polu budowania lojalności konsumenta.
Wielu menedżerów stawia sobie za cel wprawianie klienta w zachwyt.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?